Δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο Τάκης Νικολόπουλος και δείχνουν την Κόρινθο άδεια! …Όλοι είναι στα σπίτια τους λόγω του κορονοϊού!
Δείτε τις φωτογραφίες:







Δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο Τάκης Νικολόπουλος και δείχνουν την Κόρινθο άδεια! …Όλοι είναι στα σπίτια τους λόγω του κορονοϊού!
Δείτε τις φωτογραφίες:







Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο δήμος Κορινθίων στα πλαίσια της πρόληψης της εξάπλωσης του κορωνοιού προχώρησε την Τρίτη σε απολυμάνσεις δημοτικών κτιρίων και δημοσίων χώρων (δρόμοι, πλατείες, πεζοδρόμια, παιδικές χαρές).
Καλούνται και παρακαλούνται οι πολίτες εξαιτίας αυτών των απολυμάνσεων να μην έρχονται σε επαφή (για τις επόμενες ώρες) με κάθε αντικείμενο που έχει υποστεί απολύμανση (παγκάκια, όργανα παιδικών χαρών κτλ…».
Δείτε την ανακοίνωση από το δήμο Βέλου- Βόχας:

Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται: «Στο πλαίσιο του κοινού αγώνα που δίνουμε, ως μέλη του κοινωνικού συνόλου απέναντι στην πανδημία του κορωνοϊού που πλήττει και τη χώρα μας, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων και η δημοτική Αρχή Γεωργίου Αλκ. Γκιώνη έχει επιφορτιστεί με αυξημένη ευθύνη και καθήκον να προστατεύσει -στο μέτρο του δυνατού- τη δημόσια υγεία.
Σύμφωνα με τις υποδείξεις των αρμόδιων Αρχών, ο Δήμος λαμβάνει πρόσθετα μέτρα για την ασφάλεια των υπηρεσιών, των δημοτών και των επισκεπτών του και έχει προχωρήσει μεταξύ άλλων σε τακτές απολυμάνσεις των δημόσιων χώρων και των δημοτικών κτηρίων.
Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν ληφθεί μέτρα αυξημένης τήρησης των κανόνων αυτοπροστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά διαλύματα) με την ενίσχυση του κατάλληλου εξοπλισμού και μέτρα που προστατεύουν την υγεία των πολιτών, των εργαζόμενων και των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Δημοσιεύματα και μικροπολιτικές που αποτυπώνουν το αντίθετο, δεν είναι μόνο επικίνδυνα αλλά στέλνουν και λανθασμένα μηνύματα στους συνδημότες μας και την κοινή γνώμη.
Στην έκτακτη συγκυρία που βιώνουμε όλοι, η δημοτική Αρχή Γεωργίου Αλκ. Γκιώνη θέτει ως προτεραιότητα και καθήκον την προάσπιση της υγείας των συνδημοτών μας, προγραμματίζοντας και σχεδιάζοντας κινήσεις και ενέργειες συντονισμού και οργάνωσης των υπηρεσιών για την έγκαιρη και ορθή ανταπόκρισή της στις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου».
Δείτε την ανακοίνωση από την εταιρεία “Μουρούτσος Α.Ε- Ισθμοεμπορική”:

