Αρχική Blog Σελίδα 450

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Μιλάει τώρα και ο Ψυχογιός για το φράγμα στον Ασωπό;

Αυτό που συμβαίνει τόσα χρόνια με την καθυστέρηση των εργασιών του φράγματος στον Ασωπό δεν έχει προηγούμενο!

Η κοροϊδία η ίδια από τις εκάστοτε κυβερνήσεις στους Κορίνθιους πολίτες και ειδικά τους αγρότες καθώς είναι ένα έργο πνοής γι΄ αυτούς!

…Και τι συμβαίνει κάθε τόσο;

Η κάθε αντιπολίτευση αφήνει συνέχεια αιχμές σε αυτούς που κυβερνούν για την καθυστέρηση του φράγματος στον Ασωπό ώστε να φανούν οι ίδιοι ότι “κόπτονται” για τα προβλήματα που δημιουργούνται στους Κορίνθιους αγρότες- πολίτες …και ξεχνούν τα δικά τους!

Τώρα θίγει το θέμα παρακάτω ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Ψυχογιός με ερωτήσεις …θέλοντας να δείξει ότι ενδιαφέρεται για τα προβλήματα που δημιουργεί αυτή η καθυστέρηση στους Κορίνθιους πολίτες!

…Αλλά είδαμε και επι θητείας του ΣΥΡΙΖΑ με τον Α. Τσίπρα και πάλι τότε βουλευτή τον Γ. Ψυχογιό …πόσο προχώρησε η κατασκευή του φράγματος στον Ασωπό! Και τότε …με ρυθμούς χελώνας πήγαινε, απλά στη συνέχεια επι θητείας της ΝΔ το κακό παράγινε!

Για το λόγο αυτό ας μιλήσουν άλλα πολιτικά πρόσωπα για το φράγμα στον Ασωπό και όχι εσείς κε Ψυχογιέ! Και εσείς τότε ως κυβέρνηση, με εσάς βουλευτή, δείξατε τι ΔΕΝ κάνατε!

Δεν μας είπε επίσης ο Ψυχογιός όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην εξουσία σε τι ποσοστό παρέλαβε τις εργασίες για την κατασκευή του φράγματος στον Ασωπό και σε τι ποσοστό προχώρησαν επι θητείας του ΣΥΡΙΖΑ!

Για να δούνε και οι Κορίνθιοι τι έγινε επι θητείας σας κ. Ψυχογιέ όταν ήσασταν κυβέρνηση!

Τα υπόλοιπα απλά είναι …να είχαμε να λέγαμε!

Και φυσικά εννοείται ότι επι θητείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη …τα έχουν κάνει θάλασσα στο έργο του φράγματος στον Ασωπό με τους αγρότες να είναι πλέον στα όριά τους! Κρίμα γιατί επι θητείας Μητσοτάκη η Κορινθία έχει και 2 υφυπουργούς, τους Δήμα και Ταγαρά, οι οποίοι αποφεύγουν ανακοινώσεις, δηλώσεις, εκδηλώσεις που αφορούν το φράγμα στον Ασωπό!

Δυστυχώς οι Κορίνθιοι πολίτες τους παραπάνω πολιτικούς (Δήμα, Ταγαρά και Ψυχογιό) τους έχει δει τόσα χρόνια που στα σοβαρά ζητήματα μοιάζουν με “παρατηρητές”.

Απλά ο Ψυχογιός εκ του ασφαλούς λόγω της αντιπολίτευσης που βρίσκεται τώρα κάνει κάποιες επερωτήσεις και στέλνει δελτία τύπου για να είναι στην επικαιρότητα αλλά…

Από τον βουλευτή Κορινθίας Γ. Ψυχογιό μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

«Συζητήθηκε  η Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Κορινθίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργου Ψυχογιού, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, για τις καθυστερήσεις στο έργο του φράγματος του Ασωπού και τις άμεσες ενέργειες και απαντήσεις  που οφείλει να δώσει  η κυβέρνηση.

Ο κ. Ψυχογιός ξεκίνησε την πρωτολογία του αναδεικνύοντας την καθυστέρηση ολοκλήρωσης του Φράγματος του Ασωπού, του πιο κρίσιμου αρδευτικού έργου για την Κορινθία.Τόνισε, μάλιστα, ότι παρά την επανεκκίνηση του έργου το 2016 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, η πρόοδος είναι ελάχιστη, με το έργο να έχει παραδοθεί στο 68% και να βρίσκεται σήμερα μόλιςστο 72% της υλοποίησής του,στα πέντε χρόνια κυβέρνησης ΝΔ.

Επισήμανε πως οι αγρότες και οι τοπικές κοινωνίες βρίσκονται σε απόγνωση λόγω της έλλειψης νερού και ζητούν άμεσες απαντήσεις για την ολοκλήρωση του έργου και την ύπαρξη εναλλακτικών σχεδίων άρδευσης. Ανέδειξε, επίσης, τη μαζική εκδήλωση-συγκέντρωσηαγροτών και φορέων που έλαβε χώρα πριν μια βδομάδα στο Κιάτο αλλά και τις προηγούμενες σεΒοχαικό, κλπ…”

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ο Ανδριανάκος θέλει του Ανδρουλάκη!

Από τον υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας Β. Ανδριανάκο ανακοινώνεται:

“Ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που πιστεύουν, πως όταν πολιτεύεσαι, οφείλεις, οι πολίτες στους οποίους απευθύνεσαι να γνωρίζουν ποιος είσαι, τι πιστεύεις,ποιες είναι οι απόψεις σου για μια σειρά σημαντικών θεμάτων και δεν πρέπει να κρύβεσαι ούτε να τοποθετείσαι με βάση τις δημοσκοπήσεις.

Με βάση τα παραπάνω, δεν θα μπορούσαγια ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως είναι αυτό της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, να κρυφτώ και να μην πάρω θέση από την πρώτη στιγμή!!!. Με γνώμονα πάντα τις απόψεις μου,για το πώς πρέπει να κινηθεί το Κίνημα μας και ποιος θα μπορούσε να υπηρετήσει με συνέπεια αυτή την προσπάθεια,ώστε το ΠΑΣΟΚ να αποτελέσει κυβερνητική διέξοδο και επιλογή, πάντα για το καλό του λαού και της χώρας.

Γιατί λοιπόν τοποθετούμαι#mazi με τον #ΝikosAndroulakis:

 Όλοι θα θέλαμε το ΠΑΣΟΚ να έχει πάει καλύτερα στις Ευρωεκλογές. Πρέπει όμως να μην παραβλέπουμε πως το ΠΑΣΟΚ, ο Πρόεδρος του και τα στελέχη του είχαν να αντιμετωπίσουν:

1). Το ότι το ΠΑΣΟΚ υπέστη το δικό του βατερλώ και βρέθηκε στο 4%. Πλήρωσε και πληρώνει, άδικα βέβαια, την είσοδο της χώρας στα μνημόνια.

2). Πλήρωσε και πληρώνει λάθη του παρελθόντος,που πλήγωσαν τον κόσμο του, όπως τα διάφορα σκάνδαλα,παρά το ότι η προσφορά του στη χώρα είναι μεγάλη και με θετικό πρόσημο, αναμφισβήτητα.

3). Το ΠΑΣΟΚ με τον Νίκο Ανδρουλάκη αναγνώρισε και ρύθμισε τα χρέη του. Έτσι, το μεγαλύτερο μέρος της κρατικής επιχορήγησης πηγαίνει στην αποπληρωμή των χρεών. Έκανε Ευρωεκλογές σε όλη την Ελλάδα μόνο με 300.000,00 ευρώ. Ο αγώνας, λοιπόν, έγινε χωρίς χρήματα και με το σύνολο των στελεχών, γνωστών και μη, τηλεοπτικών και μη,να είναι εργαζόμενοι στις δουλειές τους και να δουλεύουν για το ΠΑΣΟΚ εθελοντικά και εκ των ενόντων.

