Από τον επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη ανέφερε σε επιστολή του μετά τη φωτιά στο εργοστάσιο: “Εκ μέρους του Ομίλου Εταιρειών Παναγιώτη και Δημήτρη Ραψωματιώτη και της οικογένειας Ραψωματιώτη, θέλω να ζητήσω Δημόσια Ειλικρινή ΣΥΓΓΝΩΜΗ προς τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του εργοστασίου μας.
Είναι φυσικά οι μόνοι που δεν φταίνε και δυστυχώς βιώνουν τις δυσάρεστες συνθήκες από τη φωτιά.
Είμαστε στη διάθεση όλων, με την όποια δυνατότητα έχουμε να βοηθήσουμε και σε ότι χρειαστεί παρακαλούμε να μας ζητηθεί.
«Ο Βουλευτής
Κορινθίας Γιώργος Ψυχογιός, συνυπογράφει ερώτηση 40 βουλευτών της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ προς το αρμόδιο Υπουργείο, σχετικά με τις
ομαδικές απολύσεις συμβασιούχων στα ΕΛΤΑ.
Στην Ερώτηση
επισημαίνεται ότι οι απολύσεις υποβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ειδικότερα σε έναν οργανισμό που
είναι επιφορτισμένος με την παροχή ταχυδρομικών και οικονομικών υπηρεσιών ακόμα
και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές της επικράτειας, το πρώτο και σημαντικότερο
κριτήριο για να ληφθούν παρόμοιες
αποφάσεις πρέπει να είναι αυτό του δημόσιου συμφέροντος.
Η αυθαίρετη
απόφαση για τη διακοπή εργασίας όλων των συμβασιούχων του Οργανισμού δημιουργεί
σοβαρά προβλήματα στους ίδιους τους απολυμένους και καλλιεργεί κλίμα
τρομοκρατίας στο σύνολο των εργαζομένων.
Τα ΕΛΤΑ
διατήρησαν το δημόσιο χαρακτήρα τους σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο εξαιτίας
των αλλεπάλληλων πρωτοβουλιών που ανέλαβε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ φροντίζοντας
για την καλύτερη στελέχωση, αλλά και την είσπραξη μεγάλου μέρους των
οφειλόμενων από φορείς του Δημοσίου και από την καθολική υπηρεσία των ετών
2013-2018.
Η επιχειρούμενη υποβάθμιση των υπηρεσιών και στην Κορινθία με την απόλυση δύο συμβασιούχων σε Νεμέα και Κιάτο, μόνο τυχαία δεν είναι. Εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης με σκοπό την εύνοια προς τις ιδιωτικές εταιρίες και την απαξίωση των οργανισμών που υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον και επιτελούν κοινωνικό ρόλο.
Είναι επιτακτική
ανάγκη να ανακληθούν οι απολύσεις και να ληφθούν μέτρα ενίσχυσης των Ελληνικών
Ταχυδρομίων με προσωπικό και μέσα για την διαφύλαξη του δημόσιου και κοινωφελή
χαρακτήρα τους», αναφέρεται σε ανακοίνωση από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας
Γ. Ψυχογιό.
«Συνελήφθη, την Παρασκευή το μεσημέρι, στο Κιάτο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 26χρονη, γιατί αποπειράθηκε να αφαιρέσει πορτοφόλι γυναίκας, χωρίς όμως να ολοκληρώσει την πράξη της, διότι έγινε αντιληπτή», αναφέρεται από την αστυνομία.
“Συνελήφθη, την Παρασκευή το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 28χρονη, γιατί κατείχε μικροποσότητα και τσιγαριλίκι κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν”, αναφέρεται από την αστυνομία.
“Εξιχνιάστηκε, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, μία περίπτωση ληστείας σε βάρος γυναίκας, που είχε γίνει την 7.1.2020, στην Κόρινθο.
Για την υπόθεση αυτή, κατηγορείται ένας 35χρονος αλλοδαπός,
σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για ληστεία και ο οποίος συνελήφθη την
Πέμπτη το μεσημέρι στην Κόρινθο, μετά από Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή
Κορίνθου.
Ειδικότερα,
στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής έρευνας που διεξήχθη από το Τμήμα
Ασφαλείας Κορίνθου και μετά από κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων,
εξακριβώθηκε ότι ο 35χρονος, την 7.1.2020
και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, με την απειλή βίας ακινητοποίησε γυναίκα
και αφαίρεσε χρήματα, χρυσαφικά, ηλεκτρονική συσκευή και διάφορα προσωπικά
αντικείμενα.
Μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου εντόπισαν στην Κόρινθο τον 35χρονο και τον συνέλαβαν μετά από Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή Κορίνθου, για ληστεία.
Ο συλληφθείς
οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου, ο οποίος τον παρέπεμψε στον
κ. Ανακριτή.
Η
αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφαλείας
Κορίνθου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής του, σε διάπραξη παρόμοιων
αδικημάτων».
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Την Τρίτη, 21 Ιανουαρίου, τιμάται από την Ορθόδοξη Εκκλησία μας η Παναγία η Παραμυθία. Είναι γνωστό ότι στο Ιερό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινής, εντός του περιβόλου του Επισκοπείου, στην Κόρινθο, βρίσκεται το ακριβές αντίγραφο της θαυματουργού Εικόνος Της, προερχόμενο εκ της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου, Αγίου Όρους.
Εξ αυτής της αφορμής και με κάθε Εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 20:30 Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός, υπό του Θεοφ. Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου και στην συνέχεια Ι. Αγρυπνία προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου.
Οι πιστοί Χριστιανοί συμμετέχοντες στις
ανωτέρω Ι. Ακολουθίες θα αποδώσουν δοξολογία στον Τρισάγιο Θεό και τιμή στην
Υπεραγία Θεοτόκο, την Παραμυθία, αποκομίζοντες ταυτόχρονα αγιασμό, ευλογία και
«παρηγοριά» από το θαυματουργό Ι. Εικόνισμά Της, για τους εαυτούς τους και τους
οικείους τους».
Με μία επιστολή του ο περιφερειακός σύμβουλος Γ. Πετρίτσης …βάζει στη θέση του τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Τ. Γκιολή (γνωστός και με τις σοβαρές καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος του)!
Κάτι δεν πάει καλά με τις αναρτήσεις του Τ. Γκιολή που από ότι φαίνεται …πάει γυρεύοντας να τα ακούσει!!!
…Του την είπε και ο Γ. Πετρίτσης, στην παράταξη του Τατούλη! Μία παράταξη (του Τατούλη) που επι της ουσίας στην Κορινθία τα μεγάλα έργα ή δεν ξεκίνησαν ποτέ ή “κόλλησαν” στην πορεία! Και βγαίνει τώρα ο Πετρίτσης …να την πει στον Γκιολή επειδή ο δεύτερος εκτίθεται …και μόνο με τις αναρτήσεις που κάνει!!!
Συμφωνούμε και εμείς σε αυτό που αναφέρει παρακάτω ο Πετρίσης ότι …κάτι δεν πηγαίνει καλά στην Κροκιδά! …Και δεν πέρασαν ούτε οι πρώτοι έξι μήνες της θητείας του Γκιολή! …Τι άλλο θα περιμένουμε ακόμα!
Από τον περιφερειακό σύμβουλο Γ. Πετρίτση αναφέρεται μεταξύ άλλων σε επιστολή του για τον Τ. Γκιολή:
“Και να θέλεις να αγιάσεις δεν σε αφήνουν !!!
Διαβάζω post στο facebook ,από τον Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Αναστάσιο Γκιολή :
«Καλημέρα σας.Η ικανοποίηση μου μεγάλη αφού ψηφίσθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο η Προμήθεια και εγκατάσταση αθλητικού εξοπλισμού στο γήπεδο ποδοσφαίρου ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ, διασφαλίζοντας την χρήση του και από άλλους αθλητικούς-πολιτιστικούς συλλόγους και δημοτικά σχολεία του Δήμου Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων-Περαχώρας.
Έργα για τους πολλούς με Περιφερειάρχη τον Παναγιώτη Νίκα» Ενώ σε παλαιότερη ανάρτηση του ο ίδιος, είχε γράψει για το συγκεκριμένο έργο : “ Το γήπεδο του Ολυμπιακού Λουτρακίου προχωράει ,το υποσχεθήκαμε. Έργα για τους πολλούς υποσχεθήκαμε ”!!!
Λες και η προηγούμενη περιφερειακή αρχή, η οποία ενέταξε και χρηματοδότησε το έργο, το έκανε για να προπονούνται μόνο τα μέλη του συνδυασμού ’Νέα Πελοπόννησος ’ !!! Για το γεγονός ότι παρήλθαν 4,5 μήνες για να έρθει το θέμα στο ΠΕ.ΣΥ ποιεί την νήσσαν !!!
Σε παλαιότερη ανάρτηση του ιδίου : «Καλημέρα με 2 μεγάλα Οδικά Έργα για την Κορινθία μας! Συντήρηση και βελτίωση δρόμου ΡΥΤΟ-ΣΟΦΙΚΟ-ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ και ΝΕΜΕΑ-ΨΑΡΙ-ΣΚΟΤΕΙΝΗ. Ο Περιφερειάρχης Π.Νίκας και εμείς μαζί σχεδιάζουμε και υλοποιούμε .Έργα για τους πολλούς…»
Λες και οι προηγούμενοι τα έκαναν για τους λίγους !!!
Αλλά ο κος Γκιολής δεν αναφέρει στο συγκεκριμένο μήνυμα του, ότι ο ίδιος μαζί με τον συνδυασμό του , συνεπικουρούμενοι βέβαια και από τα μέλη του συνδυασμού του Γιώργου Δέδε, με την ίδια απόφαση του ΠΕ.ΣΥ ΑΠΕΝΤΑΞΕ τα έργα : – Συντήρηση – Βελτίωση της οδού Στεφάνι – Αγιος Βασίλειος προυπολογισμού 345.000 ευρώ – Αποκατάσταση και συντήρηση της οδού προς Ταρσό προυπολογισμού 294.500 ευρώ και την – Κατασκευή τοιχείων αντιστήριξης στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Σικυωνίων προυπολογισμού 270.000 ευρώ.
Σε άλλες πιο παλαιές αναρτήσεις του ιδίου Αντιπεριφερειάρχη : “Μεγάλα έργα για όλη την Κορινθία μας!!! Μεγάλα έργα για τους πολλούς ‘’!!! “ Ένα απέραντο εργοτάξιο η Κορινθία “!!! “ Μεγάλα έργα για όλη την Κορινθία .Δρόμος Κόρινθος – Χιλιομόδι – Δερβανάκια “ !!!
Ειλικρινά αδυνατώ να συλλάβω για ποιο λόγο, τόσος μεγάλος ενθουσιασμός !!!
Κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν μερικοί, ότι οι καίριες θέσεις απαιτούν σοβαρότητα και υπευθυνότητα και θα συνιστούσα λίγη περισσότερη προσοχή, γιατί όταν ανεβάζεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τέτοια σχόλια για έργα, που προωθούνται στην Κορινθία, τότε κάτι δεν πάει καλά στην Κροκιδά 2 .
Κε Αντιπεριφερειάρχη, επειδή είστε και γιατρός στο επάγγελμα, ΟΛΕΣ οι αναφορές σας,είναι περίπου, σαν να έχει γίνει σε κάποιο ασθενή εγχείρηση ανοικτής καρδιάς και ο «τραυματιοφορέας» ( με όλο το σεβασμό μου στο επάγγελμα αυτό ) να θέλει να καρπωθεί ολοκληρωτικά την επιτυχία της εγχείρησης . Λίγη συστολή ποτέ δεν έβλαψε κανέναν…”.