Αρχική Blog Σελίδα 427

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τετάρτη και την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Όχι και έτσι! -Ανάρτηση πρόκληση του Χ. Δήμα για τους πολίτες και τους αστυνομικούς!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Κάποια πολιτικά πρόσωπα στην Κορινθία κάνουν ότι μπορούν για να προκαλέσουν τη κοινή γνώμη και ανα τακτά χρονικά διαστήματα κάνουμε σχετικές αναφορές!

Όπως και η ανάρτηση που κάνει παρακάτω ο Κορίνθιος πολιτικός Χ. Δήμας!

Πρόσωπα της αυτοδιοίκησης, συνοδεία των αστυνομικών υπαλλήλων Κορινθίας, πήγαν πρόσφατα στο γραφείο του υπουργού Μ. Χρυσοχοΐδη και έθιξαν θέματα εγκληματικότητας στην Κορινθία ζητώντας ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης.

Ο Χρυσοχοΐδης δεσμεύτηκε σε αυτή τη συνάντηση (ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ ΤΟΣΟ Ο ΔΗΜΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΤΑΓΑΡΑΣ-οι 2 Κορίνθιοι υφυπουργοί δηλαδή) ότι θα ενισχυθούν άμεσα κάποια αστυνομικά τμήματα στην Κορινθία.

Κάτι το οποίο έγινε πριν από λίγες μέρες όπου και ενισχύθηκε η αστυνομική δύναμη στην Κορινθία με ένα μέρος επιπλέον αστυνομικών και αναμένεται και συνέχεια!

Και έρχεται τη Δευτέρα το μεσημέρι με ανάρτησή του ο Χ. Δήμας να πει ότι ενισχύεται με αστυνομικούς η Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας!!! Ανέφερε μάλιστα στην ανάρτησή του: “ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με ενημέρωσε για τη σημαντική ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κορινθίας…”

Και τώρα απευθυνόμαστε στους αστυνομικούς υπαλλήλους στην Κορινθία:

-Πέτυχε κάτι από ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ο Χ. Δήμας (από τις περασμένες εκλογές και μετά) για να κάνει την παρακάτω ανάρτηση;

-Ήταν μαζί σας ή απουσίαζε όταν πρόσφατα βρεθήκατε στο γραφείο του Χρυσοχοΐδη, όπου και πιέσατε τον υπουργό για ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης στην Κορινθία;

-Συνέβαλλε έστω ο Χ. Δήμας για να κλείσει το ραντεβού που είχατε με τον Χρυσοχοϊδη ή άλλοι βοήθησαν;

Αν έχει γίνει κάτι από τα παραπάνω που αναφέρουμε να μας στείλετε μία επιστολή- απάντηση για να ενημερωθούν και οι Κορίνθιοι πολίτες!

Σε διαφορετική περίπτωση, αν δεν υπάρξει κάποια σχετική απάντηση από την ένωση των αστυνομικών στην Κορινθία, θεωρούμε προκλητική για τους Κορίνθιους πολίτες την παρακάτω ανακοίνωση από τον Χ. Δήμα, να προσπαθεί δηλαδή να κερδίσει τις εντυπώσεις για κάτι που έχουν καταφέρει άλλοι με τις ΣΥΝΕΧΕΙΣ πιέσεις τους!

Διαβάζοντας την παρακάτω ανακοίνωση του Χ. Δήμα αφήνουμε τους αστυνομικούς της Κορινθίας και κυρίως τους Κορίνθιους πολίτες να βγάλουν τα συμπεράσματά τους!

Δείτε τώρα την ανάρτηση του Χ. Δήμα τη Δευτέρα το μεσημέρι:

Ο Χ. Δήμας φωτογραφήθηκε δίπλα στον υπουργό, έγραψε και την παραπάνω ανακοίνωση …και όλα καλά!

