Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε, ύστερα από έρευνα του Α.Τ Βέλου-Βόχας, μία περίπτωση κλοπής σε οικία που είχε γίνει από 13 Ιανουαρίου 2020 έως 24 Ιανουαρίου 2020, στο Καλέντζι του δήμου Βέλου-Βόχας. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος 47χρονου, ο οποίος και είναι κάτοικος της περιοχής!
«Κυριακή 1η Μαρτίου 2020-Το 7ο Καρναβάλι του Δήμου Βέλου Βόχας φτάνει!!!
Η μεγάλη αποκριάτικη γιορτή που διοργανώνει
ο Δήμος Βέλου Βόχας και το ΝΠΔΔ ΄΄ΑΝΕΛΙΞΗ΄΄ σε λίγες μέρες φτάνει.
Την Κυριακή 1η Μαρτίου 2020 και
ώρα 16.00 στην παραλία Βραχατίου θα ξεκινήσει η παρέλαση των αρμάτων και των
καρναβαλιστών.
Στην φετινή μας παρέλαση συμμετέχουν όπως
κάθε χρόνο τα σχολεία του Δήμου μας, οι παιδικοί σταθμοί, πολιτιστικοί και
αθλητικοί σύλλογοι, σχολές χορού της ευρύτερης περιοχής, ομάδες ενεργών πολιτών
και φυσικά απλές παρέες φίλων.
Με μεγάλη συμμετοχή και φέτος που
αναμένεται να ξεπεράσει τους 1500 καρναβαλιστές και με 20 γκρουπ που ήδη μέχρι
σήμερα έχουν δηλώσει συμμετοχή, οι προετοιμασίες του 7ου καρναβαλιού
έχουν μπει στην τελική ευθεία.
Η οργανωτική επιτροπή ακούραστη, εργάζεται
πυρετωδώς και με πολύ καλή διάθεση ώστε να είναι όλα έτοιμα σ’ αυτή τη μεγάλη
γιορτή για μικρούς και μεγάλους.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θέλουμε πρωταγωνιστές σε αυτή τη διοργάνωση
να είναι τα παιδιά για να μεταδώσουν σε όλους τη χαρά, την αισιοδοξία, τον
ενθουσιασμό και την ζωντάνια.
Πέρυσι δώσαμε την υπόσχεση κάθε χρόνο να
γινόμαστε και καλύτεροι. Έτσι και φέτος έχουμε περισσότερες συμμετοχές,
περισσότερα άρματα για την παρέλαση και φυσικά περισσότερο χαρούμενη και
γιορτινή διάθεση.
Καλούμε τους δημότες και τους επισκέπτες
του Δήμου μας να έρθουν στο 7ο καρναβάλι του Δήμου μας.
Σας καλούμε όλους να έρθετε στη μεγάλη
γιορτή του Δήμου μας, στο μεγάλο ξεφάντωμα…».
–Καθημερινά το τρένο το χρησιμοποιούν (μόνιμοι επιβάτες που εργάζονται στην Αθήνα) περισσότερα από 1000 άτομα, από το Κιάτο μέχρι τη Νέα Πέραμο…
«Πεντέλη – Κιάτο μια γειτονιά…». Κάπως έτσι ήταν το σλόγκαν όταν ο Προαστιακός ξεκίνησε το ταξίδι του για να φέρει πιο κοντά την Αθήνα με περιφερειακές περιοχές. Και να κάνει πιο εύκολη τη μετακίνηση των επιβατών, αλλά και να δώσει την ευκαιρία σε εκείνους που από καιρό επιθυμούσαν την αποκέντρωση, αλλά οι δουλειές τους δεν τους επέτρεπαν να φύγουν από το κλεινόν άστυ.
Ήταν τον Σεπτέμβριο του 2005, όταν παραδόθηκε στο κοινό η γραμμή προς Κόρινθο και μαζί με τον προαστιακό πολλοί ήταν εκείνοι που μετακόμισαν για μία πιο ποιοτική ζωή. Άλλοι επέστρεψαν στα πατρικά τους, άλλοι έκαναν κύρια κατοικία τα εξοχικά και άλλοι αγόρασαν σπίτι στην περιοχή, μιας και εκείνη την εποχή ακόμη έδιναν δάνεια οι τράπεζες για αγορές. Και οι τιμές στην επαρχία ήταν σαφώς οικονομικότερες.
Δύο χρόνια αργότερα και η γραμμή επεκτάθηκε μέχρι το Κιάτο. Και ο κόσμος που επέλεξε να κάνει την αλλαγή στη ζωή του, όλο και αυξανόταν. Τα δρομολόγια συχνά (ανά μία ώρα) και η απόσταση κοντινή. Γιατί αν τα βάλεις κάτω, η μία ώρα και περισσότερο που «τρως» μέσα στην κίνηση της Αθήνας για να πας στη δουλειά σου είναι η ίδια χρονικά με το να έρθεις από την Κόρινθο.
Ανάμεσα σε εκείνους, λοιπόν, που πήραν το δρόμο της επιστροφής, επιλέγοντας να μένουν στην επαρχία και να έρχονται καθημερινά με τον προαστιακό στην Αθήνα λόγω εργασίας, είμαι κι εγώ. Δέκα χρόνια κάνω το δρομολόγιο Κόρινθος-Αθήνα και μπορεί όποιος το ακούει στην αρχή να παθαίνει ένα μικρό σοκ (αυτό το «πώς την παλεύεις βρε παιδί μου», δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές το έχω ακούσει), όμως, στην πραγματικότητά δεν είναι και κανένας άθλος. Ή μήπως είναι;
Η μικρή κοινωνία του τρένου
Επειδή είμαι φύσει αισιόδοξος άνθρωπος, λέω να ξεκινήσω την αφήγησή μου με τη ρομαντική πλευρά του καθημερινού μου ταξιδιού. Γιατί υπάρχει και αυτή.
Δεκατρία χρόνια έμενα στην Αθήνα και δόξα τω Θεώ, ξέρω από καλό μποτιλιάρισμα. Να είσαι μέσα στο αυτοκίνητο, κολλημένος στην κίνηση και ανήμπορος να δραπετεύσεις. Ένα σκηνικό άκρως αγοραφοβικό και απολύτως αγχωτικό, μέχρι να φτάσεις στη δουλειά σου.
Με τον προαστιακό δεν τα έχεις αυτά. Ξεκινάς το πρωί το ταξίδι σου, με μία διαδρομή που σου προσφέρει υπέροχες εικόνες που σε ηρεμούν, όπως το γαλάζιο της θάλασσας και το μπλε του ουρανού. Του καθαρού ουρανού. Αν, πάλι, νυστάζεις, ρίχνεις έναν υπνάκο, χωρίς άγχος αφού θα σε ξυπνήσει ο διπλανός σου, όταν φτάσετε.
Γιατί ναι, στο τρένο, μετά από τόσα χρόνια όλοι έχουμε γίνει φίλοι. Η «παρέα του προαστιακού». Φίλοι που ανέλπιστα μπήκαν στη ζωή σου, με τους οποίους μοιράζεσαι ένα μέρος της καθημερινότητάς σου και με τον καιρό, μοιράζεσαι και τα προβλήματά σου, τις έγνοιες σου και τις χαρές σου.
Και σε αυτούς που απορούν πώς δεν κουράζεσαι καθημερινά να ανεβοκατεβαίνεις με το τρένο, η απάντηση είναι πως με την παρέα που έχετε δημιουργήσει, η ώρα περνάει χωρίς να το καταλάβεις. Με κουβέντα, γέλια, ακόμη και με επιτραπέζια παιχνίδια. Κι αλίμονο – εδώ που τα λέμε – σε αυτούς που κάθονται δίπλα, γιατί είμαστε πολλοί.
Καθημερινά το τρένο το χρησιμοποιούν (μόνιμοι επιβάτες που εργάζονται στην Αθήνα) περισσότερα από 1000 άτομα, από το Κιάτο μέχρι τη Νέα Πέραμο, που θεωρείται και το προαστιακό κομμάτι. Μεγάλος αριθμός, η αλήθεια είναι. Για εμάς που μετακινούμαστε καθημερινά, υπάρχει η κάρτα απεριορίστων διαδρομών, η οποία σε κόστος δεν είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τα έξοδα βενζίνης, αν μένεις στην Αθήνα και πηγαίνεις στην εργασία σου με το αυτοκίνητο. Μία ή άλλη, σε αυτό το κομμάτι…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο newsbeast.gr
“-Ο εκφραστής της απόλυτης πολιτικής κωλοτούμπας και του πολιτικού φερετζέ…”
Ο Λάκης Παπαφωτίου επιβεβαιώνει απόλυτα την korinthiannews.gr λίγα χρόνια μετά, αυτά που γράφαμε συνεχώς, ότι ο Γ. Δέδες ήταν “διακοσμητικός” στη θέση του αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας (επι θητείας του Τατούλη).
Παρόλα αυτά ο Δέδες απολάμβανε την θέση και τον μισθό με τα μεγάλα έργα …να μένουν στάσιμα στην Κορινθία (σε αυτό έχει συμμετοχή και ο Τατούλης βέβαια …που δεν ασχολήθηκε όπως έπρεπε)
…Έρχεται λοιπόν σήμεραο Λάκης Παπαφωτίου να αναφέρει μεταξύ άλλων για τον Γ. Δέδε:
«Η συμμετοχή του κ. Δέδε ως Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Κορινθίας, υπήρξε ιδιαίτερα “επιτυχής” (!!!) για τα θέματα του Νομού,ως επισκέπτης στα γραφεία της Π.Ε. Κορινθίας, απών από την κοινωνία και ασχολούμενος ελάχιστα με τα θέματα του Νομού…».
Από τον Λάκη Παπαφωτίου αναφέρεται μεταξύ
άλλων σε επιστολή του:
«Προς το
ΣΥΡΙΖΑ:
Αγαπητοί “Σύντροφοι”.
Όταν βρεθείτε με τον κ. Δέδε ή όταν τηλεφωνηθείτε και απαντήσει ο κ. Δέδες ή τέλος πάντων όταν επικοινωνήσετε με μηνύματα, να λάβετε υπ’ όψιν το όνομα που θα σας προτείνει ο κ. Δέδες για διεύρυνση και το μετασχηματισμό του ΣΥΡΙΖΑ.
Και έτσι θα σταματήσει η μέχρι σήμερα
Αφωνία, Αλαλία, Απραξία, Ανυπαρξία και Συμπόρευση… του ΣΥΡΙΖΑ στην
Πελοπόννησο.
Και το όνομα αυτού ΣΥΡΙΖΑ-ΝΙΚΑ, είναι
όνομα βγαλμένο από την πράξη και αυτό που εφαρμόζει ο πρώην Πασόκος, περιηγητής
κομμάτων και πολλά άλλα στην πορεία του και νυν ψαχνόμενος.
Είναι ένα όνομα που θα δίνει το στίγμα
της προοδευτικής διεύρυνσης του κόμματος μέχρι την άκρα Δεξιά.
Ένα ιδιαίτερο όνομα που θα αποδειχθεί
για το ΣΥΡΙΖΑ Νικ(α)ηφόρο.
Ο διορισμένος σύμβουλος στο γραφείο του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης επί ΠΑΣΟΚ, ο Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Κορινθίας και του κ. Τατούλη, που εγκατέλειψε την παράταξή του αφού είχε απολαύσει τους μισθούς 4 ετών, αποφάσισε να δημιουργήσει παράταξη για να σώσει το ΠΑΣΟΚ και όταν οι πολίτες του γύρισαν την πλάτη έφυγε άρον άρον για να διοριστεί γενικός γραμματέας από το ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ως ελάσσονα αντιπολίτευση αποτελεί το δεκανίκι της Νέας Δημοκρατίας.
Ο εκφραστής της απόλυτης πολιτικής κωλοτούμπας και του πολιτικού φερετζέ είναι τουλάχιστον πολιτικά γελοίο να δίνει μαθήματα στον Πέτρο Τατούλη και στους συμβούλους της παράταξης του.
Κ. Δέδε ότι και να κάνετε, όσο και αν
διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα , η
αλήθεια είναι ότι ψηφίσατε τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα του
εκλεκτού του κ. Μητσοτάκη.
Κάνετε ένα μεγάλο λάθος όμως, ξεχνάτε ότι σας γνωρίζουμε καλά και
έχουμε καταλάβει τον πραγματικό λόγο για τον οποίο οδηγείτε την παράταξή σας σε
πολιτικό όλεθρο. Γνωρίζουμε τις πολιτικές σας …αδυναμίες, την ανικανότητά σας, την αναποτελεσματικότητά
σας και κυρίως την αχαριστία σας.
Γνωρίζουμε επίσης ότι μπροστά στο προσωπικό σας όφελος, θυσιάζετε εύκολα
συνεργασίες, αρχές και αξίες.
Οι πολίτες σας έθεσαν στο Περιφερειακό
Συμβούλιο ως ελάσσονα μειοψηφία. Ο πολιτικός εθισμός σας στις έμμισθες
διορισμένες θέσεις, θα σας εκθέσει ανεπανόρθωτα.
-Η συμμετοχή του κ. Δέδε ως Αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Κορινθίας, υπήρξε ιδιαίτερα “επιτυχής” (!!!) για τα θέματα του Νομού, ως επισκέπτης στα γραφεία της Π.Ε. Κορινθίας, απών από την κοινωνία και ασχολούμενος ελάχιστα με τα θέματα του Νομού.
-Ο ίδιος με την αδιαφορία του, ως χωρικός Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Κορινθίας, στέρησε από τον Κορινθιακό λαό, σε όλα τα χρόνια της θητείας του, όλο το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ)…».
ΣΣ. Οι παραπάνω φωτογραφίες (όπου συμπεριλαμβάνεται ο Δέδες) εστάλησαν από τον Λάκη Παπαφωτίου…
…Βλέπουμε στις φωτογραφίες έχει και την Σούκουλη μέσα!