Σε ανακοίνωση από τον επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη αναφέρεται:
“Συγχαρητήρια!!! Έκλεισε το ΚΔΑΥ Κορινθίας λόγω έλλειψης υλικού να διαχειριστεί.
Και εμείς οι σκουπιδιάριδες, οι σκουπιδέμποροι, που δεν υποκύψαμε, δεν φοβηθήκαμε και δεν τρέξαμε να δώσουμε σε αυτούς που προσπαθούν εδώ και πολύ καιρό να μας τα πάρουν, που όχι απλά μας έχουν στοχοποιήσει, όχι απλά καθημερινά και με κάθε τρόπο προσπαθούν να πανικοβάλουν τον κόσμο γύρω μας και λίγο παραπέρα, όχι μόνο έφτασαν να φοβερίζουν ακόμα και πολιτικούς που μας χαιρετάνε στον δρόμο ή στις εκδηλώσεις μας, όχι μόνο έφτασαν να προσπαθούν να εκφοβίζουν συνεργάτες μας, όχι μόνο έγραψαν, είπαν και δημοσίευσαν κατ’ επανάληψη ψέματα, όχι μόνο δημιούργησαν οι ίδιοι προβλήματα και έκαναν μετά οι ίδιοι καταγγελίες στις υπηρεσίες, έχουν φτάσει τώρα να φαντάζονται και να καταγγέλλουν, ακόμα και να στέλνουν χωρίς λόγο υπηρεσίες στις εγκαταστάσεις μας.
Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι όμως.
Μπορεί να έχουν φοβίσει, μπορεί να έχουν επηρεάσει, όμως συνειδήσεις δύσκολα επηρεάζουν, μόνο αυτούς που θέλουν μερίδιο από τον εκβιασμό.
Τώρα πια σταματήσαμε την λειτουργία του ΚΔΑΥ γιατί δεν έχουμε υλικό να διαχειριστούμε.
Συγχαρητήρια τα καταφέρατε!!!;;;
Ραψωματιώτης Δημήτρης”

(15:10)
Σύμφωνα με αστυνομικές πληροφορίες της korinthiannews.gr άγνωστοι δράστες χθες τα ξημερώματα και ώρα 03:47 χρησιμοποιώντας όχημα έσπασαν τα ρολά γνωστού κοσμηματοπωλείου στο Κιάτο.
Μπήκαν στο κατάστημα προκαλώντας σοβαρές υλικές ζημιές και εν συνεχεία αφαίρεσαν κοσμήματα, χωρίς μέχρι αυτή τη στιγμή να έχει προσδιοριστεί η αξία τους. Την προανάκριση έχει αναλάβει το ΑΤ Σικυωνίων!

ΣΣ. Οι μέρες είναι περίεργες, ΕΙΔΙΚΑ αυτό το διάστημα. Υπάρχει φόβος τέτοιου είδους κλοπές σε καταστήματα να αυξηθούν!
Η αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας καλείται να βρει λύσεις για την ασφάλεια των καταστημάτων -επιχειρήσεων που είναι κλειστά αυτό το διάστημα, λόγω του ιού!
Τώρα στα δύσκολα κρίνονται όλοι…
Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται: «Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων για τη συνδρομή του στη διαμόρφωση ειδικά διαμορφωμένου χώρου για την υποδοχή πιθανών ύποπτων κρουσμάτων κορωνοϊού στο Κέντρου Υγείας προκειμένου για τον περιορισμό της διάδοσης της επιδημίας, προβαίνουμε σε επικαιροποίηση των παρακάτω σημείων, σύμφωνα με έγγραφο της Διεύθυνσης του Κέντρου Υγείας Λουτρακίου:
α) ο Δήμος συνεργάστηκε με την διεύθυνση του Κέντρου Υγείας για διαμόρφωση ειδικού ιατρείου για υποδοχή ύποπτων κρουσμάτων για κορωνοϊο covid-19
β) η Διεύθυνση του Κέντρου Υγείας ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας όπως αυτές διαμορφώνονται καθημερινά
γ) οι ως τώρα οδηγίες που ακολουθούνται είναι να μην εξετάζεται κανείς με συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού στο Κέντρο Υγείας αλλά να δίνονται οδηγίες (κυρίως τηλεφωνικά) και μόνο όσα άτομα πληρούν τα κριτήρια του ύποπτου κρούσματος να παραπέμπονται στο Νοσοκομείο.
Για οποιαδήποτε εξέλιξη θα υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση».
«Συνεχίζονται οι έλεγχοι στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», που σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια.
Την προηγούμενη βδομάδα (9 έως 15 Μαρτίου 2020) κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας, ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους, “δίνοντας προτεραιότητα” στις παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και την οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος.
Στο πλαίσιο αυτό, από 971 συνεργεία Τροχαίας που συγκροτήθηκαν σε όλη την χώρα, ελέγχθηκαν συνολικά 22.360 οχήματα και βεβαιώθηκαν 4.444 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και 165 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος.
Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης (922), της Αττικής (604), της Κορινθίας (278), της Πιερίας (270), του Κιλκίς (227) και των Ιωαννίνων (196)…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία.