Αρχική Blog Σελίδα 426

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Τα ευχολόγια των Δήμα, Ταγαρά και Πτωχού και ο “τουρίστας”…”

«Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές, από την καταστροφική πυρκαγιά, του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης πραγματοποίησε στις 6 Οκτωβρίου 2024 ο πρ. Περιφερειάρχης και επικεφαλής της παράταξης της «Νέας Πελοποννήσου» Πέτρος Τατούλης συνοδευόμενος από Περιφερειακούς Συμβούλους και στελέχη της παράταξης του.

Ο πρ. Περιφερειάρχης συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης κ. Βλάση Τσιώτο, προέδρους κοινοτήτων και πληγέντες παραγωγούς, αγρότες και κατοίκους, όπου του εξέφρασαν την απόγνωση και την αγωνία τους για το μέλλον των περιοχών τους, μετά τις επιπτώσεις της καταστροφής  που υπέστησαν οι ίδιοι και η τοπική οικονομία.

Στις 10 Οκτωβρίου 2024, οι Κορίνθιοι  Υφυπουργοί κ. Νίκος Ταγαράς και κ. Χ. Δήμας μαζί με τον Περιφερειάρχη και τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης,  προκειμένου να δείξουν το ενδιαφέρον τους και να ανακοινώσουν μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών των καταστροφικών πυρκαγιών.

Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι μετά την συνάντηση οι κύριοι Υφυπουργοί ως εκπρόσωποι της Κυβέρνησης καθώς και ο Περιφερειάρχης σε δηλώσεις τους περιορίστηκαν σε γενικόλογα ευχολόγια και διαπιστώσεις για την μεγάλη καταστροφή που επέφερε η πυρκαγιά.

Δεν ανακοίνωσαν την λήψη κανενός απολύτως μέτρου και κανένα χρηματοδοτικό εργαλείο για την άμεση επίλυση των μεγάλων προβλημάτων των πληγέντων. Καμία ανακοίνωση και κανένα χρονοδιάγραμμα  για αποζημιώσεις σε φυτικό και ζωικό κεφάλαιο καθώς και για τις καταστροφές που υπέστησαν οι οικίες.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα απαιτεί άμεσες παρεμβάσεις και ανάληψη πρωτοβουλιών για την παροχή συγκεκριμένων κινήτρων, ώστε οι αγρότες να μην εγκαταλείψουν τον τόπο τους και να τους δοθεί η δυνατότητα να επανακτήσουν τις καλλιέργειες τους.

Πρέπει να υπάρξει άμεσα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή έργων αντιδιαβρωτικής προστασίας, με δεδομένο ότι έχουν καεί μεγάλες δασικές εκτάσεις και ήδη βρισκόμαστε στο Φθινόπωρο, όπου η απειλή των πλημμυρών είναι πολύ μεγάλη.

Σημειώνουμε ότι μέχρι σήμερα ο «τουρίστας» Περιφερειάρχης κ. Πτωχός, που πολύ συχνά  επιλέγει να βρίσκεται στα γραφεία των Υπουργών, δεν έχει μεριμνήσει ούτε καν για την αποστολή ζωοτροφών στους κτηνοτρόφους των πληγέντων περιοχών, οι οποίοι κινδυνεύουν με ολική καταστροφή.

Επισημαίνουμε πως παρότι υπάρχουν οι απαραίτητες υπογραφές των μελών της Αντιπολίτευσης με την οποία ζητούν έκτακτη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (το αίτημα εστάλη στις 7 Οκτωβρίου 2024), δεν έχει αποσταλεί ακόμα ούτε η πρόσκληση για την σύγκληση της, παρότι προβλέπεται ρητά από τον Νόμο δεσμευτική προθεσμία έξι ημερών από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος.

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ποιο είναι το …πραγματικό ενδιαφέρον του κ .Πτωχού για την μεγάλη καταστροφή που υπέστησαν οι πληγέντες των περιοχών του Δήμου Ξυλοκάστρου –Ευρωστίνης», αναφέρεται από το συνδυασμό του Π. Τατούλη στην περιφέρεια Πελοποννήσου!

 ΣΣ. Σε ότι αφορά τους δύο Κορίνθιους πολιτικούς -υφυπουργούς …τους έχουμε δει …τι κάνουν και …τι δεν κάνουν για τα ΣΟΒΑΡΑ θέματα στην Κορινθία! Ας ελπίσουμε να μην ακολουθήσει …τα δικά τους χνάρια και ο νυν περιφερειάρχης Δ. Πτωχός!

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κατάφερε να τους πείσει να του δώσουν περισσότερα από 5.000 ευρώ!!! -Το δέμα με τα 2.300 ευρώ το παρέλαβε ΑΝΗΛΙΚΟΣ αθίγγανος!

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr άγνωστος κατάφερε να τους πείσει να του δώσουν περισσότερα από 5.000 ευρώ!!! Το δέμα με τα 2.300 ευρώ το παρέλαβε ΑΝΗΛΙΚΟΣ αθίγγανος!

Από την αστυνομία αναφέρεται: “Την Τετάρτη άγνωστος δράστης επικοινώνησε με τρία άτομα και χρησιμοποιώντας ψευδή γεγονότα ως αληθή, κατάφερε να τους πείσει να καταθέσουν χρηματικό ποσό σε λογαριασμό, καθώς και να αποστείλουν ταχυδρομικά χρηματικό ποσό.

Ύστερα από εμπεριστατωμένη αστυνομική έρευνα του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Σερρών και το Αστυνομικό Τμήμα Διρφύων-Μεσσαπών, προέκυψε ότι αυτός που παρέλαβε το δέμα με το χρηματικό ποσό ήταν ανήλικος ημεδαπός, ο οποίος την Πέμπτη το μεσημέρι εντοπίσθηκε στην Κόρινθο, όπου και συνελήφθη”.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει την Πέμπτη…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Κέντρου Κοινότητας του δήμου Σικυωνίων

Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024, τα εγκαίνια του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Σικυωνίων, μιας σημαντικής κοινωνικής δομής, που έχει ως στόχο τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής.

Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκαν σημαντικοί εκπρόσωποι της πολιτικής και τοπικής αυτοδιοίκησης. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές του νομού Κορινθίας, Μαριλένα Σούκουλη και Γιώργος Ψυχογιός, ενώ χαιρετισμό απέστειλε ο Υφυπουργός Οικονομίας Χρίστος Δήμας.

Ακόμα παρούσα στην εκδήλωση ήταν η Μαρία Γεωργακλή, Προϊσταμένη του Τμήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Κορινθίας, καθώς και υπάλληλοι της Συντονιστικής Δομής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αλλά και υπάλληλοι της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου Κορινθίων και Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.

Ο δήμαρχος στον σύντομο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην σπουδαιότητα του Κέντρου Κοινότητας, που ως κοινωνική δομή ενισχύει και υποστηρίζει όλους τους συνανθρώπους που έχουν ανάγκη στήριξης είτε οικονομικής, είτε ψυχολογικής, είτε κοινωνικής. Εξήρε το ρόλο των εργαζόμενων σ’ αυτό το νευραλγικό κομμάτι των υπηρεσιών του Δήμου και σημείωσε ότι στο κέντρο της πολιτικής του Δήμου Σικυωνίων, βρισκόταν, βρίσκεται και θα βρίσκεται, πάντα, ο Άνθρωπος…».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Ο δήμαρχος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον υπουργό Ι. Βρούτση καθώς από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε την ιδέα και πίστεψε στο όραμα της δημοτικής αρχής

“Στεφάνια πεύκου, μετάλλια, πολίτες όλων των ηλικιών και παιδικά χαμόγελα, υπό τις μελωδίες του αυλού και της λύρας, γέμισαν τα Ίσθμια στη διήμερη Αναβίωση των «1ων Ισθμιακών Αγώνων» που πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά από τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, στον Αρχαιολογικό Χώρο Ισθμίας, το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024.

Ο «οικοδεσπότης» Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γεώργιος Γκιώνης, μαζί με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση κήρυξαν την Έναρξη των Αγώνων, σε μια λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου 12 Οκτωβρίου 2024, στον κατάμεστο από πολίτες χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Ισθμίας. Την τελετή έναρξης τίμησαν με την παρουσία και τη συμμετοχή τους οι Ολυμπιονίκες κ.κ. Νίκη Μπακογιάννη, Κλέλια Πανταζή, Θεόδωρος Τσελίδης και ο Παραολυμπιονίκης Γιάννης Κωστάκης.

Με την ανάκρουση του εθνικού ύμνου από τη Φιλαρμονική ορχήστρα του Δήμου, η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία του Δημάρχου κ. Γκιώνη, ο οποίος εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον Υπουργό κ. Βρούτση καθώς από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε την ιδέα, πίστεψε στο όραμα της δημοτικής Αρχής, στάθηκε αρωγός και στήριξε έμπρακτα μαζί με τους έμπειρους συνεργάτες του, την αναβίωση των Ισθμιακών Αγώνων. Αναφέρθηκε στην τέλεση των Ισθμιακών Αγώνων κατά το πρότυπό τους στην Αρχαία Ελλάδα και στη σπουδαιότητα της αναβίωσης του σημαντικού αυτού θεσμού για την αθλητική και πολιτιστική κληρονομιά του τόπου και της χώρας μας εν γένει.

«Σήμερα, η ιστορία μας καλεί να σταθούμε και πάλι εδώ, στον πανάρχαιο Ιερό Χώρο της Ισθμίας, για να τιμήσουμε με υπερηφάνεια το παρελθόν μας και να εμπνευστούμε για το μέλλον. Να αναβιώσουμε το πνεύμα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και να φέρουμε στην ιστορική μνήμη του τόπου μας τους Ισθμιακούς Αγώνες. Να αναδείξουμε τη σημασία και το μεγαλείο της πλούσιας ελληνικής κληρονομιάς και να δεσμευτούμε, ενώπιον όλων, ότι θα διατηρήσουμε ζωντανή την πολιτιστική μας ταυτότητα, τις αξίες και τα ιδανικά που ενέπνευσαν και τους αρχαίους προγόνους μας και θα την μεταδώσουμε στις επόμενες γενιές. Σήμερα, γινόμαστε μέρος αυτής της σπουδαίας κληρονομιάς, και γράφουμε όλοι μαζί μια νέα σελίδα στην ιστορία του τόπου μας και του αθλητισμού για ολόκληρη τη χώρα!».

O Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννης Βρούτσης, δήλωσε:

«Σήμερα είναι μια ιστορική στιγμή διότι μετά από χιλιάδες χρόνια αναβιώνει ο θεσμός των Ισθμίων Αγώνων και αυτό μας γεμίζει υπερηφάνεια. Σύντομα, θα θεσμοθετηθεί με ένα πλαίσιο συγκεκριμένο μέσα σε ένα ευρύτερο περιβάλλον αναβίωσης αρχαίων αγώνων όπως τα Ίσθμια, Τήνια κτλ.

Η θερμή συμμετοχή του κόσμου είναι το εισιτήριο για τη μόνιμη θεσμοθέτηση των Ισθμίων Αγώνων για πάντα και αξίζουν συγχαρητήρια στη Δημοτική Αρχή και σε όλους όσοι συνέβαλαν στη φετινή διοργάνωση».

Τη ροή προγράμματος της τελετής έναρξης παρουσίασαν ο Παραολυμπιονίκης κ. Γιάννης Κωστάκης, η Ολυμπιονίκης κ. Κλέλια Πανταζή και ο ηθοποιός κ. Δημήτρης Μαζιώτης

Με τεράστια συμμετοχή των μαθητριών και των μαθητών των σχολείων του Δήμου μας, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές και τους γονείς τους, και τη συμμετοχή αθλητικών σωματείων και πολιτιστικών συλλόγων, ξεκίνησε η δεύτερη ημέρα διεξαγωγής των 1ων Ισθμιακών Αγώνων. Τους αθλητικούς αγώνες πλαισίωσαν οι Ολυμπιονίκες κ.κ. Ολγα Βασδέκη (Άλμα εις Τριπλούν), Βούλα Ζυγούρη (Πάλλης), Εύα Χριστοδούλου (Ρυθμικής γυμναστικής) και ο Παραολυμπιονίκης κ. Γιάννης Κωστάκης (Κολύμβησης), οι οποίοι μαζί με τον Δήμαρχο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων κ. Γιώργο Γκιώνη κήρυξαν την έναρξη των Αθλητικών αγώνων.

Οι συμμετέχοντες αγωνίστηκαν στα αθλήματα: Στάδιον (αγώνας ταχύτητας 100 μέτρων, 1.000 μέτρων και 3.000 μέτρων), Άλμα εις μήκος, Ακοντισμός, Σφαιροβολία, ενώ έμπροσθεν του Αρχαιολογικού Μουσείου Ισθμίας παρακολούθησαν παρουσίαση του Παγκρατίου.

Ακολούθησαν οι βραβεύσεις των νικητών από τον Δήμαρχο κ. Γκιώνη, τις Ολυμπιονίκες και τον Παραολυμπιονίκη, τους Αντιδημάρχους, τον Πρόεδρο της Δ.Κ. Ισθμίας και επισήμους.

Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» που συμμετείχε στους αγώνες με ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, ενημερώνοντας και κάνοντας εγγραφές νέων εθελοντών δοτών μυελού των οστών, στέλνοντας έτσι ένα δυνατό μήνυμα ελπίδας, ζωής και συμπαράστασης στους συνανθρώπους μας που αναζητούν έναν συμβατό δότη.

Ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συμβολή τους στην ασφάλεια των Αγώνων: τον Σύλλογο Εθελοντών Πυροπροστασίας Δασών Λουτρακίου – Περαχώρας, τον Σύλλογο Προστασίας του Δάσους «Οι Άγιοι Θεόδωροι», το Διασωστικό Σώμα Κορινθίων «Πήγασος» και όλους τους εθελοντές.

Φορείς, πολίτες, παιδιά και η δημοτική Αρχή του Δήμου Λουτρακίου –  Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων ανανέωσαν το ραντεβού τους για τους «2ους Ισθμιακούς Αγώνες», την άνοιξη 2026.

Οι «1οι Ισθμιακοί Αγώνες 2024» είναι μια διοργάνωση του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων που τελεί υπό την αιγίδα και την επιστημονική καθοδήγηση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 66χρονος Αλβανός με περισσότερα από 3 κιλά χασίς… -Έμενε παράνομα στη χώρα

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews,gr συνελήφθη χθες το μεσημέρι στα διόδια του Κιάτου 66χρονος Αλβανός γιατί είχε στο όχημά του περισσότερα από 3 κιλά χασίς!

Πιο συγκεκριμένα από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Κορινθίας, 66χρονος αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και περί αλλοδαπών.

Ειδικότερα, χθες το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων, ανωτέρω αστυνομικοί, πραγματοποίησαν έρευνα σε όχημα του 66χρονου, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -3- κιλών και -48- γραμμαρίων.

Επιπλέον, κατασχέθηκαν κινητό τηλέφωνο, ως μέσο διευκόλυνσης αξιόποινων πράξεων και όχημα, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Περαιτέρω, όπως διαπιστώθηκε, ο 66χρονος παρέμενε παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του.

Τέλος, όπως προέκυψε, σε βάρος του 66χρονου εκκρεμούσαν:

  • Διάταξη Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ναυπλίου, για κατοχή, μεταφορά και κυκλοφορία παραχαραγμένων νομισμάτων και
  • Απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών, για ναρκωτικά.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργούνται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερώνυμος τέλεσε το τεσσαρακονθήμερο μνημόσυνο…

0

Αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου: «Με την άδεια και την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος ελειτούργησε την Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2024, στον Ενοριακό Ι. Ναό Αγίου Ιωάννου Στομίου και ετέλεσε το τεσσαρακονθήμερο Μνημόσυνο του αειμνήστου Δημητρίου Στάθη, Προέδρου Εφετών Λαρίσης, διατελέσαντος επί πολλά έτη μέλος του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του εν λόγω Ι. Ναού, για τον οποίο ακούραστα εργάσθηκε και αναλώθηκε ως και για τον Κοιμητηριακό Ι. Ναό Αγίου Βασιλείου Στομίου.

Διετέλεσε επίσης μέλος του Μητροπολιτικού Συμβουλίου της Ι. Μητροπόλεως μας. Με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο συλλειτούργησαν οι Αιδεσ. π. Αθανάσιος Λιακόπουλος, Εφημέριος Ι. Ναού Φανερωμένης Αιγίου εκ της ομόρου Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, π. Ιωάννης Γιαννακάς, Εφημέριος Ι. Ναού Αγίου Ιωάννου Δερβενίου και Αρχιερατικός Επίτροπος Ευρωστίνης και π. Βλάσιος Δρούγκας, Εφημέριος Ι. Ναού Αγίου Χαραλάμπους Καλλιθέας εκ της Ι. Μητροπόλεως μας. Ευγενώς ο άγιος Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμος ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας κ. Διονύσιο για την φιλοξενία ευχηθείς υπέρ αιωνίου αναπαύσεως της ψυχής του κεκοιμημένου δούλου του Θεού Δημητρίου του Στάθη. Ας είναι αιωνία η μνήμη του!

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος ετέλεσε την Θ. Λειτουργία την Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2024, στον Ενοριακό Ι. Ναό Αγίου Βλασίου Ξυλοκάστρου ομιλήσας επικαίρως στο εκκλησίασμα μεταφέρων και τις σεπτές ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου.

Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας ο Εφημέριος του Ι. Ναού π. Αναστάσιος Κοΐνης μετά του Διακόνου π. Αγγέλου Σαλάτα ετέλεσαν την Ακολουθία του Αγιασμού επί τη ενάρξει των μαθημάτων των Κατηχητικών Σχολείων της Ενορίας και ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας ομίλησε στους Κατηχητόπαιδες ευχόμενος καλή και πλούσια σε ευλογίες και πνευματική οικοδομή την νέα Κατηχητική χρονιά. Στην συνέχεια συναντήθηκε με τον Πρόεδρο και τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου και συζήτησαν θέματα που αφορούν στην περαιτέρω πορεία της συγκεκριμένης Ενορίας, παρέστη δε και ο Αρχιερατικός Επίτροπος Ξυλοκάστρου – Τρικάλων Αιδεσ. π. Αναστάσιος Κουτσούρης».

Όλοι οι δήμαρχοι στην Κορινθία είπαν ξεκάθαρα “ΟΧΙ”

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Ξεκάθαρο «ΟΧΙ» από το Δημοτικό Συμβούλιο στην ένταξη της ΔΕΥΑΚ στην ΕΥΔΑΠ

Παρόντες στη συνεδρίαση όλοι οι δήμαρχοι της Κορινθίας

Με τον πιο κατηγορηματικό και απόλυτο τρόπο το Δημοτικό Συμβούλιο της Κορίνθου διατύπωσε την αντίθεσή του στην επιχειρούμενη απορρόφηση των ΔΕΥΑ της Κορινθίας και φυσικά και της Κορίνθου από την ΕΥΔΑΠ.

Ειδικότερα, κατά την χτεσινή συνεδρίαση του σώματος ψηφίστηκε ομόφωνα η πρόταση που κατέθεσε ο δήμαρχος Νίκος Σταυρέλης και η οποία έλεγε:
• ΟΧΙ στην ένταξη των ΔΕΥΑ της Κορινθίας στην ΕΥΔΑΠ
• ΟΧΙ στις αναγκαστικές συνενώσεις των ΔΕΥΑ, είτε σε επίπεδο περιφέρειας, είτε περιφερειακών ενοτήτων
• ΝΑΙ στις εθελοντικές συνενώσεις των ΔΕΥΑ για όσους δήμους το επιθυμούν.

Στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου έδωσαν το «παρών» στην συνεδρίαση έδωσαν όλοι οι δήμαρχοι της Κορινθίας (Λουτρακίου – Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων, Γιώργος Γκιώνης, Βέλου – Βόχας, Θανάσης Μανάβης, Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, Ξυλοκάστρου και Ευρωστίνης, Βλάσσης Τσιώτος, και Νεμέας Κώστας Φρούσιος), στέλνοντας μήνυμα ενότητας όλων των τοπικών κοινωνιών του νομού μας.

Ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, υπογράμμισε πως η σχεδιαζόμενη απορρόφηση των ΔΕΥΑ της Κορινθίας αφορά τα νερά της Στυμφαλίας. Και πως αυτό είναι ένα σχέδιο από τα τέλη του 19ου αιώνα, όταν το 1889, βασιλικό διάταγμα προέβλεπε την υδροδότηση της Αθήνας από την κορινθιακή λίμνη. «Δεν έχουν σταματήσει να εποφθαλμιούν τα νερά της περιοχής, για να υδροδοτήσουν την Αττική, καθώς οι σημερινές πηγές του υδροδότησης λεκανοπεδίου, παρουσιάζουν σημαντική υστέρηση το τελευταίο διάστημα» είπε ο κ. Σταυρέλης».

ΚΙΑΤΟ: Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο χώρο τέχνης, συσκευαστήριο Γιαμπουράνη- ‘Αριστον…

0

“Ο δημοσιογράφος, ποιητής και συγγραφέας Πέτρος Κασιμάτης, οι εκδόσεις Λιβάνη, ο πολιτιστικός οργανισμός «Μεταμόρφωση» και ο σύλλογος Γυναικών Διμηνιού «Νεφέλη», σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του Πέτρου Κασιμάτη, «13 Περιστέρια οι τελευταίοι επιζώντες αγνοούμενοι της Κύπρου».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο χώρο Τέχνης, Συσκευαστήριο Γιαμπουράνη- Αριστον (Εθνική οδός Κιάτου-Στυμφαλίας), την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στις 11πμ.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:

  • Ιωάννης Μπαλτζώης στρατηγός Προέδρος Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών.
  • Ο τ. Υπουργός Πολιτισμού και Παιδείας της Κύπρου , διατελέσας πρέσβης στην Αθήνα κ. Κυριάκος Κενεβέζος.
  • Ο συγγραφέας , θα υπογράψει τα βιβλία του”, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.