Αρχική Blog Σελίδα 492

Σιδηρόδρομος: Ελβετικό ενδιαφέρον για το δίκτυο της Πελοποννήσου – Επίκεντρο η Κόρινθος…

0

«Σιδηρόδρομος: Ελβετικό ενδιαφέρον για το δίκτυο της Πελοποννήσου

Επίκεντρο η Κόρινθος, το Ναύπλιο, η Καλαμάτα, οι Μυκήνες, η Πάτρα και η Αρχαία Ολυμπία.

Την προοπτική σταδιακής επανεργοποίησης του ιστορικού μετρικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, που είναι το μακρύτερο ανάλογο δίκτυο στην Ευρώπη, συζήτησαν ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Γιάννος Γραμματίδης με τον Πρέσβη της Ελβετίας κ. Stefan Estermann.

Το δίκτυο θα μπορούσε δυνητικά να εξυπηρετήσει τόσο πολιτιστικές και τουριστικές διαδρομές, όσο και τοπικές επιβατικές ανάγκες.

Ο Ελβετός Πρέσβης ενημέρωσε τον κ. Γραμματίδη για την απόφαση της Ελβετικής πλευράς να υποστηρίξει την ολοκλήρωση μίας λεπτομερούς μελέτης σκοπιμότητας που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και που στοιχεία της θα συζητηθούν στα πλαίσια μίας επόμενης συνάντησης όλων των εμπλεκομένων πλευρών και φορέων στο Ναύπλιο στις αρχές Δεκεμβρίου 2024.

Ο κ. Γραμματίδης υπογράμμισε την σημασία της αναγέννησης του Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου για επιβατικούς, πολιτιστικούς και τουριστικούς σκοπούς με τελικό στόχο να συνδέσει τόπους φυσικής καλλονής και ιστορικού ενδιαφέροντος όπως π.χ. η Κόρινθος, το Ναύπλιο, η Καλαμάτα, οι Μυκήνες, η Αρχαία Ολυμπία και τόσοι άλλοι εξυπηρετώντας απόλυτα την στρατηγική της Ελλάδας για έναν πιο βιώσιμο, πολυδιάστατο και λιγότερο εποχιακό τουρισμό.

Ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κατέληξε ότι τελικά ένα τέτοιο έργο θα συνεισέφερε στην προστασία και μετάδοση μιας μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς και αναγέννηση της Πελοποννησιακής υπαίθρου.

Τέλος, από την πλευρά του ο Ελβετός Πρέσβης τόνισε ότι είναι αποφασισμένος να προσκαλέσει όλους τους εμπλεκόμενους φορείς σε μια κοινή προσπάθεια προσφέροντας την Ελβετική εμπειρία λειτουργίας μετρικών ορεινών σιδηροδρομικών συστημάτων και δημιουργίας ελκυστικών τουριστικών προγραμμάτων έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί η ανάγκη της όσο το δυνατόν ευρύτερης προβολής ενός επανεργοποιημένου Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου.

Μετά την συνάντηση αυτή ο Πρόεδρος τού ΟΣΕ ενημέρωσε σχετικά τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριο Φαρμάκη και τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Δημήτριο Πτωχό και για επόμενες κοινές συντονισμένες ενέργειες σχετικές με το ανωτέρω έργο», αναφέρεται στη zougla.gr

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: ΠΡΟΣΟΧΗ! Ένας άντρας προσπάθησε να απομακρύνει μικρά παιδιά από τους γονείς τους -Τι αναφέρει η αστυνομία στην korinthiannews.gr

Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης με τίτλο: “ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Προσπάθησε να απαγάγει 2 κοριτσάκια! -Η περιγραφή που δίνεται…”, επικοινωνήσαμε με την αστυνομία όπου και μας επιβεβαίωσε το γεγονός.

Από την αστυνομία μας ανέφεραν: “Τη Δευτέρα καταγγέλθηκε από γονείς στο αστυνομικό τμήμα ότι ένας άντρας από τις 22 Ιουνίου έως τις 23 Ιουνίου προσπάθησε να απομακρύνει δύο μικρά παιδιά από τους γονείς τους στον Κόρφο Κορινθίας”

ΣΣ. Οι γονείς είναι αναστατωμένοι. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Αν κάποιος αντιληφθεί το οτιδήποτε περίεργο να ενημερώσει τις αρχές

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τα Ιερά Λείψανα των Αγίων θα εκτίθενται σε προσκύνηση από…

Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται: «Την Τρίτη, 25 Ιουνίου 2024, στο πλαίσιο των Εορταστικών Εκδηλώσεων «ΙΗ΄ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ 2024», στα Προπύλαια του Ι. Ναού Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο και ώρα 20:00 θα πραγματοποιηθεί η Υποδοχή των Ιερών Λειψάνων των Αγίων: Τιμίου Προδρόμου, Αποστόλων Ιάσονος και Ακύλα, Ιερομαρτύρων Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Διονυσίου του Α΄, Επισκόπου Κορίνθου, και Βλασίου, Σεραφείμ Επισκόπου Φαναρίου και Ζαχαρίου Μητροπολίτου Κορίνθου, Αγίων Σωφρονίου Ιεροσολύμων και Μακαρίου Κορίνθου, Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου, Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, των Αγίων Μαρτύρων Κοδράτου και Λεωνίδου και της συνοδείας Αυτού, Οσίων Παταπίου, Νίκωνος του Νέου και Οσίας Υπομονής, ως και οι Ιερές Εικόνες, της Παναγίας «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ» και πάντων των εν Κορινθία Αγίων.

Μετά την δέηση κατά την υποδοχή των Ι. Λειψάνων θα ακολουθήσει η «έξοδος» του Ι. Λειψάνου του Απ. Παύλου και η «ενθρόνισις» αυτού. Εν συνεχεία θα τελεσθεί η Ι. Αγρυπνία προς τιμήν πάντων των εν Κορινθία διαλαμψάντων Αγίων, χοροστατούντος του σεπτού Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου και συμμετέχοντος του Θεοφ. Πρωτοσυγκέλλου μας Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου

Το Ιερό Λείψανο του πολιούχου και προστάτου μας Αγίου Αποστόλου Παύλου ως και τα Ιερά Λείψανα των ως άνω Αγίων και οι Ιερές Εικόνες της Παναγίας «ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ» και των εν Κορινθία Αγίων θα εκτίθενται σε προσκύνηση στον Καθεδρικό Ιερό Ναό από το απόγευμα της Τρίτης 25 Ιουνίου 2024 έως και το εσπέρας της εορτής στις 29 Ιουνίου 2024 και κατά τις ώρες από 7:00 το πρωί έως αργά το βράδυ καθημερινά.

Η συμμετοχή σας στην υποδοχή των Ι. Λειψάνων και στην Ι. Αγρυπνία, που θα επακολουθήσει, ως και σε όλες τις Ι. Ακολουθίες των επόμενων ημερών, αποτελεί έκφραση σεβασμού και ευλαβείας προς τον Απόστολό μας Άγιο Παύλο και πάντας τους εν Κορινθία Αγίους και ταυτόχρονα αφορμή αγιασμού και ευλογίας».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σε έλεγχο τέθηκε η φωτιά στη Λαύκα

0

Σε έλεγχο τέθηκε η φωτιά στη Λαύκα Κορινθίας

Η ανακοίνωση της πυροσβεστικής:

Τα χωριά κερδίζουν την Κόρινθο στην υπερκατανάλωση νερού -Τι ανέφερε ο δήμαρχος -Υπάρχουν καταναλωτές οι οποίοι δεν έχουν πληρώσει ποτέ νερό…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται: «Συνέντευξη τύπου για το θέμα του νερού παραχώρησε ο Δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης. Ο Δήμαρχος ανέπτυξε δύο κύριους άξονες, τις υπερκαταναλώσεις και τους μεγαλοοφειλέτες.

Το φαινόμενο των υπερκαταναλώσεων παρατηρείται κυρίως σε κάποια χωριά και λιγότερο στην πόλη της Κορίνθου, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Δήμαρχος «Είναι αδιανόητο ο Δήμος να μην ποτίζει δημοτικούς κήπους και γκαζόν για να εξοικονομούμε νερό από την ύδρευση και να βλέπουμε ασύστολη σπατάλη από ορισμένους συνδημότες, θεωρώντας ότι είναι πλεονέκτημά τους να καταναλώνουν όσο νερό θέλουν».

Για την αντιμετώπιση θα ληφθούν δύο συγκεκριμένα μέτρα. Διακοπές παροχής νερού υπερκαταναλωτώνκαι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα αφαιρούνται τα υδρόμετρα.

Για τους μεγαλοοφειλέτες προχωρά η διαδικασία όπως είχε αναγγελθεί από τον Δήμαρχο και τα στελέχη της ΔΕΥΑΚ με τέσσερα μέτρα:

  1. Εξόφληση ή ρύθμιση της οφειλής
  2. Αφαίρεση υδρομέτρου.
  3. Μεταφορά οφειλής στη Δ.Ο.Υ.
  4. Δικαστικές ενέργειες

«Είναι αδιανόητο να υπάρχουν οφειλές πάνω από 100.000,00 ευρώ, να υπάρχουν καταναλωτές οι οποίοι δεν έχουν πληρώσει ποτέ νερό. Αν κάποιος αυτό το θεωρεί σωστό και δίκαιο να το κάνει», επισήμανε ο Δήμαρχος.

Όσον αφορά τις ρυθμίσεις, αυτό που ισχύει με βάση την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Κορίνθου είναι 10% για τις οικίες και 20% για τις επιχειρήσεις ως προκαταβολή και έπειτα ρύθμιση του υπόλοιπου ποσού για 100 δόσεις και διαγραφή προσαυξήσεων όσων ανταποκρίνονται. Αν δεν πληρωθούν τρείς συνεχόμενες δόσεις γίνεται οριστική διακοπή με ταυτόχρονη αναβίωση του χρέους.

Τέλος ο Δήμαρχος κατέληξε: «Δείχνουμε όλη την καλή διάθεση, αναγνωρίζουμε τις οικονομικές δυσκολίες και είμαστε εδώ για να ρυθμίσουμε. Πάμε να αποδώσουμε δικαιοσύνη σε όλους τους πολίτες, είμαστε όλοι ίσοι»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Προσπάθησε να απαγάγει 2 κοριτσάκια! -Η περιγραφή που δίνεται…

Στη σελίδα στο facebook “i love korfos” δημοσιεύτηκε πριν λίγη ώρα (Δευτέρα αργά το βράδυ) το εξής:

ΣΣ. Το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό, αν έγιναν αυτά που διαβάζουμε στην παραπάνω ανάρτηση! Θα επικοινωνήσουμε σύντομα με την αστυνομία αν έχει γίνει και σχετική καταγγελία και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: «ΝΤΟΥ» της αστυνομίας σε καταυλισμό των αθίγγανων –Πόσοι συνελήφθησαν

“Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, την Πέμπτη το πρωί, στο Δήμο Σικυωνίων πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμό που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -35- άτομα, προσήχθησαν -12- άτομα, ενώ συνελήφθησαν επίσης -7- άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν:

  • -6- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
  • -1- άτομο, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -16- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Έκλεψε βαλίτσα γυναίκας -35χρονος ο δράστης…

«Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, -1- περίπτωση κλοπής βαλίτσας γυναίκας, που έγινε την 7.6.2024 στην Κόρινθο.

Για την υπόθεση αυτή σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 35χρονου, για κλοπή, ενώ μέρος των αφαιρεθέντων αντικειμένων που περιείχε η βαλίτσα βρέθηκαν και αποδόθηκαν.

Τέλος, κατασχέθηκε όχημα, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων», αναφέρεται από την αστυνομία.

Δωρεάν μαστογραφία και τεστ ΠΑΠ στη Νεμέα… -Στις γυναίκες ηλικίας από 30 έως 50 ετών θα διενεργείται τεστ Παπ με την νέα μέθοδο…

«Με ιδιαίτερη χαρά σάς πληροφορούμε, ότι στο πλαίσιο του προγράμματος «Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ», το «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΓΚΟΛΟΓΙΑΣ» ξεκινά την 2η φάση του προγράμματος πληθυσμιακού ελέγχου για πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση των κακοηθών όγκων μαστού και τραχήλου τής μήτρας, στις γυναίκες που κατοικούν μόνιμα στον Δήμο Νεμέας.

Θα ήταν για εμάς ευχαρίστηση να δηλώσετε και πάλι την συμμετοχή σας στο υψίστης ανθρωπιστικής, κοινωνικής και επιστημονικής σημασίας έργο που επιτελούμε και το οποίο στοχεύει στην περιφρούρηση της υγείας τού γυναικείου πληθυσμού τής χώρας και στην συγκεκριμένη περίπτωση των γυναικών τού Δήμου Νεμέας.

Στόχος τού προγράμματος αυτού είναι η εξέταση όλων των γυναικών ηλικίας 25 έως 70 ετών με τεστ Παπανικολάου, και των γυναικών από 40 ετών και άνω επιπροσθέτως με μαστογραφία.

Επίσης, σκοπό έχει και τον επανέλεγχο όλων των γυναικών, που συμμετείχαν στον προηγούμενο κύκλο εξετάσεων του συγκεκριμένου προγράμματος.

Στις γυναίκες ηλικίας από 30 έως 50 ετών θα διενεργείται τεστ Παπ με την νέα μέθοδο υγρής φάσης thin prep και θα γίνεται μοριακή ταυτοποίηση του ιού HPV.

Η ειδική αυτοκίνητη μονάδα, στην οποία γίνονται οι εξετάσεις, θα βρίσκεται από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 στη Νεμέα (έναντι Δημαρχείου), και οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2746360106 / 2746360118 και 2713610244 για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους.

Οι εξετάσεις αυτές είναι ΑΚΙΝΔΥΝΕΣ, ΑΝΩΔΥΝΕΣ, ΕΓΚΥΡΕΣ και προσφέρονται ΔΩΡΕΑΝ. Την κάλυψη της δαπάνης για όλη την διεξαγωγή του προγράμματος πληθυσμιακού ελέγχου, ανέλαβε το «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΓΚΟΛΟΓΙΑΣ» χάρις στην πλήρη χορηγία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ.

Προκειμένου να προγραμματίσουμε μία όσο το δυνατόν άρτια από κάθε άποψη, προσφερομένη υπηρεσία, σας παρακαλούμε να δηλώσετε έγκαιρα την συμμετοχή σας.

Ευελπιστώντας στη θετική και άμεση ανταπόκρισή σας στο κάλεσμά μας, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων», αναφέρεται από το δήμο Νεμέας.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το πιστόλι κρότου έβαλε σε μπελάδες 76χρονο

«Συνελήφθη, τη Δευτέρα και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου, 76χρονος, γιατί κατείχε πιστόλι κρότου, μετά γεμιστήρα με 1 φυσίγγιο. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.