Αρχική Blog Σελίδα 461

ΒΡΑΧΑΤΙ: Η ανακοίνωση του λιμενικού για τον θάνατο του 75χρονου…

0

“Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Κιάτου ότι ένας 75χρονος ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του, από τη θαλάσσια περιοχή του Βραχατίου Κορινθίας.

Ο 75χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ η σορός πρόκειται να μεταφερθεί στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών για τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

Προανάκριση διενεργείται από το Δ΄ Λιμενικό Τμήμα Κιάτου του Λιμεναρχείου Κορίνθου”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: Παραθέριζε στο Βραχάτι και εντοπίστηκε νεκρός στη θάλασσα!

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κορινθία για το «ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024»

0

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

«Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Κορινθία για το «ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024»

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν και στο φετινό «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024» το οποίο θα διεξαχθεί από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου 2024, σε περιοχές της Αττικής, της Κορινθίας, της Βοιωτίας, της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Ευρυτανίας

Στο πλαίσιο αυτό, η Ελληνική Αστυνομία, μέσω των Υπηρεσιών της, έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πλέγμα μέτρων τροχαίας ανά περιοχή (εκτροπή/ διακοπή/απαγόρευση κυκλοφορίας, απαγόρευση στάσης / στάθμευσης) με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση αγωνιζόμενων, θεατών καθώς και των κατοίκων και επαγγελματιών των περιοχών που θα διεξαχθεί ο αγώνας.

Σε συνεργασία με τους διοργανωτές και τους συναρμόδιους Φορείς, θα τοποθετηθούν οι απαιτούμενες οδικές σημάνσεις, ωστόσο απαραίτητη είναι και η συνεργασία των οδηγών, οι οποίοι, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων, παρακαλούνται να αποφύγουν τη διέλευση και στάθμευση των οχημάτων τους στο οδικό δίκτυο των περιοχών όπου θα εφαρμοστούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, και να ακολουθούν τα σήματα και τις υποδείξεις των αστυνομικών.

Ακολουθούν αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε περιοχές της Κορινθίας:

  1. Από 09:00 ώρα έως 19:00 ώρα του Σαββάτου (07-09-2024), στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων:
  • Απαγόρευση στάθμευσης των οχημάτων από την συμβολή των οδών Π.Ε.Ο.Α.Κ. και Πραθίου, έως την συμβολή των οδών παράλληλου της Ν.Ε.Ο.Α.Κ. και Αγίας Μαρίνας [σε περίπτωση συμφόρησης από τα σταθμευμένα οχήματα, θα γίνει διακοπή κυκλοφορίας από την διασταύρωση της παράλληλου Ν.Ε.Ο.Α.Κ. και Αγίας Μαρίνας έως το 8ο χλμ της Ε.Ο. Αγίας Μαρίνας (θέση Αραμπατζή)].
  • Απαγόρευση στάθμευσης και κυκλοφορίας των οχημάτων στον πρώην Γερμανικό Δρόμο, δηλαδή από το «Σπίτι του Αραμπατζή», έως το 8ο χλμ της Ε.Ο. Αγίας Μαρίνας (θέση Αραμπατζή).
  • 2.Από 09:00 ώρα έως 19:45 ώρα του Σαββάτου (07-09-2024), στην περιοχή του Λουτρακίου:
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στην ανώνυμη οδό από τον τερματισμό της ειδικής διαδρομής «Άγιοι Θεόδωροι» έως το ποτάμι της 28ης Οκτωβρίου.
  • Απαγόρευση στάθμευσης των οχημάτων από το ποτάμι επί της 28ης Οκτωβρίου έως την διασταύρωση με τον Περιφερειακό Λουτρακίου στο ρεύμα από Χαρβάτι προς Λουτράκι.
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας από το ύψος της διασταύρωσης της 28ης Οκτωβρίου με Κ. Καβάφη έως το ποτάμι επί της Κ. Καβάφη.
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας από τον τερματισμό της ειδικής διαδρομής «Λουτράκι» έως την διασταύρωση αυτής με την 28ης Οκτωβρίου.
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Ανδρούτσου (η οποία στην συνέχεια γίνεται Ιωνίας) από το ύψος της Μάτση έως την Καραντάνη (Δημοσίων Υπαλλήλων).
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στην οδό Κων/πόλεως από το ύψος της Καραντάνη (Δημοσίων Υπαλλήλων) έως το Δημοτικό χώρο στάθμευσης.
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων στο Δημοτικό χώρο στάθμευσης (δίπλα από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου).
  • Απαγόρευση στάθμευσης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της οδού Καραντάνη (Δημοσίων Υπαλλήλων) από το ύψος της Λ. Αθηνών έως το ύψος του Περιφερειακού Λουτρακίου.
  • Απαγόρευση στάθμευσης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, κατά μήκος της εξόδου διαφυγής από την Νέα Πολιτεία (επί ασφαλμάτινου οδοστρώματος), έως το εργοστάσιο «ΗΒΗ», επί της οδού Δημοσίων Υπαλλήλων.
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων επί ανωνύμου οδού από το ύψος της επαρχιακής οδού Λουτρακίου Σχίνου έως την έναρξη της ειδικής διαδρομής (ταβέρνα Πλάτανος).
  • Απαγόρευση κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων επί ανωνύμου οδού από το ύψος της εκκλησίας των Πισίων έως το ύψος ανώνυμης οδού που καταλήγει στην έναρξη της ειδικής διαδρομής (ταβέρνα Πλάτανος).

