Αρχική Blog Σελίδα 1614

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Φωτιά σε εξωτερικό χώρο εργοστάσιου…

0

“Η φωτιά ξέσπασε στον εξωτερικό χώρο του εργοστασίου στην περιοχή Μπολάτι Κορινθίας, ενώ τα αίτιά της δεν είναι ακόμα γνωστά.

Οι άνδρες της πυροσβεστικής, σύμφωνα με το npress καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες για την κατάσβεσή της”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ.

…Πάλι τα ίδια! Ακούγεται ξανά το όνομα του Κορίνθιου Σ. Δήμα!!!

Δεν ξέρω πως αλλά κάποιοι φροντίζουν να ακούγεται τελευταία το όνομα του Κορίνθιου Σ. Δήμα για τη θέση του προέδρου της Δημοκρατίας!!!

Αυτό που ξέρω είναι ότι και την προηγούμενη φορά ακουγόταν το όνομα του Σ. Δήμα για τη θέση αυτή, το πάλεψε και ο πρώην πρωθυπουργός Α. Σαμαράς …και έφαγε τα μούτρα του!

Τελικά άλλος ανέλαβε αυτή τη θέση!

ΣΣ. Αν και Κορίνθιος ο Σ. Δήμας …πόσο συχνά επισκέπτεται τους Κορίνθιους; …Πότε ήρθε τελευταία φορά στην Κορινθία;

(ΤΑΡΖΑΝ)

Τροχαίο ατύχημα με τρεις τραυματίες στα Δερβενάκια…

0

Τροχαίο ατύχημα με εμπλοκή δυο επιβατηγών αυτοκινήτων και μιας νταλίκας σημειώθηκε τη Δευτέρα το βράδυ στην Παλαιά Εθνική οδό Άργους – Κορίνθου, στην περιοχή των Δερβενακίων.

Από τη σφοδρή σύγκρουση των οχημάτων τραυματίστηκαν τρία άτομα ο ένας πιο σοβαρά και οι άλλοι δύο πιο ελαφρά με ορθοπεδικά προβλήματα. Όλοι οι τραυματίες μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο του Άργους.

Σημειώνεται ότι οι τραυματίες είναι τα άτομα που επέβαιναν στα δύο αυτοκίνητα…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

Συνάντηση με εκπροσώπους των εργαζομένων του ΟΤΕ στην Κορινθία…

0

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή Κορινθίας Γ. Ψυχογιού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο Βουλευτής Κορινθίας, Γιώργος Ψυχογιός, με αντιπροσωπεία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ -Προοδευτική Συμμαχία, πραγματοποίησε συνάντηση με εκπροσώπους εργαζομένων του ΟΤΕ στην Κορινθία.

Είναι προκλητικό από πλευράς της διοίκησης ενός φορέα με κέρδη που ξεπερνούν το 1 δις, να προχωρά σε απολύσεις και να αρνείται να χορηγήσει αξιοπρεπείς μισθούς με αυξήσεις και επαρκή μέσα στους εργαζόμενους. Είναι επίσης προκλητικό το γεγονός ότι μια απεργία ενός μήνα με πολύ μεγάλη συμμετοχή πανελλαδικά, δεν έχει προβληθεί καθόλου από τα κεντρικά ΜΜΕ.

Η Κυβέρνηση καταργώντας τον βάσιμο λόγο απόλυσης και την συνευθύνη των εργολάβων, απαξιώνοντας την Επιθεώρηση Εργασίας και τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, έχει βάλει μπροστά τον «οδοστρωτήρα» των εργασιακών δικαιωμάτων προς όφελος λίγων και ισχυρών…».

Εμπορικός σύλλογος Κορίνθου: “Οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν και θα λήξουν το…”

0

Από τον εμπορικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τον Ν. 4177 / 2013, οι χειμερινές εκπτώσεις έτους 2020 θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα λήξουν το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου.

Από τη σύνθεση των σχετικών με τις εκπτώσεις διατάξεων (άρθρο 15 ν. 4177/2013 και άρθρο 3 της ΥΑ 56885/10-11-2014), προκύπτει ότι, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον πραγματοποιούνται εκπτώσεις σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το ποσοστό έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία. Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …% έως …%»).

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Στην πράξη, η αναγραφή παλιάς και νέας τιμής είναι επιβεβλημένες και υποχρεωτικές, ενώ η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης είναι καταρχήν δυνητική. Στις περιπτώσεις που οι μειωμένες τιμές επεκτείνονται σε ποσοστό ανώτερο του 60% των πωλουμένων ειδών της επιχείρησης, τότε και μόνο τότε η αναγραφή ποσοστού καθίσταται υποχρεωτική, οπότε -επιβεβλημένα- θα αναγράφονται και τα δύο, ήτοι παλιά και νέα τιμή και ποσοστό έκπτωσης.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να αντιστοιχεί στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής. Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα…”.

Τι αναφέρθηκε σε αθηναικά ΜΜΕ για τη λίμνη στη Στυμφαλία

0

Η Στυμφαλία είναι ελώδης λίμνη της ορεινής Κορινθίας.

Βρίσκεται σε ένα οροπέδιο σε υψόμετρο 600 μέτρων ανάμεσα στα όρη Κυλλήνη και Ολίγυρτος. Διατηρεί νερό κυρίως τους χειμερινούς μήνες και η έκτασή της φτάνει τα 3,5 τ.χλμ. Το βάθος της Λίμνης στα σημεία οπού καλύπτεται μονίμως από νερό κυμαίνεται από 2 / 2,5 μέτρα την άνοιξη και μισό περίπου μέτρο στις αρχές του φθινοπώρου.

Η λίμνη Στυμφαλία συνδέεται με τον έκτο άθλο του Ηρακλή ο οποίος στην περιοχή αντιμετώπισε τις Στυμφαλίδες Όρνιθες. Ο Ηρακλής κατάφερε να παρασύρει τις όρνιθες να βγουν από την πυκνή βλάστηση της λίμνης, χάρη στα κρόταλα από χαλκό που του έδωσε η θεά Αθηνά. Στην συνέχεια ο Ηρακλής πετύχαινε τις όρνιθες που αποκαλύπτονταν με τα βέλη του…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ

Οι Θ. Λειτουργίες στον Ι. Ν Αγ. Ταξιάρχη Χαλκίδος και στον Ι.Ναό Αγίου Ιωάννου Κιάτου…

0

«Στον Ι. Ναό Αγ. Ταξιάρχη Χαλκίδος λειτούργησε την Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2020, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος όπου και ετέλεσε το ετήσιο Μνημόσυνο του μακαριστού Μητροπολίτου Σιατίστης κυρού Παύλου και το 40/νθήμερο μνημόσυνο της μακαριστής Βασιλείας Παπανικολάου, οικογενειακής φίλης.

Στον λόγο του ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος αναφέρθηκε στην νίκη του Χριστού κατά του θανάτου, ο Οποίος μας έφερε την ελπίδα ότι,ακόμη και αν πεθάνουμε, θα ζήσουμε. Προέτρεψε δε τους πιστούς να παραμείνουν εδραίοι στην πίστη τους στον Χριστό, γιατί χωρίς τον Χριστό δε υπάρχει Ζωή.

Ακολούθως, έπλεξε το εγκώμιο του Ευβοέως μακαριστού Αρχιερέως Παύλου και πνευματικού του αδελφού από τα χρόνια που συνυπηρετούσαν στην Ι. Μ. Χαλκίδος, αλλά και της μακαριστής Βασιλείας Παπανικολάου, που με φιλανθρωπία, πίστη, φιλοξενία και αγάπη αποτέλεσε πρότυπο Χριστιανής συζύγου, μάνας και γιαγιάς, ούσης προς πάνταςωφέλιμος, αφού με την ιδιότητα της «Ερυθροσταυρίτισσας» διακόνησε πολλούς ασθενείς συνανθρώπους μας.

 Στην συνέχεια ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος μετέβη στον Ι. Ναό Ευαγγελιστρίας Χαλκίδος, όπου ετελέσθη Αρχιερατικό Συλλείτουργό από τους Σεβ. Αρχιερείς Χαλκίδος κ. Χρυσόστομο, Ιλίου κ. Αθηναγόρα και Θεοφ. ΕπίσκοποΩρεώνκ. Φιλόθεο, Αρχιγραμματέα της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, με αφορμή την συμπλήρωση 18 ετών από της εγκαταστάσεως του Σεβ. Μητροπολίτου Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου στον θρόνο της Ι. Μητροπόλεως Χαλκίδος.

Την ίδια ημέρα και στον Ι. Ενοριακό Ναό Αγίου Ιωάννου Κιάτου, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, χοροστάτησε στον Όρθρο και τέλεσε την Θ. Λειτουργία…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από τη μητρόπολη Κορίνθου

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Δωρεάν μαστογραφία και τεστ Παπανικολάου…

“Δωρεάν Μαστογραφία και Τεστ Παπανικολάου παρέχονται από το Ελληνικό Ίδρυμα Ογκολογίας, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Δήμου Κορινθίων , στον γυναικείο πληθυσμό του Δήμου Κορινθίων.

Στο πλαίσιο του προγράμματος πληθυσμιακού ελέγχου «Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ», που πραγματοποιεί το Ελληνικό Ίδρυμα Ογκολογίας για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού και του τραχήλου της μήτρας, και μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Κορινθίας, η οποία έγινε αποδεκτή, ξεκινά πρόγραμμα πληθυσμιακού ελέγχου για τις γυναίκες που κατοικούν μόνιμα στον Δήμο Κορινθίων με μαστογραφία και τεστ Παπανικολάου, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Δήμου Κορινθίων. Οι εξετάσεις παρέχονται, όπως πάντα, εντελώς δωρεάν χωρίς οικονομικά, ασφαλιστικά ή φορολογικά κριτήρια.

Στόχος του προγράμματος αυτού είναι η εξέταση όλων των γυναικών ηλικίας 25 ετών και άνω με Τεστ Παπανικολάου και των γυναικών ηλικίας από 40 ετών και άνω επιπροσθέτως με Μαστογραφία.

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιούνται, από την Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020, στην ειδική αυτοκίνητη μονάδα που διαθέτει το Ελληνικό Ίδρυμα Ογκολογίας, η οποία (για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) θα βρίσκεται σταθμευμένη στην πόλη της Κορίνθου, στην Πλατεία Φλοίσβου.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επικοινωνούν τις ώρες  09:00π.μ – 14:00μ.μ στα τηλέφωνα 27413.60601-02 και 27413.62112-13 για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους.

Τις μαστογραφίες και τα λαμβανόμενα επιχρίσματα διαγιγνώσκουν έμπειροι ιατροί ακτινολόγοι και κυτταρολόγοι. Στις μαστογραφίες γίνεται διάγνωση χωριστά από δύο ακτινολόγους και εάν υπάρχει διάσταση απόψεων παραπέμπονται σε επιτροπή ιατρών για περαιτέρω έλεγχο. Οι γυναίκες ενημερώνονται ταχυδρομικώς για τα αποτελέσματα των εξετάσεων με προσωπική επιστολή. Στην περίπτωση που υπάρχουν ύποπτα ευρήματα, οι γυναίκες καλούνται για επανεξέταση. Σε περίπτωση που χρειαστεί συμπληρωματικός έλεγχος, αυτός πραγματοποιείται, επίσης δωρεάν, στην σταθερή μονάδα του Ιδρύματος. Εάν χρειαστεί ιατρική παρέμβαση προτείνεται η παραπομπή των γυναικών στο νοσοκομείο «Ο Άγιος Σάββας», το οποίο είναι το νοσοκομείο αναφοράς.

Μετά την ολοκλήρωση του Δήμου Κορινθίων, και μετά από αιτήματα των υπολοίπων Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας, τα οποία ήδη έχουν συγκεντρωθεί και έχουν γίνει αποδεκτά από το Δ.Σ. του Ιδρύματος, η μονάδα θα μεταβεί σε επόμενο Δήμο της Π.Ε. ούτως ώστε σταδιακά να ολοκληρωθεί ο πληθυσμιακός έλεγχος ολοκλήρου του γυναικείου πληθυσμού της Π.Ε.Κορινθίας.

Το Ελληνικό Ίδρυμα Ογκολογίας, με μόνιμο χορηγό το «Ελληνικό Αντικαρκινικό Ινστιτούτο», πραγματοποιεί προγράμματα πληθυσμιακού ελέγχου για την πρόληψη κι έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού και του τραχήλου της μήτρας με δωρεάν εξετάσεις του γυναικείου πληθυσμού Δήμων και Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας. Τα προγράμματα αυτά, πραγματοποιούνται στον Ελλαδικό χώρο από το 1989”, αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: …Στήθηκε στις εορτές και ήταν πολύ “κιτς”!

“Το Δάσος των Ξωτικών, ήταν πάρα πολύ φτωχό και θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι ήταν πολύ “κιτς” και δεν υπήρχαν μέτρα ασφαλείας. Δεν προσέφερε κάποιο θέαμα. Καλό θα ήταν να μην γινόταν τίποτα αν ήταν να γίνει μία προχειροδουλειά σαν και αυτή”, ανέφερε μεταξύ άλλων η δημοτική σύμβουλος του Λουτρακίου- Π-Αγ.Θ Μ. Πρωτόπαππα!

Αυτή είναι η αλήθεια. Όπως ακριβώς τα είπε η Μ. Πρωτόπαππα! …Διαφημίστηκε το δάσος των ξωτικών στο Λουτράκι και όλοι υποθέσαμε ότι φέτος θα δούμε κάτι το ξεχωριστό! Δυστυχώς είδαμε ένα θέαμα απογοητευτικό. Καλύτερα να μην γινόταν τίποτα!

Όσοι το είδαν, θεωρούμε ότι έβγαλαν πολύ γρήγορα τα συμπεράσματά τους…

Φ. Νικολακόπουλος