Τι θα συζητηθεί σήμερα στη συνεδρίαση του ΔΣ Κορινθίων:

Τι θα συζητηθεί σήμερα στη συνεδρίαση του ΔΣ Κορινθίων:

…Το είδαμε και αυτό! Τι έκανε πάλι ο Κορίνθιος πολιτικός Χ. Δήμας που θα προκαλέσει την κοινή γνώμη; Το αργότερο μέχρι αύριο η απάντηση…
Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται: «Την Παρασκευή,11 Οκτωβρίου 2024, εξεδήμησε προς Κύριον η μακαριστή Μοναχή Θεολογία (κατά κόσμο Θενύμφη) Καποδίστρια, αδελφή της Ι. Μονής Παναγίας Φανερωμένης Χιλιομοδίου.
Ετελειώθη ειρηνικά, πλήρης ημερών. Η Εξόδιος Ακολουθία εψάλλη το εσπέρας της ιδίας ημέρας στο Καθολικό της Ι. Μονής υπό του αναπληρωτού του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών και Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεως μας κ. Αγαπίου, πλαισιουμένου υπό των Πανοσ. Αρχιμ. π. Κλαυδίου Καλαρά, Προϊσταμένου του Ι. Ναού Μεταμορφώσεως Σωτήρος Κιάτου και Αρχιερατικού Επιτρόπου Σικυώνος, των Πανοσ. Συγκέλλου- Οικονόμου π. Προδρόμου Αντωνίου και Ιερομονάχου π. Λογγίνου Αρχόντη, αδελφών της Ι. Μονής Αναστάσεως Χριστού Λουτρακίου, του Αιδεσ.π. Πέτρου Τζέκου, Εφημερίου του Ι. Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Αρχαίας Κορίνθου και των Διακόνων π. Χρήστου Χίλια και π. Αγγέλου Σαλάτα.
Ο Θεοφιλέστατος ομίλησε επίκαιρα και μετέφερε τις ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου για αιώνια ανάπαυση της ψυχής της κεκοιμημένης Μοναχής Θεολογίας και τα θερμά συλλυπητήρια του στην Οσιωτάτη αγία Καθηγουμένη της Ι. Μονής Γερόντισσα Ξένη Μοναχή και την περί αύτην Αδελφότητα ως και στους συγγενείς της κεκοιμημένης αδελφής ευχόμενος, όπως ό Κύριος, διά πρεσβειών της Υπεραγίας Θεοτόκου της Φανερωμένης, αναπληρώσει ταχέως τό κενόν που άφησε στην Αδελφότητα η αναχώρηση για την Θριαμβεύουσα Εκκλησία της Μοναχής Θεολογίας.
Ας είναι αιωνία η μνήμη της»!
Κάποιοι οδηγοί έχουν μπερδέψει τους δρόμους της πόλης της Κορίνθου …με πίστα και κινούνται με ταχύτητες πολύ υψηλότερες από το κανονικό!
Δεν υπολογίζουν όμως τους αστυνομικούς της τροχαίας Κορίνθου!
Και μετά έρχεται η αφαίρεση πινακίδων, τα πρόστιμα …κτλ!
Αφού κάποιοι δεν συμμορφώνονται και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων πολιτών που κινούνται στην Κόρινθο, οι αστυνομικοί εφαρμόζουν τα προβλεπόμενα!
Η ανάρτηση από το VasVal:

–
Κ.Ν
Σε ότι μας αφορά τα γράφαμε από την προηγούμενη εβδομάδα με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ξεφεύγει η κατάσταση! -…Έτσι πληρώνουν οι δημότες το “πάθος” του δημάρχου για τον ΠΑΣ Κόρινθος! -Τα χιλιάδες ευρώ, τα πριμ ακόμα και η διαγραφή χρεών για το νερό!!! -Αυτά δεν ισχύουν για τους φτωχούς Κορίνθιους…

“Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 7-10-2024 συζητήθηκε το θέμα: “Αποδοχή όρων συμφωνίας με ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ”.
Η Πράσινη Πόλη με γνώμονα το συμφέρον του Δήμου, ασκώντας κριτική στη Δημοτική Αρχή, διαφώνησε με την πρότασή της και θεωρεί τη συμφωνία ετεροβαρή, για τους παρακάτω λόγους:
1) Ο κ. Σταυρέλης είχε συμφωνήσει τους όρους της σύμβασης με τη διοίκηση της ΠΑΣ Κόρινθος, πριν καν φέρει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν προηγήθηκε καμμία ενημέρωση, δεν έγινε κανένας διάλογος και η συζήτηση ήταν προσχηματική. Επομένως δεν επεδίωκε ΚΑΜΜΙΑ συναίνεση.
