Δείτε την ανακοίνωση στο facebook του Πανκαμαριακού:

ΣΣ. Είναι της μόδας, ειδικά το τελευταίο διάστημα, τα παράπονα για την διαιτησία στην Κορινθία!
Δείτε την ανακοίνωση στο facebook του Πανκαμαριακού:

ΣΣ. Είναι της μόδας, ειδικά το τελευταίο διάστημα, τα παράπονα για την διαιτησία στην Κορινθία!
Επανερχόμαστε σε ανάρτηση της περασμένης Πέμπτης όπου αναφέραμε μεταξύ άλλων:
“Πλέον το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί της ελιάς είναι τεράστιο, λόγω της εξαιρετικά χαμηλής τιμής του ελαιολάδου.
Στην Κορινθία για παράδειγμα είναι απογοητευμένοι οι παραγωγοί καθώς φέτος το λάδι είναι πολύ καλό ποιοτικά αλλά η τιμή που το παίρνουν οι έμποροι είναι εξαιρετικά χαμηλή!
Οι παραγωγοί περιμένουν λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθώς η τιμή του κιλού του λαδιού έχει μειωθεί σε ανησυχητικό βαθμό…”

Από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιό αναφέρεται: «Η απραξία που επέδειξε η Κυβέρνηση στο τεράστιο ζήτημα της κατρακύλας της τιμής του ελαιολάδου και της βρώσιμης ελιάς, όπως προέκυψε και κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Επερώτησης 51 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, είναι χαρακτηριστική της αδιαφορίας της.
Παρά το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε φέρει έγκαιρα το θέμα στη Βουλή κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου, παρά το γεγονός ότι ήδη από την άνοιξη του 2019 είχαμε στείλει προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικό αίτημα με ολοκληρωμένα στοιχεία, παρά το γεγονός ότι είχαμε θέσει το θέμα στο Συμβούλιο Υπουργών και ξανά στο αρμόδιο Επίτροπο ζητώντας κατ’ εξαίρεση στήριξη του τομέα, η Κυβέρνηση δεν συνέχισε αυτή την προσπάθεια, αντίθετα με την Ισπανική που συνέχισε την διεκδίκηση μέχρι τέλους. Τουλάχιστον εκείνοι προσπάθησαν, δεν έμειναν αμέτοχοι στο Συμβούλιο των Υπουργών να παρακολουθούν τις εξελίξεις.
H δήλωση Βορίδη ότι δεν μπορεί να παρέμβει ο Υπουργός στις τιμές, ξεχνώντας τα εργαλεία στήριξης και πίεσης που έχει στη διάθεσή του, αφήνει τους αγρότες έρμαια των μεγαλεμπόρων.
Οι παραγωγοί έχουν χάσει τη στήριξη της Κυβέρνησης. Γνωρίζουν, όμως, ότι δεν είναι μόνοι τους…».

ΣΣ. Ενώ επι θητείας του ΣΥΡΙΖΑ, η τιμή του κιλού του ελαιολάδου …ήταν στα ύψη και δεν το θυμόμαστε;
Απλά η τιμή του ελαιολάδου δεν ήταν στο σημερινό χάλι
Οι κυβερνήσεις αλλάζουν και οι αγρότες είναι μόνοι τους! Αυτή είναι η εκτίμηση που έχουμε μέχρι σήμερα!
Κ.Ν
Δείτε τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η επιχείρηση οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης συνελήφθησαν εξήντα τέσσερα άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

«Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Πελοποννήσου, δημοσιεύει συνολικά στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του μηνός Δεκεμβρίου 2019, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σημειώθηκαν 27 τροχαία ατυχήματα με 35 παθόντες (νεκροί, σοβαρά και ελαφρά τραυματίες).
Ειδικότερα σημειώθηκαν:
“Ξεκίνησαν στην οδό Αγίας Μαρίνας οι εργασίες φρεζαρίσματος του υπάρχοντος
οδοστρώματος και άμεσα θα ακολουθήσουν εργασίες αντικατάστασης δικτύου
ύδρευσης σε όλο το μήκος της οδού και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η
ολοκλήρωση της κατασκευής της οδού με την αποκατάσταση των βλαβών του
δικτύου αποχέτευσης και την επίστρωση της τελικής επιφάνειάς της με άσφαλτο”, αναφέρεται από το δήμο Βέλου- Βόχας.
Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Την Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος, επισκέφθηκε το Υπουργείο Τουρισμού, όπου είχε κατ’ιδίαν συνάντηση με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρηκαι τον Γενικό Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου κ. Κωνσταντίνο Λούλη.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα με τον κ. Υπουργό και τον Σεβασμιώτατο να ανταλλάσουν απόψεις για την τρέχουσα επικαιρότητα και για θέματα που αφορούν τους δύο φορείς που εκπροσωπούν. Ο Σεβασμιώτατος έθεσε υπ’ όψιν του κ. Υπουργού κάποιες ιδέες ώριμες προς υλοποίηση και στο πλαίσιο αυτής της επικοινωνίας ορίσθηκε νέα συνάντηση στο άμεσο μέλλον, στην Κόρινθο, με τον Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού κ. Αλέξανδρο Βασιλάκη».
Δείτε την ανάρτηση από την πυροσβεστική:

“Ο θανάσιμος τραυματισμός ενός άνδρα ήταν το αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης που σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στην Επίδαυρο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το τραγικό συμβάν σημειώθηκε χθες στις 12:30 στην Εθνική Οδό Ισθμού Αρχαίας Επιδαύρου, λίγο μετά τη Μονή Αγνούντος όταν, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, Ι.Χ φορτηγό αυτοκίνητο συγκρούστηκε μετωπικά με μηχανή μεγάλου κυβισμού, με αποτέλεσμα χάσει τη ζωή του ο οδηγός του δικύκλου.
Στο σημείο της σύγκρουσης επιχείρησαν η Πυροσβεστική Ναυπλίου με δυο οχήματα και διασώστες του ΕΚΑΒ που μετέφεραν τον άτυχο αναβάτη στο Κέντρο Υγείας Λυγουριού.
Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα τροχαίας Ναυπλίου.

O άτυχος 60χρονος οδηγός της μηχανής, ήταν πρώην εργαζόμενος στη Διώρυγα της Κορίνθου”, αναφέρθηκε στο peloponnisosnews.gr.
Το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη 09 Ιανουαρίου 2020:

1.ΚΙΑΤΟ: …Ξέφυγε η κατάσταση! Ο δήμαρχος είπε σε δημοτικό σύμβουλο: “Θα…

2.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Στα χνάρια του Πνευματικού και ο Νανόπουλος!

3.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Εξαιρετικό λάδι αλλά…

4.ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Ανήμερα των Θεοφανείων ο δήμαρχος μίλησε …για τα κόμπλεξ!!!

5.ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Φάρσα για βόμβα στο ξενοδοχείο του πρώην υπουργού…
(01:20)
