Αρχική Blog Σελίδα 431

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ανακαίνιση του ιστορικού γηπέδου του Συνοικισμού

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Μόλις 36 ώρες μετά την απόφαση που πήρε το Δημοτικό Συμβούλιο της Κορίνθου να επικυρώσει την συμφωνία με τον ΠΑΣ Κόρινθος, ο Δήμος Κορινθίων έπιασε δουλειά.

Την Τετάρτη το πρωί έγινε το πρώτο βήμα για την ανακαίνιση του ιστορικού γηπέδου του Συνοικισμού, το οποίο άνοιξε τις πύλες του, ύστερα από 7 χρόνια. Και ο δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι, οι παράγοντες των ομάδων της περιοχής (Κύψελος και Αστέρας), τα Μέσα Ενημέρωσης και βεβαίως τα συνεργεία της Υπηρεσίας Καθαριότητας βρέθηκαν μπροστά σε μια πολύ στενάχωρη εικόνα. Γιατί, όλο το γήπεδο είχε το στίγμα της εγκατάλειψης: σκουπίδια παντού, αγριόχορτα ψηλά σαν δέντρα, βρώμικες κερκίδες, κατεστραμμένα αποδυτήρια.

Παρ όλα αυτά γρήγορα κυριάρχησε η θετική αύρα από την προοπτική που δημιουργείται, μετά την παραχώρηση για χρήση του ιστορικού γηπέδου.

Ο δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, έκανε λόγο για μια ιστορική μέρα, όχι μόνο για τον Συνοικισμό, αλλά και για όλη την Κόρινθο: «είμαι πολύ συγκινημένος, γιατί αγωνίστηκα πάρα πολύ για να έχουμε αυτή την κατάληξη, για να παραχωρηθεί το γήπεδο. Πλέον ο Κύψελος, ο Αστέρας και οι Ακαδημίες της Κορίνθου βρίσκουν ξανά το σπίτι τους. Το σπίτι που έφτιαξαν οι πρόγονοί μας και το οποίο είναι, λιθόχτιστο, χτισμένο πέτρα – πέτρα από γονείς και παππούδες. Η αποκατάσταση θα είναι δυσκολη γιατί βλέπετε ποια είναι η εικόνα της εγκατάλειψης, είμαι όμως αισιόδοξος πως με την βοήθεια των υπηρεσιών μας και τις ενέργειες της Περιφέρειας σε μερικούς μήνες θα αποδοθεί στην τοπική κοινωνία…».

Χαρούμενοι και αισιόδοξοι ότι κάτι αλλάζει ήταν και οι εκπρόσωποι των ομάδων του Συνοικισμου που βρέθηκαν στο γήπεδο: «Αρχίζει κάτι καινούργιο και αισιόδοξο», είπε ο πρόεδρος του Κύψελου, ο οποίος τα τελευταία χρόνια προπονείται και αγωνίζεται στο Λέχαιο, Στέργιος Αναστασιάδης, και συμπλήρωσε πως οι καλοί αγωνιστικοί χώροι συμβάλλουν στην δημιουργία «αθλητικού πολιτισμού που μπορεί να πάει τις ομάδες μας μπροστά». Ενώ ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Καλύβας, πρόσθεσε πως «όλοι όσοι είμαστε σήμερα εδώ, έχουμε κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτό το γήπεδο. Καταλαβαίνετε πως αισθανόμαστε εμείς αλλά και πως αισθάνονται οι κάτοικοι του Συνοικισμού που θα έρχονται εδώ και θα βλέπουν τα παιδιά τους και εγγόνια τους να παίζουν ποδόσφαιρο εκεί όπου αγωνίστηκαν και οι ίδιοι».

Ο εκπρόσωπος του Αστέρα Κορίνθου (ο οποίος φιλοξενείται στα Εξαμίλια), Θύμιος Παπαχρήστος, έκανε λόγο για μια συγκινητική στιγμή: «όλοι οι κάτοικοι του Συνοικισμού νιώθαμε άσχημα που βλέπαμε το γήπεδο κλειστό όλα αυτά τα χρόνια. Για εμάς είναι σημαντικό, όχι μόνο που θα φτιαχτεί το γήπεδο, αλλά και που θα είναι ανοιχτό και θα μπορεί να έρχεται έστω να περπατήσει ένας άνθρωπος. Γιατί ο Συνοικισμός δεν έχει χώρους για να αθληθούμε, για να περπατήσουμε έστω…».

Ο ιστορικός παράγοντας του Κύψελου και ιδρυτής του σωματείου από το 1970, ο Θεοδόσης Στριμμενόπουλος μίλησε συγκινημένος για τους πρόσφυγες, «που με το πιλοφόρι έχτισαν πέτρα πέτρα αυτό το γήπεδο. Το γήπεδο αυτό ανήκει στον Συνοικισμό αλλά και στην Κόρινθο γιατί από εδώ έχουν περάσει όλες οι ομάδες: Ο Άρης, ο Πήγασος, ο Απόλλων, ο ΠΑΟ Κορίνθου…».

“Καταγγέλλουμε τη συμπεριφορά του διευθυντή της ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου…”

Σε καταγγελία από τον Δημήτρη Ραψωματιώτη αναφέρεται:

“Ακόμα και για προγραμματισμένες εργασίες, που λογικά έχουν αποφασιστεί και προετοιμαστεί μέρες πριν, δεν ενημερώνουν τουλάχιστον τα εργοστάσια, παρά μόνο την τελευταία στιγμή.

Δηλώνουμε ότι για την Πέμπτη 10/10/2024 δεν θα λειτουργήσει το ΚΔΑΥ Κορινθίας και ότι δεν μπορούμε να παραλάβουμε τα ανακυκλώσιμα υλικά από τα απορριμματοφόρα των Δήμων, λόγω διακοπής του ρεύματος.

Καταγγέλλουμε τη συμπεριφορά του Διευθυντή της ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου που όχι μόνο αδιαφορεί για τις καταστροφικές ενέργειες που προκαλούν οι πράξεις του,  αλλά και ως άλλος καρδινάλιος δεν καταδέχτηκε να με πάρει τηλέφωνο παρά έδωσε εντολή στους υφισταμένους του να μου τηλεφωνήσουν και να μου δώσουν εντολή να του τηλεφωνήσω εγώ!!!!!

Κύριοι – α   βουλευτές της Κορινθίας, θα πάρετε θέση;

Κύριοι  υποψήφιοι πρόεδροι του Επιμελητηρίου θα πάρετε θέση;

Ραψωματιώτης Δημήτρης”

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Ωραία τα καταφέρατε εκεί στο Βραχάτι!

Το γράψαμε από την πρώτη στιγμή: Τα φανάρια …της οργής για τους οδηγούς στο δήμο Βέλου- Βόχας! (φωτο)

Κάθε μέρα η ίδια ιστορία!

Η καθυστέρηση που υφίστανται οι οδηγοί που κινούνται από Κόρινθο προς Κιάτο στα νέα φανάρια που τοποθετήθηκαν στο Βραχάτι, απλά δεν υπάρχει!

Οι “ουρές” των οχημάτων σε κάποιες περιπτώσεις δεν έχουν τέλος!

Μιλάμε για ρύθμιση …άστα να πάνε! Αντί να κόβει τις πλαϊνές οδούς, κόβει την κεντρική πολύ γρήγορα!!!

Οι οδηγοί μην μπορώντας να περιμένουν βγαίνουν από την πορεία τους κάνοντας αναστροφή …ή οτιδήποτε άλλο!

Η δημοτική αρχή του Θ. Μανάβη που έσπευσε να διαφημίσει αρχικά τα φανάρια που λειτουργούν σε αυτό το σημείο παρακολουθεί έως τώρα …αυτό το χάλι κάθε μέρα!

Θεωρούμε ότι είναι θέμα χρόνου να τα ακούσει η δημοτική αρχή του Μανάβη …για το μπάχαλο αυτό που δημιουργείται καθημερινά!

Κάποιοι άρχισαν στο διαδίκτυο να περιγράφουν αυτή την κατάσταση:

ΣΣ. Ρυθμίστε τα φανάρια όσο είναι καιρός γιατί η υπομονή των οδηγών έχει αρχίσει και εξαντλείται!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το 22ο διεθνές φόρουμ νέων εθελοντών αιμοδοτών…

«Ο Δήμος Κορινθίων ανακοινώνει πως η πρωτεύουσα του Δήμου μας είναι έτοιμη για να φιλοξενήσει το 22ο Διεθνές Φόρουμ Νέων Εθελοντών Αιμοδοτών. Το φόρουμ, που φέρνει στην πόλη μας η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ) και έχει ως συνδιοργανωτή τον Δήμο Κορινθίων, θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο «Θωμάς Θωμαΐδης» και τις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στις 11, 12 και 13 Οκτωβρίου.

Τις ημέρες αυτές περισσότεροι από 50 νέοι άνθρωποι από όλο τον κόσμο, εθελοντές αιμοδότες ηλικίας 18-30 ετών, θα έρθουν στην πόλη του Κήρυκα της Αγάπης, του Απόστολου Παύλου, για να κηρύξουν και αυτοί με την σειρά τους την Αγάπη, την Αλληλεγγύη και τη Ζωή. Νέοι, οι οποίοι μοιράζονται τα υψηλά ιδανικά της εθελοντικής αιμοδοσίας θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, να παρουσιάσουν καλές πρακτικές και να δημιουργήσουν δίκτυα συνεργασίας για την ενίσχυση της αιμοδοτικής δράσης και της κοινωνικής ευθύνης.

Το Διεθνές Φόρουμ Νέων Εθελοντών Αιμοδοτών έχει αγκαλιάσει η Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου, η οποία, όπως και ο Δήμος Κορινθίων, διατηρεί μία πολύ ισχυρή βάση εθελοντών αιμοδοτών.

Στο πλαίσιο του φόρουμ ο δήμος και η ΠΟΣΕΑ έχουν προγραμματίσει την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου, στις 6.30 το απόγευμα, την Λαμπαδηδρομία των Εθελοντών Αιμοδοτών, η οποία θα ξεκινήσει συμβολικά από τον Μητροπολιτικό Ναό του Αποστόλου Παύλου και θα καταλήξει στην Πλατεία Φλοίσβου, μέσω των οδών Πατρών, Κολιάτσου και Εθνικής Αντιστάσεως.

Πρόκειται για μία συμβολική τελετή που στοχεύει στην προώθηση της σημασίας της Αιμοδοσίας ως πράξη αγάπης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο. Στην Λαμπαδηδρομία θα συμμετέχουν οι νέοι εθελοντές αιμοδότες των αντιπροσωπιών των χωρών που συμμετέχουν στο συνέδριο, τοπικοί κοινωνικοί, πολιτιστικοί, αθλητικοί φορείς και σύλλογοι, μεμονωμένοι πολίτες και μαθητές των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας, ομάδες εθελοντών αιμοδοτών των Ιερών Ναών του Δήμου Κορινθίων, μέλη των ΚΑΠΗ καθώς και νήπια των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου μας.

Επίσης, στο φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου θα φιλοξενηθεί έκθεση έργων των μαθητών σχολείων και βρεφονηπιακών σταθμών της πόλης μας, που με πολύ φαντασία, δημιουργικότητα και ευαισθησία έχουν φιλοτεχνήσει οι νέοι μικροί Κορίνθιοι, μελλοντικοί Εθελοντές Αιμοδότες.

Ο Δήμος Κορινθίων καλεί τους Κορίνθιους και τις Κορίνθιες, αλλά κυρίως τους νέους του δήμου μας να έρθουν και να παρακολουθήσουν τις εργασίες του φόρουμ και να γίνουν και αυτοί κοινωνοί και κήρυκες του σπουδαίου ιδεώδους της εθελοντικής αιμοδοσίας…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το σκίτσο της ημέρας!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Βλέπει 65%!!!

(ΤΑΡΖΑΝ)

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αστυνομική επιχείρηση σε καταυλισμούς αθίγγανων – Συνελήφθησαν 17 άτομα

0

«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, σήμερα το πρωί, σε περιοχές του δήμου Κορινθίων, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου, των Τμημάτων Ασφάλειας και Τροχαίας Κορίνθου, των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας και Δυτικής Ελλάδος.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -46- άτομα, προσήχθησαν -24- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -17- άτομα, για τα ακόλουθα αδικήματα.

  • -15- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και
  • -2- άτομα, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -7- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πραγματοποιήθηκαν -2- ακινητοποιήσεις οχημάτων.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Βλέπει 65%!!!

-Γράφει …ο ΤΑΡΖΑΝ

Σε κάποιο σημείο στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κορινθίων παίρνει το λόγο ο δήμαρχος Ν. Σταυρέλης και αναφέρει μεταξύ άλλων: “Κε Γκουργιώτη αν είχαμε εκλογές σήμερα ρωτήστε τι ποσοστά θα πέρναμε: 10% για εσάς και 65% για εμάς!!! Εντάξει τι να κάνουμε τώρα! Δεν είμαστε όλοι ίδιοι…”

ΣΣ. Απλά δήμαρχε αναρωτιέμαι αν αυτό το 65% που λέτε είναι αυτοί που θα σας ψηφίσουν ή αυτοί που θα σας γυρίσουν εντελώς την πλάτη!

Γιατί σε λιγότερο από ένα χρόνο θητείας και έχω δει τόσα λάθη μαζεμένα που δεν κάνει μία δημοτική αρχή …σχεδόν σε όλη τη θητεία της!

Εσείς βέβαια ίσως θεωρείτε ότι αν συνεχίσετε έτσι μπορεί να …πιάσετε και το 100%!

…Όπως τα βλέπει ο καθένας!

Οι φωτιές στο Ξυλόκαστρο …και η αδιανόητη στάση της περιφερειακής αρχής του Πτωχού!

-“Θεωρούμε αδιανόητο ότι μέχρι σήμερα η περιφερειακή αρχή δεν έχει προκαλέσει συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου…”

Από το συνδυασμό του Π. Τατούλη ανακοινώνεται: «Οι πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές που σημειώθηκαν στο Δήμο Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης της Π.Ε. Κορινθίας προκάλεσαν πολλαπλές δυσμενείς επιπτώσεις σε κατοίκους και παραγωγούς συγκεκριμένων περιοχών.

Πέραν της μεγάλης περιβαλλοντικής καταστροφής, υπέστησαν μεγάλες ζημιές ιδιοκτησίες καθώς και η φυτική – ζωική παραγωγή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Υπηρεσία Ταχείας Χαρτογράφησης Copernicus και το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο για Δασικές Πυρκαγιές (EFFIS), η δασική πυρκαγιά στην Κορινθία έκαψε περίπου 65.000 στρέμματα.

Επειδή θεωρούμε αδιανόητο ότι μέχρι σήμερα η Περιφερειακή Αρχή δεν έχει προκαλέσει συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου προκειμένου να ληφθούν από το Ανώτατο Συλλογικό Όργανο της Περιφέρειας, δεσμευτικές διεκδικητικές αποφάσεις για την άμεση στήριξη των πληγέντων  με συγκεκριμένες δράσεις, αποτελέσματα και χρονοδιαγράμματα, αιτούμεθα άμεση σύγκληση έκτακτης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, με θέμα: «Οι καταστροφικές πυρκαγιές στο Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης – Λήψη μέτρων για άρση των δυσμενών συνεπειών».

(Η συνεδρίαση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός έξι ημερών, σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία).

Ακολουθούν οι απαιτούμενες εκ του Νόμου υπογραφές:

Για την παράταξη «Νέα Πελοπόννησος»

  1. Πέτρος Τατούλης
  2. Ευάγγελος Γιαννακούρας
  3. Μαργαρίτα Σπυριδάκου
  4. Φίλιππος Πήλιουρας
  5. Θεόδωρος Οικονόμου
  6. Αντώνης Λυμπέρης
  7. Κωνσταντίνα Λύτρα-Ανδρουτσοπούλου
  8. Άγγελος Παπαγγελόπουλος
  9. Γεώργιος Πετρίτσης
  10. Παναγιώτης Γιαννόπουλος
  11. Κωνσταντίνα Νικολάκου

Για την παράταξη «Πρώτα η Πελοπόννησος»

  1. Μανώλης Μάκαρης
  2. Παναγιώτης Μερμίγκης
  3. Ιωάννης Σιάτος

Για την παράταξη «Πελοπόννησος Αφετηρία Ζωής»

  1. Δημήτριος Κουτσούλης
  2. Ιωάννης Νικολάου»

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Συζητούν για το δημοτικό ακίνητο στην πλατεία Κυρα- Βρύσης…

Το 3ο θέμα στην ημερήσια διάταξη του δημοτικού συμβουλίου στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ που θα γίνει την ερχόμενη Παρασκευή στις 18:30: