Από το δήμο Λουτρακίου- Π-ΑΓ.Θ ανακοινώνεται: “Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, κατά την διάρκεια των 1ων Ισθμιακών Αγώνων, έχει διαμορφωθεί ειδικός χώρος στάθμευσης δίπλα στον Αρχαιολογικό Χώρο Ισθμίας (απέναντι από την ταβέρνα Βενετσάνος), όπως μπορείτε να δείτε στην κουκίδα που απεικονίζεται στον χάρτη.
Επίσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η προσέλευση του κοινού τις ημέρες διεξαγωγής των Αγώνων, Σάββατο 12.10 και Κυριακή 13.10, θα πρέπει να γίνει μέσω Επιδαύρου στον κόμβο προς Κυρά – Βρύση.
Το παρακάτω έργο που ξεκινάει κάνει φυσικά τους δημότες στο Λουτράκι να αισθάνονται πιο ασφαλείς και φέρνει αδιαμφισβήτητα την υπογραφή της σημερινής δημοτικής αρχής και προσωπικά του δημάρχου Γ. Γκιώνη.
Ειδικά ο δήμαρχος ακόμα και στα κρίσιμα σημεία που πήγε να δημιουργηθεί πρόβλημα έτρεξε εγκαίρως και το “πάλεψε” ώστε να έχουμε σήμερα τα θετικά αποτελέσματα!
Δεν υπάρχει θεωρούμε δημότης που να μην γνωρίζει τον αγώνα της δημοτικής αρχής για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για την περιοχή
Τα υπόλοιπα σχετικά με το έργο θα τα διαβάσετε παρακάτω…
–
Από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:
“Ξεκινάει το σημαντικό έργο της Αντιπλημμυρικής Προστασίας του Λουτρακίου και της ευρύτερης Περιοχής
Με την υπογραφή της σύμβασης για το έργο «Αντιπλημμυρική Προστασία του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων (Β’ Φάση)», το πρωί της Πέμπτης 10 Οκτωβρίου 2024, από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας, παρουσία του Δημάρχου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, κ. Γιώργο Γκιώνη, το σημαντικό έργο για την αντιπλημμυρική προστασία του Λουτρακίου και της ευρύτερης περιοχής περνάει πλέον στο στάδιο της υλοποίησης, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη για την προστασία της περιοχής από πλημμυρικά φαινόμενα.
Το έργο, προϋπολογισμού 23 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αφορά στην κατασκευή έργων διευθέτησης των οχτώ ρεμάτων: Αγίου Φανουρίου, Χαρβατίου, Αγίας Κυριακής, Νεκροταφείου 1, Νεκροταφείου 2, Οσίου Παταπίου, Αγίου Γεωργίου και Νταμαρίου, και περιλαμβάνει εργασίες όπως: διάνοιξη κοίτης, τοπικές επενδύσεις, έργα εκβολής, αναβαθμούς συγκράτησης φερτών, απαραίτητα έργα τεχνικά ανοικτής και κλειστής ορθογωνικής διατομής τοπικού χαρακτήρα, όπως και στις διασταυρώσεις των ρεμάτων με σημαντικούς δρόμους. Η διάρκεια των εργασιών ορίζεται σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, κ. Γκιώνης, δήλωσε:«Η υπογραφή της σύμβασης για τη Β’ Φάση των αντιπλημμυρικών έργων αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προς την ολοκλήρωση του οράματός μας για την έναν Δήμο ασφαλή.Με την Α’ Φάση αντιπλημμυρικής προστασίας να βρίσκεται ήδη στο 60% της υλοποίησής της, τα αποτελέσματα θα είναι ορατά σύντομα, και είμαστε σε θέση να κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία.
Η σημερινή υπογραφή της σύμβασης αποτελεί ορόσημο για τον Δήμο μας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταϊκούρα και τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Ταχιάο, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή αναγνώρισαν την υψηλή προτεραιότητα του έργου και εργάστηκαν ακούραστα για να διασφαλίσουν την υλοποίησή του, με την εξασφάλιση των απαιτούμενων πόρων και την ενίσχυση της συνεργασίας μας με το Υπουργείο.
Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω την βαθιά μου ευγνωμοσύνη προς τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και βουλευτή Ν. Κορινθίας, κ. Ταγαρά, για την πολύτιμη συμβολή του καθώς αντιλήφθηκε απόλυτα την αναγκαιότητα του έργου για τον τόπο μας και στάθηκε δίπλα μας από την αρχή, στηρίζοντας αδιάκοπα τις προσπάθειές μας να προχωρήσουμε γρήγορα στη φάση της υλοποίησης. Χάρη στην πολύτιμη βοήθειά του, το έργο αυτό γίνεται πλέον πραγματικότητα.
Τέλος, θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς τον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χ. Δήμα για τη διαρκή στήριξή του και τη σημαντική συμβολή του στην εξασφάλιση της χρηματοδότηση του έργου, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον του για τον Δήμο και τους δημότες μας…».
-“Ο δήμαρχος Κορινθίων βρίσκεται στη μεγάλη ανάγκη να τον κολακεύουν και αυτό εκμεταλλεύτηκε ευφυώς ο πρόεδρος της ΠΑΣ Κόρινθος για να πετύχει όρους που δεν μπορούσε να φανταστεί ούτε στα καλύτερά του όνειρα…”
Είναι πραγματικά απορίας άξιο αυτά που κάνει-λέει και δεσμεύεται ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης σε ότι έχει να κάνει με τον ΠΑΣ Κόρινθος!!!
Η ομάδα παίρνει τόσες χιλιάδες ευρώ και έχει τόσα προνόμια που ΠΟΤΕ δεν είχε ως τώρα, …επειδή ο Σταυρέλης είναι “κολλημένος” με τον ΠΑΣ Κόρινθος!
Δήμαρχε αν όπως λέτε έχετε “πάθος” με το ποδόσφαιρο και μεγάλη αγάπη για την ομάδα της Κορίνθου αυτά που λέτε και δεσμεύεστε να τα ΒΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ (…να τα πληρώνουν δηλαδή οι δημότες)!Να γίνετε εσείς πρόεδρος ή μέλος του ΔΣ της ομάδας και να πληρώνετε (όπως και τα άλλα μέλη) από την τσέπης σας
Δεν σας ψήφισαν οι δημότες για να αποφασίζετε ως δημοτική αρχή τόσες χιλιάδες ευρώ και τόσες διευκολύνσεις στην ομάδα της Κορίνθου!
Υπάρχουν δήμαρχε άλλες ομάδες και άλλοι σύλλογοι στην Κόρινθο που θα μπορούσαν να τύχουν καλύτερης τύχης και ας μην παίζουν στη Γ΄Εθνική; …Απλά ρωτάμε;
Φτάσατε δήμαρχε εκτός από τις τόσες χιλιάδες ευρώ που θέλετε να δίνει ο δήμος Κορινθίων, να τάζετε έξτρα πριμ (!!!) και να θέλετε να διαγράψετε και τα μεγάλα χρέη του ΠΑΣ Κόρινθος για το νερό!!!
…Τίποτα άλλο δήμαρχε;
Από την άλλη οι άλλοι δημότες θα πληρώνουν κανονικά τα χρέη για το νερό…
–
Αυτά ας τα δουν οι δημότες που τα βγάζουν καθημερινά πολύ δύσκολα σε ότι αφορά τις οικονομικές τους υποχρεώσεις!
Ας αναρωτηθούν επίσης οι δημότες ΑΝ το “πάθος” που έχει ο δήμαρχος για την ομάδα της Κορίνθου το έχει και για τα υπόλοιπα ΣΟΒΑΡΑ θέματα που αφορούν το δήμο!!!
Μεταξύ άλλων ο συνδυασμός του Β. Νανόπουλου παρακάτω αναφέρει: “Ο δήμαρχος Κορινθίων κ Σταυρέλης βρίσκεται στη μεγάλη ανάγκη να τον κολακεύουν και αυτό εκμεταλλεύτηκε ευφυώς ο πρόεδρος της ΠΑΣ Κόρινθος για να πετύχει όρους που δεν μπορούσε να φανταστεί ούτε στα καλύτερά του όνειρα…“
Δεν ξέρουμε πραγματικά τι άλλο να γράψουμε με την περίπτωση του δημάρχου Κορινθίων!!!
Τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε παρακάτω αναλυτικά… και θα βγάλετε για ακόμα μία φορά τα συμπεράσματά σας!
–
Από το συνδυασμό του Β. Νανόπουλου στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:
«Προτεραιότητα στον ΠΑΣ Κόρινθος ΝΑΙ -Αποκλειστικότητα ΟΧΙ
ΠΑΣ Κόρινθος – δήμος Κορινθίων, τους όρους υπαγορεύει ο ισχυρός. Ποιος είναι;
Στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου συζητήθηκε το θέμα της παραχώρησης των γηπέδων και των όρων της σύμβασης μεταξύ του δήμου και της ομάδας ΠΑΣ Κόρινθος.
Ο δήμαρχος Κορινθίων κ Σταυρέλης βρίσκεται στη μεγάλη ανάγκη να τον κολακεύουν και αυτό εκμεταλλεύτηκε ευφυώς ο πρόεδρος της ΠΑΣ Κόρινθος για να πετύχει όρους που δεν μπορούσε να φανταστεί ούτε στα καλύτερά του όνειρα .
Η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που ελήφθη πρόχειρα- χωρίς εισήγηση νομιμότητας από την υπηρεσία – με τις ψήφους της πλειοψηφίας και καθολική αντίδραση της μειοψηφίας, δεν είχε την στήριξη των 2/3 των μελών του δημοτικού συμβουλίου που ήταν απαραίτητη και πιθανότατα είναι άκυρη .
Οι δημοτικοί σύμβουλοι της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
Είπαμε ΝΑΙ στην παραχώρηση του γηπέδου του συνοικισμού στο δήμο παρά το ότι θα πληρώνει ο δήμος 50.000 ευρώ ετησίως αντί των 18.000 ευρώ ενοίκιο που είχε συμφωνήσει η δική μας δημοτική αρχή και την τελευταία στιγμή υπαναχώρησε ο τότε πρόεδρος
Είπαμε ΝΑΙ στην πληρωμή των 50.000 ευρώ ετησίως στην ΠΑΣ Κόρινθος ως αντάλλαγμα για το γήπεδο συνοικισμού εφόσον η ομάδα φέρει τα νόμιμα παραστατικά
Είπαμε ΟΧΙ στον αποκλεισμό όλων των άλλων ομάδων από τα γήπεδα του δημοτικού σταδίου ενώ η ΠΑΣ Κόρινθος θα παίζει στο συνοικισμό όποτε θέλει !!!!
Προτείναμε αγορά του γηπέδου του συνοικισμού στην αντικειμενική του αξία είτε ενοικίαση που ο κ Σταυρέλης δεν συζήτησε καν
Είπαμε ΟΧΙ στο να χαριστούν τα χρέη της ομάδας για νερό και πιθανόν ΔΕΗ αλλά να γίνει η ίδια ρύθμιση που γίνεται στους φτωχούς Κορίνθιους
Είπαμε ΝΑΙ στην παραχώρηση στην ΠΑΣ Κόρινθος κατά προτεραιότητα του γηπέδου του δημοτικού σταδίου και του βοηθητικού γηπέδου καθώς και βοηθητικών χώρων όπως γινόταν μέχρι σήμερα από όλες τις δημοτικές αρχές.
Είπαμε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ στην παραχώρηση ΕΚΤΟΣ της αποκλειστικότητας στην παραχώρηση
Ο Δήμος Κορινθίων μπορούσε να πετύχει πολύ καλύτερη συμφωνία, να έχει η ομάδα πλήρη στήριξη αλλά να μην αποκλείονται οι άλλες ομάδες. Δεν τα κατάφερε και είναι κρίμα.
H ΠΑΣ Κόρινθος:
Πήρε για αποκλειστική χρήση τους χώρους γηπέδου του δημοτικού αθλητικού κέντρου και το βοηθητικό γήπεδο και βοηθητικούς χώρους για 15 χρόνια χωρίς ουσιαστικό αντάλλαγμα
Απέκλεισε οποιαδήποτε άλλη ομάδα να παίξει στο γήπεδο αυτό ή να προπονηθεί στο βοηθητικό
Πήρε ετήσια επιχορήγηση 50.000 ευρώ ,συν 10.000 ευρώ ,συν πριμ για 15 χρόνια απαλοιφή του χρέους των 22.000 ευρώ για οφειλές νερού πιθανότατα τα χρέη του δήμο του ρεύματος που δεν έχει πληρωθεί
τη συντήρηση τον καθαρισμό τις επισκευές και τις βελτιώσεις των γηπέδων να τις κάνει με έξοδα του ο δήμος Κορινθίων
Nα εισπράττει χρήματα από τους αγώνες ποδοσφαίρου χωρίς να αποδίδει το 15% που ο νόμος προβλέπει
Nα παίρνει την επιχορήγηση των 50.000 συν 10.000 ευρώ συν πριμ , έστω και αν γίνει ανώνυμη εταιρία το οποίο απαγορεύεται από το νόμο περί αποδοτικής διαχείρισης της περιουσίας του δήμου .
Στη συμφωνία επίσης προβλέπεται η παραχώρηση του γηπέδου του συνοικισμού το οποίο θα συντηρήσει η περιφέρεια με 360.000 ευρώ και ο δήμος θα έχει την υποχρέωση όλων των επισκευών και εξόδων λειτουργίας στο εξής .
Επειδή όλη η προσπάθεια έγινε με προχειρότητα δεν είναι εξασφαλισμένο ότι δεν θα υπάρχουν προβλήματα στην αδειοδότηση του γηπέδου ελπίζουμε όχι
Στο εξής εφόσον ισχύσει η συμφωνία:
Για να παίξει άλλη ομάδα στο γήπεδο πρέπει να παίρνει άδεια από την ΠΑΣ Κόρινθος,
Για να κάνει ο δήμος εκδήλωση πρέπει να παίρνει άδεια από την ΠΑΣ Κόρινθος
Ακόμα και η Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου να θέλει να παίξει εκεί θα πρέπει να πάρει άδεια από την ΠΑΣ Κόρινθος».
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε χθες, εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, έγιναν έλεγχοι σε -966- άτομα, εκ των οποίων τα -789- ήταν ημεδαποί και -177- ήταν αλλοδαποί, καθώς και σε -673-οχήματα.
Επιπλέον, προσήχθησαν -99-άτομα, από τα οποία -68- ήταν ημεδαποί και -31- ήταν αλλοδαποί, ενώ συνελήφθησαν -52- άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:
Ένας ημεδαπός, για κλοπή.
Τέσσερις ημεδαποί, για ναρκωτικά.
Τέσσερις ημεδαποί και ένας αλλοδαπός, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία.
Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Ανακοινώνεται η έναρξη λειτουργίας Κοινωνικού Ιατρείου Ψυχικής Υγείας στο Ξυλόκαστρο και, για πρώτη χρονιά, στο Δερβένι. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που γίνεται σε συνεργασία του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης με το εθελοντικό σωματείο «ΚΕ.ΚΟΙ.ΨΥ.» της Πάτρας (Κέντρο Κοινοτικής Ψυχιατρικής).
Το σωματείο αυτό αποτελείται από ειδικούς Ψυχικής Υγείας (Ψυχίατρο, Ψυχολόγο, Λογοθεραπευτή, Κοινωνική Λειτουργό) και λειτουργεί στην Πάτρα από το 1994. Το Κοινωνικό Ιατρείο Ψυχικής Υγείας θα λειτουργεί κάθε δεύτερο Σάββατο του μήνα.
Υπηρεσίες του ιατρείου και το κοινό που θα υποστηρίζεται
Η πλήρης δραστηριοποίηση του Ιατρείου θα παρέχει τη δυνατότητα για έγκαιρη διάγνωση, θεραπευτικές παρεμβάσεις, συμβουλευτικές παρεμβάσεις και τέλος, ενημέρωση του κοινού μέσω ημερίδων σε ζητήματα Ψυχικής Υγείας.
Πιο συγκεκριμένα, θα ωφελούνται δημότες με χρόνια ή πρόσφατα ψυχολογικά προβλήματα, με χρόνια προβλήματα σωματικής υγείας (ψυχοκοινωνική υποστήριξη), με ζητήματα σχετιζόμενα με την ηλικία (ηλικιωμένοι, έφηβοι), με ψυχολογικά ζητήματα λόγω οικονομικής κρίσης, με ζητήματα διαπροσωπικών σχέσεων. Οι συνεδρίες παρέχονται δωρεάν.
Καλέστε μας για να προγραμματίσετε το ραντεβού σας
Για να προγραμματίσετε το ραντεβού σας καλείτε στα τηλέφωνα:
Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Μόλις 36 ώρες μετά την απόφαση που πήρε το Δημοτικό Συμβούλιο της Κορίνθου να επικυρώσει την συμφωνία με τον ΠΑΣ Κόρινθος, ο Δήμος Κορινθίων έπιασε δουλειά.
Την Τετάρτη το πρωί έγινε το πρώτο βήμα για την ανακαίνιση του ιστορικού γηπέδου του Συνοικισμού, το οποίο άνοιξε τις πύλες του, ύστερα από 7 χρόνια. Και ο δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι, οι παράγοντες των ομάδων της περιοχής (Κύψελος και Αστέρας), τα Μέσα Ενημέρωσης και βεβαίως τα συνεργεία της Υπηρεσίας Καθαριότητας βρέθηκαν μπροστά σε μια πολύ στενάχωρη εικόνα. Γιατί, όλο το γήπεδο είχε το στίγμα της εγκατάλειψης: σκουπίδια παντού, αγριόχορτα ψηλά σαν δέντρα, βρώμικες κερκίδες, κατεστραμμένα αποδυτήρια.
Παρ όλα αυτά γρήγορα κυριάρχησε η θετική αύρα από την προοπτική που δημιουργείται, μετά την παραχώρηση για χρήση του ιστορικού γηπέδου.
Ο δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, έκανε λόγο για μια ιστορική μέρα, όχι μόνο για τον Συνοικισμό, αλλά και για όλη την Κόρινθο: «είμαι πολύ συγκινημένος, γιατί αγωνίστηκα πάρα πολύ για να έχουμε αυτή την κατάληξη, για να παραχωρηθεί το γήπεδο. Πλέον ο Κύψελος, ο Αστέρας και οι Ακαδημίες της Κορίνθου βρίσκουν ξανά το σπίτι τους. Το σπίτι που έφτιαξαν οι πρόγονοί μας και το οποίο είναι, λιθόχτιστο, χτισμένο πέτρα – πέτρα από γονείς και παππούδες. Η αποκατάσταση θα είναι δυσκολη γιατί βλέπετε ποια είναι η εικόνα της εγκατάλειψης, είμαι όμως αισιόδοξος πως με την βοήθεια των υπηρεσιών μας και τις ενέργειες της Περιφέρειας σε μερικούς μήνες θα αποδοθεί στην τοπική κοινωνία…».
Χαρούμενοι και αισιόδοξοι ότι κάτι αλλάζει ήταν και οι εκπρόσωποι των ομάδων του Συνοικισμου που βρέθηκαν στο γήπεδο: «Αρχίζει κάτι καινούργιο και αισιόδοξο», είπε ο πρόεδρος του Κύψελου, ο οποίος τα τελευταία χρόνια προπονείται και αγωνίζεται στο Λέχαιο, Στέργιος Αναστασιάδης, και συμπλήρωσε πως οι καλοί αγωνιστικοί χώροι συμβάλλουν στην δημιουργία «αθλητικού πολιτισμού που μπορεί να πάει τις ομάδες μας μπροστά». Ενώ ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Καλύβας, πρόσθεσε πως «όλοι όσοι είμαστε σήμερα εδώ, έχουμε κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτό το γήπεδο. Καταλαβαίνετε πως αισθανόμαστε εμείς αλλά και πως αισθάνονται οι κάτοικοι του Συνοικισμού που θα έρχονται εδώ και θα βλέπουν τα παιδιά τους και εγγόνια τους να παίζουν ποδόσφαιρο εκεί όπου αγωνίστηκαν και οι ίδιοι».
Ο εκπρόσωπος του Αστέρα Κορίνθου (ο οποίος φιλοξενείται στα Εξαμίλια), Θύμιος Παπαχρήστος, έκανε λόγο για μια συγκινητική στιγμή: «όλοι οι κάτοικοι του Συνοικισμού νιώθαμε άσχημα που βλέπαμε το γήπεδο κλειστό όλα αυτά τα χρόνια. Για εμάς είναι σημαντικό, όχι μόνο που θα φτιαχτεί το γήπεδο, αλλά και που θα είναι ανοιχτό και θα μπορεί να έρχεται έστω να περπατήσει ένας άνθρωπος. Γιατί ο Συνοικισμός δεν έχει χώρους για να αθληθούμε, για να περπατήσουμε έστω…».
Ο ιστορικός παράγοντας του Κύψελου και ιδρυτής του σωματείου από το 1970, ο Θεοδόσης Στριμμενόπουλος μίλησε συγκινημένος για τους πρόσφυγες, «που με το πιλοφόρι έχτισαν πέτρα πέτρα αυτό το γήπεδο. Το γήπεδο αυτό ανήκει στον Συνοικισμό αλλά και στην Κόρινθο γιατί από εδώ έχουν περάσει όλες οι ομάδες: Ο Άρης, ο Πήγασος, ο Απόλλων, ο ΠΑΟ Κορίνθου…».
Σε καταγγελία από τον Δημήτρη Ραψωματιώτη αναφέρεται:
“Ακόμα και για προγραμματισμένες εργασίες, που λογικά έχουν αποφασιστεί και προετοιμαστεί μέρες πριν, δεν ενημερώνουν τουλάχιστον τα εργοστάσια, παρά μόνο την τελευταία στιγμή.
Δηλώνουμε ότι για την Πέμπτη 10/10/2024 δεν θα λειτουργήσει το ΚΔΑΥ Κορινθίας και ότι δεν μπορούμε να παραλάβουμε τα ανακυκλώσιμα υλικά από τα απορριμματοφόρα των Δήμων, λόγω διακοπής του ρεύματος.
Καταγγέλλουμε τη συμπεριφορά του Διευθυντή της ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου που όχι μόνο αδιαφορεί για τις καταστροφικές ενέργειες που προκαλούν οι πράξεις του, αλλά και ως άλλος καρδινάλιος δεν καταδέχτηκε να με πάρει τηλέφωνο παρά έδωσε εντολή στους υφισταμένους του να μου τηλεφωνήσουν και να μου δώσουν εντολή να του τηλεφωνήσω εγώ!!!!!
Κύριοι – α βουλευτές της Κορινθίας, θα πάρετε θέση;
Κύριοι υποψήφιοι πρόεδροι του Επιμελητηρίου θα πάρετε θέση;