Αρχική Blog Σελίδα 1588

ΚΙΑΤΟ: Συνελήφθη 27χρονος αλλοδαπός…

0

«Συνελήφθη, το Σάββατο το πρωί, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 27χρονος αλλοδαπός, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Φλώρινας, για παράβαση της νομοθεσίας περί αλλοδαπών», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η αντίδραση του Ν. Σταυρέλη

Δείτε την ανακοίνωση του Ν. Σταυρέλη στο δήμο Κορινθίων:

Δέκα συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση στην Κορινθία

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 11.2.2020 έως και την Παρασκευή, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν πενήντα επτά άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Ένας αλλοδαπός στην Κορινθία, για ναρκωτικά.
  • Πέντε ημεδαποί και ένας αλλοδαπός στην Κορινθία, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Τρεις αλλοδαποί στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τα 100 βιβλιάρια των 1.000 ευρώ …και η χειροτονία! (φωτο)

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στον κατάμεστο Ι. Ναό του Γηροκομείου Ανδρών Κορίνθου υπό την επωνυμία: «ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ» πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020, η προγραμματισμένη ετήσια Εκδήλωση Οικονομικής Ενισχύσεως Φοιτητών-Φοιτητριών «ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ 2020» από την Ι. Μητρόπολη μας.

Με την δέουσα και επιβαλλόμενη διακριτικότητα αλλά και με διάχυτη την χαρά και την ικανοποίηση στα βλέμματα όλων ολοκληρώθηκε κι εφέτος, με τη χάρη του Κυρίου, ο θεσμός αυτός, προσθέτοντας ένα ακόμη «λιθαράκι»στην ανακούφιση των εχόντων ανάγκη αδελφών μας, καθώς η παντοειδούς τρόπου βοήθεια των αναξιοπαθούντων, γενικά, αποτελεί την μέγιστη προτεραιότητα του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου, μετά την σωτηρία των ψυχών των ανθρώπων.

ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ

Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος,τέλεσε την εις Πρεσβύτερον Χειροτονία του Διακόνου π.Βασιλείου Ευσταθιάδη, αποφοίτου της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών, εγγάμου και πατρός δύο τέκνων.

Ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος, ομίλησε για τους εορταζομένους Αγίους Αποστόλους και για τον θεσμό της οικογένειας, τονίζοντας ότι η Εκκλησία μας πάντοτε ήταν και θα είναι αρωγός, βοηθώντας είτε υλικά είτε πνευματικά αυτόν τον θεσμό, που είναι το «κύτταρο» της Κοινωνίας μας. Απευθυνόμενος δε προς τον νέο Πρεσβύτερο της Ι. Μητροπόλεως μας του επεσήμανε την σπουδαιότητα του υπουργήματος ως και τις ευθύνες, που αναλαμβάνει, και του συνέστησε να ιερουργεί με φόβο Θεού, ώστε μέσα από τον προσωπικό του αγώνα και την αγάπη του για τον Σωτήρα Χριστό και την Εκκλησία Του να προσελκύει τους πιστούς στην ορθή λατρεία του Θεού.

Στον επίλογό του ο Σεβ. Μητροπολίτης μας αναφέρθηκε στον προκάτοχο του κυρό Παντελεήμονα, ο οποίος είχε θεσπίσει τις «Προικοδοτήσεις», τον «πρόδρομο» των Υποτροφιών, τονίζοντας ότι εφέτος δόθηκαν 100 βιβλιάρια των 1.000 ευρώ για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές και φοιτήτριες της Ι. Μητροπόλεως μας,ενώ θα δοθούν ακόμα 60.000 ευρώ ως υποτροφία σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, που θα φοιτήσουν στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, τα μαθήματα του οποίου θα πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της Ι. Μητροπόλεως μας.

Στην Θ. Λειτουργία παραβρέθησαν πλήθος Κληρικών και Πιστών, δημιουργώντας κυριολεκτικά το αδιαχώρητο στον Ι. Ναό, προσερχόμενοι απ’ όλη την Κορινθία για να προσευχηθούν και να λάβουν την ευλογία από το χαριτόβρυτο απότμημα του Ι. Λειψάνου του Αγίου Αποστόλου Ακύλα.

Οι Υποτροφίες (με την μορφή τραπεζικών βιβλιαρίων) εδόθησαν στους Αρχιερατικούς Επιτρόπους της Ι. Μητροπόλεως μας και στην συνέχεια στους Εφημερίους, ώστε να καταλήξουν διακριτικά στα χέρια των νέων σπουδαστών…».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Απίστευτη δήλωση υποψήφιου δημάρχου…

Ανέφερε μεταξύ άλλων ο Δ. Βασιλείου: «Όλοι έχουν ανάγκη. Αν μου τα έριχνε (τα λεφτά) ο Βλάχος (εννοεί τον εργολάβο) θα τα έπαιρνα και θα έδινα τα μισά υπέρ του δήμου ρε παιδιά…»

…Τι μας λέτε κε Βασιλείου; Λέτε ευθέως ότι θα παίρνατε χρήματα από εργολάβο …γιατί όλοι έχουν ανάγκη;

Τα μισά θα τα δίνατε στο δήμο και τα άλλα μισά που θα πήγαιναν; …Στην τσέπη σας;

Κάνετε τέτοιες δηλώσεις κε Βασιλείου και ήσασταν και υποψήφιος δήμαρχος; …Δηλαδή να πούνε οι δημότες πάλι καλά που δεν είσαστε εσείς στη θέση του δημάρχου!!!

Τέτοιες δηλώσεις κε Βασιλείου δεν τις κάνει ένα πολιτικό πρόσωπο ούτε για αστείο και μάλιστα σε συνεδριάσεις!

Δείτε το σχετικό βίντεο από το loutrakiblog:

ΣΣ. Τι άλλο θα ακουστεί στις συνεδριάσεις στο Λουτράκι! …Τι άλλο!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη την ημέρα του Βαλεντίνου γιατί κυκλοφορούσε με…

0

«Συνελήφθη την Παρασκευή το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 43χρονος, γιατί κατείχε ένα μαχαίρι, με μήκος λάμας -9- εκατοστών, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “…Και όμως διαμαρτύρεται σήμερα ο Πνευματικός δίχως αιδώ”

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται σε δελτίο τύπου:

«Ο Δήμαρχος Κορινθίων απαντά για το ΓΠΣ:  « Οι τεράστιες ευθύνες σας κ. Πνευματικέ δεν σας επιτρέπουν να διαμαρτύρεστε!

Τις δικές του τεράστιες ευθύνες και παραλείψεις στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο προσπαθεί να καλύψει διαμαρτυρόμενος ο κ.Πνευματικός! «Ξεχνά» πως φέρει ακέραια την ευθύνη της απουσίας Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων η απουσία της οποίας έχει οδηγήσει στα σημερινά σοβαρά προβλήματα που εντοπίζονται είτε στην ανανέωση αδειών επιχειρήσεων είτε στην έκδοση νέων!

Αποκρύπτει ο κ.Πνευματικός πως εξαιτίας δικών του ελλειμματικών ενεργειών, είμαστε ο μοναδικός δήμος στην χώρα που δεν εκπόνησε Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων παρ ότι αποτελεί  βάσει νομοθεσίας προϋπόθεση για να μην εκπέσει το ΓΠΣ, όπως και έγινε!

Προσπερνά τις δικές μας παρατηρήσεις από τα έδρανα της μείζονος μειοψηφίας  τότε, γι αυτήν την παράλειψη και μας εγκαλεί (!)  ως νέα δημοτική αρχή  όταν είναι εκείνος που οδήγησε το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο σε αδιέξοδο!

Ολιγώρησε ο κ.Πνευματικός!

 Παρέλειψε ο κ.Πνευματικός!

 Κώφευσε ο κ.Πνευματικός !

Και όμως…. Διαμαρτύρεται σήμερα ο κ.Πνευματικός δίχως αιδώ!

Δυστυχώς για εκείνον, τα «έργα» του είναι πιο ηχηρά από τα λόγια του!

Αυτά τα «έργα», τις παραλείψεις και τις ολιγωρίες που οδήγησαν στο σημερινό πραγματικά σοβαρό πρόβλημα που καταγράφεται, ο Δήμαρχος από την πρώτη στιγμή εργάζεται  με υπευθυνότητα και σύνεση προκειμένου να κατορθώσει να διορθώσει τη ζημιά που έχει καταγραφεί και να μειώσει αν όχι να απαλείψει τις συνέπειες της.

«Το θέμα του ΓΠΣ και της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων είναι πολύ σοβαρό .Έχω συναντηθεί με πολλούς υπουργούς και είναι πραγματικά απορίας άξιον πως κατάφερε ο Δήμος Κορινθίων να πάρει Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο χωρίς στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων! Είναι ο μοναδικός δήμος σε όλη τη χώρα που δεν το έπραξε. Αντιμετωπίζουμε την πολύ σοβαρή αυτή παράλειψη της προηγούμενης δημοτικής αρχής υπεύθυνα. Σύντομα, σε συνεργασία με τα Υπουργεία και εταιρείες που ειδικεύονται στο θέμα αυτό θα δώσουμε την λύση που πρέπει» ανέφερε ο Δήμαρχος Κορινθίων για το θέμα στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Προφανώς, ο κ.Πνευματικός δεν κατανόησε την απάντηση του κ.Δημάρχου!

Η έκδοση του δελτίου τύπου με την αποσιώπηση των δικών του τεράστιων ευθυνών στην σημερινή εμπλοκή του ΓΠΣ τον εκθέτει και τον καθιστά υπόλογο στους επενδυτές και επιχειρηματίες τους οποίους ετεροχρονισμένα και μόνο λεκτικά – αφού οι ενέργειες του ήταν αντίθετες- θέλει να προασπίσει. Η προσπάθεια του πέφτει στο κενό”.

…Έβαλαν στη θέση του τον βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Ν. Ταγαρά: «Αναρωτιόμαστε κε Ταγαρά…»

Η παρακάτω ανάρτηση …καλό θα είναι να βάλει σε σκέψεις τον βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Ν. Ταγαρά! Σε λίγους μόλις μήνες από την θητεία του ξεκίνησαν και οι ανακοινώσεις …κατά του Ν. Ταγαρά!

Σε ανακοίνωση από το ΣΥΡΙΖΑ Νεμέας αναφέρεται:

«Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ταγαρά και την έκδοση του από 7-2-2020 δελτίου Τύπου του Δημάρχου Νεμέας, αναφέρουμε τα εξής:

Χαιρόμαστε που το έργο «Εργοστάσιο επεξεργασίας λυμάτων και δίκτυο αποχέτευσης Δήμου Νεμέας» προχωράει στην υλοποίησή του. Είμαστε όμως υποχρεωμένοι,  για την αποκατάσταση της αλήθειας και των πραγματικών δεδομένων του έργου, να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας ότι το έργο « ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ (ΕΕΛ) ΝΕΜΕΑΣ » εντάχτηκε στο Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος» (ΚΥΑ 13022 -ΦΕΚ 1377Β/24-4-2018) με την πολύ σημαντική χρηματοδότηση των 15.848.000 Ευρώ, επί υπουργίας του Υπουργού Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ Παν. Σκουρλέτη.

Η συμβολή του Δήμου Νεμέας προς αυτή την κατεύθυνση σε συνδυασμό με τις παρεμβάσεις των βουλευτών Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ Νεμέας, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση ενός διαχρονικού αιτήματος της τοπικής κοινωνίας με την ένταξη και χρηματοδότηση του εξαιρετικά κρίσιμου και αναγκαίου έργου του βιολογικού καθαρισμού για την περιοχή της Νεμέας.

Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε στους συμπολίτες μας του Δήμου Νεμέας, ότι το έργο αυτό είχε κατατεθεί για χρηματοδότηση ως εμπροσθοβαρές, μάλιστα, έργο από την προηγούμενη κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, το Φθινόπωρο του 2014,  χωρίς όμως να υπάρχει καμιά δεσμευμένη πίστωση και για προεκλογικούς και μόνο λόγους, με αποτέλεσμα να μην ξεκινήσει ποτέ η εκτέλεσή του!

Για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι η αναφορά περί «…καταλυτικής συμβολής…» του κ. Ταγαρά στην εξέλιξη του έργου  με την «…παρακολούθησή του από την αρχή…» στο Δελτίο Τύπου του Δημάρχου Νεμέας όχι μόνο δεν αποδίδει ούτε στο ελάχιστο την πραγματικότητα, αλλά καθιστά  εμφανή  και την σκοπιμότητα της έκδοσης του δελτίου τύπου για μικροπολιτικούς και μόνο λόγους.

Επίσης αναρωτιόμαστε κύριε Ταγαρά, αν είναι πάγια τακτική της κυβέρνησής σας, να οικειοποιείστε έργα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

12/02/2020  ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΝΕΜΕΑΣ».

Σχόλιο της korinthiannews.gr:

Για να πούμε την αλήθεια ήταν θέμα χρόνου …να τα ακούσει ο Ταγαράς, τον οποίο ειδικά τον τελευταίο καιρό τον βρίσκουμε σε εκδηλώσεις, να φωτογραφίζεται με πολιτικά πρόσωπα …και που και που να βγάζει και καμία ανακοίνωση η οποία σχολιάζεται αρνητικά (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση με τίτλο: “ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Προκλητικός ο Ταγαράς! – …Ξέχασε το στρατόπεδο στην Κόρινθο και …μιλάει για τη σχολή μηχανικού στο Λουτράκι!“)

Περιμένουμε από τον Ν. Ταγαρά, αλλά και όλους τους βουλευτές γενικότερα, να ασχολούνται με τα ΣΟΒΑΡΑ ζητήματα του νομού και να βγάζουν ανακοινώσεις μόνο όταν έχουν κάνει κάποια ΣΟΒΑΡΗ παρέμβαση προκειμένου να γίνει κάποιο έργο! Όχι όταν ένα έργο έχει προχωρήσει …μετά από χρόνια από ενέργειες άλλων!

Οι βουλευτές (γενικά μιλάμε) …δεν είναι μόνο για να καταθέτουν στεφάνια. Οι Κορίνθιοι περιμένουν λύσεις σε σοβαρά ζητήματα. Δεν μπορεί να γεμίζει το κέντρο της Κορίνθου με μετανάστες -ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ- και οι βουλευτές της κυβέρνησης να …παρακολουθούν τις εξελίξεις χωρίς να ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ! …Εσείς τι λέτε κε Ταγαρά;

Επίσης κε Ταγαρά για θυμηθείτε τι δηλώσεις κάνατε πριν λίγα χρόνια για το φράγμα στον Ασωπό όταν είχατε θέση στο υπουργείο και …τι έγινε τελικά! (το έργο έμεινε σχεδόν στάσιμο μετά από τόσα χρόνια και αυτό τελικά θυμούνται οι Κορίνθιοι)

Η ανοιχτή δομή των μεταναστών είναι δίπλα από τα σπίτια στο κέντρο της Κορίνθου και οι Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ …κάνουν πως δεν βλέπουν!

Κε Ταγαρά είναι κρίμα …να εκτίθεται ένα πολιτικό πρόσωπο με αυτό τον τρόπο την στιγμή που έχει τόσα χρόνια στην πολιτική! Είναι κρίμα…

ΣΣ. Και κάτι τελευταίο! Γενικά οι ανακοινώσεις που βγάζετε κε Ταγαρά έχουμε την αίσθηση ότι κάθε άλλο παρά θετικά λειτουργούν για εσάς!Μήπως πρέπει κάτι να αλλάξετε;