Αρχική Blog Σελίδα 458

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Επι της ουσίας …τίποτα! -Στη σύσκεψη συμμετείχαν και οι έξι δήμαρχοι και …άκουγαν τις θεωρίες του Πτωχού στο ΣΟΒΑΡΟ θέμα της…

Στη σύσκεψη για τη λειψυδρία στην Π.Ε Κορινθίας συμμετείχαν και οι έξι δήμαρχοι της Κορινθίας. Στο ΣΟΒΑΡΟ αυτό θέμα οι δήμαρχοι απλά …άκουγαν τις “θεωρίες” του Πτωχού! Αναφορά ξανά στο φράγμα στον Ασωπό…κτλ, συνεργασία με την κεντρική κυβέρνηση … και επι της ουσίας τίποτα!

Και παρόλα αυτά για τη συνάντηση αυτή …των θεωριών του Πτωχού έβγαλαν και ανακοίνωση από την περιφέρεια Πελοποννήσου!

Απλά Δ. Πτωχέ στα σοβαρά θέματα που απασχολούν τους Κορίνθιους πολίτες να βγάζετε ανακοινώσεις όταν κάτι γίνεται ή ξεκινάει …και όχι τις θεωρίες για το τι πρέπει να γίνει! Μην κάνετε αυτά που κάνουν κατα καιρούς και άλλα πολιτικά πρόσωπα στην Κορινθία.

Αυτό κρατήστε το για την ώρα ως μία μικρή σημείωση!

Γιατί οι Κορίνθιοι είναι πλέον στα όριά τους!

Μακάρι τα σοβαρά προβλήματα στην Κορινθία να λύνονταν όσο εύκολα βγαίνουν και οι φωτογραφίες…

Η ανακοίνωση από την περιφέρεια Πελοποννήσου:

“Τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στα Γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας, υπό τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχό, με τη συμμετοχή των έξι δημάρχων του Νομού Κορινθίας. Στην ημερήσια διάταξη τέθηκαν ζητήματα σχετικά με τη διαχείριση των υδάτων και τη λειψυδρία, καθώς και οι αναγκαίες αποφάσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων.

Ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του νερού για την ανάπτυξη της περιοχής, αναφέροντας ότι θα υπάρξουν, από κοινού, συντονισμένες ενέργειες σε συνεργασία και με την κεντρική Κυβέρνηση. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αξιοποίηση της λίμνης Στυμφαλίας, με έργα όπως μικροφράγματα, καθώς και επανάκτησης νερού από βιολογικούς καθαρισμούς και αφαλάτωσης. Συζητήθηκε επίσης η κατάσταση στο Φράγμα του Ασωπού και συμφωνήθηκε να προγραμματιστεί συνάντηση της Περιφέρειας και των Δήμων με τους αρμόδιους φορείς για την πρόοδο και την αξιοποίησή του.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι Δήμαρχοι:

Νίκος Σταυρέλης (Δήμαρχος Κορινθίων),

Βλάσης Τσιώτος (Δήμαρχος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης),

Γεώργιος Γκιώνης (Δήμαρχος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων),

Σπύρος Σταματόπουλος (Δήμαρχος Σικυωνίων),

Κώστας Φρούσιος (Δήμαρχος Νεμέας),

Θανάσης Μανάβης (Δήμαρχος Βέλου-Βόχας).

Η σύσκεψη έκλεισε με δέσμευση για περαιτέρω συντονισμό και επόμενες ενέργειες”.

Κ.Ν

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ Κορινθίων

Η πρόσκληση στους δημοτικούς συμβούλους του δήμου Κορινθίων:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Χτύπησαν εργαζόμενους μέσα σε επιχείρηση!

0

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τα ξημερώματα της Δευτέρας περίπου 6 άτομα εισέβαλλαν σε επιχείρηση της Κορίνθου και αφού πρώτα επιτέθηκαν με μπουνιές και κλωτσιές στους τρεις εργαζομένους που ήταν εκεί και τους ακινητοποίησαν με τη χρήση μαχαιριού, τα έκαναν άνω κάτω!

Οι δράστες φαίνεται να γνώριζαν πολύ καλά τα σημεία μέσα στην επιχείρηση καθώς και πότε είχαν πληρωθεί οι εργαζόμενοι! Οι αστυνομικοί έχουν προχωρήσει τις διαδικασίες εντοπισμού των δραστών

ΣΣ. Το θράσος των κλεφτών -ληστών στην Κορινθία φαίνεται να ξεπερνάει κάθε όριο!

Κ.Ν

Συνέλαβαν την εγκληματική οργάνωση που είχε “χτυπήσει” σε Κιάτο, Πάσιο, Βασιλικό, Κ. Διμηνιό και Μούλκι… -Οι δράστες είναι…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν πέντε αθίγγανοι (από την Κορινθία) οι οποίοι είχαν ρημάξει στις κλοπές σπίτια στο Κιάτο, το Πάσιο, το Βασιλικό, το Κάτω Διμηνιό και το Μούλκι. Η λεία τους ξεπερνά τα 90.000 ευρώ…

Μία σημαντική επιτυχία μετά από πολύ καιρό από το Α.Τ Σικυωνίων…

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Εξαρθρώθηκε, μετά από ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας είχαν διαπράξει πλήθος κλοπών στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Σικυωνίων.

Για την εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα το πρωί, αστυνομική επιχείρηση σε τοπικές κοινότητες του δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, όπου συνελήφθησαν -5- ημεδαποί, ηλικίας από 22 έως 36 ετών, μέλη της εγκληματικής οργάνωσης.

Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και απόπειρα αυτών, καθώς και φθορά ξένης ιδιοκτησίας, η οποία περιλαμβάνει ακόμη -2- ημεδαπούς, ηλικίας 23 και 30 ετών, αντίστοιχα.

Ως προς το χρονικό της εξάρθρωσης, ύστερα από αστυνομική έρευνα που διεξήγαγε το Αστυνομικό Τμήμα Συκιωνίων, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία αλλά και αποτελέσματα φυσικών και τεχνικών μεθόδων, προέκυψε ότι, κατά το χρονικό διάστημα από την 25.5.2024 έως και την 22.8.2024, οι ανωτέρω συγκρότησαν εγκληματική οργάνωση με σκοπό την τέλεση κλοπών σε οικίες στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Σικυωνίων.

Συγκεκριμένα, είχαν διαπράξει συνολικά -23- περιπτώσεις κλοπής και -1- απόπειρα αυτής, όπου είχαν αφαιρέσει, μεταξύ άλλων, χρήματα, χρυσαφικά και διάφορα αντικείμενα, αποκομίζοντας έτσι παράνομο περιουσιακό όφελος, που ξεπερνά τις -90.000- ευρώ.

Τέλος, κατασχέθηκαν -3- οχήματα, ως μέσα τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τρίτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Αγνώριστος ο σούπερ σταρ στους Αγ. Θεοδώρους

0

“Αγνώριστος ο σούπερ σταρ στους Αγ. Θεοδώρους

“Μπορεί για ενάμιση μήνα ο χολιγουντιανός σταρ Νίκολας Κέιτζ να βρίσκεται στη χώρα μας και να κρύβεται από όλους τους δημοσιογράφους και όλα τα ΜΜΕ που τον κυνηγούσαν, χωρίς να έχει διαρρεύσει καμιά φωτογραφία επί ελληνικού εδάφους, ωστόσο ύστερα από αγώνα δρόμου η «Espresso» κατάφερε να τον εντοπίσει.

Οπως στις αρχές του καλοκαιριού, είχαμε αναφερθεί στη νέα του ταινία με θέμα την παιδική ηλικία του Ιησού Χριστού, με τίτλο «Ο γιος του ξυλουργού», έτσι και τώρα, λίγες ημέρες πριν από το τέλος των γυρισμάτων και την αναχώρησή του για τις Ηνωμένες Πολιτείες, καταφέραμε να εντοπίσουμε όχι μόνο τον ίδιο, αλλά και την πολυτελή βίλα που έχει νοικιάσει στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων. Ναι, στην ήσυχη παραθαλάσσια περιοχή των Αγίων Θεοδώρων, μακριά από την πολύβουη πρωτεύουσα, θέλησε να μείνει ο χολιγουντιανός σταρ. Μια περιοχή προστατευμένη από αδιάκριτα βλέμματα, παπαράτσι και τηλεοπτικές κάμερες.

keitz06094

Πριν από δύο μήνες

Εχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από την ημέρα που μαθεύτηκε ότι ο Νίκολας Κέιτζ θα βρεθεί στη χώρα μας για τη νέα του ταινία. Κάτω από άκρα μυστικότητα, από τον περασμένο Απρίλιο η κινηματογραφική εταιρία η οποία έχει αναλάβει την παραγωγή προετοίμαζε το έδαφος για να έρθουν τόσο ο Νίκολας Κέιτζ όσο και οι συμπρωταγωνιστές του, που είναι εξίσου σημαντικοί. Σχεδόν κανείς σε ολόκληρο τον κόσμο δεν γνώριζε για τη νέα ταινία του, με τα συνεργεία στα βουνά των Μεγάρων να έχουν πάρει… φωτιά προκειμένου να στήσουν το συγκλονιστικό σκηνικό, που διαδραματίζεται στα χρόνια του Ιησού στην Ιερουσαλήμ.

Την ταινία άλλωστε σκηνοθετεί ο πασίγνωστος Αιγυπτιοαμερικανός Lotfy Nathan, ο οποίος σκοπεύει να φωτίσει μια σπάνια ειπωμένη πλευρά της παιδικής ηλικίας του Ιησού, με μια εικόνα πολύ εντυπωσιακή λόγω των θαυμάτων που έκανε. Η κινηματογραφική εταιρία παραγωγής Cinenovo, με έδρα το Παρίσι, και η Spacemaker, με έδρα το Λος Αντζελες, έχουν αναλάβει τη διεκπεραίωση του μεγάλου κινηματογραφικού εγχειρήματος, ενώ η ταινία προσδοκά να σαρώσει στο box office!

keitz060941

Η κινηματογραφική εταιρία στο προφίλ της στα social media αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η ιστορία του Ιησού όπως δεν την έχετε ξαναδεί. Οι Nicolas Cage, FKA Twigs και Noah Jupe θα πρωταγωνιστήσουν στο “Carpenter’s Son”, μια ταινία που θα περάσει στην Ιστορία»! Αν και η «Espresso» σχεδόν καθημερινά βρισκόταν στα γυρίσματα της ταινίας, τα μέτρα ασφαλείας ήταν τόσο αυστηρά που κανείς δεν μπορούσε να απαθανατίσει τον Κέιτζ, ακόμα και αν επρόκειτο για τηλεφακούς χιλιομέτρων, καθώς ο ίδιος ήθελε να αποφύγει να δείχνει πώς θα μεταμορφωθεί σε Ιωσήφ, πατέρα του Ιησού. Και ενώ πιστεύαμε πως δεν είχαμε καμιά ελπίδα για ένα φωτογραφικό κλικ του χολιγουντιανού σταρ στα μέρη μας, ο ίδιος μάς το «χάρισε» απλόχερα και άθελά του.

Πριν από λίγες ημέρες, και ενώ όλοι γνωρίζαμε μέσα από δημοσιογραφικές διαρροές ότι διαμένει σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, η φωτογραφία μάς ήρθε από τους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας. Μια μικρή παραθαλάσσια πόλη, που τα τελευταία χρόνια έχει μπει στο επίκεντρο του παγκόσμιου τουρισμού λόγω των τουριστικών εγκαταστάσεων μεγάλων ξένων συμφερόντων που έχουν δημιουργηθεί και έχει γίνει πόλος έλξης. Σε αυτήν λοιπόν ο Νίκολας Κέιτζ βρήκε καταφύγιο και απολαμβάνει μέχρι σήμερα, εκτός από τα γυρίσματα στα Μέγαρα, τον ήλιο και τη θάλασσα. Μάλιστα, φανατικός θαυμαστής του σε γνωστό εστιατόριο της περιοχής τον αναγνώρισε και ζήτησε να βγάλει μαζί του σέλφι. Εκείνος ευγενικά δέχτηκε και φωτογραφήθηκαν.

