Αρχική Blog Σελίδα 1564

“Βαρύγδουπη” ανακοίνωση της Μ. Σούκουλη στους Κορίνθιους: “Προσωπικά περιορίζω στο ελάχιστο…”

Εδώ ο κόσμος …χάνεται και η βουλευτής της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη “ξαναχτυπά” με μία ανάρτησή της στο facebook όπου μεταξύ άλλων ανέφερε:

“Φίλες και φίλοι είναι η Ώρα να αναλάβει ο καθένας μας την Ατομική ευθύνη που του αναλογεί προκειμένου να προστατεύσουμε το ύψιστο αγαθό της Δημόσιας Υγείας. Οφείλουμε να ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες των επιστημόνων και του αρμόδιου Υπουργείου. Προσωπικά, περιορίζω στο ελάχιστο αναγκαίο την πολιτική μου δραστηριότητα με απόλυτο σεβασμό στους συμπολίτες αλλά και στους συνεργάτες μου…”.

Η Μ. Σούκουλη την στιγμή που είναι αυτονόητο ότι η χώρα (και όλος ο πλανήτης) είναι σε επιφυλακή λόγω του ιού θεωρεί ότι πρέπει να βγάλει ανακοίνωση για να μας αναφέρει ότι θα περιορίσει στο ελάχιστο αναγκαίο την πολιτική της δραστηριότητα με απόλυτο σεβασμό στους συμπολίτες!!!

Να αναμένουμε λοιπόν από τους άλλους 299 βουλευτές ανακοίνωση σαν της Μ. Σούκουλη;

Και τώρα που η Μ. Σούκουλη θα περιορίσει στο ελάχιστο αναγκαίο την πολιτική της δραστηριότητα …μήπως να ανησυχήσουν οι Κορίνθιοι τι θα γίνει με τα μεγάλα έργα που αφορούν την Κορινθία; Αλήθεια από που να αρχίσουμε γράφοντας για τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν το νομό και οι Κορίνθιοι βουλευτές …τα παρακολουθούν απαθείς!

Ίσως να στεναχωρήσει ιδιαίτερα την Σούκουλη γιατί δεν θα μπορούν να γίνουν πλέον εκδηλώσεις σαν και και αυτές που αρέσουν και που έκανε πρόσφατα η ίδια (το αφιέρωμα στη γυναίκα) …φέρνοντας την Ντόρα Μπακογιάννη στην Κορινθία! (δείτε τη σχετική ανάρτηση με τίτλο: “Μαριλένα …εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν! -…Τι κέρδισε η Κορινθία από την παρουσία της Ντόρας;”

ΣΣ. Ο καθένας απλά μπορεί να κάνει τα σχόλιά του…

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Η δημοτική αρχή …μιλάει για θέματα καθαριότητας! -Τα προβλήματα όμως …τα ξέχασαν;

Από το συνδυασμό του δημάρχου Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλου αναφέρεται μεταξύ άλλων:

“Η πανδημία του κορωνοϊού είναι μια πραγματικότητα, τη σοβαρότητα της οποίας
δεν επιτρέπεται να παραβλέπουμε. Οφείλουμε και πρέπει να σεβαστούμε και να
ακολουθήσουμε αυστηρά τις οδηγίες των ειδικών.

Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος Σικυωνίων προχωρά σε αυστηρότερα μέτρα προστασίας
των εργαζομένων του και συνεπακόλουθα όλων των πολιτών, με στόχο την
προάσπιση της Δημόσιας Υγείας και τη διευκόλυνση των Υγειονομικών
Υπηρεσιών.

Οι δημοτικές υπηρεσίες Καθαριότητας, Ύδρευσης και Αποχέτευσης, που μάχονται
καθημερινά για τη διατήρηση της Δημόσιας Υγείας σε υψηλό επίπεδο και ο
ρόλος τους την κρίσιμη αυτή περίοδο είναι καθοριστικός, λειτουργούν πλέον,
με ελάχιστο προσωπικό ασφαλείας.

Είναι χρέος μας ως δημότες αλλά και ως άνθρωποι, να διαφυλάξουμε την
καθαριότητα στο δήμο μας, με τη σωστή διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων
και την αποφυγή της απόρριψής τους ανεξέλεγκτα, όταν οι κάδοι είναι γεμάτοι.
..”.

