Αρχική Blog Σελίδα 133

“Ο Θεός Μόνο Είναι Καλός – Όλοι Οι Ιερείς Θα Πρέπει Να Με Μιμηθούν Με Τη Ζωή Τους”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Ο Θεός Μόνο Είναι Καλός – Όλοι Οι Ιερείς Θα Πρέπει Να Με Μιμηθούν Με Τη Ζωή Τους

27 Νοεμβρίου 1996

Ειρήνη σε εσένα. Σωστά είπες στο λαό Μου ότι η μεγάλη καλοσύνη προέρχεται από Εμένα. Ο Θεός μόνος είναι καλός και χαρίζω την καλοσύνη Μου σε όλα τα πλάσματα. Γεμίζω τα αποθέματά τους για να μη τους λείψει τίποτε. Πλούσια είναι τα βάθη Μου και πλούσια η γενναιοδωρία Μου.

Βασούλα, χαρούμενε αγγελιαφόρε Μου, μπολιασμένε πάνω Μου, λάβε το Άγιο Πνεύμα Μου και μη φοβάσαι. Σε βεβαιώνω, μη φοβάσαι τον κόσμο, τον κόσμο αυτόν που έγινε ειδωλολάτρης από την αποστασία του, αλλά αφού Εγώ είμαι ο Κύριος των νεκρών και των ζωντανών, στόχος Μου είναι να αναστήσω τους νεκρούς. Στόχος Μου είναι να ανακαινίσω την Εκκλησία Μου, και αναθέτω αυτό το χρέος σε εσένα, ένα χρέος που ξεπερνά τις δυνάμεις σου και τις ικανότητές σου, αλλά μην ξεχνάς ποιος είναι μαζί σου. Εγώ είμαι μαζί σου και είμαι η Δύναμη και η Εξουσία. Κανείς δεν μπορεί να πει πως όσα κατορθώθηκαν μέχρι σήμερα έγιναν από εσένα. Από τη μηδαμινότητα κάποιου δεν μπορείς να περιμένεις κάτι, διάλεξα ένα παιδί που έχει άγνοια ώστε ό, τι αναλαμβάνει, να γίνεται από Εμένα.

Γι’ αυτό πήγαινε στο Όνομά Μου και κήρυξε τα Μηνύματά Μου που είναι θεραπευτικό βάλσαμο για την ανθρωπότητα. Μην αποθαρρύνεσαι όταν το ρεύμα πότε πότε είναι εναντίον σου, προσκολλήσου σε Εμένα. Μείνε ακλόνητη όταν συναντάς στο δρόμο σου δοκιμασίες. Στη μάχη κατά της αποστασίας, δεν χρειάστηκε ακόμη να αγωνιστείς μόνη. Θυμήσου, είμαι μαζί σου… και γνωρίζω τους δικούς Μου.

Η Καρδιά Μου θλίβεται συνεχώς όταν βλέπει αυτούς που είναι μέσα στον Οίκο Μου να μην είναι ειλικρινείς και να μην εργάζονται σύμφωνα με το Πνεύμα Μου για την ενοποίηση της ημερομηνίας του Πάσχα. Σου ζητώ να προσευχηθείς γι’ αυτούς, ο Πατέρας Μου να τους κάνει να αλλάξουν μυαλό, ώστε όταν το Άγιο Πνεύμα Μου τους ανοίξει τα μάτια, να μετανοήσουν και να αναγνωρίσουν την πλάνη τους που τους εμπόδιζε να δούνε την Αλήθεια.

Προσευχήσου το πνεύμα της υπερηφάνειας που ζει μέσα τους και τους κρατάει χωρισμένους από την αλήθεια, να τους εγκαταλείψει και να επιστρέψουν στα λογικά τους. Προσευχήσου γι’ αυτούς, για να μπορώ να πω «από την αγάπη τους, όλος ο κόσμος τώρα θα μάθει ότι είναι αληθινοί μαθητές Μου.» Αλλά ακόμη και σήμερα, ο διάβολος και οι δαίμονές του τους κρατούν φυλακισμένους από έλλειψη αγάπης γιατί η αγάπη είναι το διακριτικό σημάδι της πίστης. Πώς μπορούν να λένε ο ένας στον άλλο: «κήρυξα το χαρμόσυνο Μήνυμα σε όλο τον κόσμο, κοπίασα για να οδηγήσω την εκκλησία στην ενότητα, τώρα πια με περιμένει το στεφάνι της δικαιοσύνης που ο Κύριος, ο Θεός μου, μου επιφύλαξε για την αιωνιότητα…» όταν ως αυτή τη μέρα έχουν αποτύχει στο καθήκον τους;

