Αρχική Blog Σελίδα 444

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Μπήκαν φανάρια επί της Π.Ε.Ο. σε κρίσιμη διασταύρωση του δήμου

Αναφέρεται από το δήμο Βέλου-Βόχας: «Ολοκληρώθηκε την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024 και τέθηκε σε λειτουργία το έργο της τοποθέτησης φωτεινών σηματοδοτών σε μία από τις πλέον κρίσιμες διασταυρώσεις του οδικού δικτύου του Δήμου Βέλου-Βόχας. Πρόκειται για την διασταύρωση της οδού Αγίου Γεωργίου με την Παλαιά Εθνική Οδό, στο ύψος της γέφυρας του Ζαπάντη.

Το έργο που ενισχύει σημαντικά την οδική ασφάλεια της περιοχής, έρχεται να δώσει λύση σε ένα χρόνιο ζήτημα, αποτρέποντας τον κίνδυνο ατυχημάτων και βελτιώνοντας τη ροή της κυκλοφορίας.

Πρόκειται οπωσδήποτε για ένα έργο μεγάλης σημασίας που δεν θα είχε ολοκληρωθεί χωρίς τις επίμονες ενέργειες της Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών, Βασιλικής Ραπανάκη, η οποία κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να ξεπεράσει τα εμπόδια και τις γραφειοκρατικές δυσκολίες που καθυστερούσαν την υλοποίησή του.

Ο Δήμαρχος Θανάσης Μανάβης ικανοποιημένος από την ολοκλήρωση του έργου και την απόδοσή του στην τοπική κοινωνία, δήλωσε: «Ο Δήμος Βέλου-Βόχας με όλες τις Υπηρεσίες του και το ανθρώπινο δυναμικό του, θα συνεχίσει να εργάζεται με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών μας και των επισκεπτών μας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής με έργα που αναβαθμίζουν σημαντικά τις υποδομές»».

ΚΙΑΤΟ: Ο δήμαρχος προειδοποιεί ότι έρχονται ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αυξήσεις των τιμών στο νερό! -Τα νερά της Κορινθίας θα οδηγηθούν στο λεκανοπέδιο της Αττικής! – Οι κάτοικοι και κυρίως οι αγρότες θα στερηθούν…

Από το δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται: «Κρίσιμες συναντήσεις του Δημάρχου Σικυωνίων με τα Τοπικά Συμβούλια, για την επέκταση της ΕΥΔΑΠ στην Κορινθία

Σειρά κρίσιμων συναντήσεων με τα Τοπικά Συμβούλια του Δήμου πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Σικυωνίων, Σπύρος Σταματόπουλος. Οι ενημερώσεις αφορούσαν στη διαφαινόμενη πρόθεση της ΕΥΔΑΠ να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Κορινθία, καταργώντας παράλληλα όλες τις τοπικές ΔΕΥΑ.

Το γεγονός αυτό θα είναι ιδιαίτερα αρνητικό για τον νομό, καθώς αναμένεται να επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις τόσο στην τοπική κοινωνία, όσο και στη διαχείριση των υδάτινων πόρων της περιοχής.

Κατά την ενημέρωση, ο Δήμαρχος εξήγησε, βασιζόμενος και σε ιστορικά στοιχεία και παραδείγματα, ότι η επέκταση αυτή τελικά, θα οδηγήσει τα νερά της Κορινθίας στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Έτσι οι κάτοικοι και κυρίως οι αγρότες θα στερηθούν τα δικαιώματά τους στα πολύτιμα πηγαία νερά, σε μια εποχή μάλιστα που η λειψυδρία αφανίζει τις αγροτικές καλλιέργειες με ταχείς ρυθμούς.

Η κίνηση αυτή, όπως εξήγησε, θα επηρεάσει δραματικά την τοπική οικονομία, καθώς οι αγροτικές καλλιέργειες τόσο της ορεινής, όσο και της πεδινής Κορινθίας βασίζονται αποκλειστικά στην πρόσβαση σε αυτά τα νερά.

Επιπλέον, ο Σπύρος Σταματόπουλος προειδοποίησε ότι η πιθανή εφαρμογή ενός τέτοιου σχεδίου θα έχει ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση των τιμών του νερού ύδρευσης για τους κατοίκους όλων των Κοινοτήτων του Δήμου Σικυωνίων, καθώς οι χρεώσεις υπολογίζονται σχεδόν δέκα φορές υψηλότερες από τις σημερινές. Τόνισε, ότι οι κάτοικοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με υπέρογκες οικονομικές επιβαρύνσεις για ένα αγαθό που μέχρι σήμερα έχουν σε επάρκεια ποιότητας και ποσότητας και σε πολύ χαμηλό κόστος.

Οι αιρετοί των Τοπικών Συμβουλίων παρακολούθησαν με προσοχή την ενημέρωση και εξέφρασαν τον έντονο προβληματισμό τους για τις πιθανές συνέπειες. Με διάχυτο το αίσθημα της ευθύνης απέναντι στους δημότες αλλά και απέναντι στις μελλοντικές γενιές, το πέρας των συναντήσεων βρήκε όλους αποφασισμένους να υπερασπιστούν με κάθε τρόπο τους υδάτινους πόρους της περιοχής, αλλά και τα δικαιώματα τους σε αυτούς. Κοινή πεποίθηση όλων είναι ότι το νερό αποτελεί στην παρούσα συγκυρία αναπόσπαστο στοιχείο της οικονομικής βιωσιμότητας τους.

Τέλος, ο Δήμαρχος Σικυωνίων υπογράμμισε ότι οι όλοι οι δημότες πρέπει να παραμείνουν ενημερωμένοι σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, καθώς το θέμα της διαχείρισης του νερού είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον του τόπου».

ΣΕΑ Ξυλοκάστρου: Προσκαλούν σε εθελοντική αιμοδοσία – Σοβαρές ελλείψεις αίματος αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία μας…

0

Από τον ΣΕΑ Ξυλοκάστρου αναφέρεται: «Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης «Οι Φίλοι της Ζωής» πραγματοποίησε με επιτυχία τις φθινοπωρινές Εθελοντικές Αιμοδοσίες, στα γραφεία του Συλλόγου, στο Ξυλόκαστρο. Με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης, η κοινότητα του Ξυλοκάστρου ανταποκρίθηκε για ακόμα μία φορά, με 136 άτομα να προσέρχονται για αιμοδοσία και 120 εξ αυτών να αιμοδοτούν επιτυχώς, προσφέροντας το ανεκτίμητο δώρο της ζωής.

Ιδιαίτερη χαρά και ευγνωμοσύνη εκφράζουμε προς τους νέους αιμοδότες, οι οποίοι συμμετείχαν για πρώτη φορά στις Αιμοδοσίες μας. Η παρουσία τους αποτελεί μια σημαντική ελπίδα για το μέλλον, καθώς η συμμετοχή των Νέων είναι ζωτικής σημασίας για την εξασφάλιση επαρκών αποθεμάτων αίματος.

Ωστόσο, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις συνεχιζόμενες σοβαρές ελλείψεις αίματος που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία μας. Η ανάγκη για αίμα είναι συνεχής, και μια μόνο Αιμοδοσία δεν αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες. Καλούμε τους συμπολίτες μας να συνεχίσουν να υποστηρίζουν αυτήν την προσπάθεια, δείχνοντας την αλληλεγγύη τους σε κάθε Αιμοδοσία μας.

Με την ελπίδα να ενισχυθεί περαιτέρω αυτή η προσπάθεια για την Εθελοντική Αιμοδοσία και να πάρει τον χαρακτήρα της Τακτικής, όπως επιβάλλεται, σας προσκαλούμε στις επόμενες Εθελοντικές Αιμοδοσία μας, που θα πραγματοποιηθούν τον Δεκέμβριο.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη συμμετοχή σας και τη συνεχή σας στήριξη».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πρόσληψη 4 ηλεκτροτεχνιτών δικτύων ΔΕ

0

“ΜΟΝΙΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΩΝ – ΔΕΔΔΗΕ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Προκήρυξη αναρτήθηκε και αφορά πρόσληψη τεσσάρων Ηλεκτροτεχνιτών Δικτύων ΔΕ στην έδρα της Υπηρεσίας μας στην Κόρινθο.

Οι θέσεις είναι για συμβάσεις αορίστου χρόνου και όχι 8μηνες συμβάσεις”, ενημερώνουν μεταξύ άλλων από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου

Συνεδριάζει την Τετάρτη η δημοτική κοινότητα Αγ. Θεοδώρων…

Δείτε την πρόσκληση στους τοπικούς συμβούλους:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Νέο “άδειασμα” της αντιπολίτευσης στον πρόεδρο του ΔΣ: “Προσπαθεί ο Παπαβενετίου να μπερδέψει τα πράγματα -Θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τους ρόλους του”

Επανερχόμαστε σε ανάρτηση της Δευτέρας με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η αντιπολίτευση “τα πήρε” με τον πρόεδρο του ΔΣ και έβγαλε σκληρή ανακοίνωση -Σήμερα ήρθε και η απάντηση του προέδρου…

Συνέντευξη τύπου παρεχώρησαν την Τρίτη το πρωί οι αρχηγοί των συνδυασμών της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων, Νανόπουλος, Πρωτοπαπάς και Γκουριώτης όπου “αδειάζουν” εκ νέου τον πρόεδρο του ΔΣ Κορινθίων Γ. Παπαβενετίου αναφέροντας του μεταξύ άλλων ότι: “Προσπαθεί να μπερδέψει τα πράγματα και πρέπει να ξεκαθαρίσει τους ρόλους του”!!! Του συνιστούν μάλιστα να τηρεί τον κανονισμό στις συνεδριάσεις του ΔΣ για ΟΛΟΥΣ τους δημοτικούς συμβούλους!!!

Παίρνοντας αρχικά το λόγο ο Β. Νανόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων:

“Σε ότι έχει να κάνει γενικά με τη λειτουργία του δήμου κάποια βασικά σημεία που αντιμετωπίζουμε και στο δημοτικό συμβούλιο είναι:

Η αλαζονεία. Έχετε δει πως μιλάει και πως φέρεται ο Σταυρέλης στο δημοτικό συμβούλιο.

-Το ρουσφέτι που μας έχει φέρει στην εποχή του 1800. Όσοι είναι δικοί μας αμείβονται από τα ταμεία του δήμου

Σε ότι αφορά τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου οφείλει να τηρεί τον κανονισμό για όλους τους δημοτικούς συμβούλους και όχι μεροληπτικά της πλειοψηφίας. Γιατί αυτό κάνει.

Λέει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ότι τηρεί τον κανονισμό αλλά παρόλα αυτά δεν το κάνει. Ο πρόεδρος του ΔΣ ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του κ. Σταυρέλη έφτασε στο σημείο να κάνει προληπτική λογοκρισία στη συνεδρίαση της 11ης Σεπτεμβρίου 2024 λέγοντας ότι δεν επιτρέπεται στους επικεφαλής των παρατάξεων να σχολιάσουν αυτά που ΘΑ πει ο κ. Σταυρέλης!!!

Αφήνει επίσης ο Παπαβενετίου τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας να μιλάνε όποτε θέλουν, να μιλούν μετά τους επικεφαλείς των παρατάξεων, να μην τους δίνει το λόγο για δευτερολογία…κτλ Ξέρετε ότι επειδή δεν μας έδωσε το δικαίωμα της δευτερολογίας εμείς αποχωρήσαμε (πρόσφατα) από το δημοτικό συμβούλιο.

Επίσης ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου δεν τηρεί το χρόνο όπως πρέπει όπως και τη διαδικασία στο θέμα που προέκυψε τελευταία για την παραχώρηση των αθλητικών χώρων, κάτι που θα θίξουν στη συνέχεια με λεπτομέρεια οι συνάδελφοι (οι άλλοι δύο αρχηγοί των παρατάξεων).

Επειδή μίλησε και για μένα ο πρόεδρος του ΔΣ για βαρελότα …κτλ θα του πω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσει τους ρόλους του. Δεν είναι δικηγόρος σε δικαστήριο να εκτελεί τις εντολές του εντολέα του, αλλά θα πρέπει ως πρόεδρος του ΔΣ να παίρνει το ρόλο “του δικαστή”, να παίρνει τη δίκαιη απόφαση για ΟΛΟΥΣ τους δημοτικούς συμβούλους.

Εκτός από το συγκεκριμένο θέμα που γίνεται σήμερα και η συνέντευξη τύπου επίσης τα πρακτικά δεν είναι σωστά όταν λέγεται σε τροποποίηση προϋπολογισμού, ότι είναι ομόφωνες οι αποφάσεις.

Γιατί εδώ ο κ. Παπαβενετίου μπορεί να μην το ξέρει αλλά ο κ. Σταυρέλης το ξέρει πολύ καλά, για να μπορέσει να περάσει μία απόφαση τροποποίησης προϋπολογισμού πρέπει η αντιπολίτευση να έχει το χρόνο να ετοιμάσει πρόταση κοστολογημένη από την οικονομική υπηρεσία. Όταν μας φέρνουν τα θέματα για προϋπολογισμό μία μέρα πριν η την ίδια μέρα που συζητάει το δημοτικό συμβούλιο είναι αδύνατον να προετοιμαστούμε ως αντιπολίτευση. Και έτσι οι αποφάσεις φαίνονται ότι είναι ομόφωνες αλλά δεν είναι

Επίσης στο θέμα της παραχώρησης, που έγινε κάποια τροποποίηση, σας δείχνω την εισήγηση που πήραμε. Αυτό ψηφίσαμε, την εισήγηση.

Δεν αναφέρεται πουθενά ότι δεν ψηφίζουμε 2 συλλόγους ΣΑΛΑΣ! Προσπαθεί ο Παπαβενετίου να μπερδέψει τα πράγματα ότι έγινε τροποποίηση! Δεν έγινε καμία τροποποίηση, ούτε διατυπώθηκε τέτοια πρόταση από τον κ. Παπαβενετίου για να ψηφιστεί. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει ο πρόεδρος του ΔΣ να αναλάβει τις ευθύνες του και στο εξής να λειτουργεί σύμφωνα με τον κανονισμό…”.

Στη συνέχεια ο Δ. Πρωτοπαπάς ανέφερε μεταξύ άλλων:

“Ο κ. Νανόπουλος μίλησε για πολλά πράγματα και συμφωνούμε όπως έθεσε το θέμα σε ότι αφορά τον πρόεδρο και τη λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου. Θέλω να πω στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου δεν μπορεί να λέει ότι βγάλαμε μία ανακοίνωση συκοφαντική. Δεν αναφερόμαστε σε πρόσωπα. Μιλάμε σε θεσμούς που εκπροσωπούν. Άρα αυτό το κάνει τεχνηέντως ο κ. Παπαβενετίου”. Στη συνέχεια εξήγησε και ο ίδιος τι συνέβη με αυτή την απόφαση που πάρθηκε και έγινε το όλο μπέρδεμα αναφέροντας ότι “Δεν ψηφίζουμε διευκρινίσεις αλλά ψηφίζουμε εισηγήσεις”.

Στη συνέχεια ο Α. Γκουριώτης ανέφερε μεταξύ άλλων:

“Αυτά που συνέβησαν στην απόφαση του ΔΣ τα έχουμε αναλύσει στο κοινό δελτίο τύπου που εκδώσαμε το προηγούμενο Σάββατο και τα ανέπτυξαν οι επικεφαλείς των παρατάξεων.

Νομίζω ότι αυτό που καταλήγει ως συμπέρασμα είναι ότι ουδέποτε στο ΔΣ συζητήσαμε αυτό το θέμα, ουδέποτε ετέθη σε ψηφοφορία, ουδέποτε υπήρξε θέμα στην ημερήσια διάταξη.

Δεν θα μπορούσε εξάλλου να γίνει κάποια τροποποίηση (εκ των υστέρων) γιατί είναι κάτι που απαγορεύεται και από τον κανονισμό και από το νόμο.

Επίσης είπε ο Παπαβενετίου για την πρόταση- εισήγηση του κ. Σταυρέλη, κάτι το οποίο δεν δικαιούται (ο δήμαρχος) να διατυπώνει εισηγήσεις μέσα στο ΔΣ, παρα μόνο ο πρόεδρος του ΔΣ! Είδατε εσείς να υπάρχει εισήγηση με την αναφορά συγκεκριμένων σωματείων…”;

Κ.Ν

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα έξω από το λιμάνι της Κορίνθου -Ο 24χρονος πρώτα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου και μετά στο ΚΑΤ!

0

“Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε το Λιμεναρχείο Κορίνθου για τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε έξω από το λιμάνι της Κορίνθου στη Χερσαία Ζώνη του Λιμένα, όταν Φ.Δ.Χ. όχημα με οδηγό έναν 49χρονο συγκρούστηκε με ένα ηλεκτρικό πατίνι που οδηγούσε ένας 24χρονος .

Από τη σύγκρουση προκλήθηκε ο τραυματισμός του 24χρονου, ο οποίος αρχικά διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «Κ.Α.Τ.», όπου και νοσηλεύεται.

Από τη Λιμενική Αρχή της Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο οδηγός του Φ.Δ.Χ. για παράβαση του άρθρου 308 Π.Κ. ¨Απλή σωματική βλάβη”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Βγήκαν τα αποτελέσματα για το νερό στο Σπαθοβούνι -Το νερό είναι πόσιμο

0

Από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου ανακοινώνεται: “Σας ενημερώνουμε ότι στις 6-9-2024 έγινε δειγματοληψία από το δίκτυο ύδρευσης στον οικισμό Σπαθοβουνίου.

Τα αποτελέσματα της  ανάλυσης είναι εντός των ορίων που αφορά την ποιότητα του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης.

Άρα το νερό είναι πόσιμο“.