4). Το πολιτικό -οικονομικό-μιντιακό σύστημα ήταν προκλητικά απέναντι από το ΠΑΣΟΚ. Έτσι το κατά κοινή ομολογία αξιόλογο πρόγραμμα του και οι θέσεις του δεν έφταναν στους πολίτες.

5).Τεράστια ζημιά, όμως, στην όλη προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ, προκάλεσε το «είναι λίγος ο Ανδρουλάκης», το οποίο δυστυχώς ξεκίνησε μέσα από το ΠΑΣΟΚ, υιοθετήθηκε από τους πολιτικούς μας αντιπάλους και άπλωσε στην κοινωνία.

    Για να δούμε, λοιπόν, αν είναι λίγος ο Ανδρουλάκης ή αν αντιθέτως, έχει ηγετικά προσόντα και χαρακτηριστικά κι αν χτίζει με προσοχή το προφίλ του ηγέτη της δημοκρατικής παράταξης. Θα το κάνουμε δε αυτό προσπαθώντας να προσδιορίσουμε τι είναι και τι δεν είναι ηγεσία.

Α). Δεν είπε ποτέ ο Νίκος Ανδρουλάκης, «μόνο εγώ μπορώ να κερδίσω τον Μητσοτάκη», όπως για παράδειγμα έκανε ο Κασσελάκης και δυστυχώς το ακούμε και από υποψήφιους που διεκδικούν την προεδρία του ΠΑΣΟΚ. Αυτό μπορείς να το χαρακτηρίσεις ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΜΟ και όχι χαρακτηριστικό ηγέτη.

Β). Ο Νίκος Ανδρουλάκης δεν έψαξε τις δημοσκοπικές πλειοψηφίες για να τοποθετηθεί στα διάφορα θέματα, γιατί αυτό μπορείς να το χαρακτηρίσεις ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ και όχι χαρακτηριστικό ηγέτη. Προχώρησε όμως σε προτάσεις και θέσεις που αφορούσαν τους πολλούς και τους αδύνατους, βασισμένος στις διαχρονικές αρχές και αξίες της Δημοκρατικής Παράταξης.

Γ). Ο Νίκος Ανδρουλάκης δεν λειτούργησε ευκαιριακά. Ξεδίπλωσε τις ιδέες μας και τις προτάσεις μας, ορθολογικά και με σχέδιο, χωρίς να μετρήσει πόσο «πιασάρικες» είναι στην κοινή γνώμη, γιατί αυτό είναι προσθαφαιρέσεις και ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ και όχι χαρακτηριστικό ενός ηγέτη. Δεν χάιδεψε αυτιά,δεν λαΐκισε παρά μίλησε ειλικρινά και με σχέδιο.

 Δ). Αυτά τα 2,5 χρόνια δεν τοποθετήθηκε απέναντι στους πολιτικούς του αντιπάλους με όρους επικοινωνίας, γιατί αυτό είναι ΕΤΕΡΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ και όχι χαρακτηριστικό ηγέτη. Πάντοτε ο ίδιος και το ΠΑΣΟΚ βγήκαν με θέσεις και προτάσεις, πολλές φορές μπροστά από την κυβέρνηση, όπως το θέμα της κοινωνικής κατοικίας, κλπ και όπου υπήρχε ένα όχι στις κυβερνητικές προτάσεις,δίπλα υπήρχε πάντοτε μια πρόταση τεκμηριωμένη και ρεαλιστική, από το ΠΑΣΟΚ.

Ε). Δεν υπήρξε πρόεδρος «influencer», που να του λένε οι επικοινωνιολόγοι τι θα λέει, πώς θα το λέει, πώς θα γελάει, πώς θα κουνάει τα χέρια κλπ. Ήταν ο εαυτός του. Ένας αυθεντικός ηγέτης, με χαμηλή αφετηρία, ένας από εμάς, που όμως έχει πολιτικό σχέδιο. Στην παρατήρηση του οποιουδήποτε, πως έτσι παίζεται το πολιτικό παιχνίδι και πρέπει το ακολουθήσουμε, απαντώ και το απάντησε και ο πρόεδρος με το παράδειγμα του, πως ηγέτης δεν είναι όποιος προσαρμόζεται στους κανόνες του παιχνιδιού αλλά αυτός που αγωνίζεται για να αλλάξει και τους κανόνες και το παιχνίδι.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης πιστεύει όσο κανείς στην ΑΥΤΌΝΟΜΗ ΠΟΡΕΙΑ του ΠΑΣΟΚ, στην ΑΝΑΝΕΩΣΗ του και στην ΕΝΟΤΗΤΑ, γεγονός που απέδειξε με τους χειρισμούς του, μετά την άτσαλη αμφισβήτηση του, το βράδυ των Ευρωεκλογών, καθώς και με τον τρόπο που οδηγεί το ΠΑΣΟΚ στην επερχόεμνη εκλογική διαδικασία.

Ως πραγματικός ηγέτης έχει πολιτικό σχέδιο για το ΠΑΣΟΚ και τη χώρα. Έχει υψηλούς στόχους που ξεπερνούν τις ατομικές του φιλοδοξίες. Δεν κρύβεται πίσω από δημοσκοπικές πλειοψηφίες, αλλά έδειξε πως είναι αποφασισμένος να δώσει τη μάχη των ιδεών, για δικαιοσύνη και για ισότητα, τη μάχη για τους νέους, μη προνομιούχους, που δημιούργησαν η οικονομική και η υγειονομική κρίση, τη μάχη για τη δημιουργία ξανά ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ στη χώρα μας. Αυτές τις ιδέες είναι αποφασισμένος να τις κάνει πλειοψηφία στην κοινωνία, αγνοώντας τις δυσκολίες και τα εμπόδια. Όλα αυτά δε έχει αποδείξει πως θέλει να τα κάνει, δίνοντας τη μάχη της πειθούς και όχι συναλλασσόμενος με τους ισχυρούς.

Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς ακόμη που δεν είναι δυνατόν να μπουν σ ένα κείμενο, είμαι πεπεισμένος πως όχι λίγος δεν είναι ο Ανδρουλάκης, αλλά βρισκόμαστε μπροστά στον ηγέτη της δημοκρατικής παράταξης, που με σοβαρότητα, σύνεση και αποφεύγοντας τα λάθη του παρελθόντος, θα ξανασυνδέσει το ΠΑΣΟΚ με την κοινωνία, με μια προσεγμένη και ειλικρινή σχέση και θα ξαναδώσει ελπίδα και υπερηφάνεια στο λαό και τη χώρα .

Βαγγέλης Ανδριανακος

Πρώην Δήμαρχος Νεμέας και

Υποψήφιος Βουλευτής ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής Κορινθίας».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αυτό συμβαίνει συχνά έξω από το εμπορικό κέντρο MARE WEST -Η αδιαφορία της περιφέρειας!

Η περιφερειακή αρχή του Δ. Πτωχού και οι Κορίνθιοι συνεργάτες του δεν βλέπουν τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν κάθε τόσο έξω από το εμπορικό κέντρο Κορίνθου Mare west; Και αν ναι ποια μέτρα λαμβάνουν; Μόνο στο εξής να μην χρειαστεί να θρηνήσουμε θύματα στο σημείο γιατί κάποιοι …θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν!

Από τον περιφερειακό σύμβουλο Γιάννη Σιάτο ανακοινώνεται:

“Επερώτηση στο ΠΕ.ΣΥ Πελοποννήσου κατέθεσε ο Κορίνθιος Περιφερειακός Σύμβουλος Γιάννης Σιάτος από την παράταξη ΠΡΩΤΑ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα που πραγματοποιούνται συχνά πυκνά έξω από το εμπορικό κέντρο MARE WEST .

Ακολουθεί η επερώτηση όπως κατατέθηκε: 

Θέμα : Προβλήματα οδικής ασφάλειας έξω από το Εμπορικό Κέντρο MARE WEST στην Κόρινθο:

Έξω από το εμπορικό κέντρο mare west που βρίσκεται 5ο χλμ. Π.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών γίνονται συνεχώς τροχαία ατυχήματα. Πιο πρόσφατο είναι αυτό που έγινε πριν 3 εβδομάδες, όπου από την σφοδρή σύγκρουση μεταξύ μηχανής και αυτοκινήτου τραυματίστηκε ο μοτοσικλετιστής που εκτοξεύθηκε δεκάδες μέτρα στο αντίθετο ρεύμα και από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα.