Με σαγιονάρα

Ο Κέιτζ, χαλαρός, έχοντας μια τσάντα στον ώμο και στο άλλο χέρι ένα μικρό κουτί με φαγητό, ατημέλητος, με λευκά γένια στο πρόσωπο, καπελάκι, μαύρα γυαλιά, παρδαλό πουκάμισο, κίτρινη βερμούδα μαγιό και διχαλωτή παντόφλα, φωτογραφήθηκε δίπλα στον νεαρό. Και ενώ εκείνος ανάρτησε στα social media την κοινή τους φωτογραφία, λίγη ώρα μετά, ως διά μαγείας, αυτή εξαφανίστηκε, όπως έγινε και σε άλλες περιπτώσεις όπου ο σταρ ζητούσε εχεμύθεια προκειμένου να αποφύγει τον συνωστισμό των ΜΜΕ.

keitz060942

Η βίλα σε δάσος

Με τη φωτογραφική μηχανή ανά χείρας, λίγη ώρα μετά βρεθήκαμε στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας. Και ενώ σχεδόν κανείς δεν ήξερε την παρουσία του Νίκολας Κέιτζ στην περιοχή τους, καθώς προσπαθεί με κάθε τρόπο να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την παρουσία του στη χώρα μας, η «Espresso», ύστερα από ενδελεχή έρευνα και πολύ καλά διασταυρωμένες πηγές, κατάφερε να εντοπίσει και τη βίλα στην οποία «κρύβεται». Πρόκειται για μια βίλα καλά προστατευμένη, χωμένη μέσα σε ένα μικρό δάσος από φιστικιές, με τους τσιμεντένιους φράχτες να ξεπερνούν τα τρία μέτρα, ενώ τα μέτρα ασφαλείας είναι νυχθημερόν αυξημένα για την προστασία της οικογένειας του Νίκολας Κέιτζ και των συνοδών του.

Ο ηθοποιός (όσοι τον συναναστρέφονται μιλούν για έναν απίστευτο «στρατιώτη» της υποκριτικής, που τηρεί όλα τα εργασιακά πρωτόκολλα) ετοιμάζεται τις πρώτες πρωινές ώρες και πριν ανατείλει ο ήλιος βρίσκεται στην περιοχή Κρύφτες Μεγάρων, όπου ακούγεται το πρώτο «κλικ της ημέρας. Αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με τις πηγές, είναι απόλυτα ικανοποιημένος και τρομερά εντυπωσιασμένος από το τοπίο που του προσφέρει η δύσβατη περιοχή των Μεγάρων, η οποία κρύβει, εκτός από πανάρχαια ιστορία, και μοναδική φυσική ομορφιά «που δεν έχω συναντήσει σε άλλα μέρη του κόσμου», όπως είπε στους εργαζομένους του συνεργείου”, αναφέρεται στην espressonews.gr

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: -Το ΣΚΑΝΔΑΛΟ …που έγινε κωλοτούμπα! -Τους καταγγέλλουν ΕΥΘΕΩΣ για ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!! -…Νέο επίτευγμα της δημοτικής αρχής του Σταυρέλη!

-“Λέμε όχι στην κοροϊδία των Κορινθίων από το δήμαρχο που μιλούσε για σκάνδαλο εκατομμυρίων και τώρα αναγνωρίζει ότι είναι όλα καλά με 50.000 ευρώ το χρόνο σε μια σύμβαση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ όπως έλεγε ο ίδιος…”, αναφέρεται από το συνδυασμό του Νανόπουλου

Συνέβη και αυτό επι θητείας της δημοτικής αρχής του Ν. Σταυρέλη στο δήμο Κορινθίων!

Επειδή …τα ακούνε συνέχεια για τα τραγικά λάθη που κάνουν, πριν λίγο καιρό μάλλον για να θίξουν την προηγούμενη δημοτική αρχή (του Νανόπουλου) φώναζαν για τον φωτισμό και μιλούσαν για ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!

Μάλιστα και ο ίδιος ο δήμαρχος Ν. Σταυρέλης και τι δεν είχε πει για το έργο αυτό!

Και ξαφνικά επειδή μάλλον έβλεπαν ότι με αυτά που έλεγαν και κατήγγειλαν δεν θα έβγαινε άκρη, επανήλθε προφανώς η λογική και έκαναν τα περι σκανδάλου “κωλοτούμπα” από τη δημοτική αρχή του Σταυρέλη!!!

Και τελικά …τι κατάφεραν; Για ακόμα μία φορά κερδίζει πόντους πάλι η προηγούμενη δημοτική αρχή του Νανόπουλου!

Τώρα ο Σταυρέλης και οι συνεργάτες του …τα ακούνε πάλι από την αντιπολίτευση!

Η δημοτική αρχή του Σταυρέλη καταφέρνει να εκτίθεται όλο και περισσότερο στους δημότες έχοντας μάλιστα ως θητεία ελάχιστους μήνες!!!

Επειδή μάλλον …άλλα μοιάζουν με “σκάνδαλα” επι θητείας της νέας δημοτικής αρχής
του Σταυρέλη, η νέα δημοτική αρχή ας επικεντρωθεί στο έργο της ,ας είναι πιο προσεχτική, να μην εκτίθεται και να μην κυνηγάει  σκάνδαλα «φαντάσματα»!

Η ανακοίνωση του συνδυασμού του Νανόπουλου:

“Αποκατέστησε τη σχέση του με τη λογική ο δήμος Κορινθίων στο θέμα του φωτισμού led . Η απόπειρα του Δημάρχου Κορινθίων να διαστρεβλώσει την αλήθεια για την σύμβαση ενεργειακής απόδοσης (φωτισμός με led) καταγγέλλοντας την ως σκάνδαλο , σκόνταψε στην πραγματικότητα.

Ήταν, λοιπόν, αναμενόμενο να αποκαταστήσει τη σχέση του με τη λογική ο Δήμος Κορινθίων, στο θέμα του φωτισμού με led και να ανακαλέσει την καταγγελία της σύμβασης .

Λέμε ναι στην ανάκληση της καταγγελίας της σύμβασης που είχε κάνει η νέα δημοτική αρχή του δήμου Κορινθίων διότι η καταγγελία ήταν μέγα ατόπημα και δεν θα οδηγούσε πουθενά,
παρά μονάχα σε διαρκή προβλήματα.

Με την πρόσφατη απόφαση η δημοτική αρχή ανακάλεσε (άρον- άρον, με χρονικό όριο μέχρι το μεσημέρι της 02/09/2024) την καταγγελία της σύμβασης που είχε υπογραφεί από την προηγούμενη δημοτική αρχή και αντισταθμιστικά ανακοίνωσε ότι θα πάρει από θυγατρική της κοινοπραξίας ποσό 600.000 ευρώ σε υπηρεσία ή σε έργο.

Λέμε όχι στην κοροϊδία των Κορινθίων από το δήμαρχο που μιλούσε για σκάνδαλο εκατομμυρίων και τώρα αναγνωρίζει ότι είναι όλα καλά με 50.000 ευρώ το χρόνο σε μια σύμβαση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ όπως έλεγε ο ίδιος .

Τα αντισταθμιστικά θα γίνουν με έργο ή υπηρεσία και το κόστος για την εταιρία θα είναι το μισό περίπου – 25.000 ευρώ σε ετήσια βάση -όσο το κόστος για τη συναυλία Μουζουράκη ή Σουκαρά.

Καλωσορίζουμε την κατά 180 μοίρες στροφή της δημοτικής αρχής (αν σκεφτούμε την δήλωση του κ. Σταυρέλη το 2021, για “Συμμετοχή του Δήμου με ποσό τουλάχιστον 200.000 ευρώ ετησίως guarantee στο ετήσιο όφελος του ιδιώτη από την  εξοικονόμηση ενέργειας”)

Η θέση μας από την αρχή όπως είχε αναφερθεί στο δημοτικό συμβούλιο είναι να ολοκληρωθεί η εξαιρετική σύμβαση για τα Led και να ζητηθούν αντισταθμιστικά γιατί με την ολοκλήρωση του
έργου προέκυψαν διαφορές όπως ήταν αναμενόμενο.

Η ανάκληση της καταγγελίας   επιτρέπει:

1 . Να συνεχιστεί η σύμβαση χωρίς καμία αλλαγή – έτσι προβλέπεται στο μνημόνιο που ο Δήμος υπέγραψε πρόσφατα.

2.Να ακυρωθούν οι εκατέρωθεν προσφυγές και καταγγελίες και με τον τρόπο αυτό να αποφευχθούν τα προβλήματα φωτισμού. Είχαμε πει ότι θα βυθίσει στο σκοτάδι την Κόρινθο αν συνέχιζε τις καταγγελίες ο δήμος Κορινθίων και κατά συνέπεια ο ανάδοχος θα έπαυε να συντηρεί όπως έκανε μέχρι σήμερα το δίκτυο και ο δήμος δεν θα είχε τις δυνατότητες να κάνει συντήρηση μόνος του ή με άλλο εργολάβο .Με τη στροφή 180 ο αυτό αποφεύχθηκε . Δεν θα επιμείνουμε στην επιχειρηματολογία της εξαιρετικής για το δήμο σύμβασης γιατί μια απλή σύγκριση από οποιονδήποτε σε συμβάσεις που έχουν γίνει από δήμους και περιφέρειες, θα δει ότι η σύμβασή μας είναι οικονομικότερη και καλύτερη”.

Μάλιστα πρόσφατα συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης για τον καινούργιο ηλεκτροφωτισμό του δήμου. Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Τρίπολης θα αλλάξειεντελώς η εικόνα της πόλης αλλά και των χωριών.

Πιο συγκριμένα…

13000 φωτιστικά τύπου led στην Τρίπολη προϋπολογισμού 10.350.000 ευρώ
ανακοίνωσε ο δήμαρχος της περιοχής (στο 04:10 λεπτό το αναφέρει ο δήμαρχος).

Ήταν δηλαδή και αυτό “σκάνδαλο”;

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του δημάρχου:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Θα βουίξει το πανελλήνιο! Βάζουν λάστιχα και σε ερπυστριοφόρα!!! -Σκάνδαλο η πληρωμή 56.000 ευρώ για λάστιχα χωρίς παραλαβή!!! -…Τι συμβαίνει δήμαρχε;

και την ανάρτηση:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Τι γίνεται εδώ; -17 χιλιάδες ευρώ για δυο μέρες στην οικογενειακή επιχείρηση υποψήφιας στις δημοτικές εκλογές με τον Ν. Σταυρέλη!!!

και την ανάρτηση:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Η επιμονή του Σταυρέλη στην έκπτωση του μόλις 1%! -Τι αναφέρει ο Νανόπουλος…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Φωτιά δίπλα σε σπίτια -Άμεσα στο σημείο 4 πυροσβεστικά οχήματα

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά προκλήθηκε σήμερα το πρωί στις 09:45 σε χώρο με καλαμιές δίπλα σε σπίτια στη Νεράντζα του δήμου Βέλου- Βόχας.

Η φωτιά τέθηκε άμεσα υπο έλεγχο. Περίπου στις 10:10 η φωτιά είχε σβήσει. Δεν δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα σε σπίτια.

Κινητοποιήθηκαν 4 οχήματα με 8 πυροσβέστες”