“Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το Σάββατο στην Π.Ε.Ο. Κορίνθου Πατρών στην Λυκοποριά Κορινθίας, όταν Ε.Ι.Χ. προσέκρουσε σε σταθμευμένο Φ.Ι.Χ. όχημα, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 87χρονου οδηγού του πρώτου οχήματος.
Ο ανωτέρω μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αιγίου και στη συνέχεια στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, όπου κατέληξε την 19-01-20.Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής”, αναφέρεται από το λιμενικό σώμα.
Άλλο ένα γήπεδο “κόσμημα” στο δήμο Σικυωνίων που βρίσκεται σε “εξαιρετική” κατάσταση για να …παίζουν μπάλα τα πρόβατα! Πρόκειται για το γήπεδο του Μεγάλου Βάλτου…
Τι να πει κανείς και τι να γράψει!!! Εκτός των άλλων είναι γεμάτο με τεράστιες ποσότητες πλαστικών (αν δεν κάνουμε λάθος από αυτά που σκεπάζουν τα αμπέλια)
Οι εικόνες αυτές των αθλητικών χώρων σε κάθε περιοχή δεν εκθέτουν μόνο την δημοτική αρχή του Σταματόπουλου, εκθέτουν πολύ σοβαρά και τις τοπικές κοινωνίες και ιδιαίτερα τους κοινοτάρχες!
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Στον Ι. Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Ιωνίας (Συνοικισμού) Κορίνθου χοροστάτησε και λειτούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος.
Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας τελέσθηκε, με την συμπλήρωση 6 μηνών από την εκδημία του, το Μνημόσυνο του μακαριστού Αρχιμ. κυρού Νεκταρίου (κατά κόσμον Κυριάκου) Μαρμαρινού, Επιτίμου Πρωτοσυγκέλλου της Ι. Μητροπόλεως μας…»
“Με μεγαλοπρέπεια
εορτάστηκε η μνήμη των Αγίων Αθανασίου και Κυρίλλου, Πατριαρχών Αλεξανδρείας,
στην Ι. Μητρόπολη μας.
Συγκεκριμένα, την
Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2020, παραμονή της εορτής των Αγίων Ιεραρχών ο
Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος μετέβη στην Ι. Μονή Αγίου Αθανασίου,
στην Πουλίτσα Κορινθίας, όπου και χοροστάτησε στον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό.
Την επομένη το πρωί, Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020, ο Θεοφ. Επίσκοπος κ. Αγάπιος χοροστάτησε στον Όρθρο και τέλεσε την Θ. Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ενοριακό Ι. Ναό του Αγίου Αθανασίου στη Τιτάνη Κορινθίας”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από τη μητρόπολη Κορίνθου
-Σε ότι αφορά τον Δ. Ραψωματιώτη δείχνει ότι έχει …τα κότσια να πει τα πράγματα με το όνομά τους και αυτό τον τιμά! -…Άλλοι καθυστερούν ή αποφεύγουν να απαντήσουν!
-Κε Νίκα πόσα θα “καταπιείτε” ακόμα με τον Τ. Γκιολή σε αυτή τη θέση;
Ο επιχειρηματίας απάντησε στο δημοσίευμα που έκανε η ηλεκτρονική μας εφημερίδα αλλά ο Τ. Γκιολής …ακόμα να απαντήσει!!!
…Το συνηθίζει εξάλλου ο Γκιολής να μην απαντάει σε σοβαρά θέματα όπως το θέμα που θίγουμε εδώ και κάτι χρόνια σε ότι αφορά τις ΣΟΒΑΡΕΣ καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος του για παράνομες συνταγογραφήσεις!!!
Έτσι φαντάζεστε κε Νίκα τον αντιπεριφερειάρχη που ορίσατε στην Κορινθία; Τα πρώτα δείγματα τα βλέπετε κε Νίκα! Εκτίθεται τόσο ο ίδιος ο Τάσος Γκιολής όσο και εσείς που τον τοποθετήσατε σε αυτή τη θέση!
Στην παρακάτω επιστολή και ο επιχειρηματίας Δ. Ραψωματιώτης “αδειάζει” τον Γκιολή! Κε Νίκα πόσα θα “καταπιείτε” ακόμα με τον Τ. Γκιολή σε αυτή τη θέση;
Σε ότι αφορά τον Δ. Ραψωματιώτη δείχνει ότι έχει …τα κότσια να πει τα πράγματα με το όνομά τους και αυτό τον τιμά! …Άλλοι καθυστερούν ή αποφεύγουν να απαντήσουν!
Δ. Ραψωματιώτης: “Επιβεβαιώνω το δημοσίευμα της korinthiannews.gr”
Από τον επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη εστάλη το εξής δελτίο τύπου: “Μετά το πρόσφατο δημοσίευμα του Korinthian News είμαι υποχρεωμένος να επιβεβαιώσω την εγκυρότητα του.
Δυστυχώς με δηλώσεις του κου Αντιπεριφερειάρχη σε διάφορα μέσα ενημέρωσης, μας παρουσίασε ούτε λίγο – ούτε πολύ ως «λωποδύτες» του κοινού ποινικού δικαίου, με μισές αλήθειες, με συνειρμούς και καταφανή την άγνοια του.
Δεν μας είπε ποτέ όμως γιατί δεν βρήκε τον χρόνο δυόμιση μήνες τώρα να με συναντήσει ή γιατί, αφού έχει αυτή την άποψη για τις επιχειρήσεις μας, όπως δήλωσε, γιατί δεν μας έκλεισε, όταν το ζητούσα με το έγγραφο μου 2 μήνες πριν.
Το μόνο που αυτή τη στιγμή έχω να πω είναι ότι δεν πρόκειται να υποκύψουμε σε προσωπικές εμπάθειες υπαλλήλου και δεν πρόκειται να γίνουμε τα εξιλαστήρια θύματα της ανεπάρκειας και διπλοπροσωπίας ανθρώπων που έχουν θέσεις ευθύνης.
Ευτυχώς που ανταποκρίθηκε η εισαγγελία Κορίνθου και έτσι θα έχω τη δυνατότητα να καταθέσω όλα τα έγγραφα και να κάνω μηνυτήρια αναφορά κατά πάντων”.
ΣΣ. Τι διαβάσαμε παραπάνω; Παρουσίασε ούτε λίγο – ούτε πολύ ως «λωποδύτες» του κοινού ποινικού δικαίου τους επιχειρηματίες του εργοστασίου;
…Είναι δυνατόν! Αυτό το κάνει ο Τ. Γκιολής με τις σοβαρές καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος του που συζητάει αυτή τη στιγμή όλη η Κορινθία καθώς αυτές οι περιπέτειες είναι γνωστές και στους ιατρούς;
Με την ευκαιρία κε Γκιολή σας ρωτάμε ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ! Σε πόσους μήνες φυλακή καταδικαστήκατε πρωτόδικα και ποια ήταν η απόφαση του εφετείου! Αφού δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε για απαντήστε ΕΥΘΕΩΣ στο ερώτημα που σας θέτουμε! Το οφείλετε στους Κορίνθιους και σε αυτούς που σας τίμησαν με την ψήφο τους! Περιμένουμε…
Χθες και πρώτες πρωινές ώρες, στο Λουτράκι,
άγνωστοι δράστες, προκάλεσαν έκρηξη σε δύο τραπεζικά μηχανήματα αυτόματης
ανάληψης (Α.Τ.Μ.) της τράπεζας Πειραιώς, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να
αφαιρέσουν χρήματα. Προανάκριση διενεργεί η ασφάλεια Κορίνθου.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα που το συγκεκριμένο τραπεζικό κατάστημα γίνεται στόχος αγνώστων! Από την έκρηξη προκλήθηκε αναστάτωση στην περιοχή…
Ξεκινάμε από μία ανάρτηση στο facebook που έκανε ΧΘΕΣ το ΑΠΟΓΕΥΜΑ ο Κορίνθιος επιχειρηματίας Δ. Ραψωματιώτης η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία. Πολύ περισσότερο όταν στην συγκεκριμένη ανάρτηση …μάλλον φωτογραφίζει την αδιάφορη στάση του αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Τ. Γκιολή!!! Ένα θέμα το οποίο έχει αντίκτυπο και στον σημερινό περιφερειάρχη Π. Νίκα!
Αρχικά δείτε τι αναφέρθηκε στην χθεσινή ανάρτηση του Δ. Ραψωματιώτη:
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες της korinthiannews.gr αυτόν που αναφέρει παραπάνω ο Ραψωματιώτης, ότι δύο μήνες τώρα δεν κάνει τίποτα ενώ έχει λάβει σχετικό έγγραφο, είναι ο Τ. Γκιολής! Ο τελευταίος μάλιστα τις προηγούμενες μέρες έκανε και δηλώσεις μετά την φωτιά στο χώρο του εργοστασίου ανακύκλωσης και σε αθηναικά ΜΜΕ …λέγοντας τα δικά του!
Πάμε τώρα στον Τ. Γκιολή που τον τοποθέτησε ο Π. Νίκας ως αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας!
