Από το δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με αίσθημα αλληλεγγύης και με ανεπτυγμένη αίσθηση καθήκοντος προς τις ευάλωτες ομάδες, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων στέκεται δίπλα στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη και αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας, από την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020 και για όλη την περίοδο που θα είναι σε εφαρμογή τα περιοριστικά μέτρα.
Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμος δημιουργεί μια ΝΕΑ δημοτική δομή κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης, η οποία αφορά στις ευπαθείς ομάδες, απόρους, κοινωνικά και οικονομικά αδύναμους πολίτες και αναλαμβάνει ενέργειες που συνίστανται στα εξής:
α) καταγραφή των κατοίκων που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν
β) καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικείες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους
γ) εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περίπτωσης α
δ) δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περίπτωσης β
ε) συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους
στ) λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και ιστότοπου με σκοπό την καταγραφή των αιτημάτων και των αναγκών των κατοίκων των περιπτώσεων α και β
ζ) διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων των περιπτώσεων α και β (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ
η) κάθε άλλη εργασία συναφής με ληφθέντα μέτρα για την αποτροπή διάδοσης του κορωνοϊού…»
Δείτε την ανάρτηση στο facebook του Χρήστου Βλαχοπάνου, πρόεδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας:
ΣΣ. …Τι βλέπουμε εδώ; Αιχμή του Χ. Βλαχοπάνου στην ηγεσία της ΕΛΑΣ ή κάπου αλλού;
Κε Βλαχοπάνοθεωρούμε ότι ο αστυνομικός διευθυντής Χ. Τετράδης θα έχει απευθυνθεί ήδη στο υπουργείο (ή την ηγεσία της ΕΛΑΣ) για να “ενημερώσει” για αυτή την “κοροϊδία” σε βάρος των αστυνομικών της Κορινθίας! Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν έχει κάνει κάποιες ενέργειες για το θέμα αυτό! Πως θα προστατευτούν άραγε οι αστυνομικοί αυτές τις επικίνδυνες μέρεςλόγω του ιού;…Με αυτά τα γάντια; (παραπάνω φωτο)
Οι Κορίνθιοι βουλευτές της κυβέρνησης κε Βλαχοπάνο …που τόσο ευχάριστα υποδέχεστε στην αστυνομική διεύθυνσητι έκαναν γι΄αυτό;…Αλλά τι ρωτάμε τώρα!
“Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης ενισχύει το «Βοήθεια στο Σπίτι» και τις δημοτικές δομές κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης στα πλαίσια της λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού –COVID 19.
Προκειμένου να προστατεύσουμε τους ηλικιωμένους και τις ευπαθείς ομάδες λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή στο 2743360221 για την εξυπηρέτηση και την καταγραφή αιτημάτων κατοίκων του δήμου μας που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους.
Οι ανωτέρω υπηρεσίες συνίστανται στα εξής:
Διανομή φαρμακευτικού υλικού και ειδών πρώτης ανάγκης (η δαπάνη για την αγορά των ειδών βαρύνει τους εξυπηρετούμενους)
Διανομή ειδών κοινωνικού παντοπωλείου στους δικαιούχους
Διεκπεραίωση αιτημάτων (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για δικαιολογητικά που εκδίδονται από τα ΚΕΠ .
Δίνεται η δυνατότητα και ηλεκτρονικού αιτήματος συμπληρώνοντας την επισυναπτόμενη σχετική Αίτηση και αποστολή της στο email του Δήμου [email protected].
ΕΜΕΙΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!
Κ.Ε.Π. Ξυλοκάστρου
Διεύθυνση: Π. Τσαλδάρη 33, Τ.Κ. 20400 Τηλέφωνο: 2743360300 Fax: 2743360327 E-mail: [email protected] Πληροφορίες: όλο το 24ωρο από το 1564.
Κ.Ε.Π. Δερβενίου
Διεύθυνση: Στο ισόγειο του Πανταζοπούλειου Πολιτιστικού Κέντρου επί της παλαιάς Εθνικής οδού Κορίνθου Πατρών, Τ.Κ. 20400 Τηλέφωνο: 2743030092 Fax: 2743030090 E-mail: [email protected]”
Δείτε την ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Κορινθίας στο facebook:
ΣΣ. Για να κλείσει εντελώς η ανοικτή δομή των μεταναστών που δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες, με το που ανέλαβε δήμαρχος ο Νανόπουλος, …δεν ακούμε τίποτα!
Οι τρεις βουλευτές της κυβέρνησης δείχνουν να μην τους ενδιαφέρει καν το θέμα, όταν μάλιστα πρόκειται για ένα χώρο στο κέντρο της πόλης της Κορίνθου, ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ!Έχουν προφανώς πιο σημαντικά θέματα να ασχοληθούν! Ποια όμως είναι αυτά ακόμα δεν έχουμε καταλάβει…
Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Το Δημοτικό Θέατρο παραχωρεί ο Δήμαρχος Κορινθίων για τις ανάγκες του Κέντρου Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Κορίνθου
Η συνεργασία του Δημάρχου Κορινθίων κ.Βασίλη Νανόπουλου
με την Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου και τον Διοικητή Γρηγόρη
Καρπούζη, τις κρίσιμες αυτές ώρες είναι συνεχής και αποδίδει καρπούς.
Πρώτη ενέργεια η φιλοξενία του Κέντρου Αιμοδοσίας στο
Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου «Θωμάς Θωμαΐδης».
Η ανακοίνωση του
Νοσοκομείου
«Μένουμε ψύχραιμοι – Δίνουμε αίμα» Η επιδημία από το νέο
κορωνοιό εξαπλώνεται ταχέως και κρούσματα υπάρχουν και στη χώρα μας. Ο
δικαιολογημένος φόβος των πολιτών να πλησιάσουν τα νοσοκομεία έχει αναπόφευκτα
επίπτωση στην προσέλευση των αιμοδοτών.Η Υπηρεσία Αιμοδοσίας του Γ.Ν.Κορίνθου
και μετά από σύσταση του Ε.ΚΕ.Α με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης της για την
ασφάλεια του αίματος και των αιμοδοτών αλλά και για τα αποθέματα αίματος του
Νομού μας:
Καλεί όλους τους εθελοντές αιμοδότες να προσφέρουν το δώρο ζωής στους
συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη :
Οι αιμοληψίες θα διενεργούνται στον ισόγειο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Κορίνθου
,Δαμασκηνού 57 (από Τετάρτη 18-03-2020 και για όσο χρόνο χρειαστεί)
Ώρες αιμοληψίας 9.00πμ-13.30μμ
Να μην αφήσουμε καμία ζωή να κινδυνέψει Να πολεμήσουμε τον πανικό με σωστή πληροφόρηση
Θερμές ευχαριστίες στον Δήμαρχο Κορίνθου, Κον Νανόπουλο για την παραχώρηση του χώρου».
“Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, 19χρονος, γιατί κατείχε τσιγαριλίκι κάνναβης, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.
Επανερχόμαστε σε αυτό που σας γράψαμε πρόσφατα κε Νανόπουλε: “Δεν φτάνει κε Νανόπουλε που η Κόρινθος έμεινε για μία ολόκληρη μέρα χωρίς νερό, ειδικά αυτή την περίοδο που λόγω του ιού πρέπει να τηρούνται αυστηρά οι κανόνες υγιεινής, δεν φτάνει επίσης που παρατηρήθηκε μόλυνση στη θάλασσα, ξεχάσατε να βγάλετε και μία ανακοίνωση ως δήμος ώστε να ειδοποιήσετε τουλάχιστον τους χειμερινούς κολυμβητές…”
Επίσης δεν βγάλατε μία ανακοίνωση για το πότε ακριβώς το νερό θα ήταν ξανά πόσιμο μετά την διακοπή που υπήρχε (γιατί στην αρχή ήταν θολό).
Κάποιοι μάλιστα Κορίνθιοι σχολίαζαν με τον δικό τους τρόπο το χρώμα του νερού!
Μία πετυχημένη ανάρτηση στο facebook ήταν και η παρακάτω (γράφτηκε την περασμένη Παρασκευή):
“ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΕΡΟ ΛΕΥΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΡΕΕΙ ΣΤΙΣ ΒΡΥΣΕΣ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ Ή ΚΑΤΣΙΚΙΣΙΟ ΓΑΛΑ?”
…Το ένας λάθος μετά το άλλο Κε Νανόπουλε, σε σημείο μάλιστα να φτάσει ο πρώην δήμαρχος Κορινθίων Α. Πνευματικός να σας κάνει …υποδείξεις και παρατηρήσεις!
Κε Νανόπουλε ένας δήμαρχος και μία δημοτική αρχή στα δύσκολα φαίνονται! Και εσείς καταφέρατε να εκτεθείτε, δοκιμάζοντας και την αντοχή των δημοτών σας, αφήνοντας τους τόσες ώρες χωρίς νερό! Πολύ περισσότερο όταν μιλάμε για την πρωτεύουσα του νομού, με τον μεγαλύτερο πληθυσμό!
Κε Νανόπουλε αργήσατε στο πρόβλημα που προέκυψε
και σε τέτοιες περιπτώσεις καλώς ή κακώς το βάρος πέφτει πάνω στον δήμαρχο και
την δημοτική αρχή!
Φανταστείτε να υπήρχε ένα ανάλογο πρόβλημα στην Αθήνα, την πρωτεύουσα της Ελλάδας, με τους εκατομμύρια κατοίκους να μένουν από νερό για μία ολόκληρη μέρα, ΕΙΔΙΚΑ αυτό το διάστημα λόγω του κορωνοϊού! Τι θα έλεγε ο δήμαρχος Αθηναίων σε αυτή την περίπτωση; Δεν μπορέσαμε να λύσουμε το πρόβλημα άμεσα, ή δεν εκτιμήσαμε από την αρχή το πόσο σοβαρό ήταν το πρόβλημα;
Κε Νανόπουλε έφτασε μάλιστα ο προηγούμενος δήμαρχος Αλ. Πνευματικός να σας πει:
«Διακοπή υδροδότησης της Κορίνθου την 12/3/2020 για είκοσι περίπου ώρες. Τώρα που αποκαταστάθηκε η βλάβη και επειδή στο μέλλον πιθανώς να αντιμετωπίσουμε παρόμοιες καταστάσεις, οφείλω να καταθέσω δημόσια, ότι η αποκατάσταση μπορούσε να γίνει χωρίς καμία διακοπή της υδροδότησης της Κορίνθου που άφησε τους κατοίκους – επιχειρήσεις χωρίς νερό στην δύσκολη συγκυρία που περνάμε όλοι λόγω του κορωνοϊού για μία περίπου ημέρα. Κατά το παρελθόν έχουν αντιμετωπιστεί όλες οι βλάβες του δικτύου αποχέτευσης από την ΔΕΥΑΚ χωρίς διακοπή της υδροδότησης…»
Κε Νανόπουλε λόγω απειρίας ή κάτι άλλο, στα δύσκολα δοκιμάσατε την αντοχή των Κορίνθιων! Στη συνέχεια πρέπει να είστε ΠΟΛΥ προσεχτικός. Εάν εσείς βλέπετε τα πράγματα διαφορετικά είναι θέμα δικό σας! Εμείς πάντως την άποψή μας την καταθέσαμε…