Αρχική Blog Σελίδα 1595

Κρύο και χιόνια στην ορεινή Κορινθία -Στα “λευκά’ ξανά το χιονοδρομικό κέντρο στη Ζήρεια! (φωτο)

Κρύο και χιόνια στην ορεινή Κορινθία τις τελευταίες ώρες. Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την αστυνομία μας ανέφεραν ότι μέχρι και αυτή την ώρα (15:10) δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στην κυκλοφορία των οχημάτων.

Στα “λευκά” ξανα το χιονοδρομικό κέντρο στη Ζήρεια. Μία μέρα πριν τα χιόνια είχαν λιώσει

Δείτε τις σημερινές φωτογραφίες στο χιονοδρομικό κέντρο:

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την χθεσινή ανάρτηση με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έλιωσαν τα χιόνια στο χιονοδρομικό κέντρο στη Ζήρεια… (φωτο)

Κ.Ν

Η ΟΠΚΕ τον έπιασε …με λίγο χασίς στα Εξαμίλια

0

«Συνελήφθη, την Πέμπτη  το πρωί, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 37χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

52χρονος κάτοικος Κορίνθου μετέφερε λαθρομετανάστες…

0

Συνελήφθη, την Τρίτη το βράδυ, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της ασφάλειας Κορίνθου, 52χρονος Έλληνας, κάτοικος Κορίνθου, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης του ανακριτή Αθηνών, για μεταφορά και διακίνηση λαθρομεταναστών.

Κ.Ν

Επαναλειτουργία του τρένου στην γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο -Γιατί αναβλήθηκε η συζήτηση…

0

“Την ερχόμενη Τρίτη 11 Φεβρουαρίου μετατέθηκε η προγραμματισμένη για σήμερα Πέμπτη 6 του μήνα σύσκεψη, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στην Αθήνα, για την υπόθεση επαναλειτουργίας του τρένου στην γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο, αλλά και ενδεχόμενη σταδιακή επέκταση του σιδηροδρόμου ώς την Τρίπολη, αλλά και τη Μεγαλόπολη.

Οπως έγινε γνωστό, η αναβολή προέκυψε καθώς ο υπουργός Κώστας Καραμανλής θα πρέπει να βρίσκεται στην Βουλή.

Στην εν λόγω σύσκεψη, με ώρα έναρξης στις 12 το μεσημέρι, θα μετάσχουν ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας και άλλοι παράγοντες από την Περιφέρεια, όπως επίσης στελέχη του εν λόγω υπουργείου, του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΓΑΙΑ ΟΣΕ.

Σκοπός της σύσκεψης είναι η επίλυση των όποιων προβλημάτων στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επαναλειτουργία, κατ’ αρχάς, της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο”, αναφέρθηκε στο kalimera-arkadia.gr.

Οι αθλητές του Ομίλου Αντισφαίρισης Κορίνθου που βραβεύτηκαν…

0

Από τον Όμιλο Αντισφαίρισης Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Ο Όμιλος Αντισφαίρισης Κορίνθου, πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του, στo Theatro Beer and Grill, την Kυριακή 2 Φεβρουαρίου 2020 στις 11.30 π.μ.

Ήταν όλοι εκεί!! Το Διοικητικό Συμβούλιο, οι επίσημοι προσκεκλημένοι, οι
προπονητές, οι αθλητές αλλά κυρίως τα μικρά παιδιά του ομίλου μαζί με τους
γονείς τους. Ήταν ένα όμορφο πρωινό για όλους, σε πολύ ζεστό κλίμα, γεμάτο
ευχές, χαμόγελα και δώρα.

Ο πρόεδρος του Ο.Α.Κ. κ. Γιώργος Κεφερλής αφού έκανε ένα μικρό απολογισμό
της αθλητικής χρονιάς που πέρασε, ευχαρίστησε τους προπονητές και τα μέλη
του για την όμορφη συνύπαρξη στους κόλπους του ομίλου και στη συνέχεια
ανακοίνωσε το αγωνιστικό πλάνο και τους στόχους του συλλόγου για τη νέα
χρονιά.

Ιδιαίτερη και πολύ ευχάριστη στιγμή της εκδήλωσης, ήταν η βράβευση των
τεσσάρων αθλητών του ΟΑΚ για τις διακρίσεις τους, των Σωτηράκου Μαριαλένας
και Χαραλαμποπούλου Μαριλένας για την άνοδο της γυναικείας ομάδας του ομίλου
στην Β΄ Εθνική, και των Αριάδνης Ζωγράφου και Θέμη Τζουτζόπουλου για την
κατάκτηση της πέμπτης και τέταρτης θέσης αντίστοιχα στην τελική κατάταξη της
ΣΤ Ένωσης στις κατηγορίες τους για την χρονιά που πέρασε…”.

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ

Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται σε πρόσκληση προς τους δημοτικούς συμβούλους: «Παρακαλούμε όπως προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου (Ιάσονος και Εθν. Αντιστάσεως, Λουτράκι) την 10η Φεβρουαρίου 2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 5:00 μ.μ. σε τακτική συνεδρίαση, για συζήτηση επί των κατωτέρω θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:

1.Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 273/2019 Α.Δ.Σ., περί συγκρότησης Διοικητικού Συμβουλίου του ν.π.δ.δ. Δήμου μας “Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λουτρακίου-Περαχώρας”.

2.Συμμετοχή ή μη του Δήμου μας στο πρόγραμμα καταπολέμησης του δάκου της ελιάς, για το έτος 2020.

3.Ορισμός εκπροσώπων Δήμου μας με τους αναπληρωτές τους στην επιτροπή χαρακτηρισμού ακτών ως πολυσύχναστων ή μη & χορήγησης αδειών εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής σε παραλιακούς χώρους Περιφέρειας Δήμου καθώς και γνωμοδότησης περί ανέλκυσης, απομάκρυνσης ή εξουδετέρωσης ναυαγίων ή πλοίων.

4.Εξέταση αιτήματος για παροχή κοινωφελούς εργασίας στον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων.

5.Εξέταση αιτήματος εργαζομένων της Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε. Ο.Τ.Α. για μεταφορά τους στον Δήμο.

6.Εξέταση αιτήματος εννέα δημοτικών συμβούλων για συζήτηση του θέματος: “Ενημέρωση από τον κ. Δήμαρχο γενικώς για τις τρέχουσες εξελίξεις που αφορούν την Τουριστική Λουτράκι Α.Ε. και το Καζίνο και ειδικότερα – τον επικείμενο πλειστηριασμό της περιουσίας της Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε. – Μετάταξη των εργαζομένων στον Δήμο – Οικονομικά στοιχεία και οικονομική θέση της Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε. – ενέργειες Διοικητικού Συμβουλίου για την πορεία της Τουριστικής Λουτράκι Α.Ε. και φημολογούμενη αγορά Καζίνου εκ μέρους ξένων επενδυτών”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τι δεσμεύτηκε η Α. Κόρκα στην κοπή της πίτας…

0

Σε δελτίο τύπου της αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου Α. Κόρκα αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του κοινωνικού φροντιστηρίου του δήμου
Κορινθίων παραβρέθηκε η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου για την
Παιδεία και τον Πολιτισμό Αθηνά Κόρκα.

Η κα. Κόρκα στο χαιρετισμό της ανέφερε τα ακόλουθα:

“Είναι πραγματικά εξαιρετικό να βρίσκομαι μεταξύ δασκάλων και καθηγητών που
εθελοντικά αφιερώνουν το χρόνο και την επιστήμη τους σε αυτά τα
φροντιστήρια με κοινωνικό πρόσημο.

Είμαι βέβαια και εξαιρετικά περιφανή για τα παιδιά αυτά, που δεν
χρησιμοποιούν την αδυναμία των γονιών τους να τους παρέχουν φροντιστηριακή
εκπαίδευση ως πρόφαση για να μην ασχοληθούν με τις σχολικές σπουδές, αλλά
περνούν τα απογεύματα τους στο πλάι αυτών των εκπαιδευτικών με στόχους για
το μέλλον τους.

Εκ μέρους της περιφέρειας Πελοποννήσου μπορώ να τους διαβεβαιώσω ότι θα
είμαστε δίπλα τους, γιατί τέτοιες προσπάθειες πρέπει να συνεπικουρούνται.”

ΚΙΑΤΟ: Κάτοικος της περιοχής έκλεψε το σπίτι στο Βασιλικό…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, μία περίπτωση κλοπής σε σπίτι, που είχε γίνει  στις  25 Ιανουαρίου 2020, στο Βασιλικό του δήμου Σικυωνίων. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος 26χρονου Έλληνα (κατοίκου της περιοχής), για κλοπή.

Κ.Ν

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: …Τους έκοψαν το νερό χωρίς να τους ειδοποιήσουν;

0

Δείτε το μήνυμα που ανάρτησε αναγνώστης στη σελίδα της korinthiannews.gr στο facebook:

ΣΣ. Ποια είναι η απάντηση της ΔΕΥΑ Λουτρακίου στην παραπάνω καταγγελία αναγνώστη;Τους έκοψαν το νερό χωρίς να τους ειδοποιήσουν ή συνέβη κάτι άλλο;

Κ.Ν

ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η έκρηξη στην motoroil, ο τραυματισμός των εργαζομένων, το κτίριο σε κακά χάλια …και τα ερωτηματικά! -…Σιγή ιχθύος από τους πολιτικούς!

0

Ένα ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύτηκε στην “Εφημερίδα των Συντακτών” μετά το σοβαρό ατύχημα στην motoroil όπου έστειλε στην εντατική τέσσερις εργαζόμενους!

Το γράφουμε ξανά είναι ένα από τα πιο σοβαρά ατυχήματα σε Κορινθιακή επιχείρηση τα τελευταία χρόνια!

Τι αναφέρθηκε στην “Εφημερίδα των Συντακτών”

Στην efsyn.gr αναφέρθηκε: “Από την Παρασκευή το βράδυ μέχρι σήμερα αναζητήσαμε ανάμεσα στις λιγοστές ανακοινώσεις απαντήσεις για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τρομερό ατύχημα με θύματα τέσσερις εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της Motor Oil στην Κόρινθο.

Οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου, πέρα από τα κόμματα της Aριστεράς, δεν θεώρησαν αναγκαία μια ανακοίνωση συμπαράστασης στους διασωληνωμένους εργάτες. Ανακοινώσεις όμως εξέδωσαν οι Ομοσπονδίες και τα Σωματεία Εργαζομένων με βασικό αίτημα την πλήρη διερεύνηση των συνθηκών της πυρκαγιάς που είχε αυτό το τραγικό αποτέλεσμα και την άμεση λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων ασφάλειας.

Επικοινωνήσαμε με τον πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων στην Ενέργεια (Νομών Αττικής-Βοιωτίας-Εύβοιας-Κορινθίας) Χρήστο Ματαράγκα. Ο κ. Ματαράγκας μάς πληροφόρησε ότι για πολλοστή φορά το ατύχημα συνέβη σε περίοδο συντήρησης των μονάδων.

«Υπήρξαν και πολλά άλλα περιστατικά το προηγούμενο διάστημα, χωρίς να έχουν όμως τόσο μεγάλες συνέπειες» μας είπε. «Από την ίδρυση του σωματείου μας εδώ και δέκα χρόνια δεν κάνουμε τίποτε άλλο σχεδόν από το να τρέχουμε συνεχώς σε χώρους υψηλού κινδύνου με παρόμοια συμβάντα: στη ΔΕΗ, στα ΕΛΠΕ, σε εγκαταστάσεις υγραερίου και τώρα στη Motor Oil.

Κοινός παρoνομαστής όλων των περιστατικών, οι ημέρες συντήρησης. Οι ημέρες δηλαδή που δεν υπάρχει κέρδος για τις εταιρείες και που ακριβώς για τον λόγο αυτό ο χρόνος πιέζει αφόρητα τους εργαζόμενους. Τα μέτρα είναι ελλιπή, οι έλεγχοι σχεδόν ανύπαρκτοι, ενώ από τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες εισπράττουμε μόνο… αέρα!»

Για τον Χρ. Ματαράγκα η μόνη λύση είναι να πάρουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στις μεγάλες αυτές μονάδες την κατάσταση στα χέρια τους. Να ζητήσουν μέτρα ασφάλειας και προστασίας της ζωής και της υγείας τους, διαφορετικά δεν θα το κάνει κανένας.

Υψηλή επικινδυνότητα

Ρωτήσαμε τι γνωρίζει για τις συνθήκες του ατυχήματος και μας απάντησε ότι ο χώρος αυτού του μικρού ιατρείου συνορεύει με τη μονάδα αλκαλίωσης. Η μονάδα αυτή έχει μεγάλο δείκτη επικινδυνότητας, εξ ου και υπάρχει πάντα εκεί νοσηλευτής. Ανάμεσα στους τραυματίες είναι και ο νοσηλευτής. Η έκρηξη έγινε από μέσα προς τα έξω και όχι σε εξωτερικό χώρο.

«Τώρα αναμένουμε το ΣΕΠΕ και την Πυροσβεστική και το ΚΕΠΕΚ (Κέντρο Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου Ανατ. Αττικής) να διεξαγάγουν πλήρη έλεγχο για τις συνθήκες του ατυχήματος» συμπλήρωσε ο πρόεδρος του σωματείου. Ρωτήσαμε, τέλος, για ποιον λόγο δεν μεταφέρθηκαν οι τραυματίες με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ. «Οι εγκαταστάσεις αυτές έχουν και δικά τους ασθενοφόρα», μας είπε, χωρίς να γνωρίζει αν στη συγκεκριμένη μονάδα υπήρχαν τέσσερα ασθενοφόρα ώστε να μην κινδυνέψουν σε ενδεχόμενη μεταφορά με ακατάλληλο όχημα οι τραυματίες.

Αναζητήσαμε, στη συνέχεια, μέλη της διοίκησης του Σωματείου της Motor Oil, το οποίο ανήκει στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενέργειας. Οι άνθρωποι, σοκαρισμένοι προφανώς από το συμβάν, δεν ήθελαν να μιλήσουν πριν υπάρξουν οι πρώτες διαπιστώσεις από τους ελέγχους. Το μόνο που προέχει τώρα -όπως δηλώνουν- είναι να σωθούν οι συνάδελφοί τους.

Στο μεταξύ η ΠΟΕ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι «Ολη μας η σκέψη αυτές τις στιγμές είναι στους συναδέλφους, στα αδέλφια μας, που δίνουν τη μεγαλύτερη μάχη τους, και στις οικογένειές τους. Στις 31/1/2020 στις 22.15 έγινε ατύχημα, το οποίο προκλήθηκε από έκρηξη στο κτίριο του ιατρείου της U-3700, αν και στον περιβάλλοντα χώρο δεν εκτελούνταν εργασίες.

Συνέπεια αυτού ήταν να τραυματιστούν σοβαρά 4 συνάδελφοι οι οποίοι βρίσκονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας. Τα αίτια του ατυχήματος είναι υπό διερεύνηση, μετά από κοινή απαίτηση του σωματείου μας, της Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας και του συνόλου των εργαζομένων, από αρμόδια κλιμάκια Πυροσβεστικής και ΣΕΠΕ.

Τα πορίσματα που θα εξαχθούν θα αξιολογηθούν έτσι ώστε καταρχήν να μην επιτρέψουμε να επαναληφθεί. Αυτό που προέχει αυτήν τη στιγμή είναι η υγεία των συναδέλφων μας. Προσευχόμαστε να βγουν νικητές σε αυτήν τη μάχη. Καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολο είναι αυτήν τη στιγμή, αλλά πρέπει όλοι μας να δείξουμε την απαραίτητη ψυχραιμία προκειμένου να αποκατασταθεί το αίσθημα της ασφάλειας σε όλους τους εργαζόμενους στο διυλιστήριο, καθώς ένας μεγάλος όγκος εργασιών είναι ακόμα σε εξέλιξη και είναι βασική υποχρέωσή μας να ολοκληρωθούν με ασφάλεια.

Σε κοινή σύσκεψη της Διοίκησης του Σωματείου, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενέργειας και του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, έγινε η αποτίμηση των μέχρι τώρα δεδομένων που οδήγησαν σε αυτό το σοβαρό ατύχημα και εκφράστηκε από τα δευτεροβάθμια όργανα η πλήρης συμπαράσταση του συνόλου των εργαζομένων στον κλάδο και στην Κορινθία, με βασικό μέλημα όλων μας να μην υπάρξουν άλλα τέτοια ατυχήματα».

«Κτίριο σε κακά χάλια»

Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, Κώστας Κατέμης, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Στο Κόκκινο», παρατήρησε ότι «τα εγκαύματα είναι τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά και η ισχύς της έκρηξης γίνεται κατανοητή εάν αναλογιστεί κανείς ότι το κτίριο είναι σε πολύ κακά χάλια. Η έκρηξη έγινε στο ιατρείο της μονάδας όπου εργάζονταν (στο τμήμα χημικών). Προφανώς υπήρξε κάποια διαρροή, αλλά κανείς δεν ξέρει από πού. Πάντως δεν ήταν από τον εξωτερικό χώρο, καθώς υπάρχουν ανιχνευτές πιθανής διαφυγής αερίων».

Μιλήσαμε, τέλος, και με την υπεύθυνη επικοινωνίας της Motor Oil, η οποία μας διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία, όπως οφείλει, διενεργεί εσωτερικό έλεγχο για τις συνθήκες του ατυχήματος. Μας δήλωσε επίσης ότι διαθέτουν 6 ασθενοφόρα με τα οποία μεταφέρθηκαν άμεσα οι τραυματίες, ενώ το ΕΚΑΒ έφτασε λίγο αργότερα…”.