ΣΣ. Για υπενθύμιση (στα όσα γράφουμε παραπάνω) δείτε και την πρόσφατη ανάρτησή μας: ΚΙΑΤΟ-ΒΕΛΟ: Ο Σταματόπουλος πήγε στον Χρυσοχοίδη και του είπε για την ελλιπή αστυνόμευση στην περιοχή! -Τι ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ο υπουργός ότι θα κάνει ΑΜΕΣΑ σε Κιάτο και Βραχάτι! -Ποιοι απουσίαζαν από τη συνάντηση…

Σε αυτή τη συνάντηση με τον Χρυσοχοΐδη όπου όλοι πίεζαν για ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης από τους Κορίνθιους βουλευτές μόνο η Μ. Σούκουλη ήταν (παραπάνω φωτο)! Για να λέμε τα πράγματα ως έχουν! …Έτσι δεν είναι Χ. Δήμα;

ΚΙΑΤΟ- ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Τι αφορούσαν οι νέες συλλήψεις των ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων στους καταυλισμούς των αθιγγάνων;

0

-Συνελήφθησαν 6 άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας…

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, τη Δευτέρα  το πρωί, σε περιοχές των δήμων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των Αστυνομικών Τμημάτων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, καθώς και των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Ηπείρου και  Θεσσαλίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -48- άτομα, προσήχθησαν –8-, ενώ συνελήφθησαν -6- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου».

ΣΣ. Με βάση την παραπάνω ανάρτηση επαναλαμβάνουμε αυτά που γράψαμε σε πρόσφατη ανάρτησή μας με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τι βρίσκουν …και τι δεν βρίσκουν! -…Ερωτηματικά για τις εφόδους των ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων σε καταυλισμούς των αθίγγανων!

Ξεκινά την Τετάρτη το δημοτικό ελεύθερο ανοικτό πανεπιστήμιο του δήμου Κορινθίων

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Έτοιμα είναι όλα για να ξεκινήσουν την Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου, στις 6.00 το απόγευμα, τα μαθήματα στο Δημοτικό Ελεύθερο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΔΕΑΠ), που δημιούργησε για πρώτη φορά από φέτος, ο Δήμος Κορινθίων. Οι αιτήσεις συμμετοχής ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και το Δημοτικό Θέατρο, όπου θα διεξαχθούν τα μαθήματα και οι διαλέξεις, αναμένεται να είναι κατάμεστο, γεγονός που δείχνει πως οι Κορίνθιοι αγκάλιασαν την πρωτοβουλία του Δήμου.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα στην σελίδα του Δήμου (www.korinthos.gr ), είναι αναρτημένη με μπάνερ (https://web.korinthos.gr/wordpress/index.php/university/ ), η σελίδα του ΔΕΑΠ, όπου κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δει το πρόγραμμα σπουδών και τον κανονισμό λειτουργίας.

Στην πρώτη μέρα των μαθημάτων τούς συμμετέχοντες θα καλωσορίσουν ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, ο Ομότιμος Καθηγητής ΕΚΠΑ και Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΑΕΠ, Δημήτρης Τούσουλης και ο Πρύτανης ΕΚΠΑ, Γεράσιμος Σιάσος.

Αμέσως μετά θα ξεκινήσει ο κύκλος των μαθημάτων, με πρώτο θέμα: «ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ», και με ομιλητές τους:

  • Δημήτρη Τούσουλη, Ομότιμο Καθηγητή ΕΚΠΑ και Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΑΕΠ
  • Γεράσιμο Σιάσο, Πρύτανη ΕΚΠΑ
  • Χρήστο Χασικίδη, Διευθυντή της Καρδιολογικής Κλινικής ΓΝ Κορίνθου
  • Ευάγγελο Οικονόμου, Επίκουρος Καθηγητή Καρδιολογίας ΕΚΠΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΑΠ: Τα Δημοτικά Ελεύθερα Ανοικτά Πανεπιστήμια αποτελούν μια συμμετοχική και δυναμική μορφή δια βίου μάθησης, μία διαδικασία προσωπικής εξέλιξης και λειτουργούν ήδη σε περισσότερους από 30 δήμους. Σε ό,τι αφορά τον Δήμο Κορινθίων, η ιδέα προήλθε από τον αντιπρύτανη και ομότιμο καθηγητή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Δημήτριο Τούσουλη, και έγινε ασμένως αποδεκτή από τον Δήμαρχο, Νίκο Σταυρέλη.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Το ΔΕΑΠ δεν παρέχει τίτλους σπουδών, ωστόσο, όσοι παρακολουθήσουν ολοκληρωμένα τους κύκλους γνώσης λαμβάνουν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Είναι προφανές πως δεν υπάρχουν δίδακτρα, ούτε υποχρεωτική αγορά βιβλίων ή σημειώσεων, ούτε φυσικά εξετάσεις ή εργασίες. Το πρόγραμμα θα είναι ευέλικτο, με συνεχώς διευρυμένα γνωστικά αντικείμενα τόσο των θεωρητικών, όσο και των θετικών επιστημών. Σε κάθε τετράμηνο θα είναι διαφορετικό και θα αγγίζει θέματα γύρω από την εκπαίδευση και την παιδεία, την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την οικονομία, τον τουρισμό, την ορθολογική διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος, την ιστορία, την λαογραφία, τις δημόσιες σχέσεις, τις διεθνείς σχέσεις, την φιλοσοφία, την λογοτεχνία, την ιατρική κ.λπ.

ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ: Τα μαθήματα θα παραδίδουν κορυφαίοι καθηγητές των ελληνικών πανεπιστημίων. Ενδεικτικά, για το πρώτο τετράμηνο, ανάμεσα στους διδάσκοντες είναι ο ίδιος ο καθηγητής Δημήτρης Τούσουλης (Καρδιά και περιβάλλον), ο Ευθύμης Λέκκας (Συνέπειες της κλιματικής κρίσης), ο Σωτήρης Τσιόδρας (Λοιμώξεις του Χειμώνα και πρακτικές οδηγίες εμβολιασμού) κ.ά.  

ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Τα μαθήματα θα γίνονται στο Δημοτικό Θέατρο «Θωμάς Θωμαΐδης».

ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ: Τα μαθήματα ξεκινούν την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και θα γίνονται δύο φορές τον μήνα (κάθε δεύτερη Τετάρτη απόγευμα, στις 6.00). Θα υπάρχουν δύο τετράμηνα: το χειμερινό (από Οκτώβριο ως και Ιανουάριο) και το εαρινό (από Φεβρουάριο ως και Μάιο). Το πρόγραμμα κάθε τετραμήνου θα αναρτάται πριν την έναρξη των μαθημάτων και αυτό του πρώτου τετραμήνου, όπως είπαμε, είναι ήδη αναρτημένο στην σελίδα του δήμου (σχετικό link).

Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στην σελίδα του ΔΕΑΠ (https://web.korinthos.gr/wordpress/index.php/university/ ), στο κεφάλαιο «Κανονισμός Λειτουργίας»».

Πόσο χρειάζεται για να φτάσει ο προαστιακός στο Λουτράκι;

0

“Στο ερώτημα πόσο χρειάζεται για να φτάσει ο προαστιακός στο Λουτράκι, το κοντέρ γράφει ήδη πάνω από πέντε χρόνια. Οι αρχικώς προβλεπόμενοι 18 μήνες για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της παλιάς μετρικής γραμμής που συνδέει τον Ισθμό με το Λουτράκι, έχουν ήδη υπερτριπλασιαστεί, οδηγώντας σε υπέρβαση του κόστους μέχρι σήμερα κατά 3,8 εκατ. ευρώ. Η ανάγκη αλλαγής σχεδιασμού για ένα τμήμα του έργου, που όλο κι όλο μετρά 6,4 χλμ., φέρνει τον τερματισμό περίπου στα τέλη του 2025 αλλά με ταχύτητες… «Μουτζούρη».

Το έργο της κανονικοποίησης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής, που σήμερα παραμένει ανενεργή, ως το Λουτράκι ώστε να συνδεθεί με ηλεκτροκίνηση στο ύψος του Ισθμού με τη γραμμή υψηλών ταχυτήτων του προαστιακού που φτάνει ως το Αίγιο, υπεγράφη τον Ιούνιο του 2019. Πρόσφατα, ο υφυπουργός Υποδομών, κ. Νίκος Ταχιάος έκανε λόγο στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου «για ένα έργο που σχεδιάστηκε και δημοπρατήθηκε με σαφώς προεκλογικό σκοπό τις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας του 2019».

Η προχειρότητα του αρχικού σχεδιασμού, οι διαχρονικές παθογένειες και η απροθυμία των τοπικών αρχών να εφαρμόσουν αποφάσεις, παρότι το έργο αποτελεί πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας, φέρνει δυσμενείς ανατροπές, διαφωνίες με τον ανάδοχο και χαμηλές ταχύτητες. Διότι μπορεί το τρένο που θα κινείται στις ράγες να είναι σύγχρονο, όμως η αναγκαστική τοποθέτηση ισόπεδων διαβάσεων προκειμένου να υπερκεραστούν εγκαίρως τα εμπόδια επιβάλλει να μην κινείται με ταχύτητες προαστιακού σιδηροδρόμου.

Η ανωριμότητα φέρνει αποζημιώσεις

Μέχρι σήμερα, η πρόοδος του έργου, συμβατικής δαπάνης 8.041.625,98 ευρώ (με ΦΠΑ), που κατασκευάζεται από το σχήμα ΜΕΤΚΑ-Ξανθάκης, έχει φτάσει μόλις στο 50%, παρότι έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το τέλος του 2020. Εντωμεταξύ, την άνοιξη του 2023, υπεγράφη η πρώτη συμπληρωματική σύμβαση του έργου ύψους 3.808.109,03 ευρώ (με ΦΠΑ), ενώ έχουν ήδη κατατεθεί 13 αιτήματα αποζημιώσεων από την κατασκευάστρια κοινοπραξία στην ΕΡΓΟΣΕ, συνολικού ποσού 4.259.986,04 ευρώ, τα οποία έχουν υπαχθεί στη διαιτησία.

Όπως εξήγησε ο κ. Ταχιάος, ένα μεγάλο τμήμα της υφιστάμενης γραμμής βρίσκεται σε περιοχή εντός σχεδίου, όπου οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις έχουν κολλήσει, παρότι υπάρχουν εντάξεις, πράξεις τακτοποίησης και αναλογισμού, που δεν έχουν όμως εφαρμοσθεί. Απέδωσε μάλιστα το χειρόφρενο στην απροθυμία του Δήμου να κυρώσει την πράξη εφαρμογής των απαλλοτριώσεων, προκειμένου να μην αναλάβει την υποχρέωση να καταβάλει τις αποζημιώσεις. Δεν έχει κυρωθεί ούτε η πράξη εφαρμογής της επέκτασης του πολεοδομικού σχεδίου βάσει του νόμου 1337.

Μεγάλο κενό στον αρχικό σχεδιασμό αποτελεί η μη πρόβλεψη ενός δρόμου που θα κινείται παράλληλα στον σιδηρόδρομο, προκειμένου να εξυπηρετεί την κυκλοφορία των κατοίκων, οι οποίοι, αν μπει μπροστά το τρένο, δεν θα έχουν καν πρόσβαση στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο.

«Το τρένο που θα περνάει δεν θα είναι ο παλιός “Μουτζούρης”, αλλά ένας προαστιακός με σύγχρονους συρμούς που έχουν απαιτήσεις μεγαλύτερων ταχυτήτων και μεγαλύτερο όγκο,  που θα περνά μπροστά από ιδιοκτησίες -εντός και εκτός σχεδίου. Μέχρι σήμερα, δεν υπήρχε καμία πρόβλεψη για το πώς θα διαχειριστεί κανείς τις κάθετες προσβάσεις και την πόλη του Λουτρακίου ή το οδικό δίκτυο που βρίσκεται εκτός σχεδίου», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.

Η λύση που προκρίνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για αυτό το κουβάρι αστοχιών είναι η τοποθέτηση ΑΣΙΔ, δηλαδή αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, τα οποία δεν αποτελούν βεβαίως την καλύτερη επιλογή. «Οι ισόπεδες διαβάσεις είναι μία κατ’ οικονομία λύση, δεν θα είναι όμως η καλύτερη. Δεν θα φτάσουμε στο επίπεδο του έργου που θέλαμε, γιατί αυτό σχεδιάστηκε και δημοπρατήθηκε με εγγενείς αδυναμίες», είπε ο κ. Ταχιάος. Πέρα από αυτό, η τοποθέτησή τους απαιτεί αλλαγή της αρχικής μελέτης και αγορά των ΑΣΙΔ που δεν προβλέπονταν αρχικά, άρα περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους.

Όσο για τον δρόμο που είναι απαραίτητος για την κυκλοφορία των κατοίκων στις περιοχές από όπου διέρχεται η γραμμή, το υπουργείο έχει ζητήσει από την ΕΡΓΟΣΕ να προχωρήσει στην απαλλοτρίωση μίας ζώνης, εγχείρημα όμως που συναντά και αυτό προφανείς αντιστάσεις.