ΣΣ. Καλά τα παραπάνω και οφείλουμε να τα εφαρμόζουμε ως πολίτες, ειδικά τώρα ακόμα περισσότερο, λόγω του ιού.

Αλλά είδαμε και το δήμο …πως τα πήγε ως τώρα σε θέματα καθαριότητας, πριν τον κορωνοϊό! Εκτός από τα σοβαρά προβλήματα με τα σκουπίδια σε κάποια χωριά “εξαφάνισαν” και τους κάδους καθαριότητας με αποτέλεσμα οι κάτοικοι και κυρίως οι ηλικιωμένοι να δυσκολεύονται να απομακρύνουν τα σκουπίδια από τα σπίτια τους! Αυτά για σήμερα…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τι θα πωλείται πλέον στη λαϊκή αγορά… -Τι θα γίνει σήμερα στη λαϊκή αγορά του Συνοικισμού…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Η λειτουργία των Λαϊκών Αγορών περιλαμβάνεται στην  σχετική νομοθεσία στην οποίαν έχει προχωρήσει η Κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία  στα πλαίσια της πρόληψης του κορωνοιού. Σύμφωνα με αυτήν στις λαϊκές αγορές όλης της χώρας μέχρι και τις 31.03.20 ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ η πώληση τροφίμων!(ΚΑΔ 4789)

ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ επίσης τα χαρτικά , τα είδη καθαριότητας και προσωπικής φροντίδας.

ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ  τα βιομηχανικά είδη, τα πλαστικά και τα είδη ένδυσης και υπόδησης

Ως εκ τούτου, στην Λαϊκή Αγορά του Συνοικισμού την Τετάρτη 18.03.20 και σε όλες τις λαϊκές που θα ακολουθήσουμε στο δήμο Κορινθίων, μέχρι νεότερης ανακοίνωσης, θα τοποθετηθούν ΜΟΝΟ  πάγκοι με τα επιτρεπόμενα είδη όπως αυτά προαναφέρονται.

Οι πάγκοι θα βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη από το παρελθόν για να αποφεύγεται ο συνωστισμός. 

ΕΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΠΡΟΣΟΧΗ σε όλους, καταναλωτές και παραγωγούς –εμπόρους για την τήρηση των προβλεπομένων κανόνων πρόληψης κορωνοιού καθώς και των ατομικών και γενικών μέτρων υγιεινής.

Παρακαλούμε τις αστυνομικές αρχές όπως μεριμνήσουν για την τήρηση των προβλεπομένων, την καταγραφή των όποιων παραβάσεων και την απόδοση των ποινών όπως αυτές ορίζονται από τις αποφάσεις για τα μέτρα πρόληψης του κορωνοιού».

Ο ορειβατικός σύλλογος Κορίνθου διοργανώνει ανάβαση στις κορυφές της νότιας Πίνδου…

0

Από τον ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων:

“Ο ΕΟΣ Κορίνθου, στις 04 και 05 Απριλίου 2020, διοργανώνει ανάβαση στις κορυφές της Νότιας Πίνδου, Μοράβα και Τριγγία. Η αναχώρηση θα γίνει την Παρασκευή 03 Απριλίου 2020, στις 16.00 , με ΙΧ, από την Κόρινθο με προορισμό την Καστανιά Τρικάλων (850 μ). Η διανυκτέρευση θα γίνει σε σκηνές. Υπάρχουν ξενώνες στο χωριό για όσους επιθυμούν, αλλά οι συμμετέχοντες θα αναλάβουν μόνοι τους την ευθύνη και σε επικοινωνία με τους υπεύθυνους της εξόρμησης. Το Σάββατο 04 Απριλίου, θα γίνει από την Καστανιά, περνώντας το ΄΄Βασιλικό δάσος΄΄, ανάβαση στην κατάφυτη Μοράβα (1845 μ), με κατάληξη στο Στεφάνι (1300 μ)…”

ΚΙΑΤΟ- ΠΑΤΡΑ: Επιπλέον ρυθμίσεις των δρομολογίων… -Τι αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ…

0

“Συνεχίζοντας την προσπάθεια συμβολής της στον περιορισμό άσκοπων μετακινήσεων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προβαίνει σε επιπλέον ρυθμίσεις των δρομολογίων της, ως εξής:

Στην Προαστιακή Γραμμή ΑΘΗΝΑ – ΧΑΛΚΙΔΑ – ΑΘΗΝΑ, το Σάββατο και την Κυριακή – αναστέλλεται μέχρι νεοτέρας – η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών: 1534 – 1539 – 1542 – 15477, καθώς και της 2534 το Σάββατο και της 1533 την Κυριακή.
 
Στη λεωφορειακή γραμμή ΚΙΑΤΟ – ΠΑΤΡΑ – ΚΙΑΤΟ, και σε συνέχεια αναστολής κυκλοφορίας επιλεγμένων δρομολογίων στο τμήμα του Προαστιακού ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΙΑΤΟ εξυπηρετούν τα παρακάτω λεωφορεία: 

ΚΙΑΤΟ ΠΡΟΣ ΠΑΤΡΑ
Λ4 (08:05), Λ14 (16:05) και Λ22 (19:05) 

ΠΑΤΡΑ ΠΡΟΣ ΚΙΑΤΟ
Λ3 (06:25 ), Λ11 (12:25) και Λ21 (17:25)

Αναστέλλεται η Λεωφορειακή Γραμμή Άγιος Βασίλειος – Καστελλόκαμπος από Τετάρτη 18/03″, αναφέρεται από την trainose.gr

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Οι περισσότεροι από εμάς θα νοσήσουν από τη μεταδοτική αυτή νόσο…”

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Αγαπητές συμπολίτισσες και αγαπητοί συμπολίτες του δήμου Κορινθίων, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κήρυξε “πανδημία” σε όλον τον πλανήτη, εξαιτίας του νέου κορωνοϊού. Σύμφωνα με αρκετές επιστημονικές προβλέψεις, οι περισσότεροι  από εμάς θα νοσήσουν από τη μεταδοτική αυτή νόσο.

Όπως αντιλαμβάνεστε, η κατάσταση είναι σοβαρή και απαιτεί απόλυτη ψυχραιμία και μεγάλη προσοχή ατομικά από τον καθένα μας, ώστε να αποφύγουμε να ασθενήσουμε οι ίδιοι ή οι οικείοι μας. 

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Κορινθίων  κλιμακώνει τα μέτρα πρόληψης που έχει ήδη πάρει και για τα οποία σας έχουμε ήδη ενημερώσει και, δεδομένης της σημαντικής μείωσης προσωπικού που έχει επέλθει λόγω της υποχρεωτικής χορήγησης αδειών φύλαξης τέκνων (ειδικού σκοπού), λαμβάνει επιπλέον και τα ακόλουθα μέτρα:

– ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ από την Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ έως και τις 24 Μαρτίου 2020.

Οι πολίτες δύνανται να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και να λαμβάνουν ηλεκτρονικώς τα αιτούμενα έγγραφα και πληροφορίες.

Με φυσική παρουσία θα εξυπηρετούνται μόνο όσες περιπτώσεις κρίνονται ως έκτακτες και επείγουσες κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος εξυπηρέτησης.

– Κλείνουν όλες οι ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ και τα ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΠΑΡΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ και απαγορεύεται η χρήση τους.

– Οι ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ (γήπεδα κ.λπ.) θα είναι πλέον κλειστοί ΚΑΙ για όλα τα τμήματα υποδομών όλων των αθλητικών σωματείων (έχουν ήδη ανασταλεί και τα αντίστοιχα πρωταθλήματα σχεδόν στο σύνολό τους), δηλαδή δεν θα λειτουργούν καθόλου.

– Δήλωση από πολίτες προς την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου για επιπλέον τετραγωνικά ακινήτων, θα υποβάλλεται μόνο ηλεκτρονικά μέσω internet στην ειδική πλατφόρμα ( https://tetragonika.govapp.gr/ ). Σημειώνεται ότι η προθεσμία για δήλωση επιπλέον τετραγωνικών έχει ούτως ή άλλως παραταθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020.

– Για Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (ληξιαρχικές πράξεις, οικογενειακής κατάστασης κ.λπ.) θα πραγματοποιείται τηλεφωνικά η αίτηση στο τηλέφωνο του Δημαρχείου Ταυτόχρονα με την αίτησή του, ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του για να προσέλθει στο Δημαρχείο και να το παραλάβει…»

Μέτρα που έλαβαν στο Κέντρο Υγείας Λουτρακίου για τον περιορισμό του ιού -Η είσοδος του συγκεκριμένου χώρου θα είναι ανεξάρτητη από την είσοδο του Κέντρου Υγείας…

Σε ανακοίνωση από τον δήμαρχο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ Γ. Γκιώνη αναφέρεται:

“Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και προκειμένου για τον περιορισμό της διάδοσης της επιδημίας του κορωνοϊού, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων αποφάσισε να συνδράμει, σε συνεργασία με τους υπαλλήλους της Τεχνικής Υπηρεσίας, στη διαμόρφωση ειδικού νοσηλευτικού χώρου στο Κέντρο Υγείας Λουτρακίου, για την υποδοχή πιθανών ύποπτων για κορωνoϊό κρουσμάτων.

Ο χώρος θα είναι εξοπλισμένος με τον απαραίτητο ιατρικό εξοπλισμό και απομονωμένος από το υπόλοιπο κτήριο, και εκεί θα πραγματοποιούνται οι εξετάσεις των πιθανών κρουσμάτων.

Η είσοδος του συγκεκριμένου χώρου, θα είναι ανεξάρτητη από την είσοδο του Κέντρου Υγείας.

Στις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων συνδράμει το έργο του Υπουργείου Υγείας, εφαρμόζοντας πιστά τα μέτρα πρόληψης και προωθεί τη συνεργασία όλων των συναρμόδιων φορέων, προκειμένου να διαφυλάξει τη δημόσια υγεία -στο δυνατό βαθμό- και να ανταποκριθεί άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών.  

Ο Δήμαρχος 

Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Άλλη μία σύλληψη κυβερνήτη επαγγελματικού σκάφους…

0

“Στη σύλληψη κυβερνήτη – ιδιοκτήτη Α/Κ επαγγελματικού σκάφους προέβησαν το Σάββατο, στελέχη του Λιμεναρχείου Κορίνθου στην θαλάσσια περιοχή ”ΣΚΑΛΩΜΑ” στην Κορινθία, διότι σε γενόμενο έλεγχο διαπιστώθηκε η αλίευση συνολικά δύο χιλιάδων 2.000 τεμαχίων του είδους  ολοθούριο, καθ’ υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού αλιευομένων τεμαχίων του είδους ανά σκάφος και ανά ημέρα, το οποίο ορίζεται σε τετρακόσια άτομα.

Επιπλέον, διακόσια τεμάχια της προαναφερθείσας ποσότητας βρέθηκαν να είναι υπολειπόμενου βάρους.Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση βεβαιώθηκαν δύο αλιευτικές παραβάσεις, ενώ τα παράνομα αλιεύματα κατασχέθηκαν και απορρίφθηκαν στη θάλασσα”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.

ΣΣ. Άλλη μία σύλληψη κυβερνήτη επαγγελματικού σκάφους σε λιγότερο από μία εβδομάδα. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: Συνελήφθη κυβερνήτης σκάφους στην περιοχή ”ΜΑΥΡΟΛΙΜΝΗ” Κορινθίας

ΜΠΟΛΑΤΙ: Εταιρεία ζητά την πρόσληψη δύο ατόμων…

0

Από την Ecorap AE ανακοινώνεται:

“Θέση Εργασίας στο Μπολάτι Κορινθίας

Η Ecorap AE, ζητά να προσλάβει άτομα στις εγκαταστάσεις της στο Μπολάτι Κορινθίας στις εξής θέσεις εργασίας:

• 1 οδηγός οχήματος Ε’ κατηγορίας
• 1 χειριστής μηχανημάτων έργου

Τηλέφωνο επικοινωνίας – πληροφορίες: 27410 56001
Βιογραφικά στο email: [email protected]

Ανακοίνωση από το ΚΤΕΛ Κορινθίας για το δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη

0

Δείτε την ανακοίνωση από το ΚΤΕΛ Κορινθίας: