Αρχική Blog Σελίδα 474

Υπεγράφη η σύμβαση για την «Κατασκευή αρδευτικού έργου στο Δυτικό Ξυλόκαστρο», προϋπολογισμού 2.166.000 ευρώ

“Υπεγράφη η σύμβαση για την «Κατασκευή Αρδευτικού Έργου στο Δυτικό Ξυλόκαστρο», προϋπολογισμού 2.166.000,00 ευρώ

“Υπεγράφη, στα γραφεία της ΠΕ Κορινθίας, η σύμβαση για την «Κατασκευή Αρδευτικού Έργου στο Δυτικό Ξυλόκαστρο», προϋπολογισμού 2.166.000,00 ευρώ.

Το έργο αυτό αποτελεί μια σημαντική κίνηση για την ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής στην περιοχή, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη υποδομή για την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων. Η κατασκευή του αρδευτικού συστήματος θα επιτρέψει την καλύτερη άρδευση των καλλιεργειών, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα των αγροτικών εκμεταλλεύσεων.

Πρόκειται για την κατασκευή ενός σύγχρονου αρδευτικού έργου στην περιοχή του Δυτικού Ξυλοκάστρου έκτασης 1.730 στρεμμάτων. Με το έργο αυτό επιτυγχάνεται έλεγχος των διαρροών, εξοικονόμηση νερού, ορθολογική χρέωση και οικονομική διαχείριση της λειτουργίας του αρδευτικού δικτύου.

Η σύμβαση υπεγράφη από τον Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Κορινθίας, Αναστάσιο Γκιολή, τον Δήμαρχο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, Βλάση Τσιώτο, τον Πρόεδρο ΤΟΕΒ, Δημήτρη Παπαδημητρίου και τον ανάδοχο του έργου…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από την περιφέρεια Πελοποννήσου

Κινητοποίηση της λιμενικής αρχής Αγ. Θεοδώρων -Μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ» όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του…

0

“Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Αγίων Θεοδώρων ότι ένας 75χρονος , ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του, από τη θαλάσσια περιοχή της Κινέττας Αττικής.

Ο 75χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Αγίων Θεοδώρων του Λιμεναρχείου Κορίνθου”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

Ο δήμος Κορινθίων είναι αποφασισμένος να υλοποιήσει την συμφωνία με την διοίκηση του ΠΑΣ Κόρινθος – Προχωρά στην αντικατάσταση του «γερασμένου» χλοοτάπητα…

Από το δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων ανακοίνωνεται:

«Κατά τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, αποφασίστηκε η αναβάθμιση των αγωνιστικών χώρων σε τρία γήπεδα του δήμου μας. Πρόκειται για το Δημοτικό Στάδιο της Κορίνθου, όπου θα τοποθετηθεί νέος, σύγχρονος, φυσικός χλοοτάπητας και για τα γήπεδα Αθικίων και Ξυλοκέριζας, όπου θα τοποθετηθεί συνθετικός τάπητας τελευταίας γενιάς. Ο συνολικός προϋπολογισμός και για τα δύο έργα είναι 754.879,74 ευρώ!

Ξεκινώντας από τα δύο γήπεδα στις Κοινότητες των Αθικίων και της Ξυλοκέριζας. Ο υπάρχων συνθετικός χλοοτάπητας είναι υποβαθμισμένος, λόγω παλαιότητας, και ο αγωνιστικός χώρος σκληρός, γεγονός που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τους αθλητές. Με την αντικατάσταση του, πέρα από την αισθητική αναβάθμιση και την βελτιωμένη εικόνα των γηπέδων, διασφαλίζεται σε σημαντικό βαθμό η σωματική ακεραιότητα των αθλητών.

Τα ίδια ισχύουν και σε ό,τι αφορά το Δημοτικό Στάδιο της Κορίνθου. Όλοι όσοι έχουν παίξει ποδόσφαιρο ξέρουν πως ο χλοοτάπητας είναι το βασικότερο στοιχείο σε ένα σύγχρονο γήπεδο και βελτιώνει την απόδοση μιας ομάδας σε μεγάλο βαθμό.

