Με τραγικές ελλείψεις ξεκίνησαν τα σχολεία στην Κορινθία. Συγκεκριμένα για το νομό Κορινθίας υπολείπονται 169 εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και καθηγητές).Επιπλέον, το 50% των ολοήμερων δεν λειτουργούνπανελλαδικά.
«Παραμένουν τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, παρά τις προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών, σύμφωνα με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ).
Κατα τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Σπύρος Μαρίνης, ανέφερε ότι τα κενά στα σχολεία υπολογίζονται σε περίπου 18.000, με τα 10.000 περίπου εξ’ αυτών να είναι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δηλαδή σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία.
Όπως σημείωσε ο κ. Μαρίνης, αυτός ο αριθμός αφορά όλες τις ειδικότητες, καθώς επίσης και την παράλληλη στήριξη. Ενδεικτικά, στη Γ’ Αθήνας, τα κενά είναι περίπου 700, στον νομό Αχαΐας 224, στον νόμο Κορινθίας 169 και στην Εύβοια 152. Επιπλέον, είπε ότι περίπου το 50% των ολοήμερων δεν λειτουργούν.
«Ακούμε μεγάλα λόγια, που προσπαθούν να κρύψουν τα πολύ μεγάλα προβλήματα που συσσωρεύονται στην εκπαίδευση και είναι εκρηκτικά», τόνισε ο πρόεδρος της ΔΟΕ.
Πέραν των προβλημάτων στελέχωσης των σχολείων, ο κ. Μαρίνης επεσήμανε το ζήτημα της συγχώνευσης τμημάτων πανελλαδικά, με περισσότερα από 1.000 τμήματα να έχουν κλείσει, και, όπως είπε, «σε αρκετές περιπτώσεις αυτό συνεπάγεται και αλλαγή σχολείου», αναφέρεται στο zougla.gr.
Τα μέλη της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κορινθίας, δηλώνουν στην παρακάτω ανακοίνωση ανοιχτά και ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουν τον περαιτέρω ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ του ΣΥΡΙΖΑ, την περαιτέρω κατάργηση κάθε έννοιας δημοκρατίας!
Μιλούν και πολύ σωστά για ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ του ΣΥΡΙΖΑ!
Απλά η λέξη εξευτελισμός είναι μάλλον λίγη σε αυτά που συμβαίνουν μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ!
Ένας κόμμα που δείχνει να έχει χάσει εντελώς …την πυξίδα του και γίνεται εκεί μέσα ότι μπορεί να φανταστεί κανείς!
Μία θητεία έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ με τον “λαοπλάνο” Τσίπρα, απογοήτευσαν τον λαό με τις ψεύτικες υποσχέσεις και από εκεί και πέρα …η κατρακύλα δεν έχει τέλος! Το κόμμα είναι …”ΣΥΡΙΖΑ” από την εξόντωσή του
Το γράφουμε ξανά, η λέξη εξευτελισμός είναι μάλλον λίγη σε αυτά που συμβαίνουν μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ!
Από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας ανακοινώνεται:
«Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Π.Σ Κορινθίας στη Συνεδρίαση της 13ης Σεπτεμβρίου 2024,αποφάσισε κατά πλειοψηφία, να καταθέσειψήφισμα με το ακόλουθο περιεχόμενο:
Όπως είναι γνωστό, 163 μέλη της Κεντρικής Επιτροπής πρότειναν την άρση της εμπιστοσύνης του Οργάνου στο πρόσωπο του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, σ. Στέφανου Κασσελάκη (παρόλο που ο Πρόεδρος δεν αποτελεί μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, δεν απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της Κεντρικής Επιτροπής, ουδέ το Καταστατικό προβλέπει δόση ψήφου εμπιστοσύνης στον Πρόεδρο, από τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής, ώστε να νοείται η εκ των υστέρων άρση της -μηδέποτε!- δοθείσας εμπιστοσύνης).
Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισαν τη διεξαγωγή μυστικής ψηφοφορίας, μεταξύ των μελών της Κεντρικής Επιτροπής, με σκοπό να επιτύχουν την ανατροπή του εκλεγμένου από την πλατιά βάση των 135.000 μελών με ποσοστό 56% προέδρου του κόμματος σ. Στέφανου Κασσελάκη, πράγμα που πέτυχαν. Πρόκειται για πρωτοφανή απόφαση, όνειδος για τα πολιτικά ήθη και την ιστορία της Αριστεράς.
Ύστερα, το ίδιο όργανο, ευρισκόμενο σε πλήρη σύγχυση, αυθαίρετα και αυταρχικά προσπάθησε να περιορίσει τις εξουσίες του ανωτάτου οργάνου του κόμματος, που είναι το Συνέδριο, καθιστώντας αμετάκλητη, λέει, την ως άνω απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής.
Και ενώ το Καταστατικό του κόμματος (αρ. 20 παρ. 4) επιβάλλει «Σε περίπτωση άρσης της εμπιστοσύνης της Κεντρικής Επιτροπής από το 50% +1 των μελών της προς τον πρόεδρο συγκαλείται έκτακτο συνέδριο», η ίδια Κεντρική Επιτροπή, στις αρμοδιότητες της οποίας εντάσσεται η προετοιμασία του Συνεδρίου, αρνείται και παραλείπει να ανταποκριθεί στον θεσμικό της ρόλο και λόγο ύπαρξης και λειτουργίας, μεταθέτει δε την εκλογή Προέδρου μετά από τρεις μήνες, δείχνοντας απόλυτη έλλειψη θεσμικού σεβασμού, ακόμα και στον πολιτειακό ρόλο που καλείται να διαδραματίσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ως αξιωματική αντιπολίτευση στη χώρα.
Όλα τα παραπάνω είναι τόσο δυσώδη, που προκαλούν την αποστροφή και την αγανάκτηση των χιλιάδων μελών του κόμματος που έδωσαν με αυταπάρνηση τη μάχη για να κρατηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ όρθιος, μετά την εκλογική κατάρρευση του 2023 και τις διαλυτικές διασπάσεις που ακολούθησαν.
Εμείς τα μέλη της ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κορινθίας, δηλώνουμε σήμερα ανοιχτά και ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε τον περαιτέρω εξευτελισμό του ΣΥΡΙΖΑ, την περαιτέρω κατάργηση κάθε έννοιας δημοκρατίας.
Δεν μας ενδιαφέρει να καθησυχάσουμε τους φόβους όλων αυτών, που, επειδή φοβήθηκαν ότι δεν θα συμπεριλαμβάνονται στην πρόοδο, επέλεξαν να μετατρέψουν τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ σε ένα κλειστό κόμμα μηχανισμών, οι οποίοι το απομακρύνουν οριστικά από την κοινωνία, αλλά είναι παράλληλα έτοιμοι, να το κάνουν πρόθυμο δεκανίκι, μιας ομιχλώδους «προοδευτικής συγκυβέρνησης».
Για εμάς Αριστερά σημαίνει πάνω απ’ όλα αδιαπραγμάτευτος σεβασμός στις δημοκρατικές διαδικασίες, στη λαϊκή βούληση και στις αποφάσεις της πλειοψηφίας και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ένα προοδευτικό κόμμα με ανοιχτές και συμμετοχικές διαδικασίες, δημοκρατικό και γειωμένο με την κοινωνία, με τους ανθρώπους του μόχθου, της παραγωγής, του πολιτισμού, των κινημάτων και των λαϊκών αιτημάτων.
Για ένα μαζικό κόμμα των μελών μέσα από την κοινωνία και όχι πάνω από την κοινωνία, που θα ξαναδώσει ελπίδα και προοπτική για μια καλύτερη ζωή στον ελληνικό λαό».
Το περασμένο Σαββατοκύριακο εξαιτίας των δυνατών ανέμων σε κάποια σημεία στην παραλιακή του Κιάτου ο δρόμος είχε γεμίσει με νερό της θάλασσας, όπως βλέπετε στις φωτογραφίες.
Αυτό που όμως προκάλεσε εντύπωση στους περαστικούς ήταν οι καπνοί που έβγαιναν από το δρόμο (προφανώς κάποια υπόγεια καλώδια). Οι περίοικοι ενημέρωσαν την πυροσβεστική…
«Περισσότερο από 25% αναμένεται να είναι αυξημένη η τιμή που θα πουλήσουν το προϊόν τους οι παραγωγοί της κορινθιακής σταφίδας εφέτος.
«Πέρυσι η τιμή για τον παραγωγό ήταν 1,40 ευρώ το κιλό ενώ φέτος, εκτιμάται ότι θα είναι πάνω από 1,80 ευρώ το κιλό» δήλωσε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας, Θανάσης Σωτηρόπουλος υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι «την τελική τιμή θα τη διαμορφώσει η αγορά».
Σε αυτό το ρόλο της έπαιξε και η περασμένη καλλιεργητική χρονιά, η οποία δεν ήταν καλή, μιας και έντονες βροχοπτώσεις είχαν «ως αποτέλεσμα να σαπίσουν τα αποθέματα κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η τιμή στον παραγωγό».
Οι πρώτες ενδείξεις για εξαιρετική ποιότητα στη φετινή παραγωγή, η οποία όμως εκτιμάται ότι θα είναι μικρότερη από αυτό που αρχικά υπολογιζόταν.
Σύμφωνα με τον κ. Σωτηρόπουλο «η φετινή παραγωγή θα πέσει κάτω από τους 15.000 τόνους, με τις εκτιμήσεις να αναμένουν μια συγκομιδή 12.000-13.000 τόνων», όταν πριν την πανδημία του κορωνοϊού όπως τονίζει «ήταν πάνω από 25.000 τόνους η παραγωγή».
Πάντως, πριν από μια δεκαετία στη χώρα μας η καλλιέργεια σταφίδας έφτανε σύμφωνα με εκτιμήσεις τα 140.000 στρέμματα η οποία μέχρι τις αρχές του 2020 είχε μειωθεί στα 100.000 στρέμματα.
Προβλήματα
Για αυτή την κατάσταση όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας ευθύνεται κυρίως η κλιματική κρίση.
«Το φαινόμενο της κλιματικής κρίσης έχει επηρεάσει κατά πολύ την καλλιέργεια της σταφίδας. Πρόκειται για ένα προϊόν που κατά 80% δεν αρδεύεται, με τις συνεχείς ανομβρίες και τους καύσωνες να προκαλούν τεράστιες ζημιές», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων ο κ. Σωτηρόπουλος ζητά τη λήψη μέτρων τόσο από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αλλά και από την ελληνική πολιτεία ώστε να «προστατευθεί η κορινθιακή σταφίδα, που αποτελεί το πρώτο προϊόν που ως χώρα, κάναμε εξαγωγή».
Η κορινθιακή σταφίδα αποτελεί ένα μοναδικό, για την Ευρώπη, προϊόν, μιας και δεν υπάρχει άλλον Κράτος-Μέλος το οποίο να την παράγει.
Ο Πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας υπογραμμίζει ότι «είναι κρίμα που δεν λαμβάνονται μέτρα στήριξης των παραγωγών, είτε μέσω αναδιάρθρωση της καλλιέργειας είτε μέσω εγγειοβελτιωτικών έργων, που να μπορούν να στηρίξουν ή να βοηθήσουν για κάποια χρονιά την παρατεταμένη ανομβρία που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια».
Κάτι τέτοιο πέρα από τη στήριξη της καλλιέργειας θα δώσει τη δυνατότητα και σε νέους που θέλουν, να ασχοληθούν με τη σταφίδα. «Εάν υπάρξουν μέτρα στήριξης θα υπάρξει και ενδιαφέρουν από τη νέα γενιά» λέει ο κ. Σωτηρόπουλος.
Μάλιστα, αυτό θα δώσει και νέα πνοή σε πιο απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες δεν μπορεί να καλλιεργηθεί άλλο προϊόν. «Πρόκειται για ένα προϊόν που κατά το παρελθόν έχει στηρίξει τόσο την τοπική κοινωνία και την οικονομία» κατέληξε ο Πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κορινθιακής Σταφίδας», αναφέρεται στο zougla.gr.
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με την συμμετοχή πλήθους ευλαβών προσκυνητών και την δέουσα Εκκλησιαστική τάξη πανηγύρισε και εφέτος το πολυπληθές Ιερό Γυναικείο Ησυχαστήριο της Ιεράς Μητροπόλεώς μας «Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ» Μαψού κατά το διήμερο της 13ης και 14ης Σεπτεμβρίου 2024, ημέρα της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.
Το απόγευμα τελέσθηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός
Το πρωί της 14ης Σεπτεμβρίου ε. έ. τελέσθηκε ο Πανηγυρικός Όρθρος, στο τέλος του οποίου έγινε η τελετή της υψώσεως του Τιμίου Σταυρού και η προσκύνηση του Τιμίου Ξύλου, που διαφυλάσσεται στο Ιερό Ησυχαστήριο.
Στην συνέχεια επακολούθησε η Αρχιερατική Θ. Λειτουργία υπό του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου
Ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεώς μας άγιος Κεγχρεών απηύθυνε λόγους πνευματικής οικοδομής στην υπό την σεβαστή ΓερόντισσαΙλαρία Μοναστική Αδελφότητα και στους ευλαβείς προσκυνητές αναφερόμενος στην προτύπωση του Τιμίου Σταυρού, όταν ο Προφήτης Μωϋσής άφηνε να σχηματισθεί με το σώμα του το σχήμα του Σταυρού, τότε που ψηλά στο βουνό σήκωσε οριζόντια τα χέρια του, ενώ ο Ιησούς του Ναυή πολεμούσε ενάντια στον αλλόφυλο Αμαλήκ, και αυτός μεν υποβασταζόταν από τον Ααρών και τον Ώρ, ο δε λαός του νικούσε παίρνοντας δύναμη (Έξοδ. 13’, 8-16)…»
“Τις απογευματινές ώρες της Κυριακής, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κορίνθου από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., για την ύπαρξη κολυμβητών σε κίνδυνο έξω από το λιμάνι του Πόρτο Γερμενού.
Αμέσως ενεργοποιήθηκε το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης και παράλληλα ενημερώθηκαν οι ιδιοκτήτες αλιευτικών σκαφών της περιοχής για την παροχή συνδρομής. Ιδιώτες διέσωσαν μία κολυμβήτρια έχοντας τις αισθήσεις της, ενώ είχε προηγηθεί η διάσωση ακόμα μίας κολυμβήτριας, η οποία είχε βγει με ασφάλεια στην ξηρά.
Οι κολυμβήτριες, ηλικίας 16 και 24 ετών αντίστοιχα, παρελήφθησαν από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκαν στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο Κηφισιάς ¨Οι Άγιοι Ανάργυροι¨ για την παροχή των πρώτων βοηθειών”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.
Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: «Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη ο πλειοδοτικός διαγωνισμός εκποίησης άχρηστου και κατεστραμμένου υλικού, που προκήρυξε η δημοτική αρχή. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου, άχρηστα δημοτικά υλικά (από παροπλισμένα αυτοκίνητα, μέχρι κατεστραμμένα υλικά της αυτεπιστασίας, πλαστικούς σωλήνες, σίδερα, μέταλλα κ.λπ., πράγματα τα οποία σάπιζαν παρατημένα για χρόνια σε αποθήκες και σε υπαίθριους χώρους, στο στρατόπεδο, ακόμα και στο Δημοτικό Στάδιο της Κορίνθου) παραδόθηκαν προς εκποίηση σε εταιρεία ανακύκλωσης – σκραπ.
