Αρχική Blog Σελίδα 477

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Αυτά είναι! Πρώην αντιπεριφερειάρχης …κατα νυν! -Με ένα σχόλιο ο Χ. Βυτινιώτης στέλνει “αδιάβαστο” τον Τ. Γκιολή!!! -Δ. Πτωχέ εσείς ακούσατε τίποτα;

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Κάνει την παρακάτω ανάρτηση πριν λίγη ώρα (αργά το απόγευμα της Πέμπτης) ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τ. Γκιολής:

Και μεταξύ των σχολίων, κάτω από την ανάρτηση του Γκιολή, ακολουθεί το σχόλιο του πρώην αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Χ. Βυτινιώτη:

…Αυτά είναι!

…Δεν υπάρχει προηγούμενο!

Πρώην αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας “αδειάζει” τον νυν και του λέει ότι είναι εκεί …για τις φωτογραφίες!

Ο Χάρης …σήκωσε το όπλο;

Εμείς σε ότι αφορά τον Γκιολή και το θέμα που έχει γενικά με τις φωτογραφίες τα λέγαμε πρώτοι εδώ και αρκετά χρόνια!

Αναρωτιόμαστε ο Δ. Πτωχός είναι ενήμερος για αυτά που λέγονται γενικά στην Κορινθία;

Για την ώρα δεν θα γράψουμε κάτι παραπάνω…

Ο καθένας ας κάνει τα σχόλιά του…

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ξέφυγε η φωτιά! Που κατευθύνεται… -Εκπρόσωπος τύπου της πυροσβεστικής: “Τα δύσκολα είναι μπροστά μας -Για την κατάσβεση επιχειρούν 11 αεροσκάφη και 8 ελικόπτερα, 159 πυροσβέστες με 6 ομάδες δασοκομάντος και 49 οχήματα…”

0

Σε έκτακτη ενημέρωση για τη δασική πυρκαγιά που ξεκίνησε από τη Στιμάγκα και αυτή τη στιγμή (20:45) είναι σχεδόν ανεξέλεγκτη από τον εκπρόσωπο τύπου του πυροσβεστικού σώματος πύραρχο Β. Βαθρακογιάννη αναφέρθηκε πριν λίγη ώρα:

“Σχετικά με την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σήμερα το μεσημέρι στην περιοχή Στιμάγκα Κορινθίας.

Ξεκίνησε και εξελίσσεται μέσα σε ρεματιά με απότομες κλήσεις και πολύ πυκνή βλάστηση, χωρίς, μέχρι στιγμής να απειλούνται οικισμοί.

Στο έργο της κατάσβεσης επιχειρούν 159 πυροσβέστες με 6 ομάδες δασοκομάντος και 49 οχήματα, ενώ έχουν διατεθεί και επιχειρούν περιοδικά 19 εναέρια μέσα, 11 αεροσκάφη και 8 ελικόπτερα, εκ των οποίων τα 2 για το συντονισμό τους.

Για τη συγκεκριμένη πυρκαγιά, πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η συντονιστική σύσκεψη που συγκάλεσε ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας με τη συμμετοχή των συναρμόδιων υπουργείων και φορέων, των ΟΤΑ και όλων των Σωμάτων Ασφαλείας.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι τα δύσκολα είναι μπροστά μας.

Σε κάθε περίπτωση αποφεύγουμε ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά.

Για οτιδήποτε νεότερο θα ακολουθήσει επόμενη ενημέρωση…”

Σε επικοινωνία μας τώρα με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Η φωτιά είναι μεγάλη και κατευθύνεται προς Νεμέα”

Κ.Ν

ΙΣΘΜΙΑ: «Μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας…” -…Ωραίοι είναι εκεί στη διώρυγα της Κορίνθου! -Για τους Κορίνθιους πολιτικούς… πέρα βρέχει!

“Το βράδυ της 7ης Ιουνίου 2024 που έγινε το ατύχημα με το βενζινοφόρο βυτίο στην Εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου και που είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή της μοναδικής αερογέφυρας που συνέδεε τους παραλιακούς οικισμούς Καλαμάκι και Άγιο Χαράλαμπο με το Λουτράκι αλλά και τα Ίσθμια ήρθαν στην επιφάνεια σειρά προβλημάτων που ταλαιπωρούν τους κατοίκους των γύρω περιοχών και μάλιστα εν μέσω τουριστικής περιόδου.

Με φωνές, νόηματα και πλεούμενα

Οι οικισμοί Καλαμάκι και Άγιος Χαράλαμπος αποκόπηκαν από τα Ίσθμια. Τα Ίσθμια και η Κυρά Βρύση βρίσκονται από την πλευρά της Πελοποννήσου. Το Καλαμάκι, ο Άγιος Χαράλαμπος και ο Σαρωνικός από την πλευρά της Στερεάς Ελλάδας. Τους χωρίζει η διώρυγα της Κορίνθου.

Πολλές φορές οι κάτοικοι κοιτάζονται και επικοινωνούν με φωνές και με νοήματα και κάποιες φορές παρά τα ισχυρά ρεύματα περνούν απέναντι με μικρά πλεούμενα. Τα παιδιά που ήθελαν να πάνε σχολείο και στις δραστηριότητες τους, ή οι εργαζόμενοι στις εργασίες τους έπρεπε να ξοδεύουν καθημερινά χρόνο και χρήμα.

Το μεγάλο τους πρόβλημα που ήταν η επισκευή της βυθιζόμενης γέφυρας των Ισθμίων, όχι μόνο δε λύθηκε αλλά και σήμερα ένα μήνα μετά το ατύχημα και τρεις μήνες μετά την αποσυναρμολόγηση της γέφυρας λόγω βλάβης το πρόβλημα παραμένει προκαλώντας οργή και αγανάκτηση στους κατοίκους.

Την έφτιαξαν σε 48 ώρες

Η γέφυρα στην Ποσειδωνία υπέστη βλάβη την Κυριακή 7 Ιουλίου και μέσα σε 48 ώρες την είχαν επισκευάσει. Για τη βλάβη στη γέφυρα Ποσειδωνίας η διαχειρίστρια εταιρεία (Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου) ενημέρωσε πως εντός 48 ωρών θα επαναλειτουργήσει.

Αγνοείται η γέφυρα των Ισθμίων

Αντίθετα για τη γέφυρα των Ισθμίων η τελευταία ενημέρωση ήταν στις 29 Μαρτίου και ανέφερε: «Η λειτουργία της βυθιζόμενης γέφυρας Ισθμίων θα διακοπεί για διάστημα δύο μηνών από την Τρίτη 2 Απριλίου 2024 και ώρα 07:00 προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες αποκατάστασης των κινητών και μηχανικών μερών της. Με την ολοκλήρωση των εργασιών θα τεθούν σε πλήρη λειτουργία και οι δύο διάδρομοι κυκλοφορίας της γέφυρας. Η Εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας και κυρίως τους κατοίκους της περιοχής για την κατανόησή τους».

H γέφυρα των Ισθμίων / φωτογραφία corinthcanal.com

Ούτε μία συγγνώμη

Από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Η γέφυρα των Ισθμιών έχει αποσυναρμολογηθεί και κατά πληροφορίες βρίσκεται σε κοντινό ναυπηγείο για επισκευή. Εδώ και τρεις μήνες δε λειτουργεί. Ποτέ η εταιρεία δεν βγήκε να ζητήσει μία συγγνώμη για την καθυστέρηση της επισκευής της γέφυρας και σα να μην φτάνει αυτό οι «πληροφορίες» υπό τη μορφή φημών ταλαιπωρούν τους δοκιμαζόμενους κατοίκους και τις επιχειρήσεις που χάνουν το καλοκαίρι και ένα μεγάλο μέρος του τζίρου τους. Το πέρασμα είναι κλειστό και κανείς δεν επισκέπτεται την πανέμορφη αυτή περιοχή. Να σημειωθεί επίσης πως η γέφυρα των Ισθμίων από τον Δεκέμβριο του 2021 λειτουργούσε με ένα ρεύμα κυκλοφορίας επειδή κάποια καράβι την χτύπησε και της είχε προκαλέσει βλάβη.

«Δε μας σέβονται, μας κοροϊδεύουν»

«Μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας. Είχαν πει πως η γέφυρα θα έρθει αρχές Ιουνίου, μετά πήγε 10 Ιουνίου, μετά 28 Ιουνίου, ύστερα μας είπαν για 10 Ιουλίου και τώρα ακούμε για 20 Ιουλίου και έχει ο θεός. Οι άνθρωποι παίζουν με τις ζωές μας. Κατ΄αρχήν δε μας σέβονται. Όταν κανείς δεν ενημερώνει τους πολίτες υπεύθυνα αυτό είναι έλλειψη σεβασμού. Για να διανύσουμε 100 μέτρα που παλιά χρειαζόμαστε δύο λεπτά για να πάμε στην άλλη πλευρά του χωριού πρέπει να κάνουμε κύκλο.

Πρέπει να μπούμε και να βγούμε στην Εθνική οδό και όλα αυτά μόνο με αυτοκίνητο», λέει ο πρόεδρος του Εξωραϊστικού και Εκπολιτιστικού Συλλόγου Καλαμακίου Ηλίας Ριζομιλιώτης και όπως λέει εντός των ημερών θα γίνει Γενική Συνέλευση των κατοίκων για να αποφασιστούν πιθανές κινητοποιήσεις.

Στο πλευρό των κατοίκων βρίσκεται και ο Δήμος Περαχώρας Λουτρακίου και προσωπικά ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης ο οποίος επίσης πιέζει προς πάσα κατεύθυνση αλλά κανείς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα πότε θα επαναλειτουργήσει η γέφυρα των Ισθμίων”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο ethnos.gr

Οι Κορίνθιοι βο(υ)λευτές με τι ασχολούνται; Έχουμε υποτίθεται και δύο υφυπουργούς!

ΣΣ. “Ωραίοι” είναι εκεί στη διώρυγα της Κορίνθου! Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να συμπεριφέρονται έτσι τους κατοίκους στα Ίσθμια; Κυρώσεις για αυτή την κατάσταση δεν υπάρχουν; Και αν ναι ποιες είναι αυτές; Οι Κορίνθιοι βο(υ)λευτές με τι ασχολούνται; …Έχουμε υποτίθεται και δύο υφυπουργούς!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Ο Σταυρέλης επιμένει ότι τα οχήματα τα οποία χαρίζει η MOTOROIL να ΔΟΘΟΥΝ στο ΚΤΕΛ και με ΚΟΣΤΟΣ να μεταφέρονται οι πολίτες από τον προαστιακό στο κέντρο της πόλης”!

Από το συνδυασμό του Β. Νανόπουλου στο δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στο θέμα της δημοτικής συγκοινωνίας κατέθεσε ο κ. Νανόπουλος  στα πρακτικά τη γνωμοδότηση του δικηγόρου της ΚΕΔΕ που βεβαιώνει ότι είναι νόμιμη η ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας και η σύνδεση του προαστιακού με το κέντρο της πόλης και άλλα σημεία.

Κατέθεσε επίσης τη διαδικασία που έχει προτείνει ο ειδικός νομικός σύμβουλος καθώς και τη βεβαίωση της νομαρχίας ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή συγκοινωνία από τον προαστιακό στην Κόρινθο.

Ο κύριος Σταυρέλης  συνέχισε να επιμένει ότι πρέπει το έργο της συγκοινωνίας και τα οχήματα τα οποία μας χαρίζει MOTOROIL να δοθούν στο ΚΤΕΛ  και με κόστος να μεταφέρονται οι πολίτες από τον προαστιακό στο κέντρο της πόλης. Επέμενε δε ότι υπάρχει συγκοινωνία με το ΚΤΕΛ από προαστιακό σε Κόρινθο !!!

Εμείς προτείναμε δωρεάν μετακίνηση από τον προαστιακό στην πόλη και το κόστος των 2 οδηγών που χρειάζονται να καλυφθεί από το δήμο…»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ποιοι θα χειροτονηθούν την Κυριακή…

0

«Ανακοινώνεται στο ευσεβές Εκκλησίασμα της Ι. Μητροπόλεως Κορίνθου ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος και ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας, Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος θα τελέσουν την Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024, Θ. Λειτουργία στον Ι. Ναό Αγίου Γεωργίου Χιλιομοδίου.

Κατά την διάρκεια της Δισαρχιερατικής Θ. Λειτουργίας θα πραγματοποιηθούν η εις Πρεσβύτερον Χειροτονία του εγγάμου Διακόνου π. Ελευθερίου Τσίρου του Κωνσταντίνου, καταγομένου εκ Λευκακίων Αργολίδος και ακολούθως η εις Διάκονον Χειροτονία του εγγάμου και πατρός δύο τέκνων κ. Γεωργίου Ηλιάδητου Αριστοτέλους, καταγομένου εκ Κουταλά Κορινθίας.

Παρακαλούνται οι Πιστοί όπως προσέλθουν και δια των προσευχών τους, ενισχύσουν του δύο νέους Κληρικούς της Τοπικής μας Εκκλησίας να διενεργούν πλήρως εν τη Εκκλησία τα αναλαμβανόμενα Ιερατικά και Διακονικά καθήκοντά τους και να παρέχουν την ευλογία και τα Μυστήρια του Κυρίου!», αναφέρεται από τη μητρόπολη.

Ηλεκτρική διασύνδεση των Δωδεκανήσων με καλώδιο μέσω της Κορίνθου… 

0

“Tον προσεχή Σεπτέμβριο θα βγει στον “αέρα” διαγωνισμός για την ηλεκτρική διασύνδεση των Δωδεκανήσων με καλώδιο και συγκεκριμένα μέσω της Κορίνθου όπου είναι ήδη έτοιμο το Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης το οποίο εγκαινιάστηκε πριν από ένα μήνα και έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να αποτελέσει τη βάση για την ηλεκτρική διασύνδεση των νησιών.

Αυτό προκύπτει από όσα είπε προχθές ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θόδωρος Σκυλακάκης σε συνάντηση με τους τοπικούς φορείς στη Ρόδο.

Οι διαγωνισμοί αυτοί θα αφορούν τα καλωδιακά τμήματα και τους δύο Σταθμούς Μετατροπής της διασύνδεσης Κόρινθος – Κως, δηλαδή της βασικής «ηλεκτρικής λεωφόρου» με την οποία θα ενταχθούν στο ηπειρωτικό δίκτυο και τα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου.

Η συγκεκριμένη διασύνδεση θα είναι συνεχούς ρεύματος υψηλής τάσης (HVDC) -η δεύτερη στη χώρα μας μετά τη «μεγάλη» διασύνδεση της Κρήτης- συνολικής ισχύος 900 Μεγαβάτ.

Σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ, με το εν λόγω έργο θα δημιουργηθεί ένας απ’ ευθείας ισχυρός δρόμος τροφοδότησης των Δωδεκανήσων από το ΕΣΜΗΕ σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, ενώ θα επιτραπεί και η μεγαλύτερη διείσδυση των ΑΠΕ. Η επιλογή της Κω έγινε καθώς αποτελεί το πλησιέστερο σημείο σύνδεσης με το ΕΣΜΗΕ.

Για την υλοποίηση του έργου, προβλέπεται η κατασκευή δύο Σταθμών Μετατροπής, στην Κόρινθο (πλησίον του ΚΥΤ Κορίνθου) και στην Κω (Μαστιχάρι), καθώς και η πόντιση δύο υποβρύχιων καλωδίων HVDC συνολικού μήκους 380 χιλιομέτρων. Από τα σημεία προσαιγιάλωσης μέχρι τους σταθμούς, θα εγκατασταθούν υπόγεια καλώδια HVDC.

Για να «βγουν στον αέρα» οι διαγωνισμοί μέσα στο 2024, ήδη βρίσκονται σε φάση σύνταξης τόσο για τους Σταθμούς Μετατροπής όσο και για τα καλωδιακά τμήματα της διασύνδεσης. Παράλληλα, έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες πεδίου για τις αναλυτικές μελέτες βυθού καθώς για τις μελέτες εναερίων και υπογείων Γραμμών Μεταφοράς σε Κόρινθο και Κω.

Η επεξεργασία των δεδομένων πεδίου είναι σε εξέλιξη και οι οριστικές μελέτες (σχέδια, αναφορές, κλπ) θα έχουν πλήρως αποπερατωθεί εντός των επόμενων μηνών έτσι ώστε να συμπεριληφθούν στις διακηρύξεις. Νωρίτερα, είχε «κλειδώσει» η επιλογή χώρων των δύο Σταθμών μετατροπής, ενώ ολοκληρώθηκαν και οι προμελέτες όδευσης των Γραμμών Μεταφοράς (εναερίων εναλλασσόμενου ρεύματος σε Κόρινθο και υπογείων συνεχούς ρεύματος σε Κόρινθο και Κω).

Την ίδια στιγμή, έχει ήδη υποβληθεί η ΜΠΕ του έργου, για περιβαλλοντική αδειοδότηση. Επίσης, προετοιμάζονται τα φύλλα απαλλοτριώσεων, για να κατατεθούν αμέσως μετά την έκδοση της ΑΕΠΟ.

Υπενθυμίζεται ότι με τη διασύνδεση θα γραφτούν «τίτλοι τέλους» για 6 αυτόνομα ηλεκτρικά συστήματα: Κάρπαθος (Κάσος διασύνδεση υπό ΜΤ), Ρόδος (Χάλκη διασύνδεση υπό ΜΤ), Σύμη, Κως – Κάλυμνος (Ψέριμος, Τέλενδος, Νίσυρος, Τήλος, Λέρος, Λειψοί, Γυαλί διασύνδεση υπό ΜΤ), Πάτμος και Αρκιοί (Μαράθι διασύνδεση υπό ΜΤ). Σύμφωνα με το ΔΠΑ 2024-2033, που έχει υποβάλει ο Διαχειριστής προς έγκριση στη Ρυθμιστική Αρχή, το σύνολο των έργων θα ολοκληρωθεί το 2028. Ο προϋπολογισμός τους είναι 2,026 δισ. ευρώ.

Εκτός από τη διασύνδεση Κόρινθος-Κως, θα υλοποιηθεί διασύνδεση της Κω με τη Ρόδο (ΑΗΣ Σορωνής), μέσω τριών υποβρύχιων καλωδίων εναλλασσόμενου ρεύματος (150 kV ικανότητας 250 MVA έκαστο), μήκους 100 χιλιομέτρων περίπου. Το έργο προβλέπει επίσης τη διασύνδεση της Ρόδου (ΘΗΣ Ν. Ρόδου) με την Κάρπαθο, με ένα υποβρύχιο εναλλασσόμενου ρεύματος (150 kV ικανότητας 200 MVA), μήκους 88 χιλιομέτρων.

Παράλληλα, θα κατασκευαστούν νέοι υποσταθμοί στην Κάρπαθο και την Κω (Μαστιχάρι). Συνέχεια της διασύνδεσης των Δωδεκανήσων θα αποτελέσει η διασύνδεση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου. Μάλιστα, για την ακτινική διασύνδεση των φορτίων και των δύο νησιωτικών συμπλεγμάτων, προβλέπεται η υλοποίηση διασύνδεσης της Κω με τη Σάμο.

Από τις μελέτες κόστους-οφέλους, έχει προκύψει πως η διασύνδεση των Δωδεκανήσων θα έχει ως συνέπεια την εξασφάλιση της ομαλής, αξιόπιστης και µε οικονομικότερο τρόπο τροφοδότησης με ηλεκτρική ενέργεια, σε σύγκριση με την υφιστάμενη κατάσταση. Επίσης, θα δώσει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης του πλούσιου δυναμικού ΑΠΕ της περιοχής, συμπεριλαμβανομένου και του αιολικού θαλάσσιου δυναμικού, με την ανάπτυξη offshore πάρκων.

Παράλληλα, θα μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την επιβάρυνση που προκαλείται στο περιβάλλον από τους υφιστάμενους πετρελαϊκούς σταθμούς παραγωγής, οι οποίοι λειτουργούν πλησίον κατοικημένων και τουριστικών περιοχών, με τον σταδιακό περιορισμό έως την οριστική παύση της λειτουργίας τους. Μάλιστα, η απόσυρση των περισσότερων σταθμών, με τη διατήρηση επιλεγμένων σε ψυχρή εφεδρεία, θα επιφέρει σημαντική μείωση του κόστους για ΥΚΩ. Σύμφωνα με τις μελέτες, η εξοικονόμηση για την περίοδο 2029-2053 θα ανέλθει από 2,8 έως 3,64 δισ. ευρώ…”, αναφέρεται στο news247.gr

Συνελήφθη από αστυνομικούς της Αττικής ο δράστης που τουλάχιστον 25 φορές (το 2023) έκλεψε ιερούς ναούς στην Κορινθία!

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: “Συνελήφθη βραδινές ώρες χθες στα Μέγαρα, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής, 26χρονος σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για συμμετοχή σε συμμορία που διέπραττε διακεκριμένες κλοπές από ιερούς ναούς στην περιοχή της Κορινθίας.

Ειδικότερα, ο 26χρονος κατηγορείται ότι από κοινού με συνεργούς του, τουλάχιστον -25- φορές το έτος 2023 εισήλθε σε ιερούς ναούς στην περιοχή της Κορινθίας αφαιρώντας χρηματικά ποσά και εικόνες, αποκομίζοντας μεγάλο οικονομικό όφελος.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Β. Νανόπουλος: “Μακάρι να υπάρξουν βροχές για επάρκεια νερού γιατί δεν περιμένουμε πολλά από τη δημοτική αρχή” -Τι έκανε ο Σταυρέλης…

Μεταξύ άλλων σε δήλωσή του ο αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων Β. Νανόπουλος αναφέρει:

“Στο ζήτημα των ενεργειών που χρειάζονται για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας προτείναμε συγκεκριμένα ενέργειες που πρέπει να συνεχιστούν , ενέργειες που έχει ξεκινήσει η δική μας δημοτική αρχή και αφορούν την υδροληψία από τη Στυμφαλία,  την χρήση των γεωτρήσεων ως εφεδρικών για να  συμπληρώσουν νερό όταν χρειαστεί, τις αφαλατώσεις, την αξιοποίηση του βιολογικού καθαρισμού για άρδευση, έργα όπως η ολοκλήρωση εγκατάστασης των ψηφιακών υδρομέτρων ώστε να ελεγχθεί η διαρροή  και η κλοπή του νερού και πολλά άλλα.

Δυστυχώς ο δήμαρχος κύριος Σταυρέλης δεν ήθελε να ακούσει τις προτάσεις μας , τις εξέλαβε ως κατηγορίες εναντίον του και δεν δεσμεύτηκε σε τίποτα σε ότι αφορά το θέμα. Μακάρι να υπάρξουν βροχές που θα βοηθήσουν την επάρκεια του νερού γιατί δεν περιμένουμε πολλά από τη δημοτική αρχή…”

ΣΣ. Ο δήμαρχος Ν. Σταυρέλης και οι συνεργάτες του …συνηθίζουν να κάνουν πως είναι γνώστες των θεμάτων στις συνεδριάσεις των ΔΣ αλλά στην πράξη έχει αποδειχτεί ότι έχουν πιαστεί παντελώς αδιάβαστοι σε διάφορα θέματα και φυσικά είναι εκτεθειμένοι στους δημότες τους!

Για υπενθύμιση δείτε ΜΟΝΟ μία χαρακτηριστική ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η μελέτη του Ντιγκιρλάκη που “έκαψε” τον Σταυρέλη! -Τώρα τους ζητούν από την αντιπολίτευση να ζητήσουν συγγνώμη στους δημότες!!! -…Σιγή ιχθύος από τη δημοτική αρχή!

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: …Τελικά τι συμβαίνει με το νερό στο Α. Διμηνιό;

Από τον Κ. Σώκο στο Α. Διμηνιό λάβαμε την παρακάτω επιστολή:

«Στο Άνω Διμηνιό εδώ και αρκετά χρόνια μας ταλαιπωρούν με το νερό και ίσως έχετε ακούσει αλλά συνεχίζουν με τόση θερμοκρασία κάθε μέρα το νερό να κόβεται. Η δε πίεσή του δεν φθάνει στο δεύτερο όροφο.

Επικοινώνησα με τον διευθυντή και μου απάντησε ότι ρίχνει δυο υδροφόρες στη δεξαμενή και αμέσως κάποιος καταναλώνει το νερό. Να βρούμε, για να έχουμε νερό, ποιος είναι αυτός και όταν τον ρώτησα γιατί φέρνει με υδροφόρες νερό αφού υποτίθεται ότι έρχεται από την Στυμφαλία μου το έκλεισε χωρίς να μου απαντήσει.

Τι θα γίνει τελικά σας παρακαλώ βοηθήστε μας. Δεν παίρνουμε κάποια απάντηση από τη ΔΕΥΑΣ και υποφέρουμε χωρίς νερό. Ευχαριστώ».

…Τελικά δήμαρχε τι νερό τρέχει στις βρύσες των κατοίκων στο Α. Διμηνιό;

ΣΣ. Ποια είναι η απάντηση της ΔΕΥΑΣ και των υπευθύνων στο δήμο στην παραπάνω καταγγελία του αναγνώστη μας;

Κ.Ν

Μεγάλη φωτιά στην Κορινθία! -Επι ποδός έως τώρα 11 αεροπλάνα, 5 ελικόπτερα, 97 πυροσβέστες, 28 πυροσβεστικά οχήματα και 3 πεζοπόρα τμήματα (16:10)

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν:

“Φωτιά προκλήθηκε σήμερα στις 13:40 σε αγροτοδασική έκταση στη Στιμάγκα Κορινθίας.

Η φωτιά αυτή τη στιγμή (16:10) είναι σε εξέλιξη και έχουν λάβει μέρος έως τώρα για την κατάσβεση 11 αεροπλάνα, 5 ελικόπτερα, 97 πυροσβέστες, 28 πυροσβεστικά οχήματα και 3 πεζοπόρα τμήματα. Η φωτιά δεν είναι κοντά σε οικισμό…”

Κ.Ν