Αρχική Blog Σελίδα 475

Δωρεάν τεστ ανίχνευσης κορονοϊού στο Κιάτο…

Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό Κορίνθου και το Δήμο Σικυωνίων θα διεξάγουν δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) Covid-19, την  Τρίτη  16 Ιουλίου   2024, στο Κιάτο. Ειδικότερα, οι Κινητές Μονάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ θα βρίσκονται  ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ  ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ  ΘΕΑΤΡΟΥ και θα διενεργούν rapid test από 09:30 έως 14:00.  (Είσοδος από οδό Π. Παπαληγούρα).

Οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους απαραιτήτως  το  ΑΜΚΑ».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τρίτη και την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Σε ένα νέο επενδυτικό «hotspot» αναμένεται να εξελιχθεί το Λουτράκι

0

Σε ένα νέο επενδυτικό «hotspot» αναμένεται να εξελιχθεί το Λουτράκι, καθώς παρά τα προβλήματα που υπάρχουν με το καζίνο, η περιοχή προσελκύει το ενδιαφέρον τόσο των Ελλήνων όσο και των ξένων επενδυτών, ενώ σε προσιτές τιμές βρίσκονται ακόμη και οι τιμές των κατοικιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες η πιο μεγάλη επένδυση αναμένεται να υλοποιηθεί από Έλληνα εφοπλιστή στα πανέμορφα Καλάνησα και συγκεκριμένα στο δεύτερο σε έκταση νησί των Αλκυονίδων Νήσων, το Δασκαλειό. Πρόκειται για ένα πεντάστερο resort που θα αποτελείται από 40 υπερπολυτελείς κατοικίες που θα υλοποιηθούν σε έκταση 257 στρεμμάτων. Παράλληλα, θα κατασκευαστούν και άλλα έργα υποδομής υποστηρικτικά στο θέρετρο. Το έργο σ’ αυτή τη φάση βρίσκεται στη φάση της έκδοσης των απαραίτητων αδειών, έτσι ώστε να αρχίσουν άμεσα οι κατασκευαστικές εργασίες.

Το Λουτράκι αποτελεί «φιλέτο» και για τους Ισραηλινούς επενδυτές, ήδη η Brown Hotels λειτουργεί δύο ξενοδοχεία στην περιοχή, το Dave by the Beach Loutraki στην καρδιά του Λουτρακίου και το Isla Brown Corinthia Resort and Spa στους Αγίους Θεοδώρους. Παράλληλα, προσπάθησε να επεκταθεί περισσότερο αποκτώντας το πρώην ξενοδοχείο Elpis, ενώ το τέταρτο ξενοδοχείο αφορά το πρώην Loutraki Palace, στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο, μέχρι στιγμής σύμφωνα με πληροφορίες οι εργασίες έχουν σταματήσει και οι ισραηλινοί βρίσκονται σε ζητήσεις αν θα τα πωλήσουν ή θα συνεχίσουν τις εργασίες.

Μια ακόμη ισραηλινή εταιρεία, της οποίας το όνομα δεν είναι ακόμα γνωστό, σχεδιάζει ένα πολυτελές οικιστικό project, σε οικόπεδο που αγόρασε προ μηνών μπροστά στην παραλία του Λουτρακίου. Το μεγάλο ερώτημα ωστόσο είναι τι θα γίνει με την μαρίνα, η οποία βρίσκεται μπροστά από το καζίνο. Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό την αναβάθμιση της μαρίνας θα τη αναλάμβανε ο ιρλανδικών συμφερόντων όμιλος Κόμερ.

Το σχέδιο για την εν λόγω μαρίνα μάλιστα προέβλεπε ότι θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού 600 σκαφών αναψυχής διαφόρων μεγεθών, ενώ θα υπάρχει και ανάπτυξη ακινήτων στον χώρο. Πρόκειται για μία επένδυση, η οποία εκτιμάται ότι θα ξεπερνούσε τα 400 εκατ. ευρώ, ωστόσο μέχρι στιγμής έχει μείνει παγωμένη.

Ο όμιλος Κόμερ έχει μεγάλη παρουσία στην περιοχή, καθώς στις αρχές του 2022 απέκτησε τα δύο ξενοδοχεία Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort και Wyndham Loutraki Poseidon Resort, της οικογένειας Αργυρού καταβάλλοντας για τα δάνεια και τις μετοχές των δυο ξενοδοχείων περί τα 15 εκατ. ευρώ.

Επίσης πρόσφατα στον όμιλο πέρασε και το τετράστερο ξενοδοχείο Kinetta Beach, Resort and Spa βρίσκεται δίπλα στην αμμώδη παραλία της Κινέτας.

Όσον αφορά το Καζίνο Λουτρακίου αναμένεται η απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου, για την υπαγωγή του Καζίνο στον Πτωχευτικό Νόμο και την εξυγίανση της εταιρείας.

Πόλος έλξης αποτελούν και οι τιμές των κατοικιών στο Λουτράκι, οι οποίες είναι αυξημένες σε σχέση με πέρυσι αλλά ακόμα κινούνται σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα, κατά τον μήνα Ιούνιο, η ζητούμενη τιμή για ακίνητα προς πώληση στην περιοχή Λουτράκι – Περαχώρα ήταν υψηλότερη στην περιοχή Κέντρο, με 1.924 ευρώ ανά τ.μ. Αντιθέτως, η χαμηλότερη τιμή ήταν στην περιοχή Αλκυονίδες με μέσο όρο 420 ευρώ ανά τ.μ.

Στα ύψη, ωστόσο, είναι τα ενοίκια των διαμερισμάτων λόγω του ότι το διαθέσιμο απόθεμα είναι εξαιρετικά περιορισμένο, λόγω των Airbnb.

Αναλυτικά, η μέση ζητούμενη τιμή για το κέντρο ανέρχεται στα 8,45 ευρώ το μήνα ανά τ.μ. Η χαμηλότερη τιμή αντίστοιχα ήταν στην περιοχή Πίσια έχει μέσο όρο 4,22 ευρώ το μήνα ανά τ.μ.”, αναφέρεται στο newsit.gr

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας τελέσθηκε η εις Πρεσβύτερον Χειροτονία του… (φωτο)

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Αρχιερατική Θ. Λειτουργία τέλεσε χθες Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024, ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος, στον Ι. Ναό Αγίου Γεωργίου Χιλιομοδίου, πλαισιούμενος από τον Αιδεσ. Πρωτ/ρο π. Αθανάσιο Κοντογιάννη, τον Αιδεσ. Σταυροφόρο – Οικονόμο π. Δημήτριο Ζούζια, τον Εφημέριο του Ι. Ναού π. Άγγελο Τσελώνη, τον Αρχιδιάκονο της Ι. Μητροπόλεως μας π. Δαμασκηνό Γεννηματά και τους Διακόνους π. Χρήστο Χίλια και π. Άγγελο Σαλάτα, ενώ παρέστη  συμπροσευχόμενος ο Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος.

Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας τελέσθηκε η εις Πρεσβύτερον Χειροτονία του εγγάμου Διακόνου π. Ελευθερίου Τσίρου του Κωνσταντίνου, καταγομένου εκ Λευκακίων Αργολίδος.

Προ της Χειροτονίας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας ομίλησε για τις προϋποθέσεις και για την δια Χειροτονίας ένταξη των Χειροτονουμένων στον ευαγή Κλήρο.

Απευθυνόμενος δε προς τον νεοχειροτονηθέντα Κληρικό της Ι. Μητροπόλεως μας π. Ελευθέριο Τσίρο και με την ευκαιρία της εορτής της μνήμης του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ο οποίος μεταξύ των άλλων συνέγραψε το «Ιερό Πηδάλιο», που εμπεριέχει όλους τους Ι. Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας, παρομοιάζοντας την Εκκλησία με καράβι, που για να κυβερνηθεί σωστά και να μην ξεφύγει από την πορεία του χρειάζεται πηδάλιο, τον νουθέτησε πως να διάγει τον Κληρικό πλέον βίο του και του επεσήμανε ότι ο Κληρικός οφείλει πάντοτε να ακολουθεί τους Ι. Κανόνες.

Καυχώμαι εν Κυρίω, ολοκλήρωσε ο Ποιμενάρχης μας, γιατί πάντοτε κοιτάζω κάθε υποψήφιο Κληρικό «στα μάτια» και ομιλώ την αλήθεια με παρρησία, προτρέποντάς τον να είναι αληθινός, γνήσιος, ανιδιοτελής και με φόβο Θεού, ακούγοντας και συμβουλευόμενος πάντα τον Επίσκοπό του, καθώς αυτός θα είναι η άγκυρα και η ελπίδα του έναντι Θεού, Εκκλησίας και ανθρώπων…»

Φωτιά στο αντλιοστάσιο του Βέλου

Η ανάρτηση από το δήμο Βέλου- Βόχας:

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 59χρονος στο Α. Διμηνιό γιατί στο σπίτι του καλλιεργούσε σε γλάστρες φυτά…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη την περασμένη Πέμπτη στο Α. Διμηνιό του δήμου Σικυωνίων 59χρονος Έλληνας, κάτοικος της περιοχής, γιατί στο σπίτι του καλλιεργούσε σε γλάστρες φυτά κάνναβης

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, την Πέμπτη το πρωί, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Σικυωνίων, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, 59χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε σε οικία του διαπιστώθηκε να καλλιεργεί σε γλάστρες -6- φυτά κάνναβης, ύψους έως -1,5- μέτρων περίπου, τα οποία κατασχέθηκαν».

Κ.Ν

Συνελήφθη 17χρονος Βέλγος στο Λουτράκι…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr ο 17χρονος που συνελήφθη στο Λουτράκι είναι από το Βέλγιο…

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 17χρονος αλλοδαπός, γιατί κατείχε τσιγαριλίκι κάνναβης, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Πάλι τα άκουσε ο δήμαρχος! -…Ποιοι δεν αντέχουν την κριτική και πως λειτουργούν; -…Τι συνέβη με μία ανάρτηση;

Έχουμε γράψει από την πρώτη στιγμή (κάνοντας συγκεκριμένες αναφορές) ότι η δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη …έκανε πολύ κακό ξεκίνημα!

Σε θέματα που αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη δείχνουν …να έχουν χάσει το μέτρο!

Και το χειρότερο είναι ότι με τον τρόπο που λειτουργούν ακόμα και οι συνεργάτες του δημάρχου εκθέτουν τον δήμαρχο (πχ. συμπεριφορά Μποζίκη στα ΜΜΕ…κτλ)

Θέματα για τα οποία ο δήμαρχος Ν. Σταυρέλης (των μεγάλων εξαγγελιών) δεν παίρνει θέση, ούτε βγάζει ανακοίνωση στα ΜΜΕ! Αν, λέμε αν, θεωρεί ο δήμαρχος ότι έτσι θα υποβαθμιστούν τα θέματα, να υπενθυμίσουμε ότι το έκαναν και άλλοι και τελικά …πήγαν αδιάβαστοι!

Δείτε τώρα την παρακάτω ανάρτηση (το περασμένο Σάββατο) και αφήνουμε τα τα σχόλιά σε σας:

ΛΕΧΑΙΟ: Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του…

0

“Τις πρωινές ώρες της Κυριακής, ενημερώθηκε το Λιμεναρχείο Κορίνθου, για τον εντοπισμό ενός 84χρονου χωρίς τις αισθήσεις του, στη θαλάσσια περιοχή του Λέχαιου Κορινθίας.

Ο 84χρονος είχε ήδη μεταφερθεί με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Από τη Λιμενική Αρχή της Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.