Αρχική Blog Σελίδα 1600

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Πρόσκληση προς τα μέλη της οικονομικής επιτροπής…

0

Δείτε τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η Σούκουλη “καπέλωσε” τον Γκιολή και την αντιπεριφέρεια;

Μία ανακοίνωση από την βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη μας δημιουργεί πολλά ερωτηματικά σχετικά με το ποιος συνέβαλλε περισσότερο για το ότι βρισκόμαστε στην τελική φάση αποζημίωσης των πληγέντων πολιτών και επιχειρηματιών από τις καταστροφικές πλημμύρες του Ζορμπά!

…Ποιος αλήθεια συνέβαλε περισσότερο; Η Μ. Σούκουλη με τις ενέργειες της ή μήπως η αντιπεριφερεια Κορινθίας και απλά βιάστηκε η Μ. Σούκουλη να βγάλει ανακοίνωση για να …καρπωθεί και η ίδια αυτή την εξέλιξη;

Γιατί διαβάζοντας την ανακοίνωση της Σούκουλη μπερδευτήκαμε για το αν:

α) όλοι οι παραπάνω ασχολήθηκαν το ίδιο με το θέμα!

β) περισσότερο ασχολήθηκε η Σούκουλη…και απλά υπήρχε μία καλή συνεργασία με τον Γκιολή και την αντιπεριφέρεια Κορινθίας!

Για το θέμα αυτό θεωρούμε ότι θα έπρεπε να είχε ασχοληθεί περισσότερο η αντιπεριφέρεια Κορινθίας και να υπήρχε από εκεί σχετική ενημέρωση! …Τι συνέβη άραγε; Η Σούκουλη “καπέλωσε” τον Γκιολή και την αντιπεριφέρεια…η συνέβη κάτι άλλο;

Σε ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ από την βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη αναφέρεται:

«Επιτέλους βρισκόμαστε στην τελική φάση αποζημίωσης των πληγέντων πολιτών και επιχειρηματιών από τις καταστροφικές πλημμύρες του Ζορμπά» 

Συνάντηση Εργασίας πραγματοποίησε η Βουλευτής Κορινθίας κα Μαριλένα Σούκουλη Βιλιάλη με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών κο Γιώργο Καραγιάννη καθώς και τον Αντιπεριφεριάρχη Π.Ε Κορινθίας κο Αναστάσιο Γκιολή. Στο επίκεντρο των συναντήσεων της βρέθηκε η επίσπευση χορήγησης αποζημιώσεων προς τους πληγέντες της Π.Ε Κορινθίας από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2018.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κα Σούκουλη «καταφέραμε έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες με το Γ.Γ Υποδομών κο Καραγιάννη  καταρχήν να υπογραφεί με ΚΥΑ 4389/29.11.19 και να οριοθετήσουμε τις περιοχές που δικαιούνται αποζημιώσεων λόγω των καταστροφικών συνεπειών από τις πλημμύρες του Ζορμπά έπειτα από αδικαιολόγητες καθυστερήσεις.

Σε αγαστή συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Κορινθίας κο Αναστάσιο Γκιολή επιτέλους βρισκόμαστε στην τελική φάση αποζημίωσης προς τους πολίτες και τoυς επιχειρηματίες των συγκεκριμένων περιοχών, που αγωνιούν δικαίως εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα για την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστησαν από τις καταστροφικές συνέπειες του Ζορμπά.

Ευχαριστώ θερμά τον Γ.Γ Υποδομών κο Καραγιάννη καθώς και τον Αντιπεριφεριάρχη Κορινθίας κο Γκιολή  για την άψογή συνεργασία μας προς όφελος των πολιτών στην Κορινθία μας»

Φ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Επίσημη ανακοίνωση -…Τι αναφέρει η πυροσβεστική για τον θάνατο της 85χρονης!

0

Από την πυροσβεστική ανακοινώθηκε: “Νεκρή εντοπίστηκε ηλικιωμένη γυναίκα, κατά τη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς, που εκδηλώθηκε σε μονοκατοικία, στη Δ.Ε. Σικυωνίων, του δήμου Σικυωνίων, της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας.

Στο συμβάν, για το οποίο ειδοποιήθηκε η Υπηρεσία μας τις βραδινές ώρες της Τετάρτης, επιχείρησαν 20 πυροσβεστικοί υπάλληλοι με επτά οχήματα, ενώ στον τόπο του συμβάντος παραμένει ένα όχημα με δύο υπαλλήλους, για την πλήρη κατάσβεση της πυρκαγιάς. Από την πυρκαγιά προκλήθηκαν εκτενείς υλικές ζημιές στην οικία.

