Η πρόσκληση προς τα μέλη:

–
«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, την Τετάρτη το πρωί, σε περιοχές των δήμων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.
Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των Αστυνομικών Τμημάτων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, των Τμημάτων Ασφάλειας και Τροχαίας Κορίνθου καθώς και των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) και Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) Κορινθίας.
Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -29- άτομα, προσήχθησαν -10-, ενώ συνελήφθησαν -8- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.
Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -8-παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου», αναφέρεται από την αστυνομία.
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Τη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Σικυωνίων στον χώρο του Κέντρου (Εθνικής Αντιστάσεως 29, Κιάτο).
Το Κέντρο Κοινότητας, που εποπτεύεται από την κοινωνική υπηρεσία του Δήμου Σικυωνίων, δρα ενημερωτικά προς όλους τους πολίτες του δήμου – με έμφαση στις ευπαθείς ομάδες – φροντίζοντας αφενός για την διάχυση των πληροφοριών αναφορικά με υπηρεσίες και παροχές κοινωνικού χαρακτήρα αφετέρου για την παροχή υπηρεσιών κοινωνικής ένταξης».
–
Η πρόσκληση προς τα μέλη του δημοτικού λιμενικού ταμείου Λουτρακίου- Περαχώρας:

–
Ο δήμαρχος Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλος και ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Κιάτου Χ. Κούβας πήγαν την Τετάρτη στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και έθιξαν το σοβαρό πρόβλημα της ανεπαρκούς αστυνόμευσης, ιδίως στο Κιάτο και τα γύρω χωριά!
Βρέθηκε και αντιπροσωπεία από το δήμο Βέλου- Βόχας όπου έθιξαν και οι ίδιοι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην περιοχή τους
Τα αυξανόμενα περιστατικά παραβατικότητας και οι κλοπές δεν έχουν τέλος στις εν λόγω περιοχές και πολύ σωστά η δημοτική αρχή Σικυωνίων και η δημοτική αρχή Βέλου- Βόχας πιέζουν ώστε να βρεθεί λύση για να μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς οι κάτοικοι
Το ΘΕΤΙΚΟ είναι ότι ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι το υπουργείο θα προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στην ενίσχυση της αστυνομικής παρουσίας και των υποδομών σε Κιάτο και Βραχάτι!
Ας ελπίσουμε ο υπουργός να μην κοροϊδεύει…

Το ΑΡΝΗΤΙΚΟ είναι ότι σε αυτή την επίσκεψη το παρόν δεν έδωσαν οι δύο Κορίνθιοι υφυπουργοί Δήμας και Ταγαράς! Πάλι …για κάποιο λόγο έλειψαν και οι δύο σε ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ θέμα που απασχολεί τους Κορίνθιους πολίτες. Το παρόν έδωσε μόνο η βουλευτής Μ. Σούκουλη την οποία ευχαριστούν από τη δημοτική αρχή Σικυωνίων και η δημοτική αρχή του δήμου Βέλου- Βόχας για την παρουσία της!

Από το δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται: «Στο γραφείο του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, βρέθηκε την, Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024, ο Δήμαρχος Σικυωνίων, κ. Σπύρος Σταματόπουλος συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Κιάτου, κ. Χρήστο Κούβα.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ευρύτερης σύσκεψης με αντιπροσωπείες από όλους τους δήμους της Κορινθίας και εκπροσώπου των Αστυνομικών, παρουσία της βουλευτή Κορινθίας, κας Μαριλένας Σούκουλη.
Ο δήμαρχος Σικυωνίων και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κιάτου μετέφεραν στον Υπουργό την έντονη ανησυχία των δημοτών και της δημοτικής αρχής σχετικά με τα αυξανόμενα περιστατικά παραβατικότητας, τις κλοπές και την ανεπαρκή αστυνόμευση, ιδίως στο Κιάτο και τα γύρω χωριά.
Έκαναν έκκληση για άμεση παρέμβαση του Υπουργείου, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ενίσχυσης – τόσο σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού όσο και υποδομών – του Αστυνομικού Τμήματος Κιάτου, καθώς οι υπάρχουσες δυνάμεις δεν επαρκούν για να αντιμετωπίσουν επαρκώς όλα τα συμβάντα.
Ο Υπουργός αναγνώρισε τη σοβαρότητα της κατάστασης, δηλώνοντας πως είναι ενήμερος για τα προβλήματα, όπως και για τις ανησυχίες των κατοίκων του Μουλκίου –όπως εκφράστηκαν και στην λαϊκή συνέλευση – και δεσμεύτηκε ότι το υπουργείο θα προχωρήσει άμεσα στην ενίσχυση της αστυνομικής παρουσίας και των υποδομών στο Κιάτο.

Παράλληλα, την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου, στο γραφείο του Υφυπουργού Δικαιοσύνης κ. Ιωάννη Μπούγα, βρέθηκε αντιπροσωπεία της δημοτικής αρχής του Δήμου Σικυωνίων, αποτελούμενη από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκο Σκαρμούτσο, τον Αντιδήμαρχο κ. Τάκη Μπακόλια και τον Πρόεδρο της Κοινότητας Μουλκίου κ. Γιώργο Κοτούλα. Παρών ήταν και ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Κοινότητας Μουλκίου κ. Παναγιώτης Τσακανίκας, αλλά και η βουλευτής του νομού κα Μαριλένα Σούκουλη.
Οι εκπρόσωποι του δήμου Σικυωνίων έθεσαν στον υφυπουργό τα σοβαρά προβλήματα παραβατικότητας, τα οποία χρήζουν άμεσης επίλυσης και έλαβαν τις ανάλογες δεσμεύσεις για την δρομολόγησή τους στην κυβερνητική ατζέντα το προσεχές διάστημα.
Τέλος, ο Δήμος Σικυωνίων εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τη βουλευτή Κορινθίας κα Μαριλένα Σούκουλη για την αδιάλειπτη παρουσία και στήριξή της σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τον δήμο».
–

–
«Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024, συνάντηση αντιπροσωπείας της Δημοτικής Αρχής Βέλου-Βόχας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με κύριο θέμα συζήτησης την αυξανόμενη παραβατικότητα στην περιοχή. Η αντιπροσωπεία, αποτελούμενη από την αντιδήμαρχο κα Ελευθερία Παπαλέκα και τον πρόεδρο της Κοινότητας Ζευγολατιού κ. Γιάννη Παπαδημητρίου, εξέφρασε έντονη ανησυχία και διαμαρτυρία των δημοτών αλλά και της δημοτικής αρχής για την κατάσταση που επικρατεί, ζητώντας την άμεση παρέμβαση του υπουργείου.
Τόσο η κα Παπαλέκα όσο και ο κ. Παπαδημητρίου τόνισαν την ανάγκη να αυξηθεί η αστυνόμευση και να ενισχυθεί το Αστυνομικό Τμήμα Βραχατίου, καθώς οι υφιστάμενες δυνάμεις αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις και τα περιστατικά παραβατικότητας. Η κατάσταση δημιουργεί αυξανόμενο αίσθημα ανασφάλειας στους κατοίκους, που ζητούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπισή της.
Ο Υπουργός, από την πλευρά του, αναγνώρισε τη σοβαρότητα της κατάστασης, δηλώνοντας ότι είναι πλήρως ενήμερος για το πρόβλημα που υπάρχει ιδιαιτέρως στο Ζευγολατιό και υποσχέθηκε ότι το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα προχωρήσει άμεσα στην ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης στην περιοχή, αλλά και των υποδομών του Αστυνομικού Τμήματος Βραχατίου.
Παρούσα στη συνάντηση ήταν και η Βουλευτής Κορινθίας, κα Μαριλένα Σούκουλη, την οποία η Δημοτική Αρχή Βέλου-Βόχας ευχαριστεί ιδιαίτερα για την πολύτιμη βοήθειά της και την αμέριστη στήριξή της στα θέματα του Δήμου».
Η ανάρτηση από το δημοτικό σχολείο Σοφικού:

ΣΣ. Μπράβο στις μαθήτριες για την αξιέπαινη πράξη τους…
Κ.Ν
“Με στόχο να φέρει και άλλα brands μεταξύ των οποίων η Cola κινείται στην ελληνική αγορά η PepsiCo Hellas όπως ανέφερε σχετικά η γενική διευθύντρια της εταιρείας στην Ελλάδα, Inga Dengel. Ήδη θυμίζουμε ότι η πολυεθνική έχει επαναπατρίσει την Ήβη, η οποία παράγεται στο εργοστάσιο της ΕΨΑ στην Αγριά Βόλου, ενώ το σχετικό συμβόλαιο έχει ισχύ για περίπου δύο χρόνια ακόμη. Στο ίδιο εργοστάσιο γίνεται και η εμφιάλωση του αλουμινένιου αναψυκτικού για το συγκεκριμένο προϊόν.
Κατά την ίδια η PepsiCo δεν σχεδιάζει να επαναφέρει την παραγωγή της σε ίδιες εγκαταστάσεις στην Ελλάδα, αλλά να αναπτύξει συνεργασίες με επιχειρήσεις που θα κάνουν την παραγωγή και την εμφιάλωση για λογαριασμό της.
Μέρος της στρατηγικής είναι να γίνεται η παραγωγή των αναψυκτικών σε πλαστική συσκευασία PET στο εργοστάσιο της NU Aqua στο Λουτράκι. Επίσης μέρος της παραγωγής αναψυκτικών σε κουτί αλουμινίου είτε θα γίνει σε συνεργασία με την ΕΨΑ, είτε σε συνεργασία με άλλο εργοστάσιο στην Ελλάδα που να διαθέτει παραγωγική δυνατότητα για να καλύψει της ανάγκες της PepsiCo. H παραγωγή των νέων προϊόντων στη χώρα μας θα ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο στην Ελλάδα
Σημειώνεται ότι η εταιρεία μετέφερε την παραγωγή των αναψυκτικών της στη Ρουμανία ενώ έκλεισε μονάδες παραγωγής στην Ελλάδα, αλλάζοντας δραστικά τη στρατηγική της. Όταν συνέβη αυτό οι συνθήκες στην αγορά ήταν εντελώς διαφορετικές, πρό της πανδημίας και προ του πολέμου στην Ουκρανία. Τότε ήταν συμφέρουσα η μεταφορά των προϊόντων από άλλη αγορά στην Ελλάδα, κάτι που άλλαξε στη μετά Covid περίοδο. “Ήρθε η νόσος Covid, ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά και λίγο αργότερα στο Ισραήλ. Έτσι, ακόμα και να πληρώσει κανείς τα ακριβότερα μεταφορικά δεν υπάρχουν οδηγοί που να θέλουν να κάνουν δρομολόγια για να μεταφέρουν τα προϊόντα”.
Θυμίζουμε ότι εκτός από την ΕΨΑ έχει αναπτύξει συμφωνία για τη διανομή των προϊόντων της NU Aqua που παράγει το νερό Eonio και το κύριο μέρος της διανομής αφορά στην κρύα αγορά (εστιατόρια, ξενοδοχεία). Η NU Aqua είναι η εταιρεία που αγόρασε το παλιό εργοστάσιο της εταιρείας στο Λουτράκι.
Στόχος είναι να διπλασιάσει τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα. “Υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει προκειμένου οι άνθρωποι να νιώσουν σιγουριά για να στηρίξουν την ανάπτυξη. Στοχεύουμε ότι αυτό που έχουμε είναι να δούμε όχι μόνο το αύριο αλλά και τη μέρα μετά από αυτήν”, σημείωσε η γενική διευθύντρια της εταιρείας.
Επιπροσθέτως, το 2022 η τα δικαιώματα παραγωγής της Ήβη σε διεθνές επίπεδο απέκτησε η PepsiCo International, γεγονός που δίνει την δυνατότητα διεθνοποίησης για το ιστορικό εμπορικό σήμα το οποίο ταυτίστηκε με την παραγωγή αναψυκτικών στην Ελλάδα.
H εταιρεία το 2023 παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη, έχοντας να αντιμετωπίσει σειρά προκλήσεων. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 18%, γεγονός που οδήγησε την επιχείρηση στα 238 εκατομμύρια ευρώ. Στα τρόφιμα πρωταρχικό ρόλο διαδραμάτισαν τα προϊόντα πατάτας με ανάπτυξη καθαρών πωλήσεων 23% και τα Doritos με ανάπτυξη 20% στις καθαρές πωλήσεις. Στα αναψυκτικά οδηγό αποτέλεσε η Pepsi με ανάπτυξη 23% και το Lipton Ice Tea με ανάπτυξη 20%. Η ανάπτυξη στα σνακ προήλθε από την εκτός σπιτιού κατανάλωση με 20% και στα σούπερ μάρκετ ήταν 12,5%. Στα αναψυκτικά εκτός σπιτιού ήταν 29% και στα σούπερ μάρκετ 15%. Το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 42% βελτιωμένο κατά 0,9% σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία προ φόρων αυξήθηκε κατά 2,9% εκατ. ευρώ. Επισημαίνεται ότι για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, ο κλάδος αναψυκτικών της PepsiCo Hellas κατέστη κερδοφόρος μετά από σειρά ετών όπου παρουσίαζε ζημιογόνα αποτελέσματα.
“Συνεχίζουμε να στοχεύουμε στην ανάπτυξη των προϊόντων αλλά και του προσωπικού μας καθώς και σε νέες τεχνολογίες και παραγωγικότητα. Η εξοικονόμηση που πετυχαίνουμε μας δίνει την δυνατότητα να επανεπενδύουμε στην αγορά. Το κόστος αυξήθηκε κατά 20% λόγω ενέργειας και ευρύτερων συνθηκών όπως το μεταφορικό κόστος την προηγούμενη χρονιά. Η μέση ετήσια αύξηση κόστους τα τελευταία τρία χρόνια στην πατάτα ήταν 13%, στο ελαιόλαδο 20%, στο πλαστικό PET 18%, στη ζάχαρη 28%, στα αλουμινένια 10% και στο γυαλί 15%”, σημείωσε ο Θανάσης Καρακάσης, CFO της PepsiCo Hellas.
“Το 2023 ήταν μία πολύ πετυχημένη χρονιά με σημαντικές αναπτύξεις παρά το μη ευνοϊκό περιβάλλον, απόρροια των επενδύσεων σε ανθρώπους, προϊόντα και καινοτομίες που βοηθούν στην ανάπτυξη των πωλήσεων”.
Η εταιρεία για να καλύψει τις αυξήσεις των πρώτων υλών, των μεταφορικών και άλλων παραγόντων, έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις που υπερβαίνουν τα 30 εκατομμύρια ευρώ για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής και τη συγκράτηση του κόστους.
Για το 2024 προβλέπεται ότι θα κινηθεί στο ίδιο μοντέλο με σημαντική ανάπτυξη στις καθαρές πωλήσεις που πιθανός θα αγγίξει διψήφιο ποσοστό”, αναφέρεται στο capital.gr.
Από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιό αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ζητήσαμε με Ερώτηση στη Βουλή ταχυδρόμο για την περιοχή Άσσου-Λεχαίου και η απάντηση των ΕΛΤΑ ήταν η εξής:
1. Ότι δεν υπάρχει οδοαρίθμηση για να γίνεται διανομή!!! Τόσα χρόνια πώς γινόταν άραγε σπίτι-σπίτι;
2. Ότι δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί γίνεται διανομή στο κοινοτικό γραφείο…Ό,τι γινόταν δηλαδή και το 1960!
3. Ότι η δραματική υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Κορίνθου και, συνολικά του Νομού, δεν επηρεάζει τις ταχυδρομικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής…!
Προτείνω ο αρμόδιος Υπουργός και η διοίκηση των ΕΛΤΑ να έρθουν στο Τ.Σ. Άσσου και στο Δημοτικό Συμβούλιο Κορινθίων να παρουσιάσουν αυτή την απάντηση…
Η κυβέρνηση απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τα πραγματικά προβλήματα και ο κόσμος το αντιλαμβάνεται καθημερινά...”
«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε χθες, εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, έγιναν έλεγχοι σε -1.074- άτομα, εκ των οποίων τα -879- ήταν ημεδαποί και -195- ήταν αλλοδαποί, καθώς και σε -700- οχήματα.
Επιπλέον, προσήχθησαν -79-άτομα, από τα οποία -59- ήταν ημεδαποί και -20-ήταν αλλοδαποί, ενώ συνελήφθησαν -46- άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία.