Αρχική Blog Σελίδα 1643

560 κιλά χασίς βρέθηκαν σε σπίτι στην Αρχαία Κόρινθο και σε όχημα- Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση… (φωτο)

Το προσδοκώμενο όφελος από την πώληση των κατασχεμένων ποσοτήτων ναρκωτικών εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 840.000 ευρώ…

“Εξαρθρώθηκε, από την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εγκληματική οργάνωση διακίνησης ναρκωτικών ουσιών στην Αττική και στην Κόρινθο.

Συνελήφθησαν, απογευματινές ώρες της Κυριακής σε διάφορες περιοχές της Αττικής και της Κορίνθου, στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης αστυνομικών της ανωτέρω Υπηρεσίας, με τη συνδρομή της Ε.Κ.Α.Μ. και της Άμεσης Δράσης, τέσσερις αλλοδαποί, ηλικίας 29, 35, 36 και 37 ετών και ένας 16χρονος, μέλη της οργάνωσης.

Προηγήθηκε πολύμηνη διερεύνηση της δράσης των μελών της συγκεκριμένης εγκληματικής οργάνωσης και κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης πληροφοριών, διασταύρωσης στοιχείων, εξακριβώσεων ατόμων και χώρων καθώς και δημιουργίας “προφίλ” των εμπλεκομένων, εντοπίστηκαν οι ανωτέρω καθώς και οι χώροι αποθήκευσης των ναρκωτικών, πιστοποιήθηκε η δράση τους καθώς και οι διακριτοί ρόλοι έκαστου στη διακίνηση των ναρκωτικών ουσιών.

Ειδικότερα, αρχηγικό ρόλο στην οργάνωση είχε ο 36χρονος ο οποίος ήταν επιφορτισμένος με την ανεύρεση των ναρκωτικών ουσιών, την μεταφορά και τη προμήθεια με αυτές των διακινητών της Αττικής και της Κορίνθου. Τα υπόλοιπα μέλη ήταν υπεύθυνα για την φύλαξη, την τυποποίηση και τη διακίνηση των ποσοτήτων της ακατέργαστης κάνναβης ενώ ο ανήλικος εκτελούσε χρέη τσιλιαδόρου στις οικίες που αποκρύπτονταν τα ναρκωτικά.

Μετά από έρευνες σε όχημα που οδηγούσε ο 36χρονος και ακινητοποιήθηκε στο Σταθμό Διοδίων Ελευσίνας και σε οικία στην Αρχαία Κόρινθο, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

  • ακατέργαστη κάνναβη βάρους -560- κιλών και -620- γραμμαρίων,
  • το χρηματικό ποσό των -4.610- ευρώ,
  • τρία αυτοκίνητα, και
  • εννέα κινητά τηλέφωνα

Περαιτέρω, το προσδοκώμενο όφελος από την πώληση των κατασχεμένων ποσοτήτων ναρκωτικών εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις -840.000- ευρώ.

Οι συλληφθέντες, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ξεκίνησαν οι εσπερινές κατηχητικές συνάξεις…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με την τέλεση της Ι. Ακολουθίας του Αγιασμού και την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου ξεκίνησαν την Δευτέρα, 18  Νοεμβρίου 2019, στην «Κροκίδειο» Αίθουσα στην Κόρινθο, οι εσπερινές Κατηχητικές συνάξεις πνευματικής οικοδομής της Ιεράς Μητροπόλεώς μας με τον γενικό τίτλο: «Εις Οικοδομήν του Σώματος του Χριστού».

Προσκεκλημένη του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου ήταν η Ιστορικός και Διδάκτωρ Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Μαρία – Ελευθερία Γιατράκου η οποία εξ αφορμής της συμπλήρωσης, κατά τον προηγούμενο μήνα Οκτώβριο ε. έ., 115 ετών από τον θάνατο του Παύλου Μελά ομίλησε με θέμα: «Παύλος Μελάς ο Πρωτοπόρος και Πρωτομάρτυρας του Μακεδονικού Αγώνα».

Η κ. Γιατράκου με απαράμιλλη γλαφυρότητα, με ζήλο και νεανικό παλμό, εμφάνισε αδιαμφισβήτητα στοιχεία από το γενεαλογικό δέντρο, την ανατροφή, την δράση και τον αγώνα του θρυλικού ήρωα Μακεδονομάχου Παύλου  Μελά, ο οποίος στις 14 Οκτωβρίου του 1904 στο χωριό Σιάτιστα έπεσε για την ελευθερία της Μακεδονίας και της Ελλάδος ολόκληρης.

Με πίστη βαθειά στον Θεό, που σε κάθε ευκαιρία εξεδήλωνε, με αγάπη προς την Πατρίδα άμετρη, με αφοσίωση στα ιδανικά της φυλής, αποτελεί για όλες τις εποχές παράδειγμα προς μίμηση. Χαρακτηριστικά είναι τα ίδια τα λόγια του: «Δεν υπήκουσα παρά εις μίαν ιδέαν, να φανώ χρήσιμος εις τον πλησίον και εις τον τόπον μου». Κλείνοντας η κ. Γιατράκου τόνισε πως η ιστορική μνήμη της αυτοθυσίας του γενναίου ανθυπολοχαγού του πυροβολικού Παύλου Μελά  επιβάλλεται πάντοτε να μελετάται και να διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ώστε να εμφορούμαστε από ιδανικά που ανεβάζουν την ποιότητα της ζωής, τη νοηματίζουν και λαμπρύνουν την ένδοξη Πατρίδα μας…».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Πρωί- πρωί τους έπιασαν με κοκαΐνη…

0

“Συνελήφθησαν, και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, δύο αλλοδαποί, ηλικίας 24 και 25 ετών, αντίστοιχα, γιατί κατείχαν μικροποσότητα κοκαΐνης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΕΞΑΜΙΛΙΑ: Συνελήφθη από την ομάδα ΔΙΑΣ …με λίγο χασίς

0

“Συνελήφθη, την Κυριακή το μεσημέρι, στα Εξαμίλια, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, 20χρονος, γιατί κατείχε μικροποσότητες κάνναβης, οι οποίες κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Τελέσθηκε το μνημόσυνο του Νεκταρίου…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Την Θ. Λειτουργία τέλεσε ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος την Κυριακή στον Ι. Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Ιωνίας (Συνοικισμού) Κορίνθου.

Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας τελέσθηκε το τεσσαρακονθήμερο Μνημόσυνο του μακαριστού Αρχιμ. κυρού Νεκταρίου(κατά κόσμον Μιχαήλ) Νικολού,Κληρικού της Ι. Μητροπόλεως μας. Στον λόγο του ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στην Ανάσταση του Κυρίου μας, η οποία μετατρέπει ο,τιδήποτε έχει οσμή θανάτου, λύπης και απελπισίας σε άνοιξη, χαρά και αισιοδοξία. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην προσωπικότητα, τις δυσκολίες και το πνευματικό έργο του αοιδίμου Αρχιμανδρίτου ευχόμενος να είναι αιωνία η μνήμη του!

Την ίδια ημέρα ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεών κ. Αγάπιος, χοροστάτησε στον Όρθρο και τέλεσε την Θεία Λειτουργία στον Ι. Ναό Αγίου Βλασίου Ξυλοκάστρου. Στο εκεί ευσεβές Εκκλησίασμα ο Θεοφιλέστατος ομίλησε αναλύοντας την Ευαγγελική περικοπή του «άφρονος πλουσίου» με αναφορές στο συναξάρι του Αγίου Ιωάννου του Ελεήμονος και σε λόγους του Ιερού Χρυσοστόμου, τονίζοντας ότι οι πιστοί καθίστανται«πλούσιοι» από την Χάρι του Θεού και από την κοινωνία με το Θεό και τους συνανθρώπους τους…”.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “Το ΚΕΦΙΑΠ είχε απαξιωθεί πλήρως από την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ με αποτέλεσμα να κλείσει”

Σε ανακοίνωση από το γραφείο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιού αναφέρεται:

“Ο Βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ψυχογιός, κατέθεσε Αναφορά προς τον Υπουργό Υγείας  με την οποία ζητεί την παράταση των συμβάσεων του προσωπικού του Κέντρου Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης (ΚΕΦΙΑΠ) Κορίνθου, που έχουν προσληφθεί μέσω προγράμματος του ΟΑΕΔ.

Πιο συγκεκριμένα, με το «Ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης 5500 ανέργων πτυχιούχων ανωτάτων εκπαιδευτικών και τεχνολογικών ιδρυμάτων, ηλικίας 22-29 ετών σε Υπουργεία και εποπτευόμενους δημόσιους φορείς όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 51 του ν.1892/1990 (Α’ 101) και οι οποίοι δεν ασκούν οικονομική δραστηριότητα». Η διάρκεια των συμβάσεων ήταν 12 μηνών. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που σχεδίασε και υλοποίησε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ως ένα πρώτο μέτρο αντιμετώπισης της ανεργίας του εξειδικευμένου και επιστημονικού προσωπικού, προκειμένου να γίνει ανάσχεση του brain drain δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία, αλλά και να καλυφθούν πολύ σημαντικές ανάγκες δημοσίων φορέων.

Το έργο που προσφέρουν στην κοινωνία του Νομού Κορινθίας, και όχι μόνο, οι εργαζόμενοι είναι πολύ σημαντικό, καθώς το ΚΕΦΙΑΠ είναι το μοναδικό δημόσιο Κέντρο αποκατάστασης το οποίο προσφέρει υπηρεσίες σε ένα πολύ ευρύ φάσμα ασθενειών και παθήσεων που χρήζουν αποκατάστασης, φυσικοθεραπείας, εργοθεραπείας, λογοθεραπείας, συμβουλευτικής, ψυχολογικής υποστήριξης και ειδικής αγωγής.

Υπενθυμίζεται ότι το ΚΕΦΙΑΠ είχε απαξιωθεί πλήρως από την Κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ με αποτέλεσμα να κλείσει, παρότι διέθετε σύγχρονο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις και επαναλειτούργησε πριν λίγους μήνες.

Είναι επιτακτική, λοιπόν, η ανάγκη ανανέωσης των συμβάσεων του σχετικού προγράμματος, διαφορετικά θα οδηγηθούμε σε ένα ακόμα πισωγύρισμα στα θέματα ιατρικής περίθαλψης, καθώς η υποστελέχωση του ΚΕΦΙΑΠ θα το καταστήσει πρακτικά ανεπαρκές να ανταποκριθεί στις υπάρχουσες ανάγκες. Επιπλέον, η εμπειρία που έχουν αποκομίσει οι συμβασιούχοι σε αυτό το διάστημα θα είναι μεγάλο πλήγμα τόσο για το Κέντρο όσο και για το Νοσοκομείο Κορίνθου.

Καλούμε τους Υπουργούς Υγείας και Εργασίας να ανταποκριθούν στο αίτημα των εργαζομένων εγκαίρως, ώστε να συνεχίσει το ΚΕΦΙΑΠ να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες στους πολίτες της ευρύτερης περιοχής και να σταματήσει η ανασφάλεια του σημαντικού επιστημονικού δυναμικού που απασχολείται στο Κέντρο μέσω του ΟΑΕΔ”.

ΚΙΑΤΟ: Ο Σταματόπουλος εξελέγη για τρίτη συνεχόμενη φορά…

Από τη ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΝΕΩΝ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ αναφέρεται: “Για τρίτη θητεία συνεχίζει την ανεξάρτητη πορεία του στο Δ.Σ. της ΠΕΔ ο Σταματόπουλος

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων
(ΠΕΔ) Πελοποννήσου με τον Σπύρο Σταματόπουλο, δήμαρχο Σικυωνίων, να
εκλέγεται για τρίτη συνεχή φορά στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης, ως
υποψήφιος ανεξάρτητης κίνησης.

Η εκλογή του για τρίτη συνεχή θητεία αποδεικνύει την αναγνώριση την οποία
έχει, αλλά την εμπιστοσύνη με την οποία τον περιβάλλουν οι συνάδελφοί του
στην Πελοπόννησο και οπωσδήποτε αποτελεί μια σημαντική στιγμή για τον δήμο
Σικυωνίων που θα εκπροσωπείται και πάλι στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης”.

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη 33χρονος από την ΟΠΚΕ με μικροποσότητα κάνναβης

0

“Συνελήφθη, την Κυριακή το απόγευμα, στην Κόρινθο , από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 33χρονος , γιατί σε έρευνα που έγινε σε όχημα ιδιοκτησίας του, βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου”, αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έμενε παράνομα στη χώρα, …πλήρωσε και κλεμμένη μοτοσικλέτα!

0

Σε αστυνομικό δελτίο τύπου αναφέρεται: “Συνελήφθη, την Παρασκευή το βράδυ, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Κορινθιών , από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου και Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 22χρονος αλλοδαπός, γιατί κατείχε δίκυκλη μοτοσικλέτα, η οποία είχε κλαπεί από περιοχή της Αττικής και προήλθε στην κατοχή του έναντι αμοιβής από άγνωστο άτομο. Όπως, επιπλέον, προέκυψε ο 22χρονος παρέμενε παράνομα στη Χώρα. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου”.