Κατόπιν όλων των παραπάνω, με το τυπικό χρονοδιάγραμμα να παραμένει ακόμα και σήμερα στις 31/12/2024, σύμφωνα με τον αρμόδιο υφυπουργό, «το έργο είναι εφικτό να τελειώσει στα τέλη του 2025», αναφέρεται στο businessdaily.gr

Θα διεξαχθεί στο Λουτράκι η διοργάνωση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος επιτραπέζιας αντισφαίρισης κωφών…

Σε συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του δήμου Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ, η οποία θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στο δημοτικό κατάστημα Λουτρακίου (Ιάσονος και
Εθν. Αντιστάσεως), την Τρίτη και ώρα 9:00 θα γίνει συζήτηση και για το παρακάτω θέμα:

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ στο δήμο Βέλου- Βόχας

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται: «Την Τετάρτη 16η Οκτωβρίου 2024 και ώρα 20:00 θα πραγματοποιηθεί δημόσια τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέλου-Βόχας στην αίθουσα ΚΑΠΗ Ζευγολατιού (επί της οδού Νικηταρά), για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

1. Έναρξη διαδικασιών για τη συγκρότηση και λειτουργία «Δημοτικών Τοπικών ΣυμβουλίωνΝέων» σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3443/2006 (ΦΕΚ Α’ 41 /27-02-2006).

2.Τροποποίηση του προϋπολογισμού οικ. έτους 2024 (8η).

3.Έγκριση αμοιβής δικηγόρων σύμφωνα με τις αποφάσεις 219 /2024, 231/2024, της Δημοτικής Επιτροπής.

4.Έγκριση αναμόρφωσης του προϋπολογισμού οικ. έτους 2024 (2η) του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Βόχας (αριθμ. 51 /2024 Απόφαση του Ν.Π.Δ.Δ. «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Βόχας»).

5.Λήψη απόφασης επί της αριθμ. 03/2024 Απόφασης της Επιτροπής του άρθρου 8 του Ν. 3463/2006, περί μετονομασίας οδού στην Δημοτική Κοινότητα Βέλου και αναγκαιότητα ονομασίας οδού.

6.Αποδοχή της αριθμ. 04/2024 Απόφασης της Επιτροπής του άρθρου 8 του Ν. 3463/2006, για την ονομασία της Πλατείας Βραχατίου που βρίσκεται βόρεια του Ι.Ν. Αγ. Παρασκευής στη Νότιο-ανατολική πλευρά της διασταύρωσης των οδών Π.Ε.Ο Κορίνθου – Πατρών και Ελ. Βενιζέλου σε πλατεία με το όνομα «ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΙΟΥΝΤΡΗ».

7.Επικαιροποίηση των αποφάσεων 188/2014 και 201 /2016 Δ.Σ. περί Έγκρισης Τοπικού Ρυμοτομικού Σχεδίου εντός ορίων οικισμού Βραχατίου.

8.Έγκριση άδειας τοποθέτησης απαγορευτικών σημάτων για είσοδο – έξοδο του οχήματος έμπροσθεν της εισόδου (parking) ιδιοκτησίας κ. Ζαρουχλιώτου Ασπασίας, στη Δημοτική Κοινότητα Βραχατiου.

9.Έγκριση άδειας τοποθέτησης απαγορευτικών σημάτων για είσοδο – έξοδο του οχήματος έμπροσθεν της εισόδου (parking) ιδιοκτησίας κ. ΖιούβαΚων/νας, στη Δημοτική Κοινότητα Βραχατiου.

10. Συγκρότηση τριμελούς επιτροπής για την εξέταση ενστάσεων.

11.Έγκριση παραχώρησης χρήσης των Δημοτικών Αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Βέλου Βόχας στα ποδοσφαιρικά Σωματεία ως έδρα αγώνων και προπονήσεων για την αγωνιστική περίοδο 2024-2025.

12.Έγκριση παραχώρησης χρήσης των Δημοτικών Αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Βέλου Βόχας: Κλειστό Γυμναστήριο Βέλου και Κλειστό Γυμναστήριο Βραχατίου «Γεώργιος Τριαντάφυλλος» ως έδρα αγώνων και προπονήσεων σε Αθλητικούς Συλλόγους/Σωματεία του Δήμου Βέλου Βόχας για την προπονητική/αγωνιστική περίοδο 2024-2025.

13.Επικύρωση εντολών τοποθέτησης ωφελούμενων βρεφών και νηπίων μέσω Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. σχολικής περιόδου 2024-2025.

14.Έγκριση εγγραφών βρεφών και νηπίων περιόδου 2024-2025 μέσω τροφείων στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου.

15.Έγκριση πρόσθετων εγγραφών βρεφών και νηπίων περιόδου 2024-2025 μέσω τροφείων στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου.Έγκριση πρόσθετων εγγραφών βρεφών – νηπίων περιόδου 2024-2025 μέσω ΕΣΠΑ.

16.Ορισμός εκπροσώπων του Δήμου για την κατάρτιση των Εσωτερικών Κανονισμών Λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Βέλου Βόχας».

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Αγανάκτησε ο δήμαρχος με τις ασυναρτησίες ορισμένων…

Επειδή σε ότι αφορά τη πρόσφατη μεγάλη φωτιά στο δήμο Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης λέγεται και γράφεται …ότι μπορεί να φανταστεί κανείς, ο δήμαρχος της περιοχής Β. Τσιώτος αναγκάστηκε να κάνει την παρακάτω ανάρτηση μήπως …και λογικευτούν ορισμένοι!

Γιατί έχουν γραφτεί και ασυναρτησίες ως τώρα που …δεν έχουν προηγούμενο!

Αυτό το οποίο είναι (για την ώρα) το μόνο σίγουρο είναι η “γύμνια” του κρατικού μηχανισμού! Αν ο κρατικός μηχανισμός λειτουργούσε όπως πρέπει σίγουρα αυτή η φωτιά δεν θα είχε πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις!

Τα υπόλοιπα (για την ώρα) είναι …να είχαμε να λέγαμε!

Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτησή μας στις 3 Οκτωβρίου 2024 με τίτλο: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Η ευθύνη της φονικής φωτιάς …έχει όνομα: Την “γύμνια” του κρατικού μηχανισμού! -Τι ερευνά η πυροσβεστική για αντιδήμαρχο!

Και κάτι τελευταίο: Κάποιοι εκεί στην αντιπολίτευση επειδή δεν έχουν να προσάψουν κάτι σοβαρό στη δημοτική αρχή βρήκαν ευκαιρία να αφήσουν αιχμές στη δημοτική αρχή και τον δήμαρχο για τη φωτιά!!! …Σε λίγο ίσως φτάσουν στο σημείο να πουν ότι φταίει ο δήμαρχος που η φωτιά πήρε ανέλεγκτες διαστάσεις!!! Δεν αποκλείεται να το δούμε και αυτό γιατί πάνω στον ενθουσιασμό τους να κερδίσουν λίγη δημοσιότητα σε ένα ΣΟΒΑΡΟ θέμα που έχει πάρει πανελλήνια έκταση, …απλά εκτίθενται! Κάτι τέτοια κάνουν κάποιοι εκεί στην αντιπολίτευση και τελικά καταφέρνουν οι πολίτες να μην τους λαμβάνουν σοβαρά υπόψη!

Έχουν αναρωτηθεί όμως κάποιοι εκεί στην αντιπολίτευση αν ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με αυτούς βγάζοντας τους τα “άπλυτα” στη φόρα …τι θα γίνει; Απλά, για την ώρα, το αναφέρουμε…! Είπαμε για την ώρα…

Η ανάρτηση του δημάρχου Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης Β. Τσιώτου:

Κλείνει ξανά η διώρυγα Κορίνθου για τα πλοία από…

0

Από τη διώρυγα Κορίνθου ανακοινώνεται: “Η Α.Ε.ΔΙ.Κ ενημερώνει τους συνεργάτες και πελάτες της ότι η Διώρυγα θα παραμείνει διαθέσιμη για την ναυσιπλοΐα έως και την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 00:00.

Από την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 θα συνεχιστεί η τελευταία φάση των εργασιών αποκατάστασης.

Θα εκδοθεί εκ νέου Δελτίο Τύπου για την ακριβή ημερομηνία επαναλειτουργίας του καναλιού”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη 31χρονος με σχεδόν 10 γρ. χασίς…

0

Συνελήφθη την Κυριακή το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε. Κορινθίας, 31χρονος κάτοικος Κορίνθου, γιατί κατείχε ποσότητες κάνναβης συνολικού βάρους 9,6 γραμμαρίων, οι οποίες κατασχέθηκαν.

Κ.Ν.