Αρχική Blog Σελίδα 135

ΚΙΑΤΟ: “Ντροπή! Οι αγρότες εισέπραξαν χημικά”

Σε ανακοίνωση από το Κίνημα Δημοκρατίας Νομού Κορινθίας αναφέρεται:

“Οι σημερινές εικόνες στον κόμβο Κιάτου, με τα ΜΑΤ να σπρώχνουν και να απωθούν τους αγρότες και κτηνοτρόφους, αποτελούν ντροπή για μια κυβέρνηση που αντί για λύσεις επιλέγει την καταστολή.

Οι άνθρωποι της υπαίθρου δεν ζήτησαν τίποτα περισσότερο από το δίκιο τους και εισέπραξαν χημικά.

Την ίδια ώρα, ο εμπαιγμός συνεχίζεται η προκαταβολή της βασικής ενίσχυσης δεν έφτασε ποτέ στους λογαριασμούς, αφού παρακρατήθηκαν αυτόματα οι εισφορές ΕΛΓΑ και ΚΥΔ, ενώ το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει αφήσει χιλιάδες πραγματικούς παραγωγούς απλήρωτους και εκτεθειμένους.

Στην κτηνοτροφία η κατάσταση είναι ακόμη πιο τραγική: ζωονόσοι, μαζικές θανατώσεις ζώων, μονάδες χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη. Η Κορινθία μετρά ζημιές, αλλά η κυβέρνηση μετρά ανακοινώσεις.

Τα αιτήματά είναι ξεκάθαρα: 

-Πληρωμές ενισχύσεων χωρίς νέες περικοπές και χωρίς καθυστερήσεις.

-Δίκαιες τιμές παραγωγού και πραγματική μείωση κόστους από το χωράφι στο ράφι.

-Ριζική αλλαγή του κανονισμού ΕΛΓΑ με κάλυψη της νέας κλιματικής πραγματικότητας.

-Άμεση προώθηση όλων των αρδευτικών έργων (Ασωπός, ΑΟΣΑΚ, δίκτυα).

-Ταχεία αναδιάρθρωση καλλιεργειών με πραγματική χρηματοδότηση.

-Ουσιαστική στήριξη κτηνοτροφίας, αποζημιώσεις, πρόληψη ζωονόσων και αποκατάσταση ζημιών.

-Μόνιμος, θεσμικός, όχι προσχηματικός διάλογος με τους παραγωγούς.

-Καμία νέα επιβάρυνση, καμία παρακράτηση χωρίς ενημέρωση και λογοδοσία

Η σημερινή συμμετοχή και ο θυμός του κόσμου δείχνουν κάτι απλό

Η Κορινθία δεν θα σωπάσει.

Ο αγώνας των αγροτών και κτηνοτρόφων είναι δίκαιος και το Κίνημα Δημοκρατίας θα είναι δίπλα τους μέχρι να υπάρξει πραγματική αλλαγή.

Κίνημα Δημοκρατίας Νομού Κορινθίας

Πέθανε εν ώρα υπηρεσίας 28χρονος φύλακας στο κέντρο μεταναστών Κορίνθου!

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr σήμερα το πρωί 28χρονος φύλακας που υπηρετούσε στο κέντρο μεταναστών Κορίνθου εν ώρα υπηρεσίας έχασε τις αισθήσεις του και κατέρρευσε. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου. Άφησε την τελευταία του πνοή περίπου στις 08:30. Ο 28χρονος ήταν από την Αρκαδία

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Οι αγρότες έκλεισαν τη Νέα Εθνική Οδό! -Συγκρούστηκαν με τους αστυνομικούς…

Οι αγρότες της Κορινθίας βρέθηκαν σήμερα το πρωί στον κόμβο του Κιάτου για να διαμαρτυρηθούν για τα αιτήματά τους. Στην προσπάθεια τους να κλείσουν την Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου- Πατρών συγκρούστηκαν με τους αστυνομικούς. Οι αγρότες τελικά έκλεισαν την Νέα Εθνική Οδό για περίπου 40 λεπτά! Περίπου 200 αγρότες βρέθηκαν στο σημείο!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Πάλι τα ίδια με τις συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ! -Τι ΔΕΝ βρέθηκε για ακόμα μία φορά!

