Αρχική Blog Σελίδα 1616

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Ακόμα περιμένει ο Γρ. Καρπούζης! -Δύσκολο το έργο του…

Ακόμα να αναλάβει διοικητής στο νοσοκομείο Κορίνθου ο Γρ. Καρπούζης, ενώ έχει ανακοινωθεί επίσημα για τη θέση αυτή εδώ και περίπου 1,5 μήνα (δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση).

Αρκετά είναι τα προβλήματα- ζητήματα που απασχολούν το νοσοκομείο Κορίνθου με σοβαρότατο πρόβλημα να μην υπάρχει παιδιατρική!

Αναμένουμε την τοποθέτηση του Γρ. Καρπούζη στη θέση του διοικητή και θα επανέλθουμε!

ΣΣ. Έχει δύσκολο έργο ο Γρ. Καρπούζης από τη θέση του διοικητή! Είναι πολλά τα θέματα που απασχολούν το νοσοκομείο της Κορίνθου, τους εργαζομένους και φυσικά τους πολίτες! Έχει σημασία ποιες θα είναι οι προτεραιότητες του!

Ευελπιστούμε ότι ο Γρ. Καρπούζης φεύγοντας κάποια μέρα από τη θέση του διοικητή να έχει προσφέρει έργο και η θητεία του στο νοσοκομείο Κορίνθου …να μην περάσει στα ψιλά γράμματα!

Φώτης Νικολακόπουλος

Ο αριθμός των μεταναστών στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου!

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr υπάρχουν 1100 περίπου μετανάστες στο κέντρο κράτησης μεταναστών στην Κόρινθο και 700 περίπου μετανάστες στην ανοιχτή δομή!

ΣΣ. Πλησιάζουν δηλαδή τους 2.000 μετανάστες στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου με τους Κορίνθιους βουλευτές της ΝΔ και τον δήμαρχο Κορινθίων …να παρακολουθούν τις εξελίξεις!

Κ.Ν

Κλοπές στα αυτοκίνητα- Ο ένας δράστης συνελήφθη στα Σ.Ε.Α του δήμου Βέλου- Βόχας

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη το Σάββατο το μεσημέρι, στην περιοχή Σ.Ε.Α του δήμου Βέλου- Βόχας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Κορινθίας, 45χρονος Βούλγαρος , γιατί μαζί με άγνωστους συνεργούς του αφαίρεσαν από όχημα γυναίκας, τσάντα, η οποία περιείχε χρήματα και διάφορα έγγραφα, μέρος των οποίων βρέθηκαν και αποδόθηκαν στην ιδιοκτήτρια τους.

Όπως επιπλέον προέκυψε, ο 45χρονος μαζί με άγνωστους συνεργούς του λίγο νωρίτερα αφαίρεσαν από άλλο όχημα είδος ένδυσης και προσωπικά έγγραφα…

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Στο παρελθόν από καθαρή τύχη αποφεύχθηκε απώλεια ανθρώπινης ζωής…”

0

Η ανακοίνωση από το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ζητείται φιλόλογος με ευχέρεια λόγου και γραφής για πλήρη απασχόληση…

0

Από την Rap Media αναφέρεται: “Ζητείται φιλόλογος, με ευχέρεια λόγου και γραφής για πλήρη απασχόληση, για την καταγραφή, αποτύπωση και παρουσίαση λόγου, έργων και αντικειμένων που αφορούν την λαογραφία, την ιστορία και γενικότερα τον πολιτισμό της Κορινθίας, στα πλαίσια υλοποίησης προγράμματος.

Πληροφορίες:
Ραψωματιώτης Δημήτρης
Αποστολή βιογραφικών: Fax: 2741074089, Email: [email protected]

Κορίνθιος που έχει χαρακτηριστεί ως «μουγκός» αναλαμβάνει θέση σε υπουργείο;

0

…Κυκλοφορεί από κάποιους το τελευταίο διάστημα ότι πολιτικό πρόσωπο της Κορινθίας που κατά το παρελθόν έχει χαρακτηριστεί ως πολιτικά «μουγκός»  αναλαμβάνει θέση σε υπουργείο!!!

ΣΣ. Η επόμενη ανάρτησή μας θα είναι με το όνομα του εν λόγω πολιτικού που το μόνο που τον βλέπουμε να κάνει το τελευταίο διάστημα είναι …να βρίσκεται στις εκδηλώσεις, …να βγάζει λόγο και …να χαιρετάει τον κόσμο! Αυτό τον κάνει άραγε πολιτικά δραστήριο για να αναλάβει και θέση σε υπουργείο;Αυτά μήπως αρέσουν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη;

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Υστέρηση αναπτυξιακού οράματος και επανάληψη προηγούμενων σχεδίων…

Από τον συνδυασμό του Π. Καλλίρη στο δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Καλή αυτοδιοικητική χρονιά…με επιφυλάξεις.

