Αρχική Blog Σελίδα 478

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 5 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

“Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, έγιναν έλεγχοι σε 1.063 άτομα ενώ συνελήφθησαν 52 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Ένας ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.
  • Τρεις ημεδαποί και ένας αλλοδαπός, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Έφυγε ο ναυαγοσώστης μετέτρεψαν την βάρκα ..σε πιτσαρία! (φωτο)

0

“Η βάρκα είναι δεμένη στον πύργο του ναυαγοσώστη στο Λουτράκι. Όταν έφυγε ο ναυαγοσώστης την περασμένη Κυριακή μετέτρεψαν την βάρκα ..σε πιτσαρία”, αναφέρει αναγνώστης μας!

Η φωτογραφία:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Ξέχασαν” να προβλέψουν το μικρόφωνο- …Μόνο η πρώτη σειρά άκουγε! (φωτο)

Έγινε και αυτό την περασμένη Παρασκευή στο δήμο Κορινθίων! Παρουσίαση κυκλοφοριακής μελέτης …χωρίς να προβλέψουν μικρόφωνο! Μόνο η πρώτη σειρά στο θέατρο στο δημαρχείο άκουγε τον ομιλητή…

ΣΣ. Οι υπεύθυνοι της δημοτικής αρχής ξέχασαν να το προβλέψουν και αυτό;

Βέβαια τα πράγματα πριν λίγες μέρες …ήταν χειρότερα (δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Δεν σκέφτηκαν ούτε τα παιδιά; -Απαράδεκτο αυτό που συνέβη σε παιδική χορευτική εκδήλωση! -Καταγγέλλουν την δημοτική αρχή!)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει την Παρασκευή…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η εκδήλωση που θα φιλοξενήσει χορευτικούς συλλόγους και ομάδες από όλη την Ελλάδα…

0

Από τη Λαογραφική στέγη Κορίνθου αναφέρεται: «Η Λαογραφική Στέγη Κορίνθου έχει την τιμή και τη χαρά να σας προσκαλέσει στο 3ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Ιουλίου 2024 και ώρα 20:30, στην ιστορική πλατεία Παναγή Τσαλδάρη (Περιβολάκια) στην πόλη της Κορίνθου.

Το φεστιβάλ αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να γιορτάσουμε την πλούσια ελληνική παράδοση μέσα από την τέχνη του χορού. Φέτος, η εκδήλωση θα φιλοξενήσει χορευτικούς συλλόγους και ομάδες από όλη την Ελλάδα, προσφέροντας ένα θέαμα γεμάτο ζωντάνια, χρώμα και μουσική.

Συμμετέχοντες σύλλογοι:

  • Αρκάδων Δρώμενα
  • Πολιτιστικός Σύλλογος Φιχτιών «Σάμινθος»
  • ΛΥΚΕΙΟΝ ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ Περιφερειακό Τμήμα Χορού ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
  • Περιβαλλοντικός και Πολιτιστικός Σύλλογος Αθικίων

Επιπλέον, θα συμμετέχουν τα χορευτικά τμήματα και το παιδικό τμήμα της Λαογραφικής Στέγης Κορίνθου.

Την εκδήλωση πλαισιώνουν μουσικά:

Γιάννης Παυλόπουλος – Βιολί/Τραγούδι

Αλέξανδρος Αρκαδόπουλος – Κλαρίνο

Ιορδάνης Κουζηνόπουλος – Λαούτο

Γιάννης Γευγελής – Κρουστά

Χαράλαμπος Μουρούζης – Λύρα Πόντου

Πετρούλα Γιόβα – Τραγούδι

Το φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και του Κέντρου Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος Δήμου Κορινθίου (ΚΕ.Π.Α.Π), με μεγάλο υποστηρικτή την εταιρεία HELMHELLASSA – NIKO.

Σας προσκαλούμε να παρευρεθείτε σε αυτή τη γιορτή της παράδοσης και του πολιτισμού. Η παρουσία σας θα αποτελέσει τιμή για εμάς και θα συμβάλλει στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Ευελπιστούμε να σας έχουμε κοντά μας σε αυτή την ξεχωριστή βραδιά, γεμάτη παράδοση, χορό και πολιτισμό».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πολίτες εκπαιδεύτηκαν ΔΩΡΕΑΝ για τη ναυαγοσωστική…

0

«Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το εξαιρετικά χρήσιμο σεμινάριο “Γνωριμία με τη ναυαγοσωστική” στην παραλία “Καλάμια”, το Σάββατο 6 Ιουλίου 2024. Το σεμινάριο διοργάνωσε  ο Δήμος Κορινθίων σε συνεργασία  με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων του Π.Ο.Υ. και την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων ΕΔΟΚ.   

Οι πολίτες εκπαιδεύτηκαν ΔΩΡΕΑΝ από τον κ. Καστρινάκη Παντελή, Πρόεδρο της Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδας Κρίσεων ΕΔΟΚ για τις βασικές έννοιες  της Ναυαγοσωστικής.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε:

  • στους τρόπους εισόδου στο υγρό στοιχείο,
  • στους τρόπους προσέγγισης του θύματος με διασωστικό κολύμπι,
  • στις λαβές για ανάσυρση του θύματος και στους τρόπους μεταφοράς του
  • στην έξοδος από το υγρό στοιχείο.

Επιπρόσθετα, οι συμμετέχουσες και συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν  στην παροχή βασικών Α’ Βοηθειών, οι οποίοι μετά το πέρας της εκδήλωσης έλαβαν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Στη εκδήλωση παραβρέθηκαν  ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής κος Τσάκωνας Ιωάννης, ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού κος Δημάκος Κωνσταντίνος και η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Παιδείας κα Τσουλουχά Δήμητρα. Επίσης η συντονίστρια ΕΔΔΥΠΠΥ  Δήμου Κορινθίων κα Σούκουλη Αμαλία, η Πρ/νη του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας κα Σπυροπούλου Αναστασία και η Πρ/νη των ΚΑΠΗ Κορίνθου κα Μπισμπίκη Άννα, καθώς επίσης και οι υπάλληλοι του Προγράμματος “Βοήθεια στο  σπίτι”Χούπη Αγγελική και Σκούρτη Ανδριάνα. Στο σεμινάριο συμμετείχαν είκοσι νέοι εθελοντές πολίτες,  και το παρακολούθησαν πλήθος παρευρισκόμενων δημοτών  και λουόμενων», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς για την Πέμπτη…

0

Ο χάρτης του πυροσβεστικού σώματος:

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αντί για αντίδραση, χρήματα …μέσω μεταναστών ζήτησε ο Σταυρέλης από τον υπουργό!!! -…Αυτό είναι το όραμα του δημάρχου για την Κόρινθο, το Συνοικισμό και τις γύρω περιοχές γύρω από το κέντρο μεταναστών;

Διαβάζουμε την παρακάτω σημερινή ανάρτηση του δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη και πραγματικά απορούμε!

Αντί να ζητήσει ο δήμαρχος να φύγουν οι μετανάστες, οι δομές των σκουπιδιών, των ασθενειών …κτλ, ο δήμαρχος ζητάει χρήματα ως αντισταθμιστικά για τη δομή των μεταναστών!

Χρήματα δηλαδή …μέσω μεταναστών!!!

Και το κάνει ανάρτηση ο δήμαρχος στο facebook για να το διαφημίσει κιόλας;

Μόνιμοι οι μετανάστες από ότι φαίνεται στο κέντρο της Κορίνθου!

Μήπως να πούμε “μπράβο” και στον δήμαρχο που δεν αντιδρά; …Τόσο πονά το Συνοικισμό και τον τόπο που μεγάλωσε;

Αυτό είναι το όραμα του δημάρχου για την Κόρινθο και τις γύρω περιοχές από το “έκτρωμα” που διαμένουν μετανάστες; Τα αντισταθμιστικά χρήματα; ΔΟΜΕΣ δηλαδή αντί για ΑΝΑΠΤΥΞΗ στο δήμο Κορινθίων;

Επίσης στην παρακάτω ανακοίνωση του δημάρχου δεν φαίνεται ούτε μία αντίδραση για τους μετανάστες που έχουν υποβαθμίσει την πόλη της Κορίνθου!

Δήμαρχε αυτούς τους κατοίκους που μένουν δίπλα ή κοντά στο κέντρο μεταναστών τους ρωτήσατε να σας πουν τι θα περίμεναν από τη δημοτική αρχή; Για ρωτήστε τους…και τα ξαναλέμε!

Η σημερινή ανάρτηση του δημάρχου Κορινθίων Ν. Σταυρέλη:

ΝΕΜΕΑ: Νεκρά δίδυμα νεογνά: Τι αναφέρει η επιστολή του πατέρα…

“Τις τραγικές ώρες που βίωσε περιγράφει σε επιστολή του στις Αργολικές Ειδήσεις, ένας άνδρας από την Νεμέα, όταν χρειάστηκε νοσοκομειακή φροντίδα, λόγω έκτακτης ανάγκης, η εγκυμονούσα σε δίδυμα γυναίκα του.

Όπως περιγράφει στην επιστολή του ο ίδιος, από την αδιαφορία ιατρού στο Παναρκαδικό αλλά και την έλλειψη Μονάδας Εντατικής Νεογνών στο Νοσοκομείο Άργους, τα δυο νεογνά έχασαν τη ζωή τους.

Αναλυτικά η επιστολή του:”Λέγομαι ……… ………… και θέλω να σας πω την ιστορία μου για τα 2 Νοσοκομεία, το Παναρκαδικό και το Νοσοκομείο Άργους και τι έζησα εκεί.

Την Παρασκευή  5-7-2024 το απόγευμα και ώρα 6 περιπου  η γυναίκα μου έγκυος σε δίδυμη κύηση και στην 25η εβδομάδα εγκυμοσύνης την πιάνουν πόνοι.  Παίρνω τηλ τον θεράποντα ιατρό μας που είναι στην Αθήνα σε ιδιωτικό μαιευτήριο και μου λέει ότι πρέπει να κάνει υπέρηχο και να πάρει ένα Σπασμοαποτελ. 

Αμέσως έτσι τηλεφωνώ στο νοσοκομείο του Αργούς, δεν εφημέρευε και τηλ μετά στο Παναρκαδικό για να βρω γυναικολόγο εφημερεύοντα διότι από τους πόνους δεν άντεχε να πάω στην Αθήνα.

Πηγαίνουμε εκεί ζητούμε να μας δουν και μας εξετάζει ένας ειδικευόμενος ιατρός χωρίς να είναι παρών ο επιμελητής που είχε εφημερία. Μας κάνει υπέρηχο κοιτάει για διαστολή και μας λέει όλα καλά, παω να μιλήσω στον επιμελητή μου και έρχομαι.

Γυρνώντας μας λεει όλα καλά ξανά και του απαντώ πως η γυναίκα μου πονάει και μου απαντά να μιλήσουμε με τον θεράποντα ιατρό μάς. Μας ζητά ο θεράποντα Ιατρός μας να κάνουμε και μια καλλιέργεια ούρων η οποία θα έβγαινε μετά από 3ης ημερες.

Του λέω δεν θα μας δώσετε κάτι πονάει και μας απαντά ξανά ο ειδικευόμενος Ιατρος ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εμείς μιλήστε με τον Ιατρό σας.

Φεύγοντας μιλάω με τον Ιατρό μας που μας παρακολουθούσε και μας καθησυχάζει ότι μάλλον είναι από το έντερο και είναι κολικός εντέρου αφού το υπερηχογράφημα στο Νοσοκομείο Τρίπολης ήταν καλό και μας προτείνει να πάρουμε κλύσμα και ένα Σπασμοαποτελ ή μποσκοπαν ή ντουφαλακ χάπια οπότε μας καθησυχάζει έχουν ηρεμήσει οι πόνοι κάπως και φεύγουμε από το Νοσοκομείο Τρίπολης χωρίς να μας δει ο επιμελητής καθόλου χωρίς να κάνει τον κόπο να κατέβει μερικά σκαλιά για μια ανθρώπινη ζωή.

Πάμε σπίτι μας στην Νεμέα Κορινθίας που μένουμε και αφού μέχρι τις 23:00 το βράδυ οι πόνοι έχουν γίνει μικρή ενόχληση, κοιμόμαστε ήσυχοι.
Το πρωί κατά τις 6:00 την ξαναπιάνουν πόνοι δυνατοί ποιο δυνατοί αυτήν την φορά την βάζω στο αυτοκίνητο και φεύγω για το Νοσοκομείο Άργους εκεί πάω ζητάω γυναικολόγο γρήγορα και με ρωτάνε τι έχει και τους απαντώ τι μου είπαν από Τρίπολη και τι είπε ο θεράποντας Ιατρός μας βγαίνει ο γυναικολόγος που εφημέρευε γρήγορα και την βάζει για υπέρηχο βγαίνει έξω και μου λέει, γεννάει…. τρελάθηκα!!!!

Κινητοποιεί άμεσα Νοσηλευτικό προσωπικό μαίες και όποιον άλλο χρειαζόταν μαζί του και την βάζει να γεννήσει άμεσα στις 06:45, φτάσαμε στις 7:00 η γυναίκα μου γεννούσε.

Μετά από 30 λεπτά περίπου είχαν γεννηθεί 2 παιδάκια ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι, έχει φωνάξει άμεσα ασθενοφόρο για να διακομισθούν τα έχουν πάρει μαζί με τον παιδίατρο και λοιπό προσωπικό και προσπαθούν να τα σταθεροποιήσουν για να φύγουν για Αθήνα άμεσα.

Στις 8:05 μαθαίνω τα άσχημα νέα το πρώτο είχε φύγει από την ζωή και προσπαθούσαν να σώσουν το δεύτερο έως τις 10:43 όπου πάλευε με νύχια και δόντια να κρατηθεί το παιδάκι στην ζωή δυστυχώς έφυγε και αυτό μαζί και το ασθενοφόρο όπου περίμενε. 

Χάσαμε την γη, χάσαμε τον κόσμο όλο.

Αυτά σας τα λέω για να μην περάσει άλλος γονιός τα ίδια ξανά . Η Αδιαφορία του Ιατρού στο Παναρκαδικο και η έλλειψη Εντατικής στο Νοσοκομείο Άργους μας κόστισαν 2 παιδιά και πόσα ακόμα θα μπορούσαν να χαθούν επειδή η πολιτεία αδιαφορεί για τα πάντα. Επειδή ένας Ιατρος βαριέται να δει έναν ασθενή και βάζει τον ειδικευόμενο να εξετάσει μόνος του χωρίς να είναι παρών ο ίδιος σε περιστατικό.

Τα Νοσοκομεία της περιφέρειας πάσχουν από Ιατρούς από Ανθρώπους Από εξοπλισμό και όλα αυτά κοστίζουν το υπέρτατο αγαθό την ανθρώπινη ζωή.

Αν θέλετε να δημοσιεύσετε το κείμενο μου μήπως σωθούν κάποιες άλλες ζωές”

Τα πλήρη στοιχεία του καταγγέλλοντα βρίσκονται στην διάθεση της εφημερίδας», αναφέρεται στο argolikeseidhseis.gr