Τα τροχαία ατυχήματα προκύπτουν για τους εξής λόγους:

1) Οδηγοί, κάνουν παράνομα αναστροφή κατά την έξοδο τους από το εμπορικό κέντρο για να κατευθυνθούν προς Κόρινθο.

2) Οδηγοί, οι οποίοι έρχονται από Λέχαιο κάνουν παράβαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής προσπαθώντας να εισέλθουν στο εμπορικό κέντρο.

Η όποια ατομική ευθύνη των οδηγών δεν μπορεί να δικαιολογήσει την παντελή απουσία μέριμνας από την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Αφενός η δημιουργία κόμβου στο σημείο έχει καθυστερήσει πάρα πολύ , αφετέρου δεν έχει γίνει καμία απολύτως προσπάθεια για την υλοποίηση παρεμβάσεων που θα μειώσουν την πιθανότητα ατυχημάτων.

Μία προσωρινή λύση θα ήταν η προσθήκη μεταλλικών διαχωριστικών κιγκλιδωμάτων ή τα εύκαμπτα πλαστικά (ερυθρά) διαχωριστικά κολωνάκια σήμανσης, τα οποία αν και δεν είναι η βέλτιστη λύση θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αναχαίτιση των οχημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάιο του 2023 ο τότε Περιφερειάρχης κ. Νίκας, κατόπιν υπογραφής σχετικής σύμβασης είχε ανακοινώσει ότι ξεκινούν άμεσα οι εργασίες για 3 κόμβους και συνοδά έργα στην Κορινθία, τα οποίοι θα κόστιζαν 4,5 εκατομμύρια ευρώ και θα ολοκληρώνονταν εντός 15 μηνών. Εκ τότε δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια περαιτέρω εξέλιξη.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται η Περιφερειακή Αρχή

1) Σε τι φάση βρίσκονται τα συγκεκριμένα έργα και τι χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους, υπάρχει;

2) Προτίθεται η Περιφέρεια Πελοποννήσου, να προχωρήσει σε βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο σημείο, προκειμένου να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα;

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος

Γιάννης Σιάτος” 

Κ.Ν

Πόσο στοιχίζουν οι εργασίες καθαρισμού των ρεμάτων στους δήμους Κορινθίων και Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ

Από την περιφέρεια Πελοποννήσου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες καθαρισμού των ρεμάτων στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας, με στόχο την αντιπλημμυρική προστασία και την ενίσχυση της ασφάλειας των κατοίκων. Την πρόοδο των εργασιών είχε την ευκαιρία να επιθεωρήσει από κοντά ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κορινθίας, Αναστάσιος Γκιολής, ο οποίος επισκέφθηκε περιοχές όπου πραγματοποιούνται οι καθαρισμοί.

Συνοδευόμενος από την Πρόεδρο της Δημοτικής Ενότητας Γαλατακίου του Δήμου Κορινθίων, Σταματία Πάξου, καθώς και τον εκπρόσωπο της εταιρείας, ο Αντιπεριφερειάρχης ενημερώθηκε για την πορεία των έργων και τη σημαντική συμβολή τους στην αποτροπή πλημμυρικών φαινομένων κατά την ερχόμενη χειμερινή περίοδο.

Οι εργασίες καθαρισμού των ρεμάτων πραγματοποιούνται στους Δήμους Κορινθίων και Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, με συνολικό προϋπολογισμό ύψους 250.000 ευρώ. Πρόκειται για μια στοχευμένη παρέμβαση που αποσκοπεί στη θωράκιση των περιοχών αυτών απέναντι σε ακραία καιρικά φαινόμενα, βελτιώνοντας παράλληλα τις συνθήκες για την τοπική κοινότητα”.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι κτηνοτρόφοι του Μεσινού δέχονται απανωτά χτυπήματα από την πανώλη!

0

Σε άρθρο του Ι. Λαλιώτη (Φενεός Κορινθίας) αναφέρεται:

ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΡΙΧΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ Ο ΦΕΝΕΟΣ!

Απειλεί με …ταφόπλακα την τοπική οικονομία η πανώλη

Η οικονομική πίεση που θα δεχθούν οι κτηνοτρόφοι θα πρέπει άμεσα να εκτονωθεί από το κράτος!!

Ως τ. Δήμος Φενεού θεωρούμε ότι ο πρωτογενής τομέας και ειδικά η κτηνοτροφία αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες οικονομικής ανάπτυξης του τόπου μας και θέλουμε οι κτηνοτρόφοι μας να συνεχίσουν να παράγουν γιατί χωρίς παραγωγή τα χωριά μας θα ερημώσουν».

Η κρίση που περνά αυτή την ώρα η ελληνική αιγοπροβατοτροφία είναι πολύ μεγάλη και τα αίτια που φτάσαμε ως εδώ είναι πολλά, διαχρονικά και αφορούν τόσο την πολιτεία όσο και την παραγωγή, με τους όρους που αυτή γίνεται στη χώρα. Αυτή όμως είναι μια συζήτηση που πρέπει να γίνει όταν ο κίνδυνος θα έχει περάσει και η κτηνοτροφία θα έχει αντέξει».

Σε πρώτη φάση πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, όμως οι υπαίτιοι που άνοιξαν την πόρτα της πανώλης στη χώρα μας πρέπει να βρεθούν. Είναι μια αλυσίδα ανθρώπων.

Η κυβέρνηση έχει υποχρέωση άμεσα να προστατεύσει τους κτηνοτρόφους που δεν φέρουν καμία ευθύνη. Ιδιαίτερη μέριμνα χρειάζονται οι κτηνοτρόφοι του Μεσινού οι οποίοι δέχονται απανωτά χτυπήματα από την πανώλη.

Οι κτηνοτρόφοι από το Μεσινό Φενεού εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια και ανησυχία για το μέλλον τους, καθώς οι συνεχείς δυσκολίες τους φέρνουν αντιμέτωπους με δυσβάσταχτα χρέη και πλήρη αδυναμία να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Δεν αντέχουν άλλη μία καταστροφή, δεν αντέχουν άλλες υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα.

ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΦΕΝΕΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΦΕΝΕΟΥ, ζητά με όλη την δύναμη της φωνής του τα πιο κάτω:

· Να αποζημιωθούν οι κτηνοτρόφοι για τα ζώα που χάνονται λόγω πανώλης .

· Να δώσει η κυβέρνηση οικονομικές αποζημιώσεις για την απώλεια εσόδων από γάλα, κρέας κι άλλα κτηνοτροφικά προϊόντα. 

· Να δοθούν άμεσα προκαταβολές στους κτηνοτρόφους που έχουν χάσει τα ζώα τους, όπως γίνεται με τον σεισμό και τις πλημμύρες..

· Να ενεργοποιηθούν ειδικά χρηματοδοτικά προγράμματα για την ενίσχυση των κτηνοτροφικών μονάδων, περιλαμβάνοντας επιχορηγήσεις και δάνεια με ευνοϊκούς όρους..

· Να εφαρμοστούν φορολογικές ελαφρύνσεις και απαλλαγές για τους πληγέντες κτηνοτρόφους.

· Να επιβληθούν αυστηρές κυρώσεις σε όσους εμπλέκονται στην παράνομη διακίνηση και τις ελληνοποιήσεις των ζώων”.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν το Σαββατοκύριακο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πήγε ο Σταυρέλης, πήγαν οι κάτοικοι και απουσίαζε ο Ταγαράς!!! -Συνάντησαν την υφυπουργό περιβάλλοντος και έλειπε ο Κορίνθιος υφυπουργός περιβάλλοντος!

-Τον δήμαρχο συνόδευε αντιπροσωπεία κατοίκων του χωριού, αλλά απουσίαζε ο Κορίνθιος υφυπουργός Ν. Ταγαράς!

Στη συνάντηση του δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη με την υφυπουργό περιβάλλοντος για ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στο Στεφάνι θα περίμενε κάποιος να δει και τον Κορίνθιο υφυπουργό περιβάλλοντος Ν. Ταγαρά αλλά…

Και το ερώτημα είναι το εξής: Η συνάντηση δεν θα μπορούσε να γίνει όταν θα βρισκόταν εκεί και ο Κορίνθιος υφυπουργός περιβάλλοντος;

…Δεν είναι σοβαρό θέμα αυτό για τον Κορίνθιο πολιτικό;

Και επι της ουσίας ποιο ήταν το αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης; Αναφέρθηκε κάτι που στο εξής θα ανακουφίσει ειδικά τους κατοίκους στο Στεφάνι;

Εκτός και αν τέτοιου είδους συναντήσεις γίνονται …απλά για να γίνουν!

Η ανακοίνωση από το δήμο Κορινθίων

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: “Το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Τοπική Κοινότητα Στεφανίου με τον υπερκορεσμό σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) έθεσε ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, κατά την συνάντησή του με την υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου. Τον δήμαρχο συνόδευε αντιπροσωπεία κατοίκων του χωριού, με επικεφαλής τον πρόεδρο, Γιώργο Ζούζα.

Ο Δήμαρχος Κορινθίων εξήγησε στην υφυπουργό ότι η Τοπική Κοινότητα έχει ήδη, από το 2010 δύο αιολικά πάρκα, με 33 ανεμογεννήτριες και δύο φωτοβολταϊκούς σταθμούς, σε έκταση 269 στρεμμάτων, γύρω από το χωριό. Ταυτόχρονα έχει αδειοδοτηθεί άλλο ένα φωτοβολταϊκό πάρκο ισχύος 108 MW. Συμπλήρωσε ότι οι κάτοικοι της περιοχής παρουσιάζουν μεγάλη δραστηριότητα στον πρωτογενή τομέα και ειδικά στην κτηνοτροφία, ενώ το ίδιο το χωριό έχει σημαντική πολιτιστική δραστηριότητα, αλλά και ένα δυναμικό Αστεροσκοπείο, που αποτελεί επιστημονικό βραχίονα του Αστεροσκοπείου Αθηνών, με χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο. 

Καταλήγοντας ο κ. Σταυρέλης ζήτησε, μεταξύ άλλων:

  • Να κηρυχθεί υπερκορεσμένη η περιοχή του Στεφανίου, στο πλαίσιο της επικείμενης αναθεώρησης του Ειδικού Χωροταξικού για τις ΑΠΕ. Με αυτό τον τρόπο θα αποκλειστεί κάθε σκέψη για νέα μονάδα ή επέκταση των υπαρχουσών, πέραν των υφιστάμενων μονάδων.
  • Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου να μην παράσχουν καμία νέα έγκριση.

Η υφυπουργός αφού ενημερώθηκε είδε με κατανόηση το πρόβλημα και δήλωσε ότι «μέχρι το 2030 δεν χρειαζόμαστε άλλα έργα ΑΠΕ, πέραν των ήδη εγκεκριμένων…».

Κ.Ν

Στους υπουργούς το αίτημα του Ινστιτούτου Καταναλωτών Κορινθίας

0

Αναφορά  του βουλευτή της  Ελληνικής Λύσης Βιλιάρδου Βασίλειου προς τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών και τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης με θέμα: «Αίτημα του Ινστιτούτου Καταναλωτών Κορινθίας, αφενός, να γνωστοποιηθούν οι λόγοι για τους οποίους δεν έχει ολοκληρωθεί η θέσπιση του απαραίτητου νομο-κανονιστικού πλαισίου, προκειμένου να υλοποιηθεί η δια της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας αδειοδότηση για δωρεάν διέλευση των ΑμΕΑ συμπολιτών μας από τα κατά τόπους διόδια και αφετέρου, να επισπευσθεί η σχετική προβλεπόμενη από πρόσφατο νομοθέτημα δυνατότητα»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Πέμπτη και την Παρασκευή

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».