Αρχική Blog Σελίδα 460

Νοσοκομείο Κορίνθου …ώρα μηδέν! -Οι γιατροί καταγγέλλουν την διοίκηση! -Αποφάσεις …που βγάζουν μάτι!

Όταν σε ένα νοσοκομείο φτάνουν οι ίδιοι οι γιατροί στο σημείο να καταγγέλλουν δημόσια την διοίκηση (του νοσοκομείου) για τις επιλογές της τότε ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για το τι συμβαίνει σε γενικές γραμμές στο νοσοκομείο Κορίνθου!

Ίσως για τον διοικητή Γ. Καρπούζη αυτά …είναι ψιλά γράμματα αλλά για τους γιατρούς και τους Κορίνθιους πολίτες- ασθενείς έχουν τεράστια σημασία!

Δημοσιεύουμε αυτούσια την πρόσφατη ανακοίνωση των γιατρών στο νοσοκομείο Κορίνθου

Όσα χρόνια είναι διοικητής στο νοσοκομείο Κορίνθου ο Γ. Καρπούζης έχουμε δει να συμβαίνουν πράγματα που δεν έχουμε δει ή δεν θυμόμαστε να έχουν συμβεί με άλλες διοικήσεις!

Από την Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών του Νοσοκομείου Κορίνθου πρόσφατα ανακοινώθηκε:

«Με μεγάλη μας έκπληξη οι Ιατροί των Τμημάτων και Κλινικών του Νοσοκομείου, ενημερωθήκαμε από τον κο Διοικητή ότι λόγω «προφανώς της αύξησης του πληθυσμού και άλλων παραγόντων, το Νοσοκομείο εμφανίζει αυξημένη προσέλευση ασθενούντων», ενώ «λόγω αδειών και άλλων εγγενών αδυναμιών υφίσταται πρόβλημα στελέχωσης του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.)»

Για τους λόγους αυτούς ο κος Διοικητής αποφασίζει να προχωρήσει σε «εντέλλεσθε»  όλων των εφημερευόντων Ιατρών των Τμημάτων και Κλινικών ώστε να εφημερεύουν πλέον στο Τ.Ε.Π.

Αποφασίζει δηλαδή ο κος Διοικητής, οι Ιατροί των Κλινικών να εγκαταλείπουν τους βαρέως πάσχοντες ασθενείς που νοσηλεύονται στις Κλινικές (για παράδειγμα ασθενείς με Οξύ Έμφραγμα και Καρδιακή Ανεπάρκεια που νοσηλεύονται στην Καρδιολογική Κλινική, ασθενείς με Εγκεφαλικά Επεισόδια και Γαστρορραγίες που νοσηλεύονται στην Παθολογική Κλινική, γυναίκες με ωδίνες τοκετού που νοσηλεύονται στην Γυναικολογική Κλινική, πολυτραυματίες που νοσηλεύονται στην Ορθοπεδική Κλινική, ασθενείς με οξέα χειρουργικά προβλήματα νοσηλευόμενοι στην Χειρουργική Κλινική, ασθενείς με αιμορραγία από το ουροποιητικό που νοσηλεύονται στην Ουρολογική Κλινική, κλπ) και να μετακινούνται στο Τ.Ε.Π.!!

Η υποστελέχωση των Τμημάτων και κυρίως του αυτόνομου Τ.Ε.Π. αποτελεί ένα χρόνιο και σοβαρό πρόβλημα στο νοσοκομείο μας και δεν αφορά μόνο στον μήνα Αύγουστο 2024 που «προφανώς υπάρχει αύξηση του πληθυσμού».

Ως Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών έχουμε προβεί σε ενέργειες ώστε το πρόβλημα να αναδειχθεί και να αντιμετωπισθεί. Ενημερώσαμε την 6η ΔΥ.ΠΕ., τους εκλεγμένους πολιτικούς παράγοντες του Νομού, τον Ιατρικό Σύλλογο και τους πολίτες του Νομού μέσω επανειλημμένων Δελτίων Τύπου. Η λύση στο πρόβλημα είναι η ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ και προφανώς ΟΧΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΟΥΤΕ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ.

