Αρχική Blog Σελίδα 449

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη με …λίγο χασίς

0

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, την Κυριακή και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 20χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Εκκρεμούσε σε βάρος του δικαστική απόφαση για κλοπή…

0

«Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 29χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων Ναυπλίου, για διακεκριμένη περίπτωση κλοπής», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Καθαρίζουν αυλάκια και ρέματα…

Από το δήμο Βέλου-Βόχας αναφέρεται: «Ο Δήμος Βέλου-Βόχας προχωρά σε συντονισμένες εργασίες καθαρισμού αυλάκων και ρεμάτων, με στόχο την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων ενόψει της χειμερινής περιόδου.

Τα συνεργεία του Δήμου εργάζονται εντατικά ξεκινώντας από τις Κοινότητες Πουλλίτσας, Ευαγγελίστριας, Κρηνών και Κοκκωνίου εξασφαλίζοντας τη διατήρηση της ομαλής ροής των υδάτων και την αποτροπή δημιουργίας επικίνδυνων καταστάσεων για τους δημότες.

Επιπλέον, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου πραγματοποιούνται εργασίες καθαρισμού στον ποταμό Ζαπάντη και τα υπόλοιπα ρέματα της περιοχής. Μάλιστα, στο εν λόγω έργο βρέθηκαν ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τάσος Γκιολής και η αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Πελοποννήσου Αθηνά Κόρκα, συνοδευόμενοι από τον  Δήμαρχο Βέλου-Βόχας Θανάση Μανάβη και τον αντιδήμαρχο Βαγγέλη Λυμπερόπουλο.

Κατά την επίσκεψη εκφράστηκε ικανοποίηση για την πρόοδο των εργασιών, ενώ επιβεβαιώθηκε από όλους τους φορείς η πάγια δέσμευση για συνεχή επαγρύπνηση και συντονισμένη δράση, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των κατοίκων και των υποδομών από ενδεχόμενες πλημμύρες.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Βέλου-Βόχας Θανάσης Μανάβης: «Είμαστε σε εγρήγορση και συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις μας σε καίρια σημεία, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι δημότες μας θα είναι προστατευμένοι κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Η συνεργασία μας με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία είναι άψογη, αποδεικνύει την από κοινού δέσμευσή μας για τη θωράκιση του Δήμου μας απέναντι σε φυσικούς κινδύνους. Συνεχίζουμε με συνέπεια τις ενέργειές μας, για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των δημοτών μας».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνελήφθησαν 3 άτομα σε αστυνομική επιχείρηση

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 16.9.2024 έως και την 19.9.2024, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Επιπλέον, προσήχθησαν -80-άτομα, από τα οποία -55- ήταν ημεδαποί και -25-ήταν αλλοδαποί, ενώ συνελήφθησαν -51 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Τρείς ημεδαποί, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

“Είναι ευλογία να σηκώνεις τον Σταυρό Μου”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Είναι ευλογία να σηκώνεις τον Σταυρό Μου

6 Ιανουαρίου 2006

Κύριε Ιησού Χριστέ,
είσαι η χαρά της ζωής μου.

Μην ξεχνάς, παιδί Μου, τον Σταυρό Μου και τα λύτρα που πλήρωσα για να σας λυτρώσω και να σας ελευθερώσω, ώστε να κληρονομήσετε την Αιώνια Ζωή. Ακόμη κι όταν δεν βρίσκεις κατάλληλα λόγια για να εκφράσεις όλη τη χαρά και την αγάπη σου για Εμένα, η καρδιά σου Με εξυμνεί κάθε φορά που έρχεσαι κοντά Μου μέσα στη φτώχια σου. Βασούλα, σου είπα κάποτε ότι, όταν αγκαλιάζεις Εμένα, αγκαλιάζεις και τον Σταυρό Μου. Έλα πιο κοντά Μου να μοιραστείς τα παθήματά Μου. Είναι ευλογία να σηκώνεις τον Σταυρό Μου. Εσύ και οι άλλοι δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεστε πλήρως ότι αυτό είναι το διακριτικό σημείο πως Εγώ, ο Θεός, αναπαύομαι σ’ εσάς. Βλέπεις τι μεγάλο προνόμιο είναι αυτό; Ο Θεός να αναπαύεται στα πλάσματά Του; Μείνε στη θερμή αγκαλιά του Πλάστη και Νυμφίου σου και παραμέρισε όλες σου τις έγνοιες, τους πειρασμούς, τις παραλείψεις και τις αρρώστιες, τα βάσανα και τα άγχη και εγκαταλείψου στη μακαριότητα και στη λησμοσύνη, εγκαταλείψου στην ησυχία και επικεντρώσου σ’ Εμένα, τον Θεό σου και το Παν. Είμαι το Παν. Στην αγκαλιά Μου, η ψυχή σου θα γευθεί τα κρυμμένα Μου Μυστήρια.

Βρίσκω ευχαρίστηση στη μηδαμινότητά σου, βρίσκω ευχαρίστηση στα παιδιά. Μείνε ενωμένημαζί Μου και µη Με αφήσεις ποτέ. Όταν οι άνθρωποι έρχονται σε αντιπαράθεση μαζί σου και λένε κάθε λογής ανέντιμα λόγια, όταν σε διαψεύδουν, σε βασανίζουν και σε δηλητηριάζουν, να θυμάσαι Εμένα, να θυμάσαι το Πάθος Μου, να θυμάσαι τι λέει η Γραφή για την Άμπελο και τα κλήματα. Τα κλήματα που κόπηκαν, κόπηκαν γιατί δεν παρέμεινανενωμέναμαζί Μου. Όσοι αποκόπηκαν από Εμένα, στην πνευματική τους ξηρασία, δεν αντιλήφθηκαν την Αλήθεια και τον Πλούτο Μου. Σε τούτο τον πνευματικό θάνατο και στην ερημιά τους, καταπιέζουν όποιον Με επικαλείται και όποιον έχω ευνοήσει. Βλέπεις, σε έβαλα να ακολουθήσεις τον παλαιό δρόμο των προφητών Μου, σου μίλησα με γλώσσα μυστική, σε στόλισα µε δώρα, για να εκφράσεις τα λόγια Μου με ύμνους Αγάπης. Σε πήγα από δρόμους στοχαστικούς, σου έδωσα την παρόρμηση και τον ζήλο να πράττεις το καλό, και την επιθυμία να Με ευχαριστείς. Σου πρόσφερα κάτι που δεν μπορεί να το συλλάβει ο ανθρώπινος νους, και είναι: το να συνδιαλέγεσαι μαζί Μου απευθείας και όποτε θέλεις. Επομένως, οι αντίπαλοί σου που σου φέρονται εχθρικά και Με προκαλούν, θα κριθούν αυστηρά από Εμένα. Όλα αυτά αδυνατούν να τα αντιληφθούν στην πνευματική τους ξηρασία. Μοιάζουν µε τα κλαδιά που πρέπει να ριχτούν στη φωτιά. Αφού αρνήθηκαν τον πλούσιο χυμό που τους παρείχε η ίδια η Άμπελος, ξεράθηκαν και δεν χρησιμεύουν σε τίποτα. Ναι, οι Άγγελοί Μου θα τα συλλέξουν και θα τα ρίξουν στη φωτιά για να καούν.

Όσο για εσένα, κόρη, δίκαια θα ανταποδώσω με θλίψεις εκείνους που σε θλίβουν και θα ανταμείψω εσένα που ανέχθηκες αδικίες και διώξεις για χάρη Μου. Μάθε πως έχω γράψει το Όνομά Μου πάνω σου, ώστε να συνεχίσεις να αντέχεις µε καρτερία και αξιοπρέπεια τα πλήγματα των διωκτών σου, που στην πραγματικότητα είναι δικοί Μου διώκτες, διώκτες του Σταυρού Μου. Σε ευλογώ και σου δίνω την Ειρήνη Μου».

ΣΣ. Δείτε στην korinthiannews.gr το μήνυμα της εβδομάδας από το βιβλίο της “Αληθινής Εν Θεώ Ζωής”, το οποίο θα μπορείτε να βρείτε στο αντίστοιχο banner δεξιά στη σελίδα μας…

ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Φωτιά σε οχήματα! -Βραδιάτικα ξέσπασε φωτιά σε χώρο στάθμευσης αντιπροσωπείας οχημάτων!

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά προκλήθηκε στις 21:30 το βράδυ της Πέμπτης σε οχήματα που βρίσκονταν σε χώρο στάθμευσης αντιπροσωπείας οχημάτων στο 85ο χιλιόμετρο, στον παράδρομο της Αθηνών -Πατρών, στην Αρχαία Κόρινθο. Κινητοποιήθηκαν 3 οχήματα της πυροσβεστικής με 9 πυροσβέστες…”

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αναμενόμενο! -…Τα άκουσε ο Πτωχός για την απουσία του!

Φυσικά και έχει κάθε λόγο ο πρώην περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Τατούλης να αφήνει αιχμές στον νυν περιφερειάρχη Δ. Πτωχό που δεν βρέθηκε στη μεγάλη συγκέντρωση των αγροτών στο Κιάτο σχετικά με το ΤΕΡΑΣΤΙΟ έργο (που ακόμα να γίνει) και αφορά το φράγμα στον Ασωπό!

Στη συνάντηση αυτή που βρέθηκε πλήθος αυτοδιοικητικών- πολιτικών προσώπων απουσίαζε τόσο ο Πτωχός όσο και ο συνεργάτης του και αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τ. Γκιολής (!!!), οποίος τα άκουσε κιόλας (δείτε εδώ).

Φυσικά συζητήθηκε έντονα και η απουσία των 2 Κορίνθιων υφυπουργών Δήμα και Ταγαρά, όπως τονίσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση!

Αυτά κάνουν …και ξεσηκώνουν ήδη τους Κορίνθιους αγρότες!

…Συνεχίστε έτσι!

Από τον πρώην περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Τατούλη μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

«Οι μεγάλες καθυστερήσεις και οι ανυπόστατες εξαγγελίες που ακούγονται συνεχώς ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια και αφορούν την ολοκλήρωση της κατασκευής του Φράγματος του Ασωπού, έργο ζωτικής σημασίας για την Π.Ε. Κορινθίας, οδήγησαν τους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς Βασιλικού, Κιάτου – Τραγάνας και Μουλκίου να πραγματοποιήσουν εκδήλωση διαμαρτυρίας με τίτλο: «Φράγμα Ασωπού: Ώρα Μηδέν», στο Δημοτικό θέατρο Κιάτου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πλήθος του αγροτικού κόσμου της περιοχής καθώς και εκπρόσωποι φορέων. Απουσίαζαν όμως ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης καθώς και ο Κορίνθιος θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας. 

Παρόντες ήταν ο Περιφερειακός Σύμβουλος και πρ. Αντιπεριφερειάρχης κ. Άγγελος Παπαγγελόπουλος καθώς και τα στελέχη της «Νέας Πελοποννήσου» ο κ. Ναπολέων Γιαννακουλόπουλος και ο κ. Ευάγγελος (Βάκης) Μπεχράκης, οι οποίοι με τις παρεμβάσεις τους αναφέρθηκαν στις ψεύτικες κυβερνητικές εξαγγελίες, στις μεγάλες καθυστερήσεις, στις υπερκοστολογήσεις, στην αδιαφορία των στελεχών της νυν και πρώην Περιφερειακής Αρχής, επισημαίνοντας τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί από την λειψυδρία.

Επισημαίνουμε ότι από αυτή την σημαντική εκδήλωση απουσίαζε ο Περιφερειάρχης κ. Πτωχός «γυρνώντας την πλάτη» στους αγρότες και στο μεγάλο πρόβλημα της Π.Ε. Κορινθίας.

Ο κ. Πτωχός για να δείξει το δήθεν ενδιαφέρον του επέλεξε να συγκαλέσει, την ίδια ημέρα το πρωί, σύσκεψη στα γραφεία της Π.Ε. Κορινθίας, με τους Δημάρχους για την διαχείριση των υδάτων!

Ο κ. Περιφερειάρχης για μία ακόμα φορά δεν είχε τίποτα συγκεκριμένο να προτείνει, μίλησε για …ολιστικές και αόριστες παρεμβάσεις, επανέλαβε όμως την άποψη που διατυπώνει και στις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου περί ενός φορέα διαχείρισης νερού, προμηνύοντας με αυτόν τον τρόπο την πιθανή ιδιωτικοποίηση του Δημόσιου αυτού αγαθού.

Η «Νέα Πελοπόννησος» παραμένει σταθερή στις απόψεις της, υπερασπίζοντας πάντα το Δημόσιο συμφέρον…»

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Επι της ουσίας …τίποτα! -Στη σύσκεψη συμμετείχαν και οι έξι δήμαρχοι και …άκουγαν τις θεωρίες του Πτωχού στο ΣΟΒΑΡΟ θέμα της…

Γιατί και το παραπάνω θέμα το θίξαμε εγκαίρως, όταν άλλοι …απλά έπαιζαν αυτούσιο το δελτίο τύπου της περιφέρειας!

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Ερωτηματικά από την ανακοίνωση της Motoroil!- Οι μετρήσεις έγιναν;

Σε ανακοίνωση της Τετάρτης από τη motoroil για τη μεγάλη φωτιά που προκλήθηκε στις εγκαταστάσεις της στους Αγ. Θεοδώρους μεταξύ άλλων αναφέρθηκε: “Από το συμβάν δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την εγγύς και ευρύτερη περιοχή…”

Και ρωτάμε:

-Αυτό πως αναφέρεται από την εν λόγω επιχείρηση;

-Δεν παρατηρήθηκε άραγε περιβαλλοντική ρύπανση; Οι πυκνοί μαύροι καπνοί από τη μεγάλη φωτιά φαίνονταν για αρκετή ώρα σχεδόν σε όλη την Κορινθία!!!

Ο μαύρος καπνός όπως φαινόταν από το Λουτράκι

Ρωτάμε ξανά: Οι μετρήσεις για ρύπανση από τις αρμόδιες υπηρεσίες έγιναν εγκαίρως και αν ναι τι έδειξαν; Εδώ είναι η ουσία και όχι μία απλή ανακοίνωση από την επιχείρηση που αναφέρει ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την εγγύς και ευρύτερη περιοχή!

Επίσης, επειδή πλέον έχει γίνει …σύνηθες φαινόμενο να παρατηρούνται σοβαροί τραυματισμοί εργαζομένων -ένας μάλιστα έχασε πρόσφατα και τη ζωή του- στην εν λόγω επιχείρηση, για υπενθύμιση δείτε και την εξής ανάρτηση: ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Motor Oil: …Πάλι τα ίδια! -Υπήρξαν τραυματίες…

Κ.Ν