Την 30η Δεκεμβρίου 2019, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων με θέμα τον Οικονομικό Προϋπολογισμό του 2020, τον οποίο βεβαίως ψηφίσαμε δίνοντας στη δημοτική αρχή την ευκαιρία να υλοποιήσει το σχέδιό της και να λειτουργήσει ο Δήμος Κορινθίων,  διαπιστώσαμε ό,τι και για το Τεχνικό Πρόγραμμα.

Υστέρηση αναπτυξιακού οράματος, μια επανάληψη προηγούμενων σχεδίων, χωρίς περιφερειακό σχεδιασμό για το σύνολο των κοινοτήτων του Δήμου μας, χωρίς έμφαση στην τουριστική προοπτική και προβολή του τόπου μας, ανύπαρκτο προσανατολισμό στα θέματα Παιδείας και ειδικότερα του Πανεπιστημίου, και βεβαίως σοβαρές ενδείξεις αποκλίσεων στην πράξη.

Μας προβληματίζει δε και το ύψος ποσών που αφορούν για παράδειγμα τις μισθώσεις οχημάτων και τις προμήθειες για μεταφορικά μέσα, καθώς η αύξησή του σε σχέση με τους αντίστοιχους κωδικούς του 2019 είναι θεαματική.

Επίσης,ποσά που αφορούν σε αγορές ακινήτων και συντήρηση δημοτικών κτιρίων, είναι ιδιαίτερα υψηλά, χωρίς να είναι ξεκάθαρο πώς ακριβώς θα αξιοποιηθούν ώστε να δικαιολογείται ως επένδυση το εν λόγω κόστος. Ομοίως και ποσά για αεροφωτογραφίσεις και προμήθειες εξοπλισμού παραλιών.

Με δεδομένες τις αποκλίσεις που θα υπάρξουν στη συγκεκριμένη «άσκηση επί χάρτου» σε σχέση με την πράξη, ελπίζουμε και θα διεκδικήσουμε τροποποιήσεις με αναπτυξιακό προσανατολισμό που θα αφορά όλους τους πολίτες, σε όλες τις κοινότητες, χωρίς αποκλεισμούς και ανισότητες».

ΣΣ. Αν δεν προσέξει ο νέος δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος κάποια θέματα όσο είναι καιρός, σε λίγο η κατάσταση δεν θα συμμαζεύεται! …Η περίοδος χάριτος τελείωσε!

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Κόβουν την πίτα στα Δερβενάκια- Αγ. Βασίλειος…

0

Η πρόσκληση από τον ορειβατικό σύλλογο Κορίνθου αναφέρει μεταξύ άλλων:

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Η φετινή εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στα 120 χρόνια από το θάνατο του Johann Strauss

“Ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων αποχαιρέτησε το 2019 με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα Λουτρακίου και την ετήσια Πρωτοχρονιάτικη Συναυλία που φέτος έφερε τον τίτλο Eine nacht in… Vienna!

Μια συναυλία θεσμός, μια γιορτή της μουσικής με πρωταγωνιστές τα νεαρά μέλη του μουσικού μας σώματος.

Η φετινή εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στα 120 χρόνια από το θάνατο του Johann Strauss και τέλεσε υπό την αιγίδα της Αυστριακής Πρεσβείας.

Η Φιλαρμονική υπό τον αρχιμουσικό Πελοπίδα Μαυρόπουλο με εξαιρετική απόδοση, ευφάνταστες ενορχηστρώσεις και πολύ κέφι παρουσίασε βαλς, πολκες, εισαγωγές από όπερες και το κονσερτίνο του Weber για σόλο κλαρινέτο.

Ένα πρόγραμμα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον το κοινού που επιβράβευσε τους μουσικούς με παρατεταμένο και ενθουσιώδες χειροκρότημα.

Ο Δήμαρχος Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης αναφέρθηκε στην εισαγωγική του ομιλία στις προσπάθειες για την ενίσχυση της δράσης του Μουσικού σώματος, στη φετινή επέτειο για τα 120 χρόνια του Johann Strauss και στον Αλέξη Κωστάλα, φίλο όπως δήλωσε αλλά και υποστηρικτή κάθε προσπάθειας στον Δήμο μας.

Η συναυλία ήταν Sold Out ήδη από το πρωινό του Σαββάτου και το τεράστιο ενδιαφέρον του κοινού, όπως δήλωσε ο Δήμαρχος, θα οδηγήσει σε διπλή παράσταση τη νέα χρονιά”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