Αρχική Blog Σελίδα 464

Αναβάθμιση του δικαστικού καταστήματος Κιάτου από Ειρηνοδικείο σε περιφερειακό Πρωτοδικείο απορροφώντας και το πρώην Ειρηνοδικείο Ξυλοκάστρου…

Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Μια σημαντική συνάντηση με τον υφυπουργό Δικαιοσύνης Ιωάννη Μπούγα πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024 στο Περιφερειακό Πρωτοδικείο Κιάτου-Σικυωνος.

Τον υφυπουργό που πραγματοποιούσε επίσκεψης εργασίας υποδέχθηκε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σικυωνίων Νίκος Σκαρμούτσος, ο οποίος εξέφρασε για μια ακόμη φορά την ικανοποίηση της Δημοτικής Αρχής για την αναβάθμιση του Δικαστικού Καταστήματος Κιάτου από Ειρηνοδικείο σε Περιφερειακό Πρωτοδικείο απορροφώντας και το πρώην Ειρηνοδικείο Ξυλοκάστρου.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ακόμη, η πρόεδρος της Κοινότητας Κιάτου Αλεξάνδρα Αβραμοπούλου, οι αντιδήμαρχοι Σικυωνίων Ευάγγελος Καρακούσης και Κώστας Συριάνος, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χρήστος Ζαχαριάς, καθώς και υπάλληλοι του Πρωτοδικείου.

Ο κ. Μπούγας που συνοδευόταν από τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Πέλοπα Λάσκο, δυο δικαστές από την ειδική νομική υπηρεσία του Υπουργείου και την βουλευτή Κορινθίας κα Μαριλένα Σούκουλη, συνομίλησε με τα μέλη της δημοτικής αρχής για τις δυνατότητες ανάπλασης και αξιοποίησης του Πρωτοδικείου.

Συγκεκριμένα, η πρόεδρος του Κιάτου κα Αβραμοπούλου καθώς και ο πρόεδρος του ΔΣ κ. Σκαρμούτσος έθεσαν στον υφυπουργό το αίτημα του Δήμου Σικυωνίων για την ανάπλαση του κτηρίου του Πρωτοδικείου και των διαδικασιών που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να καλυφθεί το κόστος των εργασιών από το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Ο κ. Μπούγας ανταποκρίθηκε αμέσως στο αίτημα και τόνισε ότι εφόσον η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Σικυωνίων εκπονήσει μελέτη και προϋπολογισμό για το έργο, τότε το υπουργείο δεν θα έχει αντίρρηση για τη χρηματοδότηση.

Επιπλέον, ζητήθηκε από τον υφυπουργό η παραχώρηση στο Δήμο, των ανενεργών πια, Ειρηνοδικείων της Γκούρας και των Καλλιάνων, τα οποία παραμένουν αναξιοποίητα, ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν για ανάγκες της τοπικής κοινωνίας. Ο κ. Μπούγας απάντησε θετικά και σ’ αυτό το αίτημα της δημοτικής αρχής Σικυωνίων, αναφέροντας ωστόσο ότι θα εκτιμηθεί από το Υπουργείο Δικαιοσύνης η πρόταση επανάχρησης των δύο κτηρίων, ως προς την συνεισφορά της στην τοπική κοινωνία.

Η συνάντηση έληξε με την ικανοποίηση και των δύο μερών για τις συνεννοήσεις που επήλθαν και για την δρομολόγηση σημαντικών έργων αξιοποίησης του κτηριακού δυναμικού του Υπουργείου Δικαιοσύνης που βρίσκεται στον Δήμο Σικυωνίων».

Η korinthiannews.gr σας εύχεται ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

-Μαζί σας και πάλι στις 04 Σεπτεμβρίου

Έφτασε η περίοδος που η korinthiannews.gr …θα πάει διακοπές! Θα χαλαρώσουμε και θα επιστρέψουμε ανανεωμένοι!

Κλείνοντας να υπενθυμίσουμε για ακόμα μία χρονιά:

Η korinthiannews.gr καταφέρνει να έχει αρκετές χιλιάδες επισκέψεις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΜΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!

Και κάποιες φορές τα νούμερα είναι ασύλληπτα σε δεκάδες χιλιάδες επισκέψεις σε μία μέρα, όπως έγινε εντός του μήνα (στις 09 Ιουλίου 2024) όπου σε μία μόλις μέρα επισκέφτηκαν την korinthiannews.gr 59.620 χρήστες, σύμφωνα με την επίσημη μέτρηση του google analytics!!!

Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ!

Οι ανύπαρκτοι πολιτικοί και τα …λαμόγια ήταν και θα είναι στόχος της εφημερίδας! Κάνουμε την κριτική που χρειάζεται χωρίς …να μας κρατάει κανένας! Για το λόγο αυτό και ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ!

Καλό καλοκαίρι σε όλους! Μαζί σας και πάλι στις 04 Σεπτεμβρίου…

…Η φωτογραφία της ημέρας! -Τι θέλει να πει ο Κορίνθιος πολιτικός…

Η φωτογραφία με τον Κορίνθιο βουλευτή της ΝΔ Χ. Δήμα:

ΣΣ. …Τι να θέλει να πει άραγε ο Χ. Δήμας;

K.N

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το αποφασίζουμε και διατάζουμε του δημάρχου! -…Ότι να΄ναι με τις επιχορηγήσεις στους συλλόγους!!! -Το άλλο πρόσωπο που έδειξε ο Σταυρέλης σε συνεδρίαση του ΔΣ (βίντεο)

…Το άλλο πρόσωπο που έδειξε ο Σταυρέλης σε συνεδρίαση του ΔΣ!!!

Θα αναφέρουμε σήμερα κάτι το οποίο έγινε σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου πριν λίγες μέρες σε ότι αφορά την “νέα” συμπεριφορά του δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη, η οποία ομολογουμένως ξάφνιασε τους δημοτικούς συμβούλους και σίγουρα θα ξαφνιάσει και όσους δουν το παρακάτω βίντεο!

Πάμε λοιπόν…

Γίνεται συζήτηση για επιχορήγηση των συλλόγων

Και πολύ σωστά αναφέρει ο αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινιων Β. Νανόπουλος (στο 1:50:10): “Δεν έχουμε εισήγηση”

Και με στιλ “αποφασίσουμε και διατάζουμε” ο Ν. Σταυρέλης (1:50:18) αναφέρει στη συνέχεια: “Λοιπόν δεν υπάρχει εισήγηση και ούτε θα υπάρχει!!! Εδώ θα ακούτε ονόματα (!!!), αξιολογούμε αιτήσεις…κτλ (!!!)…”

…Και συνεχίζει ο Σταυρέλης να αναφέρει συλλόγους και χρήματα!

…Τι μας λέει δηλαδή ο δήμαρχος; Ότι στο συμβούλιο θα ακούγονται ονόματα συλλόγων και θα αποφασίζουν χωρίς να υπάρχουν εισηγήσεις ώστε να ψάχνεται περισσότερο το θέμα;

Στο 1:53:20 εύστοχα ο Νανόπουλος αναφέρει: “Κε πρόεδρε (του δημοτικού συμβουλίου) δεν μου άρεσε καθόλου αυτό που είπε ο δήμαρχος, ότι δεν θα παίρνετε εισηγήσεις! …Τι θα πει αυτό; Αυτά που μας είπε τώρα (για τους συλλόγους) θα μπορούσαμε να τα έχουμε και γραπτώς. Όπως έχουμε εισηγήσεις για όλα τα θέματα να έχουμε εισηγήσεις και για τις επιχορηγήσεις συλλόγων. Πρέπει να υπάρχει ένας έλεγχος για να δούμε ότι τα χρήματα που δίνονται σε έναν σύλλογο είναι για το σκοπό που το έχει ζητήσει ο σύλλογος”

Και στη συνέχεια παίρνει το λόγο ο δήμαρχος και σε ένα σημείο απευθυνόμενος στον Νανόπουλο του λέει: “Γιατί δώσατε ποτέ εσείς εισηγήσεις;”

Και να του απαντάει ο Νανόπουλος: “Πάντα”

Και στη συνέχεια εκτός εαυτού ο Σταυρέλης λέει στον Νανόπουλο: “Βρε μη μιλάς…”

Του λέει ο Νανόπουλος: “Μην μιλάτε έτσι εγώ δεν σας μιλάω έτσι”

Με τον Σταυρέλη να συνεχίζει: “Δεν σου αρέσει ο τρόπος, αυτός είμαι τι να κάνω”!!!

