Αρχική Blog Σελίδα 456

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη 56χρονος με μαχαίρι λάμας 13 εκατοστών…

0

«Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, 56χρονος, γιατί κατείχε μαχαίρι, με μήκος λάμας -13- εκατοστά, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Κάθε σχολείο θα λάβει 500 ευρώ ως «παγία» για τα μικροέξοδα, ενώ όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει ο δήμος…”

Από το δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: “Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν η αντιδήμαρχος Παιδείας και Τουρισμού, Δήμητρα Τσουλουχά, και οι πρόεδροι των Δημοτικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κορινθίων, Τάσος Μποζίκης και Παναγιώτης Δράκος, αντίστοιχα. Αφορμή για την συνέντευξη ήταν η νέα σχολική χρονιά και η προετοιμασία του δήμου σχετικά με αυτήν.

Η αντιδήμαρχος Παιδείας αρχικά έκανε αναφορά στις αλλαγές που έχουν επέλθει μετά τον νέο νόμο που μετέφερε τις αρμοδιότητες για την λειτουργία των σχολείων. Σημείωσε πως κάθε σχολείο θα λάβει 500 ευρώ ως «παγία» για τα μικροέξοδα, ενώ όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει ο δήμος. Ακόμα πως υπάρχει σε εξέλιξη μία προγραμματική σύμβαση με τον «Δημόπρακτο», χάρη στην οποία σχεδιάζονται η ενεργειακή αναβάθμιση και η αναβάθμιση των προαυλίων σε πέντε σχολικά συγκροτήματα: «το 1ο , 4ο και 8ο δημοτικό, το δημοτικό Χιλιομοδίου και το δημοτικό των Αθικίων…».

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Έναρξη λειτουργίας των νέων σπιτιών ανταποδοτικής ανακύκλωσης

“Ο Δήμος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης ανακοινώνει με χαρά την έναρξη λειτουργίας των νέων Σπιτιών Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης από την Τετάρτη στο Ξυλόκαστρο και σύντομα στο Δερβένι. Με στόχο την προώθηση της ανακύκλωσης και τη μείωση των απορριμμάτων, τα νέα αυτά κέντρα ενθαρρύνουν τους πολίτες να ανακυκλώνουν μεταλλικές, πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες, προσφέροντας ανταποδοτικό κίνητρο 0,03 ευρώ ανά συσκευασία.

Στα Σπιτάκια Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώνουν εύκολα και γρήγορα, καθώς ο εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας επιτρέπει αυτόματες εργασίες συλλογής και επεξεργασίας συσκευασιών.

Συγκεκριμένα, ο εξοπλισμός επιτρέπει:

  • Παραλαβή συσκευασιών με ταχύτητα έως και 40 συσκευασίες το λεπτό.
  • Αυτόματο διαχωρισμό υλικών με τη χρήση αισθητήρων.
  • Συμπίεση ή τεμαχισμό της συσκευασίας, μειώνοντας τον όγκο κατά 90%.
  • Συλλογή των στατιστικών στοιχείων και εκτύπωση αποδείξεων.

Στα Σπιτάκια αυτά, οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν να λάβουν το ανταποδοτικό αντίτιμο ή να το δωρίσουν για κοινωνικούς σκοπούς μέσω του Συστήματος Συγκέντρωσης Κοινωνικού Κεφαλαίου. Κάθε πράξη ανακύκλωσης μετράει για το περιβάλλον, αλλά και για την τοπική κοινωνία.

Τοποθεσίες Σπιτιών Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης:
Ξυλόκαστρο
, έναντι του καταστήματος «ΚΡΗΤΙΚΟΣ»,
Δερβένι, δημοτικός χώρος στάθμευσης (τις επόμενες μέρες)

Ώρες λειτουργίας:
Καθημερινά από τις 10:00 π.μ. έως τις 16:00 μ.μ.

Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε στο 2743360209″, αναφέρεται από το δήμο Ξυλοκάστρου -Ευρωστίνης.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Στην ενημερωτική συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι των δήμων, των ΔΕΥΑ και των ΤΟΕΒ του νομού…

Από την περιφέρεια Πελοποννήσου αναφέρεται: “Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, συνάντηση στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας μετά από πρόσκληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με σκοπό την ενημέρωση για τη συμμετοχή στην «Ενεργειακή Κοινότητα Πολιτών Περιφέρειας Πελοποννήσου».

Η συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος «Απόλλων», το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ενεργειακού συμψηφισμού στη χώρα και υπηρετεί την εθνική ενεργειακή και κοινωνική πολιτική.

Το Πρόγραμμα «Απόλλων» στοχεύει στη μείωση του ενεργειακού κόστους για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, τους Τοπικούς και Γενικούς Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων, τις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης, καθώς και τους διαδόχους τους. Η υλοποίηση του Προγράμματος πραγματοποιείται από τη Διεύθυνση Α.Π.Ε. και Εναλλακτικών Καυσίμων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Για τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα, απαιτείται η σύσταση μιας Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών (Ε.Κ.Π.) σε κάθε Περιφέρεια, με τη συμμετοχή των Ωφελούμενων που ανήκουν στην ίδια Περιφέρεια. Η συμμετοχή είναι ανοιχτή, ενώ η Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο Δήμος Μεγαλόπολης και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης της Περιφέρειας Πελοποννήσου έχουν ήδη προβεί στη σύσταση της Ε.Κ.Π. με την επωνυμία «Ενεργειακή Κοινότητα Περιφέρειας Πελοποννήσου».

Την παρουσίαση του Προγράμματος στη συνάντηση έκανε ο Αναστάσιος Αδαμόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας, Περιβάλλοντος και Κυκλικής Οικονομίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου παρουσία Αντιπεριφερειαρχών.

Στην ενημερωτική συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι των Δήμων, των ΔΕΥΑ και των ΤΟΕΒ του νομού”.

“Χαμός” στο κέντρο της Κορίνθου με “πρωταγωνιστές” Οικονόμου και Πρωτόπαπα!!! -Σε ρόλο “πυροσβέστη” ο…

“Χαμός” στο κέντρο της Κορίνθου την Τετάρτη το απόγευμα (περίπου στις 14:30) με εμπλεκόμενους τον τέως αντιπεριφερειάρχη (επι θητείας Νίκα) και πρώην μέλος της διοίκησης της ομάδας της Κορίνθου Γ. Οικονόμου και το νυν μέλος της διοίκησης της ομάδας της Κορίνθου Τάκη Πρωτόπαπα!

Το επεισόδιο σημειώθηκε επι της Εθνικής Ανεξαρτησίας και Κολιάτσου (κοντά στο σούπερ- μάρκετ).

Ο Οικονόμου επέβαινε με μηχανάκι και ο Πρωτοπαπάς με το αυτοκινητό του.

Εντελώς τυχαία έτυχε να βρίσκεται στο βενζινάδικο σε εκείνο το σημείο ο υποψήφιος πρόεδρος για το επιμελητήριο Κορινθίας και μέλος της διοίκησης του ΠΑΣ Κόρινθος Π. Πιτσάκης.

Για κάποιο λόγο Οικονόμου και Πρωτοπαπάς αρχικά φαίνεται να αντάλλαξαν κάποιες κουβέντες και στη συνέχεια τα πνεύματα οξύνθηκαν!

Ο ένας κατέβηκε από το όχημα που σχεδόν έκλεινε το δρόμο και ο άλλος κατέβηκε από το μηχανάκι και το επεισόδιο …δεν είχε προηγούμενο!

Οι δυο …συγκρούστηκαν άγρια με τους οδηγούς που έτυχε να περνούν από το σημείο να μην πιστεύουν στα μάτια τους ενώ κάποιοι με τα κινητά φαινόταν ότι τραβούσαν βίντεο!

Αν δεν ήταν στο σημείο τόσο ο Πιτσάκης όσο και αστυνομικός του ΑΤ Κορίνθου (ήταν εκτός υπηρεσίας και έτυχε να βρίσκεται στο σημείο) τα πράγματα πολύ πιθανό να είχαν χειρότερη κατάληξη!

Το ερώτημα είναι το εξής: …Τι αλήθεια ώθησε τους δύο να οδηγηθούν σε αυτή την κατάσταση;

Την απάντηση την γνωρίζουν οι ίδιοι…

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο θάνατος του σκύλου στο Γαλατάκι και η σύλληψη του 67χρονου…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr χθες το μεσημέρι συνελήφθη 67χρονος Έλληνας γιατί σύμφωνα με καταγγελία θανάτωσε (δηλητηρίασε) δεσποζόμενο σκύλο γυναίκας Αλβανικής καταγωγής στο Γαλατάκι του δήμου Κορινθίων.

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, την Τρίτη το μεσημέρι στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου, Έλληνας, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για ζωοκτονία.

Ειδικότερα, όπως καταγγέλθηκε σε αστυνομική Αρχή, την 9.9.2024 σε τοπική κοινότητα του δήμου Κορινθίων, ο συλληφθείς θανάτωσε δεσποζόμενο σκύλο αλλοδαπής.

Σε βάρος του βεβαιώθηκαν και προβλεπόμενα από τη νομοθεσία διοικητικά πρόστιμα.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, συνεχίζονται από το Αστυνομικό Τμήμα Κορίνθου».

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αγιασμός στα σχολεία

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Σήμερα, 11η Σεπτεμβρίου 2024, ημέρα της έναρξης των μαθημάτων για την Σχολική χρονιά 2024-2025 οι Ιερείς της Ι. Μητροπόλεως μας ετέλεσαν την Ι. Ακολουθία του Αγιασμού στα Σχολεία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού μας ευλογούντες τους διδάσκοντες, διδασκομένους, εργαζομένους, γονείς και κηδεμόνες, που προσήλθαν στα Σχολεία.

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών και Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας κ. Αγάπιος ετέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού στα Εκπαιδευτήρια «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ», στον Ισθμό της Κορίνθου, πλαισιούμενος από τον Πανοσ. Αρχιμ. π. Τιμόθεο Φλέγκα, Λυκειάρχη και υπεύθυνο των Εκπαιδευτηρίων και τον Πρωτοδιάκονο της Ι. Μητροπόλεως μας π. Χρήστο Χίλια.

Ο Θεοφιλέστατος ομίλησε δι᾿ ολίγων στα παιδιά των Εκπαιδευτηρίων ευχόμενος για ένα υγιές και πνευματικά καρποφόρο νέο σχολικό έτος 2024-2025, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους Καθηγητές και τους γονείς τους, θεμελιώνοντας οι μαθητές το οικοδόμημα της προσωπικής τους προόδου και εξελίξεως «ἐπὶ τὴν πέτραν» (Ματθ. ζ’, 24) «και κατέβηκε η βροχή και ήλθαν οι ποταμοί και εφύσησαν οι άνεμοι και έπεσαν επάνω εις το σπίτι εκείνο, αλλ᾿ αυτό δεν έπεσε» (ενθ. ανωτ.), γιατί «ἡ πέτρα ἦν ὁ Χριστός» (Α’ Κορ. ι’, 4), ενώ μετέφερε τις ευχές και τις ευλογίες του σεπτού Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου, ο οποίος αν και ευρισκόμενος στην αλλοδαπή, για λόγους υγείας, σε τηλεφωνική επικοινωνία του μετά των Γραφείων δεν παρέλειψε να ευχηθεί για τους μαθητές να έχουν «καλή και ευλογημένη σχολική χρονιά»!

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έφτασε και τα 4 Ρίχτερ! -Δεκάδες σεισμικές δονήσεις σήμερα το πρωί κοντά στο Φενεό (φωτο)

(13:15)

Δεκάδες σεισμικές δονήσεις έχουν σημειωθεί σήμερα το πρωί κοντά στο Φενεό Κορινθίας. Η μεγαλύτερη σεισμική δόνηση ήταν 4 Ρίχτερ, κάποιες στα 3 ή κοντά στα 3 Ρίχτερ και κάποιες πιο ασθενείς σεισμικές δονήσεις!

Τα επίκεντρα των σεισμικών δονήσεων (πορτοκαλί και πράσινοι κύκλοι):

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη Σύριος γιατί είχε προβεί σε πράξεις προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος γυναίκας…

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη Σύριος χθες το βράδυ στην Κόρινθο ύστερα από καταγγελία, σύμφωνα με την οποία προηγουμένως είχε προβεί σε πράξεις προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος γυναίκας Αλβανικής καταγωγής.

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, την Τρίτη το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας.

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί εντόπισαν τον κατηγορούμενο, ύστερα από καταγγελία, σύμφωνα με την οποία προηγουμένως είχε προβεί σε πράξεις προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος αλλοδαπής.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».

Κ.Ν