Αρχική Blog Σελίδα 457

ΕΞΑΜΙΛΙΑ: Τι αφαίρεσαν οι ληστές από την επιχείρηση του Κουρούμπαλη, αφού πρώτα χτύπησαν τους τρεις εργαζόμενους

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr σε εξέλιξη βρίσκονται οι αστυνομικές αρχές για την εξιχνίαση της ληστείας στην επιχείρηση του Κουρούμπαλη στα Εξαμίλια τα ξημερώματα της Δευτέρας.

Οι δράστες μπήκαν στην επιχείρηση και αφού χτύπησαν τους τρεις Πακιστανούς εργαζόμενους που βρίσκονταν μέσα (στην επιχείρηση) αφαίρεσαν χρήματα (το ποσό δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα) και τρία κινητά τηλέφωνα

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών, για την εξιχνίαση υπόθεσης ληστείας, η οποία έλαβε χώρα τη Δευτέρα και πρώτες πρωινές ώρες, σε τοπική κοινότητα του δήμου Κορινθίων, όταν άγνωστοι δράστες εισήλθαν σε επιχείρηση και με τη χρήση βίας αφαίρεσαν από αλλοδαπούς χρήματα και -3- κινητά τηλέφωνα. Δράστες τράπηκαν σε φυγή και αναζητούνται. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου»

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τετάρτη και την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Το μουσικό συναπάντημα των φιλαρμονικών από το Δερβένι και τη Νεμέα …

0

Από τη Δημοτική Φιλαρμονική Δερβενίου αναφέρεται:

“Το μουσικό συναπάντημα των φιλαρμονικών από το Δερβένι και τη Νεμέα ενθουσίασε το πολυπληθές κοινό που έδωσε το παρόν στη κεντρική πλατεία της Νεμέας , έναντι του δημαρχείου της πόλης για να παρακολουθήσει το 1ο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος και η Φιλαρμονική του Δήμου Νεμέας.

Η αυλαία του φεστιβάλ άνοιξε με τη συναυλία της φιλοξενούμενης Δημοτικής Φιλαρμονικής Δερβενίου κινούμενη σε pop και rock μελωδίες πασίγνωστων τραγουδιών της διεθνούς μουσικής σκηνής, και ακολούθησε η συναυλία της Δημοτικής Φιλαρμονικής Νεμέας που απέδωσε πολύ γνωστές ελληνικές και ξένες μουσικές επιτυχίες.

Τη Δημοτική Φιλαρμονική Δερβενίου βράβευσε για την ωραία παρουσία της ο Δήμαρχος Νεμέας Κωνσταντίνος Φρούσιος, ενώ ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας και δια βίου Μάθησης του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης Χρήστος Κολοκυθάς βράβευσε αντίστοιχα τη Φιλαρμονική Δήμου Νεμέας, προσφέροντας μια σύνθεση με τοπικά προϊόντα του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης.

Το παρόν στην όμορφη μουσική βραδιά  έδωσαν και οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Νεμέας Παναγιώτης Ρογκάκης, Σωτήρης Σκάζας και Γιώργος Μουσχουρας.

Την εκδήλωση, κατόπιν επιθυμίας της Φιλαρμονικής Δήμου Νεμέας και προσωπικά της αρχιμουσικού της Γεωργίας Γιαννακοπούλου, παρουσίασε ο ηθοποιός Γιώργος Κορδούλης, μέλος της θεατρικής ομάδας Ευρωστίνης “Πειραματιστές” και μέλος της Δημοτικής Φιλαρμονικής Δερβενίου.

Οι μουσικοί της Δημοτικής Φιλαρμονικής Δερβενίου ευχαριστούν θερμά το Δήμο Νεμέας, τη Φιλαρμονική του Δήμου και τους μουσικούς για την υπέροχη φιλοξενία, καθώς και τον Αντιδήμαρχο Χρήστο Κολοκυθά που συνόδευσε με χαρά τη μουσική αποστολή της Φιλαρμονικής Δερβενίου προς και από τη Νεμέα”.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σεισμική δόνηση κοντά στο Χιλιομόδι (φωτο)

0

Ασθενής σεισμική δόνηση 2,1 Ρίχτερ σημειώθηκε την Τρίτη τα ξημερώματα κοντά στο Χιλιομόδι Κορινθίας

Το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν

Χιλιάδες πιστοί στους δρόμους του Λουτρακίου -Η εορτή του Γενεθλίου της Θεοτόκου (φωτο)

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Με πλήθος κόσμου εορτάστηκε και εφέτος η εορτή του Γενεθλίου της Θεοτόκου στο Λουτράκι Κορινθίας. Κέντρο του εορτασμού ο ομώνυμος Ι. Ναός, όπου ευρίσκεται αποτεθησαυρισμένο το θαυματουργό εικόνισμα της Παναγίας της επονομαζομένης «Γιάτρισσα».

Μετά το πέρας του Εσπερινού επακολούθησε η Ιερά Λιτανεία της θαυματουργού Εικόνος της Παναγίας «Γιάτρισσας» και στην κεντρική πλατεία της πόλεως τελέσθηκε η Αρτοκλασία, ενώ ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος εξεφώνησε λόγο πανηγυρικό.

Στον Εσπερινό και στην  Λιτανευτική πομπή στους δρόμους της πόλεως του Λουτρακίου συμμετείχαν χιλιάδες πιστών

Το πρωί της Κυριακής, 8 Σεπτεμβρίου 2024, στον ίδιο Ι. Ναό τελέσθηκε πανηγυρικός Όρθρος και Αρχιερατική Θ. Λειτουργία 

Ο Θεοφιλέστατος άγιος Κεγχρεών ομίλησε για τα δύο ανυπέρβλητα μεγέθη που προβάλλει κατ᾿ αυτή την Κυριακή η Εκκλησία μας˙ την Υπεραγία Θεοτόκο, της Οποίας το Γενέθλιον εορτάζουμε ως απαρχή της σωτηρίας μας και τον Τίμιο Σταυρό, για τον οποίο έκανε λόγο το Ευαγγελικό ανάγνωσμα της ημέρας. Αναφερόμενος στο καταπληκτικό γεγονός εκ του βιβλίου των Αριθμών, για το οποίο ομίλησε ο Κύριος στον Νικόδημο, περιέγραψε το διάγραμμα: Εβραίοι, φίδια, χάλκινο φίδι˙ δηλαδή, άνθρωποι, αμαρτίες, Σταυρός. Στο τρίπτυχο αυτό του μυστηρίου της απολυτρώσεως ενυπάρχει και η Δαιμονοκαθαιρέτις και δακρυοαναιρέτις Υπεραγία Θεοτόκος, αφού δι᾿ Αυτής ήλθε επί της γης ο Χριστός ως Θεός και άνθρωπος! Ο έμψυχος χώρος, η «παστάς» μέσα στην οποία έγινε ο γάμος των δύο φύσεων του Χριστού ήταν η μήτρα της Παρθένου Μαρίας. Έτσι η παρθενική μήτρα Της έγινε «θρόνος» του Βασιλέως και η Θεομητορική Της κοιλία έγινε «παλάτιον» πλατύτερο και ευρυχωρότερο από τον ουρανό! Και όλα αυτά ένεκα της αγάπης του Θεού προς τον άνθρωπο. Η αιτία του Μυστηρίου της Θείας Οικονομίας είναι μία: «Οὕτω γάρ ἠγάπησεν ὁ Θεός τόν κόσμον, ὥστε τόν υἱόν αὐτοῦ τόν μονογενῆ ἔδωκεν». Και ο σκοπός είναι ένας: «Ἵνα πᾶς ὁ πιστεύων εἰς αὐτόν μή απόληται, ἀλλ᾿ ἔχῃ ζωήν αἰώνιον». Αιτία είναι η αγάπη του Θεού και σκοπός η σωτηρία των ανθρώπων.

Το χάλκινο φίδι συμβολίζει τον Λυτρωτή Χριστό. Ο Κύριος ανήλθε επί Σταυρού, επάνω στον Γολγοθά, απ᾿ όπου ήταν ορατός προς όλους. Η τρίγλωσσος επιγραφή και το τετραμερές σχήμα του Σταυρού αποδεικνύουν, ότι η λυτρωτική θυσία προσεφέρετο «δια πάντας» και προς όλες τις κατευθύνσεις. Η Θεοτόκος συμπαρίσταται στο φρικτό μαρτύριο του Υιού Της: «Εἰστήκεισαν παρά τῷ Σταυρῷ… ἡ μήτηρ αὐτοῦ» (Ἰω. ιθ’, 25), χειραφετημένη από τα απλά και φυσικά στοιχεία της μητρότητος και ανυψουμένη στα πνευματικά επίπεδα της κλήσεώς Της ως ΚΥΡΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ! Στοιχείο της πνευματικής ωριμότητος της Θεομήτορος ήταν και η πίστη Της ότι ο Υἱός Της ήταν και Θεός Της. Γι᾿ αυτό ο Κύριος και Την αποκαλεί από τον Σταυρό Του «Κυρία», «Γύναι», στηρίζοντας την πίστη Της στην θεότητά Του. Δεν είσαι πια μόνο η φυσική μητέρα, της λέγει ο Κύριος, αλλά η Κυρία Θεοτόκος˙ το πρώτο μέλος της Εκκλησίας μου!

Μακάριοι, επομένως, εκείνοι που σπεύδουν προς τις πηγές του σωτηρίου αίματος «τοῦ ἀπό καταβολῆς κόσμου ἐσφαγμένου Ἀρνίου» με την πίστη ότι ο Χριστός είναι Εκείνος που απέθανε «ὑπέρ τῆς τοῦ κόσμου ζωῆς καί σωτηρίας». Δεν υπάρχει ισχυρότερο και αποδοτικώτερο σε δύναμη «Σημείον» από τον Σταυρό. Από τον Σταυρό ο εγωϊστής μαθαίνει την ταπείνωση, ο φίλαυτος την αγάπη προς τους άλλους, ο εκδικητικός την ανεξικακία, ο ανυπάκουος την υπακοή, ο πλεονέκτης την πτωχεία, ο φιλάρεσκος το αληθινό κάλλος, ο ποιμένας την αυτοθυσία, ο δυστυχής την υπομονή, ο ευτυχής το έλεος και την φιλευσπλαχνία. Κατ᾿ αναλογία όμως τα αυτά διδάσκεται και όποιος μελετά σε βάθος το Θεομητορικό πρόσωπο.

Ο Χριστός, δια της ενανθρωπήσεώς Του και της θυσίας Του έφερε την σωτηρία. Απεκαλύφθη δια της Θεοτόκου στους ανθρώπους το φάρμακο της αθανασίας. Αλλά «τα φίδια» δεν έπαψαν να υπάρχουν. Οι αμαρτίες προσπαθούν να μας περιτυλίξουν θανατηφόρα, θλίψεις, ηθικές πτώσεις, υλιστική ατμόσφαιρα, κοσμικό ήθος, αδυναμίες, φιλοχρηματία, άνομο κέρδος, συκοφαντίες, ζήλια, φθόνος, ψεύδος, μίσος, εχθρότης απειλούν την ακεραιότητά μας. Δύναμή μας ο Σταυρός του Χριστού, ο Οποίος Χριστός μας έδωσε την εξουσία να πατούμε «ἐπάνω ὄφεων καί σκορπίων καί ἐπί πᾶσαν τήν δύναμιν τοῦ ἐχθροῦ», στηριγμός μας η αδιαλείπτως μεσιτεύουσα Δαιμονοκαθαιρέτις Υπεραγία Θεοτόκος.

Είθε ο Σταυρός του Χριστού δια πρεσβειών της Νικοποιού Κυριοτόκου Δεσποίνης Μαρίας να γίνει για τον καθένα μας πόθος και ελπίδα, φωτισμός και δύναμη, θυρεός και πανοπλία, καύχημα και στερέωμα, ώστε ομού μετά του Απ. Παύλου να αναφωνεί ο καθένας από ᾿μας: «Ἐμοί δέ μή γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μή ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, δι᾿ οὗ ἐμοί κόσμος ἐσταύρωται κἀγώ τῷ κόσμῳ» (Γαλ. στ’, 14). Ἀμήν…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σε ποια σχολεία θα βρεθούν την Τετάρτη οι αστυνομικοί

0

Ενημερωθύηκαμε από την αστυνομία ότι την Τετάρτη, ημέρα έναρξης της νέας σχολικής περιόδου, θα  διανεμηθούν από ένστολους αστυνομικούς φυλλάδια κυκλοφοριακού περιεχομένου στα σχολεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί η διανομή στα κάτωθι σχολεία:
– 2ο και 5ο Δημοτικά σχολεία Ναυπλίου
– 5ο Δημοτικό σχολείο Τρίπολης
– 1ο, 2ο και 4ο Δημοτικά σχολεία Κορίνθου
– 2ο Δημοτικό σχολείο Σπάρτης
– 8ο και 22ο Δημοτικά σχολεία Καλαμάτας.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Στα “κάγκελα” οι αστυνομικοί με τον Μητσοτάκη! -“Θα μας βρείτε μπροστά σας, η κοροϊδία δεν θα περάσει” -Αυτά να τα βλέπουν όσοι…

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Πριν δημοσιεύσουμε την παρακάτω ανακοίνωση των ενώσεων αστυνομικών στην περιφέρεια Πελοποννήσου θα γράψουμε το παρακάτω:

Μήπως καλό θα ήταν όσοι αστυνομικοί των ενώσεων αντι να φωτογραφίζονται και να έχουν στις εκδηλώσεις (τραπέζια που κάνουν) πολιτικά πρόσωπα της κυβέρνησης να τους βγάζουν ΣΥΧΝΑ στη ΣΕΝΤΡΑ και να τους “ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ” για την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ τόσο τη δική τους όσο και της κυβέρνησης του Μητσοτάκη (που υπηρετούν)!

Κάποτε μιλούσαμε και μάλιστα πολύ σωστά για τον “λαοπλάνο” και “παραμυθατζή” Τσίπρα! Έφυγε αυτός και ήρθε ο Μητσοτάκης με υποσχέσεις τις οποίες και αυτός δεν τηρεί!

Και ποιο είναι σήμερα το αποτέλεσμα;

Οι αστυνομικοί είναι αφημένοι στην τύχη τους και οι πολίτες έρμαια των κλεφτών -ληστών λόγω της έλλειψης αστυνομικής δύναμης.

Γιατί και εδώ στην Κορινθία ΣΥΧΝΑ βλέπουμε πολλά να γίνονται… και ειδικά τελευταία λόγω της ελλιπής αστυνόμευσης! Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα το οποίο από ότι φαίνεται θα θίξουμε σε άλλη ανάρτηση…

Όσοι αστυνομικοί των ενώσεων συνηθίζουν να φωτογραφίζονται με κυβερνητικά στελέχη και να μην τους έχουν κάθε λίγο στα “μανταλάκια” για την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ τους στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν θα φτάσει η στιγμή που οι ίδιοι οι αστυνομικοί (συναδελφοί τους) …θα τους θέσουν στο περιθώριο!

Οι ενώσεις των αστυνομικών υπαλλήλων δεν είναι για τις φωτογραφίες ή τις δημόσιες σχέσεις αλλά να ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ αυτά που χρειάζεται! ΤΕΛΕΙΑ και ΠΑΥΛΑ.

Από τις Ενώσεις Αστυνομικών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας ανακοινώνεται:

“Μετά τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στην 88η Έκθεση Θεσσαλονίκης για αύξηση της αποζημίωσης της νυχτερινής εργασίας των ενστόλων κατά 20%…, η οποία αύξηση μεταφράζεται σε 0,55 ευρώ μεικτά την ώρα, αισθανόμαστε απογοητευμένοι, προσβεβλημένοι και εξοργισμένοι καθώς προφανώς τα μέλη της κυβέρνησης έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και τις ανάγκες της κοινωνίας.

Η κοροϊδία δεν θα περάσει… Το ψέμα άλλωστε έχει κοντά ποδάρια όπως λέει ο θυμόσοφος λαός.

Όσο και να προσπαθήσουν να περάσουν το μήνυμα των «αυξήσεων», εμείς θα επικοινωνήσουμε το ψέμα τους στην κοινωνία, η οποία υποφέρει όπως και εμείς από την ακρίβεια και την αναποτελεσματικότητά τους.

Η κυβέρνηση και προσωπικά ο κύριος Πρωθυπουργός απέδειξε για μια ακόμα φορά ότι δεν αφουγκράζεται την αγωνία και τις ανάγκες των Αστυνομικών, αλλά μας εμπαίζει όταν δηλώνει από την ΔΕΘ ότι η κυβέρνηση ανταποκρίνεται σε ένα πάγιο αίτημα των ενστόλων, με το εξαγγελλόμενο «φιλοδώρημα».

Ο κύριος Πρωθυπουργός, το 2021 δήλωσε ότι θα μας αναλάβει προσωπικά. Το 2024 απέδειξε ότι δεν μας σέβεται. Με τις πράξεις και τις παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας η ΕΛ.ΑΣ. έχει φτάσει στα όρια της διάλυσης, η οποία στέκεται όρθια δίπλα στον πολίτη λόγω του φιλότιμου της Ελληνίδας και του Έλληνα Αστυνομικού.

Τα χτυπήματα στην πλάτη δεν παράγουν κυβερνητικό έργο και δεν μας πείθουν…

Δεν μας σέβεστε, θα μας βρείτε μπροστά σας.

ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

Ε.Α.Υ.
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΜΠΡΑΓΚΑΣ
Ανδρέας

Ε.Α.Υ.
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
Νικόλαος

Ε.Α.Υ
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΒΛΑΧΟΠΑΝΟΣ
Χρήστος

Ε.Α.Υ.

ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΚΟΥΤΣΟΜΙΧΑΛΗΣ
Άγγελος

Ε.Α.Υ.
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Κωνσταντίνος”

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Σεισμική δόνηση κοντά στα Α. Τρίκαλα με εστιακό βάθος 70 χιλιομέτρων (φωτο)

0

Ασθενής σεισμική δόνηση 2,1 Ρίχτερ και με μεγάλο εστιακό βάθος (70 χιλιόμετρων) σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα κοντά στα Α. Τρίκαλα Κορινθίας

Το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ποιος είναι ο μπεκρής που πληρώνεται …για να τα τσούζει;

Οι δύο αναρτήσεις του τέως δημάρχου Κορινθίων Αλ. Πνευματικού στα τέλη της περασμένης εβδομάδας που φυσικά δεν μπορούν να μείνουν ασχολίαστες!

Πρώτα δημοσιεύτηκε η παρακάτω ανάρτηση:

Και μετά από μία μέρα δημοσιεύτηκε η επόμενη:

…Τι θέλει να πει ο Πνευματικός;

Πάντως ένα όνομα ακούγεται ότι έχει επήρεια στο αλκοόλ και είναι γνωστός στο χώρο του δημαρχείου! …Αυτόν άραγε εννοεί ο τέως δήμαρχος;

Κ.Ν

Πέντε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στους νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας…

0

Από την αστυνομία αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Αυγούστου 2024, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.

Τροχαία Ατυχήματα

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν -58- τροχαία ατυχήματα με -55- παθόντες (νεκροί και σοβαρά τραυματίες).

Ειδικότερα σημειώθηκαν:

-5- θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με -5- νεκρούς,

-30- ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με -50- ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:

-Υπερβολική ταχύτητα.

-Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.

-Παραβίαση προτεραιότητας…»