Αρχική Blog Σελίδα 484

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: ΣΑΚ Αργοναύτης: Ο πρωταθλητής Ελλάδος στο σκάκι το 2013 ξαναγράφει ιστορία…

0

«Ένα όμορφο ταξίδι ξεκινάει. Ο Αργοναύτης για δεύτερη συνεχόμενη φορά, και ένατη συνολικά από την χρονιά που ιδρύθηκε το 2010, στα σαλόνια της Α’ Εθνικής. Μετά την περσινή επιτυχημένη χρονιά που έγινε η πιο νεανική ομάδα που κατέβηκε σε πρωτάθλημα, φέτος θα ζήσουμε μια ακόμα μοναδική συγκυρία.

Οι επί 9 συναπτά έτη προπονητές και παιδαγωγοί της ομάδας, συναντούν τα εξάχρονα παιδιά που πλέον έγιναν έφηβοι/ έφηβες, γέννημα θρέμμα Αργοναύτες και την νέα γενιά που ακολουθεί. Μαζί τους, οι δύο μεταγραφές του συλλόγου, Βασίλης και Λυδία, που εδώ και δύο χρόνια έχουν γίνει ένα με την ομάδα. 20 Αργοναύτες στην Αργω της Kordalis tours που θα μας ταξιδέψει προς και από τον προορισμό μας. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος στο σκάκι το 2013 ξαναγράφει ιστορία…

Το πρωτάθλημα ξεκινάει σήμερα Πέμπτη 04/07/2024 και για μια εβδομάδα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας, με ζωντανές αναμεταδόσεις των αγώνων στoν σύνδεσμο 
https://greekchessleague2024.gr/. Καλή επιτυχία στην ομάδα μας», αναφέρεται από τον ΣΑΚ Αργοναύτη.

ΚΙΑΤΟ: Αρμόδιος αντιδήμαρχος δεν υπάρχει; (φωτο)

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από το νεκροταφείο στο Κιάτο:

ΣΣ. Πόσο καιρό δήμαρχε παρατηρείται αυτό το χάλι; Αρμόδιος αντιδήμαρχος δεν υπάρχει; Και αν ναι …με τι ασχολείται;

Μιλάμε για την κατάσταση στο χώρο του νεκροταφείου στο Κιάτο! …Να υποθέσουμε λοιπόν τι συμβαίνει στα νεκροταφεία των χωριών του δήμου!

-Για υπενθύμιση δείτε και την πρόσφατη ανάρτηση: ΤΡΑΓΙΚΟ! -Το χάλι στο νεκροταφείο του Κιάτου!- Εκτός από τα σκουπίδια σε λίγο θα φανούν και τα οστά των νεκρών! -Δείτε …το χάλι! (φωτο)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Παρασκευή…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Τι γίνεται με το δρόμο Αλεποχωρίου – Σχίνου;

Τι γίνεται με το δρόμο Αλεποχωρίου – Σχίνου;

Άραγε πότε θα ανοίξει με ασφάλεια ο συγκεκριμένος δρόμος;

Το θέμα έχει φτάσει και στη βουλή…

Για να δούμε…

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Η λογοδοσία της δημοτικής αρχής

Η πρόσκληση από τον πρόεδρο του ΔΣ Σικυωνίων Ν. Σκαρμούτσο:

50.000 ευρώ για την εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας

Από την περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνεται: “Υπεγράφη η σύμβαση για την εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας, προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, από τον Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Κορινθίας, Αναστάσιο Γκιολή.

Η υλοποίηση αυτού του έργου αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας στις μετακινήσεις και την παροχή φωτισμού στην περιοχή. Ο κόμβος της Αρχαίας Νεμέας αποτελεί έναν σημαντικό σημείο πρόσβασης τόσο στον αρχαιολογικό χώρο όσο και στην ίδια την Αρχαία Νεμέα, και η εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού θα συμβάλει σημαντικά στην εξασφάλιση καλύτερων συνθηκών για τους επισκέπτες και τους κατοίκους της περιοχής.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομής που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και αναδεικνύουν την πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά. Με την ολοκλήρωση του έργου, θα εξασφαλιστεί η απαραίτητη φωτεινότητα και ορατότητα, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια και την αισθητική αναβάθμιση του χώρου”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι που εισπνέουν το δηλητήριο από τα καμένα σκουπίδια πλησίον του οικισμού ΡΟΜΑ! -…Τι κάνουν τα αρμόδια όργανα;

0

Είναι από τις περιπτώσεις που απορεί κανείς για τον τρόπο που λειτουργούν ορισμένοι με τις καύσεις σκουπιδιών κάθε τόσο και το τι συμβαίνει με τα αρμόδια όργανα για να επιβάλλουν την τάξη!

Στους οικισμούς των ΡΟΜΑ μπαίνουν συχνά φωτιές για να καούν τα σκουπίδια και όσοι τυχαίνει να βρίσκονται κοντά αναπνέουν το δηλητήριο!

Οι κάτοικοι είναι αγανακτισμένοι …αλλά ποιος τους ακούει!

Στην παρακάτω επιστολή των κατοίκων φαίνεται η κατάσταση που επικρατεί πλησίον του οικισμού Ρομά στην Κόρινθο!

Μεταξύ άλλων στην επιστολή αναφέρεται:

«Ανεξέλεγκτη καύση σκουπιδιών και ελαστικών πλησίον οικισμού Ρομά στην Κόρινθο

Είναι λυπηρό να αναγκάζονται πολίτες να διαμαρτύρονται για την, επί σειρά ετών, άρνηση των αρμοδίων υπηρεσιών να εκτελέσουν, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα καθήκοντα που αναλογούν στην κάθε μία εξ αυτών, προκειμένου να επιβάλλουν την εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών της πολιτείας.

Αν και το γεγονός της καύσης σκουπιδιών και ελαστικών πλησίον της περιοχής του οικισμού των Ρομά είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια, το πρόβλημα αυτό δεν έχει επιλυθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες -και μάλιστα ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ως όφειλαν-, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες των περιοίκων.

Το φαινόμενο έχει μεγεθυνθεί τα τελευταία χρόνια, τόσο που η διαμονή μας στην περιοχή έχει γίνει πλέον βασανιστική, λόγω της δυσοσμίας και της αποπνικτικής ατμόσφαιρας που προκαλείται, τόσο κατά την ημέρα όσο και καθ’ όλη, σχεδόν, τη διάρκεια της νύχτας.

Είναι απορίας άξιον πώς ορισμένοι απολαμβάνουν της  ατιμωρησίας κατά την εκτέλεση παράνομων πράξεων, ενώ αν άλλοι προβούν στις ίδιες ενέργειες υφίστανται άμεσες συνέπειες.

Αποτέλεσμα της ατιμωρησίας αυτής είναι και η αποθράσυνση των παραβατών.

Αυτά τα δηλητηριώδη αέρια τα εισπνέουν μικρά παιδιά, ακόμα και βρέφη ολίγων ημερών, καρκινοπαθείς, άτομα με Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια κλπ, που έχουν την ατυχία να είναι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και για τα υγιή άτομα είναι εξ ίσου επώδυνο. Κρίμα που δεν είναι δυνατή η αποστολή και της αποπνικτικής οσμής που δεν επιτρέπει ούτε την αναπνοή.

Θα θέλαμε να πληροφορήσουμε κάποιες από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες, αντί να επέμβουν, μας επισημαίνουν πως εγκατασταθήκαμε σε λάθος χώρο, ότι αρκετές εκ των οικογενειών των περιοίκων διαμένουν στην περιοχή από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 και ανήγειραν τις κατοικίες τους όχι αυθαίρετα, αλλά με σχετική οικοδομική άδεια. Εξ άλλου οι νόμοι και οι κανονισμοί της πολιτείας, αν δεν απατώμαστε, ισχύουν για όλους το ίδιο και δεν είναι κανείς υπεράνω αυτών ή μήπως όχι?

Περιμένουμε τις άμεσες ενέργειές σας, για την επίλυση του θέματος, αφού σας διαβεβαιώσουμε ότι επιθυμία μας δεν είναι η αντιπαράθεση με τις αρχές, αλλά η συνεργασία μας μαζί τους. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα αποδεχθούμε αδιαμαρτύρητα να χαθεί και το τελευταίο ίχνος ποιότητας ζωής που μας έχει απομείνει και να κινδυνεύει άμεσα η υγεία μας.

Με εκτίμηση
Οι κάτοικοι της περιοχής “Φέλιζα” Μπαθαρίστρας Κορίνθου
(Περιοχή πλησίον του οικισμού Ρομά)
Κόρινθος , 27/06/2024…»

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ισχυρή πυροσβεστική δύναμη στο Μελίσσι –Χρησιμοποιήθηκαν και ελικόπτερα

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: «Ειδοποιηθήκαμε για φωτιά σε αγροτοδασική περιοχή στο Μελίσσι Κορινθίας την Τετάρτη το απόγευμα στις 17:35. Η φωτιά μέχρι και τις 21:25 το βράδυ της Τετάρτης ήταν σε εξέλιξη αλλά δεν ενέπνεε κάποια ιδιαίτερη ανησυχία. Για την κατάσβεση έχουν λάβει μέρος  2 ελικόπτερα και 27 πυροσβέστες με 9 οχήματα…»

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Φεύγει ο Β. Σαμαράς -Ποιος αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Νέους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σάμο, Β΄Αθήνας και Κορινθία τοποθέτησε το Υπουργείο Παιδείας, μετά από την ανάγκη πλήρωσης των κενωθεισών θέσεων.

Οι θέσεις προέκυψαν μετά την αυτοδίκαιη λύση στις 30-6-2024 της υπαλληλικής σχέσης των πρώην Διευθυντών κ. Καπιωτά Μιχαήλ,  Γιάννη Ψαχούλα και Σαμαρά Βασιλείου.

Οι νέοι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Νέα Διευθύντρια στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Σάμου τοποθετείται η Τσεγγελίδου Ευθαλία ΠΕ87

Νέος Διευθυντής στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Β΄Αθήνας τοποθετείται ο Ανδρέας Αλεξανδρής ΠΕ04.

Νέος Διευθυντής στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Κορινθίας τοποθετείται ο Φειδάς Ιωάννης ΠΕ01

Οι τοποθετούμενοι, για όσο διάστημα ασκούν τα καθήκοντά τους, λαμβάνουν το σύνολο των επιδομάτων που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, όταν δεν υπάρχουν, απουσιάζουν ή κωλύονται, αναπληρώνονται στα καθήκοντά τους κατά τα οριζόμενα στην περ. γ) του άρθρου 46 του ν. 4823/2021.

Οι τοποθετούμενοι υποχρεούνται να αναλάβουν υπηρεσία μέχρι την Πέμπτη, 4 Ιουλίου (Β’ Αθήνας) και Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2024 (Σάμου και Κορινθίας).

Στελέχη της εκπαίδευσης που τοποθετούνται σε θέση Διευθυντή Εκπαίδευσης, θεωρείται ότι έχουν αυτοδικαίως παραιτηθεί από κάθε θέση στελέχους της εκπαίδευσης που κατέχουν”, αναφέρεται στο edweek.gr.

Η ανάρτηση του μετεωρολόγου Γ. Καλλιάνου για την Κορινθία -Έρχονται…

Η ανάρτηση του μετεωρολόγου Γ. Καλλιάνου με αναφορά και για την Κορινθία: