Αρχική Blog Σελίδα 462

Τι θα λειτουργήσει για πρώτη φορά από τη Δευτέρα στο νοσοκομείο Κορίνθου

Από τη διοίκηση του νοσοκομείου Κορίνθου ανακοινώνεται:

“Ευρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι :

1) Από τη Δευτέρα 09 Σεπτεμβρίου 2024 θα λειτουργήσει για πρώτη φορά στο χώρο του Νοσοκομείου μας Ιατρείο Πόνου, καθώς  η σχετική «ανακουφιστική φροντίδα» είναι πρωταρχικής σημασίας για την ποιότητα ζωής των ασθενών και των οικογενειών τους.

Η λειτουργία του Ιατρείου Πόνου θα πραγματοποιείται με προγραμματισμένες επισκέψεις κατόπιν ραντεβού μέσω της Γραμματείας των Τακτικών Ιατρείων, μία φορά την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα . 

2) Από την Τρίτη 03 Σεπτεμβρίου 2024 θα επαναλειτουργήσει μετά το διορισμό Ιατρού στο Νοσοκομείο μας, το Τακτικό Εξωτερικό ΩΡΛ Ιατρείο δύο φορές την εβδομάδα κάθε Τρίτη και Πέμπτη, με προγραμματισμένες επισκέψεις .

3) Από την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024 θα επαναλειτουργήσει μετά το διορισμό  Ιατρού, το Τακτικό Παιδοψυχιατρικό Ιατρείο, δύο φορές την εβδομάδα κάθε Τρίτη και Πέμπτη με προγραμματισμένες επισκέψεις.

4) Από 26-08-2024 ανέλαβε ιατρός και ενισχύθηκε  το Μαιευτικό  Γυναικολογικό τμήμα του Νοσοκομείου μας . 

5) Από 02-09-2024 ανέλαβε ιατρός Πνευμονολόγος, καλύπτοντας μια μακροχρόνια ανάγκη του Νοσοκομείου μας.

Με τον τρόπο αυτό, θα συμβάλλουμε αντίστοιχα στις αυξημένες, πάγιες και έκτακτες, ανάγκες της υγείας μεγάλου αριθμού συμπολιτών μας και αναβαθμίζεται η παροχή αντίστοιχων υπηρεσιών υγείας του Νοσοκομείου μας».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Ωραία εικόνα μετά τον Δεκαπενταύγουστο στην Καλλιθέα! (φωτο)

Το καλοκαίρι μπορεί να τελειώσε αλλά αυτό που έμεινε είναι η αρνητική εικόνα με τα σκουπίδια σε διάφορες περιοχές του δήμου Κορινθίων.

Αυτή ήταν η εικόνα την εβδομάδα μετά τον Δεκαπενταύγουστο στην περιοχή της Καλλιθέας:

ΣΣ. Τα σχόλια δικά σας…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Πέμπτη και την Παρασκευή

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Προσπαθούν να πείσουν με ψέματα ότι…

Το έργο OPEN MALL που ξεκίνησε, θα αλλάξει την όψη και τη λειτουργία του κέντρου της πόλης της Κορίνθου.

Για να φτάσουμε όμως σήμερα εδώ η δημοτική αρχή του Νανόπουλου προχώρησε το έργο αρκετά, κάτι το οποίο φαίνεται να “ξεχνάει” η σημερινή δημοτική αρχή του Σταυρέλη!

Η παρακάτω ανακοίνωση όμως του συνδυασμού του Νανόπουλου βάζει τα πράγματα στη θέση τους και θυμίζει στους Κορίνθιους πολίτες πως έχουν τα πράγματα!

Η νέα δημοτική αρχή του Σταυρέλη καιρός είναι να κάνει κάποια πράγματα δικά της και όχι να προσπαθεί να αναδειχτεί με τα έργα που δρομολογήθηκαν και γίνονται από την προηγούμενη δημοτική αρχή του Νανόπουλου

Σε δελτίο τύπου της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ του δήμου Κορινθίων αναφέρεται  για το openmall:

«Με ψέματα δεν μπορεί να υποβαθμιστεί το έργο της δημοτικής αρχής της Συμμαχίας Πολιτών

Σε μια ακόμα προσπάθεια υποβάθμισης του έργου της δημοτικής αρχής της Συμμαχίας Πολιτών με δελτίο τύπου ο δήμαρχος κ.Σταυρέλης και προσωπική ανάρτηση ο αντιδήμαρχος Παπαϊωάννου προσπαθούν να πείσουν με ψέματα ότι

  1.  το έργο openmall – ανοιχτό εμπορικό κέντρο- δημοπρατήθηκε από τη νέα δημοτική αρχή
  2. ήταν κολλημένο για 4 χρόνια και
  3.  ξεκίνησε με παρεμβάσεις στο υπουργείο της νέας δημοτικής αρχής

Στα ψέματα αυτά είμαστε υποχρεωμένοι να απαντήσουμε

  1. Το έργο δημοπρατήθηκε από τη δημοτική αρχή του Βασίλη Νανόπουλου και ο προσωρινός ανάδοχος που είναι και ο οριστικός , ανεδείχθη στις 30 .10 . 2023 με την απόφαση 56 της οικονομικής επιτροπής. Ακολούθησε προσφυγή από την εταιρεία LECHIGROUP η οποία καθυστέρησε την σύμβαση και έναρξη του έργου.
  2. Το έργο δεν ήταν κολλημένο για 4 χρόνια αλλά έγιναν συγκεκριμένες πολλές ενέργειες που αναλυτικά περιγράφονται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο τεχνικών υπηρεσιών της θητείας μας Γ.Πουρο εδώ (https://ekorinthos.gr/i-pouros-peri-kollimenon-ergon-to-anagnosma/)
  3. Παρεμβάσεις στο υπουργείο από τη νέα δημοτική αρχή ήταν αδύνατον να γίνουν γιατί η ανάμειξη το υπουργείου είχε ολοκληρωθεί με την ανακήρυξη του αναδόχου  και παρέμβαση στην δικαστική προσφυγή που ήταν η μόνη εκκρεμότητα  είναι ανεπίτρεπτη και παράνομη  να γίνει.

Το έργο OPEN MALL που ξεκίνησε, θα αλλάξει την όψη και τη λειτουργία του κέντρου της πόλης της Κορίνθου. Το έργο είχε πολλές δυσκολίες στην πορεία του – μελέτες, εγκρίσεις ,τροποποιήσεις, γραφειοκρατία κλπ και χρειάστηκε πολλές φορές παρέμβαση δημάρχου και κυβερνητικών παραγόντων στη θητεία της προηγούμενης δημοτικής αρχής για να ξεπεραστούν εμπόδια και καθυστερήσεις.

Με τις διαδικασίες που λειτουργούν οι δήμοι υπάρχουν πολλές καθυστερήσεις στα έργα σε κάθε δήμο όχι μόνο στο δήμο Κορινθίων πουν ήταν από τους πρώτους που ξεπέρασε τα γραφειοκρατικά εμπόδια σε αυτού του τύπου έργα . Η υποβολή της πρότασης για χρηματοδότηση στο υπουργείο έγινε 30.11.2018 επί δημαρχίας Α. Πνευματικού.

Η ένταξη για χρηματοδότηση του έργου εγινε 28.6.2019 και ακολούθησε η δημοπράτηση και αντιμετώπιση προσφυγών επί δημαρχίας Β. Νανόπουλου.

Η υπογραφή της σύμβασης εγινε 14.6.2024 αφού έληξε η διαμάχη των υποψηφίων αναδόχων που ήταν η μόνη εκκρεμότητα που απέμενε.

Ελπίζουμε και ευχόμαστε το έργονα ολοκληρωθεί σωστά και σύντομακαι να το χαρούν οι πολίτες και οι επιχειρηματίες του κέντρου της Κορίνθου”.

Κ.Ν

Τον έφεραν στην Κόρινθο -Οι δύο πιθανοί λόγοι…

0

“Στις φυλακές Κορίνθου φέρεται να έχει μεταφερθεί ο Απόστολος Λύτρας εδώ και έναν μήνα. 

Όπως μετέδωσε το Mega, ο γνωστός δικηγόρος που περιμένει τη δίκη του για τον ξυλοδαρμό της συζύγου του, από τον προηγούμενο μήνα έχει αποχωρήσει από την πτέρυγα VIP των φυλακών Κορυδαλλού και κρατείται πλέον στις φυλακές της Κορίνθου.

Οι πληροφορίες που αναφέρει το ειδησεογραφικό μέσο φέρονται να επικαλούνται δύο λόγους για τους οποίους ο Απόστολος Λύτρας μεταφέρθηκε από τις φυλακές του Κορυδαλλού. Το πρώτο, όπως ειπώθηκε, είναι ότι ενδέχεται να είχε ζητήματα με συγκρατούμενούς του, ενώ το άλλο αφορά στην ύπαρξη πληρότητας στις φυλακές.

Υπενθυμίζεται πως ο ποινικολόγος κρατείται, γιατί παραβίασε τους περιοριστικούς όρους που του είχαν επιβληθεί για την βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη σε βάρος της συζύγου του, Σοφίας Πολυζωγοπούλου, ενώ είχε απορριφθεί το αίτημα αποφυλάκισης με «βραχιολάκι», αναφέρεται σε αθηναϊκά ΜΜΕ.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η ανακοίνωση της αστυνομίας για το τροχαίο δυστύχημα

0

Από την αστυνομία αναφέρεται σχετικά με το τροχαίο δυστύχημα στο Σοφικό:

«Χθες το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Κορινθίων, Ι.Χ. επιβατηγό όχημα, που οδηγούσε 18χρονος και επέβαινε ανήλικος , εξετράπη της πορείας και ανετράπη, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του ανήλικου. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κορίνθου».

Σχετικά με το θέμα μεταξύ άλλων αναφέραμε σε προηγούμενή μας ανάρτηση:

“Άλλο ένα τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε στην Κορινθία, μέσα στο Σοφικό, την Τρίτη τα ξημερώματα περίπου στις 07:00 όπου 16χρονος συνοδηγός έχασε τη ζωή του όταν το όχημα που οδηγούσε 18χρονος βγήκε εκτός δρόμου.

Και οι νεαροί είναι από Αθήνα. Ο 16χρονος είχε ακαριαίο θάνατο ενώ ο 18χρονος οδηγός δεν διατρέχει κίνδυνο για την υγεία του”.

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Οργή και αγανάκτηση των κατοίκων!!! -Ζουν με την ανασφάλεια! -Κανένα ενδιαφέρον…

Το παρακάτω δελτίο τύπου από το δήμο Σικυωνίων …τα λέει όλα! Δυστυχώς! Η έλλειψη αστυνόμευσης σε περιοχές του δήμου Σικυωνίων “χτυπάει” κόκκινο!

Οι κάτοικοι είναι οργισμένοι και αγανακτισμένοι! Ζουν όλο και πιο πολύ με την ανασφάλεια!

Είναι από τις λίγες φορές (ίσως και η μοναδική φορά) που η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου στα τόσα χρόνια θίγει τόσο σοβαρά το θέμα της αστυνόμευσης!

Από την αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας μήπως να παρθούν αρχικά κάποια μέτρα;

Σε ότι αφορά τους Κορίνθιους βο(υ)λευτές μας “παρατηρητές” ως τώρα στο σοβαρό πρόβλημα αστυνόμευσης στην Κορινθία! Λύση δεν βρίσκουν! Δυστυχώς… και έχουμε υποτίθεται και δύο υφυπουργούς!

Από το δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται:

“Οργή και αγανάκτηση στο Μούλκι για την έλλειψη αστυνόμευσης

Λαϊκή συνέλευση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 1η Αυγούστου στην Κοινότητα Μουλκίου του δήμου Σικυωνίων, παρόντος του δημάρχου Σπύρου Σταματόπουλου, του προέδρου της Κοινότητας, Γιώργου Κοτούλα καθώς και της βουλευτή του νομού Μαριλένας Σούκουλη, με αντικείμενο την ελλιπή αστυνόμευση της περιοχής και τα κρούσματα παραβατικότητας που έχουν αυξηθεί τον τελευταίο καιρό.

Οι κάτοικοι εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους καθώς το τελευταίο διάστημα, λίγο έως πολύ έχουν γίνει μάρτυρες πολλαπλών περιστατικών κλοπών, και άλλων μορφών παραβατικότητας, που τους προκαλούν φόβο και ανασφάλεια.

Από όλους τους παρευρισκόμενους επιτακτικά εκφράστηκε η ανάγκη για την άμεση ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην περιοχή, την τακτική διεξαγωγή περιπολιών σε κρίσιμα σημεία ειδικά τις βραδινές ώρες, καθώς και τον σχεδιασμό δράσεων ενημερωτικού ή άλλου χαρακτήρα που θα εμπεδώσουν το αίσθημα ασφάλειας.

Εν κατακλείδι, όλοι συμφώνησαν με την τοποθέτηση του δημάρχου Σικυωνίων ότι η ασφάλεια και η ευημερία των κατοίκων είναι αδιαπραγμάτευτες. Παράλληλα, συντάχθηκαν με το ψήφισμα του δήμου και καλούν τις αρμόδιες αρχές να συνεργαστούν με τον δήμο Σικυωνίων και να αναλάβουν άμεσα δράση για την ενίσχυση της αστυνόμευσης και την αντιμετώπιση της παραβατικότητας στην περιοχή».

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Εξέλιξη Πανώλους μικρών μηρυκαστικών -Τι παρατηρήθηκε στο Μεσινό…

Από την περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνεται:

“Εξέλιξη Πανώλους μικρών μηρυκαστικών στην Π.Ε. Κορινθίας

Η Διεύθυνση Κτηνιατρικής, ενημερώνει όλους τους κτηνοτρόφους της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τα κάτωθι:

Στα πλαίσια επιτήρησης του νοσήματος σε εκτροφές στη ζώνη προστασίας της Π.Ε. Κορινθίας, την 27/8/2024 επιβεβαιώθηκαν στην Κοινότητα Μεσινού Δήμου Σικυωνίων 4 θετικές εκμεταλλεύσεις και θα εφαρμοστούν άμεσα τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα – θανάτωση, απολύμανση.

Παράλληλα θα συνεχιστούν τα υγειονομικά μέτρα στις Ζώνες Προστασίας και Επιτήρησης”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Αν ο δήμαρχος άλλαξε γνώμη για την σύμβαση «σκάνδαλο» όπως ο ίδιος την χαρακτήριζε τότε οφείλει να εξηγήσει το λόγο της υπαναχώρησής του…”

Από τον Δ. Πρωτοπαπά της “Πράσινης Πόλης” στο δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

“Η απόφαση του Δημάρχου Κορινθίων κ. Σταυρέλη να αποδεχθεί τελικά και μάλιστα με διθυράμβους την σύμβαση ηλεκτροφωτισμού, την οποία με απόφαση του Δ.Σ. έπρεπε να είχε καταγγείλει δικαστικά ως επιβλαβή για τη συμφέροντα του Δήμου και των δημοτών, μας βρίσκει ως Πράσινη Πόλη κατηγορηματικά αντίθετους, παρά την προσπάθεια του κ. Δημάρχου σε ανάρτησή του να μας παρουσιάσει ως ομοφρονούντες.

Για να μη δημιουργείται (εσκεμμένη) σύγχυση στους συμπολίτες και τις συμπολίτισσες μας διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:

  1. Υπερψηφίσαμε στο Δ.Σ. την πρόταση του κ. Δημάρχου να καταγγελθεί η σύμβαση με την εταιρεία για τον ηλεκτροφωτισμό, γιατί θεωρούσαμε τη σύμβαση που υπέγραψε η Δημοτική Αρχή του κ. Νανόπουλου ασύμφορη για το Δήμο και τους δημότες. Μάλιστα ο ίδιος ο κ. Σταυρέλης την είχε χαρακτηρίσει «σκάνδαλο».
  2. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε συναινέσει στην καταγγελία της σύμβασης μόνο και μόνο για να αποκομίσει ο Δήμος ανταποδοτικά οφέλη, τα οποία δικαίως τότε ο κ. Δήμαρχος είχε χαρακτηρίσει επαιτεία. Ο στόχος της καταγγελίας ήταν η επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης επί της ουσίας και όχι, για να αποκομίσουμε μεγαλύτερα ποσό ανταποδοτικών.
  3. Με έκπληξη λάβαμε το πρωί της Δευτέρας 2/9 πρόσκληση για τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής με θέμα την υπογραφή μνημονίου με την εταιρεία, με το οποίο φυσικά ακυρωνόταν η όποια καταγγελία είχε καταθέσει ο Δήμος. Αναρωτιόμαστε πότε κατατέθηκε η καταγγελία και ποιες διαδικασίες είχαν γίνει μέχρι τις 2/9. Η πρόσκληση έφτασε στις 9 π.μ. και η συνεδρίαση είχε οριστεί στις 10 π.μ. με τη διαδικασία του κατεπείγοντος! Όπως παραδέχτηκε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβούλου, το κατεπείγον αφορούσε την εταιρεία, η οποία για να συμμετέχει σε άλλο διαγωνισμό, έπρεπε να έχει αποσύρει ο Δήμος Κορινθίων την καταγγελία σε βάρος της! Επομένως κατεπείγον για την εταιρεία και όχι για τους δημότες!
  4. Δεν συμμετείχαμε στην συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, ούτε φυσικά συμφωνήσαμε στην υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας με την εταιρεία, όπως εντέχνως αφήνει στην ανάρτησή του να εννοηθεί ο κ. Δήμαρχος, γιατί ούτε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος συμφωνούμε ούτε προφανώς και με το περιεχόμενο του μνημονίου συνεργασίας.
  5. Καλούμε τον κ. Δήμαρχο να επιμείνει στα συμφωνηθέντα στο Δημοτικό Συμβούλιο και να επιμείνει στην καταγγελία της σύμβασης. Η σύμβαση δεν άλλαξε κι επομένως εξακολουθεί να είναι ασύμφορη για το Δήμο και τους δημότες. Αν ο κ. Δήμαρχος άλλαξε γνώμη για την σύμβαση «σκάνδαλο» όπως ο ίδιος την χαρακτήριζε τότε οφείλει να φέρει το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και να εξηγήσει εμπεριστατωμένα το λόγο της υπαναχώρησής του.
  6. Η Πράσινη Πόλη πολιτεύεται με γνώμονα το πρόγραμμα, τις αρχές και το συμφέρον του Δήμου και των δημοτών. Δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσει σε λογικές που υπονομεύουν τα παραπάνω και παρουσιάζουν τόσο κραυγαλέες και εξόφθαλμες ανακολουθίες”.

Ο υφυπουργός δικαιοσύνης επισκέφτηκε το Ειρηνοδικείο Νεμέας και…

Από το δήμο Νεμέας ανακοινώνεται:

«Το ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ  ΝΕΜΕΑΣ ΑΠΟ 16-9-2024 ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ».

Ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης ,κος Μπούγας, επισκέφτηκε το Ειρηνοδικείο Νεμέας αφού μετά την οριστικοποίηση του νέου «δικαστικού χάρτη» της χώρας αναβαθμίστηκε σε Περιφερειακό Πρωτοδικείο.

Σε μια εποχή που παρατηρείται άκρατη συσσώρευση δημοσίων υπηρεσιών στα μεγάλα αστικά κέντρα , η Νεμέα κατάφερε όχι μόνο να διατηρήσει δικαστήριο αλλά ν’ αποκτήσει Πρωτοδικείο.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους, όσοι προσπάθησαν για την επίτευξη  αυτή και ιδιαίτερα την κα Φιλντίση Ιωάννα ,που πρώτη ανέδειξε το θέμα ενεργοποιώντας μας και λειτουργήσαμε συνεπικουρικά μεθοδεύοντας τις απαραίτητες ενέργειες.

Ήδη έχει δρομολογηθεί η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του κτηρίου ,καθώς και η επιπλέον στελέχωση  για την εύρυθμη λειτουργία, από 16/9/2024, του Περιφερειακού Πρωτοδικείου Νεμέας».