
–
Η ανακοίνωση από την αστυνομία:
Σε ανακοίνωση από τον ΠΑΣ Κόρινθος αναφέρεται μεταξύ άλλων:
Την Τετάρτη η ομάδα του Πέλοπα Κιάτου θα βραβεύσει τον Αλ. Κούγια γιατί υπήρξε και ποδοσφαιριστής του ΠΕΛΟΠΑ τη διετία 1975- 1977!
Η ανακοίνωση από τον Πελοψ Κιάτου:
Κ.Ν
Η ανακοίνωση από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ:
“Crown Hellas Can: Γιατί κατεβάζει ρολά σε Κόρινθο και Πάτρα – Εθελούσια για 160 εργαζόμενους
H μεγάλη πτώση της ζήτησης τα τελευταία χρόνια για το Άκρο «Β64» που παρήγαγε το εργοστάσιο της Κορίνθου, είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο η διοίκηση της Crown Hellas Can αποφάσισε τη διακοπή της λειτουργίας του συγκεκριμένου τμήματος από τις 30 Ιουνίου του 2023 με αποτέλεσμα οι 39 εργαζόμενοι που εργάζονται σε αυτό να μην έχουν πλέον αντικείμενο εργασίας.
Για τον σκοπό αυτόν, η εταιρεία, μετά από διαβουλεύσεις και με το Επιχειρησιακό Σωματείο, εκπόνησε «Πρόγραμμα Εθελουσίας Εξόδου», στο οποίο είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν όσοι εργαζόμενοι εργάζονταν στο Τμήμα Άκρων και στο σχετιζόμενο με αυτό μέρος του Τμήματος Ποιοτικού Ελέγχου. Το πρόγραμμα αυτό έγινε αποδεκτό από τη συντριπτική πλειοψηφία των επηρεαζόμενων αυτών εργαζομένων.
Επισημαίνεται από την εταιρεία ότι η ζήτηση έχει πλέον μετατοπιστεί στο νέο άκρο «ISE», το οποίο είναι ελαφρύτερο και αυτό έχει αντίκτυπο στο κόστος παραγωγής του προϊόντος και κατά συνέπεια και στην τιμή πώλησης.
Ωστόσο σημειώνει ότι το εργοστάσιο της Κορίνθου δεν έχει την τεχνολογία και τα μηχανήματα για να παράξει τα άκρα ISE.
Αντίστοιχη απόφαση πήρε η Crown για διακοπή λειτουργίας του εργοστασίου της στην Πάτρα. Σύμφωνα με τη διοίκηση, το εργοστάσιο αυτό έχει δύο γραμμές παραγωγής μεταλλικών δοχείων χαμηλής ταχύτητας, με δυνατότητα παραγωγής μόνο καθιερωμένων μεταλλικών δοχείων «standard» χωρητικότητας 33cl, με ετήσια δυνατότητα παραγωγής περίπου 900 εκατ. δοχεία…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στη imerisia.gr
Αν και ο μικρότερος δήμος στην Κορινθία παρόλα αυτά …ξεχωρίζει στις οφειλές ο δήμος Νεμέας!
Από την περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνεται: “Μέρος της οφειλής τους προς την διαχειρίστρια εταιρεία κατέβαλαν για την επεξεργασία των απορριμμάτων τους, το τελευταίο χρονικό διάστημα, αρκετοί από τους δήμους της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με αποτέλεσμα να υπάρχει ικανοποιητική μείωση του συνολικού χρέους από τους ΟΤΑ της Περιφέρειας στην εν λόγω εταιρεία -το οποίο, σύμφωνα με την πρόσφατη ενημέρωση του ΦοΔΣΑ, ανέρχεται πλέον σε 2.932.714,33 ευρώ.
Ωστόσο, παρά την σημαντική μείωση, η οφειλή προς την διαχειρίστρια εταιρεία εξακολουθεί να παραμένει μεγάλη και να αποτελεί το κύριο πρόβλημα για την κεντρική διαχείριση των απορριμμάτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου -“η μείωση είναι ικανοποιητική, αλλά θα πρέπει να μειωθεί και άλλο” σημείωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας.
ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ
Συγκεκριμένα, η ανανεωμένη κατάσταση του ΦοΔΣΑ Πελοποννήσου με τις μέχρι τώρα οφειλές ανά δήμο, έχει ως εξής:
Δήμος Αργους – Μυκηνών 460.672,05 ευρώ, Δήμος Βέλου – Βόχας 23 ευρώ, Δήμος Βόρειας Κυνουρίας 143.708,99 ευρώ, Δήμος Γορτυνίας 24.802,54 ευρώ, Δήμος Δυτικής Μάνης 14.668,60 ευρώ, Δήμος Επιδαύρου 210.630,39 ευρώ, Δήμος Μεσσήνης 100.192,01 ευρώ, Δήμος Ναυπλιέων 1.517.905,63 ευρώ, Δήμος Νεμέας 40.339,40 ευρώ, Δήμος Νότιας Κυνουρίας 5 ευρώ, Δήμος Οιχαλίας 57.283,22 ευρώ, Δήμος Σπάρτης 45.720,38 ευρώ, Δήμος Τριφυλίας 260.789,87 ευρώ”.
Κ.Ν
(10:10)
Από την περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνεται: “Παραδίδεται στη 1 το μεσημέρι σήμερα, Τρίτη 31 Οκτωβρίου, από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα το προϋπολογισμού 2.100.000 ευρώ έργο προστασίας της όδευσης της αρχαίας Διόλκου, στην περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου.
Το εξαιρετικά σημαντικό αυτό έργο, το οποίο ολοκληρώθηκε, χρηματοδότησε η Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα και σήμερα, παρουσία και του υφυπουργού Πολιτισμού Χ. Δήμα, είναι προγραμματισμένη η τελετή παράδοσής του από την Περιφέρεια στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας.
Σκοπός του εν λόγω έργου ήταν η μακροχρόνια προστασία της όδευσης της αρχαίας Διόλκου από την θαλάσσια διάβρωση, ώστε να ακολουθήσουν οι εργασίες συντήρησης των μελών, η αποκατάσταση και η ανάδειξη του μνημείου.
Το έργο περιλαμβάνει ανέλκυση των διάσπαρτων βυθισμένων μελών του μνημείου, δημιουργία θαλάσσιου φράγματος κατά μήκος της διόλκου και σε σχετικά μικρή απόσταση από αυτήν, που κατασκευάστηκε κατά τμήματα με πρανή θωρακισμένα από φυσικούς ογκόλιθους λατομείου και κατά τμήματα με κατακόρυφο μέτωπο που διαμορφώνεται με προκατασκευασμένα πλωτά κιβώτια από οπλισμένο σκυρόδεμα.
Η κατασκευή της διόλκου στην αρχαιότητα προέκυψε από την ανάγκη για γρήγορο πέρασμα των πλοίων από τον Σαρωνικό στον Κορινθιακό κόλπο και αντίστροφα, έγινε στις αρχές του 6ου π.Χ. αιώνα και συνδέεται με την τυραννίδα του Περίανδρου στην Κόρινθο”.