Όλοι οι ιερείς θα πρέπει να Με μιμηθούν με τη ζωή τους. Δεν μιλώ γι’ αυτούς που είναι μιμητές Μου και είναι σαν τον Άβελ Μου, που Μας ευχαριστούσε με τις θυσίες του και την ειλικρίνειά του, αλλά για κείνους που είναι σαν τον Κάϊν και τον Ησαύ και τον Ιούδα και τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους. Γι’ αυτούς μιλώ, γιατί η συμπεριφορά τους έρχεται σε αντίφαση με τους άγιους Κανόνες Μου. Θα πρέπει εξαιτίας τους να συνεχίσω να πίνω από το ποτήρι της διαίρεσής σας; Το ποτήρι αυτό που Μου επέβαλαν;

Ως εδώ, δεν σας πίεσα, σας απηύθυνα έκκληση να ενώσετε τις ημερομηνίες του Πάσχα, αλλά δεν ακούτε το Πνεύμα Μου. Έχετε εκμεταλλευθεί την υπομονή του Πατέρα Μου. Και τούτη τη φορά σας ζητώ να ενώσετε τις ημερομηνίες του Πάσχα, για να σας φωτίσει με τη χάρη του το Πνεύμα Μου και να οδηγήσει στην ενότητα τον Οίκο Μου. Σας μιλώ σήμερα, αλλά δεν εκτιμάτε τα λόγια Μου σ’ αυτά τα Μηνύματα. Όταν θα τα εκτιμήσετε μια μέρα, θα είναι πολύ αργά… Αχ! Αν έστω κι ένας από αυτούς που εργάζονται για την ενότητα, αν έστω κι ένας δεν ενδώσει στα πάθη του, στους φόβους του, και προχωρήσει στην ενοποίηση της ημερομηνίας του Πάσχα, Εγώ, ο Θεός, θα τον εξυψώσω.

– Αλλά το μόνο που βλέπω από τον Οίκο της Ανατολής είναι εξημμένα πνεύματα, πείσματα και φόβοι. Αδελφοί, κι όμως εχθροί. Οίκε της Ανατολής, έκανες καλά που φύλαξες την Παράδοση όπως σας την παρέδωσα και όπως την εφάρμοζε η πρώτη Μου Εκκλησία. Ωστόσο, δεν επιτρέπεις στο Άγιο Πνεύμα Μου να σε θρέψει αρκετά για τη σωτηρία σου και τη σωτηρία εκείνων που έχουν απεγνωσμένη ανάγκη σωτηρίας… Ταλαιπωρείτε τους πρώτους μου καρπούς και τους αγγελιαφόρους Μου, και τους απορρίπτετε μαζί με το Άγιο Πνεύμα Μου της χάριτος που τους έκανε να βαδίσουν στον δικό Του δρόμο. Και συνεχίζετε να τους διώχνετε από τα ιερά Μου, όπως κι Εγώ διώχθηκα από τους αρχιερείς του καιρού Μου…

Εντωμεταξύ το ποίμνιό Μου έχει σκορπίσει και η απώλεια σε ψυχές αυξάνεται καθημερινά. Γι’ αυτό σας βεβαιώνω, ελάτε και επιδιώξτε να αποκτήσετε τα δώρα του Πνεύματός Μου και μην αφήνετε στείρο τον Οίκο Μου. Ο Οίκος Μου θα ωφεληθεί από τα δώρα του Πνεύματός Μου, αν ανοίξετε την πόρτα της καρδιάς σας…

Κι εσύ, Οίκε της Δύσης, έχεις αντιληφθεί με το Φως του Πνεύματός Μου ότι ένα σώμα χρειάζεται και τους δύο πνεύμονες για να αναπνεύσει ελεύθερα και ότι το Σώμα Μου είναι ατελές με έναν πνεύμονα. Προσευχήσου να σας συνενώσει το ζωοποιόν Μου Πνεύμα, αλλά πόσο θα χρειαστεί να υποφέρω ακόμη!

Ο κόσμος παραβαίνει και περιφρονεί τις Εντολές Μου και ο διάβολος θέλει να καταστρέψει όσα καθιέρωσα, θέλει να καταστρέψει αυτό που Εγώ, ο Αμνός, σας άφησα: την Εκκλησία Μου. Τη ρίχνει σε σύγχυση, σε αναταραχή, και το Σώμα Μου κομματιάζεται από ένα πνεύμα ανταρσίας. Ένα πνεύμα ορθολογισμού και φυσιοκρατίας έχει εγκατασταθεί στο Σώμα Μου, και Με απορρίπτει στα Άχραντα Μυστήριά Μου. Απ’ αυτούς ελάχιστοι ασχολούνται με τα Συμφέροντα Μου, οι πιο πολλοί καταπατούν τους Νόμους Μου, σα να μη δόθηκαν από τον Θεό! Ένα πνεύμα ανταγωνισμού πλανιέται πάνω από την Εκκλησία Μου, αλλά όχι για πολύ ακόμη…

Γι’ αυτό σε ικετεύω, Οίκε της Δύσης, να προχωρήσεις και να ξεσκεπάσεις τον Πονηρό ενοποιώντας τις ημερομηνίες του Πάσχα, όπως στην πρώτη Εκκλησία.

Όποιος θέλει να γίνει μεγάλος ανάμεσά σας, πρέπει να γίνει υπηρέτης σας και όποιος από σας θέλει να είναι πρώτος, πρέπει να γίνει δούλος των άλλων. Η πρώτη Μου Εκκλησία ήταν σαν παιδί, αθώα και γεμάτη αγάπη, γιατί ζούσε στους Κόλπους του Αγίου Μου Πνεύματος. Και τότε, άκουσα: «δεν είμαι πια παιδί και μπορώ να περπατήσω μόνη μου», κι από τότε, βγήκε από τους κόλπους του Αγίου Μου Πνεύματος και συνήθισε να βαδίζει τον δικό της δρόμο…

Ω παιδί του Πατέρα! Καρπέ Μου! Πόλη και νύμφη του Αγίου Μου Πνεύματος, το άρωμά σου σε εγκατέλειψε… Γύρισε λοιπόν σε Εμένα σαν παιδί και η Χάρη Μου θα είναι πάνω σου και το Άγιο Πνεύμα Μου, το Τρισάγιο, θα γίνει ο οδηγός σου και το λυχνάρι σου.

Για να γίνει αυτό, χρειάζομαι έντονη ταπείνωση κι ένα ξεχείλισμα γενναιοδωρίας. Αχ… μα τα παιδιά είναι ταπεινά και γενναιόδωρα επειδή η σοφία κατοικεί μέσα τους και είναι οδηγός τους». (απόσπασμα)

Αληθινή Εν Θεώ Ζωή” τηλέφωνο επικοινωνίας/πληροφοριών: 6970340440

ΚΙΑΤΟ- ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Πάλι τα ίδια! -Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ αφορούσαν ΞΑΝΑ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ! -…Τίποτα άλλο ΣΟΒΑΡΟ δεν βρέθηκε!

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: “Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, την Πέμπτη το πρωί, στην περιοχή των δήμων Βέλου – Βόχας και Σικυωνίων Κορινθίων, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των υφιστάμενων υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν-14- άτομα, προσήχθησαν -6-, ενώ συνελήφθησαν -4-άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης στην Κορινθία, βεβαιώθηκαν -6- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου».

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούσαν ΞΑΝΑ ΜΟΝΟ κλοπή ρεύματος και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

Με ποιους συναντήθηκε ο μητροπολίτης Κορίνθου (φωτο)

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Το πρωί της Παρασκευής 5 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παύλος υποδέχθηκε στα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Κορινθίας κ. Αναστάσιο Γκιολή, τον Δήμαρχο Ξυλοκάστρου κ. Βλάσιο Τσιώτο και τον Πολιτικό Μηχανικό – Εργολάβο κ. Δημήτριο Πιστεύο, όπου σε θερμό κλίμα συζήτησαν αντίστοιχα θέματα που άπτονται της τοπικής μας κοινωνίας, της Περιφέρειας του Ξυλοκάστρου ως και θέματα της επικαιρότητας.

Στην συνέχεια ο Σεβασμιώτατος συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Κάτω Διμηνιού κ. Παναγιώτη Μανιώτη, ενώ ακολούθως τον Σεβασμιώτατο επισκέφθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματίου Ιεροψαλτών Κορινθίας «Άγιος Κυριακός ο Υμνογράφος».

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παύλος ευχαρίστησε θερμά άπαντες για την ευγενική τους επίσκεψη και προσφέροντας τις καθιερωμένες ευλογίες, τους ευχήθηκε για τα Χριστούγεννα».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 3 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκαν από την 3.12.2025 έως και την Πέμπτη ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων, έγιναν έλεγχοι σε -464-άτομα, εκ των οποίων -395- ήταν ημεδαποί και -69- ήταν αλλοδαποί, καθώς και σε -310-οχήματα.

Επιπλέον, προσήχθησαν -43-άτομα, από τα οποία -31- ήταν ημεδαποί και -12-ήταν αλλοδαποί, ενώ συνελήφθησαν -20- άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν στην Κορινθία:

  • Δύο ημεδαποί, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας και
  • Μία ημεδαπή, για καταδιωκτικό έγγραφο.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…», αναφέρεται από την αστυνομία

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

Νέος πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου Κορίνθου ο Μ. Ζαφείρης! -Κέρδισε με μεγάλη διαφορά την Επιβατινού! -Οι ψήφοι που πήραν…

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Νέος πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου Κορίνθου εξελέγη ο Μιχάλης Ζαφείρης αφού επικράτησε και με μεγάλη διαφορά της τέως προέδρου Π.Επιβατινού στον 2ο γύρο των εκλογών!

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της korinthiannews.gr 174 ψήφους πήρε ο Μιχάλης Ζαφείρης και 109 η Π. Επιβατινού

Συνολικά ψήφισαν 286 άτομα και υπήρξαν 2 λευκά και ένα άκυρο!

Η επιτυχία του νέου προέδρου Μιχάλη Ζαφείρη φάνηκε από τα αποτελέσματα των εκλογών της 1ης Κυριακής όπου και εκεί πέρασε την Π. Επιβατινού (για υπενθύμιση δείτε τη σχετική ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νικητής στον πρώτο γύρο ο Μιχάλης Ζαφείρης! -Δεύτερη η Επιβατινού!!! -Αναλυτικά οι ψήφοι που πήραν όλοι οι υποψήφιοι δικηγόροι -Ποιοι θα είναι στο νέο διοικητικό συμβούλιο!

Σε ότι αφορά την την korinthiannews.gr επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά! Αρκετό καιρό πριν τις εκλογές γράψαμε ξεκάθαρα ότι: “Δεν θα είναι σαν άλλες φορές που το έργο της Επιβατινού ήταν εύκολο καθώς δεν υπήρχαν ισχυροί αντίπαλοι …ή ήταν υποψήφια μόνο η ίδια!(για υπενθύμιση δείτε την ανάρτησή μας στις 23 Οκτωβρίου 2025: Διεκδικεί ξανά η Επιβατινού τη θέση της προέδρου στις εκλογές του δικηγορικού συλλόγου Κορίνθου… αλλά με αντιπάλους αυτή τη φορά!)

ΣΣ. Καλή επιτυχία στον νέο πρόεδρο Μιχάλη Ζαφείρη και στο νέο διοικητικό συμβούλιο

Το ΤΟΡ 5 της εβδομάδας…

Το ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη είναι:

1α.ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Επίπεδο δημάρχου είναι αυτό; -Έφτασε στο σημείο να σπρώξει τον Παπακυριάκο!!! -Η ανακοίνωση με τα πολλά ερωτηματικά!!!

β.ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Έχασε εντελώς τον έλεγχο! -Οι πράξεις του πλέον δεν ταιριάζουν σε πρόσωπο που επιθυμεί να φέρει τον τίτλο του δημάρχου!

2.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νικητής στον πρώτο γύρο ο Μιχάλης Ζαφείρης! -Δεύτερη η Επιβατινού!!! -Αναλυτικά οι ψήφοι που πήραν όλοι οι υποψήφιοι δικηγόροι -Ποιοι θα είναι στο…

3.Οι Κορίνθιοι βάζουν πλέον …βαθιά το χέρι στην τσέπη! -Πανάκριβα πληρώνουν τα δημοτικά τέλη -Η θέση του δήμου επι θητείας Σταυρέλη -Η μεγάλη διαφορά…

4α.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “ΕΥΓΕ” !!! -Δεν έχασαν την ευκαιρία να ξεκαρδιστούν …με φόντο τα καμένα!! (φωτο)

β.Β. Τσιώτος: “Δεν φτιάχνουμε απλώς έναν πιο όμορφο δρόμο -Δημιουργούμε ένα πιο ασφαλές, λειτουργικό και ανθεκτικό Ξυλόκαστρο”

5.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Μην το καταναλώσετε!- Τι βρέθηκε σε γιαούρτι της εταιρείας ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ Α.Ε!

ΚΙΑΤΟ: “ΒΟΜΒΑ” από το ΠΑΚΟΕ για το νερό στο Διμηνιό! -Τι έδειξαν οι τελευταίες μετρήσεις!

-Συμπέρασμα: Σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία!

Είναι γνωστή σε όλους πριν λίγα χρόνια η υπόθεση με το ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ νερό στο Διμηνιό του δήμου Σικυωνίων, ένα θέμα που πήρε πανελλήνια διάσταση και τον δήμαρχο Σικυωνίων να “στριμώχνεται” από τα μεγάλα ΜΜΕ και στο τέλος να παραδέχεται τις ευθύνες!!! Την περίοδο εκείνη που το νερό ήταν ακατάλληλο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ ήταν ο ίδιος ο Σταματόπουλος!

Μετά και την έκταση που πήρε τότε θέμα και “βούιξε” το πανελλήνιο η υπόθεση έχει πάρει και τον δρόμο της δικαιοσύνης αλλά ακόμα (λόγω αναβολών) δεν έχει εκδικαστεί. Στις αρχές όμως του νέου έτους (2026) η υπόθεση όπως όλα δείχνουν θα εκδικαστεί κανονικά και όλοι πλέον αναμένουν την απόφαση της δικαιοσύνης!

Δεν είναι ασφαλές για ανθρώπινη κατανάλωση!!!

Το περίεργο είναι ότι μετά από χρόνια εξακολουθούν και ΣΗΜΕΡΑ να υπάρχουν προβλήματα με το νερό στο Διμηνιό με το ΠΑΚΟΕ να αναφέρει σε ανακοίνωσή του ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ΔΕΝ είναι ασφαλές για ανθρώπινη κατανάλωση!!!

Η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου και ο ίδιος ο δήμαρχος δεν είναι αυτοί που μιλούν για καθαρό νερό και στην περιοχή του Διμηνιού;

Η ανακοίνωση από το ΠΑΚΟΕ όμως παρακάτω δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας!

Σε ανακοίνωση από το ΠΑΚΟΕ την περασμένη Παρασκευή μεταξύ άλλων αναφέρεται:

“Το Πανελλήνιο Κέντρο Οικολογικών Ερευνών (ΠΑΚΟΕ), μετά από αίτημα κατοίκων Διμηνιού, με τις φωτογραφίες που μας απέστειλαν από τα φίλτρα του δικτύου ύδρευσης στο Διμηνιό (βλέπε φωτογραφίες παρακάτω), προχώρησε σε σειρά ελέγχων για την ποιότητα του πόσιμου νερού της περιοχής. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων, τόσο εκείνων που διενεργήθηκαν από το ΠΑΚΟΕ όσο και από διαπιστευμένο εργαστήριο, επιβεβαιώνουν ότι το νερό δεν είναι ασφαλές για ανθρώπινη κατανάλωση.

Μετά τις φωτογραφίες των φίλτρων που προσκόμισαν κάτοικοι Διμηνιού, στις οποίες διαφαινόταν πιθανή επιβάρυνση από μέταλλα, το ΠΑΚΟΕ τους ζήτησε να συλλέξει νέα δείγματα πριν και μετά τη διέλευση από το φίλτρο και να τα παραδώσουν στα εργαστήριά μας. Τα δείγματα παραδόθηκαν στο ΠΑΚΟΕ στις 24/11/2025.

Το ΠΑΚΟΕ απέστειλε για επιβεβαίωση, τα δείγματα σε διαπιστευμένο εργαστήριο, προκειμένου να διαπιστωθούν με ακρίβεια οι συγκεντρώσεις Αργιλίου (Al) και Μόλυβδου (Pb).

Αποτελέσματα διαπιστευμένου εργαστηρίου

Τα αποτελέσματα των νέων αναλύσεων, όπου τα παρέλαβε το ΠΑΚΟΕ στις 26/11/2025, είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά:

  • Οι συγκεντρώσεις Μόλυβδου και Αργιλίου τόσο πριν όσο και μετά το φίλτρο ήταν πολύ υψηλότερες από τα επιτρεπτά όρια της νομοθεσίας.
  • Παρουσία Εντεροκόκκων και Escherichia coli, ακόμη και μετά τη χρήση του φίλτρου, γεγονός που αποκαλύπτει μικροβιολογική επιβάρυνση των παρεχόμενων ποσοτήτων νερού.

Συμπέρασμα — Σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία

Ο συνδυασμός των αναλύσεων δείχνει ότι:

  • Τα πρώτα δείγματα του ΠΑΚΟΕ εμφάνισαν ήδη προβληματικές τιμές σε συγκεκριμένες παραμέτρους (όπως Εξασθενές Χρώμιο).
  • Τα δείγματα που προσκομίστηκαν από κάτοικους Διμηνιού και αναλύθηκαν από διαπιστευμένο εργαστήριο κατέγραψαν υπερβάσεις Αργιλίου και Μόλυβδου πάνω από τα επιτρεπτά όρια.
  • Η παρουσία E.coli και Εντεροκόκκων αποτελεί στοιχείο επικίνδυνης μικροβιακής μόλυνσης, ακόμη και μετά τη χρήση φίλτρου οικιακής κατανάλωσης.

Το ΠΑΚΟΕ επισημαίνει ότι η παροχή νερού στην περιοχή δεν είναι ασφαλής για κατανάλωση και συνιστάται η άμεση λήψη μέτρων από τους αρμόδιους φορείς για την προστασία της δημόσιας υγείας”.

ΣΣ.Για να δείτε αναλυτικά τους πίνακες και όλη την ανάρτηση του ΠΑΚΟΕ: Επικίνδυνο το νερό στο Διμηνιό: Υψηλές συγκεντρώσεις μετάλλων και παρουσία μικροβιολογικών δεικτών

ΚΙΑΤΟ: Δ. Πιστεύος: “Στεκόμαστε δίπλα στους αγρότες χωρίς δεύτερες σκέψεις -Ο πρωτογενής τομέας της Κορινθίας χρειάζεται πραγματική στήριξη και όχι προσωρινές υποσχέσεις”

Από την πρώτη στιγμή ο Δ. Πιστεύος βρέθηκε κοντά στους αγρότες στη συγκέντρωσή τους στο Κιάτο

Σε ανακοίνωσή του ο αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο Σικυωνίων Δ. Πιστεύος αναφέρει:

“Οι κινητοποιήσεις των αγροτών και κτηνοτρόφων της Κορινθίας είναι μια κραυγή αγωνίας ανθρώπων που παλεύουν καθημερινά για να κρατήσουν ζωντανή την παραγωγή, τις οικογένειές τους και τον τόπο μας.

Ως δημοτική παράταξη, αλλά κι εγώ προσωπικά, στεκόμαστε δίπλα τους χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Πιστεύουμε βαθιά ότι η επιβίωση του πρωτογενούς τομέα αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση των χωριών μας και της πολιτιστικής μας καταγωγής.

Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι μας ζητούν το αυτονόητο: να μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς από τη δουλειά τους.

Να έχουν δίκαιες και βιώσιμες τιμές χωρίς αθέμιτο ανταγωνισμό, ουσιαστική προστασία από τις ζημιές με έγκαιρη καταβολή ενισχύσεων, προστασία και ορθολογική διαχείριση του αγροτικού νερού και πολιτικές που δεν μένουν στα λόγια.

Σε αυτόν τον αγώνα βρισκόμαστε στο πλευρό τους — με σεβασμό, με αλληλεγγύη και με καθαρή θέση: ο πρωτογενής τομέας της Κορινθίας χρειάζεται πραγματική στήριξη και όχι προσωρινές υποσχέσεις.

Ο αγώνας τους είναι δίκαιος.

Ο αγώνας τους είναι και δικός μας”.