Αρχική Blog Σελίδα 134

Στους καθαρισμούς βρέθηκε ο δήμαρχος Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ -Τι ανέφερε (βίντεο)

Στους καθαρισμούς βρέθηκε χθες ο δήμαρχος Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ Γ. Γκιώνης

“Το ρέμα του Αγίου Χαραλάμπους καθαρίστηκε ενόψει της κακοκαιρίας. Φερτά υλικά, σκουπίδια, βλάστηση – όλα απομακρύνθηκαν και η κοίτη διαμορφώθηκε.

Με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, μια απαραίτητη δουλειά για την ασφάλεια της περιοχής”, αναφέρθηκε χθες από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ.

Το βίντεο:

ΚΙΑΤΟ: Για μεγάλο χρονικό διάστημα έκλεισαν σήμερα οι αγρότες τα 2 ρεύματα κυκλοφορίας στη Νέα Εθνική Οδό! -Ποιος δρόμος παραμένει κλειστός τώρα (13:25)

Οι αγρότες στον κόμβο του Κιάτου έκλεισαν και σήμερα τη Νέα Εθνική Οδό!

Από τις 10:30 περίπου έκλεισαν και τα 2 ρεύματα κυκλοφορίας ενώ πριν μία ώρα περίπου άνοιξαν τον δρόμο προς Πάτρα.

Το ρεύμα προς Αθήνα μέχρι και αυτήν την ώρα (13:25) παραμένει κλειστό!

Σήμερα δεν υπήρξε σύγκρουση των αγροτών με την αστυνομία, όπως συνέβη χθες!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΚΙΑΤΟ: Δεν λες …ότι όλα κύλησαν ομαλά!

Κ.Ν

Τι προσέφερε ο δήμαρχος Κορινθίων στον υπουργό!

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Χθες, Τετάρτη, πραγματοποιήθηκε η έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΕΔ Πελοποννήσου, η οποία φιλοξενήθηκε στο Επιμελητήριο Κορινθίας, με βασικό αντικείμενο τον διάλογο και την ανταλλαγή προτάσεων σχετικά με τον νέο Κώδικα Αυτοδιοίκησης.

Νωρίτερα, ο Δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης υποδέχθηκε στο Δημαρχείο τον Υπουργό Εσωτερικών Θεόδωρο Λιβάνιο, τον Δήμαρχο Καλαμάτας και Πρόεδρο ΠΕΔ Θανάση Βασιλόπουλο, τον Δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη και τον Γενικό Γραμματέα της ΚΕΔΕ Δημήτρη Καφαντάρη.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο Δήμαρχος προσέφερε στον Υπουργό έργο τέχνης με τον Πήγασο, σύμβολο της Αρχαίας Κορίνθου και απεικόνιση που παραπέμπει στο αρχαίο κορινθιακό νόμισμα.

Μετά τη συνάντηση, η αντιπροσωπεία κατευθύνθηκε περπατώντας τον κεντρικό δρόμο της πόλης προς το Επιμελητήριο Κορινθίας, όπου πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΕΔ Πελοποννήσου.

Κατά την παρέμβασή του στη συνέλευση, ο Δήμαρχος Κορινθίων χαιρέτισε τον νέο Κώδικα Αυτοδιοίκησης, αναφέροντας ότι σε γενικές γραμμές κινείται σε σωστή και εκσυγχρονιστική κατεύθυνση, η οποία μπορεί να διευκολύνει το έργο των ανθρώπων της αυτοδιοίκησης. Εξέφρασε ωστόσο επιφυλάξεις ως προς το σκέλος των αρμοδιοτήτων, επισημαίνοντας πως η εμπλοκή πολλών φορέων αυξάνει τη γραφειοκρατία και απαιτείται σαφέστερη κατανομή με έναν φορέα να έχει την ευθύνη, για ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές διαδικασίες.
Παράλληλα, σημείωσε πως αναμένονται εξελίξεις και ως προς τον εκλογικό νόμο, ενώ μίλησε με θετικά λόγια για τον Υπουργό Θεόδωρο Λιβάνιο, υπογραμμίζοντας πως είναι άνθρωπος που ακούει, συνεργάζεται και ανταποκρίνεται, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του για τη μέχρι τώρα συνεργασία και ευχόμενος θετικά αποτελέσματα.

Οι τελικές αποφάσεις για το νέο πλαίσιο θα ληφθούν στη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ στις 17 Δεκεμβρίου στην Αθήνα».

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Συνελήφθη 33χρονη στο Μπολάτι

0

Συνελήφθη 33χρονη στο Μπολάτι του δήμου Βέλου- Βόχας γιατί σε βάρος της εκκρεμούσε δικαστική απόφαση για απάτη

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη το Σάββατο το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς της Ζ1΄ Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 33χρονη, γιατί σε βάρος της εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών για Απάτη».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Παρασκευή

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

ΚΙΑΤΟ: Δεν λες …ότι όλα κύλησαν ομαλά!

Η ανακοίνωση από την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας:

“Η Κορινθία άνοιξε την Τετάρτη την αυλαία των αγροτικών και κτηνοτροφικών κινητοποιήσεων σε όλη την Πελοπόννησο, στέλνοντας ένα καθαρό και ανυποχώρητο μήνυμα: ο πρωτογενής τομέας δεν αντέχει άλλες αναβολές, άλλες περικοπές, άλλες σιωπές. Η παρουσία στον Κόμβο Κιάτου δεν ήταν μία απλή συγκέντρωση. Ήταν η έμπρακτη απόδειξη ότι ο αγροτικός και κτηνοτροφικός κόσμος γνωρίζει να διεκδικεί με σοβαρότητα, ενότητα και θεσμικό κύρος.

Στο πλαίσιο της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε συμβολικό κλείσιμο της Ολυμπίας Οδού και στα δύο ρεύματα για μία ώρα, μια ενέργεια που ολοκληρώθηκε με απόλυτη τάξη, αυτοσυγκράτηση και υποδειγματική συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία. Η στάση των αστυνομικών δυνάμεων ανέδειξε κάτι βαθύτερο: ότι η κοινωνία, ανεξαρτήτως ρόλου, αναγνωρίζει την αλήθεια και το δίκιο αυτού του αγώνα. Φάνηκε στην πράξη πως οι αγρότες δεν «αντιπαρατίθενται» με κανέναν, απευθύνονται σε όλους.

Με ομόφωνη απόφαση δημιουργείται μόνιμο μπλόκο στον Κόμβο Κιάτου, το οποίο θα λειτουργεί ως σταθερό σημείο αναφοράς για την Κορινθία. Οργανωμένο, θεσμικό, ανοιχτό σε κάθε παραγωγό που επιθυμεί να συμμετάσχει. Η κίνηση αυτή δεν είναι ούτε κομματική ούτε ευκαιριακή. Είναι ευθύνη απέναντι σε έναν κόσμο που βλέπει την παραγωγή του να συρρικνώνεται, το κόστος να εκτοξεύεται και τις υποδομές που θα έπρεπε να τον στηρίζουν να λιμνάζουν εδώ και χρόνια.

Τις επόμενες ημέρες οι δράσεις θα κλιμακωθούν με στοχευμένες, συμβολικές παρουσίες σε κρίσιμες δημόσιες υπηρεσίες όπως ΑΑΔΕ, ΕΦΚΑ, Περιφέρεια Πελοποννήσου κλπ. Πρόκειται για παρεμβάσεις με σαφή στόχο: να καταστεί ορατό ότι η αγωνία του αγροτικού κόσμου δεν είναι περιθωριακή, είναι κεντρική για την οικονομική και κοινωνική ασφάλεια της χώρας.

Παράλληλα, η Κορινθία βρίσκεται σε ανοιχτό και διαρκή δίαυλο επικοινωνίας με όλα τα μπλόκα της Ελλάδας, γιατί ο αγώνας αυτός είναι ενιαίος. Τα προβλήματα είναι κοινά, η πίεση πρέπει να είναι συντονισμένη και η απάντηση της Πολιτείας οφείλει να είναι συνολική και δεσμευτική.

Τα αιτήματα είναι σαφή και εξαιρετικά μετριοπαθή σε σχέση με την πραγματικότητα: πληρωμές ενισχύσεων χωρίς περικοπές και χωρίς αιφνιδιασμούς, μείωση του κόστους παραγωγής, δίκαιες τιμές από το χωράφι στο ράφι, αναθεώρηση του Κανονισμού ΕΛΓΑ ώστε να ανταποκρίνεται στις κλιματικές συνθήκες του σήμερα, άμεση προώθηση του Φράγματος Ασωπού, των συναφών δικτύων και του εκσυγχρονισμού του ΑΟΣΑΚ του υδατικού βηματοδότη πεδινής Κορινθίας, στήριξη της κτηνοτροφίας και των αναδιαρθρώσεων και ένας μόνιμος, θεσμικός διάλογος που να παράγει λύσεις, όχι φωτογραφίες πολιτικής επικοινωνίας.

Η Κορινθία έκανε κάτι παραπάνω από το να ανοίξει τις κινητοποιήσεις: έδειξε τον τρόπο με τον οποίο ο αγροτικός κόσμος μπορεί να διεκδικεί. Με ψυχραιμία, με αξιοπρέπεια, με ωριμότητα και με καθαρό πολιτικό μήνυμα που δεν χωρά ούτε κομματικές σκιές ούτε ιδιοτέλειες. Ο αγώνας είναι των ανθρώπων που παράγουν και θα συνεχιστεί μέχρι το αυτονόητο να γίνει πράξη.

Η φωνή της Κορινθίας ακούστηκε δυνατά και δεν πρόκειται να χαμηλώσει, μέχρι η Πολιτεία να ανταποκριθεί με πράξεις που να σέβονται όσους κρατούν ζωντανή την ελληνική ύπαιθρο”

ΣΣ. Δεν λες για όλα αυτά που συνέβησαν ότι υπήρχε απόλυτη τάξη! Σχεδόν σε όλα τα ΜΜΕ έπαιζε η σύγκρουση των αστυνομικών με τους αγρότες!

Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΚΙΑΤΟ: “Ντροπή! Οι αγρότες εισέπραξαν χημικά”

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η πρώτη Ιερατική Σύναξη κατόπιν προσκλήσεως του νέου μητροπολίτη Παύλου…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Την Τρίτη 2α Δεκεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή όλων των Κληρικών της Μητροπολιτικής μας Επαρχίας η προγραμματισμένη πρώτη Ιερατική Σύναξη στην «Κροκίδειο Αίθουσα», κατόπιν προσκλήσεως του νέου Μητροπολίτου μας κ. Παύλου. Κεντρικός σκοπός της σύναξης ήταν η γνωριμία με τους Κληρικούς της Ι. Μητροπόλεως, καθώς και η συζήτηση θεμάτων πνευματικού, διοικητικού και κοινωνικού χαρακτήρα.

Αρχικά τελέσθηκε η Ι. Ακολουθία «Περί της ενάρξεως Ιερατικής Σύναξης» υπό του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Παύλου. Αμέσως μετά τον λόγο έλαβε ο Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, ο οποίος εκπροσωπώντας τον Ι. Κλήρο της Αποστολικής Επαρχίας μας, καλωσόρισε τον Σεβ. Ποιμενάρχη μας κ. Παύλο, αναφωνώντας το «ως ευ παρέστητε» και ευχόμενος καλή Ποιμαντορία, προκειμένου κάτω από την σεπτή καθοδήγηση Του να αγωνιστούν όλοι οι κληρικοί επ̉ αγαθώ της Ιεράς Μητροπόλεως.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας, αφού ανέφερε ευχαριστίες προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Ιερώνυμο για την θεοφιλή τοποτηρητεία του, τον Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως μας Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο για την διοικητική και ποιμαντική μέριμνα που υπέδειξε και όλους τους Κληρικούς της Ι. Μητροπόλεως μας για την συμμετοχή τους στην ενθρόνισή του, ανέπτυξε την ομιλία του με θέμα: «Ο ρόλος του Επισκόπου κατά την Αγία Γραφή και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας». Αρχικά αναφέρθηκε στον ρόλο και το έργο του Επισκόπου, κάνοντας χρήση αγιογραφικών χωρίων και εν συνεχεία στις σχέσεις του Επισκόπου με τους Ιερείς, επισημαίνοντας ότι δεν είναι σχέσεις διοικητού – υφιστάμενου αλλά σχέσεις πατέρα – τέκνων, βασισμένες στην πατρότητα, την υπακοή και την αγάπη. Έπειτα ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο πρακτικό και καθημερινό έργο που καλούμαστε να επιτελέσουμε ως κληρικοί, αναλύοντας το ποιμαντικό, λειτουργικό και διοικητικό έργο τόσο του Επισκόπου όσο και των Ιερέων, αφού από κοινού καλούνται να ακολουθήσουν μία ενιαία πορεία μπροστά στις σύγχρονες προκλήσεις.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο Μητροπολίτης μας τόνισε χαρακτηριστικά: «Σήμερα ξεκινάμε μια κοινή πορεία. Δεν θα τη βαδίσω μόνος. Θα τη βαδίσουμε μαζί. Με αγάπη, με ενότητα, με εμπιστοσύνη, με αλήθεια, με πίστη στον Χριστό που μας κάλεσε. Σας θέλω όλους δίπλα μου. Κι εγώ με την σειρά μου θα είμαι δίπλα σας σε κάθε χαρά και σε κάθε δυσκολία».

Στην συνέχεια της Ιερατικής Σύναξης ο λόγος παραχωρήθηκε στους Ιερείς των Γραφείων της Ιεράς Μητροπόλεως, προκειμένου να ενημερώσουν τους συμπρεσβυτέρους για διοικητικά ζητήματα, τα οποία απασχολούν τον Ιερό Κλήρο.

Τέλος ο Σεβασμιώτατος ανακοίνωσε την ίδρυση Γραφείου Εξωτερικής Ιεραποστολής, ενώ ο Πρωτοσύγκελος έκλεισε την Ιερατική Σύναξη λέγοντας ότι: «Κάνουμε όλοι μια καινούργια αρχή, η οποία είναι και η συνέχεια της Εκκλησίας. Καλούμαστε με συνέπεια και προσοχή να επιτελούμε το έργο του Χριστού και της Εκκλησία Του».

Η 1η Ιερατική Σύναξη έληξε με ευχές του Σεβ. Ποιμενάρχου μας προς τους κληρικούς, την φήμη Του και την καθιερωμένη ιστορική φωτογραφία στον περίβολο του Επισκοπείου».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “ΕΥΓΕ” !!! -Δεν έχασαν την ευκαιρία να ξεκαρδιστούν …με φόντο τα καμένα!! (φωτο)

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Πήγαν οι πολιτικοί να μιλήσουν για τα αντιπλημμυρικά έργα στον πυρόπληκτο Φενεό!

Μία περιοχή που καταστράφηκε από τη φωτιά. Τα καμένα “ως φόντο” στις φωτογραφίες των πολιτικών δείχνουν …μία εικόνα θλίψης!

…Και όμως οι πολιτικοί καθώς και ο περειφερειάρχης Πελοποννήσου Δ. Πτωχός βρήκαν την ευκαιρία σε αυτό το καμένο τοπίο …για κάποιο λόγο να ξεκαρδιστούν στα γέλια!!!

Δεν αντιλαμβάνονταν άραγε που βρίσκονταν; …”Μπράβο τους”! …Να μας ξανάρθετε!

…Μία εικόνα χίλιες λέξεις!

Δείτε και τις φωτογραφίες με τον φακό του VasVal:

Η ανάρτηση από το VasVal:

ΣΣ. Δείτε επίσης και την ανάρτηση από το taygetosnews.gr: “Ήταν όλοι εκεί! -Ο περιφερειάρχης Πτωχός με την αυλή του! -Φώναζαν γελώντας σε έναν τόπο που ακόμη μυρίζει καμένο! -Με iPhone στο χέρι ψάχνοντας το «σωστό» πλάνο”!