0

Από την αστυνομία μεταξύ άλλων ανακοινώνεται: «Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες το πρωί, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους-Μυκηνών, Ναυπλίου και Κορινθίων.

Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας και Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:

Στην Κορινθία ελέγχθησαν -16- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -4- άτομα, για τα κάτωθι αδικήματα:

  • -3- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
  • -1- άτομο, για καταδικαστικό έγγραφο.

Τέλος, στο πλαίσιο των επιχειρήσεων στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -6- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου…»

ΣΣ. …Και εμείς με τη σειρά μας επαναλαμβάνουμε:

Οι συλλήψεις στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ στην Κορινθία αφορούν γενικά κλοπή ρεύματος καθώς βεβαιώνονται και παραβάσεις του ΚΟΚ!

Δηλαδή πάλι τα ίδια!

Κλοπιμαία, ναρκωτικά, όπλα …κτλ, εξακολουθούν να μην βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Υπουργέ είστε ικανοποιημένος εσείς με τέτοιου είδους συλλήψεις που γίνονται συχνά, από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ; 

Άραγε σε όλη την Ελλάδα τέτοιες συλλήψεις γίνονται σε καταυλισμούς;

Τέτοιου είδους ΣΥΧΝΕΣ συλλήψεις σε καταυλισμούς θεωρείτε υπουργέ ότι παρέχουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες; Αυτό θεωρείτε;

Κ.Ν

Στο πλευρό των αγροτών και ο σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας -Καλούν την κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά τους! -Από την κυβέρνηση όμως…

Από το σύλλογο εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας ανακοινώνεται:

«ΨΗΦΙΣΜΑ

«Αλληλεγγύη στην αγωνιζόμενη αγροτιά»

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Κορινθίας εκφράζει την αλληλεγγύη του στην αγωνιζόμενη αγροτιά του Νομού μας. Ο αγώνας των αγροτών και κτηνοτρόφων είναι και αγώνας όλων των εργαζομένων, όλου του λαού.

Οι εφαρμοζόμενες πολιτικές έχουν οδηγήσει τον αγροτοκτηνοτροφικό κλάδο σε ασφυκτικό αδιέξοδο. Το κόστος παραγωγής έχει εκτοξευτεί, ενώ οι τιμές για τον καταναλωτή συνεχώς αυξάνονται. Παράλληλα οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι αδυνατούν να εξασφαλίσουν αξιοπρεπή διαβίωση, με άμεσο κίνδυνο τον αφανισμό της υπαίθρου.

Καλούμε την κυβέρνηση να ικανοποιήσει όλα τα δίκαια αιτήματα τους.

Το δίκιο θα επιβληθεί, άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Κορινθίας ενώνει την φωνή του και τις δυνάμεις του με την φωνή των αγροτών και των κτηνοτρόφων».

ΣΣ. Εκτός από τους αγρότες και άλλοι μιλούν για τα δίκαια αιτήματά τους! Από την κυβέρνηση όμως του Μητσοτάκη… πέρα βρέχει! Το ίδιο ισχύει και για τους Κορίνθιους πολιτικούς της κυβέρνησης που συνηθίζουν να κάνουν ότι δείχνουν ενδιαφέρον για τους αγρότες όταν πλησιάζουν οι εκλογές! Μετά …τους ξεχνούν!

Αλήθεια ποιοι από τους παραπάνω Κορίνθιους πολιτικούς βρέθηκαν έστω μέσα στα κτήματα για να δουν τις καταστροφές (χαλάζι) που έπαθαν πρόσφατα οι αγρότες του νομού; Την απάντηση την γνωρίζουν οι αγρότες…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Στην Καστανιά εμφανίστηκε ένα κομβόι από επαγγελματίες της πολιτικής -Με iPhone στο χέρι, ψάχνοντας το «σωστό» πλάνο! -Φώναζαν γελώντας -Μόνο που η Καστανιά δεν έχει πια δάσος”!

“Χθες στην Καστανιά εμφανίστηκε ένα ολόκληρο κομβόι από επαγγελματίες της πολιτικής. Ήταν όλοι εκεί. Υπουργοί και βουλευτές της ΝΔ, ο Περιφερειάρχης κ. Πτωχός με την αυλή του , που όπως φαίνεται αποκτά και νέα μέλη, και κάθε λογής πολιτικός «κομπάρσος» που θυμήθηκε ξαφνικά ότι υπάρχει η Κορινθία. Γύρω τους γυρνούσαν βοηθοί και επικοινωνιολόγοι, όλοι με iPhone τελευταίας γενιάς στο χέρι, ψάχνοντας το «σωστό» πλάνο.

«Τελειώσαμε τα αντιπλημμυρικά σε χρόνο ρεκόρ!», φώναζαν γελώντας και χειροκροτώντας τον εαυτό τους. «Ευχαριστούμε την Τράπεζα Πειραιώς!» Έλεγαν, λες και μιλούσαν σε εταιρική εκδήλωση και όχι σε έναν τόπο που ακόμη μυρίζει καμένο. Ένα θέαμα που μόνο ως προσβολή μπορεί να χαρακτηριστεί. Και μέσα σε αυτή τη γελοία σκηνή, η πραγματικότητα ήταν η πιο δυνατή εικόνα απ’ όλες: η Καστανιά δεν έχει πια δάσος.

Λίγο πιο πέρα, μέσα στα καμένα έλατα, οι ελάχιστοι εργάτες που έχουν μείνει για να δουλέψουν πραγματικά, μουτζουρωμένοι και κουρασμένοι, τους κοιτούσαν απορημένοι. Δεν ήξεραν αν έπρεπε να συνεχίσουν ή να απομακρυνθούν για να μην χαλάσουν τη φωτογραφία.

Όμως , όσες φωτογραφίες κι αν τραβήξουν, όσους επικοινωνιολόγους κι αν φέρουν, όσες καμπάνιες κι αν πληρώσουν, η ουσία δεν αλλάζει.

Η αλήθεια δεν κρύβεται.

Όλοι την γνωρίζουν. Και στην Κορινθία που καίγεται ξανά και ξανά χωρίς να αποζημιώνεται κανείς και στην υπόλοιπη Ελλάδα:

  • 1) Το πυροφυλάκιο στην τοπική κοινότητα της Μοσιά του δήμου Σικυωνίων ήταν χωρίς προσωπικό.
  • 2) Τα οχήματα της Π.Ε. Κορινθίας ήταν χαλασμένα ή εκτός λειτουργίας.
  • 3) Το πυροσβεστικό κλιμάκιο στο διάσελο της Καστανιάς δεν λειτούργησε φέτος.
  • 4) Το πρώτο όχημα που έφτασε ήταν παλιό και έβγαλε βλάβη.
  • 5) Η δεξαμενή της Καστανιάς κατά πάσα πιθανότητα όπως λέγεται ήταν άδεια.
  • 6) Καμία πρόσθετη δεξαμενή δεν στήθηκε εγκαίρως όπως έγκαιρα είχαμε προτείνει από το 2024.
  • 7) Καμία σοβαρή αντιπυρική ζώνη δεν ανοίχτηκε.
  • 8)H πρόληψη ήταν ουσιαστικά μηδενική.
  • 9) Η διαχείριση στο πεδίο ήταν χαοτική .
  • 10) Η φωτιά αναζωπυρώθηκε τη δεύτερη μέρα μετά από 12 ώρες εφησυχασμού των υπευθύνων.

    Το δήθεν επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη αποδείχτηκε ανίκανο να αντιμετωπίσει τις πυρκαγιές, να προστατέψει τους πολίτες και το φυσικό περιβάλλον της χώρας μας. Οι φωτιές σβήνουν χάρη στις ηρωικές προσπάθειες, πυροσβεστών, εθελοντών και των κατοίκων. Πέρσι ήταν τα Ροζενά και η μισή δυτική Κορινθία, φέτος η Καστανιά και ο Φενεός.

    Την ώρα που οι ιδιωτικές εταιρείες αεροπυρόσβεσης υπογράφουν χρυσά συμβόλαια, το Canadair που αναγκάστηκε να προσθαλασσωθεί στο λιμάνι του Κιάτου φώναζε τη σκληρή αλήθεια: το Δημόσιο δεν έχει πια ικανό στόλο, μόνο κουφάρια που παλεύουν να πετάξουν.

    Αυτά και άλλα πολλά τα έχουμε αναδείξει δεκάδες φορές.

    Και θα συνεχίσουμε να μιλάμε.

    Όχι για να κάνουμε αντιπολίτευση.

    Αλλά γιατί αυτά τα δάση, αυτά τα βουνά, είναι το σπίτι μας, η δική μας Ελλάδα.

    Και το μέλλον αυτού του τόπου δε θα το αφήσουμε στα χέρια αυτού του επικοινωνιακού θιάσου.

    Γιάννης Σιάτος -Περιφερειακός Σύμβουλος Κορινθίας”.

1ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Κορίνθου – Επανέναρξη συγκεντρώσεων

0

Σε ανακοίνωση του 1ου Συστήματος Ναυτοπροσκόπων Κορίνθου αναφέρεται:

«1ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Κορίνθου – Επανέναρξη Συγκεντρώσεων

Τα ενήλικα στελέχη του 1ου Συστηματος Ναυτοπροσκόπων Κορίνθου σας ανακοινώνουν  με ιδιαίτερη χαρά την επανέναρξη των εβδομαδιαίων συγκεντρώσεών του, που θα πραγματοποιούνται κάθε Κυριακή στις 16:00, στην προσκοπική μας λέσχη (Δαμασκηνού 56 και Αποστόλου Παύλου).

Ο προσκοπισμός στην Ελλάδα ξεκινά από την ηλικία των 6 ετών, προσφέροντας στα παιδιά ένα ασφαλές περιβάλλον γεμάτο παιχνίδι, εξερεύνηση και δημιουργικές εμπειρίες. Μετά τα 18 έτη, οι νέοι και οι νέες μπορούν να ενταχθούν στα ενήλικα στελέχη του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, συμβάλλοντας ενεργά στην εκπαίδευση και καθοδήγηση των μικρότερων τμημάτων.

Η σπίθα του προσκοπισμού ανάβει ξανά στην πόλη της Κορίνθου, φέρνοντας ενθουσιασμό, νέες φιλίες και αξέχαστες στιγμές για μικρούς και μεγάλους.

Σας προσκαλούμε να μας γνωρίσετε από κοντά και να γίνετε μέρος αυτής της όμορφης διαδρομής.

Πληροφορίες – Εγγραφές

Τηλ: 6977 317 029

Email: [email protected]

Σας περιμένουμε με χαρά για να ξεκινήσουμε μαζί αυτή τη μοναδική προσκοπική περιπέτεια!»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 30χρονος απατεώνας αφαίρεσε κοσμήματα και 2.300 ευρώ! -Η αγγελία με το τρακτέρ!

Στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

Η ασφάλεια Κορίνθου βρήκε τον 30χρονο απατεώνα

Σύμφωνα με πληροφορίες του “ΤΑΥΓΕΤΟΥ” από την ασφάλεια Κορίνθου εξιχνιάστηκε μία περίπτωση απάτης στην Κόρινθο σε βάρος 74χρονης. Της αφαιρέθηκαν κοσμήματα απροσδιόριστης αξίας. Ο απατεώνας της ζήτησε να παρουσιάσει τα κοσμήματα που είχε με το πρόσχημα της εκτίμησης αξίας προκειμένου να καταγραφούν!

Επίσης σε περιοχή του δήμου Δυτικής Μάνης αφαίρεσε από 56χρονο το χρηματικό ποσό των 2.300 ευρώ. Σε αγγελία έπεισε το θύμα να καταβάλλει τα χρήματα για την αγορά ενός τρακτέρ!

Ο 30χρονος απατεώνας...”

Περισσότερα στο taygetosnews.gr

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τετάρτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Έχασε εντελώς τον έλεγχο! -Οι πράξεις του πλέον δεν ταιριάζουν σε πρόσωπο που επιθυμεί να φέρει τον τίτλο του δημάρχου!

Επανερχόμαστε στην ανάρτησή μας: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Επίπεδο δημάρχου είναι αυτό; -Έφτασε στο σημείο να σπρώξει τον Παπακυριάκο!!! -Η ανακοίνωση με τα πολλά ερωτηματικά!!!

Ο δήμαρχος στο δήμο Βέλου- Βόχας Θ. Μανάβης πλέον δείχνει να έχει χάσει εντελώς τον έλεγχο και οι πράξεις του δεν ταιριάζουν σε πρόσωπο που επιθυμεί να φέρει τον τίτλο του δημάρχου!

…Το τι άλλο επιφυλάσσει ο δήμαρχος στους δημότες του κανένας δεν το γνωρίζει!

Φαίνεται να μην μπορεί να διαχειριστεί την δύσκολη θέση που έχει έρθει και πλέον …τα ακούει από παντού!

Παρακάτω τον “στολίζουν” και οι τρεις ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι!

Η κοινή δήλωση τριών ανεξάρτητων δημοτικών συμβούλων του δήμου Βέλου-Βόχας:

“Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Βέλου-Βόχας εκτυλίχθηκαν πρωτοφανείς σκηνές που προσβάλλουν ευθέως τον θεσμό, την έννοια της δημοκρατικής διαδικασίας και την υποχρέωσή μας να λειτουργούμε δημοκρατικά ως εκλεγμένοι εκπρόσωποι των πολιτών, καθώς και τον ίδιο τον ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Η συνεχώς κλιμακούμενη απρεπής και ειρωνική συμπεριφορά του δημάρχου, η λεκτική επίθεση προς συναδέλφους, οι προσωπικές αιχμές και τα υποτιμητικά σχόλια –ακόμη και προς γυναίκες συμβούλους, με αναφορές για «χάπια» και άλλα απαξιωτικά υπονοούμενα– συνιστούν ευθεία παρέκκλιση από κάθε έννοια θεσμικής ευπρέπειας.

Κατά τη διάρκεια μάλιστα, ολιγόλεπτης διακοπής της συνεδρίασης, η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο, με σωματική επίθεση κατά του επικεφαλής της μειοψηφίας.

Δεν πρόκειται για ένα «θερμό επεισόδιο», αλλά για πράξη που τραυματίζει την αξιοπρέπεια του Δημοτικού Συμβουλίου και ανοίγει επικίνδυνους δρόμους εκφοβισμού και bullying εντός της αίθουσας, όπου οφείλουμε να λειτουργούμε ως εκλεγμένοι εκπρόσωποι των πολιτών.

Τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν συνάδουν με το αξίωμα, δεν ταιριάζουν σε πρόσωπο που επιθυμεί να φέρει τον τίτλο του δημάρχου και, κυρίως, δεν γίνονται ανεκτές σε μια δημοκρατία.

Ο θεσμός του Δημοτικού Συμβουλίου δεν μπορεί να σύρεται σε ένα επίπεδο όπου ο τραμπουκισμός, οι προσωπικές προσβολές και η αδυναμία διαχείρισης της πίεσης υποκαθιστούν τον διάλογο και την πολιτική αντιπαράθεση.

Καλούμε όλες τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου (πλειοψηφίας και μειοψηφίας), όλους τους δημοτικούς συμβούλους και κάθε θεσμικό όργανο να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, να προστατεύσουν το κύρος του Δημοτικού Συμβουλίου και να διασφαλίσουν ότι τέτοια φαινόμενα δεν θα επιτραπούν ξανά.

Η δημοκρατική λειτουργία του Δήμου δεν μπορεί να παραβιάζεται από τέτοιες συμπεριφορές. Οφείλουμε –και θα επιμείνουμε– στη διαφύλαξη της θεσμικότητας, της αξιοπρέπειας και του σεβασμού που απαιτεί το λειτούργημα όλων μας.

Δημητρίου Μαρία, Κεχαγιά Σοφία, Λυμπερόπουλος Ευάγγελος – Ανεξάρτητοι Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμου Βέλου-Βόχας

Κ.Ν