Για το ανωτέρω περιστατικό, προανάκριση διενεργείται από το αρμόδιο ανακριτικό τμήμα”

Επανερχόμαστε σε προηγούμενη ανάρτηση όπου αναφέραμε:

“Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες της korinthiannews.gr τραγικό θάνατο βρήκε την Τετάρτη το βράδυ μέσα στο σπίτι της στην Τραγάνα Κιάτου η 85χρονη Περιστέρα Βούλγαρη. Το σπίτι της κάηκε ολοσχερώς καίγοντας και την ίδια που ήταν μόνη της στο σπίτι. Η πυροσβεστική όταν έφτασε στο σημείο βρήκε την 85χρονη παραμορφωμένη από την φωτιά.

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική υπηρεσία Κιάτου μας ανέφεραν μεταξύ άλλων: “Η υπηρεσία μας ειδοποιήθηκε για την φωτιά στις 19:45 την Τετάρτη το βράδυ.

Αν και φτάσαμε άμεσα στο σημείο μετά την κλήση που λάβαμε η φωτιά είχε πάρει μεγάλη διάσταση. Αυτό σημαίνει ότι η φωτιά είχε προκληθεί αρκετή ώρα πιο πριν. Λόγω του ότι κάηκε ολοσχερώς το σπίτι δεν μπορεί να διευκρινιστεί άμεσα από που ξεκίνησε η φωτιά . Διενεργείται προανάκριση”.

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: …Αυτό είναι το γήπεδο στα Μποζικά! (φωτο)

0

Γήπεδο Μποζικών…

Εάν κάποιος δεν γνώριζε πως στα Μποζικά, στο δήμο Σικυωνίων, υπήρχε γήπεδο …δεν θα μπορούσε να το βρει με τίποτα! Η εγκατάλειψη από τη δημοτική αρχή το έχει διαμορφώσει σε ένα “χωράφι” με θάμνους …και όχι μόνο! Η περίφραξη διαλυμένη, πόρτες, προβολείς, επίσης διαλυμένα.

Τα αποδυτήρια έτοιμα να πέσουν… τα δοκάρια χωρίς δίχτυα μένουν σε πείσμα του χρόνου στην θέση τους έτσι για να θυμίζουν πως εδώ κάποτε υπήρχε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου…

Ε.Σ

…Η απόδραση γνωστής τραγουδίστριας στα Τρίκαλα Κορινθίας (φωτο)

0

“Ένα όμορφο ταξίδι πραγματοποίησε η Πέγκυ Ζήνα με την οικογένεια της στα Τρίκαλα Κορινθίας! Η κόρη της έκανε ιππασία ενώ η ίδια και ο σύζυγός της δε σταμάτησαν να απαθανατίζουν τις στιγμές…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Ενδιαφέρει όσους θέλουν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για συμμετοχή στην εμποροπανήγυρη…

0

Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Ο Δήμος ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ, σας γνωρίζει Ενόψει της τοπικής εορτής Αγ. Βλασίου , της πόλης του Ξυλοκάστρου, την 11/2/2020 και της ετησίας εμποροπανήγυρης που πραγματοποιείται, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για συμμετοχή στην εμποροπανήγυρη από 24/1/2020 έως και 5/2/2020.

Ημερομηνία διενέργειας κλήρωσης θέσεων των δικαιούχων πωλητών την 7/2/2020 και ώρα 13.00 στο Δημοτικό Κατάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον αρμόδιο υπάλληλο κ. Ιωάννη Σαλωνίτη στο τηλέφωνο: 2743026972″.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: …Βρήκαν τον τρόπο για να μην φτάνουν τα σκουπίδια στη θάλασσα;

…Βρήκαν τον τρόπο για να μην φτάνουν τα σκουπίδια στη θάλασσα;

Δείτε την παρακάτω ανακοίνωση της “Εναλλακτικής Κίνησης”

…Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου ενεργειών από το δήμο Βέλου-Βόχας

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020, δημοσιεύτηκε στο φύλλο 20 της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Δ’) η «επανέγκριση ορίων, όρων και περιορισμών δόμησης του οικισμού Βραχατίου του Δήμου Βέλου Βόχας της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας Νομού Κορινθίας».

Η υπογραφή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Προκόπιο Παυλόπουλο και τον
Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Δημήτριο Οικονόμου, του
συγκεκριμένου ΦΕΚ είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς περιόδου χειρισμών και
ενεργειών από πλευράς του δήμου Βέλου-Βόχας
, αλλά και του δημάρχου Αννίβα
Παπακυριάκου, προσωπικά.

Ενέργειες που ξεκινούν από όταν το πρόβλημα ανέκυψε, (μετά από δικαστική
προσφυγή που βασίστηκε σε λανθασμένους χειρισμούς της Νομαρχίας Κορινθίας τη
δεκαετία του ’80), για να φτάσουμε με διαδοχικές παρεμβάσεις σε υπηρεσίες
και φορείς, στο σημερινό ευτυχές αποτέλεσμα που αποκαθιστά τη νομιμότητα,
την αρτιότητα και την οικοδομησιμότητα στα όρια του οικισμού Βραχατίου…”.