Ο λόγος απλός: Ήθελε να μας έχει “απέναντι” διχάζοντας την κοινωνία . Το έπραξε με τους συλλόγους που τους χώρισε σε “δικούς του” και “δικούς μας”!
Το χειρότερο είναι ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο ανέφερε ότι “ΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ”! Πραγματικά δεν περιμέναμε αυτή τη χυδαία συμπεριφορά που δημιουργεί μίσος και κακία έναντι υμών και ημών, αλλά και σε μερίδα (ευτυχώς μικρή) των φιλάθλων! Ο κατήφορος του κ.Σταυρέλη δεν έχει τελειωμό! Φέρει μεγάλη ευθύνη ο κ.Σταυρέλης για αυτά που εκστομίζει και θα κριθεί από τους Κορίνθιους.
Η Πράσινη Πόλη και ο επικεφαλής της απαιτεί τουλάχιστον μια συγγνώμη για αυτά τα μισαλλόδοξα λόγια !
Όποιος δε συμφωνεί με τον κ.Σταυρέλη είναι εχθρός δικός του, αλλά εν προκειμένω και της ομάδας.
Λυπούμεθα για αυτή την εξέλιξη ! Ο κόσμος όμως έχει και γνώση και αντίληψη των τεκταινόμενων της Δημοτικής Αρχής.
2)Δε συμφωνούμε να διαχειρίζεται κατ΄ αποκλειστικότητα η ΠΑΣ Κόρινθος το Δημοτικό Στάδιο.ΠΟΤΕ στην ιστορία της πόλης δεν έχει γίνει αυτό,είναι η πρώτη φορά με τον κ.Σταυρέλη!
Ο Δήμος πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο για το Δημοτικό Στάδιο.
Σημειώνουμε ότι στο παρελθόν ο κ. Σταυρέλης σε όλες τις παρεμβάσεις του προστάτευε πρωτίστως το Δήμο μας. Τώρα γιατί άλλαξε;
Στο σύγχρονο ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι σε καμία περίπτωση δεν εξαρτάται η άνοδος της ομάδος μας στην Β’ Εθνική, από την αποκλειστική χρήση του Δημοτικού μας Σταδίου. Άλλωστε αυτό αποδεικνύεται από το ένδοξο παρελθόν της ,όταν αγωνιζόταν στην Α ‘Εθνική κατηγορία !
Το στάδιο είναι για όλους τους Δημότες και πρέπει να έχουν πρόσβαση σε όλους τους χώρους ώστε να εξυπηρετούνται. Με αυτή τη συμφωνία οι Δημότες δεν θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν ελεύθερα το Δημοτικό Στάδιο !
3) Η συμφωνία γίνεται για 15 χρόνια. Αλήθεια γιατί ο κ.Σταυρέλης δεσμεύει και τους δύο επόμενους Δημάρχους και δεν περιορίζεται στην πενταετία του;
Οι δημότες μας θα μάθουν όλη την αλήθεια, δηλαδή : Θα δίνουμε από τα χρήματα των Δημοτών 50.000 ευρώ κάθε χρόνο,μαζί με πρίμ 20.000ευρώ εφόσον πηγαίνει καλά η ομάδα, χαρίζονται χρέη προς την ΔΕΥΑΚ 22.000ευρώ, δεν θα πληρώνει η ΠΑΣ Κόρινθος λογαριασμούς νερού, ΔΕΗ, η καθαριότητα θα γίνεται από το Δήμο δωρεάν, καθώς και η συντήρηση των χώρων για τα επόμενα 15 χρόνια ! Μιλάμε βεβαίως για διπλά έξοδα που αφορούν γήπεδο Συνοικισμού και Δημοτικό Στάδιο.
Με μια πρώτη εκτίμηση η συμφωνία θα στοιχίζει στο Δήμο περίπου 200.000 ευρώ ετησίως και όλα αυτά από τα χρήματα των Δημοτών.
4)Τι κερδίζουμε από τη συμφωνία; Την παραχώρηση του Γηπέδου του Συνοικισμού που ΘΑ φτιάξει σε δύο περίπου χρόνια, κατά την εκτίμησή μας. η Περιφέρεια (προϋπολογισμού 290,000 €), αλλά προσέξτε : Μόνο τον χλοοτάπητα. Τα υπόλοιπα όπως αποδυτήρια, τουαλέτες, μάνδρες, φωτισμούς και συντήρηση κ.λ.π. θα τα αναλάβει ο Δήμος μας !
Βεβαίως θα χρησιμοποιούν το γήπεδο ο Κύψελος,ο Αστέρας και ο Άρης ,αλλά πότε;
Όταν δε το χρειάζεται η ΠΑΣ Κόρινθος που θα έχει προτεραιότητα !
5)Με τη συμφωνία αυτή αποκλείεται οποιαδήποτε Ακαδημία ποδοσφαίρου, όπως γινόταν τόσα χρόνια, να χρησιμοποιεί το Δημοτικό Στάδιο !
Εκτός από αυτούς που δίνει άδεια η ΠΑΣ Κόρινθος !
Αφήνουμε στην κρίση των πολιτών εάν η συγκεκριμένη συμφωνία είναι συμφέρουσα για το Δήμο μας η όχι.
Από τη θέση ευθύνης που μας έδωσε ο Κορινθιακός λαός θα ασκούμε κριτική και θα ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας για τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Είναι σαφές ότι υπάρχουν πολλές και διαφορετικές προτάσεις για την αξιοποίηση των γηπέδων,αλλά ο κ.Δήμαρχος δεν ρώτησε κανέναν,ούτε και το ήθελε,σπεύδοντας να κλείσει γρήγορα τη συμφωνία.
Στη διάθεση όλων τα στοιχεία που έχουμε…
Η ομάδα είναι σαφές ότι θα προχωρήσει με την αγάπη των φιλάθλων και των παραγόντων της και θα συνεχίσουμε να την στηρίζουμε σε όλα τα επίπεδα.
‘Ομως η εμπλοκή της Πολιτικής στο ποδόσφαιρο και με τον τρόπο που το διαχειρίζεται ο κ.Δήμαρχος διαιρεί την κοινωνία και η Πράσινη Πόλη τον θέτει προ των ευθυνών του.
Δε θα επιτρέψουμε τη χλεύη και το διασυρμό της παράταξής μας και των προσωπικοτήτων της,στο βωμό της προπαγάνδας και της αναισχυντίας του κ.Σταυρέλη!
ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ”
Δεν πρόλαβε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και ο ΠΑΣ Κόρινθος γνώρισε άλλη μία ήττα (2-1) , αυτή τη φορά στην Μύκονο για το πρωτάθλημα της Γ Εθνικής!
…Ποιος φταίει αυτή τη φορά για την επιπλέον ήττα της ομάδας της Κορίνθου;
…Να αναμένουμε άραγε νέες δηλώσεις από τη διοίκηση;
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, την Παρασκευή το πρωί, σε περιοχές των δήμων Βέλου-Βόχας και Σικυωνίων, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.
Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, των Τμημάτων Ασφάλειας και Τροχαίας Κορίνθου, των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας και Στερεάς Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -59- άτομα, προσήχθησαν -14- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -9- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.
Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -8-παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου».
ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση της περασμένης Παρασκευής: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τι βρίσκουν …και τι δεν βρίσκουν! -…Ερωτηματικά για τις εφόδους των ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων σε καταυλισμούς των αθίγγανων!
Σε ανάρτησή του ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δ. Πτωχός αναφέρει:
“Με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο, βρεθήκαμε στο Ξυλόκαστρο για να στηρίξουμε την τοπική κοινωνία και να δρομολογήσουμε άμεσες ενέργειες.
Για ακόμα μια φορά εξέφρασα τα θερμά συλλυπητήρια μου στις οικογένειες των ανθρώπων που χάθηκαν.
Το μέγεθος της καταστροφής είναι μεγάλο. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, έχει ήδη ξεκινήσει την αποκατάσταση κρίσιμων υποδομών και τη συλλογή στοιχείων για την πλήρη καταγραφή των ζημιών.
Οι απώλειες στις καλλιέργειες, στις δασικές εκτάσεις, στις αρδευτικές υποδομές και στις κατοικίες είναι σημαντικές, και άμεση προτεραιότητά μας σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος είναι η υλοποίηση αντιδιαβρωτικών έργων στα βουνά για να προλάβουμε μελλοντικά πλημμυρικά φαινόμενα. Είναι επιτακτική ανάγκη να κηρυχθούν οι περιοχές αυτές αναδασωτέες και να απλοποιηθούν οι διαδικασίες αδειοδοτήσεων και διαγωνισμών.
Από τη δίκη του πλευρά, ο ΕΛΓΑ ήδη καταγράφει τις ζημιές στις καλλιέργειες. Χρειαζόμαστε όμως ταχύτητα στις εκταμιεύσεις για τους πληγέντες παραγωγούς.
Στόχος μας είναι να κινητοποιήσουμε όλους τους διαθέσιμους πόρους και να προχωρήσουμε σε οικονομικές ελαφρύνσεις για τους κατοίκους του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης“.

Δ. Πτωχός: “Στόχος μας να προχωρήσουμε σε οικονομικές ελαφρύνσεις για τους κατοίκους του δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης”! Για να δούμε…
Κ.Ν
Αυτά που συμβαίνουν στο Στεφάνι του δήμου Κορινθίων …δεν έχουν προηγούμενο! …Με τις “ευλογίες” κάποιων μετατρέπεται ένα όμορφο ορεινό χωριό σε βιομηχανική περιοχή!
Υπάρχουν αναφορές ότι την Τετάρτη το βράδυ φορτηγά ανέβηκαν στο Στεφάνι μεταφέροντας εξοπλισμό για την τοποθέτηση νέων ΑΠΕ…
Ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης τι είχε πει στους κατοίκους …και τι τελικά κάνει; Μπορεί να δώσει μία απάντηση ο ίδιος;

–
Από την Πράσινη Πόλη στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: “Στις 9/10/2024 αντιπροσωπεία της ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΠΟΛΗΣ, αποτελούμενη από τους Δ. Πρωτοπαπά, Π. Σπύρου και Χρ. Γρίσπο, επισκέφθηκε, μετά από πρόσκληση κατοίκων, το Στεφάνι Κορινθίας, όπου διαπιστώσαμε με τα μάτια μας την τεράστια φυσική καταστροφή που συντελείται την ώρα που μιλάμε.
Για όσους δεν γνωρίζουν, το Στεφάνι είναι από τις πρώτες περιοχές πανελλαδικά που αδειοδοτήθηκε πάρκο ΑΠΕ (ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά) και λειτούργησε ήδη από το 2010. Ωστόσο, οι άδειες των επενδυτών δεν ανακλήθηκαν κ.Δήμαρχε, σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν σταμάτησε η αρχική αδειοδότηση.
Αυτή τη στιγμή τεράστιου μεγέθους έκταση (περίπου 140 στρέμματα περιφραγμένα και στη φάση θεμελίωσης) στο οροπέδιο Στεφανίου έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο για την τοποθέτηση νέου φωτοβολταϊκού πάρκου. Το μέγεθος του φ/β πάρκου είναι εξωπραγματικό. Με αυτόν τον τρόπο μετατρέπεται ένα όμορφο ορεινό χωριό σε βιομηχανική περιοχή.
Εμείς, ως ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ, προεκλογικά είχαμε διαπιστώσει τον υπερκορεσμό της περιοχής και είχαμε συνταχθεί με το αίτημα «ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΕ ΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ!».
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων της 15ης/5/2024 η Επιτροπή Αγώνα κατοίκων Στεφανίου, μαζί με τον Πρόεδρο της Κοινότητας, παρευρέθηκαν και κατέθεσαν το αίτημά τους να ασκηθεί πίεση στο αρμόδιο Υπουργείο, ώστε να μην τοποθετηθούν άλλες ΑΠΕ και ο Δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης δεσμεύτηκε ότι θα στηρίξει τον αγώνα τους.
Μετά από μήνες απραξίας ο κ.Δήμαρχος προ 20 ημερών περίπου συναντήθηκε με τους αρμόδιους του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπου περιχαρής ανακοίνωσε ότι ήταν κάτι και αυτό, δηλαδή η διαβεβαίωση που έλαβε ότι δεν θα αδειοδοτηθούν άλλες ΑΠΕ μέχρι το 2030…
Τετάρτη βράδυ (9-10-2024) φορτηγά ανέβηκαν στο Στεφάνι μεταφέροντας εξοπλισμό για την τοποθέτηση νέων ΑΠΕ…
Αλήθεια πείτε μας κ.Δήμαρχε τι θα πράξετε τώρα ενώ κατασκευάζεται το φωτοβολταϊκό πάρκο ;
ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ“
«Συνελήφθη, την Πέμπτη το πρωί, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 30χρονος, γιατί σε βάρος της εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Χαλκιδικής, για απάτη», αναφέρεται από την αστυνομία.