Με τον τρόπο αυτό ο Δήμος πέτυχε τρία σημαντικά πράγματα:
Οικονομικό όφελος, καθώς στα ταμεία του δήμου εισέρρευσαν 10.800 ευρώ, χρήματα που θα αξιοποιηθούν για διάφορα έργα.
Θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, καθώς «ανάσαναν» υπαίθριοι δημοτικοί χώροι και αποθήκες, που ήταν μέχρι σήμερα εστίες βρωμιάς.
Διαφάνεια στη διαχείριση της δημοτικής περιουσίας.
Με τον ίδιο τρόπο θα συνεχίσουμε και στο μέλλον, στοχεύοντας σε δράσεις που θα δίνουν πολλαπλό όφελος στους δημότες μας».
Εκτός των δύο υποψήφιων για την προεδρία στο επιμελητήριο Κορινθίας, των Π.Λουζιώτη και Π.Πιτσάκη, ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα και ενός τρίτου συνδυασμού με επικεφαλής τον Θ. Δούρο, ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην εταιρεία Korinthian Foods.
ΣΣ. Για την ώρα δεν ξέρουμε ποια τύχη μπορεί να έχει ο νέος συνδυασμός. Το μόνο σίγουρο είναι ότι …ανακατεύεται η τράπουλα και τίποτα δεν είναι δεδομένο σε αυτές τις εκλογές για το επιμελητήριο!
Επαναλαμβάνουμε αυτό που ακούγεται, ότι φαίνεται το στρατόπεδο Λουζιώτη να επηρεάζεται αρκετά από αυτή την κατάσταση και είναι κάτι το οποίο …ίσως δεν υπολόγιζαν!
Ακούγεται ότι η ανακοίνωση ενός τρίτου συνδυασμού είναι θετική εξέλιξη για το στρατόπεδο Πιτσάκη και αρνητική για το στρατόπεδο Λουζιώτη!
Αναφέρεται από την αστυνομία: «Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 48χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Β΄ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Κορίνθου, για ενδοοικογενειακή βία».
Φαίνεται να διακατέχει τη δημοτική αρχή του Σταυρέλη ένα “άγχος” βιασύνης …να παρουσιάσει έργο (η αλήθεια είναι ότι έχει υποσχεθεί πολλά στους δημότες)
Αυτή τη φορά προκαλεί πολλά ερωτηματικά η απόφαση που πήραν για τη δημοτική αγορά!
Δηλαδή ΤΙ σκέφτονται να κάνουν και ΠΟΣΟ θα στοιχίσουν οι εργασίες!
Ενώ θα περίμενε κανείς να γίνει κάτι το οποίο θα συμβάλλει στις ανάγκες ειδικά της νέας γενιάς του δήμου, ο δήμαρχος και οι συνεργάτες του “αναπολούν” το παρελθόν και θεωρούν …ιστορική επιτυχία την απόφαση (πέρασε κατα πλειοψηφία) του δημοτικού συμβουλίου!!!
Οι δημότες ας διαβάσουν παρακάτω τι ετοιμάζεται να κάνει η δημοτική αρχή στο χώρο της δημοτικής αγοράς και πόσο θα στοιχίσει! Έτσι θα έχουν ολοκληρωμένη άποψη για το τι γίνεται…
Από τον αρχηγό της αντιπολίτευσης Β. Νανόπουλο ανακοινώνεται:
“Ποιότητα χρειάζεται ο δήμος Κορινθίων και όχι προχειρότητα
Η νέα δημοτική αρχή, με το άγχος που την διακατέχει να επιδείξει σύντομα έργο κάνει σημαντικά λάθη, επιδιώκοντας πρόχειρες λύσεις και όχι τις καταλληλότερες που έχουν ανάγκη οι δημότες του Δήμου Κορινθίων.
Πρόσφατο παράδειγμα το κτήριο της Δημοτικής Αγοράς, όπου η πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε να διατηρήσει το γερασμένο κτίριο, με επιβεβαιωμένα σημαντικά στατικά προβλήματα, να το επισκευάσει, να το σοβαντίσει με κόστος 2 εκατομμύρια ευρώ και να το αποδώσει σε χρήση σε 2 χρόνια, όπως είπε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο.
Η ενδεδειγμένη και σωστή λύση για μας για τη Συμμαχία Πολιτών είναι ηκατασκευή (κατόπιν αρχιτεκτονικού διαγωνισμού και με όρο την σημερινή αρχιτεκτονική του μορφή), ενός νέου διώροφου κτιρίου με υπόγειο πάρκινγκ 25 περίπου αυτοκινήτων και 1ο όροφο στον οποίο θα βρίσκονται και δημοτικές υπηρεσίες όπως ΚΕΠ που σήμερα είναι νοικιασμένο, η Πρόνοια, η Δημοτική Αστυνομία, υπηρεσίες του δήμου για την εξυπηρέτηση των πολιτών και φυσικά στο αίθριο καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Σε διάστημα το πολύ 2,5 ετών θα είναι έτοιμο και θα είναι ένα κόσμημα στο κέντρο της πόλης, όπου θα συγκεντρώνονται και θα εξυπηρετούνται οι πολίτες θα είναι ένα σημείο αναφοράς. Εν τέλει, τα κτίρια πρέπει να κατασκευάζονται με γνώμονα την προοπτική τους σε βάθους χρόνου και κυρίως τις μελλοντικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου.
Ο Δήμος Κορινθίων και ο δήμαρχος, σχεδιάζει με γνώμονα το παρελθόν(μιλώντας για βιώματα και μνήμες) και όχι με τις ανάγκες ειδικά της νέας γενιάς του Δήμου μας, που χρειάζεται ένα νέο σύγχρονο, λειτουργικό και ασφαλές κτίριο που να καλύπτει τις σύγχρονες και μελλοντικές απαιτήσεις της.
Ένα άλλο παράδειγμα βιασύνης λόγω του άγχους της, είναι η πρόχειρη προμήθεια και τοποθέτηση μπαλονιού στο δημοτικό αθλητικό κέντρο με μεγάλο κόστος σχεδόν μισό εκατομμύριο ενώ με ελάχιστα παραπάνω μπορεί πλέον να κατασκευαστεί μόνιμο κλειστό γυμναστήριο αφού επιλύθηκαν από τη δική μας δημοτική αρχή τα πολεοδομικά προβλήματα που υπήρχαν στην πολεοδομική ενότητα Φυλακές -Βοσέικα και εμπόδιζαν την κατασκευή.
Ένα τρίτο παράδειγμα, είναι η κατασκευή του κτιρίου μικρασιατικής μνήμης στον συνοικισμό που είναι πολύ μικρότερο κτίριο από το Μέγαρο που είχε σχεδιάσει η δική μας δημοτική αρχή.
Ο Δήμος Κορινθίων μπορούσε να προσβάλει την απόφαση για τη μείωση του προτεινόμενου συντελεστή του ύψους του κτιρίου που είχε ένας υπάλληλος και μπορεί να προσβληθεί σε ανώτερο επίπεδο, αλλά δεν το έπραξε συνειδητά, διότι όπως είπε και ο κος Σταυρέλης στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ” πρέπει να ικανοποιηθούν οι διαμαρτυρόμενοι δημότες’ και γι αυτό καταψήφισε την πρόταση της τότε δημοτικής αρχής”.
Περισσότερα από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στο σημείο 1.18.40″
–
Και στη δημοτική αρχή μιλούν …για ιστορική απόφαση!!!
Και ενώ με τα παραπάνω φαίνεται τι πάει να γίνει στο χώρο της δημοτικής αγοράς από τη δημοτική αρχή του Σταυρέλη μιλούν σε ανακοίνωσή τους για …ιστορική απόφαση!!!
Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:
“Ιστορική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου -Σε δύο χρόνια η Δημοτική Αγορά ξαναγίνεται τοπόσημο της πόλης
Σε μία ακόμα σημαντική απόφαση κατέληξε την Τετάρτη το βράδυ το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κορινθίων, όπου συζητήθηκε το θέμα της ανακαίνισης, εκσυγχρονισμού, ανάδειξης και ανάπλασης της Δημοτικής Αγοράς. Ένα θέμα το οποίο όλες οι δημοτικές αρχές μελετούν, αγγίζουν, συζητούν, εδώ και σχεδόν 20 χρόνια, αλλά καμία δεν κατέληξε ποτέ σε κάποια απόφαση. Η δημοτική αρχή του Νίκου Σταυρέλη πήρε την ευθύνη να δώσει λύση και να παραδώσει ξανά στην κορινθιακή κοινωνία, μέσα σε δύο χρόνια, ένα τοπόσημό της.
Να πούμε πρώτα τι αποφασίστηκε. Η εισήγηση του αντιδημάρχου Βασίλη Πανταζή περιέγραψε τα αποτελέσματα της στατικής μελέτης, η οποία κατέδειξε πως το κόστος κατεδάφισης του κτιρίου και δημιουργίας νέου, και μάλιστα με επιπλέον όροφο, είναι ασύμφορο.
Ως εκ τούτου, το Δημοτικό Συμβούλιο επικύρωσε κατά πλειοψηφία (Πνοή Δημιουργίας και ο κ. Αλέξανδρος Γκουργιώτης) την πρόταση -που περιλαμβανόταν και στο προεκλογικό πρόγραμμα της «Πνοής Δημιουργίας» και επιβραβεύτηκε από τον κορινθιακό λαό- για ένα κτίριο που θα παραμείνει ως έχει, διατηρώντας τα ιστορικά χαρακτηριστικά της όταν δημιουργήθηκε την δεκαετία του ‘30.
Το επόμενο βήμα είναι η σύνταξη της προμελέτης, ώστε να δημοπρατήσουμε το έργο μέχρι το τέλος του χρόνου. Θα είναι ισόγειο, όπως ακριβώς είναι σήμερα, και στο εσωτερικό θα δημιουργηθεί ένα αίθριο, το οποίο θα αξιοποιούν καταστήματα εστίασης για να αποτελέσουν χώρο συνάθροισης των Κορίνθιων. Έχει ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ), με δύο εκατομμύρια ευρώ, χάρη σε προσωπικές, πιεστικές ενέργειες του Δημάρχου. Το ποσόν αυτό καλύπτει όλες τις ανάγκες για την ολοκλήρωση του έργου. Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον σχεδιασμό, τότε η Νέα Δημοτική Αγορά, θα παρουσιαστεί στους Κορίνθιους, σε δύο χρόνια. Θα είναι ξανά λειτουργική και θα έχει αποκτήσει έναν σύγχρονο χαρακτήρα διατηρώντας, όμως, την ιστορική της συνέχεια. Θα ξαναγίνει χώρος συνάθροισης και επικοινωνίας των Κορίνθιων, ελκυστικός για τους κατοίκους και τους επισκέπτες.
Η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου έμεινε συνεπής στο συμβόλαιο τιμής που υπέγραψε με τους δημότες. Αναμετρήθηκε με την ιστορία της Δημοτικής Αγοράς. Γιατί το θέλει, το μπορεί και πάνω απ όλα ξέρει ότι αυτό το κτίριο το αξίζει η πόλη μας…”