Ο δήμος Κορινθίων είναι αποφασισμένος να υλοποιήσει την συμφωνία με την διοίκηση του ΠΑΣ Κόρινθος, προκειμένου να τον βοηθήσει στην προσπάθεια που θα κάνει τη νέα χρονιά να κερδίσει την άνοδο στην SuperLeague 2. Για αυτό προχωρά στην αντικατάσταση του «γερασμένου» χλοοτάπητα, με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σήμερα στον τομέα αυτό. Μετά την αντικατάσταση του χλοοτάπητα, το Δημοτικό Στάδιο της Κορίνθου θα έχει έναν από τους καλύτερους αγωνιστικούς χώρους στην Ελλάδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η αναβάθμιση του Δημοτικού Σταδίου δεν αφορά μόνο τον κύριο αγωνιστικό χώρο των 8,960 m2 (όπου θα τοποθετηθεί προκαλλιεργημένος έτοιμος φυσικός χλοοτάπητας) αλλά και τους βοηθητικούς χώρους των 4.000 m2, όπου θα γίνει σπορά…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: ΤΩΡΑ (14:30) -Αναζωπύρωση στη Στιμάγκα -2 ελικόπτερα, 80 πυροσβέστες, 25 οχήματα και πεζοπόρα τμήματα στο σημείο

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά είναι σε εξέλιξη τώρα (14:30) σε αγροτοδασική έκταση στη Στιμάγκα Κορινθίας. Πρόκειται για αναζωπύρωση. Στο σημείο επιχειρούν για την κατάσβεση 80 πυροσβέστες, 25 οχήματα, 2 ελικόπτερα και πεζοπόρα τμήματα…”

Κ.Ν

“Εύγε” στη διοίκηση του Λουζιώτη στο επιμελητήριο Κορινθίας! -Το κόστος υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ και βαρύνει τον προϋπολογισμό…

Πρόσφατα ρωτήσαμε ευθέως τον νέο πρόεδρο (…από σπόντα) στο επιμελητήριο Κορινθίας Π. Λουζιώτη και τη νέα διοίκηση να μας απαντήσουν ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ την εκδήλωση και ΠΟΣΟ στοίχισε; -Ποιο το κέρδος για τους επιχειρηματίες του νομού;

Την παραπάνω συγκεκριμένη ερώτηση τη θέσαμε στις αρχές του μήνα (στις 8 Ιουλίου)

Πέρασαν περίπου 10 μέρες και δεν είδαμε να δίνουν μία απάντηση τόσο ο Π. Λουζιώτης ως πρόεδρος όσο κάποιο άλλο μέλος της νέας διοίκησης (…όπως προέκυψε τέλος πάντων) στο επιμελητήριο Κορινθίας!

Δεν διαβάσαμε και κάποια ανακοίνωση στα ΜΜΕ σχετικά με το κόστος της εκδήλωσης και το ΠΟΙΟΣ πλήρωσε!

Η απάντηση ήρθε …αλλά από άλλου!

Και η απάντηση έρχεται από τον πρώην πρόεδρο στο επιμελητήριο Κορινθίας Π. Πιτσάκη που μιλάει για κόστος που υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ και βαρύνει τον προϋπολογισμό του επιμελητηρίου Κορινθίας!!!