Ως Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών του Νοσοκομείου Κορίνθου καταγγέλλουμε τη Διοίκηση:

-για τους πρόχειρους, παράλογους και ατεκμηρίωτους επιστημονικά και διαχειριστικά τρόπους αντιμετώπισης των σοβαρών και χρονιζόντων προβλημάτων του Νοσοκομείου.

-για τον αυταρχισμό με τον οποίον αντιμετωπίζει το Ιατρικό προσωπικό, γενικεύοντας πλέον την εφαρμογή των «εντέλλεσθε». Η πρακτική «ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ» που δικαιολογούνταν από τον κο Διοικητή κατά την περίοδο της Πανδημίας, ως λύση σε «περίοδο πολέμου», συνιστά προσβολή στην αξιοπρέπεια των ιατρών.

Απαιτούμε:

-την ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΙΑΤΡΩΝ τόσο στο Τ.Ε.Π. όσο και στα υπόλοιπα υποστελεχωμένα Τμήματα του Νοσοκομείου.

-την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ της συγκεκριμένης απόφασης, που θα έχει ως αποτέλεσμα ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΑΣ.

Τέλος, επιφυλασσόμαστε για περαιτέρω κινητοποιήσεις και προσφυγή στην Δικαιοσύνη προκειμένου να διαφυλάξουμε την δική μας αξιοπρέπεια, τις ασφαλείς συνθήκες εφημέρευσης, αλλά ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Ο Πρόεδρος

Χρήστος Χασικίδης

Η Γραμματέας

Αναστασία Δαμέλου»

ΣΣ. Εντωμεταξύ από τη διοίκηση στο νοσοκομείο Κορίνθου δεν έχουμε λάβει ανακοινώσεις για τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν, ούτε σε σοβαρά ερωτήματα που έχουμε θέσει και αφορούν γιατρούς και ασθενείς!!! Συνηθίζουν να στέλνουν ανακοινώσεις στα ΜΜΕ για ευχαριστίες σε πολιτικά πρόσωπα ή για ότι θετικό γίνεται, όσο ΕΛΑΧΙΣΤΟ και αν είναι αυτό σχετικά με τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ελλείψεις που υπάρχουν στο νοσοκομείο Κορίνθου! Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα

Εμείς στην korinthiannews.gr σχεδόν από την αρχή της θητείας του Καρπούζη στο νοσοκομείο Κορίνθου ΠΡΩΤΟΙ γράφαμε πράγματα που δεν μας άρεσαν σχετικά με τις ενέργειες του διοικητή κάνοντας αναλυτικά ρεπορτάζ για τα οποία ΠΟΤΕ δεν απάντησε ο Καρπούζης! Απλά αρκετό καιρό αργότερα …τα ακούει και από άλλους ο διοικητής! …Τυχαίο;

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΥΣ! -Τραμπούκοι του επιτέθηκαν μπροστά στο ανήλικο παιδί του και τον πατέρα του!!! -Έχει κάποια σχέση η δημοτική αρχή με αυτόν τον τραμπούκο;

Η ανάρτηση του Μιχάλη Παρασκευά στις 29 Αυγούστου 2024:

Η δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη και ο ίδιος ο δήμαρχος στο δήμο Κορινθίων να πάρουν θέση άμεσα για το παραπάνω περιστατικό!

Μήπως έχει κάποια σχέση άτομο που απασχόλησε πρόσφατα και τη συνεδρίαση του ΔΣ Κορινθίων για εργολαβία αρκετών χιλιάδων ευρώ που εξόργισε τους Κορίνθιους και κατήγγειλε η μειοψηφία;

Η δημοτική αρχή του Σταυρέλη έχει κάποια σχέση με το άτομο αυτό;

Απαντήσεις τώρα δήμαρχε!

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

…Ανακατεύεται η τράπουλα! -Οι εκλογές στο επιμελητήριο Κορινθίας τώρα αποκτούν ενδιαφέρον!

Πλησιάζουν οι εκλογές στο επιμελητήριο Κορινθίας (τέλος του χρόνου) και από ότι ακούγεται εκτός από τους συνδυασμούς Λουζιώτη και Πιτσάκη θα ανακοινωθεί και ένας τρίτος συνδυασμός …που θα ανακατέψει την τράπουλα!

Ακούγεται ότι η ανακοίνωση ενός τρίτου συνδυασμού είναι θετική εξέλιξη για το στρατόπεδο Πιτσάκη και αρνητική για το στρατόπεδο Λουζιώτη!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι εκλογές στο επιμελητήριο Κορινθίας τώρα αποκτούν ενδιαφέρον και τίποτα δεν είναι δεδομένο!

ΣΣ. Από ότι φαίνεται το στρατόπεδο Λουζιώτη επηρεάζεται αρκετά από αυτή την κατάσταση και είναι κάτι το οποίο …ίσως δεν υπολόγιζαν!

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις…

Κ.Ν

Καταγγελία για οικονομικό σκάνδαλο στην Κορινθία: Υπουργείο Πολιτισμού και σύλλογος «μαϊμού»…

0

“Καταγγελία για οικονομικό σκάνδαλο στην Κορινθία: Υπουργείο Πολιτισμού και Σύλλογος «μαϊμού» στο σφυρί και το αμόνι

Την παραποίηση εγγράφων, αλλά και την πλαστογράφηση σφραγίδων, από διοικητικό συμβούλιο Συλλόγου στην Κορινθία, προκειμένου να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για ένα φεστιβάλ από το υπουργείο Πολιτισμού, καταγγέλλει αναγνώστης στη «Ζούγκλα».

Παραθέτοντας τα απαραίτητα έγγραφα, ο καταγγέλλων περιγράφει τις παράνομες ενέργειες στις οποίες προχώρησε ο Σύλλογος, για τις οποίες έχει ενημερωθεί και το υπουργείο:

«Ο Πολιτισμός είναι μια ανώτερη, πολυδιάστατη έννοια με βασικούς πυλώνες τη νομιμότητα και το ήθος. Αξίες άκρως ασυμβίβαστες με την απάτη και τη διαφθορά.

Ωστόσο, Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος εξοχικού οικισμού στην Κορινθία κατάφερε να τις συνδυάσει με ιδιαίτερη μαεστρία, ξεγελώντας ακόμη και το Υπουργείο Πολιτισμού! Μέσα από τις δαιμόνιες πρακτικές της “οικογενειακής κλίκας” του συλλόγου, εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση ύψους 4.500 ευρώ για ένα φεστιβάλ – πανηγύρι που τις προηγούμενες χρονιές γινόταν με δικά του μέσα. Ωστόσο, εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το ποσόν δεν αποκαλύφθηκε ποτέ στα μέλη του συλλόγου, καθώς το Διοικητικό συμβούλιο περιορίστηκε απλά σε μια γενική αναφορά έγκρισης χορηγίας. Γιατί άραγε;

Το διοικητικό συμβούλιο, λειτουργώντας ως “φεουδάρχης“, προχώρησε ανεξέλεγκτα σε παραποιήσεις εγγράφων και πλαστογραφίες σφραγίδων, ώστε να εξασφαλίσει τη χορηγία και την αιγίδα του Υπουργείου! Στην προσπάθεια τους μάλιστα να χτίσουν μια πλασματική εικόνα κύρους και αξιοπιστίας, δημοσίευαν φωτογραφίες με υφυπουργούς και άλλους πολιτικούς.

Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο τραγική όταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου, το οποίο τόλμησε να ζητήσει νομιμότητα και διαφάνεια, παραγκωνίστηκε με βίαιο και παράνομο τρόπο.

Παρά τις προσπάθειες φίμωσης, το μέλος αυτό προχώρησε χωρίς δισταγμό σε νομικές ενέργειες κατά του Συλλόγου, με αποτέλεσμα να εκκρεμεί μια πολυσέλιδη δικογραφία που περιλαμβάνει βαρύτατες καταγγελίες: παραποιημένο καταστατικό, πλαστογραφία, παράνομη εκλογή προέδρου και αδιαφανής διαχείριση των χρημάτων του συλλόγου. Αξιοσημείωτο είναι ότι, μέχρι πρότινος, τα οικονομικά του συλλόγου βρίσκονταν στον προσωπικό λογαριασμό της τέως προέδρου!

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, κανένα συλλογικό όργανο δεν μπορεί να λάβει δημόσια χρηματοδότηση όταν εκκρεμεί εις βάρος του δικαστική απόφαση. Η χρηματοδότηση οργανισμών που καταπατούν δημοκρατικές αξίες αποτελεί όχι μόνο μια άδικη και απαράδεκτη επιβράβευση, αλλά και προσβολή για τον ίδιο τον πολιτισμό που υποτίθεται ότι πρέπει να προάγουν.

To Yπουργείο Πολιτισμού έχει ενημερωθεί πλήρως για την απάτη και έχει στα χέρια του τη δικογραφία. Η πρόεδρος του συλλόγου θα κληθεί να λογοδοτήσει για πλαστογραφία δημοσίων εγγράφων με σκοπό καταδολίευσης. Αναμένεται να ληφθούν άμεσα μέτρα για την απόδοση δικαιοσύνης, ενώ ο σύλλογος βρίσκεται μεταξύ “σφύρας και άκμονος”», αναφέρεται στη zougla.gr.

Ακολουθούν τα σχετικά έγγραφα:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συγκεντρώθηκαν οι δήμαρχοι και είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα! -Η αναφορά που έκαναν στο φράγμα…

Από το δήμο Βέλου- Βόχας ανακοινώνεται:

«Ιστορική Συνάντηση των Δημάρχων της Κορινθίας στο Ζευγολατιό για την Αντιμετώπιση της Λειψυδρίας: Ενότητα και Αλληλεγγύη για το Μέλλον όλων μας

Το βράδυ της Δευτέρας 26 Αυγούστου, στην έδρα του Δήμου Βέλου-Βόχας, στο δημαρχείο στο Ζευγολατιό, πραγματοποιήθηκε συνάντηση των δημάρχων της Κορινθίας με αποκλειστικό θέμα το έντονο πρόβλημα λειψυδρίας. Η συνάντηση που αποτέλεσε μια έμπρακτη έκφραση αλληλεγγύης προς τον δοκιμαζόμενο από έλλειψη νερού τόπο μας, είχε ως αντικείμενο τη λήψη κοινών αποφάσεων για την αντιμετώπιση της κρίσιμης αυτής κατάστασης, καθώς και για τη διασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους τους Δήμους της Κορινθίας.

Στο Δημαρχείο του Ζευγολατιού ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας Θανάσης Μανάβης είχε την τιμή να υποδεχθεί τον Δήμαρχο Κορινθίων Νίκο Σταυρέλη, τον Δήμαρχο Σικυωνίων Σπύρο Σταματόπουλο, τον Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων Γεώργιο Γκιώνη, τον Δήμαρχο Νεμέας Κωνσταντίνο Φρούσιο καθώς και τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης Θεόδωρο Μπακώλη που αναπλήρωνε τον ασθενούντα Δήμαρχο Βλάση Τσιώτο.

Οι δήμαρχοι εξέφρασαν τη βαθιά τους ανησυχία για τις επιπτώσεις της λειψυδρίας στην τοπική κοινωνία, τη γεωργία, και την οικονομία και δεσμεύτηκαν να εργαστούν από κοινού για την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων. Κοινή παραδοχή το γεγονός ότι πρέπει το έργο του Φράγματος του Ασωπού να ξεκινήσει και πάλι και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό. Είναι η μόνη βιώσιμη λύση, που πρέπει να υποστηρίζεται και από την ορθή διαχείριση της Στυμφαλίας, ώστε να υπάρχει επάρκεια νερού τόσο για άρδευση όσο και για ύδρευση.

Επίσης, υπήρξε κοινή γραμμή και συμφωνία για την πίεση της κυβέρνησης και των αρμόδιων υπουργείων να υπάρξουν γενναίες χρηματοδοτήσεις που θα καλύψουν την εγκατάσταση και λειτουργία μονάδων αφαλάτωσης στους παραλιακούς δήμους του Κορινθιακού. Οι σύγχρονες μονάδες αφαλάτωσης, έχουν χαμηλή περιβαλλοντική επιβάρυνση και στην περίπτωση της Κορινθίας θα βοηθήσουν σημαντικά καθώς ο υδροφόρος ορίζοντας στην πεδινή ζώνη έχει φτάσει σε ιστορικά χαμηλά και είναι στα «κόκκινα» από πολλές απόψεις.

Ο δήμαρχος Βέλου-Βόχας Θανάσης Μανάβης, οικοδεσπότης της συνάντησης, ευχαρίστησε θερμά όλους τους συμμετέχοντες για την παρουσία και τη στήριξή τους, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ενότητα και συλλογική δράση σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Η ιστορική αυτή συνάντηση σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας εποχής συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ των Δήμων της Κορινθίας, με κύριο στόχο την αντιμετώπιση των προκλήσεων που προκαλεί η παρατεταμένη ανομβρία και η διαχείριση των υδάτινων πόρων. Οι αποφάσεις που ελήφθησαν αναμφίβολα, αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας Κοινοτήτων και Αγροτικής Παραγωγής από τις αρνητικές επιπτώσεις της λειψυδρίας.

Στο Ζευγολατιό γράφτηκε μια νέα σελίδα στην ιστορία της Κορινθίας. Μια σελίδα αλληλεγγύης και συναδέλφωσης στην αυτοδιοίκηση, που δεν μπορεί παρά να φέρει θετικά αποτελέσματα για το μέλλον όλων μας».

Όταν ο Ταγαράς πριν κάποια χρόνια έκανε δηλώσεις και φωτογραφιζόταν στο σημείο που θα γίνει το φράγμα στον Ασωπό! Τα χρόνια πέρασαν και…

ΣΣ. Συναντήθηκαν οι δήμαρχοι και είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα λειψυδρίας! Κάτι το οποίο είναι γνωστό σε όλους! Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και πέρα!

Σε ότι αφορά την αναφορά στο φράγμα στον Ασωπό οι Κορίνθιοι έχουν “χορτάσει” τόσα χρόνια από τις δηλώσεις των Κορίνθιων πολιτικών και κυρίως του Ν. Ταγαρά για την αισιοδοξία του ότι το έργο προχωράει κανονικά!

Και μετά από τόσα χρόνια έχουν μείνει οι δηλώσεις του Ν. Ταγαρά που έγιναν πριν μία δεκαετία περίπου! Είπαμε από λόγια …χορτάσαμε!

Απλά εμείς είμαστε εδώ στην korinthiannews.gr για να υπενθυμίζουμε ποιοι το παρακάναν με δηλώσεις κάποτε και ποια είναι η πραγματικότητα σήμερα!

Κ.Ν

Στο σφυρί ξενοδοχείο 4 αστέρων στο Ξυλόκαστρο

“Στο σφυρί ξενοδοχείο 4 αστέρων στο Ξυλόκαστρο

Τον δρόμο προς το σφυρί έχει πάρει ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων στο Ξυλόκαστρο. Ο πλειστηριασμός έχει προγραμματιστεί για τις 11 Σεπτεμβρίου, ενώ η τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί στο ποσό του 1 εκατ. ευρώ.

Σημειωτέον ότι ένας αρχικός, πολλαπλός πλειστηριασμός για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο είχε προγραμματιστεί και για τον Νοέμβριο του 2023, με χαμηλότερη συνολική τιμή εκκίνησης στις 578.160 ευρώ, ωστόσο τότε η διαδικασία είχε τεθεί σε αναστολή. Τώρα, αναρτήθηκε ένας νέος πλειστηριασμός, ωστόσο, με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου, διατάχθηκε η διόρθωση του πλειστηριασμού τόσο ως προς την περιγραφή της κατασχεθείσας ιδιοκτησίας όσο και ως προς την αξία αυτής και την τιμή πρώτης προσφοράς της. 

Ο πλειστηριασμός αφορά συγκεκριμένα επτά οριζόντιες ιδιοκτησίες (διαμερίσματα) κείμενες εντός πολυώροφης οικοδομής (πολυκατοικίας), η οποία έχει ανεγερθεί επί ενός οικοπέδου, συνολικής έκτασης 274,50 τ.μ., άρτιου και οικοδομήσιμου που βρίσκεται εντός του εγκεκριμένου σχεδίου της πόλης Ξυλοκάστρου.

ιδικότερα, η ως άνω πολυώροφη οικοδομή αποτελείται από τις κάτωθι επτά οριζόντιες ιδιοκτησίες: 1) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του πρώτου ορόφου, επιφάνειας 61,00 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, κουζίνα, λουτρό, διάδρομο, ένα κοιτώνα, ένα σαλόνι και βεράντες, 2) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του πρώτου ορόφου, επιφάνειας 36,10 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, διάδρομο, ένα δωμάτιο, κουζίνα, λουτρό και βεράντες, 3) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του πρώτου ορόφου, επιφάνειας 55,60 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, διάδρομο, καθημερινό λουτρό, ένα κοιτώνα, κουζίνα και βεράντα, 4) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του δεύτερου ορόφου, επιφάνειας 74,30 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, σαλόνι, τραπεζαρία ή κοιτώνα, διάδρομο και βεράντες, 5) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του δεύτερου ορόφου, επιφάνειας 80,50 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, διάδρομο, σαλόνι, ένα κοιτώνα, κουζίνα, λουτρό και τραπεζαρία ή κοιτώνα και βεράντες, 6) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του τρίτου ορόφου, επιφάνειας 74,30 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, σαλόνι, τραπεζαρία ή κοιτώνα, διάδρομο, λουτρό, κουζίνα, κοιτώνα και βεράντες και 7) μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) του τρίτου ορόφου, επιφάνειας 80,50 τ.μ., η οποία αποτελείται από χολ, διάδρομο, σαλόνι, ένα κοιτώνα, κουζίνα, λουτρό, τραπεζαρία ή κοιτώνα και βεράντες. 

Πιθανολογείται ότι η ανωτέρω οικοδομή είχε ανεγερθεί αρχικά και συγκεκριμένα το έτος 1969 ως ημιυπόγειο με δύο ορόφους και κατά το έτος 1973 προστέθηκε τρίτος όροφος. Ακολούθως, το έτος 2003 οι ανωτέρω επτά οριζόντιες ιδιοκτησίες έπαψαν να υφίστανται όταν και εγκρίθηκαν οι πολεοδομικές άδειες για την κατασκευή ξενοδοχειακής μονάδας τριών ορόφων, με ημιυπόγειο και δώμα, καθώς και κατασκευής πισίνας. 

Σύμφωνα δε με εκτίμηση της πιστοποιημένης εταιρείας που ενεργούσε για λογαριασμό της αρχικής δανείστριας τράπεζας, η υπό κατασκευή ξενοδοχειακή μονάδα είχε εκτιμηθεί στο ποσό των 950.000,00 ευρώ στη φάση της ημιτελούς κατασκευής και στο ποσό των 1.400.000,00 ευρώ στη φάση της αποπεράτωσης, με την αξία της αναγκαστικής πώλησης να ορίζεται στο ποσό των 1.000.000,00 ευρώ. 

Συνεπεία τούτου είναι ότι σήμερα υφίσταται μόνο η ξενοδοχειακή μονάδα με την επωνυμία “Le Convivial Luxury Suites & Spa” εντός του οικοπέδου που εκτίθεται στον πλειστηριασμό.

Μολαταύτα, στην αρχική έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης ακίνητης περιουσίας, η περιγραφή της ακίνητης περιουσίας που εκτίθετο σε πλειστηριασμό αντιστοιχούσε στις ως άνω επτά αναφερόμενες οριζόντιες ιδιοκτησίες και όχι στην ως άνω ξενοδοχειακή μονάδα, παρόλο που η πιστοποιημένη εκτιμήτρια ακινήτων ανέφερε στην εκτίμησή της ότι “κατά την αυτοψία διαπιστώθηκε ότι στο εν λόγω ακίνητο υφίσταται και λειτουργεί ξενοδοχείο 4* με την επωνυμία ‘Le Convivial Luxury Suites & Spa’”.

Μετά από έρευνα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου αλλά και στην ιστοσελίδα “booking.com”, διαπιστώθηκε ότι διαθέτει 12 δωμάτια-σουίτες που περιλαμβάνουν ένα διπλό κρεβάτι, καναπέ, μίνι μπαρ, ψυγείο. Οι παροχές του ξενοδοχείου είναι μπαρ, wi fi, αίθουσα γιόγκα, αίθουσα spa, και εξωτερική πισίνα. 

Όπως σημειώνεται στην απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου, “επακόλουθο δε, της πλήρους εσφαλμένης περιγραφής της κατασχεθείσας περιουσίας ήταν να εκτιμηθεί και η εμπορική αξία αυτής με βάση τις ως άνω επτά μη υπάρχουσες πλέον οριζόντιες ιδιοκτησίες. Ως εκ τούτου, ενόψει των ανωτέρω, πιθανολογείται ότι θα επέλθει βλάβη στην ανακόπτουσα από την εσφαλμένη περιγραφή της κατασχεθείσας ακίνητης περιουσίας, η οποία έχει ως συνέπεια και την εσφαλμένη εκτίμηση της εμπορικής αξία αυτής”. 

Εν προκειμένω, από το σύνολο των αποδεικτικών στοιχείων πιθανολογείται ότι η ξενοδοχειακή μονάδα που βρίσκεται εντός του εκπλειστηριαζόμενου οικοπέδου αποτελείται από τρεις ορόφους, όπου ο κάθε όροφος αποτελείται από 4 πολυτελή δωμάτια (σουίτες), συνολικού εμβαδού 409 τ.μ., τα οποία διαθέτουν ξύλινες χειροποίητες/ανάγλυφες πόρτες, ντουλάπες ζωγραφισμένες στο χέρι, μαρμάρινα ψηφιδωτά, χειροποίητα είδη υγιεινής και πλακάκια με παραστάσεις. Επιπλέον διαθέτει χώρο πισίνας με ξύλινο δάπεδο, επιφάνειας 175 τ.μ., roof garden με πλήρως εξοπλισμένο μπαρ, επιφάνειας 120 τ.μ. καθώς και πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και πλυντήριο. Τα κουφώματα είναι ξύλινα με διπλά τζάμια προηγμένης τεχνολογίας (double glazing), οι πόρτες είναι πυρασφάλειας, ενώ ο κλιματισμός γίνεται κεντρικά με VRF. Επίσης βάσει άδειας, στο ισόγειο αυτού, επιφάνειας 178,74 τ.μ., εκτός του χώρου υποδοχής, μιας αποθήκης, ενός lobby και του ανελκυστήρα, υπάρχουν και δύο καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, ήτοι ένα εστιατόριο με μπαρ που διαθέτει υπερσύγχρονο εξοπλισμό και ένα κέντρο αισθητικής με υποδοχή (spa) που διαθέτει δύο καμπίνες θεραπειών, τουαλέτα, αποθηκευτικό χώρο και σύγχρονο εξοπλισμό. Το συνολικό εμβαδό του κτιρίου ανέρχεται σε 856,10 τ.μ. μαζί με το δώμα, στο οποίο εκτός της πέργκολας, υπάρχουν και ένα πλήρως εξοπλισμένο μπαρ, ένα μηχανοστάσιο με λέβητα για ζεστό νερό, πλυντήρια και βοηθητικοί χώροι. 

Επιπλέον, το οίκημα βρίσκεται στην περιοχή του Ξυλοκάστρου, περιοχή με μεγάλη τουριστική και οικονομική ανάπτυξη, αποτελώντας ένα από τα παραθεριστικά κέντρα του Νομού Κορινθίας, διαθέτοντας εκτεταμένες παραλίες. “Συνεπώς, από όλα τα ανωτέρω και ιδίως από τη θέση και την έκταση του κατασχεθέντος ακινήτου, λαμβανομένων υπόψη αφενός της εσφαλμένης περιγραφής της κατασχεθείσας ακίνητης περιουσίας, αφετέρου των τιμών πώλησης και εκμίσθωσης ξενοδοχειακών μονάδων στην ίδια περιοχή με το επίδικο κατά το πρόσφατο χρονικό διάστημα, πιθανολογείται ότι η αξία του κατασχεμένου ακινήτου είναι μεγαλύτερη από την αξία που εκτιμήθηκε αρχικά”, αναφέρει το Μονομελές Πρωτοδικείο…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο capital.gr

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Ο εορτασμός της Παναγίας Γιάτρισσας -Το πρόγραμμα…

0

Η ανακοίνωση από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν το Σάββατο

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Ανασύρθηκε νεκρός από τη θάλασσα

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με το λιμενικό σώμα μας ανέφεραν: “Σήμερα το πρωί 84χρονος ανασύρθηκε νεκρός από τη θάλασσα στους Αγ. Θεοδωρους Κορινθίας…”

Κ.Ν