Τ. Γκιολή λάβατε και εσείς έγγραφο που υπογράφτηκε στις 4 Νοεμβρίου 2019 από τον επιχειρηματία του εργοστάσιου ανακύκλωσης στο Μπολάτι όπου μεταξύ άλλων αναφέρονταν σοβαρά θέματα που απασχολούν την επιχείρηση, τους δήμους, την διαδικασία που ακολουθείται και άλλα σχετικά; Τι πράξατε από τότε; Ήρθατε σε επικοινωνία με την επιχείρηση να δείτε τι συμβαίνει; Μήπως το σχετικό έγγραφο το έλαβε υπόψιν μόνο ο εισαγγελέας Κορίνθου;
Ισχύει Τ. Γκιολή επίσης ότι λάβατε μήνυμα και στο κινητό σας από τον επιχειρηματία που ζητούσε να σας ενημερώσει σχετικά; …Αδιαφορήσατε και εκεί μην κάνοντας καμία κίνηση δύο μήνες τώρα;
Υποτίθεται ότι είστε αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας και δεν πρόκειται για ένα απλό εργοστάσιο. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο σκουπιδιών – ανακύκλωσης , το μοναδικό στην Κορινθία (και την Πελοπόννησο αν δεν κάνουμε λάθος) με σχετική άδεια και συνεργάζεται με δήμους του νομού και της περιφέρειας.
Όταν Τ. Γκιολή λάβατε στα χέρια σας ένα τόσο σοβαρό έγγραφο από την επιχείρηση δεν σας πέρασε από το μυαλό, αν όχι να επισκεφτείτε και να δείτε από κοντά τι συμβαίνει με την εν λόγω επιχείρηση, τουλάχιστον να έρθετε σε κάποια επικοινωνία (έστω τηλεφωνική) με τους ιδιοκτήτες της επιχείρησης; Το κάνατε; Γιατί σύμφωνα με αυτό που αναφέρει ο Ραψωματιώτης παραπάνω …μάλλον όχι!
Αν αυτά Τ. Γκιολή δεν είναι σοβαρά θέματα, που πρέπει να ασχολείται ένας αντιπεριφερειάρχης, τότε ποια είναι; Μήπως οι φωτογραφίες σας με τον Νίκα όταν έρχεται στην Κορινθία ή με πολιτικά πρόσωπα που επίσης έρχονται στην Κορινθία;
Πέρασαν πριν από εσάς “διακοσμητικοί” αντιπεριφερειάρχες στην Κορινθία και τους είχαμε αναφέρει! Τ. Γκιολή …φροντίστε να είστε ο επόμενος “διακοσμητικός” αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας!
ΣΣ. –Θα είχε ενδιαφέρον να φιλοξενούσαμε κάποια απάντηση του Τ. Γκιολή αλλά και του επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη…
-Ο Ραψωματιώτης σχετικά με το πώς ξεκίνησε η φωτιά στο εργοστάσιο ανέφερε σε ΜΜΕ:
«Αποτελεί πολύ μεγάλη περιέργεια, που θα ερευνηθεί προφανώς, ο τρόπος που πήρε φωτιά. 3:30 χτύπησε ο συναγερμός κίνησης πίσω από το εργοστάσιο, 4:15 τηλεφώνησε η Αστυνομία ότι είχαμε φωτιά, ώσπου να φτάσω εγώ εδώ 4:30 έκαιγε από τη μία άκρη στην άλλη. Σε έναν χώρο που ούτε μηχανήματα υπάρχουν, ούτε ρεύμα υπάρχει, χειμώνας, νύχτα, υγρασίες, χωρίς ρεύμα, βραχυκύκλωμα δεν υπήρχε, άρα τι;»
Σε καταγγελία τους στην korinthiannews.gr στελέχη γνωστής επιχείρησης που κάνει διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων ανέφεραν μεταξύ άλλων:
«Θέλουμε να καταγγείλουμε ότι πρόσφατα κάποια αδέσποτα σκυλιά επι της Δερβενακίων στο Κιάτο επιτέθηκαν σε κοπέλα της επιχείρησής μας που έκανε διανομή των φυλλαδίων. Η κοπέλα φορούσε τζιν παντελόνι. Παρόλα αυτά υπήρχαν κάποιες εκδορές στο πόδι της (παρακάτω φωτο) και έτσι πήγε στο κέντρο υγείας.
Προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε σχετικά το δήμο αλλά από την πλευρά τους μέχρι και σήμερα έχουν επιδείξει αδιαφορία στο συγκεκριμένο θέμα.
Τα συγκεκριμένα αδέσποτα περιφέρονται επι της Δερβενακίων προς την παραλιακή του Κιάτου και από ότι έχουμε πληροφορηθεί έχουν κάνει και άλλες επιθέσεις.
Οι αρμόδιοι στο δήμο τι κάνουν για το θέμα αυτό;…”.
ΣΣ. Οι υπεύθυνοι στο δήμο Σικυωνίων γενικότερα πόσο ασχολούνται με το θέμα των αδέσποτων; …Γνωρίζουν την παραπάνω καταγγελία και τι έχουν κάνει ως τώρα;