Αρχική Blog Σελίδα 136

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Επιμένει η 55χρονη δασκάλα ότι ο 6χρονος τη θώπευσε και τώρα απειλεί με μηνύσεις! -“Δεν έχουμε καμία επικοινωνία με την κόρη μας” λένε οι γονείς της!

“Επιμένει η 55χρονη δασκάλα στο Λουτράκι ότι ο 6χρονος τη θώπευσε και τώρα απειλεί με μηνύσεις. “Δεν έχουμε καμία επικοινωνία με την κόρη μας” λένε οι γονείς της 55χρονης δασκάλας. “‘Έχασε τη δουλειά της για μία απερισκεψία”

Η 55χρονη περνά πλέον στην αντεπίθεση και απειλεί με μηνύσεις όποιον επιχείρησε, όπως λέει, να διασύρει την υπόληψή της.

Η εικαστικός, που παραμένει εκτός σχολείων μέχρι την ολοκλήρωση της ΕΔΕ, επιμένει να λέει πως ο 6χρονος μαθητής τη θώπευσε στο στήθος και πως ο μόνος λόγος που τον κατήγγειλε στην Αστυνομία είναι για να προστατευτεί η ίδια και οι συμμαθητές του.

“Δεν έχουμε επικοινωνία με την κόρη μας”, λένε οι γονείς της

“Δεν έχουμε καμία επικοινωνία με την κόρη μας”, λένε στην εκπομπή “Live News” του Mega οι γονείς της 55χρονης.

“Δεν ξέρουμε τώρα τι κάνει. Πήρα, ήταν η κόρη της, γιατί έχει πάει και αυτή εκεί πέρα και μου λέει ‘η μαμά έχει δουλειά’. Λέω ‘τι δουλειά, γιατί δεν μου λες;’. Από ό,τι φάνηκε δεν έχει πάει πουθενά. Είναι στεναχωρημένη με όλα αυτά“.

“Έχασε τη δουλειά της για μία απερισκεψία” λέει η μητέρα της 55χρονης, υποστηρίζοντας πως αν τους είχε συμβουλευτεί, ποτέ η υπόθεση δεν θα έφτανε στα άκρα.

“Και τούτη εδώ τώρα πώς της φάνηκε να πάει να κάνει αυτήν την ιστορία. Να χάσει τη δουλειά της. Μας έχει τρελάνει και εμάς”.

Η 55χρονη δασκάλα απομακρύνθηκε μετά το περιστατικό από το σχολείο του 6χρονου στο Λουτράκι και περιμένει αν θα ξαναμπεί τελικά στις σχολικές αίθουσες”, αναφέρεται στο thetoc.gr.

Ο Γιώργος Τσαλίκης στην Κόρινθο -Είσοδος ελεύθερη…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Η Κόρινθος έχει ήδη μπει στο κλίμα των Χριστουγέννων. Φέτος, στολίσαμε νωρίτερα και φωτίσαμε τους δρόμους και τις γειτονιές μας με λαμπιόνια και χρώματα, για να κάνουμε την πόλη μας ακόμη πιο όμορφη, ακόμη πιο…Χριστούγεννα, γιατί πιστεύουμε στη ΜΑΓΕΙΑ αυτών των εορτών.

Έφτασε η στιγμή, με μεγάλη χαρά να παρουσιάσουμε το πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων που ετοίμασε η Διεύθυνση Πολιτισμού του Δήμου Κορινθίων: μουσικές παραστάσεις, θέατρο, χορός, παιδικές δημιουργικές δράσεις, χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες, το Χριστουγεννιάτικο Χωριό, καλλιτεχνικά δρώμενα και πολλές εκπλήξεις για μικρούς και μεγάλους.

Όλες οι εκδηλώσεις του Δήμου μας είναι με ελεύθερη είσοδο.

Τα φετινά Χριστούγεννα είναι αφιερωμένα σε όσα μας ενώνουν: τη χαρά, το χαμόγελο, τον τόπο μας και τους ανθρώπους μας.

Περπατάμε στην πόλη, δίνουμε ζωή στη γειτονιά μας, στηρίζουμε την αγορά μας, δείχνουμε την αγάπη μας στον τόπο μας. Καλές γιορτές σε όλους!

Ξεκινάμε με το Άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου!
Σας περιμένουμε όλους!

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025
Ώρα 18:00 – Κεντρική Πλατεία Κορίνθου

Η μεγάλη γιορτή της πόλης!
Το άναμμα του δέντρου θα συνοδευτεί από μουσική, γιορτινό πρόγραμμα και μοναδική συναυλία με τον Γιώργο Τσαλίκη.
Μια βραδιά που σηματοδοτεί επίσημα την έναρξη των Χριστουγέννων στην Κόρινθο.

Συμμετέχουν:
Φιλαρμονική Δήμου Κορινθίων, Παραδοσιακή Χορωδία Αν. Γοραντωνάκη-Αγγιστριώτη,
Χορωδία Χορευτικού και Λαογραφικού Συλλόγου Άσσου «Η Ρέα»

  • Στολισμός δέντρων από Πολιτιστικούς Συλλόγους του Δήμου…».

Οι αγρότες αύριο στον κόμβο του Κιάτου – Τι διεκδικούν- Για ποια αποτυχία μιλούν!

Από την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Κορινθίας αναφέρεται:

“Η αυριανή κινητοποίηση, Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στις 10:00 π.μ. στον Κόμβο Κιάτου της Ολυμπίας Οδού (Περιοχή Πετμεζά), δεν αποτελεί μια ακόμη διαμαρτυρία. Είναι η αναμενόμενη απάντηση στην αποτυχία της Κυβέρνησης να προστατεύσει τον πρωτογενή τομέα και να τηρήσει τις δεσμεύσεις της απέναντι στους ανθρώπους που κρατούν την ελληνική ύπαιθρο ζωντανή.

Οι αλλεπάλληλες περικοπές στις ενισχύσεις, η αδυναμία συγκράτησης του κόστους παραγωγής, η μηδενική πρόοδος σε κρίσιμες υποδομές όπως το Φράγμα Ασωπού και ο ΑΟΣΑΚ, καθώς και η εμμονή σε έναν κανονισμό ΕΛΓΑ που δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες κλιματικές και παραγωγικές συνθήκες, έχουν δημιουργήσει συνθήκες ασφυξίας για τους αγρότες και κτηνοτρόφους της Κορινθίας. Η καθυστέρηση στις αναδιαρθρώσεις καλλιεργειών και το κύμα ζωονόσων της κτηνοτροφίας επιτείνουν την κρίση, ενώ ο διάλογος με την Πολιτεία παραμένει αποσπασματικός και προσχηματικός.

Τα αιτήματά μας είναι ξεκάθαρα, τεκμηριωμένα και αδιαπραγμάτευτα: πληρωμές ενισχύσεων χωρίς περικοπές, δίκαιες τιμές και μείωση του κόστους από το χωράφι στο ράφι, ριζική αλλαγή του Κανονισμού ΕΛΓΑ, άμεση προώθηση των αρδευτικών έργων Ασωπού, ΑΟΣΑΚ και συναφών δικτύων, αναδιάρθρωση καλλιεργειών και ουσιαστική στήριξη της κτηνοτροφίας, καθώς και μόνιμος, θεσμικός και όχι επικοινωνιακός διάλογος με την Κυβέρνηση.

Καλούμε όλους τους παραγωγούς της Κορινθίας να δώσουν δυναμικό “παρών”. Η ευθύνη για τη βιωσιμότητα της υπαίθρου δεν μπορεί να παραμένει στα χαρτιά. Από εδώ και πέρα, η φωνή μας θα ακούγεται καθαρά, μόνιμα και σταθερά, με ενότητα και αξιοπρέπεια, μέχρι να υπάρξει πραγματική αλλαγή”.

ΣΣ. Υπενθυμίζουμε: …Για να δούμε ποιος από τους Κορίνθιους πολιτικούς της κυβέρνησης θα δώσει το παρόν σε αυτή την συγκέντρωση και τι θα πει και κυρίως ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ για τους αγρότες του νομού! …Για να δούμε γιατί οι παραπάνω πολιτικοί συνηθίζουν να αποφεύγουν τα σοβαρά θέματα που απασχολούν τους Κορίνθιους πολίτες…

Κ.Ν

Τι αναφέρει η αστυνομία για τους 2 νεαρούς εμπόρους ναρκωτικών στο Κιάτο που αντιστάθηκαν στους αστυνομικούς και παρέσυραν αστυνομικό με το μηχανάκι!

0

Στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

Επανερχόμαστε σε προηγούμενη ανάρτηση: “ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθησαν 21χρονος και 16χρονος για ΕΜΠΟΡΙΟ ναρκωτικών! -Ο 16χρονος παρέσυρε αστυνομικό στην προσπάθειά του να διαφύγει! -Ποιο είναι το επάγγελμά τους…

Για το ίδιο θέμα από την αστυνομία ανακοινώνεται:

“Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 30χρονος γιατί στην κατοχή του βρέθηκε μικροποσότητα κάνναβης η οποία κατασχέθηκε .Όπως προέκυψε ο ανωτέρω, είχε παραγγείλει ποσότητα κάνναβης την οποία ανέμενε στην οικία του.  

Κατόπιν αυτού η οικία τέθηκε σε διακριτική επιτήρηση, όπου απογευματινές ώρες προσήλθαν επιβαίνοντες σε δίκυκλη μοτοσυκλέτα -2- αλλοδαποί, 20χρονος και ανήλικος αντίστοιχα, οι οποίοι στην θέα των αστυνομικών και  προκειμένου αποφύγουν τον έλεγχο εκκίνησαν την μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα να πέσουν πάνω σε Αστυνομικό και ένα συνεχεία η μοτοσυκλέτα να ανατραπεί ενώ κατά τον έλεγχο αντιστάθηκαν σθεναρά απωθώντας τους αστυνομικούς.

Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητα κάνναβης συνολικού βάρους -27,47- γραμμαρίων, το χρηματικό ποσό των -170- ευρώ, τσιγαριλίκι κάνναβης, -1- τρίφτης κάνναβης  και -2- κινητά τηλέφωνα, ενώ κατασχέθηκε και η ανωτέρω δίκυκλη μοτοσυκλέτα ως μέσο διευκόλυνσης τέλεσης αξιόποινης πράξης . Τέλος, συνελήφθη 44χρονος αλλοδαπός, για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου». 

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Η ανακοίνωση από την αστυνομία για το κλεμμένο όχημα που οδηγούσε ο ΡΟΜΑ

0

Επανερχόμαστε σε προηγούμενη μας ανάρτηση: ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: 70χρονος ΡΟΜΑ οδηγούσε στη Γράνα Ζευγολατιού κλεμμένο όχημα! -Από που ήταν κλεμμένο -Τι άλλο δεν είχε ο οδηγός! -Είναι από αυτά που (για κάποιο λόγο) δεν βρίσκονται στους καταυλισμούς!

Για το ίδιο θέμα από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α) Κορινθίας, 71χρονος ημεδαπός, γιατί οδηγούσε όχημα στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης. Επιπλέον, όπως  προέκυψε, το ανωτέρω όχημα είχε κλαπεί την 28-11-2025 από περιοχή της Αχαΐας. Όχημα κατασχέθηκε, ως μέσο τέλεσης αξιόποινης πράξης.  Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου-Βόχας».

ΒΡΑΧΑΤΙ: Συνελήφθη 22χρονος γιατί κατείχε τρεις κροτίδες!

0

Συνελήφθη την Τρίτη  και πρώτες πρωινές ώρες, στο Βραχάτι του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς της Α3΄ Ο.Π.Κ.Ε Κορινθίας, 22χρονος, γιατί κατείχε τρεις κροτίδες οι οποίες κατασχέθηκαν.

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθησαν 21χρονος και 16χρονος για ΕΜΠΟΡΙΟ ναρκωτικών! -Ο 16χρονος παρέσυρε αστυνομικό στην προσπάθειά του να διαφύγει! -Ποιο είναι το επάγγελμά τους…

-Δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τους αστυνομικούς του ΑΤ Σικυωνίων…

Στο taygetosnews.gr αναφέρεται:

“Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες του “ΤΑΥΓΕΤΟΥ” οι αστυνομικοί του ΑΤ Σικυωνίων προχώρησαν τη Δευτέρα το μεσημέρι στη σύλληψη δύο νεαρών εμπόρων Αλβανικής υπηκοότητας οι οποίοι μένουν στο Κιάτο! Ο ένας 21 ετών και ο άλλος ΑΝΗΛΙΚΟΣ 16 ετών!

Οι 2 έμποροι επέβαιναν σε δίκυκλο μηχανάκι (παπί) που οδηγούσε ο 16χρονος με συνεπιβάτη τον 21χρονο.

Τη στιγμή που προσπαθούσαν να πουλήσουν τις ναρκωτικές ουσίες σε Έλληνα περίπου 35 ετών αντιλήφθηκαν τους αστυνομικούς και προέβαλαν αντίσταση.

Ο 16χρονος μάλιστα προσπάθησε να διαφύγει με το μηχανάκι και παρέσυρε τον αστυνομικό, τον οποίο και τραυμάτισε ελαφριά!

Στην κατοχή των εμπόρων βρέθηκαν ποσότητες χασίς περίπου 30 γραμμαρίων.

Συνελήφθη και ο πατέρας του 16χρονου για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου!

Να σημειωθεί τέλος ότι οι δύο νεαροί έμποροι ναρκωτικών εργάζονται ως…

Περισσότερα στο taygetosnews.gr

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Νικητής στον πρώτο γύρο ο Μιχάλης Ζαφείρης! -Δεύτερη η Επιβατινού!!! -Αναλυτικά οι ψήφοι που πήραν όλοι οι υποψήφιοι δικηγόροι -Ποιοι θα είναι στο νέο διοικητικό συμβούλιο!

Ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή η διαδικασία του πρώτου γύρου για την εκλογή του νέου προέδρου στον Δικηγορικό Σύλλογο Κορίνθου.

Νικητής στον πρώτο γύρο ο Μιχάλης Ζαφείρης και δεύτερη η Επιβατινού!!! Την ερχόμενη Κυριακή ο δεύτερος γύρος των εκλογών όπου και θα προκύψει ο νέος πρόεδρος

Ο Μιχάλης Ζαφείρης δεν πέτυχε απλά μία μεγάλη νίκη στον πρώτο γύρο των εκλογών αλλά ανεξαρτήτως αποτελέσματος στον 2ο γύρο των εκλογών έχει κερδίσει και την πλειοψηφία αφού στο διοικητικό συμβούλιο (σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών) οι περισσότεροι που εξελέγησαν είναι από το δικό του συνδυασμό!!!

Το είχαμε γράψει εδώ και αρκετές μέρες ότι αυτή τη φορά θα είναι δύσκολα τα πράγματα για την Π. Επιβατινού γιατί πλέον θα υπάρχουν αντίπαλοι και μάλιστα ισχυροί! (για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτησή μας στις 23 Οκτωβρίου 2025: Διεκδικεί ξανά η Επιβατινού τη θέση της προέδρου στις εκλογές του δικηγορικού συλλόγου Κορίνθου… αλλά με αντιπάλους αυτή τη φορά!)

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των εκλογών:

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: 70χρονος ΡΟΜΑ οδηγούσε στη Γράνα Ζευγολατιού κλεμμένο όχημα! -Από που ήταν κλεμμένο -Τι άλλο δεν είχε ο οδηγός! -Είναι από αυτά που (για κάποιο λόγο) δεν βρίσκονται στους καταυλισμούς!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Οι συχνοί έλεγχοι από την ΟΕΠΤΑ του τμήματος τροχαίας Κορίνθου βγάζουν συχνά σοβαρά περιστατικά

Το ίδιο συνέβη και το πρωινό της Δευτέρας όπου και σταμάτησαν για έλεγχο οδηγό (ΡΟΜΑ) επιβατικού οχήματος στην περιοχή της Γράνας Ζευγολατιού.

Διαπιστώθηκε ότι το μπλε επιβατικό όχημα μάρκας ΝΙSSΑΝ που οδηγούσε ο 70χρονος ΡΟΜΑ (μένει στην Κυρα- Βρύση) είχε κλαπεί στις 29 Νοεμβρίου 2025 (πριν από 2 μέρες περίπου) από το Αίγιο!

Ο 70χρονος συνελήφθη. Επίσης δεν έφερε μαζί του και δίπλωμα οδήγησης.

ΣΣ. Το περίεργο είναι ότι αυτά τα κλεμμένα οχήματα που οδηγούν συχνά οι ΡΟΜΑ ΔΕΝ βρίσκονται στις ΣΥΧΝΕΣ ΙΣΧΥΡΕΣ αστυνομικές επιχειρήσεις που γίνονται από επίλεκτες ομάδες της αστυνομίας στους καταυλισμούς των ΡΟΜΑ, τουλάχιστον στην Κορινθία! Εκεί οι συλλήψεις των ΡΟΜΑ, σύμφωνα πάντα με τις ΣΥΧΝΕΣ ανακοινώσεις της αστυνομίας, αφορούν κυρίως ρευματοκλοπές καθώς βεβαιώνονται και παραβάσεις του ΚΟΚ! Τώρα πως γίνεται αυτό ο υπουργός Μ. Χρυσοχοίδης να δώσει την απάντηση!