Αρχική Blog Σελίδα 437

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ν. Ζαχαρόπουλος: «Τεράστιες οι καταστροφές, τεράστιες και οι ευθύνες”

0

Από τον πρώην αντιδήμαρχο Σικυωνίων Ν. Ζαχαρόπουλο αναφέρεται σε επιστολή του στην korinthiannews.gr:

«Τεράστιες οι καταστροφές, τεράστιες και οι ευθύνες

Έγκλημα κατά των συνανθρώπων μας που έχασαν τη ζωή τους .

Έγκλημα κατά των πυροσβεστικών δυνάμεων που επιχειρούν για την κατάσβεση των πυρκαγιών.

Έγκλημα κατά των αγροτών μας που έχασαν τις περιουσίες στους και τα σπίτια τους.

Έγκλημα κατά του Περιβάλλοντος με τις μεγάλες καταστροφές.

Η ανυπαρξία και η ανεπάρκεια όλων των αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης  και των αρμοδίων φορέων και θεσμών έφεραν αυτά τα τραγικά αποτελέσματα, την νέα τραγωδία για τον τόπο μας.

Η μόνη μας ελπίδα η λειτουργία των αντανακλαστικών της κοινωνίας, των πολιτών, και ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων, των παιδιών μας που οφείλουν νααντιδράσουν, να πάρουν τις τύχες της χώρας και του τόπου τους στα χέρια τους.

Η «συμμετοχή» των πολιτών δια της απουσίας στα τραγικά αυτά γεγονότα, σε όλα τα πολιτικά και κοινωνικά θέματα φέρνουν αυτά τα τραγικά αποτελέσματα».

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Τρόφιμα, νερό και φαρμακευτικά είδη να κατευθύνονται στο κοινωνικό παντοπωλείο…

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης ανακοινώνεται: “Παρακαλείστε Τρόφιμα (ξηρά τροφή), Νερό και φαρμακευτικά είδη να κατευθύνονται στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου, καθημερινά 9:00-20:00.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6945299703 Aντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Χρήστος Κολοκυθάς.

Διεύθυνση Κοινωνικού Παντοπωλείου : Nικηταρά 15″

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Οι ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι που έχουν υποστεί ζημιές από τη φωτιά

Σε σημερινή ανακοίνωση από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται:

“Ο Δήμος Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη καταστροφή που έχει προκληθεί από την πυρκαγιά, ενημερώνει τους πληγέντες πολίτες για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν σχετικά με τις ζημιές στις καλλιέργειες και την κτηνοτροφία.

Για ζημιές στη φυτική παραγωγή:

Οι πολίτες που έχουν υποστεί ζημιές στις καλλιέργειες τους πρέπει να απευθυνθούν στον ΕΛΓΑ (Ελληνικός Οργανισμός Γεωργικών Ασφαλίσεων) για τη δήλωση των ζημιών τους. Οι δηλώσεις γίνονται μέσω των τοπικών ανταποκριτών του ΕΛΓΑ στον Δήμο μας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 2743360200.

Για ζημιές στη ζωική παραγωγή:

Οι κτηνοτρόφοι που έχουν υποστεί απώλειες ζώων ή άλλες ζημιές στη μονάδα τους μπορούν να δηλώσουν τις ζημιές επίσης στον ΕΛΓΑ. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με τον κ. Χριστοδούλου στο για καθοδήγηση.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6937003085

Είμαστε δίπλα σε όλους τους δημότες που επλήγησαν και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών”.

ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Λίγο πριν την φονική φωτιά άτομο προχώρησε σε κάπνισμα μελισσιών! -Τι συγκεντρώνει η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ)…

Από την πυροσβεστική ανακοινώνεται:

“Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο, σήμερα 2 Οκτωβρίου 2024, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ), σε άτομο, το οποίο προέβη σε θερμές εργασίες (κάπνισμα μελισσιών), που εκτελέστηκαν την ημερομηνία εκδήλωσης της πυρκαγιάς της 29ης Σεπτεμβρίου 2024, στην περιοχή Ροζενά της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας και του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης και πλησίον της έναρξής της, σε χρονική εγγύτητα προς την εκδήλωσή της και ενώ στην περιοχή ο δείκτης επικινδυνότητας ήταν επιπέδου τέσσερα.

Με τα παραπάνω δεδομένα η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ), συγκεντρώνει τα αναγκαία αποδεικτικά στοιχεία για τη διαβίβασή τους προς τις αρμόδιες δικαστικές αρχές προκειμένου να διερευνηθούν ποινικές ευθύνες σε σχέση με την εκδήλωση της πυρκαγιάς”.

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την χθεσινή ανάρτηση: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ -ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: …Χαιρετίσματα!!!

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Οι συμβάσεις με διαγωνισμούς που καταλήγουν σε ένα υποψήφιο ανάδοχο και αποκλεισμό άλλων εταιριών είναι πλέον κανόνας για τη νέα δημοτική αρχή”

Από το συνδυασμό του Β. Νανόπουλου στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

«Οι θέσεις μας στις συνεδριάσεις της δημοτικής επιτροπής και του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων, της 30.09.2024


1. Ψηφίσαμε την τροποποίηση του νέου κανονισμού κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Κορινθίων, όπως είχε προετοιμαστεί από τη διαπαραταξιακή επιτροπή και σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που ζήτησε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση.

2. Ψηφίσαμε τον κανονισμό λειτουργίας συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, έργο που είχε υποβάλλει για χρηματοδότηση η δική μας δημοτική αρχή.

3. Ψηφίσαμε το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) το οποίο είχε ξεκινήσει και ολοκληρωθεί από τη δική μας δημοτική αρχή, με τις τροποποιήσεις από φορείς που συμμετείχαν στη διαβούλευση π.χ αρχαιολογική υπηρεσία και διάφορα υπουργεία.

4. Διαφωνήσαμε και καταψηφίσαμε τις επιχορηγήσεις συλλόγων και σωματείων γιατί δεν είχε κατατεθεί η – προβλεπόμενη εκ του νόμου – εισήγηση, πριν από τη συνεδρίαση.  Παρουσιάσαμε στο δημοτικό συμβούλιο τις εισηγήσεις που η δική μας δημοτική αρχή, πάντοτε με διαφάνεια και συνολική περιγραφή κατέθετε στο Δημοτικό Συμβούλιο για να ενημερώνονται άπαντες για τα κριτήρια με τα οποία ο κάθε σύλλογος επιχορηγείται και βεβαίως να μην αποκλειστεί κανένας. Τώρα ο δήμαρχος ανέφερε ότι τελείωσαν τα προβλεπόμενα από τον νόμο χρήματα προς διάθεση, και κατά συνέπεια ο Δήμος πλέον αδυνατεί να επιχορηγήσει και άλλους συλλόγους.

5. Διαφωνήσαμε και καταψηφίσαμε στην σύμβαση ύψους 54.560 ευρώ με τον Δημόπρακτο για την προμελέτη ανάπλασης της οδού Κολιάτσου, διότι θεωρούμε ότι είναι υπερβολικά μεγάλο το ποσό που διατέθηκε ενώ η εν λόγω προμελέτη θα μπορούσε να γίνει ή από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου χωρίς κόστος για το δημοτικό ταμείο, ή από εξωτερικό συνεργάτη με τα μισά χρήματα.

6. Διαφωνήσαμε και καταψηφίσαμε την σύμβαση ύψους 452.600 ευρώ για τη διαχείριση των ογκωδών απορριμμάτων και την προσφορά ενός αναδόχου αφού αποκλείστηκε, εντέχνως, ο άλλος ενδιαφερόμενος. Επίσης είχαμε διαφωνήσει και με τη διακήρυξη του έργου και είχαμε προβλέψει ότι θα μείνει μόνο ένας υποψήφιος ανάδοχος και μάλιστα συγκεκριμένος,  πράγμα το οποίο και συνέβη. 

Οι συμβάσεις με διαγωνισμούς που καταλήγουν σε ένα υποψήφιο ανάδοχο και αποκλεισμό άλλων εταιριών είναι πλέον κανόνας για τη νέα δημοτική αρχή. Οι διακηρύξεις και οι όροι δημοπράτησης πρέπει να επιτρέπουν σε τουλάχιστον τρεις  εταιρίες να συμμετάσχουν για να ωφελούνται οι δημότες από τον ανταγωνισμό.

7. Συμφωνήσαμε για τον καθορισμό θέσεων τροφής για τα αδέσποτα (σε συνεργασία με τις φιλοζωικές οργανώσεις) και προτείναμε ταυτόχρονα την παροχή νερού σε κατάλληλες θέσεις και την τοποθέτηση ειδικών συσκευών για παροχή ειδών, ώστε οι ιδιοκτήτες δεσποζόμενων ζώων να τα χρησιμοποιούν για να μαζεύουν τα απορρίμματα, όπως πρέπει και να παραμένουν καθαροί οι κοινόχρηστοι χώροι.

8. Εγκρίναμε τον κανονισμό άρδευσης με νερό από το βιολογικό καθαρισμό, τον οποίο είχε ετοιμάσει η δική μας δημοτική αρχή.

9. Συμφωνήσαμε στην αγορά οικοπέδου για χώρο στάθμευσης δίπλα από το νεκροταφείο Άσσου, διαδικασία που είχαμε ξεκινήσει από την προηγούμενη δημοτική αρχή.

10. Ψηφίσαμε την αποδοχή των ανταποδοτικών για τις ανεμογεννήτριες στις περιοχές Κόρφου, Σοφικού, Αγγελοκάστρου και  Αγιονορίου και ζητήσαμε να προστεθεί και το Στεφάνι. Συμφωνήσαμε στην δωρεάν παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στα χωριά που γειτνιάζουν με τις ανεμογεννήτριες είτε μέσω της ενεργειακής κοινότητας είτε μέσω της χορηγίας από τις εταιρείες που διαχειρίζονται τις ανεμογεννήτριες σε συνέχεια των συζητήσεων που είχαμε ήδη κάνει με τις εταιρίες ως δημοτική αρχή . 

11. Ψηφίσαμε θετικά στην έγκριση και παραλαβή των παραδοτέων της Α’ ΦΑΣΗΣ στα πλαίσια εκπόνησης της Μελέτης με τίτλο «Σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης πόλης Κορίνθου», ύψους 350.000 ευρώ, έργο που σχεδιάστηκε και ξεκίνησε να υλοποιείται από την δική μας δημοτική αρχή».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Μην πίνετε το νερό!

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: “Λόγω της παρατεταμένης ξηρασίας, των υψηλών για την εποχή θερμοκρασιών, της αυξημένης κατανάλωσης στην πόλη αλλά και της μείωσης της παροχής των πηγών της Στυμφαλίας, και για να μην γίνονται πολύωρες διακοπές υδροδότησης, από το απόγευμα της Τετάρτης 2-10-2024 η υδροδότηση της Κορίνθου θα γίνεται με νερό από τις πηγές της Στυμφαλίας σε ανάμειξη με νερό γεωτρήσεων.

Το νερό θεωρείται ΜΗ ΠΟΣΙΜΟ για τους καταναλωτές έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες αναλύσεις.

Παρακαλούνται οι καταναλωτές σε όλο τον Δήμο να περιορίσουν την κατανάλωση νερού στις απολύτως αναγκαίες οικιακές χρήσεις και να περιορίσουν την σπατάλη, διότι ακόμα και οι γεωτρήσεις έχουν μειωμένη παροχή και είναι ορατός ο κίνδυνος της έλλειψης νερού.

Μετά την ολοκλήρωση των αναλύσεων θα ενημερωθείτε εκ νέου για την ποιότητα του νερού. 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευελπιστούμε στην συνεργασία σας”.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Συνεχίζεται η μάχη με τις αναζωπυρώσεις και τις διάσπαρτες εστίες

0

“Για τέταρτη ημέρα συνεχίζουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις την μάχη για την κατάσβεση της πυρκαγιάς, που ξέσπασε το πρωί της Κυριακής στο Ξυλόκαστρο και στην οποία έχασαν τη ζωή τους δύο άνδρες, ενώ έχουν πληγεί πάνω από 40 χιλιάδες στρέμματα.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, δεν υπάρχει πλέον ενεργό μέτωπο αλλά διάσπαρτες εστίες σε δύσβατες περιοχές τις οποίες οι δυνάμεις προσπαθούν να τις περιορίσουν και να ανακόψουν τυχόν αναζωπυρώσεις.

Η Πυροσβεστική προχώρησε σε ενίσχυση των επίγειων δυνάμεων που επιχειρούν στο σημείο, οι οποίες πλέον έχουν φτάσει τους 570 πυροσβέστες με 28 ομάδες δασοκομάντος και 160 οχήματα, ενώ με το πρώτο φως της ημέρας ξεκίνησαν από αέρος να επιχειρούν 6 ελικόπτερα, εκ των οποίων το ένα για συντονισμό, και τέσσερα αεροπλάνα. Επιπρόσθετα συνδρομή παρέχουν εθελοντές, εθελοντικές ομάδες Πολιτικής Προστασίας αλλά και υδροφόρες και μηχανήματα έργου της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, αλλά και δυνάμεις της δασικής Υπηρεσίας και της Ελληνικής Αστυνομίας.

Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προέβη στην ενεργοποίηση του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας (UCPM) με αίτημα την παροχή εναέριας συνδρομής για την αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών στην Κορινθία. Ειδικότερα η βοήθεια στη χώρα μας περιλαμβάνει τρία αεροσκάφη πυρόσβεσης τύπου CL-415 εκ των οποίων, τα δύο από Ιταλία και ένα από Κροατία.

Τέλος μετά από απόφαση του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, λόγω των έκτακτων συνθηκών που έχουν προκύψει από την πυρκαγιά, όλα τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά και σήμερα, αναφέρεται στο zougla.gr

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Ο “απίστευτος” Κικίλιας! -Ακόμα να παραιτηθεί; -Πως προσπάθησε να δικαιολογήσει την κατάσταση!

Εμείς τα γράψαμε από την αρχή σε ότι αφορά τη φωτιά στο Ξυλόκαστρο την Τρίτη το μεσημέρι με τίτλο: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ -ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: …Χαιρετίσματα!!!

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη zougla.gr την Τρίτη το απόγευμα:

“Απίστευτος Κικίλιας: Η φωτιά ξέφυγε λόγω «ανάγλυφου εδάφους» και επειδή «δεν την περιμέναμε τέτοια περίοδο»

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε νωρίς το μεσημέρι της Τρίτης, 1 Οκτωβρίου, ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος προσπάθησε να εξηγήσει, αλλά και να δικαιολογήσει, την έκταση που έχει πάρει η πυρκαγιά στο Ξυλόκαστρο

Ο υπουργός έκανε λόγο για «πολύ μεγάλες δυσκολίες, λόγω του ανάγλυφου», ενώ παραδέχτηκε πως «δεν την περιμέναμε τέτοια περίοδο». Στη συνέχεια, ανέφερε πως «η κατάσταση είναι σοβαρή και έχει μια κρισιμότητα».

«Αντιμετωπίζουμε μια πολύ δύσκολη κατάσταση στην Κορινθία. Αυτή η πυρκαγιά έχει πολύ μεγάλες δυσκολίες, λόγω του ανάγλυφου, έχει πολύ μεγάλες χαράδρες και ρέματα και πολύ ψηλές κορυφές», τόνισε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Κικίλιας στην έκτακτη ενημέρωση για την πυρκαγιά που καίει για τρίτη ημέρα…”

ΣΣ. Και να συνεχίσουμε εμείς με ένα σχόλιο δικό μας: Ακόμα να παραιτηθεί ο υπουργός με αυτά που λέει! Ακόμα;

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Κλειστά όλα τα σχολεία την Τετάρτη

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης ανακοινώνεται: “Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης ενημερώνει τους πολίτες του ότι, λόγω των έκτακτων συνθηκών που έχουν προκύψει από την πυρκαγιά, όλα τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά την Τετάρτη

Η ασφάλεια των μαθητών και των κατοίκων είναι απόλυτη προτεραιότητά μας, και παρακαλούμε όλους τους γονείς και τους κηδεμόνες να ενημερώνονται τακτικά από τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας του Δήμου για τυχόν περαιτέρω εξελίξεις.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας”

Έφτασε μέχρι την Κρήτη ο καπνός από τη φωτιά του Ξυλοκάστρου! (φωτο)

0

Δείτε τη σχετική ανάρτηση από τον μετεωρολόγο Θ. Κολυδά:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ -ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: …Χαιρετίσματα!!!