Και τώρα ρωτάμε Π. Λουζιώτη: …Είμαστε σοβαροί; Τόσες χιλιάδες ευρώ σε τόσο δύσκολες εποχές; Όταν, το γράφουμε ξανά, η ακρίβεια έχει “γονατίσει” τους επιχειρηματίες- εμπόρους; Όταν μάλιστα επι διοίκησης δική σας όπως έχει καταγγελθεί βεβαιώνονται οφειλές μελών του στην ΑΑΔΕ (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ: Λειτουργείτε ως εισπρακτική σε βάρος των μελών σας;)

Η ανάρτηση του πρώην προέδρου στο επιμελητήριο Κορινθίας Π. Πιτσάκη:

Και φυσικά επαναφέρουμε τα ερωτήματα που θέσαμε στην ανάρτηση της 8ης Ιουλίου 2024, όχι για να απαντήσει η διοίκηση του Π. Λουζιώτη, αλλά για να δουν οι επιχειρηματίες του νομού τι ΔΕΝ απάντησε ή απέφυγε (η διοίκηση του Τ. Λουζιώτη):

ΠΟΙΟΣ πλήρωσε αυτή την εκδήλωση; ΠΟΣΟ στοίχισε;

ΠΟΣΟΙ Κορίνθιοι επιχειρηματίες παρευρέθηκανΓιατί είδαμε να δίνουν το παρόν άτομα που ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με επιχειρηματίες (πρώην Κορίνθιους αστυνομικούς διευθυντές …κτλ!)

-ΠΟΙΟΣ ο σκοπός της εκδήλωσης;

ΠΟΙΟ ήταν το κέρδος για τους επιχειρηματίες του νομού;

-Τιμήθηκαν πρόσωπα που ΔΕΝ δουλεύουν πια σε κάποια επιχείρηση τα οποία είχαν τιμηθεί κατα το παρελθόν, όταν ήταν ακόμα ενεργά! …Δηλαδή κάθε τόσο θα βραβεύονται ξανά τα ίδια πρόσωπα και ας μην εργάζονται κάπου;

Έλαβαν πρόσκληση ΟΛΟΙ οι επιχειρηματίες του νομού;

ΣΣ. Ο κάθε επιχειρηματίας -έμπορος στην Κορινθία μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του…

Κ.Ν

…Αυτή είναι η υγειονομική ταφή στα Εξαμίλια του νέου δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη;

Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας μας εστάλη η παραπάνω φωτογραφία με την εξής σατιρική λεζάντα:

“Η υγειονομική ταφή στα Εξαμίλια του νέου δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη!”

…Έτσι λύνονται τα προβλήματα;

Τα σχόλια δικά σας…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σε ποιους οικισμούς η υδροδότηση θα γίνεται με νερό από τις τοπικές γεωτρήσεις σε ανάμιξη με το νερό Στυμφαλίας! -Τι δεν μας είπαν…

Από τη ΔΕΥΑ Κορίνθου αναφέρθηκε σε ανακοίνωσή της την περασμένη Παρασκευή:

“Σας ενημερώνουμε πως λόγω της παρατεταμένης ζέστης και της αυξημένης κατανάλωσης νερού από το Σάββατο 13-07-2024 η υδροδότηση των οικισμών Εξαμιλίων, Ξυλοκέριζας και Κεχρεών θα γίνεται με νερό από τις τοπικές γεωτρήσεις σε ανάμιξη με το νερό Στυμφαλίας”.

ΣΣ. Στις βρύσες των κατοίκων θα φτάνει νερό Στυμφαλίας με νερό γεωτρήσεων! Δεν θεωρούμε ότι θα ακουστεί ωραία στους κατοίκους των παραπάνω οικισμών! Επίσης ποιο θα είναι το ποσοστό της ανάμιξης δεν μας είπαν!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Σπύρου διαμαρτυρήθηκε για την εκφορά συγκεκριμένης φρασεολογίας (γύφτοι, αλβανόγυφτοικ…κτλ)

Από την «Πράσινη Πόλη» του Δ. Πρωτοπαππά στο δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Διαβάσαμε, με μεγάλη προσοχή, το πόνημα του εκπροσώπου τύπου του Δήμου Κορινθίων κ. Μποζίκη και προσπαθούμε να κατανοήσουμε το λόγο που υπαγόρευσε τη σύνταξή του.

Αναρωτιόμαστε επίσης,για το οξύ ύφος του κειμένου και την επικέντρωσή του σε ένα και μόνο πρόσωπο. Ο κ. Μποζίκης επιτίθεται στο δημοτικό σύμβουλο κ. Σπύρου, διαστρεβλώνοντας τα γεγονότα, με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων.

Ο κ. Σπύρου διαμαρτυρήθηκε για την εκφορά συγκεκριμένης φρασεολογίας (γύφτοι, αλβανόγυφτοικ.τλ), όπως ορίζει ο νόμος, και δέχτηκε λεκτική επίθεση από παρευρισκόμενο πολίτη, καθώς και την έντονη διαμαρτυρία του κ. Μποζίκη, που προέβαλε προσωπικό πρόβλημα με τους «γύφτους», που του έχουν καταστρέψει την περιουσία.» Ο κ. Μποζίκης ήταν παρών και συμμέτοχος στο επεισόδιο.

Ο λόγος της στοχοποίησης του κ. Σπύρου δεν αφορά όμως τη διαμαρτυρία του για τη φρασεολογία, που χρησιμοποίησαν κάποιοι μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, αν και του επιτέθηκαν λεκτικά με σφοδρότητα χωρίς κανείς από το προεδρείο του ΔΣ να τους ανακαλέσει στην τάξη.

Άλλωστε, όπως είπε και ο κ. Δήμαρχος: «όπως αισθάνεται ο καθένας μιλάει, όπως θέλουμε θα εκφραζόμαστε. Θα φοβηθούμε τώρα και τον κ.Σπύρου; Δεν θα μας επιβάλλει κανένας πώς θα μιλάμε, αν θα πούμε τσιγγάνος, γύφτος, Ρομά ή ό,τι άλλο. Δικαίωμα του κάθε συμβούλου να αντιδρά όπως θέλει. Γίναμε όλοι ευαίσθητοι…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: ΣΑΚ Αργοναύτης: “Συγχαρητήρια στους παίχτες μας και στην προπονητική ομάδα” -Οι θέσεις που πήραν οι δύο αθλητές

Από τον ΣΑΚ Αργοναύτη αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με μια καταπληκτική πορεία της ΣΑΚ Αργοναύτης ολοκληρώθηκε το 51ο Πρωτάθλημα Α Εθνικής στα Τρίκαλα, Θεσσαλίας που διεξήχθει από τις 04 έως τις 10 Ιουλίου.

Η Κορινθιακή ομάδα με 2 νίκες, 2 ισοπαλίες και 3 ήττες ισοβάθμησε στην 20η προνομιούχο θέση, και έχασε την παραμονή στην κατηγορία λόγω κριτηρίων.

Η ομάδα του Αργοναύτη, που αποτελείται από παιδιά γέννημα θρέμμα του Συλλόγου και σύσσωμο το προπονητικό team να καθοδηγεί την ομάδα έδωσε μεγάλες μάχες αλλά για μικρές λεπτομέρειες χάθηκε η παραμονή στη μεγάλη κατηγορία.

Η αθλήτρια του Συλλόγου Λυδία Δανιηλίδη κατετάγη 6η καλύτερη γυναικεία σκακιέρα ενώ ο αθλητής Αναστάσης Λέκκας 9η καλύτερη σκακιέρα στην κατηγορία κάτω των 20 ετών.

Συγχαρητήρια στους παίχτες μας και στην προπονητική ομάδα που υπερέβαλαν εαυτούς στο πιο δύσκολο πρωτάθλημα της χρονιάς ανάμεσα σε 34 ομάδες με τους καλύτερους Έλληνες και τις καλύτερες Ελληνίδες σκακιστές/στριες. Πρωταθλήτρια η υπερομάδα της Καβάλας με το απόλυτο 7 στα 7, στη δεύτερη θέση ο ΟΦΗ και χάλκινο μετάλλιο η ομάδα της Ευβοϊκής».

Συνεδριάζει την Τρίτη η δημοτική κοινότητα Λουτρακίου…

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση: