Αρχική Blog Σελίδα 470

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα και την Τετάρτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αγνοούμενος εντοπίστηκε νεκρός! -Τι αναφέρει η αστυνομία για το ατύχημα που είχε…

“71χρονος αγνοούμενος εντοπίστηκε νεκρός

Ο άτυχος άνδρας φέρεται να είχε ατύχημα με το δίκυκλό του στον δρόμο Βεληνιάτικα – Άσσος

Νεκρός εντοπίστηκε το απόγευμα του Σαββάτου ένας άνδρας ηλικίας 71 ετών, ο οποίος αγνοούνταν από τις πρώτες πρωινές ώρες στην Κορινθία.

Οι αρμόδιες αρχές ενημερώθηκαν για την εξαφάνιση από την οικογένεια του 71χρονου, με τον φόβο πως κάτι κακό του έχει συμβεί.

Στις 18:30 το απόγευμα, Αστυνομία και Πυροσβεστική ξεκίνησαν τις έρευνες αναζήτησης και λίγα λεπτά αργότερα, εντόπισαν νεκρό τον 71χρονο…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο tanea.gr

Προσέκρουσε σε δέντρο

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Το Σάββατο το βράδυ, σε τοπική κοινότητα του δήμου Κορινθίων, δίκυκλη μοτοσικλέτα, που οδηγούσε 71χρονος, εξετράπη της πορείας της και προσέκρουσε σε δέντρο, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου-Βόχας».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τρεις συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκαν από την 16.7.2024 έως και την Παρασκευή, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν 51 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Δύο ημεδαποί, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.
  • Ένας αλλοδαπός,ο οποίος διέμενε παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

“Εγώ Είμαι Ο Αρχιποιμένας στο Ποίμνιό Μου”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Εγώ Είμαι Ο Αρχιποιμένας στο Ποίμνιό Μου

17 Ιουλίου 1989

Kύριε;

Παιδί Mου, άκουσέ Mε και γράφε.

Εγώ Είμαι ο Αρχιποιμένας στο ποίμνιό Mου. Είχα εκπαιδεύσει ποιμένες για να φροντίσουν το ποίμνιό Mου, αλλά πολλοί από τους συντρόφους Μου αποδείχθηκαν αναρμόδιοι, δεν ενδιαφέρονται για τα χαμένα ούτε φέρνουν στο μαντρί τα πλανεμένα.Oι πιο καλοί Mου φίλοι Μού προξενούν τις μεγαλύτερες θλίψεις, και τις βαθύτερες Πληγές στο Σώμα Mου τις προξενεί το ραβδί που τους έδωσα ο Ίδιος. Eίναι οι πιο καλοί Mου φίλοι, κι όμως πληγώθηκα σε απερίγραπτο βαθμό από το χέρι τους. Με μαστιγώνουν αδιάκοπα στα νώτα Μου. Το Σώμα Μου όλο ριγεί απ’ τον πόνο, τρέμουν τα ξεραμένα Μου χείλη. Φωνάζουν χωρίς φόβο για Eιρήνη, αλλά δεν υπάρχει ειρήνη, γιατί αφέθηκαν να πιαστούν και να σαγηνευθούν από τον Ορθολογισμό, την Ανυπακοή και τη Ματαιοδοξία. Πόση θλίψη Mου δίνουν και πόσες Πληγές Mου προξενούν!

Kύριε; Γιατί είναι τόσο δύσκολο για μερικούς;

Eίναι δύσκολο να αφήσουν το σκήπτρο της Απάτης απ’ τη στιγμή που το κατέχουν. Είναι δύσκολο να εγκαταλείψουν τις ανθρώπινες διατάξεις και διδασκαλίες τους. Είναι δύσκολο να δαμάσουν την απληστία τους. Είναι δύσκολο να δεχθούν τη στολή-της-ταπεινοφροσύνης. Σ’ αυτούς λέω: ουρλιάξτε, ποιμένες, φωνάξτε, κυλιστείτε στο χώμα εσείς, οι κύριοι του ποιμνίου, γιατί έφτασε ο καιρός για τη σφαγή σας. Σαν τα καλύτερα κριάρια θα πέσετε ο ένας μετά τον άλλο.

Σας πρόσφερα την ωραιότερη κληρονομιά μεταξύ των φίλων Mου, σας έβαλα στην ίδια θέση με τους εκλεκτούς. Σας εμπιστεύθηκα τον Οίκο Μου, αλλά δεν ακολουθήσατε τις εντολές Mου, αποστατήσατε, κάνατε ό, τι θεωρώ Εγώ κακό. Σας καλούσα και δεν ακούγατε. Δεν Mε υπακούσατε.

Aχ Θεέ μου, σπλαχνίσου μας, πλύνε αυτούς τους ποιμένες από την ανομία τους κι από την αμαρτία τους καθάρισέ τους.

Μικρή Mου νύφη, επίτρεψέ Μου να μοιραστώ τις θλίψεις Mου μαζί σου.

Σε αγαπώ, Kύριε, Θεέ μου,
Πολυέλεε και Πολυεύσπλαχνε, 
ζω για Σένα μόνο, 
Το βλέμμα μου είναι στραμμένο σε Σένα
και σε κανέναν άλλο, Σε λατρεύω!

Aχ, τα γεμάτα αγάπη λόγια σου μαλακώνουν τη Δικαιοσύνη Mου! Κάθε σταγόνα αγάπης έχει αξία. Αμέτρητες ψυχές μπορούν να σωθούν με την αγάπη. Επίτρεψέ Mου να σε χρησιμοποιήσω σαν πινακίδα Mου. Έρχομαι σε σένα για να σου δείξω τις Πληγές Mου και σαν φίλος να σου πω τις θλίψεις Mου. Σου δείχνω τις Πληγές της Ιερής Mου Kαρδιάς.

Ευλογημένος να είναι ο Kύριός μας.

Bασούλα Mου, είμαι τώρα στον Καιρό του Eλέους, δεν πρόσεξες πως εκχέω πάνω σας το Πνεύμα Μου της Xάριτος; Tώρα είναι καιρός να μετανοήσετε, τώρα είναι καιρός να αλλάξετε τρόπο ζωής. Προσεύχεστε αδιάλειπτα. Προσεύχεστε με αγάπη. Μην επιμένετε στην ανταρσία. Γιατί θα έρθει σύντομα η φοβερή Ώρα της Δικαιοσύνης, να είστε έτοιμοι τότε να Με αντικρίσετε σαν Κριτή.

Κόρες και γιοι Mου, σας απελευθέρωσα προ πολλού από τις αλυσίδες που σας έδεναν με το θάνατο και με μεγάλη Συμπόνια σας έφερα πίσω. Σας λύτρωσα από το διάβολο, σας έδειξα την Kαρδιά Mου και πόσο πληγωμένη ήταν από τους προγόνους σας, θυσιάστηκα για να σας ελευθερώσω. 

H γενεά σας Με προκαλεί αδιάκοπα κι όμως Εγώ, από μεγάλο οίκτο, αφήνω το Πνεύμα Μου της Xάριτος να σας υπενθυμίσει τις εντολές Mου. Tο Έλεός Mου σήμερα απλώνεται από τη μια άκρη της γης στην άλλη, ακούστε τη Φωνή Mου σήμερα, δεχθείτε το σημερινό Μου Έλεος. Σας ζητώ σοβαρά να προσευχηθείτε με την καρδιά σας. Νηστέψτε, μετανοήστε, αγαπάτε ο ένας τον άλλο. Ανανεωθείτε και γίνετε νέο ζυμάρι, για να φανεί με τη μεταμόρφωσή σας η Δόξα Μου».

ΣΣ. Δείτε στην korinthiannews.gr το μήνυμα της εβδομάδας από το βιβλίο της “Αληθινής Εν Θεώ Ζωής”, το οποίο θα μπορείτε να βρείτε στο αντίστοιχο banner δεξιά στη σελίδα μας…

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Τελικά δήμαρχε τι νερό φτάνει στους κατοίκους των χωριών; -…Που πήγε το νερό της Στυμφαλίας; -Έχετε λάβει τα μέτρα που πρέπει;

…Τελικά δήμαρχε τι νερό φτάνει στους κατοίκους των χωριών στο δήμο Κορινθίων;

-…Που πήγε το νερό της Στυμφαλίας;

Αν δεν κάνουμε λάθος στο παρελθόν δεν υπήρχε τόσο έντονο πρόβλημα!

-Έχετε λάβει εγκαίρως ως δημοτική αρχή τα μέτρα που πρέπει;

Γιατί σε λιγότερο από μία εβδομάδα είδαμε δύο ανακοινώσεις από τη ΔΕΥΑΚ στις οποίες αναφέρονται αρκετά χωριά στο δήμο Κορινθίων όπου το νερό της Στυμφαλίας “μπερδεύεται” με τοπικές γεωτρήσεις!!!

Για υπενθύμιση δείτε την μία ανακοίνωση στην ανάρτησή μας: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σε ποιους οικισμούς η υδροδότηση θα γίνεται με νερό από τις τοπικές γεωτρήσεις σε ανάμιξη με το νερό Στυμφαλίας! -Τι δεν μας είπαν…

Και την ανάρτησή μας την Τετάρτη: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σημερινή ανακοίνωση από τη ΔΕΥΑΚ: Σε ποιες κοινότητες θα μπερδεύεται το νερό της Στυμφαλίας με τις τοπικές γεωτρήσεις και ποιες περιοχές θα έχουν μόνο νερό από γεωτρήσεις!

Δήμαρχε θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες ανακοινώσεις από τη ΔΕΥΑΚ;

Στα άλλα δημοτικά διαμερίσματα τι νερό φτάνει; Για παράδειγμα στον Άσσο και το Λέχαιο;

Αυτά για σήμερα…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Είδαμε και τι έγινε επι θητείας του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα της διάβρωσης!

Πριν δημοσιεύσουμε το παρακάτω δελτίο τύπου από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιό σε ότι αφορά το σοβαρό θέμα της διάβρωσης στην Κορινθία θα γράψουμε το εξής:

…Είδαμε και τι έγινε επι θητείας του ΣΥΡΙΖΑ, όταν βουλευτής ήταν πάλι ο Γ. Ψυχογιός (που γνωρίζει γενικά τι συμβαίνει στη Δυτική Κορινθία αλλά…)!

Το συγκεκριμένο πρόβλημα τόσα χρόνια και επι θητείας της ΝΔ και επι θητείας ΣΥΡΙΖΑ είναι …σαν να έχει αφεθεί στην τύχη του!

Δεν αντιμετωπίστηκε εδώ και χρόνια όπως έπρεπε και φτάσαμε στη σημερινή ΤΡΑΓΙΚΗ κατάσταση!

Το κακό είναι ότι την πληρώνουν οι κάτοικοι στην Κορινθία, ειδικά στη Δυτική! Αυτό είναι το κακό…

…Πόση υπομονή να κάνουν πια οι άνθρωποι αυτοί;

Δείτε τώρα το  δελτίο τύπου από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιό:

Γ. Ψυχογιός: Η απάντηση του Υπουργείου αποδεικνύει την αδράνεια της κυβέρνησης για την διάβρωση! Ζητάμε άμεσες ενέργειες

Σε συνέχεια της Ερώτησης που είχαμε καταθέσει για το μεγάλο πρόβλημα της διάβρωσης των ακτών – και στην Κορινθία – το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναφέρεται στην απάντησή του, στην εξέλιξη της Μελέτης στην έχουμε πολλές φορές αναφερθεί και συγκεκριμένα τη “Μελέτη για την Αντιμετώπιση της Διάβρωσης των ακτών του Κορινθιακού” που άφορα στην συνολική αντιμετώπιση του φαινομένου και που το 2019 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε παραδώσει με πλήρεις προδιαγραφές και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.

Πάνω από 5 χρόνια μετά (!), κι ενώ κυβέρνηση είναι η ΝΔ, το αρμόδιο Υπουργείο στην απάντησή του μας ενημερώνει ότι υπάρχει πλέον ανάδοχος του έργου και ότι η Μελέτη είναι στο στάδιο της Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης.

Πέντε χρόνια,  δηλαδή, χωρίς καμία εξέλιξη ως προς την υλοποίηση των έργων, με τη θάλασσα να “καταπίνει” σπίτια και δρόμους, με τρύπες να ανοίγουν και να πέφτουν άνθρωποι μέσα, με συνεχή ανασφάλεια για τις τοπικές κοινωνίες και με θεσμικούς παράγοντες να τα ρίχνουν συχνά στην “ατομική ευθύνη”.

Έστω και τώρα, καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν γρήγορα στην υλοποίηση των έργων της Μελέτης.

Θα επιμείνουμε – και θα επανέλθουμε με περαιτέρω ενέργειες – ώστε να ξεκινήσουν επιτέλους οι αναγκαίες παρεμβάσεις και να αντιμετωπιστεί οργανωμένα, σωστά και επιστημονικά η διάβρωση των ακτών, που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα των παραθαλάσσιων περιοχών της Κορινθίας».

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Υπογράφηκε ένα έργο “ανάσα” για τους αγρότες…

Από το δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης αναφέρεται:

«ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΕΒ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ – ΒΕΛΑΝΙΔΙΑΣ.

Υπογράφηκε στις 11/7/2024 από τον Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστάσιο Γκιολή, παρουσία του Δημάρχου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης Βλάση Τσιώτου και του Προέδρου του ΤΟΕΒ Ξυλοκάστρου – Βελανιδιάς Δημήτρη Παπαδημητρίου, η σύμβαση κατασκευής του αρδευτικού έργου στο Δυτικό Ξυλόκαστρο, με προϋπολογισμό 2.200.000 ευρώ.

Πρόκειται για την κατασκευή της πρώτης φάσης του έργου που περιλαμβάνει την συγκέντρωση όλων των υφιστάμενων υδροληψιών σε νέα δεξαμενή φόρτισης από όπου με κλειστό κεντρικό αγωγό το νερό θα μεταφέρεται στα επιμέρους δίκτυα διανομής και θα καταλήγει στις ηλεκτρονικές υδροληψίες του κάθε κτήματος.

Το έργο εκτός από την κατασκευή δικτύων μήκους 10χλμ περιλαμβάνει τον αναγκαίο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό και τα συστήματα επικοινωνίας.

Στόχος του έργου είναι η εξοικονόμηση αρδευτικού νερού που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 40% σε μία δύσκολη περίοδο παρατεταμένης ξηρασίας. Η κατασκευή του νέου συστήματος άρδευσης σε μια έκταση 1730 στρεμμάτων θα παρέχει επάρκεια στην ποσότητα του νερού που απαιτείται και θα βελτιώσει ποσοτικά και ποιοτικά την αγροτική παραγωγή και το αγροτικό εισόδημα.

Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης εκπόνησε τις απαραίτητες μελέτες και συνεργάσθηκε αποτελεσματικά με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον ΤΟΕΒ Ξυλοκάστρου – Βελανιδιάς για την χρηματοδότηση αυτού του πολύ σημαντικού έργου. Εντός του 2024 αναμένεται και η χρηματοδότηση της δεύτερης φάσης του έργου με προϋπολογισμό 2.500.000 ευρώ.
Παράλληλα συνεχίζουμε την συνεργασία μας με την Περιφέρεια Πελοποννήσου για τον σχεδιασμό, την χρηματοδότηση και την υλοποίηση αναγκαίων έργων στην περιοχή των ΤΟΕΒ της Ευρωστίνης».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Ανακοίνωση από τον πρόεδρο της ΔΕΥΑ: “Μην πίνετε από αύριο το νερό…”

0

O πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Λ-ΑΓ.Θ Δ. Πρωτονοτάριος σε σημερινή ανακοίνωσή του αναφέρει:

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της πολύ αυξημένης κατανάλωσης νερού σε συνδυασμό με τη λειψυδρία και τις συχνές διακοπές υδροδότησης που αυτές συνεπάγονται, το παρεχόμενο νερό όλης της ευρύτερης εκτός σχεδίου περιοχής Λουτρακίου, του Ισθμού και της Δ.Κ. Ισθμίας, από αύριο 19/7/2024 και μέχρι νεώτερης σχετικής ανακοίνωσης, δεν θα πληροί τις προδιαγραφές του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης, ως εκ τούτου δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως πόσιμο, αλλά θα είναι κατάλληλο μόνο για οποιαδήποτε άλλη οικιακή χρήση”.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνελήφθη ο εμπρηστής στο δάσος της Στιμάγκας! -Έκανε και σήμερα το ίδιο στην εν λόγω περιοχή! -Για να δούμε τώρα…

Από την πυροσβεστική ανακοινώνεται:

Συνελήφθη σήμερα, 18 Ιουλίου 2024, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, από Αξιωματικούς της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ), σε συνεργασία με ανακριτικούς υπαλλήλους του Κ.Α.Ε.Ε. Πελοποννήσου και της Π.Υ. Κιάτου, ένα άτομο, ως υπαίτιος πρόκλησης πυρκαγιών από πρόθεση και κατ’ εξακολούθηση σε αγροτοδασικές εκτάσεις στην περιοχή Στιμάγκα Κορινθίας, στις 11 Ιουλίου 2024 καθώς και σήμερα το πρωί 18 Ιουλίου 2024, στην ίδια περιοχή.

Ο προαναφερόμενος κρατείται και θα οδηγηθεί αύριο το πρωί ενώπιον της κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κορίνθου”.

ΣΣ. Αυτά αναφέρονται παραπάνω από την πυροσβεστική! Μιλούν ξεκάθαρα για φωτιά από ΠΡΟΘΕΣΗ και κατ’ εξακολούθηση σε αγροτοδασικές εκτάσεις στην περιοχή Στιμάγκα Κορινθίας, στις 11 Ιουλίου 2024 καθώς και σήμερα το πρωί 18 Ιουλίου 2024, στην ίδια περιοχή!

Αναμένουμε τώρα την απόφαση της δικαιοσύνης!

Κ.Ν