Σημειώνεται ότι κατά το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα, απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλους τους δασικούς και χωμάτινους δρόμους, στα σημεία που διασταυρώνονται με τις Ειδικές Διαδρομές…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αποφασίστηκε το μωρό να μην δοθεί στους γονείς αλλά να μεταφερθεί σε δομή…

0

Νέα εξέλιξη σχετικά με το μωρό των Παλαιοχριστιανών στην Κορινθία, οι οποίοι είχαν απασχολήσει πάλι πριν μερικούς μήνες τα μεγάλα ΜΜΕ

“Το πέμπτο παιδί της οικογένειας των Παλαιοχριστιανών, ένα κοριτσάκι σχεδόν 4 κιλά, έφερε πριν λίγες ημέρες στη ζωή η σύντροφος του Μανώλη Καλαϊτζιδάκη, Σεβαστή. Ωστόσο, τόσο η μητέρα, όσο και το μωρό κινδύνευσαν να χάσουν τη ζωή τους.

Η Σεβαστή είχε αποφασίσει να γεννήσει στο σπίτι μόνη της, μόνο με τη βοήθεια μιας μαίας, χωρίς κανέναν προγεννητικό έλεγχο κι έχοντας ήδη στο ιστορικό της τέσσερις καισαρικές τομές. Οι γιατροί έκαναν τα αδύνατα δυνατά να κρατήσουν μητέρα και μωρό στη ζωή και η Σεβαστή χρειάστηκε να κάνει χειρουργείο.

Τελικά, η μητέρα και μωρό επέζησαν, με τους γιατρούς να την σώζουν από βέβαιο θάνατο.

Μετά από αυτή την περιπέτεια, κοινωνικός λειτουργός συνάντησε την Σεβαστή και, τελικά, αποφασίστηκε το μωρό να μην δοθεί στους γονείς, αλλά να μεταφερθεί σε δομή, απόφαση με την οποία το ζευγάρι διαφωνεί.

«Παραμένουμε ακόμη εδώ (στο νοσοκομείο) και την μπέμπα τώρα μπορώ να την δω 12:30 – 13:30, 18:30 – 19:30 για θηλασμό και τίποτα άλλο. Υπάρχει πιθανόν κάποια εισαγγελική παραγγελία λόγω της κοινωνικού λειτουργού», ανέφερε χαρακτηριστικά η Σεβαστή, μιλώντας στο Mega.

Από την πλευρά του ο πατέρας ανέφερε ότι το βρέφος είναι υγιέστατο. «Σήμερα που το είδε η σύντροφός μου το αεροβάπτισε, αυτό έχει να το δει η ανθρωπότητα επί Χότζα. Μια μάνα αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να πάρει το παιδί της, δεν μπορεί να το θηλάσει με μία εισαγγελική απόφαση που δεν μας έχει κοινοποιηθεί, οπότε πάνω σε τι θα πρέπει να απολογηθούμε ή να αντιταχθούμε» είπε ο κ. Καλαϊτζιδάκης. Και συμπλήρωσε ότι σε νομικό επίπεδο ο δικηγόρος του, ο Ανδρέας Θεοδωρόπουλος, θα προβεί σε νομικές ενέργειες στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Σχετικά με την κατάσταση υγείας του βρέφους, η μητέρα δήλωσε ότι το βλέπει υγιέστατο, σημειώνοντας πως «κάνει το αντανακλαστικό του θηλασμού μια χαρά. Κάνει όπως κάνουν όλα τα μωρά», ενώ για την περίπτωση που το μωρό βρεθεί σε δομή τόνισε πως «δεν αφήνουμε κανένα πίσω, όχι απλά θα το βλέπω, θα κάθομαι κάτω στην πλατεία οποιουδήποτε νοσοκομείου κι ας γίνει ό,τι θέλει», αναφέρεται στο protothema.gr.

ΒΕΛΟ- ΒΟΧΑ: 55χρονος έκλεψε από 84χρονη στη Νεράντζα…

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr βρήκαν τον 55χρονο δράστη που με την μέθοδο της απασχόλησης έκλεψε από 84χρονη στη Νεράντζα του δήμου Βέλου- Βόχας ένα κινητό τηλέφωνο

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, -1- περίπτωση κλοπής, με τη μέθοδο της απασχόλησης, σε βάρος γυναίκας, που έγινε την 3.9.2024 σε τοπική κοινότητα του δήμου Βέλου-Βόχας. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 55χρονου, για κλοπή».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Έβαλαν στο μάτι διαμέρισμα πρώτου ορόφου πολυκατοικίας …αλλά δεν υπολόγιζαν τον ένοικο!

0

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της ΔΙ.ΑΣ Κορινθίας δύο Έλληνες, 26χρονη και 31χρονος, γιατί στις 10:30 το πρωί της ίδιας μέρας παραβίασαν την κεντρική είσοδο πολυκατοικίας και προσπάθησαν να διαρρήξουν διαμέρισμα στον πρώτο όροφο. Έγιναν όμως αντιληπτοί από ένοικο της πολυκατοικίας και δεν κατάφεραν να αφαιρέσουν κάτι. Προανάκριση διενεργεί το τμήμα ασφάλειας Κορίνθου.

Κ.Ν

Η ανακοίνωση του εμπορικού συλλόγου Κιάτου και ο ρόλος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Κορινθίας!

Από τον εμπορικό σύλλογο Κιάτου ανακοινώνεται:

«Συνάντηση με το προεδρείο της  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας (ΕΑΥΚ), αποτελούμενο από τους κ.κ. Χρήστο Βλαχοπάνο (πρόεδρο), Παναγιώτη Τρίμη (αντιπρόεδρο) και Δημήτρη Λιάκο (γενικό γραμματέα), είχαν εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Κιάτου «Ο Ερμής».

Η συνάντηση ήρθε σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει ο ΕΣΚ και η οποία βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη, σχετικά με τα φαινόμενα παραβατικότητας, γενικότερα στο νομό Κορινθίας και ειδικότερα στον Δήμο Σικυωνίων και την πόλη του Κιάτου.

Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα, καθώς οι έμποροι του Κιάτου αναγνωρίζουν πως οι αστυνομικοί της Κορινθίας κάνουν έναν μεγάλο αγώνα, κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, για να διασφαλίσουν την ζωή και τις περιουσίες των πολιτών. Από την πλευρά τους οι αστυνομικοί μας αντιλαμβάνονται ότι πρωτοβουλίες όπως αυτή που έχει αναλάβει ο ΕΣΚ για την παραβατικότητα, μπορεί να ενισχύσει και τις δικές τους προσπάθειες για καλύτερα αποτελέσματα.

Ανταλλάχθηκαν απόψεις, κατατέθηκαν προτάσεις και τελικά επιβεβαιώθηκε πως οι δύο φορείς είναι σε κοινή γραμμή, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τις διαπιστώσεις για τη ρίζα του προβλήματος, αλλά και σε ό,τι αφορά τις επόμενες ενέργειες που πρέπει να γίνουν.

Ως αποτέλεσμα της συνάντησης αποφασίστηκε να ενταθούν από κοινού οι προσπάθειες να πετύχουμε αυτό που είναι ο πρώτος, αλλά όχι ο μοναδικός στόχος: να ενισχυθεί η Διεύθυνση Αστυνομίας Κορινθίας με προσωπικό, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στο έργο της.

Για τον λόγο αυτό τις επόμενες ημέρες εκπρόσωποι της ομάδας αυτής θα αναλάβουν πρωτοβουλίες με σκοπό την σύσταση επιτροπής  που θα απαρτίζεται από δύο εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων Κορινθίας , δύο εκπροσώπους της ΕΑΥΚ, τον πρόεδρο του Εμπορικού Επιμελητήριου Κορινθίας ,τον πρόεδρο επαγγελματιών Κορινθίας κ τέλος τον πρόεδρο της ΠΟΕΕ. Η Επιτροπή αυτή θα επιδιώξει συνάντηση με τον Αρχηγό της ΕΛΑΣ και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, στους οποίους θα εκθέσουν το σοβαρό πρόβλημα παραβατικότητας στο νομό και θα ζητήσουν την άμεση ενίσχυση της ΔΑΚ με προσωπικό. 

Στην Κορινθία οι φορείς ενώνουμε τις δυνάμεις μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας».

ΣΣ. Επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν με τίποτα το σοβαρό πρόβλημα αστυνόμευσης στην Κορινθία η ένωση αστυνομικών υπαλλήλων Κορινθίας για να νιώθει ότι κάνει σωστά το έργο της πρέπει να πιέζει ΣΥΝΕΧΩΣ προς τη λύση αυτού του προβλήματος και να καταγγέλλει επίσης ΣΥΝΕΧΩΣ το υπουργείο και τους Κορίνθιους πολιτικούς (έχουμε και δύο υφυπουργούς) για την ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ τους ΚΑΙ για το θέμα αυτό, τη στιγμή που οι Κορίνθιοι πολίτες καθημερινά είναι έρμαιο των κλεφτών- ληστών.

Περιμένουμε από την ένωση αστυνομικών υπαλλήλων πιο καυστικές ανακοινώσεις και όχι σαν αυτή που διαβάσαμε τελευταία …που ήταν κάπως χαλαρή!

Και φυσικά πιο αποτελεσματικές δράσεις

Αλλιώς λύση δεν θα βρεθεί ποτέ!

Αναμένουμε και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε…

Παραθέριζε στο Βραχάτι και εντοπίστηκε νεκρός στη θάλασσα!

“Την απώλεια του Παύλου Γερακάρη θρηνεί η ελληνική δημοσιογραφία, σε ηλικία 75 ετών.

Ο επίτιμος πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) άφησε την Τετάρτη την τελευταία του πνοή. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο γνωστός δημοσιογράφος παραθέριζε στο Βραχάτι, όπου έχει εξοχικό, και εντοπίστηκε νεκρός στη θάλασσα.

Απόφοιτος της Παντείου γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Κορυδαλλό, ενώ εργάσθηκε σε διάφορες εφημερίδες και έντυπα, αλλά και στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο της ΕΡΤ, όπου υπήρξε προϊστάμενος του αθλητικού τμήματος.

Το 1983 ξεκίνησε να παρουσιάζει στην ΕΡΤ την εκπομπή «Αθλητικοί παλμοί». Ήταν επίσης παρουσιαστής δελτίων ειδήσεων και φυσικά περιέγραψε σπουδαίες στιγμές του ελληνικού και του παγκόσμιου αθλητισμού.

Διετέλεσε ακόμη τακτικό μέλος του Πειθαρχικού συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ και πρόεδρος του δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού συμβουλίου της Ένωσης.

Η ανακοίνωση της ΕΟΕ

«Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή εκφράζει τη θλίψη της για τον ξαφνική απώλεια του Παύλου Γερακάρη που επί πολλά χρόνια υπηρέτησε την αθλητική δημοσιογραφία. Ο εκλιπών εργάστηκε επί τρεις και πλέον δεκαετίες στην Τηλεόραση και Ραδιοφωνία της ΕΡΤ, καθώς και στις μεγαλύτερες αθηναϊκές εφημερίδες. Κάλυψε ως σχολιαστής διεθνείς αγώνες όλων των αθλημάτων και επιπέδων σε δεκάδες αποστολές σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ εργάστηκε και στις Υπηρεσίες Τύπου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

Ηταν πάντα κοντά στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και στις προσπάθειες των αθλητών μας σε όλους τους κορυφαίους διεθνείς αγώνες. Παράλληλα είχε αναπτύξει έντονη συνδικαλιστική δράση, φτάνοντας να είναι και Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου αλλά και μέλος των πειθαρχικών συμβουλίων της ΕΣΗΕΑ, δίνοντας πολλές μάχες για τους συναδέλφους του. Ο Πρόεδρος της ΕΟΕ Σπύρος Καπράλος, εκφράζοντας όλα τα μέλη της Ολομέλειας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια του Παύλου Γερακάρη, στους οικείους του και τα μέλη της οικογένειας των αθλητικών συντακτών», αναφέρεται στο protothema.gr.

ΚΙΑΤΟ: Κρούσματα πανώλης -Τα μέτρα που προτείνει ο δήμαρχος…

Από το δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται: «Πρωτοβουλία στήριξης του κλάδου της Κτηνοτροφίας, ανακοινώνει ο δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, καλώντας τους ιθύνοντες να αναγνωρίσουν  τη σοβαρότητα της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί, λόγω των κρουσμάτων πανώλης που εντοπίστηκαν σε κοπάδια στην ορεινή Κορινθία, αλλά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Ο δήμαρχος, που από την πρώτη στιγμή με τον εντεταλμένο σύμβουλο Γιώργο Κολοκάτση και τους αρμόδιους αντιδημάρχους, βρίσκεται δίπλα στους κτηνοτρόφους και παρακολουθεί στενά το θέμα, σημειώνει πως ο Δήμος Σικυωνίων έχει ήδη συμβάλει τα μέγιστα δαπανώντας ένα σημαντικό ποσό από τα Ταμεία του για τις πρώτες ανάγκες απολυμάνσεων των κτηνοτροφικών μονάδων. Ωστόσο, όπως επισημαίνει χρειάζονται επειγόντως δραστικά μέτρα για την άμεση ανακούφιση και στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων.

Ως εκ τούτου προτείνει τα παρακάτω:

1) Πενταετή απαλλαγή, με νομοθετική ρύθμιση όπου απαιτείται, των πληγέντων κτηνοτρόφων από όλων των ειδών τα τέλη, όπως: α) δημοτικά τέλη, β) τέλη ύδρευσης, γ) τέλη άρδευσης, καθώς και όποιο άλλο πάγιο τέλος καταβάλλουν στους δήμους στους οποίους υπάγονται.

2) Αναστολή δόσεων των ασφαλιστικών εισφορών καθώς και τυχόν δανειακών υποχρεώσεων των πληγέντων κτηνοτρόφων, τουλάχιστον για ένα έτος.

3) Επιδότηση από εθνικούς ή ευρωπαϊκούς πόρους της επανάκτησης του ζωικού κεφαλαίου σε κάθε κτηνοτροφική μονάδα που επλήγη.

4) Καταβολή προκαταβολών αποζημίωσης με ταχείς ρυθμούς, στο συντομότερο χρονικό διάστημα κατά το πρότυπο της άμεσης καταβολής στους πυρόπληκτους, έτσι ώστε οι κτηνοτρόφοι να αντιμετωπίσουν τις επείγουσες ανάγκες τους.

5) Συμπερίληψη των πληττόμενων περιοχών στα κριτήρια επιλογής και χρηματοδότησης, τόσο για τις  προσκλήσεις που αφορούν στην Παρέμβαση «Βελτίωση πρόσβασης σε γεωργική γη και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις» όσο και στην Παρέμβαση «Υποδομές εγγείων βελτιώσεων» του ΣΣ ΚΑΠ 2023-2027, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση παραγωγών και κτηνοτρόφων στις εκμεταλλεύσεις τους, καθώς και να προωθηθεί η ορθολογική διαχείριση του νερού στη γεωργία και την κτηνοτροφία, ανακουφίζοντας τους πληγέντες.

6) Ολοκλήρωση το συντομότερο δυνατό όλων των έργων υποδομής, όπως φράγματα, δίκτυα κ.ά. που θα θωρακίσουν και θα τονώσουν την τοπική αγροτική οικονομία.

Στις δηλώσεις του, ο Δήμαρχος Σικυωνίων, Σπύρος Σταματόπουλος, τόνισε τη σημασία των προτάσεων που καταθέτει σήμερα ενώπιον όλων των αρμόδιων φορέων. Σύμφωνα με τον Δήμαρχο, οι προτάσεις αυτές συνιστούν ένα ολοκληρωμένο και πολυδιάστατο πλέγμα μέτρων που, αν εφαρμοστεί, θα μπορούσε να συμβάλει αποφασιστικά στην ανάκαμψη του κλάδου της κτηνοτροφίας, που έχει πληγεί σοβαρά.

Ο κ. Σταματόπουλος επεσήμανε πως οι προτάσεις αυτές δεν είναι απλώς θεωρητικές ή μακροπρόθεσμες, αλλά αντιθέτως αποτελούν ένα ρεαλιστικό και πρακτικό σχέδιο δράσης, το οποίο μπορεί να υλοποιηθεί άμεσα από την Πολιτεία, προσφέροντας ουσιαστική ανακούφιση και υποστήριξη στον πρωτογενή τομέα, ο οποίος πλήττεται για μία ακόμη φορά από δυσμενείς συνθήκες.

Ο Δήμαρχος Σικυωνίων τόνισε επίσης ότι η υλοποίηση αυτών των μέτρων θα έχει σημαντικά θετικά αποτελέσματα για το σύνολο της κοινωνίας, καθώς η στήριξη της εγχώριας κτηνοτροφίας, σε αυτή την κρίσιμη στιγμή,  θα συμβάλει στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και στη διασφάλιση της επάρκειας και της ποιότητας των τροφίμων που φτάνουν στο τραπέζι κάθε πολίτη».

Ανακοίνωση από τους Ναρκομανείς Ανώνυμους Κορίνθου

0

Από τους Ναρκομανείς Ανώνυμων Κορίνθου ανακοινώνεται: «Η εξέλιξη των Ναρκομανών Ανωνύμων (ΝΑ) στην Κορινθία έχει την διάρκεια και την σταθερότητα που της αναλογεί και καλούμε όσους ενδιαφερομενους σχετικά με το ζήτημα του εθισμού, να έρθουν στο τριήμερο συνέδριο -Hotel Siagas, Αγ. Θεόδωροι-  από αυτήν την Παρασκευή το απόγευμα 6 Σεπτέμβρη ως την Κυριακή 8 του μήνα.

Η ομάδα ΝΑ Κορίνθου λειτουργεί εδώ και 14 χρόνια και στεγάζεται στο Δημαρχείο της πόλης όπου γίνονται συγκεντρώσεις κάθε Παρασκευή στις 18:30 – 20:00 για όσους έχουν πρόβλημα με τα ναρκωτικά.

Κάθε 1η Παρασκευή του μήνα, η ομάδα είναι ανοικτή για το κοινό και τους επισκέπτες.

Παράλληλα, εδώ και 10 χρόνια η ομάδα ΝΑ Λουτρακίου λειτουργεί κάθε Τρίτη 18:30 – 20:00 στο Δημοτικό Κτίριο «Μπο Ριβάζ» και η ομάδα ΝΑ Λεχαίου κάθε Κυριακή 19:30 – 21:00 στο ΚΑΠΗ Περιγιαλίου.

Είμαστε μη κερδοσκοπικός οργανισμός και τα έξοδα όλων των δράσεων καλύπτονται αποκλειστικά από τα μέλη μας, όπως και το επερχόμενο συνέδριο, χωρίς καμία χορηγία ή εξωτερική συνεισφορά.

Σας περιμένουμε ώστε να δώσουμε το μήνυμα ότι “Ένας ναρκομανής, ο οποιοσδήποτε ναρκομανής, μπορεί να χάσει την επιθυμία για χρήση και να βρει έναν καινούριο τρόπο ζωής”.

Με εκτίμηση,
Ναρκομανείς Ανώνυμοι Κορίνθου».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ανακοίνωση από την αστυνομία λόγω του αγώνα «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024»

0

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του αγώνα «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024», που θα διεξαχθεί από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου 2024, σε περιοχές της Περιφέρειας Αττικής και των Περιφερειακών Ενοτήτων Κορινθίας, Βοιωτίας, Φθιώτιδας, Φωκίδας και Ευρυτανίας, από την Ελληνική Αστυνομία έχει καταρτιστεί ένα ολοκληρωμένο πλέγμα μέτρων και ρυθμίσεων, για την εύρυθμη και ασφαλή διεξαγωγή του γεγονότος.

Κεντρικός άξονας του σχεδιασμού και των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, -τα οποία θα εξειδικευθούν με νεότερη ανακοίνωσή μας-, αποτέλεσαν κυρίως η πρόληψη και αποτροπή πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων καθώς και η ασφαλής διεξαγωγή του αγώνα, αποσκοπώντας παράλληλα, στην ομαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.

Υπενθυμίζεται ότι, ήδη από τη Δευτέρα πραγματοποιούνται προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας και συγκεκριμένα στο ύψος του Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) Μαλακάσας – Σείριος, λόγω διεξαγωγής αναγνωριστικών διαδρομών της Υπερειδικής Διαδρομής.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σπουδαίο αυτό γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι αρκετά σημαντικό για τη χώρα μας και για το λόγο αυτό η διασφάλιση της διοργάνωσής του καθώς και η ασφάλεια όλων των πολιτών, αποτέλεσε εξ αρχής πρώτιστη προτεραιότητα για την Ελληνική Αστυνομία.

Έτσι, προς την κατεύθυνση αυτή παρακαλούμε τους οδηγούς προκειμένου να αποφευχθούν πρόσθετα κυκλοφοριακά προβλήματα, να συνεργάζονται και να ακολουθούν τα σήματα και τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων, ώστε αυτή η σημαντική για τη χώρα μας εκδήλωση να διεξαχθεί ομαλά και με ασφάλεια».