Δείτε τον διάλογο από το 1:53:20 έως 1:55:15:

…Καινοτομίες στο δήμο Κορινθίων! Θα δίνουν χρήματα σε συλλόγους χωρίς να υπάρχουν εισηγήσεις! Και σε ότι αφορά τον δήμαρχο θα μιλάει με αυτό τον τρόπο του στιλ “αποφασίζω και διατάζω” στους δημοτικούς συμβούλους;

Αυτές τις θεωρούμε ακραίες και απαράδεκτες συμπεριφορές (για να μην γράψουμε κάτι άλλο) που ΔΕΝ πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπονται από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου! Διαφορετικά αν μιλάνε όλοι όπως ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ το δημοτικό συμβούλιο θα γίνει …καφενείο ή ακόμα χειρότερο αρένα!

Αφήνουμε τα σχόλια στους Κορίνθιους πολίτες οι οποίοι βλέπουν …και ένα άλλο πρόσωπο του δημάρχου που ίσως μέχρι σήμερα δεν το γνώριζαν!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση στις αρχές του έτους: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Χάνει τον έλεγχο; -…Επιτίθεται τώρα και στα ΜΜΕ ο Σταυρέλης;

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Ακούσαμε καλά; -…Ποιον ανακοίνωσε ο Λουζιώτης;

Ο υποψήφιος πρόεδρος για το επιμελητήριο Κορινθίας Π. Λουζιώτης ανακοίνωσε στα πρώτα άτομα που θα τον στηρίξουν και θα είναι στην ομάδα του τον Γ. Πιέτρη!!!

Και τώρα ρωτάμε:

Μιλάμε για τον πρώην δημοτικό σύμβουλο Κορινθίων Γ. Πιέτρη που γέλασε το πανελλήνιο μαζί του …όταν έκανε εμφάνιση σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με το ΣΩΒΡΑΚΟ (!!!) και ασχολήθηκαν και οι Ράδιο Αρβύλλα μαζί του;(δείτε τη σχετική ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Οι “Ράδιο Αρβύλα” μίλησαν για το “σώβρακο” του δημοτικού συμβούλου Γ. Πιέτρη!)

Η εμφάνιση του Γ. Πιέτρη με το ΣΩΒΡΑΚΟ:

Επίσης ο Γ. Πιέτρης είναι αυτός που “άδειασε” ο γνωστός ποινικολόγος Α. Κούγιας (δείτε τη σχετική ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Κούγιας “αδειάζει” τον Γ. Πιέτρη και δίνει στη δημοσιότητα πόσα χρήματα έχουν βάλει ο καθένας στην ομάδα αναφέροντας επίσης: “Ο Γ. Πιέτρης τοποθέτησε το πούλμαν απέναντι από την καφετέριά του και καμάρωνε λες και ήταν ιδιοκτησία του…” -Τι αναφέρει για τον Οικονόμου…

Επίσης ο Γ. Πιέτρης είναι αυτός που είχε φτάσει στο σημείο να συλληφθεί πριν λίγα χρόνια για χρέη στο δημόσιο εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ!

Αυτά είναι μερικά που ήρθαν στον μυαλό πολύ γρήγορα …για τον γνωστό σε όλους Γ. Πιέτρη!

Αυτόν λοιπόν επέλεξε ο Λουζιώτης να είναι στα άτομα που θα τον στηρίξουν και θα είναι στην ομάδα του;

Άλλοι επιχειρηματίες στην Κορινθία που δεν έχουν δώσει τέτοια δικαιώματα δεν υπάρχουν;

Ακούσαμε και για άλλα ονόματα που θα στηρίξουν τον Λουζιώτη που δεν είναι της παρούσης να αναφέρουμε!

Κ.Ν

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Εδώ …βουίζει ο κόσμος και από τον Κορίνθιο πολιτικό Ν. Ταγαρά …σιγή ιχθύος!!!

Εδώ ακούγεται ότι θα γίνει …της ανεμογεννήτριας στην περιοχή των Αγ. Θεοδώρων και από τον Κορίνθιο υφυπουργό περιβάλλοντος Ν. Ταγαρά δεν είδαμε μία ανακοίνωση στα ΜΜΕ για το θέμα αυτό!

Δέχεται ο Κορίνθιος πολιτικός- υφυπουργός περιβάλλοντος κάτι τέτοιο που αφορά την περιοχή του;

Εδώ “βουίζει” ο κόσμος και από τον Κορίνθιο πολιτικό Ν. Ταγαρά …σιγή ιχθύος, ενώ θα έπρεπε να ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ που θα αντιδρούσε ΔΥΝΑΜΙΚΑ δημόσια και θα απέτρεπε με ενέργειές του μία τόσο σοβαρή εξέλιξη για την περιοχή!

Αφήνουμε τα σχόλια στους Κορίνθιους…

Η ερώτηση του Κ. Βελόπουλου (προέδρου στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ) προς τον υπουργό περβάλλοντος:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Η κοροϊδία με το φράγμα στον Ασωπό και ο καθημερινός θάνατος του αγρότη! -Τι αναφέρθηκε σε ΜΜΕ!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια η κοροϊδία που συμβαίνει τόσα χρόνια σε ότι αφορά το φράγμα στον Ασωπό (ένα έργο πνοής για τους Κορίνθιους πολίτες) έχει υπογραφή και λέγεται Κορίνθιοι βουλευτές (νυν και πρώην)!

Όταν γινόταν κάποιο θετικό βήμα έβγαιναν με δηλώσεις να πουν …τα ευχάριστα (θέλοντας να δείξουν “τάχα” πόσο συνέβαλλαν και οι ίδιοι) αλλά όταν το έργο κολλάει “κρύβονται” και δεν λένε τίποτα σε αυτά τα ωραία που έλεγαν πιο πριν!

…Το έργο το έχουμε ζήσει πολλές φορές! Ειδικά ο υφυπουργός περιβάλλοντος Ν. Ταγαράς δεν θυμόμαστε πόσες ευχάριστες δηλώσεις έκανε στο παρελθόν που ήταν και πάλι υφυπουργός περιβάλλοντος!

Και με ΝΔ και με ΣΥΡΙΖΑ το φράγμα σκόνταψε και την πληρώνουν τώρα οι Κορίνθιοι πολίτες!

Και τώρα επι κυβέρνησης Μητσοτάκη …υποτίθεται έχουμε και δύο υφυπουργούς!

Εμείς απλά θα το γράφουμε συνέχεια: …Τι να κάνουμε; …Δυστυχώς αυτούς έχουμε!

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο στο documentonews.gr:

“Οι πρόσφατες φωτιές που έπληξαν τον Δήμο Βέλου-Βόχας και τον Δήμο Νεμέας μας θύμισαν, με τον πιο σκληρό τρόπο, πόσο επείγουσα είναι η υλοποίηση του φράγματος του Ασωπού. Η καμένη γη, η περιβαλλοντική καταστροφή και οι κατεστραμμένοι πλέον αγρότες φωνάζουν δυνατά: Πότε επιτέλους θα ολοκληρωθεί το φράγμα του Ασωπού; Υπάρχει κάποιος να μας ενημερώσει;

Για πόσο ακόμα θα ανεχόμαστε αυτήν την καθυστέρηση; Πόσες ακόμη καταστροφές πρέπει να ζήσουμε ως Κορινθία για να καταλάβουν οι αρμόδιοι πόσο κρίσιμη είναι η υλοποίηση αυτού του έργου; Η ξηρασία έχει ήδη χτυπήσει την πόρτα μας, η κλιματική αλλαγή δεν περιμένει και το φράγμα του Ασωπού ακολουθεί τα χνάρια του μετρό της Θεσσαλονίκης. Έχει κάποιο πλάνο να μας παρουσιάσει; Μπορεί να δεσμευτεί; ή θα συνεχίσει να μας αφήνει στο έλεος της κλιματικής αλλαγής;

Πόσες φορές θα ακούμε τα ίδια λόγια χωρίς να βλέπουμε πράξεις; Ο κάθε πολίτης αυτής της περιοχής δικαιούται να γνωρίζει πότε θα τελειώσει αυτό το έργο που έχει ήδη καθυστερήσει τόσο πολύ. Είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να είμαστε θεατές της καταστροφής μας;

Η κάθε κυβέρνηση από την μεριά της υπόσχεται όμως οι βουλευτές που εκλέγουμε τόσα χρόνια έχουν να μας πουν κάτι, να μας εξηγήσουν γιατί το φράγμα είναι μόνο λόγια;

Οι υποσχέσεις είναι πολλές, αλλά οι πράξεις λιγοστές. Πόσες φορές θα ακούσουμε για μελέτες, προγραμματισμούς και κονδύλια χωρίς να δούμε καμία πρόοδο;

Πόσες ακόμη εκτάσεις γης πρέπει να χαθούν; Πόσες ακόμη ζωές πρέπει να διαλυθούν και πόσο δάκρυ να κυλίσει για να κινητοποιηθούν οι αρμόδιοι;

Οι κορίνθιοι απαιτούν ειλικρινείς απαντήσεις και άμεσες λύσεις. Δεν είναι πλέον ανεκτό να ζούμε με την αβεβαιότητα και τον κίνδυνο, να χάνουμε τις καλλιέργειές μας από τις φωτιές και την ξηρασία. Είναι υποχρέωση της κυβέρνησης να προστατεύσει τους πολίτες και να διασφαλίσει την επιβίωση και την ευημερία τους.

Το φράγμα του Ασωπού είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για πολλούς. Πότε λοιπόν θα δούμε την υλοποίηση του; Πότε θα σταματήσει αυτή η ατέρμονη αναμονή; Δεν μας φτάνει τόση ξηρασία, ο καθημερινός θάνατος του αγρότη; Θα πρέπει να ζήσουμε και το “μίσος” της φωτιάς;

Η ευθύνη βαραίνει τους αρμόδιους και η κοινωνία δεν θα περιμένει άλλο. Η προστασία της ζωής και της γης μας πρέπει να είναι προτεραιότητα. Οι καθυστερήσεις πρέπει να τελειώσουν και το φράγμα του Ασωπού να ολοκληρωθεί άμεσα. Τέλος, ως νέα γενιά δηλώνουμε παρόν και δεν θα περιμένουμε άλλο με σταυρωμένα τα χέρια”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Εδώ δεν υπάρχει θέμα;

Θα γράψουμε κάτι το οποίο μας έχει κάνει κυριολεκτικά μεγάλη εντύπωση και αφορά, αν δεν κάνουμε λάθος, τις 2 θέσεις στάθμευσης έξω από τα δικαστήρια Κορίνθου που είναι για τα περιπολικά!

Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον διπλάσιες θέσεις;

Το σωματείο των αστυνομικών υπαλλήλων Κορινθίας δεν βλέπει ότι υπάρχει πρόβλημα; Θεωρεί ότι αρκούν αυτές οι δύο θέσεις για να παρκάρουν τα περιπολικά από όλο το νομό;

Δηλαδή σε όλη την Κορινθία μέχρι 2 αυτόφωρα μπορούν να πάνε την ίδια ώρα στα δικαστήρια;

Διαφορετικά τα περιπολικά επειδή δεν θα υπάρχουν θέσεις θα σταθμεύον όπως στις παρακάτω φωτογραφίες προκαλώντας (όχι άδικα) την κοινή γνώμη;

Ποιος θα ασχοληθεί με το θέμα αυτό; Αν δεν πιέσει το σωματείο αρχικά …ποιος θα το κάνει;

Εκτός και αν το σωματείο των αστυνομικών κρίνει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα …οπότε εντάξει!

Εμείς θεωρούμε όμως ότι υπάρχει θέμα και πρέπει να βρεθεί λύση!

ΣΣ. Φυσικά θεωρούμε δεδομένο ότι όποιος άλλος οδηγός σταθμεύει σε αυτές τις θέσεις (που είναι για τα περιπολικά) ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ επιβάλλονται οι νόμιμες κυρώσεις

Η διώρυγα της Κορίνθου ζήτησε ΣΥΓΓΝΩΜΗ και ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ! -Τι δεν απάντησε…

Από τη διώρυγα της Κορίνθου πρόσφατα μεταξύ άλλων ανακοινώθηκε:

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενημερώσουμε τους κατοίκους της περιοχής της Ισθμίας, αλλά και όλους τους χρήστες της Βυθιζόμενης γέφυρας ότι την Πέμπτη 18.7.2024 η γέφυρα επανατοποθετήθηκε και από την Παρασκευή 19.7.2024 είναι και πάλι διαθέσιμη για το κοινό καθώς οι εργασίες ελέγχου και δοκιμαστικής λειτουργίας ολοκληρώθηκαν με επιτυχία.

Ζητούμε ειλικρινή συγγνώμη για την ταλαιπωρία και την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου αποκατάστασης. Κατανοούμε πλήρως τον αντίκτυπο που είχε αυτό το έργο στην καθημερινή σας ζωή και εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας.

Λαμβάνοντας υπόψη τα δίκαια αιτήματα της τοπικής κοινότητας που αφορούν τις ανάγκες άλλα και γενικότερα την ευημερία της περιοχής μας, δεσμευόμαστε να παρέχουμε απρόσκοπτη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της γέφυρας με την μικρότερη δυνατή όχληση στις δραστηριότητες των κατοίκων της περιοχής.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την υπομονή σας όλη αυτή την περίοδο…”.

…Ας το ελπίσουμε!

Αρχικά πολύ καλά κάνατε και ζητήσατε ειλικρινή συγγνώμη (που ήταν το λιγότερο) στους κατοίκους της περιοχής για την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ταλαιπωρία που υπέστησαν

Ας ελπίσουμε ότι πλέον τα προβλήματα λύθηκαν οριστικά και οι κάτοικοι της περιοχής δεν θα χρειαστεί στο εξής να ταλαιπωρούνται συχνά λόγω βλαβών- συντηρήσεων και για τις δύο γέφυρες (Ποσειδωνίας και Ισθμίων)!

Βέβαια υπάρχει και άλλο θέμα με τη διώρυγα για το οποίο δεν είδαμε κάποια ανακοίνωση, για το αν έχει λυθεί το πρόβλημα! Των κατολισθήσεων μέσα στο κανάλι! Γιατί μέσα στο χειμώνα σημειώθηκαν κατολισθήσεις και σε άλλα σημεία από αυτά που γίνονται ήδη εργασίες!!! (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Για πόσο ακόμα; -…Την γλίτωσαν και αυτή τη φορά!)

ΣΣ. Το μόνο που θα γράψουμε για την ώρα μην συμβεί κάποιο ατύχημα καθώς περνάει πλοίο, σκάφος…κτλ!

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: “Δυστυχώς δεν συνεννοούμαστε…” (φωτο)

Δυστυχώς κάποιοι εκεί στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης κάνουν ότι μπορούν για να δημιουργούν προβλήματα στην καθαριότητα!

Όσες προσπάθειες και να κάνει το τμήμα καθαριότητας σε ένα δήμο αν και οι δημότες- επισκέπτες δεν καταλαβαίνουν τι πρέπει να κάνουν με τα σκουπίδια δεν θα γίνει τίποτα!

Στη φωτογραφία που δημοσιεύεται φαίνονται χαρτόκουτα εκτός κάδου, τα οποία θα μπορούσαν να είχαν τσαλακωθεί, να έπιαναν ελάχιστο χώρο και να ήταν εντός του κάδου! (είχε δείξει μάλιστα πρόσφατα σε βίντεο ο ίδιος ο δήμαρχος πως γίνεται)

Αλλά… “δυστυχώς δεν συνεννοούμαστε”, όπως αναφέρει παρακάτω και ο δήμαρχος

Η ανάρτηση του δημάρχου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης πριν λίγες μέρες:

Κ.Ν