Αρχική Blog Σελίδα 483

“Εγώ, Ο Θεός, Ζούσα Στην Ερημιά Σου”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Εγώ, Ο Θεός, Ζούσα Στην Ερημιά Σου

3 Μαρτίου 1990

Ιησού;

Εγώ είμαι.

Ποτέ μη φέρεσαι με σκληρότητα. Περιφρόνησε ό, τι δεν είναι δικό Μου. Εγώ είμαι Καθαρός και Άγιος, πώς αλλιώς θα εργαστεί μέσα σου το Πνεύμα Μου όπως θέλω Εγώ; Βασούλα, τίποτα δεν μπορείς να κάνεις δίχως Εμένα, Εγώ θα δοξάσω και πάλι το Όνομά Μου, αμαρτωλοί θα επιστρέψουν σε Μένα. Το Όνομά Μου θα παραμείνει Άγιο και ό, τι είπα, Εγώ θα το πραγματοποιήσω.

Παιδί Μου, Εγώ είμαι Αυτός που αποκαλύπτει τα Μυστήρια και φανερώνω σε πολλούς αυτά που πρόκειται να γίνουν. Εσύ είσαι μια από τις εκλεκτές Μου ψυχές στην οποία φανέρωσα το Άγιο Πρόσωπό Μου και τις προθέσεις Μου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίσεις να μεταδίδεις τα Μηνύματά Μου, δεν είναι δική σου δουλειά να πείσεις κανένα. Λουλούδι, κάνε το καλύτερο που μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. Γνωρίζω πόσο περιορισμένη είσαι, αλλά μην ανησυχείς, στο πλευρό σου είμαι για να σε ενθαρρύνω. Πολλαπλασίασε τις προσευχές σου, ευχαρίστησέ Με παραμένοντας κοντά Μου. Θυμήσου, ήσουν νεκρή και σε ανέστησα, ήσουν ψυχρή απέναντί Μου και αναζωπύρωσα τη Φλόγα Μου μέσα σου για να σε αναλώσω με την Αγάπη Μου. Ήσουν αδιάφορη απέναντί Μου κι όμως σε έκανα ένθερμη και διψασμένη για Μένα.

Πόσα χρόνια, Εγώ, ο Θεός σου, ζούσα στην ερημιά σου, δίχως να βρίσκω ανάπαυση και παρηγοριά, από ένα πλάσμα που είχα πλάσει με τόση αγάπη. Με μεγάλο φόβο και ανησυχία σε έβλεπα να γλιστράς μακριά από Μένα. Δεν είχα παρά να πω: «Ας χαρεί κι ας αναγαλλιάσει τούτη η έρημος και η άγονη γη!» αλλά ήθελα τη συνεργασία σου, δεν ήθελα να παραβιάσω την ελευθερία σου. Για να σε ελευθερώσω,αγαπημένη, χρειάστηκε να σε σύρω μέχρι την έρημο και να σε αφήσω ολομόναχη. Τότε μόνο συνειδητοποίησες πόσο γυμνή ήσουν και πόσο σπιλωμένη ήταν η ψυχή σου, και έτρεξες έντρομη να πέσεις στα Πόδια Μου. Συνειδητοποίησες πόσο ανεπαρκής ήσουν μονάχη σου.  Σε έκανα να καταλάβεις πόσο υπέφερα μέσα στην ερημιά σου, και πως είχες κάνει τα Χείλη Μου πιο ξερά από περγαμηνή, από δίψα γι’ αγάπη. Και τότε σε έκανα να δεις τα σπλάχνα σου που είχαν γίνει η απόλυτη ερημιά για να φωλιάσει μέσα σου η οχιά και να γεννήσει άφοβα τα αυγά της.

Και τότε άφησα να πέσει το πέπλο από τα μάτια σου για να δεις την Ομορφιά Μου, και με το Δάχτυλο σε άγγιξα και σε μεταμόρφωσα. Έτρεξα και σε αναζήτησα για να σε κάνω για πάντα δική Μου και να σε μυήσω στα Μυστήριά Μου. Μετέτρεψα την ερημιά σου σε πηγή κι έκανα ποτάμια να αναβλύσουν από την άγονη γη σου. Ναι! Σύντομα θα μετατρέψω την καμένη γη σας σε λίμνες και την άνυδρη γη σας, σε τρεχούμενα νερά, δεν θα σας αφήσω να πεθάνετε. Ακούστε, θα ξυπνήσω πολλούς από σας και θα κάνω τη Φωνή Μου να ακουστεί από το Άγιο Κατοικητήριό Μου. Θα φανερώσω την Αγιότητά Μου και το Έλεός Μου σε πολλά έθνη, για να Με γνωρίσουν.

Είμαι Άγιος και εννοώ να σας κάνω να αντιληφθείτε όλοι ότι κι εσείς πρέπει να ζείτε άγια.

“Σ’ αγάπησα τόσο αργά, ω, Ομορφιά πάντα παλιά, πάντα καινούργια. Σ’ αγάπησα τόσο αργά! Ήσουν μέσα μου, αλλά εγώ ήμουν έξω και εκεί Σε αναζητούσα. Μέσα στη σύγχυσή μου βυθίστηκα στα ωραία πράγματα που έπλασες.  Ήσουν μαζί μου, αλλά εγώ δεν ήμουν μαζί Σου. Τα δημιουργήματα με κρατούσαν μακριά Σου, ωστόσο, αν δεν υπήρχαν σε Σένα, δεν θα υπήρχαν καθόλου. Κάλεσες, φώναξες και  διαπέρασες την κώφωσή μου. Άστραψες, έλαμψες και σκόρπισες την τύφλωσή μου. Φύσηξες πάνω μου το άρωμα Σου, πήρα βαθιά ανάσα και τώρα Σε αποζητώ. Σε γεύθηκα, τώρα πεινώ και διψώ ακόμη περισσότερο. Με άγγιξες και φλογίστηκα για την Ειρήνη Σου.” 

Κύριέ μου, οι σκέψεις μου είναι για την ενότητα. Είναι ειλικρινής, Κύριέ μου, η επιθυμία τους να ενωθούν;

Σ’ αυτό το σημείο, παιδί Μου, δεν σου είπα και δεν σου έδειξα πόσο άκαμπτοι είναι ορισμένοι απ’ αυτούς; Φωνάζουν για ειρήνη και ενότητα, αλλά δεν εννοούν ούτε λέξη απ’ όσα λένε, η καρδιά τους είναι σκληρή σαν πέτρα και είναι αλύγιστοι σαν μυλόπετρες, κι όμως, θα τους λυγίσω όλους με τη Φλόγα Μου, περίμενε και θα δεις…»

ΣΣ. Δείτε στην korinthiannews.gr το μήνυμα της εβδομάδας από το βιβλίο της “Αληθινής Εν Θεώ Ζωής”, το οποίο θα μπορείτε να βρείτε στο αντίστοιχο banner δεξιά στη σελίδα μας…

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Αισθάνεται πολύ χαρούμενος!

-…Γράφει ο ΤΑΡΖΑΝ

Έχω δει πολλούς …να στήνονται όταν τους βλέπει ο φακός!

Αλλά αυτό που παρατηρώ να συμβαίνει με τον Κορίνθιο αντιπεριφερειάρχη Τ. Γκιολή και το πόσο χαρούμενος αισθάνεται …δεν υπάρχει!

Ποιος ξεχωρίζει πάλι και στην παραπάνω πρόσφατη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στην περιφέρεια Πελοποννήσου;

Τα σχόλια δικά σας…

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Μία φωτογραφία …άλλο επίπεδο!

0

Δείτε τη φωτογραφία που ανάρτησε ο αντιδήμαρχος Αγ. Θεοδώρων Σ. Ράτης και κάντε τα σχόλιά σας:

ΣΣ. Απλά η φωτογραφία είναι …άλλο επίπεδο!

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Β. Τσιώτος: “Πρώτη φορά ακούω το θέμα! -Με προβλημάτισε και ψάχνω να βρω τι γίνεται”

Σε ερώτηση που τέθηκε στη συνεδρίαση του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης σχετικά με ρίψεις αμμοχάλικων στις παραλίες, με τους προέδρους να μην γνωρίζουν τίποτα, ακόμα και για ρίψεις σε ιδιωτικούς χώρους, ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης Β. Τσιώτος ανέφερε:

“Πρώτη φορά το ακούω το θέμα. Με προβλημάτισε πολύ μόλις το διάβασα. Ψάχνω να βρω τι γίνεται. Μόλις το βρω θα σας ειδοποιήσω”

Τέτοιου είδους θέματα δεν πρέπει να περνάμε απαρατήρητα και ο δήμαρχος από τη στιγμή που το πληροφορήθηκε ψάχνει να βρει τι συμβαίνει.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πάλι καλά που αποφεύχθηκαν τα χειρότερα! -…Λίγο ακόμα και θα κυκλοφορούσαν με βάρκες οι πολίτες στους δρόμους της πόλης!

Μάλλον απροετοίμαστη φάνηκε να είναι η δημοτική αρχή του Ν. Σταυρέλη στο δήμο Κορινθίων!

Ενώ οι μετεωρολόγοι μιλούσαν για έντονη βροχόπτωση την Πέμπτη παρόλα αυτά προφανώς δεν είχαν καθαρίσει τα φρεάτια και σε συνδυασμό με τα σκουπίδια που υπήρχαν στους δρόμους πλημμύρισε η οδός Δαμασκήνού- Αθηνών, η Ποσειδωνία και Δέλτα Κορίνθου!

Και αυτό που έχει σημασία η έντονη βροχή διήρκησε ελάχιστα λεπτά!

Αν διαρκούσε δηλαδή κανα δίωρο τι θα γινόταν; Θα κυκλοφορούσαν με βάρκες οι Κορίνθιοι πολίτες στους δρόμους της πόλης;

Και δεν μιλάμε για κάποιο μεγάλο έργο! Μιλάμε για έργα που αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη!

Φτάσαμε στο σημείο να λέμε …πάλι καλά που αποφύγαμε τα χειρότερα!

Το βίντεο από το ekorinthos.gr

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ! -Αυτά αντικρίζουν οι κάτοικοι στο Σοφικό (φωτο)

Σοφικό -Αμόνι 

Τις φωτογραφίες τις τραβήξαμε την περασμένη εβδομάδα!

Και αναρωτιόμαστε:

Εξακολουθεί και σήμερα να παρατηρείται …αυτό το χάλι;

Οι υπεύθυνοι της δημοτικής αρχής του Σταυρέλη έχουν να απαντήσουν πόσο καιρό τα σκουπίδια παρέμεναν έτσι;

…Όπως και να έχει καλό μεσημέρι από το Σοφικό!

Δείτε τις φωτογραφίες:

ΣΣ. Την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύσαμε …για το χάλι με τα σκουπίδια στο Λέχαιο (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Έτσι υποδέχονται τους επισκέπτες στο Λέχαιο; -Αυτή είναι η καθημερινότητα του πολίτη; -Δείτε τις φωτογραφίες…)

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: ΔΩΡΕΑΝ παροχή ιατρικών υπηρεσιών στο Φενεό

0

Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Στην περιοχή του Φενεού του δήμου Σικυωνίων και συγκεκριμένα στο χωριό Μεσινό θα βρεθούν οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες (ΚΙΜ), οι οποίες, πέρα από τις ιατρικές αποστολές τους σε απομακρυσμένα και δυσπρόσιτα νησιά, έχουν εντάξει στον προγραμματισμό των επισκέψεών τους και ορεινές περιοχές, των οποίων ο μόνιμος πληθυσμός τους δεν έχει εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Το πρόγραμμα των Κινητών Ιατρικών Μονάδων (ΚΙΜ) υλοποιείται από την «Αναγέννηση και Πρόοδος» σε συνεργασία με την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (Α.Ε.Μ.Υ.), υπό την επιστημονική επίβλεψη της Α΄ Ορθοπαιδικής Χειρουργικής Κλινικής ΕΚΠΑ, με πρωτοβουλία και αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Στο πλαίσιο αυτό για τέταρτη φορά, θα εγκατασταθούν για ένα τριήμερο στον Φενεό και συγκεκριμένα στο Δημοτικό Σχολείο Μεσινού. Από την Πέμπτη 25 έως και το Σάββατο 27 Ιουλίου 2024, η ομάδα των Κινητών Ιατρικών Μονάδων, αποτελούμενη από 11 ιατρικές ειδικότητες, παραϊατρικό και διοικητικό προσωπικό με άριστο τεχνολογικό εξοπλισμό θα περιμένει τους κατοίκους της περιοχής για μια σειρά εξετάσεων πρωτοβάθμιας υγείας.

Οι ιατρικές υπηρεσίες που παρέχονται είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους κατοίκους και όπως σε κάθε αποστολή των Κινητικών Ιατρικών Μονάδων θα γίνει χρήση του ηλεκτρονικού φακέλου με το ιστορικό του κάθε ασθενούς.

Αναλυτικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι κάτωθι:

Ψηφιακή τρισδιάστατη μαστογραφία • Ψηφιακός ακτινολογικός έλεγχος • Μέτρηση οστικής πυκνότητας • Ηλεκτροκαρδιογράφημα – triplex καρδιάς • Χειρουργική εκτίμηση θυρεοειδούς και μαστού, έλεγχος κιρσών • Αφαίρεση σμηγματογόνων κύστεων, λιπωμάτων, σπίλων • Έλεγχος και υπέρηχος Προστάτη • Υπέρηχος Μαστών • Υπέρηχος άνω και κάτω κοιλίας • Υπέρηχος Θυρεοειδούς • Τεστ ανίχνευσης αιμορραγίας εντέρου (πολύποδας) • Τεστ Παπανικολάου (test Pap) – κολπικός υπέρηχος • Έλεγχος οπτικής οξύτητας -μέτρηση ενδοφθάλμιας πίεσης βυθοσκόπηση • Ακοόγραμμα – τυμπανόγραμμα – ενδοσκόπηση• Έλεγχος σκελετικών ανωμαλιών σε παιδιά (σκολίωση, κύφωση), ορθοπαιδική εξέταση • Διάγνωση νευρολογικών παθήσεων (ημικρανίες, άνοιες, Parkinson) • Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών • Ενδοστοματική εξέταση  παιδιών, ενηλίκων  • Διατροφική αξιολόγηση – λιπομέτρηση• Μάθημα Α΄ βοηθειών • Έλεγχος Πτώσεων • Εξετάσεις αίματος

Κατά το τριήμερο της παραμονής των ΚΙΜ στο Μεσινό, οι ώρες λειτουργίας των ιατρείων θα είναι οι εξής:

Πέμπτη 25 έως και Σάββατο 27 Ιουλίου 2024 09:00 – 17:00

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν το ραντεβού τους:

Α. τηλεφωνικά στα τηλέφωνα: 2747 360 100, 2747 360 111 [ΦΕΝΕΟΣ] και 2747 360 215 [ΣΤΥΜΦΑΛΙΑ]

Β. ηλεκτρονικά μέσω: της ιστοσελίδας https://mykim.gr και της εφαρμογής MyKIM διαθέσιμη σε Playstore και Appstore.

Η αποστολή των ΚΙΜ στην περιοχή του Φενεού πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Σικυωνίων».

ΚΙΑΤΟ: 50χρονος από το Παναρίτι ο κλέφτης τσάντας γυναίκας…

Βρέθηκε ο δράστης που έκλεψε τσάντα γυναίκας σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνίων. Ο δράστης είναι 50χρονος Έλληνας από το Παναρίτι

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνιών, μία  περίπτωση κλοπής σε βάρος γυναίκας, που έγινε την 27.6.2024 σε τοπική κοινότητα του δήμου Σικυωνιών. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 50χρονου, για κλοπή».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει το Σάββατο…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».