“Τις πρωινές ώρες της Κυριακής, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Κορίνθου, ότι μία 79χρονη ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της, από τη θαλάσσια περιοχή του Λουτρακίου.
Η 79χρονη, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.
…Τι γίνεται στο δήμο Κορινθίων; 17 χιλιάδων ευρώ για δυο μέρες στην οικογενειακή επιχείρηση υποψήφιας στις δημοτικές εκλογές με τον Ν Σταυρέλη;
“Θεωρούμε τη δαπάνη απαράδεκτα υψηλή και αδικαιολόγητη εκτός και αν καλύπτει και άλλες υπηρεσίες προεκλογικές“, αναφέρει ξεκάθαρα ο Β. Νανόπουλος!
Η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος Ν. Σταυρέλης έχουν κάτι να απαντήσουν;
Αφήνουμε τα σχόλια στους δημότες του δήμου Κορινθίων…
Από τον αρχηγό της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων Β. Νανόπουλο αναφέρεται:
“Η φωτιά στο Σοφικό έσβησε , στο ταμείο του δήμου Κορινθίων τώρα αρχίζει
Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ εκφράζει τις ευχαριστίες προς όλους, όσες και όσους συμμετείχαν στην κατάσβεση της πρόσφατης πυρκαγιάς στο Σοφικό , πυροσβέστες, εθελοντές, υπηρεσιακούς παράγοντες και πολίτες .
Στη συνεδρίαση της δημοτικής επιτροπής ψηφίσαμε τις δαπάνες για προμήθεια νερού και τροφής για τους εθελοντές και πυροσβέστες παρότι η πυροσβεστική υπηρεσία και η περιφέρεια είχαν καλύψει τη σχετική ανάγκη όπως προβλέπεται.
Καταψηφίσαμε την πληρωμή για μια υδροφόρα και ένα σκαπτικό μηχάνημα συνολικού ύψους 17 χιλιάδων ευρώ για δυο μέρες στην οικογενειακή επιχείρηση υποψήφιας στις δημοτικές εκλογές με τον κ Σταυρέλη. Για την επιτήρηση αρκούν οι υδροφόρες του δήμου και της περιφέρειας. Θεωρούμε τη δαπάνη απαράδεκτα υψηλή και αδικαιολόγητη εκτός και αν καλύπτει και άλλες υπηρεσίες προεκλογικές .
Οι υδροφόρες του δήμου είχαν οι περισσότερες βλάβη είπε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος , γιατί δεν έχουν συντηρηθεί;
Η καταβολή των επιχορηγήσεων στους συλλόγους εθελοντών γιατί δεν έγινε ακόμα;
Η διάνοιξη των αντιπυρικών ζωνών έγινε κυρίως από τα μηχανήματα του στρατού, γιατί δεν αξιοποιήθηκαν τα μηχανήματα έργου του δήμου όπως γινόταν στο παρελθόν;
Ποιος επέβλεψε και παρέλαβε την εκτέλεση της ανάθεσης στον εργολάβο;”
“Τις μεσημβρινές ώρες της Πέμπτης, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Ισθμίων ότι ένας 59χρονος αλλοδαπός (υπήκοος Ηνωμένου Βασιλείου) επιβαίνων σε ένα ιστιοφόρο (Ι/Φ) σκάφος, το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο στη θαλάσσια περιοχή Καλαμακίου Κορινθίας, έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στην ακτή με τη συνδρομή του βοηθητικού σκάφους ενός παραπλέοντος πλοίου και από εκεί διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου προς παροχή ιατρικής περίθαλψης”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.
Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται: «Την Εξόδιο Ακολουθία της μακαριστής Πρεσβυτέρας Δήμητρας Μπαϊρακτάρη, συζύγου του αοιδίμου Ιερέως Δημητρίου Μπαϊρακτάρη, ο οποίος εχρημάτισε Εφημέριος του Ι. Ναού Αγίου Νικολάου Κορίνθου, τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος πλαισιούμενος από τον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο, πλειάδα Ιερέων και από τους Διακόνους του σήμερα Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2024, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Κορίνθου.
Με την σεπτή εντολή του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου ο Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας άγιος Κεγχρεών κ. Αγάπιος ομίλησε τονίζοντας ότι η Εξόδιος Ακολουθία ονομάζεται στην Εκκλησιαστική ορολογία και «προπομπή». Η «στρατευομένη Εκκλησία» προπέμπει με δεήσεις και ικεσίες ένα μέλος της Εκκλησιαστικής Κοινότητος στην «θριαμβεύουσα Εκκλησία», όχι ως κοινωνική υποχρέωση των ζώντων επί της γης μελών της αλλ᾿ ως αδελφικό καθήκον τους, στηριζομένη στους λόγους του Αποστόλου Παύλου: «Ὁ καιρὸς τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως ἐφέστηκε» (Β Τιμ. δ’,6), διευκρινίζων ότι η λέξις «ανάλυσις» ερμηνεύεται ως λύση των πρυμνήσιων σχοινιών του πλοίου προκειμένου αυτό να ταξιδεύσει και να ελλιμενισθεί σε άλλο μέρος ή λυθούν οι σκηνές ενός στρατοπέδου με σκοπό την εγκατάσταση αυτού σε άλλο μέρος. Έτσι και ο Χριστιανός, δια του σωματικού του θανάτου, αφήνει τα πρόσκαιρα και «ελλιμενίζεται» στην αιωνιότητα, αφού έζησε, ως ομολόγησε στο Βάπτισμά του, με το Σύμβολο της Πίστεως.
Και η προπεμπομένη αδελφή μας Δήμητρα Πρεσβυτέρα έζησε ως πιστεύουσα στον Τριαδικό Θεό και ομολόγησε την πίστη της «έργω και λόγω». Αξιώθηκε από τον Θεό να γίνει σύζυγος Ιερέως και να φέρει στον κόσμο εξ δικά της παιδιά αλλά να μεγαλώσει επτά. Αξιώθηκε να διακονήσει την Εκκλησία σεβόμενη την τάξη και την Ιεραρχία Της, δηλαδή τους Αρχιερείς, τους Ιερείς και το Εκκλησίασμα, σεβόμενη επίσης, την αποστολή της ως μητέρα αλλά και την διακονία της, ως νεωκόρος του Ι. Ναού από τον οποίο προπέμπεται. Έδωσε την καλή ομολογία ως πιστεύσασσα και φεύγει από την ζωή αυτή με την προσδοκία της κοινής αναστάσεως γεμίζοντας τα χέρια της με πράξεις αγαθές και ενάρετες.
Ολοκληρώνοντας, ο άγιος Κεγχρεών επεσήμανε ότι η μακαριστή προσέφερε ακόμα στις Μοναχικές Τάξεις ένα από τα παιδιά της και κάλεσε τον σεπτό Ποιμενάρχη μας να δεηθεί, ώστε η ψυχή Της να βρει ανάπαυση, έλεος και χάρι παρά Κυρίου!
“Φωτιά στη Στιμάγκα Κορινθίας: 37 μήνες φυλακή για τον έναν από τους δύο εμπρησμούς που ομολόγησε 72χρονος
Στη φυλακή οδηγείται ένας 72χρονος για τις φωτιές στο Βέλο Κορινθίας στην περιοχή Στιμάγκα.
Ο ηλικιωμένος εντοπίστηκε και συνελήφθη στις 18 Ιουλίου μετά από εκδήλωση πυρκαγιάς στην περιοχή για την οποία κινητοποιήθηκαν ισχυρές επίγειες και εναέριες δυνάμεις προκειμένου να τεθεί ο υπό έλεγχος.
Ομολόγησε
Κατά την εξέτασή του από τους αξιωματικούς της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού ο 72χρονος ομολόγησε ότι αυτός που προκάλεσε και την μεγάλη φωτιά στην ίδια περιοχή την προηγούμενη εβδομάδα που έκαιγε για 2 ημέρες προκαλώντας μεγάλες καταστροφές σε καλλιέργειες στη Στιμάγκα.
Για την φωτιά στις 18 Ιουλίου ο ηλικιωμένος καταδικάστηκε σε 37 μήνες φυλακή χωρίς αναστολή ενώ για την μεγάλη φωτιά αναμένεται να απολογηθεί την Τρίτη μετά την προθεσμία που ζήτησε και πήρε”, αναφέρεται στο in.gr.
“Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων για την προμήθεια και τοποθέτηση τεχνητού χλοοτάπητα στο γήπεδο ποδοσφαίρου στα Ίσθμια.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός και ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Γιώργος Γκιώνης, βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΕ Κορινθίας, την Πέμπτη 18 Ιουλίου, όπου και προχώρησαν στην υπογραφή της σύμβασης, κάνοντας πράξη μια σημαντική αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών της περιοχής.
Η προμήθεια και τοποθέτηση του τεχνητού χλοοτάπητα αποτελεί ένα σημαντικό έργο για την τοπική κοινωνία, καθώς θα συμβάλλει στη βελτίωση των συνθηκών άθλησης για τους νέους και τους αθλητές της περιοχής.
«Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνεχίζει να επενδύει σε έργα που προάγουν τον αθλητισμό και την ευημερία των πολιτών. Η υπογραφή της σύμβασης σηματοδοτεί την έναρξη ενός έργου που θα προσφέρει σύγχρονες και ασφαλείς αθλητικές εγκαταστάσεις στην περιοχή», ανέφερε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός.
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος, Γιώργος Γκιώνης σημείωσε: «Η αναβάθμιση του γηπέδου ποδοσφαίρου είναι ένα αίτημα ετών για την τοπική κοινωνία. Ευχαριστούμε την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την πολύτιμη συνεργασία και τη στήριξή της σε αυτό το σημαντικό έργο», αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου.
“Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση για τη μελέτη επανακαθορισμού της χερσαίας ζώνης του λιμένος Βραχατίου, καθώς και η σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Δήμου Βέλου-Βόχας για την παραχώρηση προς χρήση μηχανημάτων έργου χωρίς την καταβολή μισθώματος.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός και ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας, Θανάσης Μανάβης, βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΕ Κορινθίας την Πέμπτη 18 Ιουλίου και, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη, Αναστάσιου Γκιολή, προχώρησαν στην υπογραφή των δύο συμβάσεων, ενισχύοντας την συνεργασία και την ανάπτυξη της περιοχής.
«Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνεχίζει να υποστηρίζει τα έργα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών. Η υπογραφή των συμβάσεων αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση αυτή και είμαστε πεπεισμένοι ότι θα φέρει θετικά αποτελέσματα για την περιοχή του Βραχατίου και του Βέλου-Βόχας».
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος, Θανάσης Μανάβης, σημείωσε: «Η συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση έργων που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων μας. Η παραχώρηση των μηχανημάτων έργου θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε με ταχύτερους ρυθμούς στην υλοποίηση σημαντικών έργων».
Οι συμβάσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την ενίσχυση των τοπικών υποδομών και την προαγωγή της βιώσιμης ανάπτυξης”, αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου
«Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό Κορίνθου και το Δήμο Σικυωνίων θα διεξάγουν δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) Covid-19, την Τρίτη 23 Ιουλίου 2024, στο Κιάτο.
Ειδικότερα, οι Κινητές Μονάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ θα βρίσκονται ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΑΤΡΟΥ και θα διενεργούν rapid test από 09:30 έως 14:00. (Είσοδος από οδό Π. Παπαληγούρα).
Οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους απαραιτήτως το ΑΜΚΑ», αναφέρεται από το δήμο Σικυωνίων.
«Κυριακή 28 Ιουλίου 2024 και ώρα 21:00 Στο πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Βέλου – Βόχας διοργανώνεται Μεγάλη Συναυλία με την Ανεξάρτητη Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης».
Στη συναυλία θα ακουστούν τραγούδια μέσα από τα οποία ο ελληνικός λαός έμαθε να εκφράζει τη χαρά και τη λύπη του, την απογοήτευση και το θυμό του αλλά και την εθνική του περηφάνια, την αγάπη του για τη ζωή, τον χορό, τον έρωτα.
Η Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» με τους εξαιρετικούς μουσικούς που την αποτελούν και με τις μοναδικές φωνές του Κώστα Μακεδόνα, του Παναγιώτη Πετράκη και της Χρυσηίδας, θα ταξιδέψει το κοινό στον υπέροχο κόσμο της μουσικής του Θεοδωράκη χαρίζοντάς του μια μοναδική παράσταση», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Βέλου -Βόχας.