Δείτε την ανακοίνωση από το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας:


Δείτε την ανακοίνωση από το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας:


“Προφυλακιστέοι κρίθηκαν οι δύο αθίγγανοι για την ανθρωποκτονία της 73χρονης στους Αγίους Θεοδώρους.
Χωρίς να κάνουν καμία δήλωση και φορώντας κουκούλες οδηγήθηκαν κάτω από αυξημένα μέτρα ασφαλείας στον εισαγγελέα Κορίνθου.
Η οργή του κόσμου για το έγκλημα είναι μεγάλη καθώς παρά τα δρακόντεια μέτρα ασφάλειας λίγο πριν την απολογία τους, το πλήθος λίγο έλειψε να τους λιντσάρει.
Ανάμεσα στον κόσμο ήταν και η οικογένεια της άτυχης γυναίκας η οποία αποδοκίμασε τους δράστες, ενώ ο σύζυγός της δεν άντεξε και κατέρρευσε…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε αθηναικά ΜΜΕ
Μετά την παραίτηση του Λεωνίδα Στεργιόπουλου από τη θέση του αρχηγού του συνδυασμού του στο δήμο Βέλου- Βόχας …συμβαίνουν απίστευτα πράγματα!
Εξελέγη επικεφαλής του συνδυασμού τον περασμένο Αύγουστο ο Γ. Βουδούρης αλλά πριν ακόμα ολοκληρωθεί ο χρόνος ο Βουδούρης ανεξαρτητοποιήθηκε!!!
Τώρα ο συνδυασμός απαιτεί από τον Βουδούρη την έδρα που τους ανήκει στο δημοτικό συμβούλιο!!!
Ανακοινώσεις και από τις δύο πλευρές με τους δημότες να είναι προβληματισμένοι για το τι συμβαίνει! Σίγουρα μεγάλος χαμένος από αυτές τις εξελίξεις ο συνδυασμός!
Φυσικά ο Βουδούρης πρέπει να δώσει εξηγήσεις για αυτά που πράττει! Αλήθεια τι έχει να πει σε αυτά που του καταλογίζει ο συνδυασμός του παρακάτω; Θα απαντήσει άραγε επι της ουσίας;
Ο συνδυασμός του έφτασε στο σημείο να λέει για τον Βουδούρη ότι έχει χάσει κάθε επαφή με την πολιτική εντιμότητα!!!
Δείτε την ανακοίνωση από το συνδυασμό “Το μέλλον σήμερα”:

Κ.Ν
Από τον συνδυασμό του Π. Καλλίρη στο δήμο Κορινθίων αναφέρεται:
«Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων στις 12/12/2019 (και πριν το λυπηρό εκτροχιασμό της συζήτησης), η παράταξή μας, με εισηγητή τον επικεφαλής μας κ. Πελοπίδα Καλλίρη, έθεσε προ ημερησίας διάταξης το ζήτημα της πλήρους και κατεπείγουσας αξιοποίησης του ΕΣΠΑ 2014- 2020, όπως και της ταχύτατης και άρτιας προετοιμασίας του Δήμου για τη νέα Προγραμματική Περίοδο του ΕΣΠΑ 2021 -2027. Η απάντηση του Δημάρχου κ. Β. Νανόπουλου ήταν ότι θα προγραμματιστεί να συζητηθεί το θέμα σε επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. (με τον Προϋπολογισμό).
Με δεδομένο ότι ο χρόνος που απομένει για τη λήξη της τρέχουσας Προγραμματικής Περιόδου είναι ελάχιστος, ο Δήμος Κορινθίων πρέπει να προβεί σε άμεσες ενέργειες προκειμένου προλάβει την ένταξη και χρηματοδότηση έργων που πληρούν τα κριτήρια και το βαθμό ωρίμανσης, όπως είναι για παράδειγμα το Κολυμβητήριο της Κορίνθου. Σε κάθε περίπτωση, η ευνοϊκή κατανομή της χρηματοδότησης (περίπου 80% από κοινοτικούς πόρους και 20% από εθνικούς) δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτη, ακόμα και στην εκπνοή της Περιόδου.
Με την Ευρωπαϊκή Ένωση να δίνει εξαιρετικά μεγάλη έμφαση στη στρατηγική της για τη νέα Προγραμματική Περίοδο (2021-2027) στις περιφερειακές και τοπικές ανάγκες, με ανάλογη στοχοθεσία -κατανομή των πόρων και εμπροσθοβαρή χρηματοδότηση, ο Δήμος μας πρέπει να δραστηριοποιηθεί στοχευμένα, συντονισμένα, ταχύτατακαι με αρτιότητα, για τη σύλληψη, το σχεδιασμό και την ωρίμανση έργων, δράσεων και παρεμβάσεων που θα βελτιώσουν τη ζωή των συντοπιτών μας και θα λειτουργήσουν καθοριστικά, ζωτικά για την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας.
Ο τόπος μας δεν έχει τα περιθώρια για αδράνειες του παρελθόντος και χαμένες ευκαιρίες. Και σε αυτή τη μάχη, εμείς θα είμαστε εκεί».

ΣΣ. Ο Καλλίρης τα είπε, ο Νανόπουλος όμως …κατάλαβε τη σοβαρότητα του θέματος; Θα δείξει…
Κ.Ν
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη, χθες το πρωί, στην περιοχή Κουτουμάτσα του δήμου Κορινθίων, από αστυνομικούς της ασφάλειας Κορίνθου, 43χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε στην οικία του, βρέθηκε και κατασχέθηκε ποσότητα χασίς, συνολικού βάρους 7,9 γραμμαρίων.
Κ.Ν
“Μείωση κατά 5 λεπτά θα υπάρξει σε ορισμένους σταθμούς διοδίων και κατηγορίες οχημάτων.
Συγκεκριμένα, με βάση τα προβλεπόμενα από τη Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη» (νόμος 3559/2007, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 8 Ιανουαρίου 2020 προς Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020 (ώρα 00:00)οι χρεώσεις στους σταθμούς διοδίων του αυτοκινητοδρόμου αναπροσαρμόζονται τιμαριθμικά για το έτος 2020.
Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 24% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των κατόχων ηλεκτρονικών πομποδεκτών”, αναφέρθηκε και σε αθηναικά ΜΜΕ.
Οι Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ Ταγαράς και Δήμας …έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους! Αυτή τη φορά με ανακοινώσεις για να συγχαρούν την αστυνομία που βρήκε γρήγορα τους αθίγγανους δολοφόνους της 73χρονης στους Αγ. Θεοδώρους (ένα θέμα που πήρε πανελλήνια διάσταση).
Ας αφήσουν τα συγχαρητήρια στην άκρη οι βουλευτές και ας κοιτάξουν πως μπορούν να βοηθήσουν ώστε να ενισχυθεί η αστυνομική δύναμη στην Κορινθία και πως το σώμα θα διαθέτει καλύτερο εξοπλισμό!!!

Σε ότι αφορά το έργο των αστυνομικών της Κορινθίας και του αστυνομικού διευθυντή Χ. Τετράδη το γνωρίζουν καλύτερα οι πολίτες! Προσπαθούν οι άνθρωποι να κάνουν ότι μπορούν καλύτερα για την μείωση της εγκληματικότητας στην Κορινθία! Εσείς που είστε βουλευτές της κυβέρνησης πόσο ασχολείστε με το θέμα αυτό (της αστυνόμευσης) και τι έχετε καταφέρει ως τώρα;
Ανακοινώσεις περιμένουμε από εσάς όταν στα σοβαρά προβλήματα της Κορινθίας δίνετε λύσεις και όχι για …να δίνετε συγχαρητήρια!
Μερικά από τα σοβαρά προβλήματα είναι η αστυνόμευση στην Κορινθία καθώς και το ότι (και με την ανοχή σας) γέμισε η Κόρινθος με μετανάστες!!! Ειδικά στο θέμα των μεταναστών θυμίζετε …παρατηρητές! …Άλλα περιμένουν από εσάς οι πολίτες …και άλλα κάνετε!
Η ανακοίνωση του Ν. Ταγαρά:

Η ανακοίνωση του Χ. Δήμα:
“Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας και σε όλα τα στελέχη, το προσωπικό και τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας του νομού Κορινθίας, για τον εξαιρετικό επαγγελματισμό και συντονισμό που υπέδειξαν στον χειρισμό της υπόθεσης των Αγίων Θεοδώρων, καθ’ όλη τη διάρκεια των επιχειρήσεων για τον εντοπισμό των δραστών.
Αξίζουν συγχαρητήρια στο Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, το Τμήμα Ασφάλειας Μεγάρων και το τμήμα Εγκλημάτων κατά της Ζωής της Ασφάλειας Αττικής, καθώς συνέβαλαν τα μέγιστα στην εξιχνίαση της υπόθεσης.
Το ζήτημα της Ασφάλειας είναι μείζον θέμα. Έχω πλήρη εικόνα των ελλείψεων και των προβλημάτων που υπάρχουν στα αστυνομικά τμήματα της περιοχή μας και τα έχω μεταφέρει στο αρμόδιο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Η ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης έχει ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες και πιέζουμε να συνεχιστεί. Η Ελλάδα οφείλει να είναι μια ασφαλής χώρα. Σ’ αυτή την κατεύθυνση θα κάνουμε ότι χρειαστεί για την προστασία της ζωής και της περιουσίας μας”.
Κ.Ν
Δείτε τα επίκεντρα των σεισμικών δονήσεων (ευτυχώς ασθενών), ανοικτά του Ξυλοκάστρου, που σημειώθηκαν τη χθεσινή μέρα:

Κ.Ν
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr εξιχνιάστηκε από την ασφάλεια Κορίνθου μία περίπτωση κλοπής στην επιχείρηση- λατομείο «ΠΑΤΕΡΗΣ», που είχε γίνει κατά το χρονικό διάστημα από 2 Δεκεμβρίου 2019 έως και την 12 Δεκεμβρίου 2019, στις Κεχριές του δήμου Κορινθίων. Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος τεσσάρων αθίγγανων, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής…
Κ.Ν