Αρχική Blog Σελίδα 1637

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το θέμα που θα συζητηθεί τη Δευτέρα στην Κροκίδειο αίθουσα…

0

Δείτε την πρόσκληση από τη μητρόπολη Κορίνθου:

“To 2ο Γυμνάσιο Κορίνθου προτείνει…”

0

Από τον θεολόγο Χρήστο Ρουμελιώτη αναφέρεται:

«To 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ προτείνει:

Parking Ποδηλάτων  για τα σχολεία και τις πλατείες!

Το 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ   θέλοντας να διευκολύνει τους μαθητές του, που χρησιμοποιούν ως μέσον μετακίνησης, προς και από το σχολείο, το …..οικολογικό ποδήλατο, δημιούργησε στον αύλειο χώρο του, ένα  «Parking Ποδηλάτων», έτσι ώστε να τοποθετούνται τα ποδήλατα σωστά, να έχουν την δυνατότητα κλειδώματος στις μεταλλικές βάσεις, και να δημιουργείται μια καλαίσθητη εικόνα στον χώρο στάθμευσης των ποδηλάτων, χωρίς αυτά να είναι «ατάκτως εριμμένα» , και να κινδυνεύουν  να γρατσουνιστούν από την μεταξύ τους επαφή.

Τα Parking Ποδηλάτων, είναι ένα από τα πολλά θετικά στοιχεία που συναντάμε σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κατά τα την φάση της υλοποίησης εκπαιδευτικών & επιστημονικών προγραμμάτων που διοργανώνει σε ετήσια πλέον βάση το σχολείο μας σε χώρες του εξωτερικού. Σχολεία, Πανεπιστήμια, Διεθνείς Οργανισμοί, πάρκα, Ερευνητικά κέντρα κ.α. διαθέτουν «υποχρεωτικά»  στους εξωτερικούς τους χώρους Parking Ποδηλάτων.  Οι μαθητές μας θεώρησαν πως είναι  καλό να «αντιγράφουμε»  τους Ευρωπαίους εταίρους μας στα  θετικά τους σημεία που συναντούμε κατά την παραμονή μας σ’ αυτές τις χώρες. Και κάναμε λοιπόν την αρχή, με την συμπαράσταση ευγενών χορηγών καταδεικνύοντας ότι με την συνεργασία και την αλληλεγγύη επιτυγχάνονται τα πάντα: «η ισχύς εν τη ενώσει».

Έτσι λοιπόν εκφράζουμε τις ολόθερμες μας ευχαριστίες για την ΔΩΡΕΑΝ προσφορά υλικών  ή  εργασίας στους κυρίους:

1.ΧΑΨΑ ΓΕΩΡΓΙΟ για την προσφορά μεταλλικών σωλήνων και γωνιών, 2. ΑΦΟΙ ΔΑΦΝΗ για το κόψιμο και την διαμόρφωση των σωλήνων στο κατάλληλο σχήμα, 3. ΚΕΦΑΛΑ ΦΑΝΗ για την ηλεκτροσυγκόλληση, 4. ΣΕΝΝΗ ΙΩΑΝΝΗ για την προσφορά μεταλλικών βεργών και 5. Τον ΔΗΜΟ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ και ιδιαιτέρως τον Αντιδήμαρχο κ. Ζαχαριά Σπύρο, για την ολοπρόθυμη και άμεση ανταπόκριση τους στην τοποθέτηση των  μεταλλικών κατασκευών από συνεργείο του Δήμου,  στο προεπιλεγέν σημείο της αυλής του σχολείου μας, αλλά και για την υπόσχεση ότι θα τοποθετηθούν επιπλέον παγκάκια σε διάφορα σημεία του αύλειου χώρου. 6.Επί πλέον να ευχαριστήσουμε και τον ειδικό στην τοποθέτηση πλακιδίων κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΓΟΡΑ  ο οποίος προσέφερε δωρεάν κόλλα και πλακίδια και με προσωπική εργασία επένδυσε τσιμεντένια παγκάκια του σχολείου μας. 7.Τέλος με την ευκαιρία αυτή, να ευχαριστήσουμε  την ΣΥ.ΦΑ.ΚΟ., και ιδιαιτέρως την κ. Δάφνη Αθηνά για την προσφορά φαρμακευτικού υλικού απαραίτητου για τις φαρμακευτικές ανάγκες των μαθητών του σχολείου μας».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Σοβαρό πρόβλημα υγείας σε μαθητή -Θα υποβληθεί σε σοβαρή χειρουργική επέμβαση!

0

Δείτε παρακάτω το έγγραφο από το σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κορινθίας:

Δείτε παρακάτω το έγγραφο από την Α΄ΕΛΜΕ Κορινθίας:

Παραλίγο να …πέσει ξύλο στο Λουτράκι

“Ένταση επικράτησε στο Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, όταν ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Σωτήρης Πέρρας, κινήθηκε απειλητικά και με πρόθεση να χειροδικήσει εναντίον δημότη.

Χρειάστηκε η παρέμβαση των ψυχραιμοτέρων για να μη δημιουργηθεί θερμό επεισόδιο, ενώ λίγο έλειψε να δημιουργηθεί γενική σύρραξη όταν και άλλος δημότης επιχείρησε να δυναμιτίσει εκ νέου το κλίμα και πάλι με πρωταγωνιστή τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας.

Λίγα δευτερόλεπτα μετά, το επεισόδιο έληξε, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου διέκοψε για λίγο τη συνεδρίαση, ενώ όταν αυτή συνεχίστηκε ο αντιδήμαρχος ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά του”, αναφέρθηκε στο loutraki365.gr.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο ΤΕΩΣ δήμαρχος τώρα …μιλάει για σκουλήκια και ερπετά! – …Πάντα ενημερωμένο το facebook!

Πως φαίνεται στον ΤΕΩΣ δήμαρχο Κορινθίων Αλ. Πνευματικό η θέση της αντιπολίτευσης;

…Είναι λίγο άβολα Αλέκο!

…Άλλο να έχεις την εξουσία και να κάνεις ότι θέλεις …και άλλο να κάθεσαι στην αντιπολίτευση!

Πάντως ο ΤΕΩΣ δήμαρχος Κορινθίων από ότι βλέπουμε έχει χρόνο και ενημερώνει συχνά τη σελίδα του στο facebook!

Τελευταία ο ΤΕΩΣ δήμαρχος Κορινθίων γράφει και κουίζ στη σελίδα του όπως το παρακάτω:

ΣΣ. Τι θέλει να πει τώρα ο Αλέκος …μόνο αυτός γνωρίζει! Αλλά αναρωτιόμαστε ποιος μπορεί να λάβει τέτοιου είδους “προειδοποιήσεις” από έναν ΤΕΩΣ δήμαρχο!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Κατείχε μικροποσότητα κάνναβης και μαχαίρι…

0

«Συνελήφθη, την Τρίτη το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 42χρονος άντρας, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης και μαχαίρι, με μήκος λάμας -14- εκατοστών, τα οποία κατασχέθηκαν», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Πήρε τη νίκη χωρίς να γίνει ο αγώνας!

0

«Μετά  και το τέλος της 5ης  αγωνιστικής η ομάδα μας πήρε άνευ αγώνα  τους δυο βαθμούς της νίκης με αντίπαλο τον Νηρέα Χαλανδρίου που αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα. Με  αυτούς τους  δυο βαθμούς η ο ομάδα μας ανέβηκε στην 4η θέση.

Η  επομένη αγωνιστή μας βρίσκει να αντιμετωπίζουμε εκτός έδρας την αήττητη ομάδα της Σαλαμίνας  που είναι και το φαβορί για την άνοδο στην A1 εθνική κατηγορία.

Τα αποτελέσματα και η βαθμολογία της 5ης αγωνιστικής:

αναφέρεται από τον Ποσειδώνα Λουτρακίου (χάντμπολ)».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η 32η ιερατική σύναξη – Σύντομα ο «έρανος της αγάπης»

0

Από την μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Με την παρουσία όλων των Κληρικών της Ι. Μητροπόλεώς μας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2019, η 32η Ιερατική Σύναξη, στην «ΚΡΟΚΙΔΕΙΟ» Αίθουσα στην Κόρινθο, υπό την προεδρία του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου.

Η προηγηθείσα της Συνάξεως Θ. Λειτουργία τελέστηκε στο Επισκοπικό Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινής από τον εορτάζοντα την 14η επέτειο της ενθρονίσεως του στην Αποστολική Καθέδρα της Ι. Μητροπόλεως μας Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο και τους Πανοσ. Αρχιμ. π. Άνθιμο Παπαλεξόπουλο, Ιεροκήρυκα της Ι. Μητροπόλεως μας και Καθηγούμενο της Ι. Μονής Παναγίας «ΠΑΝΤΩΝ ΧΑΡΑ», π. Αρκάδιο Ραζνύ και π. Αθανάσιο Πέζο, Εφημερίους του Ι. Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κορίνθου, τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Αθανάσιο Κοντογιάννη, Εφημέριο του Καθεδρικού Ι. Ναού  Απ. Παύλου Κορίνθου, και τον Ιεροδιάκονο π. Δαμασκηνό Γεννηματά.

Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας ο σεπτός Ποιμενάρχης μας απέδωσε τιμητικά το οφφίκιο του Οικονόμου – Σταυροφόρου στον γέροντα Ιερέα π. Χαράλαμπο Μητροδήμα, Εφημέριο του χωρίου Μπούζι της Αρχιερατικής Περιφερείας Στυμφαλίας και στην συνέχεια τέλεσε Νεκρώσιμο Τρισάγιο υπέρ των κεκοιμημένων Ιερέων και των Πρεσβυτερών της Ι. Μητροπόλεως μας.

Ευθύς αμέσως πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών της Συνάξεως. Τον λόγο έλαβε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, ο οποίος, ως Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως μας και εκπροσωπώντας όλους τους Κληρικούς, προσφώνησε τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας για την συμπλήρωση 13 χρόνων στο «πηδάλιο» της Τοπικής μας Εκκλησίας, αναφερθείς εν συντομία στο πλούσιο Ποιμαντικό, Φιλανθρωπικό και Κοινωνικό έργο, που έχει μέχρι σήμερα επιτελεσθεί, δίδοντας έμφαση στις εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης των ιστορικών κτιρίων της Ι. Μητροπόλεως μας, αλλά και στις χαρές και τις λύπες που προσέφερε σ’ αυτόν η συμπλήρωση 4.748 ημερών στον Αποστολικό θρόνο της Ι. Μητροπόλεως Κορίνθου.  

Τον λόγο έλαβε ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος ο οποίος ήταν και ο βασικός ομιλητής της Συνάξεως και αφού ευχαρίστησε τον Θεοφ. Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο για τα «καλά» του λόγια, έκανε έναν σύντομο απολογισμό του έργου του από την ημέρα που ανέλαβε τα ηνία της Αποστολικής Ι. Μητροπόλεώς μας έως και σήμερα και αναφέρθηκε σε θέματα της τρέχουσας Εκκλησιαστικής επικαιρότητας (Ουκρανικό κ.λ.π.), σε θέματα που συζητήθηκαν κατά την τελευταία  Συνεδρίαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (Τεχνητή νοημοσύνη, ψηφιακή τεχνολογία κ.λ.π.), αλλά και σε θέματα Διοικητικής φύσεως δίδοντας συμβουλές και διευκρινήσεις στους παρισταμένους Ιερείς για τον «Έρανο της Αγάπης», που θα διενεργηθεί από την Ι. Μητρόπολή μας κατά το διάστημα 7-8-9 Δεκεμβρίου 2019».

ΓΚΟΥΡΑ: Το ασθενοφόρο που μένει συνεχώς εκτός λειτουργίας! -Το θέμα έφτασε στον υπουργό…

…Αφημένο στην τύχη του είναι το Κέντρο Υγείας στη Γκούρα! Υπάρχουν βασικές ελλείψεις. Αλλά έφτασαν στο σημείο να μην έχουν και …ένα ασθενοφόρο της προκοπής! Το ασθενοφόρο μένει συχνά εκτός λειτουργίας!

Για το λόγο αυτό εστάλη από το δήμο Σικυωνίων επιστολή προς τον υπουργό υγείας Β. Κικίλια. Ποιο θα είναι άραγε το ενδιαφέρον του υπουργού;

Δείτε την παρακάτω επιστολή του αντιδημάρχου Σικυωνίων Ν. Τσιόγκα προς τον υπουργό υγείας: