Αρχική Blog Σελίδα 436

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Σε βαρύ κλίμα τελέστηκαν οι κηδείες του 35χρονου και του 40χρονου…

0

“Σε βαρύ κλίμα τελέστηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης οι κηδείες του 35χρονου Δημήτρη Σελέκου και του 40χρονου φίλο του Βασίλη Κυριάκου που σκοτώθηκαν στη φωτιά.

Το τελευταίο αντίο στον 40χρονο είπαν συγγενείς και φίλοι στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα Πίτσων. Τραγική φιγούρα η σύζυγός του που σπάραξε περιμένοντας το φέρετρο στην είσοδο του Ιερού Ναού Αγίου Ανδρέου Κάτω Πιτσάς.

Εκατοντάδες φίλοι και συγγενείς συγκεντρώθηκαν και στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στη Λυκοποριά Ξυλοκάστρου για να αποχαιρετήσουν τον Δημήτρη Σελέκο.

H σύζυγος του 40χρονου Βασίλη Κυριάκου είχε μιλήσει πριν από λίγες ημέρες λέγοντας «Δεν πήγε να βοηθήσει μόνον τον κτηνοτρόφο» είχε πει, «αλλά όποιον είχε ανάγκη», συγκρατώντας με δυσκολία τα δάκρυά της. «Του μίλησα για τελευταία φορά στις 09.30 και μου είπε ότι τον κυκλώνει η φωτιά, αλλά ότι ήταν δίπλα σε πυροσβεστικό όχημα, και έτσι με καθησύχασε. Μετά, έμαθα ότι δεν μπήκε μέσα και ότι αγνοείται», αναφέρεται στη zougla.gr.

Σύλλογος επισιτιστών Λουτρακίου: “Είναι η στιγμή που η κυβέρνηση πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να ολοκληρώσει τα έργα που η ίδια παρουσίασε ως έργα προτεραιότητας…”

0

Από το σύλλογο επισιτιστών Λουτρακίου “ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ” μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

“Η καλοκαιρινή περίοδος αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημαντικό οικονομικό γεγονός για την πόλη του Λουτρακίου αλλά και ολόκληρου του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.

Για άλλη μια χρονιά, το έργο ανάπλασης του παραλιακού μετώπου του Λουτρακίου, το οποίο ξεκίνησε με στόχο την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της περιοχής, παρέμεινε ημιτελές, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα τόσο στους επιχειρηματίες όσο και στους επισκέπτες της.

Οι καθυστερήσεις στις εργασίες αποπεράτωσης του έργου, έχουν δημιουργήσει ένα αρκετά δυσλειτουργικό περιβάλλον. Όλο αυτό το διάστημα, ο κόσμος αντικρίζει στην παραλία της πόλης, κάτι που περισσότερο θυμίζει εργοτάξιο με τόσα προστατευτικά σίδερα και ημιτελή έργα παρά έναν σύγχρονο και φιλόξενο παραλιακό πεζόδρομο.

Οι επισιτιστές της περιοχής του Λουτρακίου, οι οποίοι στηρίζουν την ανάπτυξη της περιοχής, σήμερα βρίσκονται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση και κάτω από ασφυκτικές πιέσεις που αποτελούν ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο προς την ανάκαμψη του Δήμου μας.

Ελπίζουμε να μην έρθουμε σε ακόμα πιο δύσκολη θέση εν όψει και των άλλων μεγάλων και χρήσιμων έργων που αναμένεται να γίνουν στο Λουτράκι, όπως το Open Mall, η διασύνδεση του Λουτρακίου με τη Κόρινθο κ.λ.π., διότι εκεί δεν θα μιλάμε για μια κακοτεχνία αλλά για ένα κακούργημα εις βάρος της πόλης.

Είναι η στιγμή που η Κυβέρνηση πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί χωρίς ημίμετρα και ημιτελείς καταστάσεις να ολοκληρώσει τα έργα που η ίδια παρουσίασε ως έργα προτεραιότητας. Να δώσει την απαραίτητη ώθηση και στήριξη, εξασφαλίζοντας άμεσα τις απαραίτητες χρηματοδοτήσεις για να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν επιτέλους οι εργασίες, ώστε να σταματήσει να εκτίθεται ο τόπος μας ενώ παράλληλα μειώνεται η τουριστική του ανταγωνιστικότητα.

Σε αυτή τη κατεύθυνση ζητούμε την κινητοποίηση και των τοπικών και Περιφερειακών Αρχών για την ολοκλήρωση του έργου το συντομότερο δυνατόν, ώστε να ομαλοποιηθεί η λειτουργία της παραλίας και να αποκατασταθεί η εικόνα της πόλης…”

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σε ολόκληρη ανακοίνωση του υπουργού εσωτερικών Θ. Λιβάνιου δεν έκανε αναφορά στο φράγμα στον Ασωπό!

Μία ολόκληρη ανακοίνωση έκανε παρακάτω ο υπουργός εσωτερικών Θ. Λιβάνιος και δεν ανέφερε κάτι για το τι θα γίνει με το φράγμα στον Ασωπό! Αν δηλαδή οι εργασίες προχωρούν και πότε αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ έργο για την Κορινθία θα ολοκληρωθεί!!!

Προφανώς τέτοιου είδους θέματα …δεν τα αγγίζει ο υπουργός εσωτερικών!

Σε ότι αφορά τους Κορίνθιους; Να συνεχίσουν να κάνουν υπομονή! Κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί το φράγμα στον Ασωπό! Σε πόσα χρόνια θα τεθεί σε λειτουργία …άγνωστο!

Πριν κάποια χρόνια όταν ο Κορίνθιος υφυπουργός Ν. Ταγαράς έδειχνε “με καμάρι” τις εργασίες στο φράγμα στον Ασωπό!

Από τον υπουργό εσωτερικών Θ. Λιβάνιο ανακοινώνεται:

ΘΕΜΑ: «Ανάγκη για ολοκλήρωση της κατασκευής του φράγματος στον ποταμό Ασωπό, στην περιοχή του Δήμου Βέλου-Βόχας, στην Κορινθία»

Σχετ.: Η υπ’ αριθμ. πρωτ. 6624/10-09-2024 Ερώτηση

Σε απάντηση της ανωτέρω Ερώτησης, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Στο πλαίσιο του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης του Υπουργείου Εσωτερικών Προγραμματικής Περιόδου 2021_2025, και σε βάρος των πιστώσεων του έργου με κωδικό 2001ΣΕ05500002 και τίτλο «Επιχορήγηση των ΟΤΑ για “Εκτέλεση εργασιών από τους ΟΤΑ της χώρας για την αντιμετώπιση του φαινομένου της λειψυδρίας πκ 2155002”», με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 40390/20-06-2022 απόφαση (Α.Δ.Α.: Ψ3ΝΗ46ΜΤΛ6-ΠΩ3) εντάχθηκε το έργο «Χρηματοδότηση του Δήμου Βέλου-Βόχας, Ν. Κορινθίας για αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από τη λειψυδρία» με δικαιούχο το Δήμο Βέλου-Βόχας και συνολική δημόσια δαπάνη 200.000,00 ευρώ.

Επίσης, εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. 57978/06-08-2024 Πρόσκληση [Α/Α ΟΠΣ 7891 (Α.Δ.Α.: Ψ6ΦΨ46ΜΤΛ6-Γ59)], όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 61124/29-08-2024 όμοια (Α.Δ.Α.: ΨΧΟΣ46ΜΤΛ6-022) και τίτλο «ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΛΕΙΨΥΔΡΙΑΣ ΙΙ», στην οποία ο Δήμος Βέλου-Βόχας είναι δυνητικός δικαιούχος.

Επιπλέον στο πλαίσιο του προαναφερόμενου Προγράμματος, στον άξονα Προτεραιότητας 2.6 «Παροχή πόσιμου νερού και διαχείριση υδάτων», εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. 43900/27-05-2024 Πρόσκληση [Α/Α ΟΠΣ 7664 (Α.Δ.Α.: 9ΩΑΜ46ΜΤΛ6-9Ο6)] με τίτλο «Αναβάθμιση υποδομών ύδρευσης του Δήμου Βέλου-Βόχας», συνολικού προϋπολογισμού 1.500.000,00 ευρώ η οποία αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του φαινομένου της λειψυδρίας του Δήμου Βέλου-Βόχας. Ειδικότερα, προβλέπεται η προμήθεια αγωγού σύνδεσης υδατοδεξαμενών, η κατασκευή δικτύου μεταφοράς ύδατος καθώς και η εκπόνηση μελέτης ανόρυξης γεωτρήσεων. Μέχρι σήμερα δεν έχει κατατεθεί το σχετικό αίτημα από τον εν λόγω Δήμο.

Επιπροσθέτως, οι πρωτοβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), για την εκπλήρωση της αποστολής τους και την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους, χρηματοδοτούνται ετησίως με τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π.), οι οποίοι εγγράφονται κάθε έτος στον Κρατικό Προϋπολογισμό που ψηφίζεται από τη Βουλή των Ελλήνων. Εν συνεχεία, με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται ύστερα από πρόταση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.), καθορίζεται το ύψος των πιστώσεων που προορίζονται για την κάλυψη επενδυτικών καθώς και λειτουργικών δαπανών.

Ειδικότερα, από τους Κ.Α.Π. έτους 2024 έχει προγραμματιστεί να κατανεμηθεί στο Δήμο Βέλου- Βόχας ποσό ύψους 253.860,00 ευρώ για κάλυψη επενδυτικών δραστηριοτήτων, ενώ ίδιο ποσό του αποδόθηκε και κατά το προηγούμενο έτος.

Η περαιτέρω διαχείριση των πιστώσεων αυτών γίνεται κατόπιν σχετικών αποφάσεων των οικείων δημοτικών συμβουλίων υπό την εποπτεία του κράτους, η οποία συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο νομιμότητας των πράξεών τους και σε πειθαρχικό έλεγχο των αιρετών.

Ακόμη, το Υπουργείο Εσωτερικών δημιούργησε το Ειδικό Πρόγραμμα Ενίσχυσης Δήμων με την ονομασία «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ», με σκοπό την ενδυνάμωση της ισόρροπης ανάπτυξης των δήμων της χώρας, τη βελτίωση των υποδομών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της τοπικής οικονομίας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η υπ’ αριθμ. πρωτ. 30292/19-04-2019 (Α.Δ.Α.: 68Γ3465ΧΘ7-Ψ25) απόφαση επιχορήγησης των δήμων, για την υλοποίηση έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων, από την οποία ο Δήμος Βέλου-Βόχας επιχορηγήθηκε με ποσό ύψους 255.600,00 ευρώ.

Περαιτέρω, το Υπουργείο Εσωτερικών, στο πλαίσιο του Ειδικού Αναπτυξιακού Προγράμματος με την ονομασία «Αντώνης Τρίτσης» είχε εκδώσει την υπ’ αριθμ. πρωτ. 14573/24-07-2020 Πρόσκληση ΑΤ01 (Α.Δ.Α.: ΨΓ3Ε46ΜΤΛ6-ΥΡ2) με τίτλο «Υποδομές Ύδρευσης».

Ο Δήμος Βέλου-Βόχας υπέβαλε την πρόταση «Βελτίωση και αντικατάσταση εσωτερικών δικτύων ύδρευσης Δ.Κ. Ζευγολατιού-Βραχατίου, Τ.Κ. Κοκκωνίου και Τ.Κ. Βοχαϊκού και προμήθεια και εγκατάσταση ψηφιακών υδρομετρητών και ολοκληρωμένου συστήματος τηλεμετρίας Δήμου Βέλου- Βόχας» (Α.Δ.Α.: ΨΨΩΩ46ΜΤΛ6-8ΗΞ) προϋπολογισμού 6.956.542,29 ευρώ, η οποία έχει ήδη ενταχθεί και υλοποιείται.

Το φυσικό αντικείμενο της πράξης περιλαμβάνει πέντε Υποέργα:

  • Ολοκλήρωση της σύνδεσης του έργου “Ενοποίηση – βελτίωση δικτύων Ύδρευσης Τοπικών Διαμερισμάτων Βραχατίου – Ζευγολατιού”
  • Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Τ.Δ. Κοκκωνίου
  • Προμήθεια και εγκατάσταση ψηφιακών υδρομετρητών και ολοκληρωμένου συστήματος τηλεμετρίας
  • Μελέτη αντικατάστασης εξωτερικού και εσωτερικού δικτύου ύδρευσης της τοπικής κοινότητας Βοχαϊκού
  • Υδροδότηση Δήμου Βέλου-Βόχας από υφιστάμενο δίκτυο μεταφοράς ύδατος πηγών Στυμφαλίας

Σας γνωρίζουμε τέλος, ότι η αρμόδια υπηρεσία, με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 64854/18-09-2024 έγγραφο, έχει προβεί σε αναζήτηση στοιχείων από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Δήμο Βέλου-Βόχας και όταν περιέλθουν, θα επανέλθουμε με συμπληρωματική απάντηση».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το απότμημα του Ι. Λειψάνου του Αγ. Διονυσίου ήταν εύκαιρο σε προσκύνηση υπό των πιστών…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται μεταξύ άλλων: «Με τον προσήκοντα σεβασμό στην δοκιμασία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου, ο οποίος σήμερα άγει τα σεπτά ονομαστήριά του, αλλά και στην δοκιμασία μεγάλου μέρους του Κορινθιακού Λαού ένεκα της καταστρεπτικής πυρκαϊάς, σεβόμενοι την μνήμη των δύο νεαρών θυμάτων που εκάησαν και που σήμερα παραδίδομε την σορό τους στην «μητέρα» γη, εορτάσαμε την μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος Διονυσίου του Αρεοπαγίτου με τον Όρθρο και την Θ. Λειτουργία, που τελέσαμε στο Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινής (εντός του χώρου του Επισκοπείου) στην Κόρινθο.

Ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος παρέστη συμπροσευχόμενος εκ του παραθρονίου λέγοντας και ψάλλοντας άπαντα τα «Προεστωτικά» ενώ κατά την διάρκεια του Κοινωνικού ομίλησε στους Αιδεσ/τους Πρεσβυτέρους, που παρέστησαν συμπροσευχόμενοι, και στο ευσεβές εκκλησίασμα.

Ανέφερε, επίσης, ότι εφέτος γιορτάζουμε την μνήμη του Ιερομάρτυρος με την απουσία από την εόρτιο σύναξη του πνευματικού μας Πατρός και Ποιμενάρχου κ. Διονυσίου, που δοκιμάζεται με τον «σταυρό» της ασθενείας αλλά και που κι αυτός μαζί με τον Άγιο που φέρει το όνομά Του επαναλαμβάνει τους λόγους του Ιδρυτή της Τοπικής μας Εκκλησίας και πολιούχου Κορίνθου «…εις αυτά είμεθα με το παραπάνω νικητές δια του Χριστού που μας αγάπησε»! Ελπίζει στον Χριστό που τον αγάπησε ο Σεβ. Μητροπολίτης μας και η ελπίδα του και η ελπίδα μας δεν διαψεύδονται μέχρι στιγμής, αφού η ανάρρωση του βαίνει καλώς και πιθανόν μέχρι το τέλος της εβδομάδος να εξέλθει του Νοσοκομείου!

Τέλος ευχήθηκε χρόνους πολλούς και αγαθούς με υγεία ακράδαντη στον Σεβ. Ποιμενάρχη μας και μετέφερε εκ μέρους του, μετά την τηλεφωνική συνομιλία που είχε ο Θεοφιλέστατος μαζί του και η οποία διεκόπη την ώρα της επισκέψεως στο Νοσοκομείο του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου, Πατρικές ευχές σε όλο το Ποίμνιό του.

Κατά την διάρκεια του Όρθρου και της Θ. Λειτουργίας το απότμημα του Ι. Λειψάνου του Αγ. Διονυσίου ήταν εύκαιρο σε προσκύνηση υπό των Πιστών…».

“Η κυβέρνηση πανηγύριζε πρόσφατα μέσω του Κικίλια”- Ήρθε και η φωτιά στην Κορινθία και τους “προσγείωσε” όλους απότομα!

Επανερχόμαστε σε προηγούμενη μας ανάρτηση με τίτλο: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Η ευθύνη της φονικής φωτιάς …έχει όνομα: Την “γύμνια” του κρατικού μηχανισμού! -Τι ερευνά η πυροσβεστική για αντιδήμαρχο!

Πλέον η κυβέρνηση και ο Κικίλιας …τα ακούνε από παντού για “την γύμνια του κρατικού μηχανισμού” στη φονική φωτιά του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης!

Τώρα που η φωτιά έσβησε ας πάει ο “απίστευτος” Κικίλιας στους πληγέντες του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης να τους πει αυτά που είπε στη πρόσφατη συνέντευξη τύπου ότι «ήταν μεγάλες οι δυσκολίες, λόγω του ανάγλυφου» και ότι «δεν περιμέναμε τη φωτιά τέτοια περίοδο»!!! 

Να δούμε τότε υπουργέ πως θα αντιμετωπίσουν αυτοί που από τη μία στιγμή στην άλλη έχασαν τα πάντα!

Γιατί αν λειτουργούσατε υπουργέ ως κράτος όπως πρέπει αυτό το κακό δεν θα είχε συμβεί!

¨Η κυβέρνηση πανηγύριζε πρόσφατα μέσω του Κικίλια”

Από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας αναφέρεται: ‘Η φονική πυρκαγιά στην Κορινθία επιβεβαιώνει την απουσία σχεδίου αντιμετώπισης. Προτεραιότητα της Κυβέρνησης η επικοινωνιακή διαχείριση της εικόνας της.

Η φονική πυρκαγιά στην Κορινθία – που κόστισε δυο ανθρώπινες ζωές, την καταστροφή σπιτιών και δεκάδων χιλιάδων στρεμμάτων δάσους και πυκνής βλάστησης – προκάλεσε την άμεση κοινοβουλευτική παρέμβαση 19 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ προς τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Με πρωτοβουλία της Βουλευτή Επικρατείας Πόπης Τσαπανίδου και του Βουλευτή Κορινθίας Γιώργου Ψυχογιού κατατέθηκε ερώτηση για την παντελή απουσία σχεδίου αντιμετώπισης πυρκαγιών – ακόμα και το φθινόπωρο -άλλα και για το θλιβερό γεγονός ότι, μετά από κάθε καταστροφή, προτεραιότητα της Κυβέρνησης παραμένει η επικοινωνιακή διαχείριση της εικόνας της.

Οι Βουλευτές αναφέρουν ότι – ενώ είναι ακόμα νωπές οι μνήμες από την καταστροφική πυρκαγιά της 11ης Αυγούστου, που ξεκίνησε από το Βαρνάβα Αττικής και με τη μνημειώδη ολιγωρία της Κυβέρνησης έφτασε έως τα Βριλήσσια και το Χαλάνδρι, η Κυβέρνηση «συνεπής» στην προτεραιότητά της για επικοινωνιακή διαχείριση κάθε κρίσης προκειμένου να μην πληγεί η εικόνα της, πανηγύριζε πρόσφατα -δια του κ. Κικίλια -για το φετινό ιστορικό χαμηλό της εικοσαετίας καμένων εκτάσεων στη χώρα μας και διαβεβαίωνε το πανελλήνιο για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της πολιτικής προστασίας όπου με τη χρήση ραντάρ, μετεωρολογικών σταθμών, τεχνητής νοημοσύνης και drones «ανεβαίνουμε επίπεδο».

Περαιτέρω, τονίζεται στο κείμενο της ερώτησης ότι παρά το γεγονός ότι η περιοχή της Κορινθίας ήταν σε καθεστώς πορτοκαλί συναγερμού (Κατηγορία 4) και, θεωρητικά τουλάχιστον, ο βαθμός ετοιμότητας στην περιοχή θα έπρεπε να είναι υψηλός, υπήρξε έλλειψη συντονισμού, σχεδιασμού και κατανομής των δυνάμεων που κατέφθασαν για να επιχειρήσουν στο πύρινο μέτωπο.

Στη συνέχεια της παρέμβασής τους,οι βουλευτές τους ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στηλιτεύουν έντονα την απόφαση της Κυβέρνησης να μην ανανεώσει τις συμβάσεις 2500 εποχικών πυροσβεστών που λήγουν την 31η Οκτωβρίου, στερώντας από το κρατικό μηχανισμό – και συγκεκριμένα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία – έμπειρο, εξειδικευμένο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό με ιδιαίτερη γνώση και εμπειρία στον τομέα της πυροπροστασίας και πυρόσβεσης. Σημειώνεται, δε, ότι στην ως άνω απόφαση περιλαμβάνονται 116 εποχικοί πυροσβέστες από την Κορινθία και αυτή την ώρα βρίσκονται στα μέτωπα της φωτιάς.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καλούν την Κυβέρνηση και τον αρμόδιο Υπουργό να ανακαλέσει την απόφαση μη ανανέωσης των συμβάσεων 2500 εποχικών πυροσβεστών, να προχωρήσει στον επανασχεδιασμότου – εκ του αποτελέσματος αποτυχημένου – μοντέλου πυροπροστασίας και πυρόσβεσης της χώρας και να δοθούν σαφείς απαντήσεις για τον χρόνο της αίτησης αλλά και της παροχής συνδρομής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας για την φωτιά στην Κορινθία…».

Κ.Ν

Συνελήφθη 45χρονος κάτοικος Λουτρακίου -Μπλεξίματα για απόπειρα κλοπής, βία κατά υπαλλήλων…

0

Συνελήφθη 45χρονος κάτοικος Λουτρακίου γιατί εκκρεμούσε δικαστική απόφαση σε βάρος του για ένα σωρό αδικήματα

«Συνελήφθη, χθες το πρωί, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, 45χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Αυτοφώρου Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, για απόπειρα κλοπής, βία κατά υπαλλήλων, αποδοχή προϊόντων εγκλήματος και παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα», αναφέρεται από την αστυνομία.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πήγαν στα δημοτικά σχολεία και συζήτησαν με τους δασκάλους και τα παιδιά…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Η αντιδήμαρχος Παιδείας, Δήμητρα Τσουλουχά, μαζί με κλιμάκιο ειδικών επιστημόνων που αποτελούσαν πολιτικοί μηχανικοί και αρχιτέκτονες, επισκέφθηκαν την περασμένη εβδομάδα τρία δημοτικά σχολεία του δήμου μας. Και στα τρία σχολεία συζήτησαν με τους δασκάλους για τα προβλήματα υποδομών που υπάρχουν στα προαύλια των σχολείων και πως μπορεί να αντιμετωπιστούν. Μετά συζήτησαν και με τους ίδιους τους μαθητές, για τις βελτιώσεις που θέλουν να δουν στο σχολείο τους.

Στόχος αυτής της επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα είναι να συλλέξουμε όλες τις προτάσεις και τις ιδέες που θα μας καταθέσουν και στην συνέχεια να εφαρμόσουμε όσες περισσότερες γίνεται, μέσα από ένα συνολικό σχέδιο αναπλάσεων, που θα αναβαθμίσει και θα κάνει λειτουργικές τις σχολικές αυλές.

Στον Δήμο Κορινθίων θέλουμε τα παιδιά μας να περνάνε σε ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον τον χρόνο που βρίσκονται στο σχολείο τους. Έναν χώρο κατάλληλο για παιχνίδι, άθληση και ψυχαγωγία, που θα αναπτύσσει τις κοινωνικές τους δεξιότητες.

Είναι προφανές πως στο πρόγραμμα θα ενταχθούν σταδιακά όλα τα σχολεία του δήμου μας.

Λεπτομέρειες θα ακολουθήσουν όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος των συναντήσεων και καταλήξουμε στο οριστικό σχέδιο των αναπλάσεων…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Δεν μπόρεσα να τους ακούσω και έφυγα από την εκδήλωση στο Στεφάνι!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Ένας λόγος που αποφεύγω να πηγαίνω σε εκδηλώσεις είναι για να μην ακούω τους εκάστοτε πολιτικούς όταν παίρνουν το λόγο!

Έτυχε την περασμένη Παρασκευή να βρεθώ σε μία ενδιαφέρουσα εκδήλωση στο αστεροσκοπείο στο Στεφάνι Κορινθίας, απλά δεν την ευχαριστήθηκα όπως θα περίμενα.

Επειδή ίσως άργησαν να έρθουν κάποιοι από τους Κορίνθιους πολιτικούς άργησε και να ξεκινήσει το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης (όπου θα μιλούσε ο διευθυντής του αστεροσκοπείου Αθηνών κ. Βασιλάκος).

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Κορινθιός βουλευτής Χ. Δήμας, ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τ. Γκιολής, ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης, ο πρώην δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος (ο οποίος έφυγε σχετικά νωρίς από την εκδήλωση), αντιδήμαρχοι -στελέχη της δημοτικής αρχής και άλλοι…

Παίρνοντας το λόγο αρχικά οι Δήμας, Γκιολής και Σταυρέλης …έλεγαν τα δικά τους! Αλλά τόσο ο Γκιολής όσο και ο Σταυρέλης αποκαλούσαν φίλο τον Χ. Δήμα και πόσο βοήθησε για κάποια θέματα του αστεροσκοπείου! Ειδικά ο Γκιολής δεν ξέρουμε πόσες φορές έλεγε, φίλε Χρήστο, Χρήστο …κτλ!

Λες και τους παρευρισκομένους τους ένοιαζε να ακούνε πόσο φίλος είναι ο κάθε πολιτικός με τον άλλον! Κάποιοι προφανώς έχουν την ανάγκη αυτά να τα λένε…

Και με τα πολλά λόγια των παραπάνω πολιτικών -αυτοδιοικητικών καθυστερούσε και άλλο να μιλήσει ο κ. Βασιλάκος και το πρόγραμμα της εκδήλωσης είχε βγει κυριολεκτικά εκτός χρόνου!

Όπως ήταν φυσικό μην μπορώντας να ακούω τις “φλυαρίες” συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων προτίμησα να φύγω και να πάω με την παρέα μου σε ταβέρνα που βρίσκεται κοντά στο αστεροσκοπείο

ΣΣ. Αλλά και πάλι τους είδα μπροστά μου μετά από κάποια ώρα …όλους μαζί! Με το που τελείωσε η εκδήλωση στο αστεροσκοπείο τα παραπάνω πρόσωπα (πλην του Δήμα), παρουσία αντιδημάρχων και άλλων προσώπων ήρθαν στην ίδια ταβέρνα που βρισκόμουν και κάθισαν για φαγητό στο ίδιο τραπέζι…

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ …τα έχουν πάρει με συγκεκριμένα στελέχη! -“Την επόμενη φορά δεν θα βρουν ούτε την ψήφο τους…”

-Γράφει ο ΤΑΡΖΑΝ!

Ακούω ότι μέλη του ΣΥΡΙΖΑ στη Κορινθία …τα έχουν πάρει με συγκεκριμένα στελέχη του κόμματος (από την Κορινθία) τα οποία στήριζαν αυτούς που με “πραξικόπημα” έριξαν τον νόμιμο εκλεγμένο πρόεδρο (Κασσελάκη).

“Την επόμενη φορά δεν θα βρουν ούτε την ψήφο τους”, ακούγεται να λένε κάποιοι.

Για την ώρα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις εξελίξεις μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ!

ΣΣ. Θα έλεγα ότι έτσι όπως τα έχουν “καταφέρει” εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ ίσως χάθηκε όχι μόνο η ευκαιρία να γίνουν ξανα κυβέρνηση …αλλά και να δουν πάλι να βγάζει έδρα στην Κορινθία!

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Η ευθύνη της φονικής φωτιάς …έχει όνομα: Την “γύμνια” του κρατικού μηχανισμού! -Τι ερευνά η πυροσβεστική για αντιδήμαρχο!

Η φονική φωτιά στο Ξυλόκαστρο που ξεκίνησε από την περασμένη Κυριακή έκαιγε και την Τετάρτη (!!!) απλά κατα τη διάρκεια της συγκεκριμένης μέρας τέθηκε υπο έλεγχο!

Έπρεπε να περάσουν τόσα 24ωρα για να θέσουν μία φωτιά υπο έλεγχο Οκτώβρη μήνα!!!

Φάνηκε ξεκάθαρα η …γύμνια του κρατικού μηχανισμού!

Και πραγματικά απορούμε με αυτά που έλεγε ως φθηνές δικαιολογίες ο Κικίλιας πως δεν έχει παραιτηθεί ή δεν τον έχουν παραιτήσει ακόμα!

Μιλάμε για μία φωτιά 30 περίπου χιλιομέτρων (!!!) με 70.000 περίπου στρέμματα καμένα δασικής και αγροτικής έκτασης , με δύο νεκρούς, καμένα σπίτια και εκκλησίες. Όλα αυτά έχουν υπεύθυνο: Την ΑΔΥΝΑΜΙΑ του κρατικού μηχανισμού! Γιατί αν υπήρχε σωστός κρατικός μηχανισμός υπουργέ Κικίλια θα τα είχαμε αποφύγει όλα τα παραπάνω.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες θα κάνουν τη δουλειά τους για να δουν από που ξεκίνησε και ποιος ευθύνεται για την εν λόγω φωτιά!

Στα ΜΜΕ ακούγεται το όνομα συγκεκριμένου αντιδημάρχου στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης ότι ενδέχεται η φωτιά να ξεκίνησε από αυτόν καθώς προέβη σε θερμές εργασίες (κάπνισμα μελισσιών)!

Μέχρι όμως να υπάρξει κάτι επίσημο από το σημείο που ξεκίνησε όντως η φωτιά κανείς δεν μπορεί να πει το παραμικρό! Αναμένουμε…

Φυσικά το πρόσωπο που αποδειχτεί ότι έβαλε αυτή τη φωτιά πρέπει να πληρώσει ακριβά για την πράξη του αυτή, ειδικά αν πρόκειται για εμπρησμό.

Αλλά το ξαναγράφουμε: Αν υπήρχε κράτος και δούλευαν όπως πρέπει οι υπηρεσίες ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΟΚΤΩΒΡΗ ΜΗΝΑ.

Το 90- 95% των πυρκαγιών οφείλονται σε ανθρώπινο χέρι, άλλες φορές κατα λάθος άλλες φορές γίνεται επίτηδες!

Αν ο κρατικός μηχανισμός όμως δεν λειτουργεί όπως πρέπει θα συμβούν αυτά που είδαμε αυτές τις μέρες στην Κορινθία! Αυτά ως μία απάντηση στις δηλώσεις του απίστευτου” Κικίλια για τα ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ που παρακολουθήσαμε με τη φωτιά στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης ΟΚΤΩΒΡΗ (θα το γράφουμε συνέχεια) ΜΗΝΑ!!!

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε…

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση της Τρίτης: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ -ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: …Χαιρετίσματα!!! Όταν κάποιοι έβρισκαν δικαιολογίες για τη φωτιά εμείς γράφαμε την άλλη πλευρά!