Αρχική Blog Σελίδα 1573

“Έρχεται” θέμα την ερχόμενη εβδομάδα για την Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας που θα συζητηθεί…

Την ερχόμενη εβδομάδα …έρχεται θέμα στην korinthiannews.gr που αφορά την Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας και θα συζητηθεί!

Αναμένονται εξηγήσεις από τον αντιπεριφερειάρχη Τ. Γκιολή!

…Για να δούμε πως θα αντιδράσει και αυτή τη φορά ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Νίκας!

Κ.Ν

Στο τμήμα Κιάτο-Λυκοποριά το τρένο θα πιάνει ταχύτητες ως…

0

“Φουλ τις μηχανές για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του τρένου στο τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Κιάτο ως τη Ροδοδάφνη έχει βάλει η ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με τον μέχρι σήμερα προγραμματισμό, στις 10 Απριλίου 2020 προγραμματίζεται η έναρξη δρομολογίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα οποία ελλείψει ηλεκτροκίνησης θα γίνονται με αλλαγή μηχανής σε ντίζελ, όπως γινόταν τα προηγούμενα χρόνια στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας.

Στην παρούσα φάση, εκτελείται ο σχεδιασμός δρομολογίων, που σύμφωνα με πληροφορίες θα περιλαμβάνει 3 ή 4 δρομολόγια ημερησίως. Ο χρόνος μετάβασης από τη Νερατζιώτισσα έως το Διακοφτό εκτιμάται στις 2 ώρες, ενώ τα δρομολόγια πιθανότατα να πυκνώσουν κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Στο τμήμα Κιάτο-Λυκοποριά το τρένο θα πιάνει ταχύτητες ως 200 χλμ./ώρα, ενώ ως τη Ροδοδάφνη Αιγίου η μέγιστη ταχύτητα θα είναι 150 χλμ./ώρα.

Το έργο εξυπηρετεί τους νεοκατασκευασθέντες τρεις Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και τις έξι Στάσεις Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο tovima.gr

Τραυματισμός 38χρονου δικυκλιστή από το Κιάτο -Σύγκρουση δύο αυτοκινήτων και μοτοσικλέτας…

Σύμφωνα με αστυνομικές πληροφορίες της korinthiannews.gr την Τρίτη, στις 12:20 περίπου το μεσημέρι, σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα στη Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου- Πατρών, στο ύψος του Ζευγολατιού, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ένας 38χρονος δικυκλιστής από το Κιάτο.

Στο ατύχημα, στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, συγκρούστηκαν δύο αυτοκίνητα και η δίκυκλη μοτοσικλέτα που οδηγούσε ο 38χρονος. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες μας ο 38χρονος τραυματίστηκε ελαφριά…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αιχμές στο υπουργείο ότι αφήνει τους παραγωγούς του ελαιολάδου και του σταφυλιού απροστάτευτους… -Οι βουλευτές μας τι κάνουν;

Και οι Κορίνθιοι παραγωγοί ελαιολάδου έχουν αφεθεί στην τύχη τους αφού η νέα κυβέρνηση δείχνει να τους έχει αφήσει απροστάτευτους!

Αυτά τα προβλήματα των Κορίνθιων αγροτών …δεν αγγίζουν τους Κορίνθιους βουλευτές, της κυβέρνησης υποτίθεται; Τι έχουν κάνει ως τώρα για το θέμα αυτό; Η Κορινθία έχει χιλιάδες αγρότες οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Ειδικά η κατάσταση με την τιμή του ελαιολάδου είναι …επιεικώς απαράδεκτη!

Αυτά τα προβλήματα των Κορίνθιων αγροτών δεν αγγίζουν τους Κορίνθιους βουλευτές, της κυβέρνησης υποτίθεται;

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο Βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ψυχογιός, τοποθετήθηκε στη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Αγροτικοί Συνεταιρισμοί και άλλες διατάξεις».

Ο κος Ψυχογιός ανέφερε ότι οι συνεταιρισμοί από Ενώσεις προσώπων γίνονται Ενώσεις κεφαλαίων, παραβιάζοντας παράλληλα πολλές από τις επτά συνεταιριστικές αρχές, όπως αυτή της αυτονομίας και της ανεξαρτησίας στη λειτουργία τους, αλλά και της περιουσίας του που ανήκει στις γενεές και όχι ως στους μετόχους-μέλη.

Εν συνεχεία κατέδειξε τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στη λειτουργία των συνεταιρισμών με πολύ σοβαρές ευθύνες των δύο κομμάτων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και με το ξεπούλημα της Αγροτικής στην Τράπεζα Πειραιώς με προκλητικό τρόπο και κόστος.

Το νομοσχέδιο, είπε ο Βουλευτής, δεν εξυπηρετεί τους υγιείς συνεταιρισμούς, αλλά ούτε και αυτούς που είναι σε λύση και εκκαθάριση και διευκολύνει μόνο αυτούς που έχουν ήδη συμφωνήσει με ιδιώτες για την εκμετάλλευση της περιουσίας και του brand name που έχουν χτίσει για δεκαετίες, δίνοντας την δυνατότητα εισόδου στους ιδιώτες με ποσοστό μόλις 35%, ενώ στις διατάξεις υπάρχει και η κατάργηση των δύο θητειών του Προέδρου με τον κίνδυνο επαναφοράς νοσηρών φαινομένων διαπλοκής του παρελθόντος που, εκτός των άλλων,  εμποδίζουν την ανανέωση του δυναμικού των συνεταιρισμών.

Αναφερόμενος ειδικότερα στα ζητήματα της Κορινθίας, ο κος Ψυχογιός κατηγόρησε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ότι αφήνει τους παραγωγούς, και ειδικότερα του ελαιολάδου και του επιτραπέζιου σταφυλιού απροστάτευτους, καθώς δεν προσπαθεί για να διασφαλίσει μια βιώσιμη τιμή και δεν έχει καταβάλει ακόμα τις αποζημιώσεις για τις καταστροφές του 2019, ενώ δεν μερίμνησε για την έγκαιρη προστασία των ελαιόδεντρων από τον δάκο…».

Ακροκόρινθος: Βίντεο από ψηλά

0

Ο Ακροκόρινθος από ψηλά.

Δείτε το βίντεο:

ΚΙΑΤΟ: …Λόγω του ιού αναβλήθηκε η εκδήλωση!

(00:00)

Από το ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας αναφέρεται: “Σας ενημερώνουμε ότι η  προγραμματισμένη για σήμερα Παρασκευή 6 Μαρτίου, εκδήλωση της Νομαρχιακής Επιτροπή  ΣΥΡΙΖΑ  Κορινθίας και της Οργάνωσης Μελών Σικυωνίων στο Κιάτο με εισηγητές την Έφη Αχτσίογλου και τον Ανδρέα Νεφελούδη ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ λόγω των μέτρων για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορονοιού”.

Πεζοπορία στα Μέθανα διοργανώνει ο ορειβατικός σύλλογος Κορίνθου…

0

Από τον Ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Ο ΕΟΣ Κορίνθου, την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020, διοργανώνει πεζοπορία στα Μέθανα. Χτισμένα σε χερσόνησο της Πελοποννήσου, είναι από τα παλαιότερα θέρετρα του Σαρωνικού.

Από την αρχαιότητα ήταν φημισμένα για τις ιαματικές πηγές, οι οποίες οφείλονται σε ηφαιστειακά φαινόμενα. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του Παυσανία, στα «Τροιζηνιακά», στην έκρηξη του ηφαιστείου και την εμφάνιση θερμών πηγών με θεραπευτικές ιδιότητες, στις αρχές του 3ου αι. π.Χ.

Τα αρχαιολογικά ευρήματα αποδεικνύουν ότι η περιοχή είχε κατοικηθεί από την προϊστορική περίοδο. Το όνομα τους οφείλεται στο μεθάνιο, το οποίο σχετίζεται με τα ιαματικά νερά και την ηφαιστειακή δράση στην περιοχή.

Η διαδρομή που θα γίνει είναι κυκλική, από τα Παλαιά Λουτρά (Κάτω Μούσκα) προς Ηφαίστειο, Μακρύλογγο (Απάνω Μούσκα) και Άγιο Νικόλαο, σε καταπράσινη περιοχή και περνώντας από λιθόστρωτα μονοπάτια…”.

Η Λειτουργία στο ησυχαστήριο του Αγίου Γερασίμου Περαχώρας…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Σύμφωνα με το ανακοινωθέν πρόγραμμα της Μ. Τεσσαρακοστής ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος χοροστάτησε στην Προηγιασμένη Θ. Λειτουργία, την Τετάρτη, που ετέλεσαν ο Πανοσ. Αρχιμ. π. Αρκάδιος Ραζνύ και ο Ιεροδιάκονος π. Δαμασκηνός Γεννηματάς στο Καθολικό του Ιερού Ησυχαστηρίου Αγίου Γερασίμου Περαχώρας, με την συμμετοχή της Ι. Αδελφότητος του Ι. Ησυχαστηρίου και πιστών, που προσήλθαν να εκκλησιαστούν και να κοινωνήσουν των Αχράντων Μυστηρίων.

Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας, δραττόμενος της ευκαιρίας, ευχήθηκε στην Ι. Αδελφότητα και στους πιστούς η εφετινή Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή να είναι πλούσια από τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος»

25χρονος βρέθηκε νεκρός μέσα στη διώρυγα της Κορίνθου!

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με το υπουργείο ναυτιλίας μας ανέφεραν μεταξύ άλλων:

“Την Πέμπτη το απόγευμα και ώρα 16:30 ειδοποιήθηκε το λιμενικό για την ύπαρξη ατόμου μέσα στο κανάλι της διώρυγας της Κορίνθου.

Πρόκειται για ένα άτομο 25 ετών (Έλληνα) το οποίο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Θα γίνει νεκροψία. Την προανάκριση έχει αναλάβει το λιμεναρχείο Ισθμίων…”

Πόσα χρήματα μπαίνουν αύριο στους λογαριασμούς των αγροτών στην Κορινθία…

Από τον ΕΛΓΑ αναφέρεται: “Ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ κ. Ανδρέας Θ. Λυκουρέντζος με αφορμή την καταβολή των αποζημιώσεων φυτικού και ζωικού κεφαλαίου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αύριο, Παρασκευή καταβάλλονται αποζημιώσεις ύψους 21.607.871,27 εκατ. ευρώ στους αγρότες που αφορούν καταστροφές σε φυτικό και ζωικό κεφάλαιο. Πρόκειται για ζημιές που αφορούν το έτος 2019 και καταβάλλονται σε 14.600 δικαιούχους, αγρότες, ασφαλισμένους στον Οργανισμό.

Ο ΕΛΓΑ με αξιοπιστία και δικαιοσύνη στηρίζει τον ασφαλιζόμενο γεωργό και κτηνοτρόφο και εξασφαλίζει την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος των Ελλήνων αγροτών».

ΣΣ. Οι Κορίνθιοι αγρότες θα μοιραστούν το χρηματικό ποσό των 454.707,06 ευρώ…