Αρχική Blog Σελίδα 491

Ο δήμαρχος Κορινθίων σε ζωντανή σύνδεση από την πόλη Γκαλατίνα στη Νότιο Ιταλία…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: «Την Πέμπτη στις 9 το πρωί, ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, σε ζωντανή σύνδεση από την πόλη Γκαλατίνα στην Νότιο Ιταλία, καλεσμένος στην εκπομπή “Συνδέσεις” της ΕΡΤ1, συνομιλεί με την Χριστίνα Βίδου και τον Κώστα Παπαχλιμίντζο για την επίσκεψη την οποία πραγματοποιεί η Δημοτική Αρχή στον Δήμο της Γκαλατίνα με αφορμή την έναρξη διαπραγματεύσεων για την Αδελφοποίηση των δύο Δήμων».

Πλήθος προσκυνητών στην υποδοχή των Ιερών Λειψάνων στην Μητρόπολη Κορίνθου…

0

«Στο πλαίσιο των Εορταστικών Εκδηλώσεων προς τιμήν του Αγίου Απ. Παύλου με τον τίτλο: «ΙΗ΄ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ 2024», με την παρουσία του Ι. Κλήρου, των Μοναχικών Αδελφοτήτων της Ι. Μητροπόλεώς μας, με την συμμετοχή πολυπληθών ευσεβών προσκυνητών, με απόδοση τιμών από το άγημα της Σχολής Μηχανικού και υπό τον παιανισμό της Φιλαρμονικής του Δήμου Κορινθίων, ώστε να αποδοθεί η δέουσα Εκκλησιαστική τιμή, πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα της Τρίτης, 25 Ιουνίου 2024, η υποδοχή των Ι. Λειψάνων των: Τιμίου Προδρόμου, Αποστόλων Ιάσονος και Ακύλα, Ιερομαρτύρων Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Διονυσίου του Α΄, Επισκόπου Κορίνθου, και Βλασίου, Σεραφείμ Επισκόπου Φαναρίου και Ζαχαρίου Μητροπολίτου Κορίνθου, Αγίων Σωφρονίου Ιεροσολύμων και Μακαρίου Κορίνθου, Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου, Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, των Αγίων Μαρτύρων Κοδράτου και Λεωνίδου και της συνοδείας Αυτού, Οσίων Παταπίου, Νίκωνος του Νέου και Οσίας Υπομονής, προερχομένων εκ των Ι. Μονών της Ι. Μητροπόλεως μας και η υποδοχή της Ι. Εικόνος της Παναγίας «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ», αντιγράφου εκ της Ι. Μεγίστης Μονής Βατοπεδίου.

Μετά το πέρας της υποδοχής, στα προπύλαια του Ι. Καθεδρικού Ναού, υπό του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου και του Θεοφ. Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεως μας Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου ακολούθησε εντός του Ι. Ναού η «έξοδος» του Ι. Λειψάνου του Αγίου Αποστόλου Παύλου, του αποτεθησαυρισμένου από του έτους 2011 εις τον αυτόν Ι. Ναό, και η «ενθρόνισις» του εις τον προκαθορισμένο τόπο, στο κέντρο του Ι. Ναού.

Στην συνέχεια τελέσθηκε, χοροστατούντος του σεπτού Ποιμενάρχου μας και συμμετεχόντων του Πανοσ. Αρχιμ. π. Ανθίμου Παπαλεξόπουλου, Ηγουμένου της Ι. Μονής Παναγίας «ΠΑΝΤΩΝ ΧΑΡΑ», του Πανοσ. Συγκέλλου – Οικονόμου π. Προδρόμου αδελφού της Ι. Μονής Αναστάσεως Χριστού Λουτρακίου, των Ιερέων της πόλεως Κορίνθου, του Αιδεσ. Πρωτ/ρου π. Ιωάννου Κάρκα, Εφημερίου του Ι. Ναού Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Μελίου Μεγάρων, εκ της Ι. Μητροπόλεως Μεγάρων και Σαλαμίνος και των Διακόνων π. Δαμασκηνού Γεννηματά, π. Χρήστου Χίλια και π. Αγγέλου Σαλάτα, ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός μετ’ Αρτοκλασίας και στην συνέχεια η καθιερωμένη Ι. Αγρυπνία προς τιμήν Πάντων των εν Κορινθία Αγίων συνιερουργούντων των ως άνω Κληρικών μετά του Σεβ. Μητροπολίτου μας, ο οποίος και προέστη, και του Θεοφ. Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου.

Στο τέλος της Ι. Αγρυπνίας ο Ποιμενάρχης μας στην ευσύνοπτη αναφορά του επεσήμανε την ιδιαίτερη «ευλογία», που έχουμε εφέτος, να συμπίπτει η μνήμη πάντων των εν Κορινθία Αγίων με την εορτή του Αγίου Πνεύματος, το Οποίο είναι των πάντων αγαθών αιτία και μεταβάλλει αμαρτωλούς σε Αγίους, καθώς δεν υπάρχει Άγιος χωρίς το Άγιο Πνεύμα η δε καρποφορία του Αγίου Πνεύματος είναι οι Άγιοι της Πίστεώς μας. Γι’ αυτόν τον λόγο υποδεχόμαστε κάθε χρόνο εδώ, στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου, όσα, εκ των Ι. Λειψάνων των Αγίων μας, βρήκαμε, ή μας παρεχώρησαν, προς προσκύνηση, υποστήριξη, παραδειγματισμό και αγιασμό μας. Όλοι αυτοί οι Άγιοι αποτελούν τους εύχυμους αγιοπνευματικούς καρπούς της Ευαγγελικής σποράς του Αποστόλου Παύλου και πραγματικά δοξάζω τον Θεό γιατί, στα χρόνια της Αρχιερατείας μου στην Αποστολική Καθέδρα της Κορίνθου, μου προσφέρθηκαν από αδελφούς Αρχιερείς και από Ι. Μονές Ι. Λείψανα Αγίων, που έχουν σχέση με την Ι. Μητρόπολή μας, προκειμένου να λαμβάνουμε οι Κορίνθιοι την εξ αυτών ευλογία και τον αγιασμό.

Η παρουσία των Πιστών σε όλες τις λατρευτικές συνάξεις των «ΙΗ΄ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΩΝ 2024» αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία προσευχής για τους ίδιους, τις οικογένειές τους, την Πατρίδα μας και όλο τον κόσμο, καθώς, όπως επιβεβαιώνεται από τις ειδήσεις που βλέπουμε και ακούμε καθημερινά στα Μ.Μ.Ε., τα λόγια του Αποστόλου Παύλου· «πάντες ἐξέκλιναν, ἅμα ἠχρειώθησαν» (Ρωμ. γ΄ 12) στέκουν πάντοτε επίκαιρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ευσεβείς προσκυνητές με πίστη και προσμονή δεν σταμάτησαν να προσέρχονται προς ασπασμό των Ι. Λειψάνων μέχρι και το πέρας της Ι. Αγρυπνίας αποδίδοντας την τιμή και τον σεβασμό προς όλους τους εν Κορινθία Αγίους και κυρίως στον ιδρυτή της Τοπικής μας Εκκλησίας Απόστολο Παύλο!», αναφέρεται από τη Μητρόπολη Κορίνθου.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Λαμπάδιασε” δίκυκλο σε πυλωτή κατοικίας!- Καταστράφηκε ολοσχερώς…

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν:

«Ειδοποιηθήκαμε σήμερα το μεσημέρι και ώρα 13:50 για φωτιά που προκλήθηκε σε δίκυκλο σε πυλωτή κατοικίας στο Περιγιάλι Κορινθίας.

Κινητοποιήθηκαν 2 οχήματα και 7 πυροσβέστες. Το δίκυκλο καταστράφηκε ολοσχερώς.

Τα αίτια της φωτιάς ερευνώνται…»

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: ΒΟΜΒΑ Σταυρέλη!!! -Δήμαρχε δώστε στη δημοσιότητα το όνομα του τζαμπατζή πολιτικού! -…Τους είδαμε και τους επιφανείς επιχειρηματίες!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

…Τι βόμβα είναι αυτή που έριξε ο δήμαρχος Κορινθίων για ΚΑΠΟΙΟΥΣ τζαμπατζήδες ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ που δεν πληρώνουν νερό!

Ανέφερε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος:

“Είναι αδιανόητο να υπάρχουν οφειλέτες νερού χωρίς να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ εδώ και 20 χρόνια. Μάλιστα αρκετοί εξ αυτών να είναι σημαίνοντα ονόματα στην Κορινθιακή κοινωνία, όπως ξενοδοχεία, επιφανείς κορίνθιοι επιχειρηματίες, επώνυμα καταστήματα, πολιτικά πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής ακόμα και το Δημόσιο…”

Πολιτικά πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής που αδιαφορούν να πληρώσουν το νερό!!!

Και θέλουν ΤΡΟΜΑΡΑ τους να ζητήσουν την ψήφο των πολιτών;

Δήμαρχε χειροκροτούμε την απόφασή σας να μιλήσετε ακόμα και για πολιτικά πρόσωπα που έχουν το θράσος να πολιτεύονται κιόλας!

Από τη στιγμή δήμαρχε που πήρατε την απόφαση να μιλήσετε δημόσια για το θέμα αυτό (και πολύ καλά κάνατε) να αναφέρετε ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ αυτούς τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ …ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ!

Είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ! Μήπως κάποιος από τους Κορίνθιους εν ενεργεία βουλευτές γνωρίζει …κάτι παραπάνω για αυτά που αναφέρει ο Ν. Σταυρέλης;

Μήπως κάποιος από εσάς γνωρίζει …κάτι παραπάνω;

Στη δημοσιότητα εδώ και ΤΩΡΑ τα ΟΝΟΜΑΤΑ, όποια και να είναι αυτά!

Οι απλοί πολίτες που μοχθούν και τα φέρνουν δύσκολα εις πέρας …είναι τα ΚΟΡΟΙΔΑ, ενώ κάποιοι “επιφανείς Κορίνθιοι επιχειρηματίες” και το χειρότερο πολιτικά πρόσωπα …κάνουν ότι γουστάρουν;

ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΡΑ δήμαρχε των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ!

Δήμαρχε στο χέρι σας είναι να δείξετε ότι έχετε τη θέληση αυτό που είπατε να το πάτε μέχρι τέλος! Θεωρούμε ότι στο πλευρό σας είναι όλοι οι Κορίνθιοι, τα ΜΜΕ…κτλ.

Μην μείνετε μόνο σε μία φωτοβολίδα που πετάξατε! Σκεφτείτε τους Κορίνθιους πολίτες που παρόλες τις δυσκολίες καταφέρνουν να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Αυτούς ΜΟΝΟ να σκεφτείτε!

Σε ανάρτησή του ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης ανέφερε μεταξύ άλλων:

Το καταχρεωμένο καζίνο Λουτρακίου …και τα ίχνη της υπόθεσης που χάθηκαν!

Χάθηκε η απόφαση για το Καζίνο Λουτρακίου

Έχουν περάσει οκτώ ολόκληροι μήνες αλλά το Πολυμελές Πρωτοδικείο Κορίνθου δεν έχει αποφασίσει -θετικά ή αρνητικά- για το σχέδιο εξυγίανσης του καταχρεωμένου Καζίνο Λουτρακίου.

Η αίτηση επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης κατατέθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2023 και εκδικάστηκε στις αρχές Δεκεμβρίου. Από τότε χάθηκαν τα ίχνη της υπόθεσης!

Έτσι διαιωνίζεται, χωρίς κάποιος να ενδιαφέρεται, το ιδιόμορφο καθεστώς προστασίας του Καζίνο Λουτρακίου αν και πέρασαν άπρακτοι οι τέσσερις μήνες που προβλέπει ο πτωχευτικός νόμος.

Το Καζίνο Λουτρακίου επωφελείται από μια φωτογραφική διάταξη της νομοθεσίας περί καζίνο και εξακολουθεί να βρίσκεται στη Ζώνη του Λυκόφωτος.

Ταυτόχρονα, το δημόσιο εξακολουθεί να χάνει, όπως και οι συνεπείς (με την εφορία και όχι μόνο…) ανταγωνιστές του ομίλου που ελέγχουν οι Ιρλανδοί δισεκατομμυριούχοι της οικογένειας Κόμερ.

Υπενθυμίζεται πως ουσιώδης όρος της συμφωνίας με την ΑΑΔΕ και τον ΕΦΚΑ, είναι η υποχρέωση, αμέσως μετά την έκδοση της σχετικής απόφασης, καταβολής ποσού άνω των 25 εκατ. έναντι των ρυθμιζόμενων χρεών του καζίνο και στη συνέχεια η καταβολή περίπου 400.000 ευρώ τον μήνα για την αποπληρωμή των δόσεων της ρύθμισης σε βάθος 20 ετών. Τα γράφουμε επειδή ακούμε για επιτάχυνση των αποφάσεων της ελληνικής Δικαιοσύνης…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο powergame.gr

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Εγκατάλειψη της παραλίας Κάτω Άσσου -Σιωπή από τη δημοτική αρχή…

Από την «Πράσινη Πόλη» του Δ. Πρωτοπαπά στο δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:

Εγκατάλειψη της παραλίας Κάτω Άσσου

Θεωρήσαμε υποχρέωσή μας να αναδείξουμε το θέμα της εγκατάλειψης της παραλίας του Κάτω Άσσου, όσον αφορά τον απαραίτητο εξοπλισμό που πρέπει να διαθέτει η παραλίαγια την εξυπηρέτηση των δημοτών.

Η δημοτική αρχή σιώπησε και καλούμε τους δημότες να κρίνουν τη σιωπή και την αδιαφορία της…»

ΚΙΑΤΟ: Τελέσθηκε η εις Διάκονον χειροτονία του Άγγελου Σαλάτα, εγγάμου από το Κρυονέρι

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Την Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, 24 Ιουνίου 2024, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος και ο Θεοφιλέστατος Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος τέλεσαν δισαρχιερατική Θ. Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ι. Ναό της Αγίας Τριάδος, στο χωριό Κρυονέρι Κορινθίας.

Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας τελέσθηκε η εις Διάκονον χειροτονία του Αναγνώστη κ. Άγγελου Σαλάτα, εγγάμου και εκ Κρυονερίου καταγομένου.

Τους αγίους Αρχιερείς πλαισίωσαν ο Κορίνθιος κελλιώτης Αγιορείτης Πανοσ. Αρχιμ. π. Εφραίμ Ιωάννου, ο Αιδεσ. Πρωτ/ρος π. Αθανάσιος Κοντογιάννης, οι Αιδεσ. Οικονόμοι – Σταυροφόροι π. Δημήτριος Στεργιόπουλος, π. Ξενοφών Κατσαούνης, και π. Δημήτριος Ζούζιας, ο Εφημέριος του Ι. Ναού Αιδεσ. Πρωτ/ρος π. Παναγιώτης Θεοδώρου και οι Διάκονοι π. Βασίλειος Κορολής, εκ της Ι. Μητροπόλεως Αργολίδος, π. Δαμασκηνός Γεννηματάς και π. Χρήστος Χίλιας. Στην Θ. Λειτουργία παρέστησαν η Γερόντισσα της Ι. Μονής Κοιμήσεως της Θεοτόκου Λεχώβης Νεκταρία Μοναχή, με αδελφές της Ι. Μονής και πλήθος ευσεβών Χριστιανών, μεταξύ των οποίων η Βουλευτής Κορινθίας κ. Μαρία-Ελένη Σούκουλη, ο Δήμαρχος Σικυωνίων κ. Σπυρίδων Σταματόπουλος και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Κρυονερίου κ. Ανδρέας Θεοδώρου.

Σήμερα, συνέχισε ο Ποιμενάρχης μας, προσερχόμενοι εδώ, εισάγουμε, μέσω του Ι. Μυστηρίου της Χειροτονίας, στις τάξεις του Ι. Κλήρου, ένα από τα τέκνα του χωριού σας, τον αγαπητό μας κ. Άγγελο Σαλάτα, ο οποίος καλλιέργησε την κλήση, που ο Θεός του έδωσε, και μετά την ολοκλήρωση των Θεολογικών του Σπουδών και την εκπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, νυμφεύτηκε και τώρα είναι έτοιμος να γίνει στρατιώτης Ιησού Χριστού.

Μετά το πέρας της Χειροτονίας και της Θ. Λειτουργίας ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος, ευχόμενος καταλλήλως στους παριστάμενους, άφησε τον π. Παναγιώτη Θεοδώρου, που σαν σήμερα, προ δεκαεπτά έτη χειροτονήθηκε Διάκονος και τον νέο Διάκονο της Ι. Μητροπόλεως μας π. Άγγελο Σαλάτα, να δώσουν το αντίδωρο, προκειμένου οι Πιστοί να έχουν την ευκαιρία να τους ευχηθούν προσωπικά και να εκδηλώσουν τα προς αυτούς και την Εκκλησία τα καλά τους αισθήματα…»

Η νεαρή από την Κορινθία διακρίνεται στον 2ο πανελλήνιο διαγωνισμό βιολιού…

0

Η Μαγδαληνή Μπεσίρη από την Κορινθία διακρίνεται στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολιού MusicArte

Η νεαρή Μαγδαληνή Μπεσίρη από την Κορινθία έλαβε το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία έως 14 ετών στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολιού MusicArte.

Γεννημένη στο Λονδίνο, η Μαγδαληνή ξεκίνησε μαθήματα βιολιού σε νηπιακή ηλικία με δασκάλους τους Μιχάλη Ίσκα, ZsuzsaTamas και NigelGoldberg.

Το 2023, μετακόμισε με την οικογένειά της στην Κορινθία και εισήχθη στο Μουσικό Σχολείο Κορίνθου.

Από τον Σεπτέμβριο του 2023, μελετά βιολί υπό την επίβλεψη και την καθοδήγηση της Έλλης Παπαγρηγορίου.

Επιπλέον, από τον Οκτώβριο του 2023, η Μαγδαληνή είναι μέλος της UndergroundKidsOrchestra στα Α’ Βιολιά, όπου συμβάλλει με το ταλέντο και την αφοσίωσή της στη μουσική.

Η βράβευση της Μαγδαληνής Μπεσίρη στον διαγωνισμό MusicArte είναι μια σημαντική διάκριση που όχι μόνο επιβεβαιώνει το ταλέντο και την προσπάθεια που καταβάλλει αλλά μπορεί να είναι η αρχή για ένα λαμπρό μουσικό μέλλον”, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

ΚΙΑΤΟ: “Έφυγε” ο γιατρός από το Κ. Διμηνιό

0

Η ανακοίνωση από τον ιατρικό σύλλογο Κορινθίας: